Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Projektant projektował sprzęgło przekładni , będącej w stanie spoczynku , nie ruchu , brązowe zębatki są bardzo narażone na wyrwanie , szczególnie w pracy z przekładnią ślimakową - do Marek J oszczędź sobie proszę komentarzy , widziałem NIEJEDNOKROTNIE zniszczone przekładnie teflonowe , tylko z tego powodu , że klient za szybko przesunął ciężką bramę...
pacjent: Fiat Punto 1.2 75 MPI '96 problem z rozrusznikiem: na początku po przekręceniu stacyjki zrobi raz yyyy i stoi, kontrolki gasną. Mam wrażenie jakby miał za ciężko. To nie jest ciężka praca spowodowana rozładowanym akumulatorem, tylko yyyyy i nagle stop i wrażenie jakby pracował mimośrodowo. ALE TEŻ SIĘ ZDARZA, ŻE: pokona opór i po yyyy zaczyna...
Witam. Autko jeździ normalnie , niema żadnych błędów po podłączeniu kompa , normalnie przyspiesza , odpala bez problemu nawet w niższej temperaturze czyli teoretycznie nic się nie dzieje. Raz na jakiś czas po prostu zgaśnie i albo można ją od razu odpalić i jest ok , albo można kręcić i nic to nie daje . Autko postoi chwile bądź czasem nawet przez dzień...
Ciężko kręci silnik czy nie chce zapalić od razu ? Jak rozgrzany pali na dotyk?
Witam! AHA! To jak w końcu jest z wejściem DIR w sterowniku? "0" to prawo, "1" to lewo (lub odwrotnie) czy na zasadzie przełącznika: jeden impuls to prawo, drugi to lewo itd? ... jest dokładnie tak jak piszesz, tzn.: DIR = L obroty w jedną stronę, DIR = H obroty silnika w drugą stronę (w którą ?? najlepiej sprawdzić w konkretnym sterowniku). Stany logiczne...
Dzięki za wsparcie, Etedio :D. Droga faktyczne jest b. ciężka (teoria), a ja jestem samoukiem. Patrzyłem książkę o RLC. Mam już pomysł na wzmacnianie, a z książek mogę korzxystać jeśli czegoś nie będe wiedział. To nie klasówka, nie muszę znać wszystkiego na pamięć. Wiele rzeczy nie ma żadnych odniesięń w książkach dlatego teorię trzeba samemu wymyślać....
Miałem to samo z masterem. Złej jakości paliwo zakleiło pompkę, która napędzana jest z silnika wentylatora. Rozkręć pompkę i ją wyczyść a wszystko wróci do normy. Możesz też wymienić paliwo i przeczyścić zbiornik ale ja tego nie zrobiłem
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
Witam wszystkich.I tak rozrusznik jest dokładnie sprawdzony ,oprócz żarówka jest wszystko ok1,Remont narazie nie był robiony jeszcze sprawdzę napięciem 230v.nara
Sprawdź ciągłość cewek na stojanie, potrafią cię złamać w pobliżu śrub którymi jest skręcony rozrusznik.
Weź gumowy młotek albo zwykłym przez jakieś drewno pouderzaj w dekle dookoła wału silnika. Fachowo to się nazywa odpuszczanie naprężeń łożysk. Jeśli dekiel ma ciasne gniazdo łożyska a tylko przykręcałeś go do stojana, to pewnie dlatego ciężko kręci.
Zakręć silnik ręką. Ciężko się kręci czy lekko?
Często jest tak zafajdany, że ciężko pracuje. Sprawdź czy silnik w stacji kręci.
Czy ten silnik ma automatyczny dekompresator?
Tak czytałem ten temat !!! Ale tu jest całkiem coś innego gdyż u mnie silnik ciężko kręci za pierwszym razem rano ale również zdąża się to w ciągu dnia. Wszystkie kable wyczyszczone od aku aż do alternatora i rozrusznika, masy również. Na silnik podałem dodatkową masę i też zbytnio nie jest lepiej. Na rozruszniku bez obciążenia jest spadek rzędu 0.1v...
