kiedyś robiłem klapę zew/wew, trudne dojscie ale jakoś wydobyłem z podszybia. Właściwie to by trzeba wywalać wszytsko, łącznie z klimą, głupota..
Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
Powinno chodzić , spalić nie spalisz bo to jest oznaczenie napięcia pracy , jedynie może nie pracować bo będzie miał za niskie napięcie pracy .
Zadzwoniłem do serwisu, podano mi nr katalogowe tego silniczka, znalazlem, zamowilem i wymienilem, nie wiem czy to ten sam co od nawiewow, w kazdym razie do obiegu wewnętrznego jest osobny silniczek który tylko odpowiada za przełączanie obiegu zewnętrznego na obieg wewnętrzny, robota łatwa, trzeba tylko zrzócić schowek, odpiąć wtyczkę i wykręcić 2 śrubki,...
Kolego a czasami tam nie jest przeciążeniówka a nie adaptacja. Gdy silniczek zamknie klapę to automatycznie się wyłączy i w drugą stronę tak samo.
Wygląda to na objawy uszkodzonego zespołu silniczka sterowania obiegiem wewnętrzny. wewnątrz tego zespołu uszkodzeniu ulega zębatka w której wyłamują się 2-3 ząbki.. Jednakże nie trzeba wymieniać od razu całego zespołu silniczka ponieważ zakres pracy ten zębatki to jakieś 30*.. można ją odczepić i obrócić tak aby uszkodzone zębatki były poza zakresem...
Witam. Problem z parowaniem szyb rozwiązany. Nie miało to nic wspólnego z konserwacją auta. Po prostu padł silniczek od obiegu zewnętrznego-wewnętrznego. Cały czas był obieg zamknięty. Po wymianie silniczka problemu nie ma.
Moze ktos mi wyjasni na jakiej zasadzie zatrzymuje sie silniczek klapy obiegu wewnetrznego. Nie ma w nim zednego ukladu przeciazeniowego ani krancowek, a zatrzymuje sie po zamknieciu i otwarciu klapy. Jak to dziala?
A faktycznie czy po wymianie robiłeś adaptację VCDS-em ? , bo to moze być też przyczyna. To że silniczek od obiegu wewnętrznego może być też uszkodzony nie ma wpływu na ciepło-zimno.
Witam jeśli parują szyby to należy sprawdzić filtr przeciwpyłkowy , nagrzewnicę , silniczek obiegu wewnętrznego i przełacznik, oraz kanały dolotowe z filtra przeciwpyłkowego może byc w nich woda, proponuję też w miare możliwości jak najcześciej wietrzyć i suszyć samochód.
Witam, posiadam VW Polo 2008 rok 1,2 benzyna. Podczas wymiany silniczka klap, (obieg zewnętrzny, wewnętrzny), uszkodzone plastikowe zębatki silniczka. mam problem z ustawieniem klap, przy montażu sprawnego silniczka. Może ktoś wie, jak to poprawnie ustawić i zamontować? Dodam, że silniczek znajduje się od strony pasażera.
Przyczyną zawilgocenia może też być zamknięta klapa obiegu zewnętrzny/wewnętrzny(np.uszkodzony silniczek)
Ja wiem który... ten od klapki obiegu wewnętrznego. oj jest całkiem z boku z prawej strony...
Po rezystorze widać ze to klima manualna. Działanie Wentylatora raczej nic nie ma wspólnego z klimą.. Do sprawdzenia bezpiecznik (nie ten 5A) tylko ten do wentylatora (chyba 20A lub 25A) no i sam wentylator... Bład tyczy się Sterownika klimy ze nie ma czasem nie odpowiada... silniczek klapy to pewnie klapa do obiegu wewnętrznego.
Szarpij silniczkiem który to reguluje i ustaw aby było ok
https://obrazki.elektroda.pl/2245384200_... M510 - silniczek obiegu wewnętrznego M500 - silnik wentylatora w nagrzewnicy R500 - opornica S512 - czujnik temp zewnętrznej (rozłącza poniżej 5 stopni) Y500 - kompresor klimatyzacji M18 - wentylatory na chłodnicy S501 - czujnik na chłodnicy A24 licznik B515 - czujnik ciśnienia klimy A54...
