Miałem taki sterownik i wyświetlał E07 ale działał. Ale praca silnika bez halli pozostawia to nie to samo co z hallami
Po co są te 3 pomocnicze piny w takim kole pozostaje zagadką. Silnik 3pin - > Silnik bez czujników halla, bez czujnika temperatury, bez czujnika prędkości Silnik 3pin + 5 pin - > Silnik z czujnikami halla Silnik 3pin + 6pin - > Silnik z czujnikami halla ( GND, +5V, H1, H2, H3) i analogowym czujnikiem temperatury korzystającym z masy czujników halla...
Witam Jeśli zależy Ci na częstym (kilka razy na sekundę) załączaniu i rozłączaniu to musisz zastosować sterowanie za pomocą SSR sterowanie 24vdc, lub tworzyć coś na tranzystory IGBT Jeżeli przełączać chcesz kilkadziesiąt razy na minutę to proponuje zastosowane czujników przemysłowych czujników hallotronowych połączonych w szereg lub równolegle zależnie...
To tak, podczas pomiaru zauważyłem, że na płytce jest widoczne oznaczenie nóżki na czujniku jako 1, co jednoznacznie określa (według mnie) nóżkę zasilającą, tak więc nastąpiła zmiana co do kolejności pinów. Niezależnie od tego jak czujnik ma wyprowadzenia, nóżki zasilania i (oddzielnie) masy powinny być połączone razem, po tym je zidentyfikujesz. Powinna...
Cześć. Twój silnik ma tylko jeden czujnik halla, który służy do pomiaru prędkości. Musisz szukać kontrolera, który obsługuje silniki bez czujników halla. Ewentualnie takiego który ma możliwość pracy z dwoma rodzajami silników, z czujnikami i bez. Tutaj masz kontroler który będzie działał poprawnie z Twoim silnikiem: https://sklepebike.pl/pl/p/Kontroler-S06...
Uszkodzenie wygląda na niewielkie. Czy na spalonych elementach widoczne są jakieś oznaczenia?
Wygląda to na jakiś Motronic Boscha z początku/połowy lat 90-tych. Z tego co pamiętam, to tam największą słabością były ścieżki oporowe TPSa, przez co ECU nie potrafił utrzymać biegu jałowego. Czy to dlatego chcesz utrzymywać jałowe na poziomie 1100rpm? Czy może silnik jest dłubnięty na rozrządzie i potrzebujesz tak wysokie jałowe? ECU steruje tym przez...
Są dwa stany, niestety wygląda że czujnik padł.
Znalazłem odpowiedź że błąd LE to nic innego jak Locked Motor Error i jak sama nazwa wskazuje dotyczy błędu silnika który może być spowodowany przez •Przeładowanie pralki •Awaria silnika •Problem z przewodami •Uszkodzony sterownik •Usterki mechaniczne Powiedz mi w jakim momencie wyskakuje ten błąd ?
Panowie, co wy za przeproszeniem pieprzycie ! Czujnik halla jest na ssącym wałku rozrządu, kontroluje przestawiacz faz rozrządu, można sobie zerknąć w gr 098 Czujnik położenia wału korbowego jest to czujnik magnetoindukcyjny, jego usterka definitywnie unieruchamia silnik
twój silnik ma 3 czujniki Halla do określenia pozycji rotora - proponowany sterownik wykorzystuje odczyt z 1 czujnika Halla - poszukałbym sterownika silników BLDC z możliwością odczytu 3 czujników bo zakładam że ten silnik nie służy jako typowy silnik ale raczej bliżej mu selsyna czy silnika analogowego servo gdzie rotor może przyjmować ustalona pozycje...
Twój silnik nie ma czujników Halla i efekty twojej pracy będą losowe, na nic tu nawet najlepszy kontroler skoro nie ma sygnałów zwrotnych z silnika.
(producent nie odpowiada na zapytania w tej sprawie) No ale tam na tej stronie co kupiłeś są opisane.....
Przeglądnij dokładnie to forum i forum automatyka i robotyka... Temat był wielokrotnie poruszany... Koledze greg_matrix chodzi o niewielki silnik BLDC z trzema cewkami łączonymi w gwiazdę lub trójkąt... Coś jak w cd-romie... pewnie jeszcze po większych lub mniejszych przeróbkach... Pare tematów z forum automatyki... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic45...
