Ładne. Ale u Ciebie tego nie ma ? Ciesz się że nie masz Fabii lub innego przypadku z nowszej grupy VW. Tam dopiero jest zabawa! Siłowniki zintegrowane z krańcówkami drzwi a niektóre w stalowych obudowach nitowanych na nity jak w moście Poniatowskiego.Bez ruskich wierteł nie podchodż. A w środku....rety.Najlepsze sa chińskie mikrowyłącznki, takie jak...
Zamień miejscami przewody ze styków dołożonego siłownika :zamknij / otwórz
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
Sprawdź siłownik MASTER.
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Sprawdź krancówki, odłącz siłownik lub siłowniki "master"
...albo skończył się silniczek w siłowniku...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Master tylko w lewych.
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
Witam, od kilku dni zapragnąłem założyć sobie w mojej Yarisce centralny zamek. Widziałem przewody wchodzące do każdych drzwi, choć w samych drzwiach nic "na prąd" nie ma, bo szyba na korbkę i głośników brak. Postanowiłem zdjąć boczki i ujrzałem instalację oraz zamontowane "niefabrycznie" siłowniki. Siłowniki master były odłączone od strony kierowcy...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Panowie nie wiecie gdzie mogę kupić siłowniki do centralnego zamka zastosowane w fordzie. Master - 4 przewodowy. Mam do naprawy centralny zamek w samochodzie ford gdzie zamontowano siłowniki firmy silicam jak się nie mylę przy czym master jest 4 przewodowy. Uniwersalne nie pasują ze względu konstrukcyjnych, za szerokie i się nie mieszczą a przerabiać...
Aha, a lepiej kupić siłownik slave czy master?
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Nie wykluczone że uwalony może być któryś z siłowników (master).
kupoięł niedawno alarm z centarlnym na allegro i wziołem sie za jego montaz, zamontowałem go i podłczymem siłowniki, z tym ze z kazdego siłownika wychodziły po 2 kabelki i w tej chwili wszystkie sa slave-ami, czy da sie je podpiąć na mastery albo chociaż jednego na mastera?? -a co ty myślisz,że tu na forum są wróżki? napisz dokładniej i po polsku jaki...
Nie wszystkie moduły obsługują mastery chodzi mi oczywiście o moduły pilotowe. Nie obsługują w tym sensie żę tylko zamykają i otwierają z pilota. Działa t na takiej samej zasadzie jak interfejsy centralnego zamka w alarmach. Masz tylko wyprowadzenie styków z 2 przekaźników no, com i nc. Do bezpośredniego wysterowania siłowników wystarczy. Natomiast...
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
Zgadzam się z kolegą powyżej - objawy uszkodzenia krańcówek w siłowniku master...
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
chodzi mi bardziej jakim prądem są sterowane siłowniki.Po schemacie to widzę że do siłowników idą 2 kable.Jeden z bezpiecznika a drugi z centralki kabiny.Po mojemu to jakoś dziwnie że na jednym przewodzie jest "+" z bezpiecznika.Zazwyczaj siłowniki elektryczne działają na zasadzie zmiany polaryzacji(zamiana + i -).A tu jakaś nowość w masterze.Może ktoś...
witam w najbliższych dniach chciałbym sie zająć problemem z centralnym a konkretniej-zaczęło szwankować zamykanie i otwieranie z kluczyka (z pilota działa ok) zanim sie za to zabiorę chciałem sie dowiedzieć czy szukać przyczyny w mikroprzełaczniku zamka czy raczej w siłowniku master?
Przegląd instalacji centralnego zamka na początek, ze szczególnym uwzględnieniem przepustów drzwiowych. Przegląd siłowników master.
Jest to Ibiza z 1997 roku z silnikiem 1.0 z orginalnym centralnym zamkiem sterowanym pneumatycznie, pilot w kluczyku wyprodukowany przez Simensa.Cetralny działa tylko gdy wciskam dzwignie blokady zamka na drzwiach kierowcy tam gdzie znajduje się siłownik master.
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
Przesmaruj zamek w drzwiach kierowcy , ostatecznie wymień siłownik master w tych drzwiach.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
bx30 nie obsługuje siłowników typu master
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega na tym, że siłownik master (lub jego centralka umieszczona gdzieś...
