Nie. Płyn przez nagrzewnice przepływa stale a ciepło zimno zmienia silniczek klapy ciepło zimno.
A gdzie znajduje się czujnik temperatury: w silniczku czy poza nim, czy może ręcznie sterujesz? Może silniczek dostaje za małe napięcie? Albo jest za małe napięcie sterujące. A te silniczki to na jakie napięcie są? Czy te 3 silniczki wymienione to poza układem gdzie były działają i są sprawne, jeżeli tak, to po co je wymieniasz a nie szukasz innej przyczyny...
Czyli co jeszcze odpowiada za ruch tymi silnikami od klap ? bo jak napisałem, jedzie do oporu w jedną stronę. Na nic nie reaguje. Nie mam czym przedstawić błędów.
Tak , jak podlaczysz pod komputer wyjdą bledy w climatronicu i prawdopodobnie bląd silniczka klapy ciepło- zimno V68. I on bedzie do wymiany.
Okazało się że kupiony silniczek również był uszkodzony i dopiero następny silniczek jaki kupiłem rozwiązał problem.
Witam, gdzie mogę znaleźć czujnik temperatury zewnętrznej oraz silniczek klap sterowania nawiewu ciepło-zimno w Fordzie Focusie mk 3 z 2011.
Powodem był niedziałający silniczek klapy ciepło/zimno. To podobno częsta usterka, na tyle że musiałem kupić 2 silniczki żeby trafić na ten sprawny.
Trzeba zrobić diagnostykę vcds Dokładnie tak jak kolega pisze, a zazwyczaj siada silniczek klapy ciepło-zimno.
Jeśli chodzi o ten problem to nie dotyczy to klimatyzacji bo czy jest wlaczona czy nie to i tak sie włącza z zimnego nawiewu na cieple.wiec tu pewnie bedzie silniczek regulacji ciepło zimno.
Silniczek na klapie ciepło-zimno się zaciął. Najczęściej obywa się bez naprawy, wystarczy "ruszyć" go testerem. Na początek ściągnij klemę z akumulatora, są przypadki że pomaga.
Poziom płynu jest ok? Jeśli gumowe rurki doprowadzające i odprowadzająca płyn chłodniczy do nagrzewnicy są gorące to masz problem albo z nagrzewnica albo silniczkiem klapy ciepło zimno
Najpierw sprawdź ręką, czy są gorące węże idące do nagrzewnicy, dostęp masakryczny ale możliwy - od strony silnika. Jeśli są gorące to problem pewnie leży w przesłonie ciepło/zimno która jest sterowana silniczkiem. Spróbuj kilkukrotnie przekręcić pokrętło od max do minimum. Może coś tam haczy. Jak nie pomoże to wymiana silniczka po uprzednim sprawdzeniu,...
nie wymieniałem żadnego silniczka, chodzi o silniczek otwierający napływ powietrza ciepło/zimno w klimatroniku można dojść od spodu ale jak jest zacięty to trzeba demontować deskę, Clip pokaże który silniczek jest niesprawny, ale jak klapka się zacieła to bedzie ten sam błąd a silniczek może byc dobry
Wymieniony termostat , elektrozawory od nagrzewnicy odpoqietrzony według procedury . ktos cos podpowie ?? Czyli klasyk: wymiana nagrzewnicy na nową. Powiedz chłopie, ile Twój samochód ma przelotu? W BMW jest prosty temat: po wymianie nie grzeje to nagrzewnica, no chyba że silniczek od klapy ciepło-zimno zawiódł, jednak nawet pod INPE nie podłączyłeś
Jak się schylisz pod tunel to zobaczysz silniczek sterowania ciepłe - zimne , oraz "nogi-góra" silniczki są zamienne. Prawdopodobnie padł Ci silniczek ciepłe zimne. Aby się upewnić możesz je zamienić miejscami .
Witam ponownie. Jak obiecałem, że napiszę po usunięciu usterki więc jestem. A więc zaczne od tego, że każdy z panów miał rację w moim przypadku więc zakładając, że mamy takie same peugociki to wielkiego wyboru nie ma i głównie chodzi o dwie rzeczy. Każdy nazywał to inaczej a chodzi o to samo więc brawa głównie dla kolegów; gacopiesz, bartek_j i autos....
Witam; sprawdziłem podane porady i nic się nie zmieniło(ciągle gorąco),spróbuję od strony mechanicznej tj. sprawdzę czy silniczek od regulacji ciepło/zimno działa,może tu jest problem.