Witam - skoro idą tylko trzy przewody, to jest to silnik bezszczotkowy bez czujników Halla. Podobne tematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Dodano po 3 Oraz ten: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Silnik jest na 36V. Baterie pracują równolegle. Silnik ma czujniki halla i taki sterownik musi być zastosowany. https://nexun.pl/shop/sterowniki/214-gt5...
Witam ponownie, czujnik pas zamówiony, lecz jeszcze jeden wątek. Silnik tego roweru jest z przekładnią planetarną i czujniki Halla działają w momencie napędu silnika, tylko jeden czwarty odczytuje całkowity obrót koła, te trzy zaś z kolei nie mają jak działać, ponieważ stojan w tym przypadku, magnesy nie obracają się, jeżeli silnik nie pracuje. Może...
Nie no kiedyś komuś ten silnik działał tylko, że z innym sterownikiem i nie były potrzebne czujniki halla, bo to zasila sinus. Lepszym rozwiązaniem jest poszukanie sterownika zasilającego silnik sinusem, np.: https://nexun.pl/pl/products/sterownik-k... Nie wiem czy przeróbka jest w ogóle możliwa, tym bardziej...
czujnik Halla sprawny Tylko który bo jest ich 3szt w silniku. Widocznie do tego modelu znana tabela błędów Motus z internetu nie pasuje. Błąd któregoś z czujników halla w silniku wywaliło by od razu lub po minimalnym ruszeniu się silnika a nie dopiero po naciśnięciu manetki przyspieszenia. Sterownik bardzo szybko zobaczy że stan któregoś z czujników...
2 stabilizatory +M8 + komparator + 2(3+3)*IRF7413 lub jeszcze lepsze MOSFETY + kupa drobnicy i program = sterownik modelarski http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowa... Tani chiński kupisz za te 25zł, ale sam nie zrobisz go za takie pieniądze bo koszt elementów będzie wyższy. Pozdrawiam To pokaż kolego gdzie można kupić taki regulatorek BLDC za...
Witam, trochę późno ale znalazłem taki rozkład pinów. http://obrazki.elektroda.net/34_12883407... Napisz potem czy jest to faktycznie ten sam standard czy też każda firma robi swój własny. Pozdrawiam!
A to magneto nie robi przypadkiem za koło zamachowe? Chyba, że je zastępujesz śmigłem lub innym elementem wirującym o właściwej masie. Modułu od podkaszarki nie masz co otwierać, bo pewnie zalany żywicą. A ten z linku - jeśli się da, to też zajrzałbym do środka i sprawdził za co się płaci. Pochwal się, co to za model z tak dużym silnikiem.
Może sterownik odmówił posłuszeństwa lub czujnik halla
Witam, prawdopodobnie jak spora część ludzi, którzy robią to pierwszy raz uszkodziłeś przewód silnika. Sprawdź czy masz odczyt ze wszystkich czujników halla w silniku.
Witam - to jest silnik bezszczotkowy z czujnikami halla Dodano po 3 Prawdopodobnie uszkodzone są mosfety.
Płytkę z czujnikami hala łatwo sprawdzić , podpiąć zasilanie 5V a do wyjść H1 H2 H3 podpinać diodę LED z opornikiem powiedzmy 220 om dołączoną do minusa . Polecamy wirnikiem diodą powinna migać . Widać też czujnik temperatury podpięty pod pin T , trzeba by go pomierzyć.
Wtyczka 6 pin ma 5 kabli. Ewentualnie sterownik wspiera szósty przewód na którym podłącza się czujnik temperatury silnika.
Silnik nie posiada czujników Halla. A sterownik działa z innymi silnikami również bez czujników Halla i śmiga. Tylko z tym silnikiem ma problem.
Jak najbardziej. Wystarczy umieścić na kole magnes i zbliżyć czujnik halla, aby mierzyć czas obrotu. Dokładnie tak samo, jak w licznikach rowerowych.
Ja też nie znalazłem :( Rozebrałem, pomierzyłem i mam. Kolejność wyprowadzeń na wtyczce: Vcc, Out1, Out2, Out3, NC, Gnd Co do NC to nie mam pewności, to był chyba rezystor 10k do Vcc ale ja go nie używam, więc nie zanotowałem w wynikach sekcji. Mój silnik to Turnigy Mach2 9.5T. U mnie Vcc to 3.3V a silnik zgrabnie współpracuje z AVR.
Jaki to jest problem z tym czujnikiem. Diagnoza pokazała jego błąd ? Z tego rzutu na silnik co wkleiłeś nie zobaczysz czujnika G40. Trzeba zdemontować plastikową osłonę rozrządu (ta po lewej stronie pokrywy zaworów, na której widać białą nalepkę z symbolem i numerem silnika) i wtedy dopiero pod kołem wałka rozrządu jest widoczny G40 : http://obrazki.elektroda.pl/8365907100_1...
