Sprawdź filtr powietrza i sprawdź czy przypadkiem cewka nie ma przebicia możesz również zrobić pomiary sondy lambda , czy auto nie zaczęło palić więcej od czasu wystąpienia tych usterek które opisujesz ?
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
Przetestuj multimetrem ciągłość przewodu z tej cewki do pinu 19stego we wtyku centralki (pierwszy w dolnym rzędzie od strony wejścia kabli).To standardowe złącze fiata i powinno być na 1 i 19 pinie kluczowanie cewek. Jeśli będzie przewodzenie w porządku i cewka sprawna to pozostaje sterownik.
Jeśli są tak jak na rysunku to są dobrze, jedna cewka obsługuje skrajne cylindry, druga wewnętrzne. Kolejność przewodów w obrębie jednej cewki nie ma znaczenia.
Witam ponownie poprzednie wiadomości mi się zablokowały jak sprawdzić czy cewka źle podaje prąd na wolnych obrotach
Może być cewka ale miałem przypadek że seicento na dwóch cylindrach była słaba iskra silnik kołysał po podmianie cewki brak poprawy mimo że komputer wskazywał na cewkę okazało się że wina komputera .
Świece mam kilka miesięcy! myslałem też o przewodach. Możliwe że cewka ma przebicie??
Padnięta cewka daje o sobie znać gdy silnik się mocno nagrzeje(gubi zaplony).Sprawdz oscyloskopem jak radzą koledzy albo podmień.
1.4 12v??? Cewka na 3 piny? A patrzyłeś po włączeniu zapłonu ,może plus jest a brak sterowania masą.
A to pewnie cewka ma zwarę i jak zamieniłes kanały uwaliłes 2 driver.
Cewka do sprawdzenia. Ewentualnie ogolony wałek rozrządu, zawsze ścierał krzywkę.
Od wysokiej dawki kat sie nie zrobi raczej czerwony,tylko od braku spalania w cylindrze Szukał bym problemu w WN (przewody i świece nowe to pozostaje cewka i jej sterowanie)
Kolego ja 2 miesiace temu tak miałem - paliła się kontrolka - jak rozgrzał się silnik i strasznie buczał - okazało sie że cewka zaplonowa za 52 zl
1 i 2 cylinder powiadasz? To dziwna sprawa bo tam cewka pracuje 1 i 4 albo 2 i 3.
też miałem podobny problem u siebie w UNO, powstało jakieś zwarcie w instalacji cewka dostała przebicia i trzeba było wymienić, myśle że to jest cała przyczyna, ewentualnie sprawdź kopułke i bo ona też czasem szwankuje pozdrawiam!
powiedz skąd wyprowadziłeś impuls bo interesuje mnie to dlaczego nie chodzi ten od poloneza może coś da sie zrobić jaki tam jest układ jedna cewka i rozdziela na wszystkie cylindry?
Moim zdaniem cewka zapłonowa- przegrzewa się i traci gdzieś ciągłość uzwojenia. Pozdr.J. ps sprawdź na gorąco jak zgaśnie czy jest iskra.....
Witam. Rano sprawdziłem bezpieczniki w komorze silnika. Spalił się 30 A od ukladu zapłonowego. Po wymianie samochód odpala, ale dalej nierówno pracuje. Iskra pojawia się tylko na jednej fajce. Jak wymontowalem cewke zauważyłem źe cewka wyciekła. Jedę teraz po nową. Proponujecie używaną czy oryginał lub zamiennik? Wieczorem ją chcę zamontować.
witam mam problem samochód systematycznie raz w roku nie odpala dzieje się to podczas dużej wilgotności powietrza jest iskra jest paliwo rozrusznik kreci czujnik położenia wału dobry cewka tez.w tamtym roku czyszczenie wtyczek sprawdzanie wszystkiego i nic na drugi dzień odpalił sam.dwa lata temu w drodze do mechanika odpalił po zaciągnięciu ale dopiero...
