Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Projektant projektował sprzęgło przekładni , będącej w stanie spoczynku , nie ruchu , brązowe zębatki są bardzo narażone na wyrwanie , szczególnie w pracy z przekładnią ślimakową - do Marek J oszczędź sobie proszę komentarzy , widziałem NIEJEDNOKROTNIE zniszczone przekładnie teflonowe , tylko z tego powodu , że klient za szybko przesunął ciężką bramę...
pacjent: Fiat Punto 1.2 75 MPI '96 problem z rozrusznikiem: na początku po przekręceniu stacyjki zrobi raz yyyy i stoi, kontrolki gasną. Mam wrażenie jakby miał za ciężko. To nie jest ciężka praca spowodowana rozładowanym akumulatorem, tylko yyyyy i nagle stop i wrażenie jakby pracował mimośrodowo. ALE TEŻ SIĘ ZDARZA, ŻE: pokona opór i po yyyy zaczyna...
Witam. Autko jeździ normalnie , niema żadnych błędów po podłączeniu kompa , normalnie przyspiesza , odpala bez problemu nawet w niższej temperaturze czyli teoretycznie nic się nie dzieje. Raz na jakiś czas po prostu zgaśnie i albo można ją od razu odpalić i jest ok , albo można kręcić i nic to nie daje . Autko postoi chwile bądź czasem nawet przez dzień...
Ciężko kręci silnik czy nie chce zapalić od razu ? Jak rozgrzany pali na dotyk?
Witam! AHA! To jak w końcu jest z wejściem DIR w sterowniku? "0" to prawo, "1" to lewo (lub odwrotnie) czy na zasadzie przełącznika: jeden impuls to prawo, drugi to lewo itd? ... jest dokładnie tak jak piszesz, tzn.: DIR = L obroty w jedną stronę, DIR = H obroty silnika w drugą stronę (w którą ?? najlepiej sprawdzić w konkretnym sterowniku). Stany logiczne...
Dzięki za wsparcie, Etedio :D. Droga faktyczne jest b. ciężka (teoria), a ja jestem samoukiem. Patrzyłem książkę o RLC. Mam już pomysł na wzmacnianie, a z książek mogę korzxystać jeśli czegoś nie będe wiedział. To nie klasówka, nie muszę znać wszystkiego na pamięć. Wiele rzeczy nie ma żadnych odniesięń w książkach dlatego teorię trzeba samemu wymyślać....
Miałem to samo z masterem. Złej jakości paliwo zakleiło pompkę, która napędzana jest z silnika wentylatora. Rozkręć pompkę i ją wyczyść a wszystko wróci do normy. Możesz też wymienić paliwo i przeczyścić zbiornik ale ja tego nie zrobiłem
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
Witam wszystkich.Mam taki problem posiadam forda escorta 1.6 gaźnik, jak sie rozgrzeje ma problem z okręceniem silnika przez rozrusznik,dodam ze tulejki sa wymienione i tylko poprawiło sie zapalanie na zimnym silniku.Lepiej kręci szybciej!
Sprawdź ciągłość cewek na stojanie, potrafią cię złamać w pobliżu śrub którymi jest skręcony rozrusznik.
Weź gumowy młotek albo zwykłym przez jakieś drewno pouderzaj w dekle dookoła wału silnika. Fachowo to się nazywa odpuszczanie naprężeń łożysk. Jeśli dekiel ma ciasne gniazdo łożyska a tylko przykręcałeś go do stojana, to pewnie dlatego ciężko kręci.
Często jest tak zafajdany, że ciężko pracuje. Sprawdź czy silnik w stacji kręci.
Zakręć silnik ręką. Ciężko się kręci czy lekko?
Czy ten silnik ma automatyczny dekompresator?
Tak czytałem ten temat !!! Ale tu jest całkiem coś innego gdyż u mnie silnik ciężko kręci za pierwszym razem rano ale również zdąża się to w ciągu dnia. Wszystkie kable wyczyszczone od aku aż do alternatora i rozrusznika, masy również. Na silnik podałem dodatkową masę i też zbytnio nie jest lepiej. Na rozruszniku bez obciążenia jest spadek rzędu 0.1v...