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Zamek pewnie dokładany, więc regulacja siłownika master.
Przepraszam, że tak długo nie odpowiadałem, ale trochę chorowałem i w rezultacie zapomniałem odpowiedzieć - zakończyć temat. Jednak z końcem tego roku chcę jeszcze wszystko rozpoczęte pozakańczać. W sprawie jak w temacie postąpiłem oczywiście według rad kolegów tzn. wymieniłem bezpiecznik 15A w obwodzie sterownika zamka centralnego, który okazał się...
siłownik jest zespolony z zamkiem od biedy można zastosować uniwersalny master.nowy zamek kosztuje ok500,używane chodzą po ok 150
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
Zakładam alarm w T4który ma elektryczny centralny zamek, czy wystarczy podpiąć sie pod odpowiednie kable od siłownika sterującego(mastera)????
Witam. Jakieś 9 lat temu, zamontowałem w Astrze uniwersalny centralny zamek. Z tyłu są siłowniki SLAVE, z przodu MASTERy. Oba mastery niedawno zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Nie reagują na przycisk pilota lub/i na zamykanie/otwieranie z kluczyka i sterowanie pozostałymi drzwiami. Wydaje mi się zatem, że prostszej budowy siłowniki slave, są trwalsze....
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
ale jaki siłownik wymieniłeś master czy slave ?
wymień siłownik master
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Witam Proponuję sprawdzić sygnały sterujące jakie wychodzą z masterów, bo wygląda to tak jakby moduł zamka centralnego dostawał sygnał otwarcia a za chwile zamknięcia w efekcie zamknie i za chwilę otworzy, często wystarczy tylko przesunąć siłownik względem zamka Powodzenia
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Siłownik zwalniający zamek bagażnika ze Skody, gniazdo bezpiecznika, bistabilny przełącznik ok. 1A, trochę kabla. A czy któryś z tych sie nada? 1. https://allegro.pl/oferta/silownik-7kg-c... 2. https://allegro.pl/oferta/silownik-do-za...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
tak oczywiście musisz tylko posiadać modół top 32 lub top 33. No i oczywiście siłownik master. POZDRAWIAM
Witam, Potrzebuje pomocy w połączeniu sterownika uniwersalnego centralnego zamka firmy MERA BŁONIE BME - 01 i siłowniki centralnego zamka Master. http://obrazki.elektroda.pl/9441777400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5132487800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9870783500_1... Proszę o schemat jednego...
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
Na pewno chce zrobić otwieranie na pilota i do tego potrzebny jest dodatkowy siłownik oraz urządzenie do sterowania siłownikami, może to być autoalarm. Ja mam to rozwiązane w ten sposób, że do orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy przykręcony jest dodatkowy siłownik (połączone są mechanicznie). W przypadku podmiany, czyli za przełącznik wstawiony...
Ryglowanie ci nie potrzebne, wstaw uniwersalny... Czy takie coś w zupełności wystarczy? 5 kablowy ? Siłownik Uniwersalny
Witam jesli kolega niema wogóle centralnego zamka to musisz kupić cztery siłowniki wtym jeden master aby można było otwierać auto kluczykiem lub dwa mastery i dwa normalne siłowniki master ma 5 przewodów a normalny 2 przewody . Pozdrawiam 73!
może masz pomylone przewody od siłowników(zamykanie ,otwieranie)spróbuj je zamienić.Tez kiedys miałem z tym problem(centralka z funkcją alarmu)po zamknieciu drzwi z pilota po kilku sekundach sie otwierały same:)Może siłownik master szwankuje!
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
Podłacz sterownik Centralnego 12V poprzez stabilizator. Styki wykonawcze podepnij do siłownika master. Jakieś inne problemy.......?
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? Skoro dostałeś się do przelotki, to rozłącz siłownik i próbuj go wysterować samemu. I będziesz mieć odpowiedź, czy problem w aucie, czy w drzwiach.
Są centralne zamki na pilota na allegro - 50 zł około. Kwestia wlutowania się pod siłownik master.
