Witam wszystkich. Wczoraj właśnie zagłębiłem się w temat bo w mojej Auris hybryd z 2010r też mam ten problem parujących szyb. Czytając wasze wypowiedzi nikt chyba nie pisał o tym czy został sprawdzony system zamykania i otwierania obiegu zamkniętego, u mnie właśnie był cały czas zamknięty obieg powietrza, więc parowały mi szyby. Okazało się że silniczek...
Podciągnij dywan od strony nóg pasażera. Jest tam dostęp do silniczka. Sprawdź ręcznie, czy po odkręceniu silniczka klapka pracuje w pełnym zakresie (czy słychać jak domyka i odmyka). Wykręć silniczek i włącz obieg zamknięty i otwarty, co się dzieje z silniczkiem? Spokój czy hałasuje? http://obrazki.elektroda.pl/7298197300_1...
Zobacz czy na pewno klapa od obiegu zamkniętego jest w pozycji piktogramu z wyświetlacza. Robiłem coś podobnego niedawno i silniczek niby pracował ale non stop obieg był zamknięty. Usterka tkwiła w potencjometrze.
Podłącz silniczek tylko elektrycznie. Włącz obieg zamknięty. Ręcznie ustaw klapkę na obieg zamknięty. Zamontuj silniczek.
Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
Witam. Jeżeli jest to silniczek od Honeywella z kotła termetu to na początek omomierzem czy ma przejście. Nie pamiętam dokładnie ale kilkaset omów. Mozna podłączyć do 220 i zobaczyć czy kręci. Jak jest wymontowany z zaworu to powinien się obracać, bo w mechaniźmie to naciąga zebatkę. W serwisach mają całe zawory. Małe szanse na zakup tylko silniczka....
Powinno chodzić , spalić nie spalisz bo to jest oznaczenie napięcia pracy , jedynie może nie pracować bo będzie miał za niskie napięcie pracy .
kiedyś robiłem klapę zew/wew, trudne dojscie ale jakoś wydobyłem z podszybia. Właściwie to by trzeba wywalać wszytsko, łącznie z klimą, głupota..
Obieg cieczy jest cały czas. Regulacja polega na przestawianiu przesłony powietrza. Jest możliwość, że niedomaga silniczek do jej przestawiania, albo przesłona o coś ociera. Np u mnie sporadycznie muszę przestawić pokrętło temp. z max na minimum i z powrotem, żeby się właściwie ustawiła. Pewno coś tam haczy, ale nie chce mi się na razie tam grzebać....
ok teraz kumam (1 funkcyjny z zasobnikiem) to zawór honeywell-a albo przynajmniej bardzo podobny, z możliwości ręcznego przestawiania automat ręczny, powrót realizowany przez sprężynę, podobny silniczek możesz dostać w starych programatorach pralkowych, jeśli chodzi o zawór to najczęściej nie dostanie się osobno części hydraulicznej i elektrycznej,a...
Zadzwoniłem do serwisu, podano mi nr katalogowe tego silniczka, znalazlem, zamowilem i wymienilem, nie wiem czy to ten sam co od nawiewow, w kazdym razie do obiegu wewnętrznego jest osobny silniczek który tylko odpowiada za przełączanie obiegu zewnętrznego na obieg wewnętrzny, robota łatwa, trzeba tylko zrzócić schowek, odpiąć wtyczkę i wykręcić 2 śrubki,...
Witam. Problem z parowaniem szyb rozwiązany. Nie miało to nic wspólnego z konserwacją auta. Po prostu padł silniczek od obiegu zewnętrznego-wewnętrznego. Cały czas był obieg zamknięty. Po wymianie silniczka problemu nie ma.
Ten silniczek kosztuje 110zł z firmy Febi i działa bezproblemowo. Nie szkoda Ci czasu na poszukiwania potencjometru gdzie tu masz fabrycznie nowy zamiennik.
Silniczek nastawczy klapki. Jak byś błędy odczytał to byś widział. Spróbuj jak cicho włączać/wyłączać obieg wewnętrzny.
cześć tomek skoro napięcie ci dochodzi i zmienia polaryzację to niestety dołączyłeś do grona szczęśliwców i musisz sobie sprawić nowy. najlepiej wyjąć silnik dmuchawy - kilka torxów i masz na wierzchu. jak będziesz szukał silniczka to uważaj - są dwa rodzaje Behr i Bosch pozdrawiam
Witam mam problem ze sterowaniem obiegu zamkniętego w Astrze G wymieniłem silniczek obiegu wew. na nowy, tylko jest problem iż zamknie obieg a do silniczka dochodzi cały czas prąd wiec po jakimś czasie znów się spali albo zatnie silniczek. Co można zrobić żeby nie dopływał do silniczka prąd. Mozę by założyć przekaźnik czasowy albo krańcówki pozdrawiam
Może być uszkodzony panel.
