kiedyś robiłem klapę zew/wew, trudne dojscie ale jakoś wydobyłem z podszybia. Właściwie to by trzeba wywalać wszytsko, łącznie z klimą, głupota..
Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
kolego masz uszkodzoną klape obiegu. silniczek sie kręci ale klapa ani drgnie i dlatego strzela. Najszybciej i najtaniej to otwórz klape ręcznie i tak zostaw. troche ciezki dostep ale da sie rade
Ten silniczek kosztuje 110zł z firmy Febi i działa bezproblemowo. Nie szkoda Ci czasu na poszukiwania potencjometru gdzie tu masz fabrycznie nowy zamiennik.
Powinno chodzić , spalić nie spalisz bo to jest oznaczenie napięcia pracy , jedynie może nie pracować bo będzie miał za niskie napięcie pracy .
cześć tomek skoro napięcie ci dochodzi i zmienia polaryzację to niestety dołączyłeś do grona szczęśliwców i musisz sobie sprawić nowy. najlepiej wyjąć silnik dmuchawy - kilka torxów i masz na wierzchu. jak będziesz szukał silniczka to uważaj - są dwa rodzaje Behr i Bosch pozdrawiam
Może pomoże.
Może być uszkodzony panel.
Kondensator 470nF/63V.
Rurki idące do parownika pod deską są ciepłe, zimne? Zdemontuj schowek i zobacz z czego dochodzą te dźwięki. Możliwe że będzie to silniczek od obiegu zamkniętego ale mogę się mylić. Trzeba sprawdzić czy pracuje silniczek od klapki ciepłe/zimne.
Przyczyną zawilgocenia może też być zamknięta klapa obiegu zewnętrzny/wewnętrzny(np.uszkodzony silniczek)
Witam. Problem z parowaniem szyb rozwiązany. Nie miało to nic wspólnego z konserwacją auta. Po prostu padł silniczek od obiegu zewnętrznego-wewnętrznego. Cały czas był obieg zamknięty. Po wymianie silniczka problemu nie ma.
Zadzwoniłem do serwisu, podano mi nr katalogowe tego silniczka, znalazlem, zamowilem i wymienilem, nie wiem czy to ten sam co od nawiewow, w kazdym razie do obiegu wewnętrznego jest osobny silniczek który tylko odpowiada za przełączanie obiegu zewnętrznego na obieg wewnętrzny, robota łatwa, trzeba tylko zrzócić schowek, odpiąć wtyczkę i wykręcić 2 śrubki,...
Kolego a czasami tam nie jest przeciążeniówka a nie adaptacja. Gdy silniczek zamknie klapę to automatycznie się wyłączy i w drugą stronę tak samo.
Powiedz to inżynierom z Opla, serwo sterujące wewnętrznym obiegiem powietrza to zwykły silniczek z przekładnią i jak "dojedzie" do końca to wcale się nie wyłącza (jak siłowiniki od szyb), po paru godzinach jest gorący ale się nie uszkadza (no, jeden się zepsuł po 5 latach).
Zobacz czy na pewno klapa od obiegu zamkniętego jest w pozycji piktogramu z wyświetlacza. Robiłem coś podobnego niedawno i silniczek niby pracował ale non stop obieg był zamknięty. Usterka tkwiła w potencjometrze.
Podciągnij dywan od strony nóg pasażera. Jest tam dostęp do silniczka. Sprawdź ręcznie, czy po odkręceniu silniczka klapka pracuje w pełnym zakresie (czy słychać jak domyka i odmyka). Wykręć silniczek i włącz obieg zamknięty i otwarty, co się dzieje z silniczkiem? Spokój czy hałasuje? http://obrazki.elektroda.pl/7298197300_1...
Tak okazało się że silniczek obiegu nawiewu robil problemy chciałem wymienić na nowy ale krotki demontaż i ponowny montaż naprawił nie usypanie się casa.
U ojca w Astrze też tak jest - silniczek jest po kilkunastu minutach gorący ale działa już tak ładnych kilka lat... Silniczek jest widoczny po wymontowaniu schowka pasażera, po lewej strony obudowy wentylatora (ktoś o to pytał ale jego post zniknął).
