Witam posiadam Lanosa który w drzwiach od kierowcy nie posiadał siłownika aby otwierał się z pilota. Wiec dokupiłem całą centralkę proxima srpi mini tu LINk oraz z tego co tu wyczytałem dodatkowy siłownik slave który zamontowałem w drzwiach jednak nie udało mi się go połączyć z instalacją...
W drzwiach kierowcy jest siłownik(mechaniczny) zintegrowany z zamkiem. Są tam styki które sterują pracą siłowników elektrycznych w pozostałych drzwiach. Wspomniany siłownik się zepsuł (podaje masę tylko przy otwieraniu). Efekt taki że z kluczyka i z pilota wszystkie drzwi się otwierają...
Witam! Jakiś czas temu doinstalowałem w aucie alarm (Predator PLUS BP). Fabryczny centralny zamek w Lanosie jest sterowany za pomocą stycznika w drzwiach kierowcy. W związku z czym, aby była możliwość sterowania z pilota wszystkimi drzwiami, trzeba dołożyć siłownik w drzwiach kierowcy. Człowiek,...
W moim lanosie 99 1,5 – ostatnio gdy montowałem moduł sterowania centralnym na pilota ( w rzeczywistości stary alarm, ale wykorzystałem tylko sterowanie zamkiem) okazało się, że w lewych drzwiach kierowcy nie ma siłownika zamka. Musiałem zatem dołożyć dodatkowy siłownik aby wszystkie...
Posiadam Lanosa z alarmem typu SPACE COP i zamkiem centralnym. Alarm wraz zamkiem centralnym był montowany osobno (nie w fabryce). Działał 5 lat praktycznie bez zarzutu, ale od tej zimy zaczęły się problemy z zamkiem centralnym (alarm jest ok.). Na początku zacinał się sporadycznie, przy większych...
Sprawdz czy zamkniesz kluczykiem wszystkie zamki od strony pasażera jeśli tak to spóżnia sie siłownik i po zamknięciu z pilota dostaje z tego siłownika sygnał do otwarcia zamków. rada : zlikwidowac sterowanie ze strony pasażera lub sprawdz wiązki w drzwiach często lubią się łamac i robi...
Witam wszystkich Niedawno w moim Lanosie (1998r) HB zamontowałem centralny zamek i podpiołem pod istniejący alarm Langeford. Wszystko działa ok jeśli chodzi o sterowanie z pilota. Założyłem jeden siłownik główny (master) i 4 pomocnicze (slavery) łącznie z klapą bagażnika. Z pilota...
Wawrzyniec milejow Wybaczcie trochę mnie poniosło bardzo przepraszam, bo morduję się z lampami już od tygodnia prawie. Ale wyobraźcie sobie zrobiłem i nawet żarówki Osram świeca jak należy. Już taki jestem jeśli mi cokolwiek nie pasi w samocho0dzie robię to do upadłego. Dlatego mówią...
Czyli mam rozumieć, że coś takiego w połączeniu z siłownikami da radę? I ostatnie już (chyba :D) pytanie w temacie: Czy jeśli założyłbym tę centralkę + siłowniki to czy po otwarciu drzwi z kluczyka rozbroi się alarm i na odwrót, po zamknięciu drzwi alarm się uzbroi?
Witam. W lanosie w drzwiach kierowcy jest tylko mikrowyłącznik do sterowania zamka. Musisz dołożyć siłownik slave, zamontujesz go bez problemu i zesprzęglisz z cięgnem. Trzeba niestety przeciągnąć przewody od tego siłownika i podłączyć równolegle do pozostałych, żeby nie ciągnąć...
Nie musisz mieć żadnego zamka centralnego, ani z pilota, ani na kluczyk. Potrzebujesz zestaw zamka centralnego z przynajmniej jednym masterem. Jednak najcześciej w zestawach występują 2 siłowniki master. Mastery dajesz na przednie drzwi i których z nich nie otworzysz, to otworzą się wszystkie....
Skoro nie umiesz odpowiedzieć na te pytania, nie wiesz co masz, a ja tym bardziej, to musisz kupić kompletny zestaw montażowy centralny+pożądana ilość siłowników. Najwyżej nie wykorzystasz posiadanych już w samochodzie centralek i siłowników. Twój alarm pewnie mógł samodzielnie sterować...