Gdy sprawdzasz obrót tego silniczka, masz go wyjętego na zewnątrz? Za każdym razem po włączeniu zapłonu tak się zachowuje? Jaką masz ustawioną temperaturę przed wyłączeniem nawiewu? Gdy masz wyciągnięty silniczek i sterujesz ciepło zimno na panelu to reaguje?
Po podłączeniu serwa klapy nawiewu ciepło zimno silnik się kręci i wywala błąd, zablokowany albo brak napięcia, podejrzewam że wina silniczka i już nic z niego nie będzie i trzeba wymienić. Ale chyba przy wyjmowaniu panelu uszkodziłem któryś z kabli bo wywala też błąd od zamykania obiegu, a na panelu nawet nie podświetla guzika, ktoś ma może schemat...
Witaj. Na moje oko powinieneś przede wszystkim dostać się do silniczków od sterowania klapy ciepło/zimno i sprawdzić, czy jeżeli stopniowo obniżasz temperaturę na panelu to po pierwsze czy silniczek pracuje poprawnie stopniowo, po drugie wyjąć i sprawdzić czy czasami problem nie leży w samej klapie (łączenie silniczka z klapą). To tak na początek.
Wyjąłem silniczek od klapy ciepło-zimno i "na sucho" jak reguluje temperaturę od Low do Hi to czuję w nim zgrzyt i raz chodzi skokami (krokowo) a raz staje. Dziwna jest następująca rzecz. Po ustawieniu tem. na Hi i zjechaniu do dołu do 16 stopni cały czas dmucha gorące powietrze, w momencie ustawienia o 1 stopień do dołu czyli do Low silniczek przestawia...
Może być uszkodzona klapa ciepło /zimno ,ewentualnie silniczek klapy lub coś w panelu sterującym. Zacząłbym od sprawdzenia czy silniczek działa.
Jeżeli nie ma sygnału o ciśnieniu gazu o którym mowa w opisie błędów to klima się nigdy nie włączy. Kolejna sprawa to błąd silniczka od klapy ciepło/zimno. Jeżeli się nie rusza to może być włączona klimatyzacja a będzie leciało ciepłe powietrze. Po prawej jest tylko jeden silniczek od obiegu zamkniętego, za środkową konsolą są chyba 3 o ile się nie...
Witam mam problem z ogrzewaniem w środku auta. Z prawej strony leci zimne powietrze i działa regulacja ale z lewej strony dmucha cały czas gorące nic nie daje regulowanie za pomocą panelu. I mam pytanie czy reset sterownika można zrobić w ESPACE IV? Jak tak to którymi przyciskami bo znalazłem opis do Espace III a w tym modelu jest inaczej i gdzie są...
A jak ktoś wymieniał nagrzewnicę sprawdzał stan klapek?? Jakich dokładnie klapek? Można zdjęcie? Wiem że był silniczek jeszcze wymieniany ten co przekierowuje ciepło zimno i czujnik
Rurki idące do parownika pod deską są ciepłe, zimne? Zdemontuj schowek i zobacz z czego dochodzą te dźwięki. Możliwe że będzie to silniczek od obiegu zamkniętego ale mogę się mylić. Trzeba sprawdzić czy pracuje silniczek od klapki ciepłe/zimne.
Może nie działać sterowanie klapami powietrza ciepło-zimno (np.uszkodzony silniczek). Najlepiej podpiąć pod vasa lub vaga i sprawdzić.
Przepraszam za zwłoke w odpowiedzi, wróciłem z wyjazdu. Model Audi to Audi 100 C4 '92, z automatyczną klimatyzacją. myszowaty23 - silniczek właśnie działa, wiec podejrzewam ze coś jest nie tak z potencjometrem... Czy mogę w takim razie prosić moderatora o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu Serwis samochody --> Usterki samochody (myślę ze to...
A faktycznie czy po wymianie robiłeś adaptację VCDS-em ? , bo to moze być też przyczyna. To że silniczek od obiegu wewnętrznego może być też uszkodzony nie ma wpływu na ciepło-zimno.
Witam :) Czy ktoś z kolegów wie gdzie znajduje się silniczek z regulacją ciepło/zimno w Golf iii/Vento w Thermotronicu. Pozdrawiam.
Jest jeszcze jedna opcja. Klapa ciepło zimno. Jeżeli nie działa bo połamało uchwyt od silniczka to będzie zimno. Ale najpierw info czy przewody do grodzi kabiny są gorące w obu kierunkach.