Obieg wewnętrzny pada to fakt, problem tego obiegu jest nieco bardziej złożony niż padający silniczek w nim, bo tak na dobrą sprawe sam silnik raczej nie pada, problem tkwi gdzieś w systemie sterowania nim (czasy zasilania przy jego pracach), ale oczywiście sprawdź to najpierw (nawet bez odkręcania schowka słychać czy chodzi). Ja mam inna propozycje:...
Witam, Mam problem z piecem VIESSMANN VITOPEND 100 WH1B, dwufunkcyjny (rok. prod 2008), bez dodatkowych urządzeń. Otóż przy użytkowaniu CWU piec automatycznie ogrzewa również CO, pomimo że obieg jest wyłączony (pokrętło na poz.0). Np. po prysznicu wszystkie 3 grzejniki potrafią być powiedzmy w połowie ciepłe, jak dłużej używa się ciepłej wody - kąpią...
Witam. Niestety jeszcze nie zabrałem się za to. Ale jeden kolega z forum pisał, że wymienił jeden silniczek i to problemu nie rozwiązało. Pytanie tylko, który bo są dwa. Jeden odpowiedzialny za obieg wewnętrzny, a drugi za "mieszanie" ciepłego z zimnym powietrzem. Silniczki są na nagrzewnicy przy ścianie grodziowej po środku. Czyli cała deska do rozebrania.
Witam. Poszukuję schematu instalacji klimatyzacji Renault Koleos 1, rok prod. 2009, pojemność 2,0 diesel. (at)ElektrodaBot AI: Czy chodzi o schemat elektryczny, mechaniczny, czy oba schematy instalacji... Bezpośrednia odpowiedź • Kompletnego, fabrycznego rysunku mechanicznego (layout + routing przewodów) nie ma w domenie publicznej – znajduje się w...
(at)ElektrodaBot AUDI A3 8P 2003R 1.9TDI Witam, mam problem z ogrzewaniem w moim Audi. Wymieniłem już płyn, termostat, dogrzewacz i dalej nic. Nie mam już pomysłu, co jeszcze można zrobić. W ogóle nie grzeje, po dłuższej jeździe leci lekko letnie powietrze i nic poza tym. Co może być przyczyną? Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęstszymi przyczynami...
Panowie problemy z silniczkami. Po naciśnięciu przycisku obieg zamknięty/otwarty silniczek V154 klapy tak jakby się do połowy otwierały i po chwili ponownie zamykały, przycisk zaokrąglonej strzałki czasem podświetla czasem nie a czasem tylko mignie np przy włączaniu zapłonu, raz dobrze raz jest źle. Z silniczkiem nagrzewnicy V68 było wszystko ok aż...
witam. Mam u siebie kocioł Saunier Duval Semia F21 i ten sam problem, silniczek krokowy co jakiś czas przeskakiwał jeśli puszcza się ciepłą wodę. Teraz nic nie słychać. wody bieżącej nie grzeje tylko obieg c.o. .Czy po odkręceniu silnika krokowego (gwintowana tulejka brązowa) trzeba demontować cały zawór do wymiany tych o-ringów? Jak się do nich dostać?...
Udało się, wystarczyło silniczek ustawić na obieg zamknięty po czym założyć go na koła zębate. Temat myślę że można zamknąć. Pozdrawiam.
silniczek klapy. Wyciąga się go po cięzkich próbach, praktycznie by trzeba wyjąć całą nagrzewnice, ale można spróbować go wyrwać. Gdy obieg wewnętrzby niepotrzebny wystarczy odłączyć silniczek i nie będzie terkotania po zapaleniu.
Cześć Skorzystałem z uwag niektórych kolegów, że te chińskie podzespoły są normowane. Zamówiłem identyczną centralke dedykowana pod 12v i silniczek układu kierowniczego pod 12v. Silniczki napędowe zostały te same, dodatkowo przetwornica 12 na 6v na obieg lampek i radyjka. Całość teraz hula że aż miło. Zabezpieczenie 20A. Nie było sensu się bawić w redukcję...