Witam Mam lamusa i centralny mam rozwiazany tak 1 układ fabryczny został niezmieniony 2 w drzwiach kierowcy został zamontowany siłownik master podpięty do drugiego sterownika który współpracuje z alarmem. czyli : alarm w pozycji ON steronik dodatkowy zamyka drzwi kierowcy a właczni z drzwi...
Faktycznie za dużo wzmianek o tym alarmie nie ma. Swoją drogą próbowałem już różnych kombinacji przyciskami na pilocie wzorując się na innych alarmach ale nie działało. Na innym forum ktoś mi kiedyś napisał, żeby odciąć niebieski przewód od centralki do drzwi ale to powodowało...
Witam chciałbym do drzwi kierowcy dołożyc siłownik ponieważ tam go niema jest tylko sterowanie pozostałymi a gdy wylacze alarm to otwieraja sie drzwi wszystkie oprócz kierowcy. Jakimi sygnałami są sterowane te C.Z w lanosie?
Rozumiem że chodzi o drzwi kierowcy ? Slave jest z oszczędności - uruchamiając alarm z pilota nie ma znaczenia czy to master czy slave. Reakcja alarmu faktycznie była dziwna-ale spotkałem alarm z czujnikiem przekręcenia zamka kierowcy i jeśli coś miałeś nie wyregulowane to mogło to włączać...
W moim centralnym padł przekaźnik, kupiłem całą centralkę z pilotem, bo cena przekaźnika to 80% ceny nowej centralki. Mam problem z podłączeniem. Z drzwi kierowcy (master) idzie 5 przewodów zielony, niebieski, czarny, biały i brązowy. zielony i niebieski - siłownik czarny - masa biały...
jeżeli zamek fabryczny to w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,trzeba zamontować dwuprzewodowy i napędzić bezpośrednio z alarmu jeżeli ma wbudowany interfejs albo poprzez dwa przekazniki gdy alarm steruje tylko dwoma masami,jeżeli zamek jest dokładany do w 99% przypadków sterowanie masą zamknij...
Tak jest gdy odpina się fabryczny sterownik. Podłączyli sterowanie zamkiem tak jak by go w aucie nie było. Zasili tyło same silniki. Pin1 SZARY zasilanie Pin2 BRĄZOWY zasilanie siłowników Pin4 CZARNY masa Pin6 BIAŁY sterowanie z drzwi kierowcy Pin7 BIAŁY zasilenie +12V Pin8 JASNONIEBIESKI...
Do sprawdzenia sterowanie w drzwiach,oraz przelotka pomiędzy nimi a wnętrzem. Może być pęknięty przewód,lub przełącznik przy zamku,lub siłownik w tych drzwiach.
Witam. W lanosie centralka zamka znajduje się pod osłoną plastikową po prawej stronie(pasażera) w dolnej części słupka.Żółty długi prostokąt. Najlepiej zrobić tak jak radził kolega powyżej, założyć dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyć go do tylnych drzwi pasażera....
w lanosie nie ma siłownika w drzwiach kierowcy,musisz go najpierw założyć i napędzić ze sterownika przez dwa przekazniki,albo bezpośrednio jeżeli ma wbudowane przekażniki.
Witam. Obawiam się, że innej opcji nie ma, chyba, że dziwnym trafem masz już założony siłownik w drzwiach kierowcy. Bo jeżeli nie to jedynym elementem wykonawczym dla drzwi kierowcy pozostanie kluczyk:). No i zawsze pozostaje opcja alarmu bez podpinania do centralnego, ale to żadna atrakcja.
Panowie zamontowałem samodzielnie alarm seo dolphin w moim lanos 99r musiałem oczywiście dołożyć siłownik do drzwi kierowcy, mogę się pochwalić,że pięknie wszystko działa ale mam 2 pytania po podłączeniu wszystkiego okazało się ,że nie muszę nic kodować alarm pięknie działa czy...
jeżeli wóz ma fabryczny central to bez problemu sterownik jest po prawej stronie w słupku obok nóg pasazera trzeba tez dołożyć siłownik w drzwi kierowcy.Jeśli to golas to masz trochę zajęcia
W drzwiach kierowcy zamiast siłownika jest stycznik. Musisz dorzucić tam siłownik i podpiąć magicara do sterowania bezpośrednio siłownikiem.