Witam. Jeśli już to do GND . Pin6 procesora masz podciągnięty do " plusa ". Tylko weź pod uwagę że microswitch może ( na skutek drgań styków ) podawać " fałszywe impulsy. Pozdrawiam. Dodając - I jak - ruszyło? Z czego cewka zapłonowa? Przewijałem takie malutkie cewki - koniecznie musisz zalać dokładnie żywicą / lakierem. Chodzi między innymi o drgania...
Rozumiem że to jest odpowiednik unipolarnego 506A? https://obrazki.elektroda.pl/2877634700_... A: TJ = –40 °C to +170 °C K: TJ = –40 °C to +140 °C Te elementy sprawdziłeś? https://obrazki.elektroda.pl/3597458200_...
gdy wystąpi problem z brakiem iskry trzeba wypiąć złącze czujnika halla i na właćzonym zapłonie podawać impulsowo mase na środkowy pin wtyczki jak iskra sie pokaze to wiadomo
Wiesz czy twój silnik ma wyprowadzone czujniki halla? Sprężarki chłodnicze z silnikiem BLDC nie posiadają czujników halla, korzystaja z Back-EMF
Witam Posłużmy się takim przykładem : masz silnik którego wał jest nieruchomy, a chcesz aby wirował z częstotliwością np. 50 Hz. W silniku asynchronicznym podajesz od razu pełne zasilanie o częstotliwości 50 Hz. Następuje gwałtowny rozruch a wraz z nim wiele niekorzystnych zjawisk. Natomiast w tych silnikach zadajesz sterownikowi 50 Hz, a sterownik...
5V ma niska wydajność zasilane są z tego czujniki. I raczej nie lampki z tego nie są zasilane. Ale nie znam roweru. Oczywiście że są przetwornice na różne napięcia. Masz lampki rowerowe na szeroki zakres napięć. Są też na baterie i akumulatory. Więc wybór jest Tu masz z własnymi akumulatorkami. Ładujesz przez USB. https://obrazki.elektroda.pl/9376690300_...
Na górze przy grzalce jest mikro włącznik . informuje on ze zaparzacza jest już na górze . Natomiast przy silniku windy jest czujnik halla który monitoruje cały czas położenie bloku..
Pasuje, pod warunkiem że aparaty takie same (były dwa typy, Bosch i Lucas)
Chciałeś użyć czujnik Halla do pomiaru prędkości silnika. Nie jest on potrzebny. Zamiast niego lepiej jest użyć częstotliwości napięcia wytwarzanego przez prądnice. Zawiera ona identyczną informacje o prędkości silnika jak impulsy z czujnika Halla. Pętla sprzężenia zwrotnego w tym wypadku oznacza dodaj więcej gazu gdy częstotliwość napięcia spada.
Kolego w tym silniku czujnik halla i poł. wału to ten sam czujnik, znajduje on sięw aparacie ;) a teraz do właściciela autka jak nie będzie iskry to sprawdź czy podaje paliwo, ściagnij dolot z jednopunkta i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz czy na przepustnicę leje się paliwo w jakiej kolwiek ilości, jeżeli się leje to na 100% do wymiany cewka...
Jak poznać czy silnik bezszczotkowy ma ten czujnik Halla albo go nie ma?
Wrzucę zdjęcia jutro, wykonam przy dobrym świetle. Oprócz braku mocy, zastanawia mnie jeszcze brak działania świateł awaryjnych, włączam, no i niestety bez odzewu. Schemat już znalazłem, więc na razie rozpoznaje poszczególne elementy układu. Zastanawia mnie jeszcze, z jakiej przyczyny, przy dłuższym jeżdzeniu pali mi się kontrolka oleju. Może gdzieś...
W silniku ADX jest czujnik Halla umieszczony w rozdzielaczu zapłonu. Podłącz próbnik LED do zacisków 2i3 czujnika Halla w rozdzielaczu zapłonu, pokręć rozrusznikiem i sprawdź czy błyska LED.
Witam, Twój czujnik jest cyfrowy czyli dwustanowy, z wyjściem typu "otwarty kolektor". W jednym ze stanów wyjściowy tranzystor załącza masę (po prostu zwiera wyjście do masy), w drugim jest rozwarty (jest więc potrzebny rezystor pull-up). Pozdrawiam
Zacząłbym od sprawdzenia czujników halla znajdujących się przy silniku windy. Następnie sprawdzić czujniki pozycji zaparzacza. Jeżeli testy wypadną OK To opisane objawy sugerują również awarię płyty wykonawczej.