Witam, prosze o pomoc wytargalem po zimie wentylator i nie chodzi - rok temu dzialal poprawnie sprawdzilem przewody i sa raczej ok natomiast zauwazylem ze silnik ciezko sie kreci, a powinien chyba obracac sie leciutko co moze byc przyczyna??
Sprawdź kompresję
Podaje zdjecie silnika i sterownika. Na wyjściu sterownika czerwonego i czarnego kabla pokazuje 0, 6 wolta i nie więcej . Czy to tak ma być ? I silnik ręką ciężko się kręci . Na wyjściu silnika 0 om.
Masę silnika sprawdzałeś?
Zdjąć pasek i zobaczyć co się ciężko kręci - bęben czy silnik.
Nie bardzo rozumiem. Nie startuje, ale silnik kręci? Daj więcej danych o kompresorze. Jest fabryczny, czy samoróbka.
Za grzanie świec odpowiada czujnik temp. G2/G62 (jeden z nich podaje parametry na licznik drugi do ECU) są one jako jeden czujnik w kucu wychodzącym z głowicy. Jedź na VAG i niech ci porówna parametry z G2 i G62 powinny być takie same jęśli nie są masz powód nie dogrzanych świec. Pozdro
Witam miałem podobny problem z tym silnikiem ciężko odpalał pomogła wymiana rozrusznika na nowy,stary niby kręcił ok a jednak miał minimalnie za małe obroty w momencie rozruchu.Porządna bateria i wymiana rozrusznika pomogła.
Przed spisaniem silnika na straty spróbuj zdjąć śmigło z ośki i zobacz wtedy jak obraca się silnik. Śmigło przy upadku mogło zostać bardziej wbite na ośkę i ociera o obudowę silnika.
Ja daje dodatkową mase bezpośrednio na silnik z akumulatorów i to rozwiązuje problem. A rozrusznik nie kręci ciężko?
Nie ma tam jakiegoś automatycznego dekompresatora ułatwiającego rozruch? Może on nie działa jak należy.
Witam, problem polega na tym, że po przekroczeniu temperatury cieczy około 85 st. C. silnik (rozrusznik) bardzo słabo (ciężko) kręci. Rozrusznik wymieniony na nowy oryginalny. Brak jakichkolwiek błędów w ECU. Silnik pracuje równo i cicho.
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
No to problem w silniku..., bo zakładam, że drugi rozrusznik zachowuje sie podobnie, tak jak i wymiana akumulatora taż nie pomogła...
Honda EU 22I silnik pracuje normalnie, jeżeli nie jest podłączony przewód zaznaczony na zdjęciu. Jeżeli go podłączę, nie można go zapalić, ponieważ silnik ciężko się kręci. Co może powodować opór? https://obrazki.elektroda.pl/4304351800_...
I jeszcze jedno - jak kręci zanim zapali to to kręcenie jest tak raczej na lekko czy ma ciężko?
Sam silnik kręci się lekko ale po załączeniu zasilania staje tak, że ciężko go obrócić. Jak na siłę go obróciłem to wystartował. Silnik jest uszkodzony.
Może sam silnik stawia opór? Być może ciężko się kręci, i stąd te informacje o przeciążeniu.
erling to raczej znana firma, jedna z lepszych, która produkuje oringi, ale teraz to nie ma znaczenia, problem jest ze silnik ciężko kręci i czy np jeżeli stanął na panewkach, to czy pomoże zalanie olejem i nic się nie będzie działo, czy też trzeba robić wał, wymieniać panewki, albo po prostu kupić drugi silnik...
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma kompresję to zawsze przy kręceniu będzie opór. Generalnie ręcznie łapiąc za koło pasowe ciężko go będzie pokręcić, chyba że robisz to kluczem, ale wtedy to wszystko pachnie przytartym silnikiem. Nie ma opiłków jakichś w oleju?
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
niewiem co robić bo dopiero podłączałem aku i nic znów dziwny odgłos z silnika ciężko kręci, tak jak by coś w środku mielił... jak nalać? co trzeba zrobić? czy można podłączyć większy akumulator tzn. 195 Ah? pomocy!