Problem z uszkodzonym stycznikiem został rozwiązany przez dokupienie siłownika master i zamontowanie go w drzwiach kierowcy (w miejsce siłownika slave). Wszystko śmiga :)
Jeżeli zamki głupieją i alarm się dziwnie zachowuje, to raczej będzie masa główna alarmu. Jeżeli zamek jest fabryczny lanosowski, to nie ma tam co regulować, bo wkładany w drzwi kierowcy jest siłownik dwuprzewodowy, chyba, że całość jest dokładana.
Na początku było tak, że po przekręceniu kluczyka wszystkie drzwi się zamykały a po chwili otwierały. Oprócz drzwi kierowcy! - te są sterowane tylko z kluczyka (brak siłownika). Następnie kiedy chciałem otworzyć drzwi kierowcy, to pozostałem się zamykały. Jedyne rozwiązanie, aby samochód...
:arrow: Black_crib, nie wypisuj głupot, fabrycznie w lanosie nie ma siłownika. Użyj wyszukiwarki i tam znajdziesz wszystko. Już kolega wyżej to zasugerował. Było wiele, wiele razy... O centralnym w drzwiach kierowcy w autach koreańskich i japońskich. SZUKAJ twoim przyjacielem. Zamykam...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie i ewentualne podpowidzi. Już po zabiegu. Auto to "Lanos". Jak zdjąłem tapicerkę z drzwi, wyszło szydło z worka. Siłownik był otwierany, później skręcony drutem miedzianym i to wszystko zapakowane w woreczek foliowy. W tym woreczku wdała się pleśń....
Witam , mam problem z alarmem stig. Mianowicie chodzi o podłączenie sterownika zamka centralnego ze sterownikiem w alarmie. Otrzymałem schemat od tej firmy ale jestem laikiem i nie rozumie o co chodzi dokładnie. Podjołem próbę podpięcia tego sterownika z alarmem ale zamki albo działają...
ale chodzi o to ze nikt nic nie grzebal i samo sie tak zrobilo wiec co moze byc nie tak Skoki temperatury zrobiły swoje,zdejm tapicerkę i ustaw jeszcze raz siłownik(najlepiej zmień kostkę łączącą pręty siłownika i zamka,zrób to precyzyjnie bo obu przednich drzwiach masz mastery.
Wygląda na to że dokładany bo w lanosach które były sprzedawane w naszych salonach w drzwiach kierowcy nie było siłownika master tylko w zamku zamontowany był przełącznik masy.Często przy złej regulacji długości cięgła domontowanego siłownika master występował ten problem(lub też...
Teoretycznie podłączenie sterowania z masterów nie jest potrzebne. I tak pewnie nie będziesz otwierał drzwi kluczykiem a tym bardziej od strony pasażera.Awaryjnie otworzysz mechanicznie drzwi kierowcy w przypadku padnięcia akumulatora , pilota lub centralki. Siłowniki pracują równolegle czyli...
A jeżeli u mnie pilotem dało się otworzyć całe auto to też muszę dołożyć ten siłownik ? To powinieneś go mieć już w drzwiach lub zamku. A dlaczego nie możesz sprawdzić co masz w drzwiach ? Teraz centralny działa z kluczyka :?: , pilota nie masz, więc z pilota nie działa. Znalazłeś...
Szanowny kolego renqien. Przeczytałeś pobieżnie i niedokładnie mojego pierwszego posta gdzie dokładnie opisywałem, że nie mam żadnego dodatkowego już siłownika w drzwiach. Takie rozwiązanie o którym piszesz było wykonane przez pseudo fachowca - elektryka (pana Rysia z Trans-poz Ul. Wieruszowska...