Tak tego nie zrobisz. Nikt nie zgadnie czego wymaga układ sterujący i jaki rodzaj wyjść powinny mieć czujniki? W układach, których noty zamieściłeś w jednym jest przerzutnik i wyjście na półmostku a w drugim z sygnałem analogowym. To spora różnica a to nie jedyne dostępne rozwiązania. Sygnał z czujników trafia na układ scalony, który steruje kluczami...
Albo pada czujnik Halla (element enkodera - czujnika obrotów wirnika silnika) albo od wirnika odkleił się jego magnesik. Poczytaj tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
tak jeden jak i drugi nie nalezy do bezawaryjnych wiec trudno ci doradzic jezeli nie odpala i w tym czasie brak iskry to czujnik w aparacie, czujnik g28 obrotow ten poza aparatem jest czujnikiem odniesienia i silnik moze bez niego pracowac w funkcji awaryjnej mozliwe jest takze odpalenie silnika bez tego czujnika ale z trudnoscia tak wiec raczej stawiam...
Sprawdź tranzystory od silnika i zasilanie czujników halla. To podstawa.
Panowie, a w których wersjach tej szlifierki jest silnik z czujnikami Halla? Robiłem 2 sztuki wersji B2 i żadna ich nie miała. Może być tylko w najstarszych wersjach A1?
Zatem w jaki sposób inaczej można podłączyć ten silnik? Przełożyć należy przewody czujników Halla zgodnie z przełożeniem przewodów trzech faz (głównych).
witam w moim seacie dzis podczas wymi8any akumulatora nastapila niemila niespodzianka poniewaz nie odpale samochodu . chwyta na sekunde i gasnie czyzby immo sie zresetowal. pomozcie
Ta "dziwna" litera "A" to logo producenta https://www.allegromicro.com/en/Products... Tam proszę szukać - po cechowaniu "89E" i po obudowie.
Witam - czyli to jest silnik bezszczotkowy bez czujników halla .
Podałeś tyle konkretnych informacji że aż nie wiadomo NIC.... Jaki silnik, sterownik, bateria. Jaki prąd pobiera silnik, czujnik halla podpięte.
sprawdz czujnik obrotów wału albo wałka - mialem to sao w swoim A3
Może zepsuty czujnik Halla w silniku, element do którego idą 3 białe kabelki.
Kolego mi też ten błąd wyskakuje przy 1,8AAM, pytałem znajomego serwisanta i powiedział mi żeby się nie przejmować bo to już taki urok VW, więc na ten bład jużnie zwracam uwagi, gdyby czujnik halla był uszkodzony to ten silnik teoretycznie nie miałby prawa zapalić...
Znalazłeś pozycję w których zamontować czujniki w drugim silniku?
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
nie będzie używany na drodze ( publicznej ) Należało od razu tak napisać . Zatem weź sygnał z obrotomierza do odcięcia zapłonu . Ale licz się z tym że silnik po takiej modyfikacji będzie " cierpiał " i przyspieszysz jego zużycie .
czy to nie jest czasem SS413A ? Wygląda dokładnie jak typowy SS413A. Ten dolny numer to seria produkcyjna, czyli nieistotny.
Witam. Sprawdź czy przewód wychodzący z ośki silnika nie uległ przetarciu. Możliwe też, że uszkodzeniu uległ czujnik Halla w silniku (jeden lub kilka z nich). Jeśli masz gwarancję, to skorzystaj z niej. Jeśli nie, to do sprawdzenia wyżej wymienione rzeczy (o czujnikach Halla pisano już na Forum). Pozdrawiam
Ok. Zmyliło mnie to połączenie. http://obrazki.elektroda.pl/4478646700_1...
Pokaż jakie masz oznaczenia na białym złączu silnika przy czujnikach halla.
Dokładnie 12 i 31 jak podał wyzej, 31 wynika z czujnika polozenia walu ktory w momencie proby jest nieruchomy bo silnik zgaszony stad 12 i 31 zawsze.94-czujnik Halla zbyt wysokie napiecie.