Uszkodzony lub źle ustawiony silniczek zamykania/otwierania obiegu wewnętrznego/świeżego powietrza.
Powiedz to inżynierom z Opla, serwo sterujące wewnętrznym obiegiem powietrza to zwykły silniczek z przekładnią i jak "dojedzie" do końca to wcale się nie wyłącza (jak siłowiniki od szyb), po paru godzinach jest gorący ale się nie uszkadza (no, jeden się zepsuł po 5 latach).
spręzarka pracuje napewno,temperatura też po przestawieniu na wyższą wzrasta,zapomnialem dopisać że wisi błąd 1596-czyli awaria silniczka obiegu zawnętrznego-wewnętrznego.
Byłem u elektryka i jest błąd V68, problem jest teraz z chętnym na wymianę tego ustrojstwa bo podobno trzeba ściągać całą deskę.. wariuje też silniczek od obiegu wewnętrznego.. raz działa a raz nie, albo sam się zamyka na wewnętrzny.. do niego jeszcze by się pewnie udało dostać przez wyjęcie schowka, dalej chyba trzeba by wymontować wspornik na którym...
Nie napisałeś jaki silnik, czy masz klimę... U mnie stukał silniczek zamykania klapy obiegu wewnętrznego (lancia dedra klimatronik)
witam nie działa silniczek od obiegu wewnętrznego w astrze G 1999r z klimą bezpiecznik w porządku, po wpięciu voltomierza w kostkę pokazuję -12v po włączeniu przycisku na desce wskazania na +12v i żadnej reakcji wymiana na nowy? jak go wymienic? bo same wyciągniecie silniczka jest dosyć kłopotliwe, jak wyciągnąć całą dmuchawę? pytam sie jak smarkacz...
Miałem podobny problem. Silniczek działał odwrotnie. W pozycji obiegu wewnętrznego był zamknięty a przy obiegu zewnętrznym otwarty. Zmieniłem biegunowość kabli zasilających klapy i teraz wszystko działa prawidłowo.
Idzie zniwelować, albo wymienić silniczek klapy recyrkulacji powietrza (obieg wewnętrzny/zewnętrzny), albo rozebrać podszybie i rozłączyć kostkę od tego silniczka. Uwaga! Kostkę wypnij wtedy gdy klapka będzie ustawiona na obieg zewnętrzny.
okey okey, jak dostać się do silniczka klapy świeżego/wewnętrznego obiegu powietrza?
Witam posiadam taki to układ prawdopodobnie wyłącznika przeciążeniowego silniczka zamykania obiegu wewnętrznego sam. fiat punto , proszę o identyfikacje brakującego elementu ( jak dobrze pamiętam to był to taki sam element jak na foto ten z czterema wyprowadzeniami), co jeszcze mogło się spalić wraz z tym brakującym elementem, z góry dziękuje za wszelkie...
Oznaczenie części VW-1J1 907 511A Może ktoś zna oznaczenie tego elementu wg.Boscha.
Witam. Niestety jeszcze nie zabrałem się za to. Ale jeden kolega z forum pisał, że wymienił jeden silniczek i to problemu nie rozwiązało. Pytanie tylko, który bo są dwa. Jeden odpowiedzialny za obieg wewnętrzny, a drugi za "mieszanie" ciepłego z zimnym powietrzem. Silniczki są na nagrzewnicy przy ścianie grodziowej po środku. Czyli cała deska do rozebrania.
Witam wszystkich ! Mam taki problem: Wymieniałem ostatnio silniczek klapy obiegu wewnętrznego (taka otwierana półkula za schowkiem pasażera) w mojej astrze. Podczas operacji testowania wyciągnąłem wtyk wentylatora nawiewu (ten silniczek jest na nim zamontowany) i niechcący włączyłem zapłon. Chwilę przed tym testowałem wentylator na wszystkich biegach...
