Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
z boku jest taka pokrywa wzdłuż cylindrów i głowic zwężająca się ku końcowi silnika . ona dobrze spasowana ? prawidłowo przylega ? nie ma gdzieś lewego powietrza co na zewnątrz ucieka i nie jest wdmuchiwane na silnik?
Masz <typen schild > zrob zdjecie jaka masz wersje ta instrukcja dotyczy 2.6 i 3.6 Koparka, O&K MH3, koparka mobilna, ok. 9 ton osprzętu, chwytak, łyżka, dop. GG ok. 9000 kg Hydraulicznie blokowane osie wahadłowe. Z mechanicznie regulowanym wysięgnikiem. Napęd na wszystkie koła, włączana blokada mechanizmu różnicowego. Silnik, 3 cylindry Deutz...
Witam. Posiadam kompresor śrubowy jak w temacie z silnikiem deutz 3 cylindry interesują mnie wszystkie informacje związane z jego elektroniką sterownie śrubą, a w szczególności jakie powinny być założone przekażniki ponieważ nie posiada on żadnego a powinny być 3 proszę o pomoc ponieważ nie posiadam żadnego schematu a wnecie nie mogę nic znajść.
Witam wszystkich. Poszukuję instrukcji obsługi do ładowarki SAMBRON J24S. Lub kogoś, kto miałby czas, żeby poświęcić trochę czasu. Mam Sambron j24s. Silnik deutz 3 cylindry. Silnik obecnie odpalony na krótko i ładnie gada. Reszta, czyli przewody i osprzęt w stanie agonalnym. Mus zrobić elektrykę od podstaw, tu potrzebne zdjęcia co i jak jest w kablach...
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
Może rozglądnij się za silnikiem Deutz (F2 L 912) 2 cylindry lub Hatz też 2 cylindry. Silniki powszechnie używane w sprzęcie budowlanym i chłodzone powietrzem.
ogólnie ładowarka fajna, mała, zwinna, silnik 3 cylindry Deutz, nie do zajechania, hydraulika też, napędy też, tylko ta skrzynia, a nawet nie skrzynia, bo ona działa, tylko same te tarcze sprzęgłowe, łapki przełącznik przód tył, nie mam pojęcia jak to zrobić, nie ma części, może same tarcze sprzęgłowe do dup... są dwa tam, ale nie wiem czy to ich wina,...
o ile dobrze pamiętam to NH Clayson 1530 ,czyli to trochę nowszy kombajn, 1530 miał silnik Forda 6 gary i był trochę młodszy od M122.Widziałem parę egzemplarzy NH Clayson M122 z silnikiem Deutz 4 cylindry to jednak chyba były montowane oryginalnie w tym modelu.Dodam że na tabliczce pisało Made In France.
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Ja w koparce Atlas 1704 silnik 6 cylindrów mam problem z ustawieniem pomp. Kolejność i podkładki są ok, silnik pali od strzała ale mam mało mocy. Co może być nie tak?
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Nie możesz zostawić takiej nierówności między cylindrami.
W pytaniu podałeś F2-F4 a to tylko ilość cylindrów. Luzu zaworowe nie zależą od ilości cylindrów.
Koledze nie chce się chyba szukać bo było kilka razy na forum. Tylko nie dla silnika z 6 cylindrami, a trochę mniejszego.
Zamykam. Rozsypała sie pompka wstepna. Czyli słabe cisnienie do pompy wtryskowej objawia sie w tym silniku brakiem podawania paliwa na pierwszy cylinder. Silnik f3l912. Dzięki za odzew.
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
Pierścienie zapiekają się bo olej jest nieodpowiedni lub uszkodzone są natryski olejowe, chłodzące denka tłoków. Chciasz kiedyś miałem okazje rozbierać silnik w którym pierścienie notorycznie się zapiekały. Klijent rozbierał go regularnie co miesiąc. Aż po szóstym razie się poddał. Okazało się że zakładał pierścienie od innego silnika, przerobiwszy...
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
Kupujesz różne pod cylinder i pod głowicę. Jak masz z czego to ustawiasz. Inna sprawa to bez sensu robić górę na sztukę jak dół też zużyty. Zaraz jeszcze się okaże że kupione najtańsze propartsy które wytrzymają 100h. Co więcej Deutz farh silników nie robił.
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
Zmierz sobie cisnienie na poszczegolnych cylindrach ona sporo ci powie. Z tego co piszesz to gdy zapalasz to silnik nie pracuje ci na wszystkich cylindrach, czyli oprocz zuzycia silnika moze ci kable WN nie domagaja, obejrzyj sobie swiece. Duzo rzeczy moze odpowiadac za taki stan rzeczy. Ja bym zaczal od kompresji bo m.in. tak wyglada zapalanie zimnego...
A możesz podpowiedzieć, dlaczego w silniku z turbo są wyższe podkładki? U mnie ktoś zastosował wyższe cylindry i niestety max, co się zmieści, to 1.1 przy zastosowaniu 0.5 pod cylinder, żeby uzyskać 1 mm komorę spalania.
Remontuję, a dokładnie wymieniam jeden z cylindrów, bo miał być to tylko szybki remont dla znajomego. Ale postanowiłem rozebrać, wyczyścić pozostałość. Proszę nie pisać głupich komentarzy, bo silnik Deutz robię pierwszy raz.
Podmieniłeś pompę wtryskową na inną czy miejscami zamienione. Co z pozostałymi rzeczami które wymieniłeś. 4 cylinder najbliżej pompki paliwa.
Tak jak pisałem ściągnij kolektor wydechowy i sprawdź który cylinder. Bo objaw dziwny dla tego silnika.