Faktycznie przebiegi są odwrócone, do jakiego sterownika chcesz to podłączyć? co mówi instrukcja tego sterownika bldc? Mianowicie należy podać napięcie na poszczególne fazy i po ustabilizowaniu wirnika sprawdzić jak załączone są halle. Niby proste, ale uzwojenie u mnie w tym silniczku ma tylko 0,7 ohma więc jak tu podać jakieś napięcie stałe dla tak...
https://www.newark.com/honeywell/ss41/ha...
AVE... Masz w tym aparacie różne osie, na których te elementy są umieszczone. Domontuj tam jakieś enkodery czy inne czujniki(silnik BLDC z trzema czujnikami Halla wyjęty z napędu CD/DVD może już zadziałać) i mierz te sygnały. Pasek folii wygięty w wycinek koła, z dwoma rzędami nadrukowanych kresek, dioda LED z jednej strony i dwa fototranzystory, każdy...
W jednym sezonie problemem byl silnik elektryczny a dokladnie jego wysterowanie w silniku jest czujnik halla i on padl.W drugim roku problemem byl czujnik po drugiej strony prasy
Zobacz jak ja to ustalałem na innym silniku: http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011...
A jak byś tak jeszcze wstawił foto regulatora silnika czyli sławetnej ,,płytki" było by jeszcze lepiej. Co z enkodrem, w postaci albo transoptora szczelinowego, albo czujnika Halla i magnesu?
Ktoś może mi powiedzieć jak idzie zasilanie czujnika halla? W moim przypadku brak napięcia na wtyczce. Zasilanie idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników czy z modułu zapłonu ? Była odcinana stara jakaś sekwencja od mechanicznego wtrysku i od tamtej pory brak zasilania pompy paliwa jak i halla. Chce dać nowy przewód.
Witam, borykam się z problemem uruchomienia silnika po wymianie. A więc od początku zrobiłem swap'a w VW T5 z BRS 102KM na ASZ 130KM. Sęk w tym, że nie zmieniłem czujnika położenia wału (CKP). W BRS jest czujnik indukcyjny, a w ASZ Halla. I teraz czy da się to jakoś zaprogramować w sterowniku, czy znów demontować silnik i zmienić czujnik... Myślałem...
Wg Twoich pomiarów widzę że wszystkie czujniki halla w silniku mają taki sam stan. Nawet jak mierzyłeś względem plusa a nie masy to wychodzi że wszystkie mają stan wysoki. Przy pomiarze czujników (czyli czarna sona miernika na czarny przewód, czerwona kolejno na żółty , niebieski i zielony ) kręć silnikiem tak aby oś stała w miejscu. Sprawdź co dzieje...
Siema. Ukręciłeś przewody fazowe, napięcie faz dostało się na napięcie 5V od czujników halla. Upaliło zapewne któryś tranzystor w półmostku. Mógł przebić na bramkę więc driver w półmostku także jest uszkodzony (niby ma zabezpieczenie ale często się nie sprawdza). Skoro zapala Ci się wyświetlacz ale nic się nie da zrobić i nie pokazuje stanu baterii...
Też nie znalazłem- pozostaje rozebrać silnik do rosołu i wymienić czujnik Halla.
Nie ma tam żadnego stabilizatora napięcia - jest czujnik halla. To jest silnik z tzw. elektronicznym komutatorem, odwracając zasilanie można go co najwyżej spalić. W budowie i zasadzie działania rzeczywiście bardzo przypomina silnik krokowy.
Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
W silnikach bez czujników Halla kierunek obrotów silnika realizuje się właśnie przez zamianę przewodów zielony-niebieski (żadziej: żółty-niebieski).
Silnik BLDC 15V 3 fazowy (pewnie trójkąt ). Max 115 Hz. Czyli potrzebny falownik/sterownik. Od biedy można zastosować chińczyka od roweru elektrycznego bo to tylko 300W. Tylko musi być taki który nie wymaga czujników halla w silniku.
Witam. Z braku możliwości serwisowych tego silniczka , zakupiłem sterownik bez czujników Halla. Sterownik ZS-X11F V2. Po podłączeniu silnik drży bez obrotu. Orientuje się ktoś czy silniki z czujnikami będą pracować ze sterownikiem bez czujników?
Masz w hulajnodze włącznik zasilania przy sterze? Jeśli nie ma, w kontrolerze silnika przewód sterujący + powinien być zwarty z zasilającym +. Następny etap to sprawdzenie czy manetka obrotów jest sprawna, a konkretnie czujnik halla. W kontrolerze silnika powinna być złączka 3 przewodowa, czerwony, czarny i sygnałowy - tu żółty. Pomiędzy żółty a czerwony...