Witam, prosze o pomoc wytargalem po zimie wentylator i nie chodzi - rok temu dzialal poprawnie sprawdzilem przewody i sa raczej ok natomiast zauwazylem ze silnik ciezko sie kreci, a powinien chyba obracac sie leciutko co moze byc przyczyna??
Sprawdź kompresję
Podaje zdjecie silnika i sterownika. Na wyjściu sterownika czerwonego i czarnego kabla pokazuje 0, 6 wolta i nie więcej . Czy to tak ma być ? I silnik ręką ciężko się kręci . Na wyjściu silnika 0 om.
Masę silnika sprawdzałeś?
Zdjąć pasek i zobaczyć co się ciężko kręci - bęben czy silnik.
Nie bardzo rozumiem. Nie startuje, ale silnik kręci? Daj więcej danych o kompresorze. Jest fabryczny, czy samoróbka.
Za grzanie świec odpowiada czujnik temp. G2/G62 (jeden z nich podaje parametry na licznik drugi do ECU) są one jako jeden czujnik w kucu wychodzącym z głowicy. Jedź na VAG i niech ci porówna parametry z G2 i G62 powinny być takie same jęśli nie są masz powód nie dogrzanych świec. Pozdro
Witam miałem podobny problem z tym silnikiem ciężko odpalał pomogła wymiana rozrusznika na nowy,stary niby kręcił ok a jednak miał minimalnie za małe obroty w momencie rozruchu.Porządna bateria i wymiana rozrusznika pomogła.
Przed spisaniem silnika na straty spróbuj zdjąć śmigło z ośki i zobacz wtedy jak obraca się silnik. Śmigło przy upadku mogło zostać bardziej wbite na ośkę i ociera o obudowę silnika.
Ja daje dodatkową mase bezpośrednio na silnik z akumulatorów i to rozwiązuje problem. A rozrusznik nie kręci ciężko?
Nie ma tam jakiegoś automatycznego dekompresatora ułatwiającego rozruch? Może on nie działa jak należy.
Witam, problem polega na tym, że po przekroczeniu temperatury cieczy około 85 st. C. silnik (rozrusznik) bardzo słabo (ciężko) kręci. Rozrusznik wymieniony na nowy oryginalny. Brak jakichkolwiek błędów w ECU. Silnik pracuje równo i cicho.
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
No to problem w silniku..., bo zakładam, że drugi rozrusznik zachowuje sie podobnie, tak jak i wymiana akumulatora taż nie pomogła...
Honda EU 22I silnik pracuje normalnie, jeżeli nie jest podłączony przewód zaznaczony na zdjęciu. Jeżeli go podłączę, nie można go zapalić, ponieważ silnik ciężko się kręci. Co może powodować opór? https://obrazki.elektroda.pl/4304351800_...
Sam silnik kręci się lekko ale po załączeniu zasilania staje tak, że ciężko go obrócić. Jak na siłę go obróciłem to wystartował. Silnik jest uszkodzony.
I jeszcze jedno - jak kręci zanim zapali to to kręcenie jest tak raczej na lekko czy ma ciężko?
Może sam silnik stawia opór? Być może ciężko się kręci, i stąd te informacje o przeciążeniu.
erling to raczej znana firma, jedna z lepszych, która produkuje oringi, ale teraz to nie ma znaczenia, problem jest ze silnik ciężko kręci i czy np jeżeli stanął na panewkach, to czy pomoże zalanie olejem i nic się nie będzie działo, czy też trzeba robić wał, wymieniać panewki, albo po prostu kupić drugi silnik...
Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma kompresję to zawsze przy kręceniu będzie opór. Generalnie ręcznie łapiąc za koło pasowe ciężko go będzie pokręcić, chyba że robisz to kluczem, ale wtedy to wszystko pachnie przytartym silnikiem. Nie ma opiłków jakichś w oleju?