Dekielek do regulacji zaworów masz za gaźnikiem drugie foto. Odkręcasz gaźnik i pod spodem masz dwie śrubki od dekielka zaworów. Problemem jest to, że w tym silniku jest chyba podobnie jak w moim 12hp czyli nie ma regulacji samej w sobie tylko trzeba przyszlifować lekko trzonek zaworu. Niestety luzów nie pamiętam ale coś około 0,19mm na ssącym i 0,21...
(at)popromienny raczej nie bo blokuje się też łańcuch czasami jak nie ma tej spinki. Najpierw kupię nowy łańcuch i zobaczymy co dalej. I zdjęcia wyśle może jutro Dodano po 1 A mam jeszcze pytanie. Czy to może być wina silnika że ta zębatka w silniku się ciężko kręci?
Czy ciężko później jest nałożyć ten pasek spowrotem? Nakładasz najpierw pasek na kółko pasowe silnika a później na koło pasowe bębna powoli nim kręcąc w dowolnym kierunku.
Silnik ma ciężko kręcić i nie startuje z 1 i 2
na zimnym silniku ciężko kręci,tak jakby niemogła przełamać jak by jej coś tam przystawialo a po pierwszym odpaleniu jest już wporządku-póżniej pali normalnie; mam nowy akumulator, a rozruszniku nie ma tulejek tylko są łożyska i wymieniłem szczotki w rozruszniku i cewke i dalej nic
Witam, mam problem z pralką, otóż po załadowaniu kilku rzeczy i nalaniu wody pralka ma ciężko kręcić bębnem. Kręci ale zbyt mozolnie. Bez ubrań radzi sobie bezproblemowo. Wirowanie odbywa się bez problemu. Tachometr ok bo moduluje obrotami ładnie. Silnik komutatorowy przewinięty w całości, komutatory wymienione na nowe szczoki od nowości prawie cała...
Tak się zastanawiam A jaki według ciebie byłby błąd na ciężkie palenie z rana.? To teraz sprawdź podstawowe rzeczy, korekty jakie masz krótko i długoterminowe czy ci się przypadkiem gaz nie rozjechał. Podaj też obroty rozrusznika podczas kręcenia tylko nie mów że dobre bo ładnie kręci i na ile spada ci napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem....
Trzeba było tak długo czekać z uszkodzonym uszczelniaczem?Stąd tyle rdzy.Zatarte łożysko,zajechany silnik i stąd ten duży pobór prądu.Zdejmij pasek napędu,obróć kołem ,zobaczysz jak ciężko kręci się kosz.Włącz pralkę bez paska,niech chodzi bez obciążenia.Posłuchasz jak wtedy pracuje.Cęgi Dietza w rękę i zobaczyć jaki silnik pobiera prąd.Jeżeli silnik...
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Witam, Z góry podkreślę, że jestem nowy na forum i nie wiem, czy trafiłem w odpowiednie miejsce. Mam problem w swoim Golfie 4 1.9 TDI 2003 r. 101 km. W okresie jesienno-zimowym, a z biegiem czasu nawet w cieplejszych okresach, pojawia się ten problem. Golf na zimnym silniku ciężko odpala (kręci i kręci), a gdy już odpali, na pulpicie wyskakują żółte...
Co może być przyczyną ciężkiego odpalania zima? Trzeba bardzo długo krecic
Jeśli pasek rozrządu nie był wymieniany, to z racji wieku wypada go wymienić i wtedy się okaże, czy jest przestawiony rozrząd. Przepustnica z silnikiem krokowym do czyszczenia. Świece zapłonowe razem z przewodami do wymiany. To tyle na początek. :D Aha, jeszcze do sprawdzenia przewody masy zwłaszcza połączenie karoserii z silnikiem, bo coś słabo kręci...
Sprawdziłem EGR- odpalił ale ciężko po około 30s kręcenia.
Takie gdybanie trochę, ale skąd pewność, że zakleszczenie rozrusznika było przyczyną, a nie skutkiem awarii? Może np. ścięło zęby na pasku rozrządu i rozrząd przeskoczył, co spowodowało, że przy próbie rozruchu silnik ciężko kręcił, aż w końcu "odbił" i rozwalił rozrusznik... Teraz rozrząd jest dobrze ustawiony ale czy na pewno zawory są proste?
