Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
Same wtryski im bardziej sprawne tym mniej leją, ale w tym silniku są połączone do odpływu, więc paliwa musi się lać. Filtry, paliwa pompka, paliwa zaworek. Jaki ma system 2 czy 5 barowy jak 2 od razu wymień na 5bar. Do zmierzenia ciśnienie paliwa.
Białe to nie spalone paliwo. Więc pompa podaje. Sprawdź jakie masz wybite ciśnienie na wtryskami i takie ustaw. Ustaw punkt tłoczenia. Wyprzedzenie zapłonu na tablice znamionowej silnika.
Problemy z uzyskaniem wysokiego ciśnienia paliwa spowodowane zużyciem elementów tłoczących pompy. Jaki w tym ciągniku jest system wtrysku ?
Sprawdź ciśnienie na tłokach i luzy zaworów. Jeśli wtryski są dobre, paliwo nie opada i kompresje ma dobrą to musi palić. Może zapłon mu trochę przyspiesz.
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
no i ładnie odjąłem i też kaszana teoretycznie najlepiej chodził jak nic nie dodawałem i nic nie odejmowałem. probowałem zamienic pompki ale nic z tego podobnie jak z tymi zaworkami jeden do drugiego nie pasi bo delikatne roznice są(prawdopodobnie jedna z nich kiedys była wymienana) i nastepna ciekawostka silnik sobie chodzi jak zwykle na wolnych obrotach...
Witam wszystkich, Panowie/panie jak w temacie pacjentem jest silnik Deutza. Po nastaniu zimowej aury mam problem z uruchomieniem ładowarki,w dniu dzisiejszym udało nam się ją uruchomić,ale tylko przy wciśniętym pedale gazu i po odpowietrzaniu układu paliwowego. Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach,jak i po wciśnięciu gazu. Proces uruchamiania,który...
Na zdjęciu może tego nie widać ale jak pompuje pompką to spod tego krućca wychodzą bombelki powietrza z ropą na bank z tego krućca cieknie ktoś już tam smarował silikonem tak się zastanawiam czy to normalne że jak pompuje pompką to tam jest ropa bo mi się wydaje że tam to już powinno być paliwo pod ciśnieniem na wtrysk Co do Pana odpowiedzi rozumiem...
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
Dzięki kolego za zainteresowanie tematem. W przyszłym tygodniu dotrą do mnie sekcje do tych pompek.Stare prawdopodobnie są zużyte. Silnik nie odpalał przy obecnie panujących temperaturach. Aby go uruchomić należało dać powąchać PLAKA. Ciśnienie na zimnym 22-24 bar. Nowe końćówki wtrysków ustawione na 205 bar. Pozostały tylko stare sekcjie wpompkach....
Panie Sławku z tego co piszesz wynika że trzeba ustalić co ponosi głównie winę za to słabe zapalanie,a mianowicie najpierw wymień filtry paliwa,jeżeli problem nie ustąpi po odpaleniu zaobserwuj czy nie kopci i czy nie jest słabszy,czy ma równą pracę; nie kopci, równa praca silnika, nie pali więcej niż zwykle, łatwo się wkręca na obroty to myślę że pompy...
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Witam kolegów, ma ktoś może dtr-kę do tego silnika ? a jeszcze lepiej do koparki gąsienicowej Liebherr R 921 model z 1978r. Zakupiony sprzęt jak na ten wiek jest w dobrym stanie technicznym :) Mam problem z odpowietrzeniem układu paliwowego, po odpowietrzeniu silnik pracuje 5 min i ponownie schodzi z obrotów z typowymi objawami zapowietrzenia, cykl...
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Odświeżam temat, nie będę zakładać nowego. Silnik zrobiony, ustala na dwóch panewkach, wystarczyła sama poletka, silnik chodził. Wczoraj mi się zapowietrzyla na przechyle. Dolałem paliwa, odpaliłem normalnie, przejechałem 50m i zgasła. Za cholerę nie mogę jej odpalić. Schemat standardowy, ze zbiornika na pompkę paliwa, z pompki na filtr i na pompowtryski....
kkknc Wszystko pięknie wiem już jak wyjąć sekcję tylko jest jedno ale . Maszina wczoraj definitywnie wyzionęła ducha odpaliła z opalarki i jechała całkiem żwawo i po 100 metrach jak nożem odciął zeszła z obrotów i zgasła mimo gazu wciśniętego w podłogę , żeby cholerę z holować musiałem odkręcić przedni wał napędowy uniosłem tył gliwikiem i zepchłem...
uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok A gdzie ma wylecieć dziura skoro w tym miejscu tłok ma najmniej mięsa więc najszybciej się ono rozgrzeje, boki są chłodzone przez omywaną wodą tuleję, a druga sprawa właśnie w komorę sprężania jest wtryskiwane paliwo. Więc nie wypali go nigdzie indziej tylko właśnie...
To co za silnik robisz? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Witam. Remontuje silnik f2l511, Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane Remont mówisz. Ciekawostka...
https://obrazki.elektroda.pl/8830664500_... W rzędowej pompie wtryskowej jak sekcje się wytrą to idzie paliwo przez rurkę przelewową na zewnątrz a jak pompa jest smarowana centralnie to do oleju silnikowego. Pompki pojedyncze powinny też mieć przelew do zbiornika. Na tym schemacie zawór utrzymujący niskie ciśnienie jest w filtrze...
W zeszłym roku w aucie były regenerowane wszystkie wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia oraz wymieniona szyna CR z czujnikiem i zaworem upustowym, wymieniona pompa niskiego układu, regulator ciśnienia, długopisy. Przez 100 tys. km nawet się to dobrze sprawowało, ale teraz znów problem z MID 128 PSID 96 FMI 1 i odcięcie mocy po zagrzaniu silnika. dodatkowo...
Witam ja bym zaryzykował jeśli to nie jakiś skomplikowany patent (sterowany komputerem)ale wtedy wymień komplet (3 jeśli się nie myle) sprawdź ew. cisnienia na sprawnych przed i po, ja wymieniałem w silniku deutza 4cyl i się sprawdza. Dodano po 4 ok ,no wlasnie ale czy nie mozna zastosowac tej 650?,jakie nastepstwa mogly by byc?rozwali komore spalania?.....
deutz ciśnienie wtrysk ciśnienie wtrysk deutz deutz ciśnienie paliwo
podgrzewanie przedniej szyby szyby smart pilot samsung nieszczelność instalacji
sterownik rolet tester akumulatorów
Lokalizacja czujnika położenia wału 1.9 TDI Opel Meriva A 1.6 benzyna 2004 – schemat połączeń panelu wskaźników, CAN, pinout