Wygląda to na objawy uszkodzonego zespołu silniczka sterowania obiegiem wewnętrzny. wewnątrz tego zespołu uszkodzeniu ulega zębatka w której wyłamują się 2-3 ząbki.. Jednakże nie trzeba wymieniać od razu całego zespołu silniczka ponieważ zakres pracy ten zębatki to jakieś 30*.. można ją odczepić i obrócić tak aby uszkodzone zębatki były poza zakresem...
Podczas testowania spryskiwacza, przy podniesionej klapie płyn uciekał z obiegu i wyciekał w okolicy silniczka wycieraczki. W takim razie warto by było sprawdzić czy płyn nie znajduje się również w samym silniczku.
Obstawiam że silniczek klapy obiegu zewn/wewn wentylacji.
Witam. Dzis udalo sie z pozycji komputera diagnostycznego zrobic test klimatyzacji i faktycznie test przechodzi pomyślnie. Wygląda to tak jak by przełącznik nie działał ale po podmianie na inny tez sie nic nie dzieje. To co zauwazylem to to, ze nie dziala tez obieg wewnetrzny(silniczek od klapy sprawny, brak napiecia na przewodach). Podejrzewam uszkodzenie...
Zacięta klapa obiegu wewnetrznego,Silniczek przeskakuje na trybach.Lipne dojście po demontażu schowka.
Moze ktos mi wyjasni na jakiej zasadzie zatrzymuje sie silniczek klapy obiegu wewnetrznego. Nie ma w nim zednego ukladu przeciazeniowego ani krancowek, a zatrzymuje sie po zamknieciu i otwarciu klapy. Jak to dziala?
Działają tam zbyt duże siły więc pomysł ze spawaniem jest nie trafiony.Poszukaj silniczka z drugiego obiegu.
Ja wiem który... ten od klapki obiegu wewnętrznego. oj jest całkiem z boku z prawej strony...
Panowie problemy z silniczkami. Po naciśnięciu przycisku obieg zamknięty/otwarty silniczek V154 klapy tak jakby się do połowy otwierały i po chwili ponownie zamykały, przycisk zaokrąglonej strzałki czasem podświetla czasem nie a czasem tylko mignie np przy włączaniu zapłonu, raz dobrze raz jest źle. Z silniczkiem nagrzewnicy V68 było wszystko ok aż...
Witam. Jeżeli jest to silniczek od Honeywella z kotła termetu to na początek omomierzem czy ma przejście. Nie pamiętam dokładnie ale kilkaset omów. Mozna podłączyć do 220 i zobaczyć czy kręci. Jak jest wymontowany z zaworu to powinien się obracać, bo w mechaniźmie to naciąga zebatkę. W serwisach mają całe zawory. Małe szanse na zakup tylko silniczka....
Po rezystorze widać ze to klima manualna. Działanie Wentylatora raczej nic nie ma wspólnego z klimą.. Do sprawdzenia bezpiecznik (nie ten 5A) tylko ten do wentylatora (chyba 20A lub 25A) no i sam wentylator... Bład tyczy się Sterownika klimy ze nie ma czasem nie odpowiada... silniczek klapy to pewnie klapa do obiegu wewnętrznego.
A faktycznie czy po wymianie robiłeś adaptację VCDS-em ? , bo to moze być też przyczyna. To że silniczek od obiegu wewnętrznego może być też uszkodzony nie ma wpływu na ciepło-zimno.
witaj może to być silniczek obiegu zamkniętego.Najlepiej podpiąć auto pod urządzenie diagnostyczne.
SNIKY a gdzie ten silniczek klapy obiegu kupiłeś i ile kosztował bo właśnie potrzebuje taki sam też mi padł :/ ???
Szarpij silniczkiem który to reguluje i ustaw aby było ok
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
Witam wszystkich. Wczoraj właśnie zagłębiłem się w temat bo w mojej Auris hybryd z 2010r też mam ten problem parujących szyb. Czytając wasze wypowiedzi nikt chyba nie pisał o tym czy został sprawdzony system zamykania i otwierania obiegu zamkniętego, u mnie właśnie był cały czas zamknięty obieg powietrza, więc parowały mi szyby. Okazało się że silniczek...
Witam jest to silniczek obiegu ogrzewania , bez niego będzie słabe ogrzewanie na wolnych obrotach lub jego brak ,oraz nie będzie ogrzewania postojowego bez uruchomionego silnika.
