Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Odgrzewam temat bo mam identyczny problem rożnica tylko taka że jest to honda civic 1998r z silnikiem 2.0 TDI (20T2N) oraz z klimatyzacją. Silnik się rozgrzewa, chłodnica także gorąca a wiatraki nie chcą się załączyć. Po włączeniu klimy wiatraki załączają się. Wypadałoby sprawdzić przekaźniki - problem tkwi w tym że nie mogę zlokalizować przekaźnika...
I tu kolego zgadzam się z tobą ja mam do pracy 1.6 km i też jak mam ochotę jeżdże 4 litrowym dieslem z dpf w automacie, i kto mi zabroni płacę, leje. Co prawda jest w ocynku, i jest w klasie premium, w tym roku planuję zamienić o 3 lata młodszą , mogę? czy mam kupić motor? Kiedyś też namawiałem ludzi - znajomych kup golfa nie dozajechania, renowka ma...
Wymiennik w chłodnicy uszkodzony. Miałem podobny przypadek w hondzie civic. Chłodnica do weryfikacji (chłodnica płynu silnika)
Bo pasek musi ściągnąć z koła wałka rozrządu i później go ustawić, ale nie koniecznie wymieniać.
"- zapłon ustawiony maksymalnie w stronę chłodnicy auta (gdy go cofnę szarpie jeszcze bardziej) " Po tym wnioskuję że masz przestawiony rozrząd o ząb, aparat powinien być mniejwiecej na środku ustawiony.
Witam po latach, dużo czasu minęło ale warto napisać, ponieważ może kogoś uchronić przed niepotrzebnymi wydatkami. Winnym całego zamieszania był korek od chłodnicy który wpuszczał wodę do zbiorniczka, ale nie pozwalał jej wrócić do obiegu. Koszt 13 zł i po problemie. Pozdrawiam Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
jak to sprawdzic? parownik wyglada w porządku. a korek sprawdzałem i jest ok i na chłodnicy tez nie ma wycieków:/
Jednak to może być termostat, zobacz czy od razu po załączeniu silnika pompuje płyn przewodem do chłodnicy, jak tak to działa cały czas na dużym obiegu i silnik nie może się dogrzać.
Witam, moja honda przy jeździe powyżej 120km/h i czasie jazdy dłuższej niż 15min zaczyna się grzać i wylewa się płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, rozumiem że obroty silnika są spore ale nie powinien się grzać, chłodnica jest malutka w tych autach ale chyba została zaprojektowana tak aby dała radę wychłodzić silnik, nie wiem już czego może być to wina,...
Witam serdecznie. Autorze tematu ja również konstruowałem swój pojazd sam a właściwie robię już 3 konstrukcję i nie ukrywam, że zamocowanie chłodnicy która fabrycznie jest przystosowana do pozycji poziomej w pozycji pionowej to bardzo złe rozwiązanie. Będzie to działać lecz nie ukrywam, że co do wydajności chłodzenia możesz zauważyć różnicę, będzie...
Witam Fjodek, mam identyczny problem po odpaleniu silnika po dosłownie minucie włączają się wentylatory i pracują na drugim biegu po włączeniu klimatyzacji na chwilę przestają i po kilku dziesięciu sekundach znów pracuję na drugim biegu. Udało Ci się rozwiązać ten problem u siebie co było przyczyną. Proszę o pomoc.
kurcze nie wiem jak się dostać do tego czujnika... Mam multimetr z pomiarem temperatury (Brymen więc nie powinien za dużo okłamać) jakbym przyłożył go do chłodnicy po zagrzaniu do temperatury jaką wykazuje wewnętrzny wskaźnik? Bądź pirometrem jak uda mi się go pożyczyć?
Hahaha, no dobra, tak w skrócie: Turbina (tysiąc zł) wymaga doprowadzenia oleju i wody, nowy kolektor wydechowy (koło 400zł), większa chłodnica(200zł), większe wtryski (800zł), nowy komputer sterujący+ wystrojenie (dwa tysiące zł). Robocizne, wszelkie duperelki, rurki, kabelki, opaski czy co tam jeszcze ine liczę, ale drobnica też pochłania trochę sianka....