Witam Nic się nie powinno stać co prawda na może być niewielka różnica na końcach kabli szczególnie jeśli są pod obciążeniem ale to nie ma znaczenia. Jednak zastanawia mnie i tak co innego. Należy rozumieć, że podane jest napięcie nonstop tak jakby była włączona stacyjka - włączony zapłon ? Jeśli tak to ma wyglądać to akumulator do rana nie pożyje....
Witam. Bardzo proste sprawdzenie. W momencie gdy silnik pracuje niby na gazie /dioda pali na stałe/ weż kontrolkę i sprawdż czy na elektrozaworze lub na cewce reduktora jest plus/ niebieski kabel/no i osobno sprawdż masę. Podejrzewam że u ciebie właśnie jest brak masy. Kolego sprawdziłem te połączenia, wszystko na nich jest w porządku, elektro zawór...
Problem dotyczy samochodu jak w temacie z LPG. Auto nie odpala. Wcześniej szarpało i chodził kulawo. Ciśnienie w komorach sprawdzone i jest ok. Nowa listwa wtryskowa z wtryskami. Nowa cewka zapłonowa. Nowe przewody zapłonowe. Napięcie dochodzi na wtryski. Akumulator sprawny. Rozrząd sprawdzony na blokadach. Paliwo dochodzi ale zdaje mi się ze w małej...
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na twoje pytanie, po prostu próbowałem po kolei :) czyli wymiana na nowy: - czujnik położenia wału - sonda lambda - cewka zapłonowa - kable i świece - silniki krokowy (używane oryginały, bo jakieś zamienniki to totalna porażka na 2 dni :) ) - czyszczenie przepustnicy i gniazda silnika krokowego, czyszczenie czujnika...
Sprawdz obrotomierz.Podłącz do jego wejścia<sygnału> napięcie zmienne 50Hz-trafo dzwonkowe,powinno być około1500 obrotow.Jest inaczej to obrotomierz uszkodzony. Sprawdz prace silniuka po odpięciu obrotomierza od cewki.
Mam problem z moją sienką 1,6 16V, mianowicie po wymianie alternatora przez mechanika, po wyjechaniu z warsztatu i zrobieniu 500 metrów auto odmówiło posłuszeństwa. Problemy są 2: 1. Silnik chodzi na 2 gary (2 i 3) 2. Auto straciło wszystkie biegi. Teraz stoi na luzie i po odpaleniu tylko widać kłęby dymu z wydechu. Powiem tak: autko jeździło u mnie...
Witam. Piszę ponieważ mam problem , którego od dłuższego czasu nie mogę rozwiązać.Mianowicie auto jest lekko mułowate i gorzej pracuje. W aucie jest instalacja II generacji. Problem polega na tym , że komputer benzynowy łapie błąd sondy lambda i przechodzi w tryb awaryjny podstawiając tym samym stałą wartość ok 0,4v na sondzie lambda , od tego momentu...
Jak dotąd ustaliłeś, że przy kręceniu rozrusznikiem lub aktywowania testu wtryskiwacza, przekaźnik się załącza i wtryskiwacz dostaje zasilanie, ale nie zawsze pojawia się kluczowanie masy. Ustaliłeś też, że kluczowania brak też czasem podczas testu, wyklucza to więc usterkę czujnika położenia wału (obrotów silnika). Pozostaje zatem wiązka elektryczna...
opisz jak jest zbudowany na magnesach czy na cewkach
Masz alarm założony? Po przekręceniu stacyjki włącza się pompa w baku?
Odkopuje Też kupiłem centralke STAG 2 G do cinquecento 700. Pytanie mam tylko, gdzie podłączyć kabel BRĄZOWY ?? Który na schemacie dołączonym do centralki, podłączony jest do cewki w/n U mnie jest taka cewka: [url=http://www.google.pl/imgres?um=1&hl...
Wymień wszystkie świece, jeśli dalej nie działa to kable i cewka. Problem z głowy!
Blokada immo
[quote="termi"]Panowie ECU podmieniane i dalej to samo :( /quote] A jak miał zapalić po wymianie ECU? A wogóle prąd na cewkę jest?
