Wymiennik w chłodnicy uszkodzony. Miałem podobny przypadek w hondzie civic. Chłodnica do weryfikacji (chłodnica płynu silnika)
Sprawdź czy przypadkiem w parowniku coś nie walnęło i wody nie wali do ssania. W takim wypadku cuda mogą się dziać. Poza tym nie we wszystkich modelach był ten zaworek do odpowietrzania. Rozumiem, że nie kapie z chłodnicy? Zobacz pod chłodnicą, czy nie jest ubity korek spustowy.
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Witam serdecznie. Autorze tematu ja również konstruowałem swój pojazd sam a właściwie robię już 3 konstrukcję i nie ukrywam, że zamocowanie chłodnicy która fabrycznie jest przystosowana do pozycji poziomej w pozycji pionowej to bardzo złe rozwiązanie. Będzie to działać lecz nie ukrywam, że co do wydajności chłodzenia możesz zauważyć różnicę, będzie...
Bo pasek musi ściągnąć z koła wałka rozrządu i później go ustawić, ale nie koniecznie wymieniać.
Chłodnica będzie z przodu tam gdzie koło zapasowe wytnie się dziurę i będzie git. Co do przegubów mam u siebie w buggym przerobione od skody, przetoczyłem przegub z malucha uzyskując tulejkę z wieloklinem potem wytoczyłem otwór w przegubie od skody następnie ciasne pasowanie i wcisnąłem tuleje na prasie wszystko zdało egzamin. Zawieszenie się utwardzi...
Odgrzewam temat bo mam identyczny problem rożnica tylko taka że jest to honda civic 1998r z silnikiem 2.0 TDI (20T2N) oraz z klimatyzacją. Silnik się rozgrzewa, chłodnica także gorąca a wiatraki nie chcą się załączyć. Po włączeniu klimy wiatraki załączają się. Wypadałoby sprawdzić przekaźniki - problem tkwi w tym że nie mogę zlokalizować przekaźnika...
Witam, moja honda przy jeździe powyżej 120km/h i czasie jazdy dłuższej niż 15min zaczyna się grzać i wylewa się płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, rozumiem że obroty silnika są spore ale nie powinien się grzać, chłodnica jest malutka w tych autach ale chyba została zaprojektowana tak aby dała radę wychłodzić silnik, nie wiem już czego może być to wina,...
Nie sprawdzona, niestety. Ale tak sobie myślę, że skoro nie wywala płynu to jest ok ? Najbardziej drażni mnie to, że jadę to naturalnie chłodnica jest chłodzona powietrzem a temp nie spada. Tak jak by wlatujące powietrze na chłodnicę nie robiło swojej roboty. Dziś wymieniłem pompę wody na nową, okazało się jednak, że stara jest ok. Odpowietrzyłem układ...
jutro porzecze od znajomego termometr specjalistyczny i sprawdzę przy jakiej temp sie wlacz, a jesli cohodzi o odpowietrzanie to jest specjalny zaworek który jest na rurce łączącej blok silnika z chłodnica i go trzeba poluźnić i poczekać by bąbelki przestały lecieć jak również uzupełnia się płyn głownie przez chłodnice http://obrazki.elektroda.pl/1095895800_1...
Hahaha, no dobra, tak w skrócie: Turbina (tysiąc zł) wymaga doprowadzenia oleju i wody, nowy kolektor wydechowy (koło 400zł), większa chłodnica(200zł), większe wtryski (800zł), nowy komputer sterujący+ wystrojenie (dwa tysiące zł). Robocizne, wszelkie duperelki, rurki, kabelki, opaski czy co tam jeszcze ine liczę, ale drobnica też pochłania trochę sianka....
Kiedyś miałem ten sam problem lecz w silniku 1.5d isuzu (silnik z 95r). Strasznie grzał płyn chłodniczy, wymieniłem termostat, płyn, chłodnicę, pompę wody a tu wraz to samo aż w końcu zawiozłem do mechanika który zdiagnozował walniętą uszczelkę pod głowicą po czym silnik (ogolony z osprzętu) trafił na złom a po dołożeniu paru groszy kupiłem drugi za...
Witam wszystkich użytkowników i chcących mi pomóc. Jestem posiadaczem hodny civic z roczniku 98r z silnikiem d13b2 1.3 (ktoś go po prostu wsadził) posiadam instalację gazową. Otóż jeżdżę troche tym autem i przeraża mnie spalanie...dochodzi do 13l/100km parę razy wszysło 10l. Nie wiem skąd te wahania. Wiem tyle, że świeći kontrolka (CHECK) prawdopodobnie...
I tu kolego zgadzam się z tobą ja mam do pracy 1.6 km i też jak mam ochotę jeżdże 4 litrowym dieslem z dpf w automacie, i kto mi zabroni płacę, leje. Co prawda jest w ocynku, i jest w klasie premium, w tym roku planuję zamienić o 3 lata młodszą , mogę? czy mam kupić motor? Kiedyś też namawiałem ludzi - znajomych kup golfa nie dozajechania, renowka ma...