Silniczkiem steruje centralka np. klimatronik i nie będzie tam bezpiecznika. Polecam diagnozę komputerową oraz sprawdzić silniczek na stole
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Jeden silniczek sterujący temperaturą, a drugi sterujący klapką obiegu wewnętrznego powietrza, a pompa wody wymieniona wraz z rozrządem
Witam serdecznie, chciałbym od razu zaznaczyć, że nie jestem elektronikiem/elektrykiem/mechanikiem, po prostu od dłuższego czasu prowadzę nierówną walkę z moim samochodem i pomyślałem, że tutaj znajdę jakąś pomoc. Mam problem z silniczkiem sterującym klapką obiegu wewnętrznego/zewnętrznego. Początkowo uważałem, że wina leży w silniczku, lecz po podłączeniu...
Sprawa rozwiązana. Po zdjęciu schowka oraz dmuchawy zauważyłem że mam zamknięte klapki, czyli cały czas obieg wewnętrzny. Silniczek tylko zamyka klapki nie może ich otworzyć. Otworzyłem je oraz odpiąłem kostkę od silniczka. Po zimie zajmę się tym porządnie, wyciągnę i sprawdzę co jest nie tak. Więc wielkie dzięki za pomoc. Wesołych Świąt. Pozdrawiam.
Obieg wewnętrzny pada to fakt, problem tego obiegu jest nieco bardziej złożony niż padający silniczek w nim, bo tak na dobrą sprawe sam silnik raczej nie pada, problem tkwi gdzieś w systemie sterowania nim (czasy zasilania przy jego pracach), ale oczywiście sprawdź to najpierw (nawet bez odkręcania schowka słychać czy chodzi). Ja mam inna propozycje:...
Filtr wymieniałem 3 tyg. temu. Podczas przełączania trybu wewnętrzny/zewnętrzny było słychać taki szmer, a teraz nic. Być może zablokował się ten silniczek który otwiera i zamyka obieg, tylko gdzie go szukać?
O ile mnie pamięć nie myli to jest siłownik klapy biegu wewnętrznego opla , miałem podobny problem , mróz -15 i klapa na obiegu wewnętrznym , nie polecam nikomu takiej jazdy wszystkie szyby zaparowane , jechałem z uchyloną szybą w nocy ponad 40 kilometrów,gdybym wtedy wiedział że to tylko siłownik .Po wyjęciu i wyczyszczeniu był spokój jakieś dwa lata...
Witam kolegę. Astra G posiada elektro-hydrauliczne wspomaganie, którego sterownik(znajdujący się w pompie) rozpoczyna pracę po zgaśnięciu kontrolki ładowania. Radziłbym sprawdzić alternator(jaki masz silnik?), gdyż to on może być przyczyną tego zjawiska(brak kontrolki ładowania po przekręceniu zapłonu). Przekaźnika do wspomagania nie ma. Powiązania...
moi przedmówcy praktycznie wyczerpali temat ale co do obiegu wewnętrznego w megance, to lubi się rozlecieć silniczek zamykający obieg powietrza. Niestety dostęp do niego jest paskudny. Znajduje się pod podszybiem od strony kierowcy. Trzeba zdemontować wycieraczki i pod tmi wszystkimi plastikami siedzi jedna z możliwych przyczyn Twoich problemów. Pozdrawiam.
Ja bym zdemontował serwo od klapy obiegu wewnętrznego, 5 minut roboty i tam zainstalował to kupione cudo. Zweryfikuj zdemontowany silniczek od obiegu, najlepiej wymień ten potencjometr na nowy, wtedy daj go w w miejsce sterowania temperatury, w końcu widzę dotarło do ciebie że problem jest znany, a ja po pierwszym odkręceniu tego silniczka od klap po...
A wymiana filtrów kabinowych w niektórych modelach?, niby nic podstawowa eksploatacja a jednak niekiedy to dopiero zagadka. A jak się już rozbierze to albo coś pęknie, odpadnie a przy składaniu najnormalniej przeskoczy jakiś gwint albo puści uszczelnienie. Ale standart praktycznie w większości nowych modeli to padający prędzej czy później (ale raczej...