Witam, jeśli łożysko w silniku to bardzo ciężko je wymienić i nie jest to powodem zerwania paska. Spawdż czy koło duże nie ma luzów lub czy nie faluje jak kręcisz ręką.
Skoro stary silnik pracował a nowy nie zapala to czegoś nie podlaczyles. Ciężko jest pomoc skoro przy wumianie silnika można skopac bardzo dużo. Gdzieś popełniłeś błąd ale nie sądzę że ktokolwiek powie ci gdzie. Rozrusznik kręci? Co to jest za silnik? Jakie oznaczenie?
Prawdopodobnie padł akumulator i niema mocy rozruchowej,spróbuj na innym aku.
U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
Jesli po postoju ciężko pali to schodzi ci paliwo z pompy i dlatego długo trzeba kręcic
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Odpowietrzyłeś układ? Po montażu pompowtrysków, potrzeba co najmniej 2 minut kręcenia rozrusznikiem z przerwami. Błędy jakieś ECU zgłasza? Schemat AVB.
Wrzuć ostatni bieg i spróbuj ją przepchnąć na biegu - wykluczysz awarię samego silnika.
A mogło coś w silniku wewnątrz się zewrzeć ?? Bo tylko to mi do głowy przychodzi, napięcie z akumulatora 36V Dziwnie sie zrobiło bo po tym zatrzymaniu kółko zaczęło działać jak prądnica, mimo rozłączenia akumulatora silnik kręcił się ciężko, a jak nim kręciłem to się dioda w elektronice zapalała. Wiec robił jako prądnica. Pozdrawiam Marcin
Potrzebuje pomocy ,bo dać rady z nim nie mogę ,zmieniony docisk bo wyglądał na przypalony i łożysko oporowe ,tarcza wygląda jak nowa ,ale cały czas nie wysprzęgla,bo jak się kręci silnikiem to silnik ma ciężko i kręci razem ze skrzynią,jak na zgaszonym się włączy bieg i wciśnie pedał sprzęgła to nadal ciągnie i nie wysprzęgla. Czy ktoś już tak kiedyś...
mam seata toledo 1.9 tdi 2000 rok na gorącym silniku ciężko pali ,rozrusznik kręci dobrze,jeśli ktoś z was spotkał się z taką usterką proszę o pomoc.
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Obstawiam, że może silnik kręci po prostu ciężko i elektronika wykryła to jako przeciążenie...? Nie potrafię jednak ocenić czy on pracuje tak jak powinien. Muszę go rozebrać kontrolnie, bo jest tutaj temat, gdzie komuś rozpadł się magnes na osi silnika i miał bardzo podobne objawy. Jak zresetować ustawienia by nie było tej poziomej kreski i "7"? Może...
Bezpiecznik F1 sprawny. Napięć nie pomierzyłem najpierw moduł na oko chciałęm sprawdzić. Wygląda ok. Martwi mnie, że ciężko obraca się bęben. Jak klient wróci z wczasów zdejmę pasek z silnika i sprawdzę jak się kręci bęben i silnik. Jeśli to silnik ciężko się obraca bez napięć to wiem co zrobić. Pytanie co specjaliści obstawiają?
Pewnie cieczka jest na pompie ale taka niewielka że zdąży odparować i tylko jak sie kręci, kompresja pewnie też po za limitem i z stad problem z mocą i odpalaniem czuje że remoncik silnika Cię czeka
Ta sprężarka bywa znana jako hs 21 tak naprawdę prawidłowo to typ 440 jest to wybite na cylindrze blisko rogu przy połączeniu cylindra z komorą korbową . Silniki z pralek może mają i moc podaną katalogowo ale konstrukcja silnika jest po prostu słaba .Miałem silnik 1,1kw typowy silnik w pełnej obudowie i przy ciężkim rozruchu w kompresorze używanym sporadycznie...
Pewnie gdzieś powietrze ciągnie. Na odległość ciężko będzie komuś sprawdzić gdzie. Uzupełni temat o pełne dane pojazdu,rok, silnik itp. będzie latwiej pomóc.