Witaj matthewx14. Miałem identyczny problem. Ponieważ nie mogłem w żaden sposób przestawić silniczka na obieg zewnętrzny, opiąłem cięgno i zablokowałem klapkę na stałe. Po roku, przy wymianie filtra, zauważyłem że silniczek zaczął chodzić. Zapiąłem z powrotem cięgno, ale już nie przełączam na obieg wewnętrzny.
Zauważyłem, że piec pracuje pulsacyjnie t.j. leci naprzemiennie ciepła i zimna woda.......Po wyłączeniu obiegu CWU silniczek pracuje przez jakiś czas jakby usiłując ustawić ten zawór. Po odłączeniu 3-stykowej wtyczki i ponownym przyłączeniu silnik milknie. Są w nim 2 mikrostyki które prawdopodobnie źle pracują pomimo przeczyszczenia. Ten sinik pracuje...
Może masz 2 silniczki od obiegu zamkniętego i źle pracują.Tak się dzieje np w vw touran.Dmuchawa chodzi a wiatru nie ma gdyż obie klapy zamknięte.
bez robienia doktoratu o ich sterowaniu - masz uszkodzony silnik obiegu wew. - wymień na nowy i po problemie. Często się zawieszają - taki ich urok :-) Witam. Gdzie jest zlokalizowany silniczek sterujący tym obiegiem? Męczyłem się z tymi szybami miesiąc a wystarczyło mechanicznie zostawić obieg otwarty na powietrze z zewnątrz. Ale silniczek i tak chce...
A Widzisz tu wasz wszystkich zdziwię wystarczy wyjąć filtr kabinowy włożyć rękę ku górze i jest tam klapka od zamykania i otwierania obiegu. Wystarczyło szarpnąć za nią i się otworzyła. Teraz silniczek nawet działa.
Czy ktoś wie co to za element? Czy jest to zawór alternatywny? Czasami nazywany zaworem alternatywnym, zaworem 3W, albo po prostu rozdzielaczem wody. Pracuje w obiegu pompy myjącej. Czy gdyby silniczek się zepsuł to mógłby zatrzymać się w takim miejscu, że blokuje pobór wody? Nie ma nic wspólnego z poborem wody, poza tym jeszcze nigdy nie trafiłem...
Udało się, wystarczyło silniczek ustawić na obieg zamknięty po czym założyć go na koła zębate. Temat myślę że można zamknąć. Pozdrawiam.
SPRAWDZ!!! KLAPĘ OBIEGU WEWN. zdejmij schowek i obserwuj jak klikniesz,padały silniczki i może być zablok
silniczek klapy. Wyciąga się go po cięzkich próbach, praktycznie by trzeba wyjąć całą nagrzewnice, ale można spróbować go wyrwać. Gdy obieg wewnętrzby niepotrzebny wystarczy odłączyć silniczek i nie będzie terkotania po zapaleniu.
Tak właśnie do tej pory wydawało mi się .. Myslałem że może w silniczku obiegu powietrza trzy fazy włączyli ..
nie wiem jak jest na zamkniętym obiegu ponieważ zepsół się silniczek od klapy jest wyjęty a klapa ustawiona na obiegu zewnętrznym musiałbym ręcznie przełączyć ale to sprawdzę jutro
Po włączeniu przyciskiem zaczyna pracować pompa obiegu płynu chłodzącego. A SILNICZEK NAPĘDZAJĄCY POMPKĘ PALIWA STOI W MIEJSCU. Wszystkie bezpieczniki ok .silniczek sprawdzany pod napięciem działa. STEROWNIK ZABLOKOWANY . JAKI INTERFEJS BEDZIE MÓGŁ GO ZRESETOWAĆ I ODCZYTAĆ BŁĘDY_,,,,,
Sprawa rozwiązana. Po zdjęciu schowka oraz dmuchawy zauważyłem że mam zamknięte klapki, czyli cały czas obieg wewnętrzny. Silniczek tylko zamyka klapki nie może ich otworzyć. Otworzyłem je oraz odpiąłem kostkę od silniczka. Po zimie zajmę się tym porządnie, wyciągnę i sprawdzę co jest nie tak. Więc wielkie dzięki za pomoc. Wesołych Świąt. Pozdrawiam.