Witam wszystkich forumowiczów.. również witam Cię kolego ! Mam problem z wentylatorem od chłodnicy.. Nie załącza się.. Przez przypadek jezdziłem z otwartym korkiem od chłodnicy przez tydzien.. Co moze byc przyczyną... niestety nie pisałeś wiele na forum więc nie wiem na ile ogarniasz sterowanie osprzętu silnika a wentylator nie załącza się zbyt często,...
na początku doradzam zaprogramować wolne obroty po odłączeniu aku odpala się zimny silnik bez obciążeń i czeka do załączenia wiatraka chłodnicy potem jedzie się po kolei na każdym biegu i coś tam coś (ja sobie jazde odpuszczałem i wystarczało )
Auto stoi od kilku tygodni i przez ten czas odpaliłem go kilka razy i odpalał od razu. Ostatnio odpaliłem go 3 dni temu, ale dzisiaj już nie odpalił. Nie wiem czemu. Jednak na pewno nie chodzi o akumulator, bo naładowałem. Może ma coś tu wspólnego to że wymieniłem płyn w chłodnicy (spuściłem letni płyn z chłodnicy i zalałem zimowy odpaliłem silnik i...
jutro porzecze od znajomego termometr specjalistyczny i sprawdzę przy jakiej temp sie wlacz, a jesli cohodzi o odpowietrzanie to jest specjalny zaworek który jest na rurce łączącej blok silnika z chłodnica i go trzeba poluźnić i poczekać by bąbelki przestały lecieć jak również uzupełnia się płyn głownie przez chłodnice http://obrazki.elektroda.pl/1095895800_1...
Chłodnica będzie z przodu tam gdzie koło zapasowe wytnie się dziurę i będzie git. Co do przegubów mam u siebie w buggym przerobione od skody, przetoczyłem przegub z malucha uzyskując tulejkę z wieloklinem potem wytoczyłem otwór w przegubie od skody następnie ciasne pasowanie i wcisnąłem tuleje na prasie wszystko zdało egzamin. Zawieszenie się utwardzi...
Wyjmij na kilka minut bezpiecznik backup w komorze silnika. Wsadź go ponownie, uruchom silnik i poczekaj, aż włączy się wentylator na chłodnicy. Później przejedź się ok. 2 km. Pierwszy ok 50 km/h, a drugi km ok 80 km/h.
Ciekawe odpowiedzi:) jeżeli chodzi o zimno w aucie to co można stwierdzić po Twoim opisie - bankowo uszkodzony jest termostat. Musisz go szukać przy "grubych" wężach wychodzących z chłodnicy tj. albo przy wejściu do bloku/głowicy silnika na górze bądź od spodu silnika. Jeżeli chodzi o rozruch to najprawdopodobniej są uszkodzone przewody wysokiego napięcia.
Witam wszystkich użytkowników i chcących mi pomóc. Jestem posiadaczem hodny civic z roczniku 98r z silnikiem d13b2 1.3 (ktoś go po prostu wsadził) posiadam instalację gazową. Otóż jeżdżę troche tym autem i przeraża mnie spalanie...dochodzi do 13l/100km parę razy wszysło 10l. Nie wiem skąd te wahania. Wiem tyle, że świeći kontrolka (CHECK) prawdopodobnie...
Kiedyś miałem ten sam problem lecz w silniku 1.5d isuzu (silnik z 95r). Strasznie grzał płyn chłodniczy, wymieniłem termostat, płyn, chłodnicę, pompę wody a tu wraz to samo aż w końcu zawiozłem do mechanika który zdiagnozował walniętą uszczelkę pod głowicą po czym silnik (ogolony z osprzętu) trafił na złom a po dołożeniu paru groszy kupiłem drugi za...
Witam serdecznie kupiłem honde 1.3 16 V 1994 podczas jazdy silnik sie nie nagrzewa nie może osiagnąć temperatury 90 stponi( polowa na wskazniku) mimo to cieple powietrze leci przez dmuchawe jesli na takie ustawimy. Osiag 1/3 temperatury nie wiecej chyba ze sa korki to tak.Prosze o pomoc? Zostala załozona nowa chlodnica gdyż byly wlasciciel twierdzil...
Witam Mam problem. Przegrzał mi sie ostatnio silnik. Zagotował sie płyn w chłodnicy. Od razu wyłączyłem silnik ale troche potrwało zanim ostygł! Okazało sie że bydlak czujnik temp nawalił i nie włączył wentylkatora! Uzupełniłem płyn ale ostatnio zauważyłem że go znowu sporo ubyło a silnik jest mokry! Podejrzewam ze to płyn chłodniczy bo oleju nie ubyło....