Panowie problemy z silniczkami. Po naciśnięciu przycisku obieg zamknięty/otwarty silniczek V154 klapy tak jakby się do połowy otwierały i po chwili ponownie zamykały, przycisk zaokrąglonej strzałki czasem podświetla czasem nie a czasem tylko mignie np przy włączaniu zapłonu, raz dobrze raz jest źle. Z silniczkiem nagrzewnicy V68 było wszystko ok aż...
Kupiłem takiego samego Hyundaia, 2,0 benzyna z 2005r klimactronic. nie sprawdziłem ogrzewania bo był zimny, po przejechaniu z Poznania do Gdańska, zmarzłem i uratowały mnie podgrzewane siedzenia bo bym zmarzł. Do rzeczy, temperatura na środku skali, wentylator nagrzewnicy chodzi i jest zimno. Po wymianie silniczka krokowego sterującego przełączaniem...
Witam! Autko jak w tytule. Problem polega na tym że po 15 minutach jazdy znika ogrzewanie. Wygląda to tak odpalamy rano auto, temp. ustawiona powiedzmy na 25 stopni. Ładnie się silnik rozgrzewa. Ogrzewania zaczyna grzać. Mniej więcej po 15- 20 min jazdy ogrzewania nie ma. Leci zimne powietrze. Ogrzewania działa po rozgrzaniu silnika tylko jak damy na...
Uszkodzona sama zebatka od ciepło zimno . Mam już nowe. Silniczek słychać ale lewa strona grzeje a prawa jest ok. Dodano po 7 Podobno wyrabia się gniazdo w klapie i trzeba założyć dłuższą zebatke, która nazywa się przedłużka motoreduktora.
A może to nie jest usterka? Może szykuje klapę pod zapamiętaną ostatnią temperaturę? Na pewno chodzi o klapę ciepło/zimno? Czy recyrkulacji?
Witam, mam problem z ogrzewaniem w Manie TGX, a mianowicie cały czas leci ciepłe powietrze z centralki nie ma znaczenia jaka temperatura ustawiona jest na klimatroniku, zawór ciepło zimno za radiem wyjęty był zacięty został rozruszany oraz został podmieniony silniczek z górnym na centralce (są zamienne), kiedy kalibruje silniczki Man catsem 3 silniczek...
Silniczków jest wiecej niż dwa. Ten od ciepło-zimno jest bodajże od strony pasażera na dole. Sprawdź go. Ewentualnie odepnij ramie od niego i ręcznie klapą posteruj. Jeśli nie pomoże to pewnie połamana klapa.
Dzisiaj przyjdzie nowy moduł komfortu więc po wymianie sprawdzę całego Climatronica i dam znać co się dzieje Dodano po 11 Sprawdziłem Clima i z tego co zrozumiałem to silniczki na zimno przesuwają dobrze lecz na przesuwie na ciepło jest wartość 0 więc chyba usterką są silniczki klap, dizeki wielkie !
Witam, Citroen Berlingo III 1.6 HDI 2014r. W climatronic jest błąd silniczka lewego ciepło/zimno - przerwa w obwodzie, po zamontowaniu nowego jest inny błąd "magistrala CAN nieprawidłowa komunikacja z silniczkami napędu" obydwa silniczki nie działają... Dodano po 2 Jak włożyłem używany silniczek ze szrotu to też jest błąd magistrala can ale wykonuje...
Jestem po pierwszych testach tej nieszczęsnej klimatyzacji. Lewa strona chłodzi dobrze, prawa słabo. Co zauważyłem: wszystkie klapy i silniczki pracują płynnie, nic się na zacina. Czujnik temperatury lewy wskazuje np. 16 stopni, a prawy 27 i czuć, że z nawiewu leci ciepłe powietrze, czyli wskazuje dobrze. Ewidentnie miesza się ciepłe powietrze z zimnym...
witam serdecznie, mam problem ze swoim passatem, mianowicie bardzo słabo grzeje w środku,przejdę do opisu. A więc auto łapie dobrze temperaturę no jak normalny diesel (wskazówka na 90 stopni po jakiś 7 km), lecz dalej w środku zimno nic z nawiewu leci zimne powietrze dopiero po przejechaniu około 60 km coś tam leci ciepłego. Co jest pewne ze silniczek...