Mamy zimę, temu może się nie zagrzewać. Proponuję wlot powietrza na chłodnicę zakryć kartonikiem. Falujące obroty mogą być spowodowanie silnikiem krokowym, o ile istnieje. Ssanie się włącza i skacze. Czujnik temperatury bloku silnika. Termostat też może być walnięty bo jest ciągle otwarty. A dopiero po określonej temperaturze powinien się otworzyć....
Zrobiłem wszystko co można było zrobić, i normalnie zaraz mnie krew zaleje. Jest gorzej jak było i najgorsze jest to że nie moge dojsc do ładu. Pierwsze co zrobiłem to skasowałem błędy ECU benzyny i skalibrowalem kompa. Druga sprawa przeczysciłem listwe wstryskiwaczy LPG. Krok trzeci - autokalibracja, która spier... ła wszystko. Otóż na wolnych obrotach...
Jednak to może być termostat, zobacz czy od razu po załączeniu silnika pompuje płyn przewodem do chłodnicy, jak tak to działa cały czas na dużym obiegu i silnik nie może się dogrzać.
Auto stoi od kilku tygodni i przez ten czas odpaliłem go kilka razy i odpalał od razu. Ostatnio odpaliłem go 3 dni temu, ale dzisiaj już nie odpalił. Nie wiem czemu. Jednak na pewno nie chodzi o akumulator, bo naładowałem. Może ma coś tu wspólnego to że wymieniłem płyn w chłodnicy (spuściłem letni płyn z chłodnicy i zalałem zimowy odpaliłem silnik i...
Witam wszystkich forumowiczów.. również witam Cię kolego ! Mam problem z wentylatorem od chłodnicy.. Nie załącza się.. Przez przypadek jezdziłem z otwartym korkiem od chłodnicy przez tydzien.. Co moze byc przyczyną... niestety nie pisałeś wiele na forum więc nie wiem na ile ogarniasz sterowanie osprzętu silnika a wentylator nie załącza się zbyt często,...
kurcze nie wiem jak się dostać do tego czujnika... Mam multimetr z pomiarem temperatury (Brymen więc nie powinien za dużo okłamać) jakbym przyłożył go do chłodnicy po zagrzaniu do temperatury jaką wykazuje wewnętrzny wskaźnik? Bądź pirometrem jak uda mi się go pożyczyć?
na początku doradzam zaprogramować wolne obroty po odłączeniu aku odpala się zimny silnik bez obciążeń i czeka do załączenia wiatraka chłodnicy potem jedzie się po kolei na każdym biegu i coś tam coś (ja sobie jazde odpuszczałem i wystarczało )
Wyjmij na kilka minut bezpiecznik backup w komorze silnika. Wsadź go ponownie, uruchom silnik i poczekaj, aż włączy się wentylator na chłodnicy. Później przejedź się ok. 2 km. Pierwszy ok 50 km/h, a drugi km ok 80 km/h.
Witam Z mojego punktu widzenia honda wypada najlepiej chociaż sam jeżdzę bmw :). Jakieś 3mc temu sam stałem przed podobnym dylematem, samochód dla mojej dziewczyny do 10k. Brałem pod uwagę marki które wymieniłeś, po obejrzeniu około 30 samochodów z samego Poznania odpuściłem sobie sugerowanie się marką i wybrałem dla dziewczyny hyundai-a coupe. Tak...
Uszczelka pod głowicą . A najlepiej podjedz do mechanika i niech zrobi test na szczelność ukł. chłodniczego .
Jeśli silnik był przegrzany i poszła uszczelka pod głowicą to nawet jej nie zakładaj bez planowania głowicy bo daleko nie zajedziesz. :idea:
1. regulacja zaworów Była robiona z 10k przed. 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. Świece też jeszcze są ok. Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Problem ustał całkowicie "przypadkowo", a mianowicie... po wymianie cieczy chłodzącej. Układ chłodzenia jest szczelny bo płynu nie ubywało w jakoś znaczących ilościach, od wymiany do wymiany...
Po pierwsze podaj model silnika. Zacznij od wymiany przewodów zapłonowych, wymień palec rozdzielacza, i sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Chlapanie z wydechu może być efektem skraplania się pary wodnej w wydechu. Ubywa płyn chłodniczy?
Panowie - wymieniłem cały aparat zapłonowy oryginalny używany z d14a2 - i problem zniknął... Lecz pojawi się drugi, dlatego proszę o nie zamykanie tematu Mianowicie czasem zdarzy się, że zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku wskazówka temp. silnia spada do 0!. Nie dzieje się to zawsze, czasem zaraz po odpaleniu, czasem na trasie. Czy to może...
W płynie chłodniczym miałeś olej czy gdzieś bokiem leciał ? Można by powiedzieć, że za 2 tyś masz cały silnik i nie wiadomo czy w lepszym czy gorszym stanie. To czy się opłaca to dla każdego indywidualna sprawa. Jakby nie było jest trochę szmalu i tego się nie zwróci nawet przy sprzedaży, ale jeśli uważasz że blacharkę jak i resztę cześci masz w b....
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
honda civic chłodnica honda civic silnik silnik honda civic
wymiana cabrio power germany znajduje filtr oleju
termet ecocondens crystal strojenie nanovna
Sraf HTML5 Browser - problem z licencją Aktualizacje do telewizora Blaupunkt BS42F2242NEB