Napięcie ładowania na biegu jałowym jak i pod obciążeniem wynosi 14,3V. Co do radia to jest fabryczne ale nie oryginalne od tego auta bo je wymieniłem po zakupie. Ale od 4 lat nie było z tym problemów. Swego czasu w aucie robiłem modyfikację z tym silniczkiem od obiegu zewnętrznego i wewnętrznego. On działa non stop i żeby zmniejszyć obciążenie wpiąłem...
Może to się wyda nieprawdopodobne ale przyczyna tkwi w wewnętrznym obiegu powietrza. Uszkodzony mechanizm silniczka do wyłączania i włączania obiegu powietrza wew. lub zewn. Cały czas nadmiernie otwarta pokrywa dopuszczająca powietrze z zew. i nadmierne schładzanie nagrzewnicy i w konsekwencji silnika. Innej możliwości nie ma cały układ chłodzący rozebrany...
Obstawiam że silniczek klapy obiegu zewn/wewn wentylacji.
Witam mam problem ze sterowaniem obiegu zamkniętego w Astrze G wymieniłem silniczek obiegu wew. na nowy, tylko jest problem iż zamknie obieg a do silniczka dochodzi cały czas prąd wiec po jakimś czasie znów się spali albo zatnie silniczek. Co można zrobić żeby nie dopływał do silniczka prąd. Mozę by założyć przekaźnik czasowy albo krańcówki pozdrawiam
To tak dla niedowiarków obieg wewnętrzny naprawiony. Wymieniony silniczek plus adaptacja. Teraz totalne O błędów wszędzie. Check nadal świeci co było raczej oczywiste. Jakieś inne pomysły? Dodam tylko ze auto długo stało, bo ponad pół roku bez akumulatora. Aha i jeśli to może mieć znaczenie to jest to automat. Ogólnie wszystko ładnie śmiga nic się z...
Zgadzam się, że nie ma krańcówek, ale nie zauważyłem w moim silniczku żadnego sprzęgła ciernego. Jest ośka silnika ze ślimakiem, dalej ślimacznica i przekładnia zębata złożona z kilku plastykowych kółek zębatych napędzająca dźwignię. Silniczek cały czas pracuje w jedną lub drugą stronę, aż napotka opór, to pracuje "na zwarciu" i wtedy się grzeje. Przez...
Miałem podobnie z parowaniem szyb. Odkręć 5 śrub i wyjmnij schowek abyś dotarł do nadmuchu, następnie sprawdź czy rzeczywiście przełancza ci nawiew (guzikem) na zewnętrzny-wewnętrzny powinna poruszać się dzwigienka - jak nie to ustaw na nawiew zewnętrzny i odłącz kabelki od silniczka - jeśli jest to uszkodzony silniczek - problem zniknie. Możesz wymieniać...
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
Zrobiło się cieplej, więc zamontowałem nowy silniczek (ASO) od zmiany kierunku nawiewu. I tu mam problem, bo silniczek nie reaguje na przełączane zmiany kierunku nawiewu. Wyłącznik krańcowy jest sprawny. Mechanizm przełączania klapek nasmarowałem i pracuje lekko. Klapka obiegu zewnętrznego/wewnętrznego, która jest za schowkiem chyba nie ma nic wspólnego...
Witam. Od pewnego czasu bardzo zaczęły mi parować szyby jedyne co pomaga to włączenie klimatyzacji i to tylko do chwili kiedy mam ją włączoną. Jeśli jadę bez klimy np w takiej pogodzie jak obecnie to czym mocniej włączam nawiew na szybę tym bardziej paruje. Obstawiam zacietą klapę zmiany obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny. Przy wciśnięciu przycisku...
Witam, w Actrosie 1844 2010r nie mogę wyłączyć obiegu wewnętrznego, dioda cały czas się świeci. Pod maską zdjąłem filtr i klapa zamknięta i nie można jej podnieść mechanicznie. Co może być przyczyną? Czy może to być Air Quality System który sam włącza obieg wewnętrzny jak czuje zapchany filtr? Czy wymiana filtra pomoże? A może jest to problem z silniczkiem...