Witam jeśli parują szyby to należy sprawdzić filtr przeciwpyłkowy , nagrzewnicę , silniczek obiegu wewnętrznego i przełacznik, oraz kanały dolotowe z filtra przeciwpyłkowego może byc w nich woda, proponuję też w miare możliwości jak najcześciej wietrzyć i suszyć samochód.
Witam kolegę. Astra G posiada elektro-hydrauliczne wspomaganie, którego sterownik(znajdujący się w pompie) rozpoczyna pracę po zgaśnięciu kontrolki ładowania. Radziłbym sprawdzić alternator(jaki masz silnik?), gdyż to on może być przyczyną tego zjawiska(brak kontrolki ładowania po przekręceniu zapłonu). Przekaźnika do wspomagania nie ma. Powiązania...
Ja bym zdemontował serwo od klapy obiegu wewnętrznego, 5 minut roboty i tam zainstalował to kupione cudo. Zweryfikuj zdemontowany silniczek od obiegu, najlepiej wymień ten potencjometr na nowy, wtedy daj go w w miejsce sterowania temperatury, w końcu widzę dotarło do ciebie że problem jest znany, a ja po pierwszym odkręceniu tego silniczka od klap po...
Idzie zniwelować, albo wymienić silniczek klapy recyrkulacji powietrza (obieg wewnętrzny/zewnętrzny), albo rozebrać podszybie i rozłączyć kostkę od tego silniczka. Uwaga! Kostkę wypnij wtedy gdy klapka będzie ustawiona na obieg zewnętrzny.
Sprawdź klapkę i silniczek przełączajączy międzi obiegiem wewnetrznym, a zewnetrznym.
Zapewne jak już napisano przepustnica pozostaje na obiegu poza nagrzewnicą (zimno). Czyli jednak silniczek nie realizuje poleceń. Trzeba będzie trochę uczciwiej podłubać.
vag i kts 200 mowia ze uszkodzony silniczek klapy obiegu wewnerznego i to sporadycznie ale to raczej niema wpływu
Schemat klimatronika do wersji 1996 oraz 2001. Po wymianie klimatronika na poliftowy niestety ale nie bedzie on działał poprawnie. silniczki krokowe prze lift 7-7,6V polift 12V przedlift sterowanie obiegiem wewnetrznych podcisnieniowe polift silniczkiem krokowym polift ma jeszcze 2 dodatkowe czujniki temp których nie ma w przedlifcie. itd
spręzarka pracuje napewno,temperatura też po przestawieniu na wyższą wzrasta,zapomnialem dopisać że wisi błąd 1596-czyli awaria silniczka obiegu zawnętrznego-wewnętrznego.
byc moze zepsuty jest silniczek krokowy
O ile mnie pamięć nie myli to jest siłownik klapy biegu wewnętrznego opla , miałem podobny problem , mróz -15 i klapa na obiegu wewnętrznym , nie polecam nikomu takiej jazdy wszystkie szyby zaparowane , jechałem z uchyloną szybą w nocy ponad 40 kilometrów,gdybym wtedy wiedział że to tylko siłownik .Po wyjęciu i wyczyszczeniu był spokój jakieś dwa lata...
Masz po części rację. W ten sposób dojdziesz do dmuchawy, zespołu rezystorów. Chodzi mi o klapę a dokładnie o dostęp do silniczka który steruje klapą obiegu powietrza (dopływ powietrza z zewnętrz)
Zdecydowałem się na naprawę u p. Jakuba. Nie chciałem kombinować tym bardziej, że rozmawiałem z jedny użytkowników, który kupił ze drukowane 3D i po dwóch tygodniach było po sprawie. Te z mosiądzu fajnie wyglądają ale ciekawe jak pozostałe elementy wspópracujące one są plastikowe (czy wytrzymają). Ciekaw jestem ile kosztuje taki cały element zamykający....
Uszkodzony lub źle ustawiony silniczek zamykania/otwierania obiegu wewnętrznego/świeżego powietrza.
Diagnostyka błędy i będzie wiadomo. Robiłem tourana z tym problemem i tam przyczyna był silniczek świeżego obiegu powietrza czy jakoś tak.
moi przedmówcy praktycznie wyczerpali temat ale co do obiegu wewnętrznego w megance, to lubi się rozlecieć silniczek zamykający obieg powietrza. Niestety dostęp do niego jest paskudny. Znajduje się pod podszybiem od strony kierowcy. Trzeba zdemontować wycieraczki i pod tmi wszystkimi plastikami siedzi jedna z możliwych przyczyn Twoich problemów. Pozdrawiam.