Potrzebuje 15-20 m pracy silnika, aby przyjąć prąd który oddał na rozruchu - tak dla wiadomości. Wprawdzie nie o tym jest temat ale... jesteś pewny że aku masz naładowany (po kilku trasach kilkaset m i po kilku takich odpaleniach na pewno nie będzie - takie prawa fizyki)? Zaobserwuj jak kręci silnikiem, ja od razu rozpoznaję że słabo kręci jak mam rozładowany...
Przy odpalaniu na zimnym silniku, silnik się stawia, ciężko kręci. Rozrusznik ok świece ok czy by mógł być jeszcze zapłon przestawiony?
Słaba masa silnika, opornośc rosnie wraz ze wzrostem temperatury.
Prawdopodobnie uszkodzone tranzystory falownika w sterowniku, odłącz silnik od sterownika i jeśli będzie się lekko kręcił, to sterownik. Jeśli ciężko, uszkodzony silnik.
E8600 poproszę fotkę tego potwora 110ccm z dekompresatorem automatycznym... O jakiej mocy mówisz, 5, 7KM? Skoro szukałeś w internetach czegokolwiek o chińskich silnikach, wniosek prosty- w życiu nie widziałeś takiego silnika...
Witam wszystkim posiadam cytrynke . Wcześniej paliwa wszystko lux aż do dziś zepsutą mi się kopułka silnik chodził nie równo że w końcu nie dało się go odpalić więc wymieniłem kopułkę na nową silnik teraz nie odpala wymieniłem także świece zapłonowe nie dało to rezultatu , silnik ciężko kręci a z mono wtrysku pa parokrotnym obróceniu wału leci dym i...
Witam opisuje swoją usterkę nie jestem pewny czy dobry dział wybrałem: 2 tygodnie temu nie chciała zapalić silnik ciężko kręcił kontrolki przygasały z tłumika słychać było głuche strzelanie, wymieniłem świece pomogło ale jak widać na chwilkę. Dziś zapaliłem wyjechałem z garażu stała zgaszona z 30minut potem ja do zapalania i du...... oznaki te same...
mechanik myślał że rozrusznik jest spalony bo tak ciężko silnik kręcił, po 20 minutach pompa zassała olej, pokazało się ciśnienie 2 bary i od tej pory już silnik ładnie kręci. Już bałem się że znowu będzie to samo Prorok, czy co ;) Z drugiej strony jak można, przepraszam, kurwa kręcić rozrusznikiem 20 min czekając aż pojawi się ciśnienie oleju !
Palić na popych. Albo z korby, chociaż bez odprężnika będzie ciężko.
tulejki na rozruszniku albo akumulator . Może do tego wszystkiego gęstość oleju w silniku pod wpływem temperatury
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
Może być w triaku problem ..Zobaczyć można też oporność izolacji silnika.
jak dlugo będziesz kręcił korbką? to ma być raczej sposób awaryjny więc pół na pół :D Jakie są parametry tego kondensatora? 220uF 16v Jaki prąd? Jak podłączam multimetr wychodzi 0,1A ale silnik ciężko się kręci.
Ja mam NOWY rozrusznik i dalej nie kręci. Nie może nawet raz obrócić wałem silnika.
Oczywiście ile umiałem to starałem się aby każdy możliwy element nasmarować lub naoliwić oczywiście z umiarem żeby jakoś ulżyć silnikom Możesz jeszcze naoliwić ośki obydwu talerzyków nawijających taśmę po uprzednim zdjęciu z góry tych plastikowych zabezpieczeń. Poza tym naoliwić ośkę kółka pośredniczącego pomiędzy silnikiem przewijania a talerzykami....
MAN F2000 19-343 Ciężko odpala jak ciepły silnik muszę kręcić z 4 sekundy jak zimny od strzału pali ????
Witam Proszę o informację jakie łożyska można zastosować do silnika termomix TM31? W silniku tym ktoś wymienił łożyska na 608-2RSH. Silnik z takimi łożyskami strasznie ciężko chodzi (ciężko kręci i pokazuje błąd 34 - przeciążenie silnika) porównując z załączonym filmikiem (patrz 38:45 https://www.youtube.com/watch?v=MvfRbZT1...