Dziękuje za rozjaśnienie sprawy :) No rzeczywiście Fabia od Polo rozni sie tylko karoseria ;) Gdzie szukac tego elektrozaworku ? Domyslam sie ze za schowkiem przed nogami pasazera ? Czy moze byc on razem z silniczkiem przelaczajacym obieg wewnetrzny i zewnetrzny ? Gdzie taka czesc ewentualnie kupic? Pozdrawiam
Witam Sprawdziłem zamykanie klapy obiegu powietrza(zewnętrzne/wewnętrzne) i chyba nie działa. Wiem że nią steruje jakiś silniczek tylko nie wiem gdzie go szukać i jak sie do niego dostać. gdyby ktoś wiedział to byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź.
Witam . Klapa zacina się zaraz za silniczkiem i silniczek nie może jej domknąć, trzeba to po prostu nasmarować cały mechanizm . Mialem identyczny przypadek po wymianie parownika i pomogło.
Witam Serdecznie Posiadam Honde Civic VIII 2006r 1.8 benzyna Z uwagi że mamy ciepłą pogodę zmagam się z problemem z nawiewem. Od dłuższego czasu (3 lata) wyczuwałem że nawiew jak ustawie na zimne powietrze to dychał ciepłym, czasami dmuchał chłodnym ale przestawiał się na ciepłe... Za bardzo mi to nie przeszkadzało bo jeździłem na klimatyzacji i problemu...
Jest Klima, powietrze z kratek leci niezależnie czy zamknę klapkę do podszybia czy nie, tylko tyle że słabiej. Czy przy odwróconych obrotach silniczka nawiewu też by dmuchało przez kratki? Bardzo dziwny temat. Gdzie znajdę te przewody w celu sprawdzenia? No i jeszcze problem z zasilaniem odcięcia podciśnienia od gruszki z cięgnem klapki obiegu wewnętrznego....
Witam. Dzis udalo sie z pozycji komputera diagnostycznego zrobic test klimatyzacji i faktycznie test przechodzi pomyślnie. Wygląda to tak jak by przełącznik nie działał ale po podmianie na inny tez sie nic nie dzieje. To co zauwazylem to to, ze nie dziala tez obieg wewnetrzny(silniczek od klapy sprawny, brak napiecia na przewodach). Podejrzewam uszkodzenie...
Za bardzo nie rozumiem po co ten mostek. Żeby silniczek działał w dwie strony, nie może być zasilany z mostka tylko bezpośrednio (polaryzacja na złączu zmienia się w zależności od kierunku obrotów). Nie mogę znaleźć informacji nt. tego aktuatora z Megane. On jest od klapek zmiany kierunku nawiewów, czy od klapy obiegu wewnętrznego? Na jednym ze zdjęć...
Chyba nic nie wyłącza tego silnika, dochodzi do krańcowej pozycji i się zatrzymuje, przynajmniej tak działało to w Astrze G mojego ojca. Trochę się nagrzewał ale poza tym nic złego się z nim nie działo. Przełącznik tylko odwraca polaryzację zasilania na nim. Gdzieś widziałem układ do rozłączania tego silniczka... Silniczek jest poza kanałami powietrza...
Się mylisz. Obieg wewnętrzny pomaga ogrzać/schlodzić auto, bo zaciąga powietrze już raz podgrzane/schlodzone. Brak ogrzewania może być spowodowany wieloma rzeczami; linki, klapki, cięgna, silniczki, zarośnięta nagrzewnica, acięty zawór, czy w niektórych autach wręcz niski poziom płynu chłodniczego. Wybierz co pasuje do twojego auta. Zapomniałem o uszkodzonych...
możesz spróbować psiknąć jakimś środkiem WD itp. może przestanie ale ja u siebie miałem też tak najpierw zaczęło cicho hałasować jak było ciepło w samochodzie a potem to już cały czas... Rozebrałem to ustrojstwo i na początku jak są resztki zaczepów mocujących zębatkę (takie sprzęgło kłowe)i jeszcze wystają to się wszystko obracało z takimi "dżwiękami"...
Octavia 1 diagnostyka klimatyzacji manualnej. Witajcie, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnostyce na temat problem z którym się borykam. Chodzi o problemy z usterką klimatyzacji manualnej w silniku 1.9 AGR (rocznik 1999). Temat będę uzupełniał schematami, zdjęciami i opisami, żeby przy okazji rozwiązania problemu zrobić kompendium wiedzy dla...