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
niewiem co robić bo dopiero podłączałem aku i nic znów dziwny odgłos z silnika ciężko kręci, tak jak by coś w środku mielił... jak nalać? co trzeba zrobić? czy można podłączyć większy akumulator tzn. 195 Ah? pomocy!
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
Dekielek do regulacji zaworów masz za gaźnikiem drugie foto. Odkręcasz gaźnik i pod spodem masz dwie śrubki od dekielka zaworów. Problemem jest to, że w tym silniku jest chyba podobnie jak w moim 12hp czyli nie ma regulacji samej w sobie tylko trzeba przyszlifować lekko trzonek zaworu. Niestety luzów nie pamiętam ale coś około 0,19mm na ssącym i 0,21...
(at)popromienny raczej nie bo blokuje się też łańcuch czasami jak nie ma tej spinki. Najpierw kupię nowy łańcuch i zobaczymy co dalej. I zdjęcia wyśle może jutro Dodano po 1 A mam jeszcze pytanie. Czy to może być wina silnika że ta zębatka w silniku się ciężko kręci?
Silnik ma ciężko kręcić i nie startuje z 1 i 2
Czy ciężko później jest nałożyć ten pasek spowrotem? Nakładasz najpierw pasek na kółko pasowe silnika a później na koło pasowe bębna powoli nim kręcąc w dowolnym kierunku.
na zimnym silniku ciężko kręci,tak jakby niemogła przełamać jak by jej coś tam przystawialo a po pierwszym odpaleniu jest już wporządku-póżniej pali normalnie; mam nowy akumulator, a rozruszniku nie ma tulejek tylko są łożyska i wymieniłem szczotki w rozruszniku i cewke i dalej nic
Witam, mam problem z pralką, otóż po załadowaniu kilku rzeczy i nalaniu wody pralka ma ciężko kręcić bębnem. Kręci ale zbyt mozolnie. Bez ubrań radzi sobie bezproblemowo. Wirowanie odbywa się bez problemu. Tachometr ok bo moduluje obrotami ładnie. Silnik komutatorowy przewinięty w całości, komutatory wymienione na nowe szczoki od nowości prawie cała...
Trzeba było tak długo czekać z uszkodzonym uszczelniaczem?Stąd tyle rdzy.Zatarte łożysko,zajechany silnik i stąd ten duży pobór prądu.Zdejmij pasek napędu,obróć kołem ,zobaczysz jak ciężko kręci się kosz.Włącz pralkę bez paska,niech chodzi bez obciążenia.Posłuchasz jak wtedy pracuje.Cęgi Dietza w rękę i zobaczyć jaki silnik pobiera prąd.Jeżeli silnik...
Tak się zastanawiam A jaki według ciebie byłby błąd na ciężkie palenie z rana.? To teraz sprawdź podstawowe rzeczy, korekty jakie masz krótko i długoterminowe czy ci się przypadkiem gaz nie rozjechał. Podaj też obroty rozrusznika podczas kręcenia tylko nie mów że dobre bo ładnie kręci i na ile spada ci napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem....
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Witam, Z góry podkreślę, że jestem nowy na forum i nie wiem, czy trafiłem w odpowiednie miejsce. Mam problem w swoim Golfie 4 1.9 TDI 2003 r. 101 km. W okresie jesienno-zimowym, a z biegiem czasu nawet w cieplejszych okresach, pojawia się ten problem. Golf na zimnym silniku ciężko odpala (kręci i kręci), a gdy już odpali, na pulpicie wyskakują żółte...
ciężka kręcić ciepłym silnik ciężka kręcić ciężka kręcić bęben
wkladka mikrofonu samoistny włączać objaw turbina
Hyundai Tucson 2005 Diesel – brak wskazań obrotomierza, czujnik CKP, licznik, CAN Seat Leon 2 1.4 TSI 2008 – nierówna praca silnika po zimnym starcie, rozrząd, nagar, zapłon