Kup akwarystyczną i nie kombinuj. Do tej pompki potrzebujesz jeszcze zasilacz, no i nie wiadomo czy taka pompka wytrzyma przy pracy ciągłej. Akwarystyczna wytrzyma, do tego jest stworzona. Zrób ten strumyk ze spadkiem małym, na końcu jakieś jeziorko/staw i w nim zanurz pompę. Rurką doprowadzasz wodę na początek strumyka i masz obieg zamknięty.
A może masz uszkodzony silniczek dlatego nie rozłącza w granicznym punkcie. Rozepnij klapę z silniczkiem i sprawdź czy silniczek zatrzyma się w granicznym położeniu.
Klapka od silniczka V71 obieg zamknięty, ta co jest pod filtrem przeciwpyłkowym i nad wentylatorem. Silniczek nie domyka klapki ponieważ ułamany jest zawias samej klapki będę próbował go jakoś reanimować....I tak jak mówiłem po ustawieniu na low silniczek chce zamknąć klapkę i ochładzać powietrze w środku aby szybciej schłodzić wnętrze.
Witam. Niestety jeszcze nie zabrałem się za to. Ale jeden kolega z forum pisał, że wymienił jeden silniczek i to problemu nie rozwiązało. Pytanie tylko, który bo są dwa. Jeden odpowiedzialny za obieg wewnętrzny, a drugi za "mieszanie" ciepłego z zimnym powietrzem. Silniczki są na nagrzewnicy przy ścianie grodziowej po środku. Czyli cała deska do rozebrania.
Ten zawor działa ze sprężyną tzn. Gdy jest zasilanie przełącza obieg za pomocą silniczka, gdy go nie ma przełącza na pozycję startowa za pomocą sprężynki. W ATV należy go podłączyć pod styki 3 i 4. Na 4 jest podawana faza gdy załącza się grzanie cwu lub gdy pompa w lato jest w cały czas w grzaniu cwu. Można też podpiąć pod 5 i 6 ale wówczas gdy wyłącza...
Dzień dobry. Jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość a jednocześnie o pomoc. Konkretnie: 1.Przed naprawą wiało tylko zimne powietrze 2. Po dojściu do silniczków stwierdziłem brak reakcji na ustawienia temperatury na silniczku v158 i v159 (błąd również pokazywał climatronic econ+obieg) 3. Wyciągnąłem silniczki od obiegu zamkniętego v71 i v113...
Witam. Od pewnego czasu bardzo zaczęły mi parować szyby jedyne co pomaga to włączenie klimatyzacji i to tylko do chwili kiedy mam ją włączoną. Jeśli jadę bez klimy np w takiej pogodzie jak obecnie to czym mocniej włączam nawiew na szybę tym bardziej paruje. Obstawiam zacietą klapę zmiany obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny. Przy wciśnięciu przycisku...
Witam, jak w temacie, master 2.5 2006r. nie działa obieg wewnętrzny i nie zaświeca się lampka na przycisku, czy to padł silniczek klapki czy jest jakiś bezpiecznik od obiegu bo w kabinie w bezpiecznikach nie znalazłem?
Nie napisałeś jaki silnik, czy masz klimę... U mnie stukał silniczek zamykania klapy obiegu wewnętrznego (lancia dedra klimatronik)
Może to się wyda nieprawdopodobne ale przyczyna tkwi w wewnętrznym obiegu powietrza. Uszkodzony mechanizm silniczka do wyłączania i włączania obiegu powietrza wew. lub zewn. Cały czas nadmiernie otwarta pokrywa dopuszczająca powietrze z zew. i nadmierne schładzanie nagrzewnicy i w konsekwencji silnika. Innej możliwości nie ma cały układ chłodzący rozebrany...
Dmuchawa się kręci swobodnie - wkładałem rękę do wlotu do obiegu zamkniętego i się kręci. Silniczki kierunku dmuchania tez działają. Czy może ma ktoś zdjecie który to bezpiecznik - wiem ze w silniku ale czy to te tak niżej czy któryś z tych małych u góry ??