Klapka dochodzi do granicznego punktu i próbuje dalej dociągnąć tak przez jakieś 5-8 sekund stuka jak przestanie i wyłączę obieg to otwiera i znowu próbuje dalej Dodano po 24 Naprawiane nic nie było, samo zaczęło stukać- rozebrałem i zębatka nie jest wyrobiona a silniczek w końcowych punktach próbuje docisnąć. Klapka otwiera się dobrze Dodano po 4 Naprawiane...
Witaj matthewx14. Miałem identyczny problem. Ponieważ nie mogłem w żaden sposób przestawić silniczka na obieg zewnętrzny, opiąłem cięgno i zablokowałem klapkę na stałe. Po roku, przy wymianie filtra, zauważyłem że silniczek zaczął chodzić. Zapiąłem z powrotem cięgno, ale już nie przełączam na obieg wewnętrzny.
Witam. Od pewnego czasu bardzo zaczęły mi parować szyby jedyne co pomaga to włączenie klimatyzacji i to tylko do chwili kiedy mam ją włączoną. Jeśli jadę bez klimy np w takiej pogodzie jak obecnie to czym mocniej włączam nawiew na szybę tym bardziej paruje. Obstawiam zacietą klapę zmiany obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny. Przy wciśnięciu przycisku...
bez robienia doktoratu o ich sterowaniu - masz uszkodzony silnik obiegu wew. - wymień na nowy i po problemie. Często się zawieszają - taki ich urok :-) Witam. Gdzie jest zlokalizowany silniczek sterujący tym obiegiem? Męczyłem się z tymi szybami miesiąc a wystarczyło mechanicznie zostawić obieg otwarty na powietrze z zewnątrz. Ale silniczek i tak chce...
Udało się trzeba było jeszcze odkręcić dolną część obudowy. https://obrazki.elektroda.pl/5512640900_... Wyczytałem że być może wystarczy wymienić ten bezpiecznik u góry :) jadę za chwilkę do sklepu żeby mi go wlutowali i może będzie działać. A silniczek od klapy obiegu po prostu wykręcę i zostawię na obieg z zewnątrz bo nie znalazłem...
Faktycznie obieg działa po wrzuceniu wstecznego a co do tego to dopiero w tygodniu zobaczę Dodano po 3 A czy ten silniczek mozna jakość sprawdzić bez diagnostyki czy jest konieczna?
Witam Pytanie co do dzialania zaworu 3-drogowego w kotle VUW 240/2-3... Z postow powyzej wnioskuje ze mam zawor nowszego typu z wieksza dziurka na obudowie. Czy po zakreceniu kranu z ciepla woda od razu silniczek na zaworze powinien przestawic obieg do pozycji C.O ? Mam wrazenie ze jest jakies podcisnienie i blokuje wysuniecie trzpienia i silniczek...
Idzie zniwelować, albo wymienić silniczek klapy recyrkulacji powietrza (obieg wewnętrzny/zewnętrzny), albo rozebrać podszybie i rozłączyć kostkę od tego silniczka. Uwaga! Kostkę wypnij wtedy gdy klapka będzie ustawiona na obieg zewnętrzny.
Klapka od silniczka V71 obieg zamknięty, ta co jest pod filtrem przeciwpyłkowym i nad wentylatorem. Silniczek nie domyka klapki ponieważ ułamany jest zawias samej klapki będę próbował go jakoś reanimować....I tak jak mówiłem po ustawieniu na low silniczek chce zamknąć klapkę i ochładzać powietrze w środku aby szybciej schłodzić wnętrze.
moi przedmówcy praktycznie wyczerpali temat ale co do obiegu wewnętrznego w megance, to lubi się rozlecieć silniczek zamykający obieg powietrza. Niestety dostęp do niego jest paskudny. Znajduje się pod podszybiem od strony kierowcy. Trzeba zdemontować wycieraczki i pod tmi wszystkimi plastikami siedzi jedna z możliwych przyczyn Twoich problemów. Pozdrawiam.
Kondensator 470nF/63V.
Kolego a czasami tam nie jest przeciążeniówka a nie adaptacja. Gdy silniczek zamknie klapę to automatycznie się wyłączy i w drugą stronę tak samo.