Ja mam podobny problem. Klima działa natomiast grzanie nie chce działać. Nie sprawdzałem nagrzewnicy, ani czy pracuje prawidłowo silniczek klapka przepływu ciepło zimno ale na klimatroniku mam w kodach na kanale 1c błędy takie jak 15.7 i 18.3. Dmuchawa już wymieniona ale nie miałem czym skasować błędów klimatyzacji. Ale myślę że jeszcze trzeba rozważyć...
Witam! Panowie sterowanie klapy ciepło/zimno sterowane jest silniczkiem zakończonym zębatką plastikową stykającą się z zębatką klapy (plastikową), ale wyłamał się jeden ząb tyle, że w tej zębatce klapy!!!! I teraz lipa, cały czas grzeje... Macie sposób aby to naprawić rozsądnie..? Hej...
Witam do Autora: też mam Corsę C i taki sam przypadek jak autor tego wątku (silniczek sterowania nawiewem szyba/góra/nogi -jest sprawny) ale efektów brak. Czy udało się Panu rozwiązać ten problem?? proszę o pomoc Dodano po 7 W szczególe wygląda to tak: mam klimatronik -regulacja siły nawiewu działa -regulacja ciepło/zimno działa -regulacja nawiewu szyba/góra/nogi...
Zrób odczyt błędów na klimie najprawdopodobniej któryś z silniczków padł ew. nastawy początkowe
Odgrzewam kotleta. Może ktoś miał podobny problem? Magnum 2008r + klimatyzacja. Pokrętło od temp. ustawiam na 22-23 stopnie a w kabinie nawet po 40km jest chłodno, ustawiam na 25-26stopni jest w marę ciepło. Czy tak powinno być? Kolejna sprawa to nadmuch z kratek przednich z jednych mocno dmucha z innych słabiej. Elektrozawór puka po przekręcaniu pokrętła...
jeśli masz klimatronik tak jak pisze kolega to możesz mieć uszkodzony silniczek od regulacji klapy temperatury lub przerwany przewud sygnałowy do kompa kodający aktualny stan otwarcia.
Witam Problem to przeskakujący silniczek regulacji klapy zimne-ciepłe powietrze pod środkową konsolą. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym jego włączeniu nie ustawia się w położeniu jakie było ostatnio tylko sunie dalej aż przeskakuje poza zakres regulacji wyginając plastikowe mocowanie. Czy zamocować go tak aby nie mógł przeskoczyć poza regulację i wtedy...
https://obrazki.elektroda.pl/2673246900_... Dodano po 1 Ja mam taka nagrzewnice i nie wiem który silniczek jest od ciepłe -zimne
Najpierw zlokalizuj silniczek, przestawiaj ciepłe/zimne i słuchaj gdzie jest wtedy dojdziesz do klapki.
Witam. Na wiosnę postanowiłem zamontować klimatronik w miejsce standardowej nagrzewnicy. Nie polecam nikomu takiej zabawy, ale do rzeczy. Po nagrzaniu pojazdu i ustawieniu temperatury na ,,HI" z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze. Przewody aluminiowe idące do nagrzewnicy znajdujące się w przedziale pasażerskim są piekielnie gorące. Wyjąłem nagrzewniczkę...
Na środku pod deską widziałem 3 serwomechanizmy. Jeden jest ciepło-zimno, a dwa pozostałe pewnie ustalają, gdzie ma lecieć powietrze. Tak jak opisywałem, mój problem pojawił się po zbyt silnym grzaniu, co spowodowało rozpuszczenie smaru na przekładni silniczka i zanieczyszczenie potencjometru, który zwrotnie przekazuje do komputera informacje o położeniu....
Od strony pasażera mozna dostać sie wyciagając schowek, od stony kierowcy sa praktycznie na wierzchu, da sie je wyciagnąc tylko trzeba sie troche pogimnastykować :). Ten od nawiewu ciepło zimno jest najłatwiej wyciagnąć. Dodam tez ze gdy u mnie wystepowały takie problemy wyciagałem ten silniczek 3 razy sprawdzałem był dobry, sterownik wysyłał sygnał...
A w ogóle co to za terminy na 3 lutego na 10:00. Ja robię 95 % od ręki tzn w tym samym dniu, Podziwiam, i nie jestem w stanie sobie wyobrazić ile osób musiał bym zatrudnić żeby to wykonać.... (jest nas trzech na tą chwile i trzy stanowiska) Robię razem z synem, nieraz za dzień przerabiamy 15 do 18 samochodów, a 10 to na luzaku (robimy tylko elektrykę...