Panowie - wymieniłem cały aparat zapłonowy oryginalny używany z d14a2 - i problem zniknął... Lecz pojawi się drugi, dlatego proszę o nie zamykanie tematu Mianowicie czasem zdarzy się, że zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku wskazówka temp. silnia spada do 0!. Nie dzieje się to zawsze, czasem zaraz po odpaleniu, czasem na trasie. Czy to może...
Mój problem polega na tym, że temperatura dochodzi do ok 70 stopni a czuc że silnik jest poprostu przegrzany po otwarciu maski bucha od niego ciepłem jak z piekarnika niczego własciwie co sie nagrzewa nie da się dotknać i dodatkowo nie włącza się wogóle wiatrak chłodnicy.... to moje 1 auto i mam je od ok 3 miesiecy pomocy
Zrobiłem wszystko co można było zrobić, i normalnie zaraz mnie krew zaleje. Jest gorzej jak było i najgorsze jest to że nie moge dojsc do ładu. Pierwsze co zrobiłem to skasowałem błędy ECU benzyny i skalibrowalem kompa. Druga sprawa przeczysciłem listwe wstryskiwaczy LPG. Krok trzeci - autokalibracja, która spier... ła wszystko. Otóż na wolnych obrotach...
Witam, posiadam Hondę Civic 1.5 16V rocznik 1993. Kupiłem ją nie dawno, była już przerobiona na gaz - zwykły nie sekwencja. Problem z nią jest taki, iż gdy silnik jest zimny jedzie całkiem dobrze (oczywiście cały czas mówię o jeździe na gazie) lecz gdy się nagrzeje zaczyna dziwnie szarpać i delikatnie przerywać. Dzieje się tak praktycznie na początku...
Objawy takie są zazwyczaj spowodowane trzema przypadkami: 1. Uszkodzony przepływomierz (zazwyczaj powodem jest instalacja gazowa, lecz nie zawsze - wiek auta również się do tego przyczynia). 2. "Lewe powietrze" od filtra powietrza do INJECTION (wtrysku), bo takowy chyba posiadasz (ale ten objaw tyczy się również i wersji gaźnikowej, bo nie chodzi o...
Zlałem kawowo-mleczny olej, wymieniłem filtr. Po odpaleniu nadal falują obroty i nie schodzą tak jak powinny. Brałem ostatnio całą przepustnicę na czyszczenie ale jak widać to nie pomogło. Jest też nowa uszczelka między kol. dolotowym a przepustką. Mechanik podjechał, podpiął kompa i wyskoczył 1 błąd - powietrza na wolnych obrotach. No i jeszcze zauważyliśmy,...
wszystko sie zgadza zdeimij kleme - na okolo 15 sekund po ponownym zalozeniu musisz odpalic silnik i poczekac aby wlonczyl sie wentylator chlodnicy ten sposob uczysz komputer calego cyklu prcy silnika pozdrawiam
Ale wychodzi na to ze jest to szarpanie pochodzace od skrzyni biegow. No nic tez w tym roku nie dam rady popatrzec. Dam znac jak bym cos ruszyl i prosze o to samo :) jeszcze takie pytanko, jak spuscic plyn chlodniczy z calego ukladu , lacznie z blokiem silnika w tym modelu, moze ktos z was mial z tym stycznosc ? Jak patrzylem to na dole chlodnicy nie...
wszystko się zgadza zdeimij kleme - na okolo 15 sekund po ponownym zalozeniu musisz odpalic silnik i poczekac aby wlonczyl się wentylator chlodnicy ten sposob uczysz komputer calego cyklu prcy silnika pozdrawiam Dodano po 1 wszystko się zgadza zdeimij kleme - na okolo 15 sekund po ponownym zalozeniu musisz odpalic silnik i poczekac aby wlonczyl się...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
honda civic chłodnica silnik honda civic honda civic silnik
zmiana czasu letni zimowy x18xe schemat kondensator mniejszy zasilacz
Czy lodówka może zakłócać PLC? Analiza problemu Jak wyłączyć automatyczną kompresję nowych folderów w Windows