Witam. Impulsy dostaje na pewno z komputera(modułu). A moduł z czujnika Halla pod kopułką rozdzielacza. Ale jeżeli silnik chodzi to czujnik jest OK. pzdr
Pokazuje prędkość po zakręceniu kołem, w którym jest silnik? Jeśli nie, to uszkodzony czujnik halla lub brak polaczenia.
To czujniki Halla. Mierzą pole magnetyczne, w tym przypadku mierzą w którym momencie obrotu znajduje się wirnik. Poszukaj zwykłego kontrolera silników BLDC trójfazowych, obsługujących czujniki Halla (są też takie bez).
Hej, szukam układu scalonego do bezszczotkowego silnika z czujnikami halla. Może ktoś się orientuje jaki scalak mógłby obsłużyć silnik bezszczotkowy 24V 250Wz czujnikami halla. Tak żeby tylko podłączyć tranzystory fet i maneteke sterująca PWM dziękuję
Omomierzem sprawdzasz przejście. A czujniki halla miernikiem po podłączeniu zasilania i zakręceniu kołem.
Cześć, Rower Fiido D11, przypadkowo podczas serwisu została uszkodzona wiązka silnika przez co uszkodził się kontroler (rower włączał się, ale był brak zasilania na czujniki halla). Zakupiłem nowy kontroler, wymieniłem wiązkę w silniku, sprawdziłem czy działają czujniki halla. Niestety po wymianie dalej pojawia się błąd E003 na ekranie i silnik nie...
U mnie ten sam problem, pojawił się podczas wjazdu na sporą górę przy temperaturze około 70°, manetkę rozkręciłem i wygląda jakby było okej, obstawiam wiązkę doprowadzoną do silnika albo czujnik Halla. Reset zasilania nie pomaga. Chyba zostaję tylko serwis.
https://nexun.pl/pl/products/sterownik-b... w opisie stoi: " ZASTOSOWANIE Obsługuje silniki bezszczotkowe (BLDC) z czujnikami Halla oraz bez czujników Halla. " ps. to nie reklama
Gaz , benzyna ? Lambda kiedy wymieniana , odczyty na kompie są z niej ? , silnik krokowy czyszczony był? Czujnik Halla podaje impulsy można to ledem sprawdzić po podaniu zasilania przez rezystor . Miałem kilka przypadków że jak hall się nagrzał to nie podawał impulsów i nie było iskry do wystygnięcia silnika - pomogła wymiana czujnika . Sprawdź czujniki...
Silnik jest raczej prosty w budowie- masz tam trochę magnesów neodymowych, trzy uzwojenia robocze, trzy czujniki Halla. W zasadzie- zanim silnik nie popsuje się elektrycznie, wcześniej padnie sam sterownik. Pomijając ten fakt , pozostaje pytanie- Czy na pewno, to co kupiłeś jest kompatybilne z całą resztą. Poza tym- staropolska przypowieść brzmi>jak...
Otóż chcę zbudować bezszczotkowy regulator obrotów ustalający położenie wału na podstawie czujników halla.(hallotronów). Regulator ma obsługiwać sensorowy silnik novaka (novak hv 5.5). Zrobiłem rysunek obrazujący napięcie, biegun wytwarzany na fazach silnika oraz zaznaczyłem umiejscowienie czujników halla w silniku czarnymi kropkami. http://obrazki.elektroda.pl/5282308800_1...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika bezszczotkowego z małej piły łańcuchowej do gałęzi. Oryginalny sterownik przestał działać. Nie podawał napięcia na silnik. Zakupiłem podobny sterownik u Chińczyków jednak ten nowy posiada wejścia na czujniki Halla i mimo podłączenia sterowania i wszystkich wymaganych mostków silnik nie rusza, Nie wiem czy bez...
Bardzo dziękuję, pozdrawiam serdecznie. Krzysiek
Czujnik halla zawsze pokaże jak silnik zgaszony.
Czy na tym układzie da się sterować silnikiem bez czujników halla?
Ten silnik posiada wbudowane czujniki Halla i uszkodzenie jednego z nich również może być przyczyną niedziałania. Oprócz sprawdzenia uzwojeń musisz też sprawdzić te czujniki Halla.
hulajnoga czujnik halla silnik czujnik halla silnik brama czujnik halla silnik roweru
monter elektronik czujnik biegu wstecznego daewoo programowanie
Jak włączyć Bluetooth w radiu Grundig? Instrukcja naprawy silnika Piaggio Hexagon GT 250 4T