Witam szukam jak w temacie schematów nawiewu , do peugeota 407 sedan 2008 . po wyjęciu silniczka jest mala dziurka na palec ... i ciężko dojrzeć co i jak ... Odnośnie połączenia silniczka od climatronik sterującego ciepło/zimno . Jakie on ma połączenia czy łączy się z jakimiś cięgnami , zębatkami ?? itp. silniczek ,klapy działają , ręcznie mozna zmieniać...
W e34 klima jest diagnozowalna komputerkiem. I od tego powinieneś zacząć. ponieważ powinien pracować w zakresie max. stu paru stopni Jak paru stopni, jak steruje klapą.
Jesli chodzi o klimy to niema problemu z naprawa czy napełnieniem bo sie ty zajmuje tylko z tym silniczkiem ciepłe/zimne jest problem i przyznam szczerze ze nic nieznalazłem ciekawego co mogło by mnie naprowadzic na jakis konkretny trop w VW PASSAT B4,po przewodach elektrycznych jak dzis z grubsza patrzyłem to tak jakbym z tyłu szły tak jak pisałes...
Witam . Od strony kierowcy z nawiewów leci cały czas ciepłe powietrze przy ustawieniach na klimatroniku na Low tak jak by nie było regulacji ciepło zimno po drugiej stronie wszystko działa normalnie podejrzewam silniczek nagrzewnicy i moje ptanie jest takie co oprócz siliniczka nagrzewnicy mogło by się jeszcze zepsuć jak by to nie było to i czy podejdzie...
Witam autko jak w temacie z klimatyzacją w autku zimno brak ciepłego nawiewu . Podejrzewam iż tak jak w starszych modelach usterka może być w silniczku który steruje klapą mieszającą ciepło z zimnem.Autko będzie w środę jeżeli już ktoś miał takie przypadki i może udzielić mi porad w sprawie tej usterki jak np dobrać się do tego silniczka będę bardzo...
To biorac pod uwagę że to rocznik 2002r Superb I V71 - silnik nastawczy 8D1820511G V68/V70/V85 - trzy te same silniczki nastawcze 8D1820511F Drązki łaczące do V68/V70/V85 8D1820657B- drązek do ustawiania klapy nogi/środkowe kratki kolor naturalny 8D1820277A- drązek do ustawiania klapy zimno/ciepło kolor czerwony 8D1820277 - drązek do ustawiania klapy...
Wymontuj sobie silnik z suszarki, ten to będzie się szybko kręcił! A tak na poważnie - zdajesz sobie sprawę z tego że to co próbujesz zrobić jest bez sensu? Wybebeszając wszystkie silniczki z wszystkich urządzeń w domu wygenerujesz tylko kupę złomu. Coś z niczego to można zrobić jak się ma pojęcie o tym co się robi, a nie rozkręca wszystko przypadkowo....
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy. Dzięki. Znalazłem w internecie 2 silniczki/siłowniki sterowania nagrzewnicą (nr OE 500326609 a drugi 500326608). Jeden jest odpowiedzialny za sterowanie ciepło/zimno a drugi...
Odkręć schowek i po tej stronie bedziesz miał sterowanie nawiewami i tam tylko w jednym silniczku bedziesz musiał zamienić ze soba miejscami kabelki co spowoduje odwrotne działanie jednej z klap ciepło-zimno robiłem to w audi i na pewno jest tak samo w galaxy ponieważ to też volkswagen.
Witam serdecznie. Usterka zdiagnozowana i naprawiona. Klimatyzacja działała w nawiewach podsufitki tylko z przodu nie działała leciało gorące. Na amerykańskim forum wygrzebałem o tych silniczkach i to prawda. Każdy z modeli jak chrysler, jeep grand Cherokee,Dodge Durango i Dodge RAM mają te silniczki. W moim aucie od strony pasażera jest dość dobry...
Witam w merivie a z automatyczną klimą wyrabia się gniazdo (mocowanie silniczka - klapa) rozdziału powietrza zimne ciepłe .. Sciągaj schowek i zobacz czy klapa porusza się razem z ruchami silniczka - pewnie jest uwalone połączenie ...