To zależy jakiego typu jest ten siłownik master czy slave. Posprawdzałeś krańcówki, działają prawidłowo? Czy z pilota wszystko jest ok?
Zamień przewody biały z brązowym na siłowniku MASTER i będzie gitara.
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Witam. Poszukuję schematu podłączenia siłownika centralnego zamka TESOR (master, 5 przewodowy - czarny, biały, brązowy, niebieski, zielony). Niestety opakowanie nie zawierało żadnego opisu kabli a chciałbym siłownik podłączyć do autoalarmu Super Forteca firmy AMT (sterowanie zamkiem centralnym (-) otwieranie, (-) zamykanie). Za pomoc z góry dziękuję.
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Teoretycznie powinien zostać, ale bez obciążenia w postaci np. zamka może lekko odbić w drugą spowrotem.
dokładnie tak jest z tymi kolorami, z centrali kabel niebieski i zielony wychodzi tylko po jednym dalej są rozgałęziane na następne siłowniki jeżeli nie działa siłownik tylko w drzwiach kierowcy to albo przerwa na przewodzie do tych drzwi a raczej uszkodzony siłownik master
Ten alarm to Langeford w wersji pod Opla. Zamek centralny zapewne dokładany i problem tkwi w regulacji siłownika master (switch). To, że zamek działa na dużym przycisku, to zwykły zbieg okoliczności. Duży przycisk, to włączanie z potwierdzeniem syreną, mały to włączanie bez dźwięku.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Najlepirj wymienić siłownik> Nie ma sensu grzebać w siłowniku gdyż są one najczęściej klejone lub nitowane. A koszt uniwersalnego mastera to ok 18 zł.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Przecież podłączenie jest takie samo, jak w drugich drzwiach. Sprawdź, co się dzieje na przewodach sterujących z tego mastera. Czy jest dobrze dopięta masa (do czarnego), czy pojawia się ona na brązowym i białym w zależności od położenia siłownika. Podaj ręcznie masę na brązowy i biały na przewody w drzwiach (zasymuluj prace siłownika) i sprawdź, czy...
Witam. A taki układ nie wystarczy ? Ale Autor chciał blokadę przed naciśnięciem obu przycisków jednocześnie i temu właśnie służą te dwa dodatkowe przekaźniki w moim schemacie.. W twoim układzie po naciśnięciu obydwu przycisków silnik przestanie działać a w moim będzie się kręcił (zależy który przycisk będzie naciśnięty pierwszy) Ty zrobiłeś coś podobnego...
Witam chcę zainstalować w Mazdzie Xedos 6 autoalarm i podpiąć go do fabrycznego centralnego zamka, gdzie mam się podłączyć z alarmem (do sterownika centralnego zamka, do siłownika w drzwiach czy może potrzebny będzie montaż dodatkowego siłownika w drzwiach) dodam jeszcze że zależy mi na tym żeby centralny zamek działał z pilota i kluczyka. Czytałem...
Sprawdz czy podczas otierania nic nie blokuje głowicy siłownika, oraz zobacz, czy po otwarciu zamka silownik od strony kierowcy jak i od strony pasażera jest wysunięty do końca. Jeśli nie, to wyregyluj. Nie podałeś typu zamka, ale z opisu wynika, że masz założone siłowniki typu master.
żółty i zielony w instalacji są od zamykania i otwierania i trzeba połączyć z niebieskim i zielonym w tym nowym siłownikiem Zielony - silnik siłownika Niebieski - silnik siłownika Czarny - masa Biały - mikroswitch wsunięty Brązowy - mikroswitch wysunięty Zacznij od podłączenia tych dwóch przewodów, które znasz (zielony i niebieski) i sprawdź czy instalacja...
Wepnij się pod pompe. Ten pomysł z siłownikiem może być nietrafiony.
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
sprawdź połączenia siłowników z prowadnicami, może master ma luz i głupieje
master centralne zamek montaż siłownik zamek centralne siłownik centralne zamek przełącznik
płyta indukcyjna budowa pompa ciepła bufor marshall szumy
pomiar małych rezystancji ładowarka giant
BMW E39 2000 2.5 benzyna - zaniki zasilania przy wstrząsach Alarm QY01 odciął zapłon - co zrobić?