Jak ściągniesz sterownik (to czarne pudełko z gniazdem) to możesz wtedy podłączyć zasilanie bezpośrednio pod silnik. Na stole będzie ciężko sprawdzić elektronikę a ona pusuje się najczęściej, uszkodzony silnik to rzadkość. Jeżeli to silnik z Twojego auta i nie działa to podłącz go do drzwi po przeciwnej stronie - jeżeli jest sprawny to będzie kręcił....
Witam. Posiadam silnik Briggsa Power Build 1.85. Jeżeli silnik jest zimny, bardzo ciężko pali. Ciężko się obraca rozrusznik, akumulator są nowe, ale wykręca kręci jak szalony.
No ciężko tak coś stwierdzić, musiał byś sprawdzić czego brakuje podczas kręcenia, najpierw czy sterownik widzi obroty silnika, czy pompa paliwa podaje itd.
Nie, nie można. Cały czas brak masy silnika. Zrobisz w końcu coś dobrze i porządnie, czy w kółko będziemy ufoludów szukać? Bądź uprzejmy zrobić czynność następującą: - grubym przewodem (minimum 50mm2) poprowadź połączenie od minusa akumulatora do silnika, następnie od akumulatora do nadwozia (karoserii), a potem jeszcze od karoserii do ramy. I to wszystko...
Witam. Samochód działał cały czas normalnie. Aż po wyłączeniu silnika, ponowna próba włączenia była nie udana. Rozrusznik nie chciał ruszyć silnika. Naładowałem akumulator, ale silnik ciężko kręci i tylko czasami zapala. Również zepsuła mi się linka sprzęgła. Co ciekawe po odkręceniu linki, zapłon w ogóle nie działał. Dziwnie hałasowały przekaźniki...
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Cześć Posiadam silnik od pocket bike i ma taką kompresję że ciężko silnikiem obrócić. Jeżeli wykręcę to się lekko kręci. Dodam że zmieniłem sam tłok z pierścieniami a cylinder pozostał ten sam bo był w dobrym stanie. Dodano po 6 *wykręcę świece
Zrobiłem test na przełącznik zespolony i pokazuje że przełącza jak ruszam manetka od wycieraczek poziom 1 poziom 2 dziś założyłem nowe przekaźniki Dodano po 9 Strasznie ciężko się tym silnikiem kręci może być że to jednak ten silnik no niby na krótko działa
Napisz dokładniej coś na ten temat: czy kręci rozrusznik normalnie, czy z popychy pali od razu bez większego pchania; bo jeżeli pali bez problemu z popychu, to wiadomo, że cos z rozrusznikiem. Żadne czujniki itp. nie mają na to wpływu, skoro silnik zapala bez użycia rozrusznika. Może masz zwarcie na akumulatorze na jednej celi i nie chce kręcić rozrusznik?...
mały problem bo póżno wróciłem z pracy i dziś tylko uda mi sie ustrojstwo zmontować no i może przejechać kawałek(napisze jak było )a na filmik trzeba bedzie poczekać do jutra bo po ciemku ciężko kręcić :D :D
Witam. Na postoju gdy silnik pracuje, ciężko kręci się kierownicą, pompa pracuje bardzo cicho (wręcz za cicho)jedynie gdy się kreci kierownicą to lekko szumi. Rok temu wymieniłem uszczelniacz pompy bo puszczał olej, w środku pompa wygląda b. dobrze, żadnych przytarć i innych uszkodzeń, łopatki nie zatarte. Pytanie co może być przyczyną takiego stanu...
ciężka kręcić ciepłym silnik ciężka kręcić ciężka kręcić bęben
drgania styków mirek lampa ustawiać zapłon ricoh supervisor
głośnik bluetooth zasilacz wzmacniacz 1000w
Wolna hydraulika przy dodaniu dwóch ruchów - przyczyny i rozwiązania Przetwornik DAC z Bluetooth do TV i wzmacniacza