Też mam silnik 4zz-fe i jak będę miał możliwość podeślę wykres pracy sond. Mam w domu elm327 i wiem że łączy się z tym silnikiem, mam też dostęp do x431 ale tam ten wykres kiepsko będzie wyglądał. Trzeba by było na ciepło i na zimno je robić. Tylko jest małe ale, mój motorek nie jest zagazowany. U mnie ten silniczek ma tylko problemy ze spalaniem stukowym....
witam Każda nagrzewnica ma klapę która rególuje ilość powietrza która idzie na chłodnicę nagrzewnicy, klapka ta jest sterowana silniczkiem elektrycznym w climatronik, a jeśli niema climy to cięgnach sprawdz dokąd idzie cięgno ciepło/zimno z panela od sterowania nadmuchem do nagrzewnicy i na końcu linki przy nagrzewnicy będzie dźwigienka, przekręć ją
witam jak masz kilimatronic to są klapy sterujące powietrzem na silniczkach i któraś klapa się urwała miałem to w 407 ale to nie są klapy u góry deski tylko na dole są dwie co dają na lewo i prawo- zimno ciepło
witam kolego sprawdziłem te 2 dzwigienki co daje ciepło i zimno oraz ten co reguluje którą klape ma otworzyć, powiedz mi kolego jak do tej 14 sie dobrać / widziałem że ida jakieś tam wężyki itp. ale nie widze jak zdejme schowek żadnego silniczka po prawej stronie . problem jest dalej tego typu że wentylator lata na maksymalnych obrotach a z kratek zero...
Witam Otóż potrzebuje wykonać zastępcze sterowanie regulacją ciepłe/zimne powietrze do samochodu. Sterowanie to odbywa sie za pomocą dwóch linek (jest to stara Honda). W tym celu zakupiłem silnik, który powinien spełniać wymagania stawiane przez jego zastosowanie, a jest to silnik z urządzeń dyskotekowych - mico motors RH158.12.200. Sterowanie do tego...
Szanowni Koledzy. Po tak długim czasie mogę śmiało z czystym sumieniem ZAMKNĄĆ TEMAT moich problemów - tj. to co w Temacie. - Po wymianie rozrządu Autko śmiga jak ta lala. Co prawda jest to TYLKO trzycylindrowa jednostka ale jak na codzienne toczydełko do pracy jest wystarczająca. Kolejna sprawa, to chyba ,,ulubiony'' temat wszystkich posiadaczy VAGów....
auto z roku 95 z klimatronikiem problem: brak ogrzewania sprawa ma się tak że obieg płynu przez nagrzewnicę jest, silniczki od klap się też poruszają do głowy mi przyszło tylko to że coś się stało z klapą ciepło-zimno wewnątrz mieszalnika w związku z tym mam prośbę żeby ktoś z forumowiczów zamieścił rysunek budowy np z ETKI albo przesłał na PW bo nie...
Witam, wymieniałem ostatnio w VW Polo 4 9N z 2003 potencjometr silniczka V68 od regulacji temperatury nawiewu. Wszystko fajnie, tylko że mam problem z adaptacją tego potencjometru, ponieważ na chwilę obecną mogę regulować temperaturą nawiewu tylko zero-jedynkowo (albo maksymalne ciepło, albo maksymalne zimno i nic między tym). Korzystam z programu VCDS-Lite...
No, nie wiem... Manualną to ja miałbym w Lanosie :) , guzik z "prośbą o włączenie klimy" do sterownika silnika, i pokrętła do sterowania klap, zrealizowane na LINKACH, jak bym ustawił pokrętło na ciepło, to linka też tak ustawiała klapę, a u Ciebie silniczkami steruje jakiś sterownik, elektronika. Niby różnicy dużej nie ma, ale "mój" przykładowy manual...
Witam! Honda jak w temacie, klima ręczna regulacja ciepło-zimno działa regulacja mocy dmuchawy działa. Nie działa natomiast regulacja kierunku powietrza "zacięła" się w pozycji na nogi :/ więc od rana bez ogrzewania na szybę jest masakra. Z tąd moje pytanie czy tam jest linka czy silniczek elektryczny. Czy trzeba ściągać deskę czy wystarczy panel środkowy...
Witam wszystkich, mam problem z ową laguną a więc wyświetlacz nie działa nie ma możliwości wstawienia nawiewów (ciepło - zimno) i nie ma możliwości regulacji siły nawiewu. Ustawienia gdzie ma dmuchać działają i są podświetlone po przełączeniu słychać jak silniczki pracują ale nic nie dmucha. Proszę o pomoc bo tak się nie da jeździć a moje pomysły się...
na moje oko zakamieniona nagrzewnica może auto latało troche na wodzie często po wymianie płynu coś sie odrywa i zapycha nagrzewnice bo tam są cieniutkie rureczki ,dotknij powrót z nagrzewnicy czy jest gorący jeśli tak pewnie trzeba pooglądać wodziki od klapy regulacji ciepło\zimno czy sie coś zie zawiesiło lub nie złamało na moje oko usterka mechaniczna...