Witam Sprawdź jeszcze sterowanie zamknięcia dopływu powietrza z zewnątrz. Nie wiem jaki masz mechnizm - linka czy silniczek. Ja w peugeocie 406 miałem taki sam problem z parowaniem szyb. Okazało się że mam uszkodzony silniczek krokowy sterujący klapką która zamyka dopływ powietrza z zewnątrz. Zawiesił się w pozycji zamknięcia dopływu - cały czas miałem...
Kolego podepnij pod vaga mi wyszło ze silniczek klapy był zawieszony(chyba powietrza zewnętrznego) i czujnik ciśnienia klimatyzacji + mała ilość środka diagnosta zrobił adaptacje klap i wszystko zaczęło śmigać . Ja jeszcze wymieniłem płyn w układzie chłodzenia + czyszczenie. Sama możesz sprawdzić czy Klima nie ma błędów nie pamiętam dokładnie ale trzeba...
Witam! Wiem że do tej pory problem został z pewnością rozwiązany, jednak odpowim na ten post, bo może to komuś pomoże w rozwiązaniu problemu. W moim Sharanie 1.8T 2001r objawem niesprawnej klimatyzacji (te objawy nie powodowły problenu ze zchłodzeniem wnętrza-zimno było, ale z prawidłowym sterowaniem już tak!), było mocne zaparowanie szyb i miganie...
Jeśli nie przeszkadza Ci brak klimy to warto. Astry G są pancerne w konstrukcji i bardzo tanie w eksploatacji oraz naprawach. Sprawdź czy nie ma za dużej korozji. Już od 2001 Astry G nie wychodziły w pełnym ocynku, dla oszczędności robili tylko częściowy. A wersję Classic (a jesli to 2006 to właśnie Classic) tym bardziej są "oszczędnościowe". Z elektryką...
Też nie znam kolejnego procesu ale może jest nim włączenie silnika pompy obiegu wewnętrznego tak jak piszesz a on może jest szczotkowy a szczotki się wytarły? Sprawdź też czy do momentu zamarcia śmigło w zmywarce od silnika zakręciło się chociaż raz czy nie? Ale nie wiem czy silnik od śmigła jest jednocześnie do pompy obiegowej wody. Cały proces zależy...
Witam Posiadam Esprita z 93 roku, i nagrzewnice bez filtra kabinowego a co za tym idzie bez obiegu wewnętrznego. Załatwiłem sobie kompletną nagrzewnicę z filtrem i obiegiem zamkniętym oraz sterownik z przyciskiem na środku od obiegu zamkniętego. I teraz potrzebuję schemat podłączenia panelu sterowania o num 202 830 04 85 zamiast 202 830 09 85. A najlepiej...
Witam, Mam następujący problem, w samochodzie nie mam ciepłego powietrza oraz zaparowują szyby. Możliwe, że częściowo sobie poradziłem, ponieważ cały czas był włączony obieg wewnętrzny; za schowkiem nie działa silniczek i cięgno od niego było odczepione od takiej pokrywy. która z kolei była otwarta. Kolejna i najważniejsza rzecz to właśnie brak ciepłego...
Właściwie czuć ciepłe powietrze z kratek nawiewu. Klimatronik nie zgłasza SERVICE.Jutro rozbiore i cykne zdjęcie silniczka nawiewu.A z tymi silniczkami cyrkulacji nawiewu-jak padne na wycieraczke od pasażera to widzę je dwa-jeden od samej góry,który działa przy włączaniu nawiewu na wnętrze a drugi trochę niżej włącza się przy przełączaniu nadmuchu na...
Do klapki można dostać się odkręcając schowek i dmuchawe z obudowy. Po wyciągnięciu wentylatora widać klapke, tylko nie będzie tak prosto przestawić tej klapki nie psując niczego, lepiej poszukać usterki. Po ściągnięciu samego schowka da sie ręką dostać do tej klapki, ona jest na dole z tyłu za wentylatorem. Dzieki za info, przy okazji: samochod byl...