Jeśli jest pewne że traci iskrę, to ja bym sprawdził czy traci napięcie na cewkę zapłonową /podłączając malutką żarówkę/ i było by wiadomo czy problem jest po wysokim napięciu czy w zasilaniu cewki zapłonowej.
zamien cewki stronami...Wicej nie trzeba wyjasniac!
Padło mi sterowanie cewkami ,dzięki za propozycje ale kupiłem dzisiaj sterownik i już odpaliłem wiec temat rozwiązany .
Tam idzie kabel do cewki, ale to chyba by wogóle nie przełączał..
Witam panowie temat zamykam przyczyna leżała w sterowaniu jednej z cewek. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
Dzięki sebazuber za odpowiedz.U mnie sonda śmiga ( sprawdzałem multimetrem),wyczyściłem dolot,sprawdziłem krokowca lpg.Pozostała mi więc tylko opcja zdechłego reduktora,uwalonego sterownika lpg,lub zaniku sygnału obrotów z cewki po nagrzaniu.
W sienie 97r. 1.6 16v wystepuje problem z wujsciem sygnalu na pompe paliwa,cewke,wtryskiwacze podczas krecenia rozrusznika. Podczas testu elemetow wykonawczychwszystko pracuje bez zarzutow.Po wymianie komputera z imo auto odpalilo prawidlowo(komputer i imo z innego auta). Na jednym z forum bylo kiedys o tym mowa,ze to wina imo.Czy posiada ktos zawartosc...
moze podwójny przekaźnik, a moze jedna czesc cewki, a moze ecU - ale tego sie nikt nie dowie bez dokładniejszego opisania problemu
I mnie dopadł identyczny problem. Jak go rozwiązać, tylko nie piszcie o aku i ładowaniu... Sonda? Czujnik tem? Świece czy cewka? Ciśnienie paliwa? Silnik na zimnym po dodaniu gazu na max strzela w wydech i po duzych trudach wkońcu się wkręci. Co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną?
co zrobiłes? dołozyłes dodatkowy przewod z cewki WN do licznika?jak nie to nigdy nie wystartuje
Właśnie mi cieknie chyba z pod uchwytu cewek - dokładnie nie widać, co z tym można zrobić ? Silnik 1.2/8
Najprawdopodobniej przewód idący z komputera sterujący cewką pompy paliwa 7 lub 10 pin przekaźnika. Jutro to obadam. A ty sprawdź to co napisałem..
obwód prąowy jest ok piny 30-85.bezpieczniki ok wentylator chodzi po mostkowaniu. Dla przekaźnika wolniejszych obrotów i pełnych. Mierzyłem jaki jest prąd sterujący dla cewek. piny mniejsze 86 87, ale odczyt 0.02mA
Są różne pomysły, m. in. silniczek sterujący, silniczek krokowy, pompa paliwowa, wtryski, cewka. Kolejną propozycją jest czujnik temp. płynu. Jeśli jest 'uwalony' to podaje błędne wskazania, komputer myśli że silnik jest nagrzany i złą dawkę paliwa podaje.
Nie ma być żadnych błysków Wiedziałem że JanMorowskie przewody są liche ale żeby aż tak Cewkę zostaw Co do uszkodzenia przewodów przez świecę, nie ma takiej opcji
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
szukaj gdzies w okolicy kolektora ssacego po prawej stronie silnika za cewkami zapłonowymi, gdzies w tamych okolicach jest schowany. W tych fiatach były dwa rodzaje czujników stosowane 3 pinowe(podwójny czujnik daje sygnał do kompa o temp silnika oraz podaje sygnał na wskażnik temp. w liczniku tak jak na foto i dwupinowy który daje tylko do kompa i...
cewka siena siena immobilizer siena głośnik
wybrac lutownice sprężarka lodówce renault master układ wydechowy
kabel brake radio radio makita
Samsung WF 1602 kod 3E - problem z silnikiem Segway Ninebot - brak połączenia z zewnętrznym akumulatorem