Ewentualnie możesz włożyć 4G63T o mocy 200 KM. Silnik turbodoładowany.
Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprawdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
Problem tkwił w sterowniku silnika i czujniku wałka rozrządu. Cała impreza kosztowała 200pln Zregenerowano podzespoły i jest ok.
Witam wszystkich! Mam nietypowe pytanie bo nie jestem pewien a zależy mi na czasie. Czy silnik 2.0 12V 4G63 Mitsubishi Galant ,będzie pasował do Mitsubishi SPEAC RUNNER o tych samych parametrach .
Każdy silnik 4G63 (Mitsubishi) ma średnicę cylindra 85mm. Tutaj możesz coś poszukać http://sklep.fpt-prima.com.pl/ A nie pomyśleć nad uszczelniaczem z jakiegoś siłownika lub dodatkowo pierścieniach typu o-ring ?
Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. ten sam problem czy ktoś go rozwiązał /??? (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprwdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
Jaki silnik ? (4g63 czt 420A) Sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu, ma mieć zasilanie (5 albo 12V), masę, i na dwóch przewodach mają pojawiać się impulsy (5V i masa) przy kręceniu rozrusznikiem. Po odłączeniu czujnika, od strony ECU powinno być po 5V na przewodach sygnałowych. Masz tam podtlenek dla ubogich ? (LPG)
Dawno temu miałem styczność z takim silnikiem, niewiele pamiętam a być może masz inne wykonanie. W zasadzie silnik 4G63 a nie 4G64, czyli inna pojemność silnika. Przyczyna z pewnością leży w przestawionym rozrządzie. Tam aparat zapłonowy jest zamontowany podobnie jak w polskich Fiatach, więc napędzany z wałka pośredniego. Tam mógł się przestawić. Nie...
mitsubishi eclipsec16 valve , DOHC 2000, system ECI multi, Kod silnika 4G63 , rok 94. Auto posiada sondę czteroprzewodową o kolorach : dwa czarne ,niebieski i biały. Czy którys z kolegów moze mi podpowiedziec co to za sonda , w jakim zakresie pracuje , który przewód jest syganałowy a które o grzałki i masy i czy mozna ja zastąpic sonda czteroprzewodowa...
Jaki masz teraz silnik , też teraz wymieniam i kupowałem na allegro silnik z hyundaia sonaty G4CP to ten sam silnik, sprawdź na silniku pisze jaki masz typ silnika , pasuje też z mitsubishi 4G63, silnik kupisz do 1500 spokojnie, sa nawet po 1000
Witam co do silnika w tym aucie 2.0 16v typ silnika to 4G63 Luz zaworów regulowany Hydraulicznie polecam sprawdzić stan oleju i jego ciśnienie.
Witam. Silnik Mitsubishi 4G63 , m.in. z Galanta, ale pracuje w wózku widłowym. Uszkodzony został aparat zapłonowy. Niestety na nowy jest cena zaporowa. W starym wychodzą 2 przewody, jeden na cewkę drugi "+". Używka posiada 4 wyjścia. Czy ktoś ogarnie to i podpowie jak to połączyć?
Taki silnik ja na foto? http://obrazki.elektroda.net/86_12045455... tak to jest silnik 4g63 tylko że od hultaja ale to jest to samo jeśli 2.0 chyba że masz 4g37 to silnik 8v można rozpoznać że na masce nie ma garba .a jeśli chodzi o ECU to kolega ma rację jeśli nie wymieniaeś kondziorów to być może ostatni dzwonek żebyś to zrobił zapobiegawczo...
Witam. Problem dotyczy mitsubishi eclipse 2 silnik 4G63 + lpg. Podczas jazdy coś strzeliło i od tej pory silnik pracuje w trybie awaryjnym. Cały czas pali się kontrolka check engine. Silnik pracuje jednak całkowicie brakuje mu mocy. Z rury wydobywa się mocny zapach PB lub LPG w zależności na czym pracuje. Po odpaleniu od razu stratuje wiatrak chłodnicy....
wynikłA MAŁa niescisłość, ponieważ silnik który ja posiadam to nie 4G61 TYLKO 4G92. jeśli nie ma możliwości w moim silniku modyfikacji komputera to jak mogę na bieżąco kontrolować parametry silnika? czy ktoś może mi pokazać schemat kabla/interfejsu bądź z kąd można pobrać program który będzie z nim współpracował. Ale jestes uparty ;) Juz Ci na coltmania...
Po pierwsze to ten zawór się nazywa EGR:P ale mniejsza o to. Musisz wiedzieć jaki masz silnik. Jeśli 4g63 to mitsubishi i podejrzewam że pasowałby np od galanta a jeśli 420a to szukaj po neonie.