Witam, jak w temacie, master 2.5 2006r. nie działa obieg wewnętrzny i nie zaświeca się lampka na przycisku, czy to padł silniczek klapki czy jest jakiś bezpiecznik od obiegu bo w kabinie w bezpiecznikach nie znalazłem?
jokerro a gdzie jest ten silniczek od tych klap bo u mnie to samo się dzieje co u was (Laga 96' wersja z klima tronikiem,zgazowana) ja znalazłem jeszcze dodatkową rzecz jak puszczę obieg powietrza ten w środku bez ingerencji powietrza z zewnątrz pojazdu to jakoś tam jeszcze grzeje ale w zamian za to szybki parują w zastraszającym tempie. Jak macie jakieś...
Sprawa rozwiązana. Po zdjęciu schowka oraz dmuchawy zauważyłem że mam zamknięte klapki, czyli cały czas obieg wewnętrzny. Silniczek tylko zamyka klapki nie może ich otworzyć. Otworzyłem je oraz odpiąłem kostkę od silniczka. Po zimie zajmę się tym porządnie, wyciągnę i sprawdzę co jest nie tak. Więc wielkie dzięki za pomoc. Wesołych Świąt. Pozdrawiam.
ja powiem że pomysł autora jest OK, i nie ma powodu, żeby ta instalacja miała nie działać. Jakoś w samochodzie macie wszyscy i prąd, i ciepło zimą, i chłodno latem, Tak, ,mamy Ale 12V i to też wcale nie za silny jeżeli chodzi o amperaż Ciepło jest skutkiem ubocznym spalania benzyny. Do tego zobacz jaki masz MAŁY obieg w samochodzie płynu chłodniczego...
Pozwólcie, że odświeżę temat. A ja mam taki przypadek, że nikt nie potrafi go rozgryźć. No, w serwisie forda pewnie potrafią i wymienili by co trzeba, ale tam nie byłem bo mnie na to nie stać. Moja fiesta (1.8 tddi 2000r) nie grzeje. W zaworze bolec działa, ale zdjąłem wtyczkę pozostawiając go jako "otwarty". To po to by mieć pewność, że płyn biegnie...
gdy zmienisz obieg na zamknięty to poiwnienes odczuc mocniejszy nadmuch mi to tez wyglada na niedzialajaca klape obieg wewnetrzny/zewnetrzny.
Witam. Trapi mnie od pewnego czasu pewna kwestia. Nic podobnego nie znalazłem na forum. Mianowicie chodzi o obieg dodatkowego powietrza sterowanego przez tzw. silniczek krokowy. Silnik pracujacy na benzynie aby utrzymać odpowiednie wolne obroty potrzebuje urządzenia które będzie na bieżąco "poprawiać" skład mieszanki paliwo-powietrze. Zajmuje się tym...
Witam. Mam problem z obiegiem wewnętrznym nie ma żadnej reakcji a wszystko sprawne.Wymieniałem parownik klimatyzacji więc trzeba było rozebrać cały kokpit .Po złożeniu auta okazało się,że klapa od obiegu zamkniętego nie zamyka się.Silniczek sprawny ,nawet był podmieniony z innego auta i też nic.Jak jest silniczek odkręcony to się kręci .Programowanie...
Witam Problem bardzo ciekawy, nie spotkałem się jeszcze z takim Prawa strona wogole nie grzeje, ani nogi, ani kratka ani szyba. W sterowniku brak błedów, wcześniej nie chodził potencjometr od sprzetrzania powietrza v71 i silnik lewy cieplo zimne v158, zamienilem potencjometry, zrobilem adaptacje, w testach wszystkie klapki chodza od min do max plynnie,...
Jeśli nie przeszkadza Ci brak klimy to warto. Astry G są pancerne w konstrukcji i bardzo tanie w eksploatacji oraz naprawach. Sprawdź czy nie ma za dużej korozji. Już od 2001 Astry G nie wychodziły w pełnym ocynku, dla oszczędności robili tylko częściowy. A wersję Classic (a jesli to 2006 to właśnie Classic) tym bardziej są "oszczędnościowe". Z elektryką...
obieg silniczek obieg powietrza silniczek silniczek obieg powietrza
charakterystyka statyczna tranzystora schemat naprawy silnika multiswitch unicable
latarka mactronic kable samoregulujące
Wymiana dolnej uszczelki drzwi w zmywarce Samsung – instrukcja krok po kroku Przerwa na świecy zapłonowej Junak 901RS: 0,6–0,7 mm