Udało się trzeba było jeszcze odkręcić dolną część obudowy. https://obrazki.elektroda.pl/5512640900_... Wyczytałem że być może wystarczy wymienić ten bezpiecznik u góry :) jadę za chwilkę do sklepu żeby mi go wlutowali i może będzie działać. A silniczek od klapy obiegu po prostu wykręcę i zostawię na obieg z zewnątrz bo nie znalazłem...
Wymiana aku z 6 na 12v Zakup centralki na 12v Zakup silniczka ukladu kierowniczego na 12v Montaż przetwornicy obiegu radio i lampki.
okey okey, jak dostać się do silniczka klapy świeżego/wewnętrznego obiegu powietrza?
Należy podążając za sugestią Slawek12328 otwożyć maskę, rozpiąć dwupinową kostke od silniczka (znajduje się po lewej stronie auta, okolice podszybia) i sprawdzić napięcie na niej.
Dziękuje za rozjaśnienie sprawy :) No rzeczywiście Fabia od Polo rozni sie tylko karoseria ;) Gdzie szukac tego elektrozaworku ? Domyslam sie ze za schowkiem przed nogami pasazera ? Czy moze byc on razem z silniczkiem przelaczajacym obieg wewnetrzny i zewnetrzny ? Gdzie taka czesc ewentualnie kupic? Pozdrawiam
Byłem u elektryka i jest błąd V68, problem jest teraz z chętnym na wymianę tego ustrojstwa bo podobno trzeba ściągać całą deskę.. wariuje też silniczek od obiegu wewnętrznego.. raz działa a raz nie, albo sam się zamyka na wewnętrzny.. do niego jeszcze by się pewnie udało dostać przez wyjęcie schowka, dalej chyba trzeba by wymontować wspornik na którym...
Filtr wymieniałem 3 tyg. temu. Podczas przełączania trybu wewnętrzny/zewnętrzny było słychać taki szmer, a teraz nic. Być może zablokował się ten silniczek który otwiera i zamyka obieg, tylko gdzie go szukać?
Witam , mam kłopot z elektrycznym zamykaniem obiegu powietrza w samochodzie.Po włączeniu zapłonu na silniczek sterujący jest podawane jest cały czas napięcie 12V DC.przy wyłączeniu obiegu zmienia się polaryzacja. Poszukuje układu który wyłączy silniczek po 2 sek od podania napięcia i włączy go ponownie na 2 sek po zmianie polaryzacji. Z góry wielkie...
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Witam. Trapi mnie od pewnego czasu pewna kwestia. Nic podobnego nie znalazłem na forum. Mianowicie chodzi o obieg dodatkowego powietrza sterowanego przez tzw. silniczek krokowy. Silnik pracujacy na benzynie aby utrzymać odpowiednie wolne obroty potrzebuje urządzenia które będzie na bieżąco "poprawiać" skład mieszanki paliwo-powietrze. Zajmuje się tym...
A wymiana filtrów kabinowych w niektórych modelach?, niby nic podstawowa eksploatacja a jednak niekiedy to dopiero zagadka. A jak się już rozbierze to albo coś pęknie, odpadnie a przy składaniu najnormalniej przeskoczy jakiś gwint albo puści uszczelnienie. Ale standart praktycznie w większości nowych modeli to padający prędzej czy później (ale raczej...
Witam Posiada w renault trafic dogrzewacz EBERSPACHER D5WZ i chciałbym go przerobić na ogrzewanie postojowe. Z tego co mi wiadomo można to zrealizować przez dołączenie dodatkowego silniczka do obiegu wody, przeroboenie elektryki w wentylatorze oraz dołożenie dodatkowej elektroniki uruchamiajacej. Czy ktoś może robił coś takiego ?
W astrach często uszkadzał się silniczek odpowiedzialny za klapę obiegu powietrza zewnętrznego. Przy zamkniętej - parują szyby.
Obieg cieczy jest cały czas. Regulacja polega na przestawianiu przesłony powietrza. Jest możliwość, że niedomaga silniczek do jej przestawiania, albo przesłona o coś ociera. Np u mnie sporadycznie muszę przestawić pokrętło temp. z max na minimum i z powrotem, żeby się właściwie ustawiła. Pewno coś tam haczy, ale nie chce mi się na razie tam grzebać....
https://obrazki.elektroda.pl/2245384200_... M510 - silniczek obiegu wewnętrznego M500 - silnik wentylatora w nagrzewnicy R500 - opornica S512 - czujnik temp zewnętrznej (rozłącza poniżej 5 stopni) Y500 - kompresor klimatyzacji M18 - wentylatory na chłodnicy S501 - czujnik na chłodnicy A24 licznik B515 - czujnik ciśnienia klimy A54...