Witam czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat silnika Mitsubishi SPEAC RUNNER 4g63. 2.0 benzyna 2000 rok
urwanej masie od sterownika czy od silnika? Sterownik do wymiany czy masa do zrobienia?
Problem wygląda tak, potrzebuje kupić jakąś uniwersalną sondę do zamontowania za katalizatorem do celów diagnostycznych. Problem wynikł w czasie poszukiwania zamiennika do samochodu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Przeglądają katalog firmy NGK odkryłem że tam też jest wyraźne rozróżnienie pomiędzy sondami...
Witam Tydzień temu zamontowałem instalacje kme diego do mitsubishi eclipse silnik 4G63 - 150KM. Po przejechaniu ok 400 km są takie problemy: - podczas dodania gwałtownie gazu na biegu jałowym, silnikiem trzęsie tak jak by któryś cylinder nie pracował, po czym po ułamku sekundy jest dobrze, wcześniej było wszystko ok, zaczeło sie tak robić po przejechaniu...
nie chciałem pisać wszystkiego, napiszę w skrócie, silnik 4G63, powiększone zawory, kolektor ssący mangan racing, tłoki wiseco CR8.3:1 turbina GT2871R-2 doładowanie 1,5bar około 380 koni wtrysk gazu w głowicę i takie tam, miał być intercooler gazu jednak okazało się że jeden z gazów (bodajże butan) przy ciśnieniu gazu +1bar do doładowania czyli 2,5bar...
Witam, Eclipse jak w temacie (silnik 4G63) nieregularnie gaśnie silnik bez względu na temperaturę. Po tym co się zorientowałem na forum to padł czujnik położenia wałka rozrządu. Problem polega na tym, że teraz nie mogę go nigdzie dostać. Jeśli ma ktoś informacje o dostępności czujnika to proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Chętnie bym tak zrobił, ale: 1. filtr + strumienica + hamownia = co najmniej 500zł 2. Nie programowalne ECU (bo to Mitsubishi), czyli dochdzi piggback za ok 1000zł Za takie pieniądze zrobię przekładkę silnika na dobrze znane 4G63 - wiekszość osprzętu pasuje, nawet ECU :D I wtedy jest sens inwestować, bo moim zdaniem nie ma co pchać kasy w trupa.
Witam problem z galantem a mianowicie: po uruchomieniu auta gasną wszystkie kontrolki (stan normalny) ale po chwili zapala się pomarańczowa kontrolka z wizerunkiem silnika i auto gaśnie. Podłączyli w warsztacie do komputera i pokazał się błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Po wymianie czujnika ciągle jest ten sam objaw - silnik pracuje 5-10 sek....
Opiszę mój problem obrazowo, bo trochę mnie dziś zmroziło... Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem w Outlanderze świece zapłonowe na nówki irydowe marki Denso (IW20TT dedykowane do silnika 4G63). Przedwczoraj w trasie gdy wracałem do domu, zapalił się Check Engine i samochód zaczął coraz bardziej szarpać przy przyspieszaniu. Na biegu jałowym obroty spadły...
W latach 90 co produkowało FSO? Polonezy i Żuki. A co produkował VW? Golfy, Passaty, Vento, Corrado. A co produkowali Japończycy od 1990 ? Mitsubishi: 3000GT, 3.0 ~280-326KM, moment max. od 2500rpm. Galanty, Eclipsy etc. z silnikami 4G63, w wersjach z turbo i bez, początek lat 90, a już był pomiar przepływu masy w dolocie, wtrysk sekwencyjny benzyny...
Nie wiem jaki masz samochód, ale duża część Mitsubishi ma nieprogramowalne ECU. Dotyczy głownie aut z silnikami 4G37(chyba wszystkie) i częściowo 4G63 - 8v, 16v i turbo. ECU jest pozbawione EPROMa i raczej nic nie da się z tym zrobić. Sam chciałem sobie "zreperować" galanta z 4G37, rozbieram ECU - byłem pewien że japończyki zrobiły mi niespodzienkę...
Samochód dotarł do mnie na sznureczku bez oznak życia. Krótki wywiad z właścicielem i co się okazuje. Był wymieniony rozrząd samochód troszkę pojeździł i rozrząd się przestawił. Został poprawiony i efekt identyczny z tym że teraz zrobił się problem bo poleciały zawory. Przyczyna całego zajścia dość prozaiczna. W ramach cięcia kosztów nie został wymieniony...