Witam serdecznie. Niedawno zakupiłem Astrę H z klimatronikiem. Niestety dopadła mnie bolączka Astry G/H dotycząca wady fabrycznej układu obiegu wewnętrznego. Jako że moje auto jest z rocznika modelowego 2005, nie posiada układu a raczej diody przeciwprzepięciowej, która chroni panel klimatronika. Od 2008 roku Opel zaczął stosować element Dioda GM 93190377,...
Jezeli masz przy wentylatorze jakis silniczek to prwdpd do obiegu (wewnetrzny/zewnetrzny). Powinien ruszac klapa znajdujaca sie przed wentylatorem. Jak dobrze pamietam to stare A4 mialy silnik klapy reg temp nad srodkowym tunelem(podloga). Jeden z dwoch znajdujacych sie tam silniczkow.
Witam Coś się popsuło (Mondeo MK3 2003 po lifcie) i nawiew wieje tylko na szybę, test klimy OK, schowek wymontowany, wymontowałem silniczki wszystkie kręcą się OK, ten pierwszy (z zębatką) bez problemu rusza klapą do przednich nawiewów (widać i słychać że działa) ale powietrze jakby do tej klapy nie docierało. Regulacja siły nawiewu działa OK Przycisk...
Witam, Jak w temacie. Pacjent to Audi A4 B5, 1997r., Avant, 1.9TDI. 1. Problem z klimatronikiem jest taki: na zapłonie wszystko ładnie działa, można regulować temperaturę, włączać/wyłączać obieg wewnętrzny itd. Problem pojawia się kiedy uruchomimy silnik. Dmuchawa zaczyna pracować na maksymalnych obrotach i cały panel zaczyna wariować a mianowicie po...
Wewnętrzny obieg służy tylko do szybkiego odszraniania szyb zimą, jak pisze kolega w innych przypadkach szyby będą zaparowywać bo w wydychanym powietrzu jest para i będzie jej w aucie coraz więcej (szyby będą jeszcze gorzej zaparowywały gdy w wydychanym powietrzu będą promile) i będzie się skraplać. Podobna sytuacja będzie gdy będzie przypchany filtr...
NIe znam akurat Movano, ale po opisie widać że pewnie patent taki jak w astrze G. Silniczek do klapy przestawiającej obieg wew/zew. Głupie rozwiązanie, było juz o nim tu. W skróci: nie ma tam krańcówek tylko sterownik widzi zwiększony prąd silniczka po dojściu dokońca. Problem w tym, że silniczek jest na tyle mocny że potrafi tam conieco połamać / obrobić...
Jak leci ciepłe cały czas to znaczy że spadło cięgło albo urwała się linka. Silniczków przy manualnej nie ma, jest tylko od obiegu wew/zew ale od ogrzewania już nie. Zdejmij obudowę od strony nóg kierowcy i zobacz co się dzieje jak kręcisz gałką. Jak tam nic nie znajdziesz to trzeba wyjąć panel nawiewów i zobaczyć czy tam linka nie spadła za pokrętłem.
Witam, mam problem z klimatronikiem w VW Golf 1.6 1998r. Skanuje go vagiem i wyskakuje mi błąd silniczka klapy obiegu zamkniętego oraz błąd czujnika ciśnienia f129. Wymieniłem czujnik 3 razy. Dwa używane jeden nowy. Błąd nadal istnieje klima nie załącza się. Klima nabita szczelna, podłączona na krótko działa lecz wysterowana z panelu klimatronik nie....
Mam taki problem w moim aucie: zaparowują się szyby boczne i przednia niezależnie od ilości osób jadących autem. Nawiew działa jakby słabo a najciekawsze jest to że nie wygląda na to żeby pobierał powietrze z zewnątrz... Przy zmianie z obiegu wewn. na zewnętrzny słychać pracę silniczka lecz nic się nie zmienia. Nie ma objawów uszkodzenia zębatek przekładni...