Witam , byłem na sprawdzeniu na Vag-u, były dwa błędy , ok, skasowane ok, i co dalej zimne powietrze, wali i dalej , po przejechaniu kilku km. dalej to samo miganie wszystkich mozliwych liczb i literek, , Wieczorem wyjąłem panel , przeczyściłem włrzyłem , i przestało migać jest ok poza jednm dalej wieje zimne powietzre, szukałem silniczków, są dwa ,...
Sprawdziłem silniczki, ten widoczny na górze działa. Ten na dole nie wykonuje żadnej pracy. Sprawdzałem to zwiększając temperaturę oraz zmieniając kierunki nawiewu. Czy to właśnie ten silniczek odpodaia za ciepłe i zimne powietrze prawej strony?
na poprzedniej fajce jak wyręciłem leciutko śróbkęnawet nie o 1/4 obrotu zaraz zgasł. Mógł mieć nawet i 3000 obr/min bo nie trzeba było dodawać gazu by ruszyć bez pomocy mięśni poprostu popuszczałem sprzęgło a on ruszał bez dodawania gazu. Ta fajka się całkiem rozpadła na części pierwsze. Teraz mam gumową fajeczkę ze sprężynką którą sie nabija na przewód...
Przerabiałem podobny problem w moim Lincolnie. Uszkodzony był silniczek sterujący przesłoną ciepłe-zimne. Widać go po otwarciu schowka w głębi po lewej stronie nad obudową nagrzewnicy. Aby się do niego dostać niestety trzeba zdjąć konsolę. U mnie chłopaki z serwisu dopasowali silniczek z Forda Taurusa - chyba :) ale działa super
Albo uszkodził sie albo zawisił silniczek od przepływu powietrza zimne/ciepłe.
Witam wszystkich.Mam problem z moim autkiem jest to silniczek 1.2 oczywiście mono wtrysk.mój problem polega na tym iż jak jest ciepło to odpala normalnej jak zimno to przy odpaleniu muszę przytrzymać z minute lekko gaz bo gaśnie, lub kilkukrotnie przygazować . Głównym problemem jest to że niema pełnego zakresu obrotów gdyż dodam lekko gaz powiedzmy...
Jutro sprawdzę czy jest coś z tym zaworem. Dziś próbowałem zrobić na nowo ustawienie całej wentylacji. Podczas tego wyskoczył mi komunikat że nie jest to możliwe bo jeden z silników sterujących klapy jest wadliwy. Wyskoczył wtedy błąd lewego tylnego silniczka. Rozkręciłem cały środkowy panel i zamieniłem prawy tylny silnik z tym wadliwym bo są takie...
Witam, mam astre I cabrio 1,6 benzyna 8 zaworowa. Problem jest następujący: gdy odpalam na zimnym silniku niby na poczatku wszystko jest ok trzyma obroty itd, gdy dodam więcej gazu nagle spadaja strasznie obroty silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Następna sprawa to gdy silnik sie rozgrzeje, na biegu jałowym pali się "smarowanie" silnik pracuje bardzo...
Dalej upierałbym się przy sondzie ;-) Chyba, ze to któras ze świeczek przerywa, bo paliwko cienkiej jakości ;-) Masz komplet swieczek, wymień je na chwilę i sprawdż czy działa jak nalezy. Jezeli nie będzie poprawy, sprawdź kable napięciowe. Możesz wyjąć jedną razem ze swieczką i sprawdzić na masie czy podaje iskrę (i tak pokolei z kazdą jedną). Jak...
Witam. Więc zacznę od tego, że dzisiaj rano leciało mi tylko gorące powietrze. Po zmniejszeniu temperatury na panelu brak zmiany. Później coś się ruszyło i teraz za to leci mi tylko zimne. Dodam, że przewody wszystkie ciepłe, chłodnica ok. Podejrzewam klapę w mieszalniku powietrza. Tylko ja ją sprawdzić i się do niej dostać, gdyż silniczek działa? Zębatka...