Giepetto po prostu wymyślił sobie taki model zjawiska w którym zajmujemy się tylko siłami mechanicznymi, bo o to się rozbija cała dyskusja. Dokładnie. Leży tam na tłoku cegła o ciężarze 10kN, nie ma paliwa ani spalania. Ot mechanika przenoszenia oddziaływania przez korbowód na wał. Wiec to swiadczy o manipulacji danymi. Świadczy to o tym że masz się...
Dostępna moc nie ma wpływu na spalanie, sprawność silnika, a co za tym idzie spalanie przy danej mocy chwilowej, wynika z jego konstrukcji. Możesz po prostu świadomie nie wykorzystywać pełnych możliwości silnika, co wpłynie na mniejsze spalanie i dłuższą żywotność. Silnik uzyskuje optymalną sprawność tylko w pewnym zakresie obrotów i obciążenia. Nieobciążony...
Cześć Ręce już mi opadają. Pacjent Mitsubishi Eclipse 2.0 z 92r. 4G63, krew mnie już zalewa. Przed naprawą silnik odpalał i pracował właściwie. Po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu wszystkiego silnik odpalił, wszedł na wysokie obroty, coś zaterkotowało w silniku i zgasł. Nie chciał już odpalić, dopiero po odpięciu przepływomierza odpalił i kulawo...
W Mitsubishi są ze szczotkami i bez szczotek. Zależy, czy dwuprzewodowy (4G13, 4G37...), czy sześcioprzewodowy (4G61, 4G63...). W pierwszym wypadku jest to raczej servomechanizm przepustnicy, natomiast Lantra 1,6 jest wyposażona w układ z silnika 4G61 i pochodnych, czyli by-pass. Śruba regulacyjna wolnych obrotów (ta pod gumową zaślepką u góry przepustnicy)...
Montaż instalacji gazowej do silnika 4G63T jest oczywiście możliwy. Na zwykłej instalacji (nie LPi za 8000PLN) efekt będzie taki że silnik szybciej padnie. W między czasie jeszcze pewnie zechcesz zwiększyć ciśnienie doładowania co spotęguje efekt. Później będziesz pisać posty typu silnik źle pracuje, brakuje mocy, gaśnie, przerywa, strzela w dolot itp...
Prawdziwy tuning kosztuje 1000 PLN, za 1 KM. To stwierdzenie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Cena za każdy dodatkowy KM jest inna. Pierwsze dodatkowe "konie" mogą nic nie kosztować, kolejne coraz więcej, aż do niebotycznych sum. Każdy silnik jest inny i wymaga indywidualnego podejścia. Każdy kierowca ma inne potrzeby itp. Przyrost 100KM wg....
Ty ,,4X4,, slesz tutaj jakies glupie autorytety ,,bo jak w bmw nie daja rady to do goscia wysylaja,, hehe i jeszcze typowo dla ,,wiejskich,, tuningowcow rzucasz procentami ,,to da 3% tamto tyle,, Powiem Ci tak Robilem kilka ciekawych samochodow (nissan 300zx, Eagle Talon 2.0 Turbo, i innych) Powiem ci ze wszelkie ,,wiejskie,, modyfikacje typu regulacje...
Mitsubishi Galant 1997r/2.0/100Kw kod silnika 4G63 przyjechał o własnych siłach z błędem czujnika położenia wałka rozrządu , numer błędu 23 który udało mi się uzyskać kodem migowym ,mimo podpięcia dwóch komputerów mam tylko podgląd parametrów z których wynika że wszystko w porządku . Silnik zimny uruchamia się tylko na 4 , 5 sekund i tak aż złapie trochę...
Witam, Zrobiłem swap silnika w colcie c50 (1.3 gaźnik 4g13) na 2.0 dohc (4g63) wszystko śmiga pięknie choć trzeba było się namęczyć bo nic nie pasowało, problem polega jedynie z obrotomierzem - mianowicie po podłaczeniu do zegarów nie działa - zegary zmieniłem na te z 1.8 gti (mają skalę do 9tys i większe Vmax) moje pytanie czy jest jakś możliwośc aby...
Witam potrzebuję pomocy mechanika(mieszkam w Kutnie (między Płockiem a Łodzią), który podjąłby się diagnostyki i naprawy Mitsubishi Eclipse 1G rocznik 94 PRODUKCJA 1990–1994 NADWOZIE 3-drzwiowe coupe/targa NAPĘD silnik z przodu, napęd na przód 2.0 L 150KM R4 [4g63] BENZ/GAZ SKRZYNIA BIEGÓW 5-speed manual DŁ 172.8 in (4390 mm) SZER 66.7 in (1695...
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
sterowanie kątem zapłonu radio clarion zmieniarka zasilacz modecom volcano
Hyundai szarpie - przyczyny i diagnostyka Tabela rezystancji przycisków kierownicy Lancia Lybra