Witam. Posiadam Peugeota 307 św 2.0 benzyna z 2003roku.Mam problem na wyświetlaczu jak przyciskami wszystko niby się zmienia w rzeczywistości nie zmienia się temperatura,sterowanie kierunkiem nawiewu i obiegiem wewn,wentylator działa normalnie.Po podpięcie pp2000 silniczki 3 sztuki obwód otwarty,podczas testowania w pp2000 brak ich reakcji,ma ktoś pomysł?
bez robienia doktoratu o ich sterowaniu - masz uszkodzony silnik obiegu wew. - wymień na nowy i po problemie. Często się zawieszają - taki ich urok :-) Witam. Gdzie jest zlokalizowany silniczek sterujący tym obiegiem? Męczyłem się z tymi szybami miesiąc a wystarczyło mechanicznie zostawić obieg otwarty na powietrze z zewnątrz. Ale silniczek i tak chce...
Witam! Posiadam długi czas Xantię, mnóstwo już przy niej zrobiłem, tak więc służę pomocą. Pytania: 1. Czy panel od regulacji temperatury jest zwykły, czy też posiada regulację temperatury (od 18 do 26 stopni)? Jeżeli posiada regulację, to są dwie możliwości, albo BEHR to robił albo Valeo Thermique. Jeżeli podasz mi swój VIN 17-cyfrowy, to mogę Ci od...
po 1 e39 z 2.0 silnikem to porazka jak 1.6 w serii 3 duzo pali i brak osiągów lepiej sie wystrzegac... 1. wyregulować gaz od 20-50 zł chyba ze jest niedogrzany parownik a wtedy może gazownik zwiększyć temperaturę przełączania "na sztukę zabieg" wnioskuje ze skoro 30 km to dla ciebie nie mało to pewnie jeździsz mniejsze odcinki i parownik jest zimny...
Witam serdecznie,poszukuje schematu elektrycznego wraz z poszczegolnymi elementami odpowiedzialnymi za sterowanie nawiewami w/w samochodzie.Dodam ze jest to sterowanie elektryczne oparte na silniczkach elektrycznych i przepustnicach.Ogolnie problem polega na tym,ze nie dziala ogrzewanie,sterowanie nawiewami oraz obieg wewnetrzny.Pozdrawiam Andrzej.
dzięki za odpowiedź, wieczór spróbuje się tam dostać- tylko powiedz mi ten silniczek jest z prawej strony czy od kierowcy strony ? czy to jest ten nad tym co przełącza obieg zewn/wew., a ten jest od strony kierowcy ?bo ten co przełącza ciepłe powietrze jest na dole od strony pasażera - dobrze to rozumuje czy jestem w błędzie ? Dodano po 56 ten link...
Witam. Mam Opla Astre 1.6 16v z 99r. Parowały mi szyby , rozebrałem do silniczka zobaczyć czy działa. Okazało sie że raz pracuje raz nie, chciałem sprawdzic czy napiecie dochodzi okazało sie , że tak ale nagle przestał działa przycisk obiegu wew/zew (nie świeci wogóle kontrolka) sprawdzałem bezpieczniki to wszystkie są dobre. Jaka może być przyczyna...
Witam wszystkich. Mam problem z brakiem regulacji nawiewu w Astrze II z 2002r. 1,7 DTI z klimą i z klimatronikiem. Na panelu klimatronika po naciśnięciu przycisku - nawiew na nogi, czy nawiew na szbę - odpowiednie strzałeczki się zapalają - jednak silniczek odpowiedzialny za regulację przepustnic nie reaguje. Po sprawdzeniu - silniczek na pewno jest...
Nastał czas że obieg zamknięty / otwarty odmówił posłuszeństwa i przestał się zamykać, skutecznie dostarczając mi świeżych spalin w trakcie jazdy po mieście, postanowiłem się za niego zabrać i oto moje spostrzeżenia ( wypociny ), ale bez rozkręcania całej deski rozdzielczej. Trochę akrobacji w samochodzie i za pomocą jednej ręki jesteśmy wstanie cały...
silniczek obiegu wewnętrznego astra obiegu wewnętrznego silniczek obiegu
krótkie przewody spawalnicze instrukcja odczytywania kodów schemat buderus
radio mercedes comand powerbank baseus
YNG90R-13 Firmware: Aktualizacja i Wskazówki Maszynka do tatuażu na początek: rotacyjna czy pen?