Witam Z tego, co piszesz wnioskuję, że odłączyłeś oryginalny sterownik i siłowniki podłączyłeś do nowego - problem może być taki, że nowy sterownik daje a krótko napięcie na siłowniki i dlatego się nie domyka. Jest jeszcze jedno rozwiązanie mam tak zrobione w lanosie - oryginalne...
Montujesz siłownik slave w drzwiach kierowcy (koszt ok. 10zł) Przewody od niego podłączasz do lewy drzwi przednich (do siłownika). Z alarmu sterujesz centralką Lanosa (schowana po prawej stronie, nogi pasażera, po zdjęciu plastyku) pozdro msepl
jeżeli to lanos,to ma dokładany siłownik w drzwiach kierowcy napędzany dwoma przekaznikami lub modułem, sprawdz skok samego siłownika,może jest zbyt mały,żeby przy zamykaniu zadziałał oryginalny switch,sprawdz też czy przy zamykaniu siłownik dostaje napięcie na przewody wykonawcze,bo może...
w lanosie fabrycznie nie ma siłownika w lewych drzwiach i u ciebie został najprawdopodobniej założony siłownik dwuprzewodowy napędzany z układu przekaźnikowego zamieniającego niskoprądowe impulsy masy na plus i masę napędzające siłownik,przekaźniki powinny być dwa i są gdzieś ukryte...
Z tego co tu widze to na 2 przewodach pojawiają się naprzemiennie impulsy + i -. W momencie zamknięcia na jednym jest + a na drugim - , a w momencie otwarcia odwrotnie. W ten sposób można wysterować bezpośrednio siłownik. Zobacz czy tak czasem nie było ponieważ lanos w drzwiach kierowcy nie...
To chyba ma być Bas Plus czyli pewnie ma dwie masy na zamek. Podłączenie zamka identycznie jak w Daewoo Lanos, czyli zamontuj dodatkowy siłownik i podepnij go do siłownika w tylnych drzwiach, a sterowanie z alarmu do fabrycznego sterownika zamka.
Przede wszystkim SEO ma tę zaletę, że nawet jak się pomylisz to go nie spalisz, jest bardzo odporny na zwarcia i przepięcia. Z tego co pamiętam Accent nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, trzeba dokładać siłownik tak jak w Lanosie.
Prawdopodobnie woda dostała się do sterownika, zobacz gdzie jest i rozbierz go, odłącz go od instalacji elektrycznej i sprawdź czy działają pozostałe siłowniki. Miałem tak kiedyś w Lanosie tyle że tam stanoł tylko dokładany siłownik w drzwiach kierowcy, w sterowniku był kieliszek wody.
witam, zakupiłem sterownik jak w temacie, po podłączeniu do siłowników, które sam zakładałem centralka odbiera sygnał z pilota i po naciśnięciu "zamknij" lub "otwórz" słychać charakterystyczne "cykanie" lecz nic poza tym. Nadmienię, że centralny zamek zamontowany jest w Lanosie i do...
Alarmu i tak nie ruszysz drugą centralką, także pomyśl czy go zostawić , chyba że Ci jest niezbędny do szczęścia... Przy jego wtyczce będziesz miał kierunki do podłączenia, ale wyjścia do siłowników idą z innego pudełka. U mnie alarm steruje centralnym, i tak jest najprościej mając...
ja w hondach robię to inaczej,daję bez kombinacji do drzwi siłownik dwuprzewodowy i napędzam go przez dwa mini przekazniki 10A z alarmu i on pracując steruje oryginalnym switchem hondy,tak samo jak np.w lanosie,można też wpinać się masterem w switcha a wykonawcze łączyć z instalacją hondy.
A po co master? W drzwiach kierowcy wystarczy zwykły siłownik napędzany z alarmu poprzez dwa przekaźniki. Bez filozofi i ingerencji w instalację. Opisywane nie raz na forum, nawet przy okazji poczciwego Lanosa.
I co ja mam zrobić? Pewnie posprzątam trochę, poczyszczę... I postaram się dać jakąś zrozumiałą, jasną odpowiedź. A więc: Jeśli w lanosie był już oryginalny fabryczny centralny sterowny z kluczyka, to koreańce w ramach oszczędności nie instalowali w drzwiach kierowcy siłownika...