Jak to jest, ten silniczek pod schowkiem po lewej stronie działa, bo jak zmieniam na ciepłe, to od kierowcy daje gorące, a pasażerowi zimne. Dziś zdemontuję ten silniczek i zobaczę, czy ręcznie dam radę zamknąć i otworzyć.
co do pierwszego błędu to dotyczy on silniczka sterowania klapą ciepłe/zimne powietrze, tu na jego temat : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... a jeśli chodzi o drugi błąd to dotyczy on impulsatora na w skrzyni biegów i o nim masz tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9...
klima manualna, rocznik 1991. Ma wymontowany silniczek od ustawiania przepustnicy ciepłe/zimne powietrze, mam drugi ale chciałbym go sprawdzić przed zamontowaniem. sprawdzałem czy w kostce połączeniowej są jakieś napięcia i nic nie było (co prawda probówką) Co steruje jego pracą ?
To może być silniczek krokowy
Wygląda to dla mnie dokładnie tak jak napisałeś - silnik jest w układzie z grzałką. Może da się włączyć coś w zamian grzałki żeby tylko silniczek działał ? Bardzo mi zależy na zrobieniu tego ponieważ odgłos suszarki jest nieocenioną pomocą w uspokojeniu córeczki jak ma problemy z brzuszkiem (niestety dość częste). I generowane ciepło jest tu sporym...
Witam. Mam problem. Otóż, moje BMW po odpaleniu czy to na zimno czy na ciepło strasznie przerywa, faluje na obrotach, nie chce po prostu jechać, udaje się to gdy kręcę go naprawdę wysoko (PB, LPG nie ma) - tuż po odpaleniu. Po jakichś 30sek wszystko mija i silniczek pracuje równo i cichutko. Po odłączeniu przepływomierza, raz silnik zdechł, drugi raz...
cze mam problem z ogrzewaniem w fiescie . Ogólnie mówiąc to ogrzewania wogóle nie ma zdaje mi się ze strzelił silniczek który otwiera klapke ciepłe (zimne powietrze) albo z nawalił panel sterujący prubowałem go po mierzyć ale nic mi się tam nie zmienia wiec nie wiem jak to steruje ta klapką jak ktoś wie to chętnie sie dowiem jak to działa i jak sprawdzić...
Zamiast nastawnikow krecisz ręką cieplo zimno. O których nastawnikach pisałeś? Co mam kręcić ręką ciepło zimno? Mam prośbę napisz tak żebym zrozumiał co i jak mam zrobić. Oprócz tego zauważyłem że teraz mam silniejszy nawiew z lewej strony auta, z prawej słabszy, przedtem było odwrotnie. Czasami zdarzało się że auto rozgrzane to ciepło szło na obie...
Witam być może ktoś się spotkał z tym samym problemem i jest w stanie podzielić się rozwiązaniem. Posiadam klimatronika w którym mam problem z regulacją temperatury, zawsze po przekręceniu kluczyka silniczek sterujący klapką ciepłe/zimne powietrze działa- gorzej jest później- w zasadzie jest brak reakcji na zadaną temperaturę. Dodam że nabyłem używkę...
Witam serdecznie wszystykich forumowiczów! Od niedługiego czasu, jestem właścicielem Opla Omegi z 3-litrowym silnikiem benzynowym V6. Mam niebagatelną zagwozdkę związaną z tym pojazdem, mianowicie, rozruch silnika na ciepło (temp powyżej 75°C) jest bardzo utrudniony. Utrudniony do tego stopnia, że łatwiej jest rozpędzić siłą własnych mięśni ten samochód...
Klima jakby się źle resetowała !!! Jak zimno to włączy automatycznie na szybę nadmuch ,a później jak już ciepło to nie idzie nawiew na panelu centralnym i na nogi ...tylko dalej na szybę.Musze wyłączyć silnik i zrobić reset Klimy ...wszystko wraca do normy i działa OK.Myślę ,ze to czujnik położenia klap zintegrowany z silniczkiem który to porusza????...
Witam ! Tak jak w tytule mam problem z nawiewem a dokładnie z silniczkami ponieważ z nawiewu leci caly czas ciepłe powietrze a czasami zimne. Teraz pytanie który silniczek jest odpowiedzialny za to i jak wgl do niego się dostać. Byłby w stanie ktoś napisać w skrócie jak się za to zabrać. Jeżeli był już wątek na tym forum z takim problemem i rozwiązaniem...
klapa ciepło zimno klapka ciepło zimno sterownik ciepło zimno
solarne lampy czyszczenie mechanizmu lasera kondensator obudowie metalowej
Olej 10W-40 GM a klekotanie wariatora VVT w Nissan X-Trail T30 – wpływ lepkości na hałas Mercedes W124 2.3B 1989 – lokalizacja czujnika klapy spiętrzającej KE-Jetronic Bosch