Witam Pytanie co do dzialania zaworu 3-drogowego w kotle VUW 240/2-3... Z postow powyzej wnioskuje ze mam zawor nowszego typu z wieksza dziurka na obudowie. Czy po zakreceniu kranu z ciepla woda od razu silniczek na zaworze powinien przestawic obieg do pozycji C.O ? Mam wrazenie ze jest jakies podcisnienie i blokuje wysuniecie trzpienia i silniczek...
To tak dla niedowiarków obieg wewnętrzny naprawiony. Wymieniony silniczek plus adaptacja. Teraz totalne O błędów wszędzie. Check nadal świeci co było raczej oczywiste. Jakieś inne pomysły? Dodam tylko ze auto długo stało, bo ponad pół roku bez akumulatora. Aha i jeśli to może mieć znaczenie to jest to automat. Ogólnie wszystko ładnie śmiga nic się z...
Szyby strasznie parowaly i sprawdzilem dmuchawe , a tam klapa obiegu wewnetrznego otwarta. Niestety po zalaczeniu silniczka klapy slychac że silnik pracuje jednak nie ma "siły" ruszyc mechanizmem nawet jak mu pomagam. Żeby zamknąć klape musiałem odłączyć ją od mechanizmu. Czy ktos przerabiał już temat zablokowanego silniczka? Jesli tak proszę o wskazówki...
Zgodnie ze sztuką to należy najpierw doprowadzić do porządku silnik działający na benzynie. Czyli te zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Może zabrudzona przepustnica i/lub przełącznik biegu jałowego. To że zdejmiesz nogę z gazu oznacza jedynie, że linka cięgna gazu powinna się cofnąć zamykając przepustnicę i włączając mikrostyk biegu jałowego. Jeżeli...
Ja robiłem w 2005. Jest to ostatni rocznik przed liftem i może być inaczej bo pierwsze wersje 307 miały gniazdo OBD po lewej stronie kierownicy a ten ma już tak jak mają po lifcie - w schowku przy gałce od biegów, więc może i schowek inaczej jest zamontowany. U mnie jak otwierałeś schowek to ogranicznik który go trzyma z prawej strony by się nie otworzył...
Jeżeli nie ma sygnału o ciśnieniu gazu o którym mowa w opisie błędów to klima się nigdy nie włączy. Kolejna sprawa to błąd silniczka od klapy ciepło/zimno. Jeżeli się nie rusza to może być włączona klimatyzacja a będzie leciało ciepłe powietrze. Po prawej jest tylko jeden silniczek od obiegu zamkniętego, za środkową konsolą są chyba 3 o ile się nie...
Pacjent VW Golf Plus 2005r. 1.9 BKC, brak ogrzewania, wymieniona nagrzewnica, jakiś czas temu rozrząd z pompą, usterka juz była przed wymianą rozrządu, przy wysokich obrotach grzeje dobrze tylko lewa strona, po odpuszczeniu gazu ledwo letnie powietrze lewa czesc samochodu. Prawa strona cały czas zimne. Błąd od silniczka V71 (obieg zamkniety) ale działa...
Toyoty jeżdżą, dwie bo się jeszcze jedna niekompletna nawinęła :). Z SRS nic nie pasowało z tej starszej do nowszej więc dokupywałem takie jak oryginalnie. Klimatyzacja została manualna bo nie chciało mi się wiązek pruć, przełożyłem samą część z dmuchawą, była tylko różnica w położeniu silniczka od zamkniętego obiegu. Co do dogrzewania to te z klimatronikiem...
silniczek obieg obieg powietrza silniczek silniczek obieg powietrza
pierścień ferrytowy przeciwzakłóceniowy wekta podłączyć domofon schemat uzwojenia szlifierki
president jackson president jackson
Komunikat NAFP na sterowniku Carel pCO - przyczyny i rozwiązania Jak rozebrać laptop Fujitsu Siemens Z17M3.0 - krok po kroku