Witam wszystkich. Przy remoncie silnika deutz f6l912 stwierdziłem, że wymiar komory spalania poszczególnych cylindrów nie mieści się w w normach z instrukcji tj. 1-1,2mm. A zawiera się w przedziałach 1,7-1,9mm. Dodam tylko, że pod tuleje i pod głowice zamontowałem najcieńsze dostępne dla tego typu silnika podkładki - odpowiednio 0,2 mm i 1 mm. I mam...
Momenty i luzy zaworowe podałem przy okazji silnika 912 który mechanicznie jest taki sam jak 913 ( średnica cylindra inna ) tu masz linka www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h...
Nie widzę tego by 5 letnia maszyna miała tylko 1100h. Zmierz kompresję, wtryski i pompki. Diagnostyka tego silnika to 2h.
Dzień dobry Potrzebuję jak ustawić luzy zaworowe w ciągniku Deutz Farh Agrotron. Tabliczka na zdjęciach Silnik 6 cylindrów 165 KM 2000r mk3 https://obrazki.elektroda.pl/8025561400_... https://obrazki.elektroda.pl/9720393000_... https://obrazki.elektroda.pl/6223654600_...
Silnik Deutz F4M 2011. Na forum jest osoba która w nich siedziała. Patrząc na instrukcję obsługi, silnik nie posiada funkcji dawki rozruchowej. Są niezależne pompki wtryskowe na cylinder napędzane z wałka rozrządu. Rozumiem że w tym silniku nie masz normalnych świec żarowych w komorze spalania. Możliwe że w tym silniku są zastosowane tłoki aluminiowe...
bym musiał sprawdzić jeden czujnik jest na cylindrze na bank.do wentylatora nie idzie ani jeden kabel, tylko tak jak w przykładowym linku https://allegro.pl/oferta/silnik-deutz-v... kolega kombajn kupił używany poprzedni właściciel robił remont wiec o gwarancji nie ma już mowy, ewidentnie brakuje wiatru bo cylindry są po dniu...
Witam, nic nie znalazles w sieci - bo dzisiaj praktycznie '99%' uzytkownikow o tym nie wie, to jest 'klasyczny / ksiazkowy' wrecz objaw bardzo opoznionego zaplonu lub niskiego stopnia sprezania silnika, np. 6 : 1 - a zastosowanie do niego dzisiejszego paliwa '95 Oktan'..? Podejrzewam, ze to jednak dosc nowy silnik i powinien miec ok. 8,5 - 9 : 1 sprezanie,...
jesli jestes zielony to poszukaj starych wydań "Swiata motocyklisty" (rocznikow nie pamietam) ale byla tam seria artykołów o usprawnianiu silnika 2T wraz z obliczeniami , rysunkami itp..od tego bym zaczal na twoim miejscu bo w 2t duzo latwiej cos popsuc niz ulepszyc :-)
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
W workshop manualna nic o lampie nie pisze za to jest pokazana metoda kropelkową. Ciekawi mnie gdzie ta kabina w sprężarce czy generatorze prądotwórczym. Kolejność cylindrów odlana na bloku. Przy ustawianiu zapłonu w parzysto cylindrowych silnikach bez znaczenia czy bierzesz 1 czy ostatni cylinder. Wyjdzie to samo. Ten z postu ma 4 cylindry.
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
Kolejno popuszczaj rurki cisnieniowe na wtryskiwaczach by sprawdzic czy dymi z jednego cylindra czy ze wszystkich. Wywal filtr powietrza na probe. Sprawdzic skok zaworow dolotowych i luz. Sprawdzic synchronizacje wydajnosciową wtryskiwaczy.(wtryskiwacze do menzurek i kręcic silnikiem,byc moze którys leje za duzo i ten cylinder ,,napędza" silnik a ze...
A skąd pewność, że tam też nie ja? Sprawdź przed rozruchem silnika poziom oleju. Jeżeli jest OK, to oznacza rozbiórkę silnika. Masz prawdopodobnie pęknięty płaszcz tłoka na jednym cylindrze i lub zatarte pierścienie.
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Witam. Mam problem z detuz f6l912 ponieważ cieżko pali na zimnym silniku a jak zapali po samostarcie to nie pali na wszystkie cylindry i strasznie dymi na siwo po 15min zaczyna chodzić normalnie. Pomocy
Witam proszę o pomoc zatarł mi się 1 cylinder w tym silniku f8l413f w kombajnie pilnie szukam części i fachowca tel 605788557 pilnie !!!
No cóz to pewnie dobry material na wywody akademickie.Moze producent ma powody by tak ustalać kolejność pierscieni.Generalnie przyjmuje sie że minutowy to także wpomagający pierscien zgarniający olej.Więc jego pozycja powinna byc jako druga.W dieslu tez jako drugi bo ze względy na wyższe cisnienia gazowe nad nim powinien byc jeden pierscien który jakby...
90 oC to jest temperatura płynu, chyba jednak nie przeczytałeś milion postów, bo byś trafił na ten odpowiedni. Przede wszystkim napisz co to za silnik, w jakim urządzeniu pracuje, bo by może będzie to po prostu w instrukcji. Tutaj masz przykład http://hondacbr.bloog.pl/id,5216353,titl... Najważniejsza...
Nagle tak z siebie czy stopniowo? Na początek zatrzymasz identyfikować cylinder który dymi po prostu odkręcasz kolektor wydechowy i odsuwasz go na centymetr będzie wtedy widać. Zaczynasz od początku od sprawdzenia rozrządu. Potem LDA. Dalej ustawienie pompek i podkładki pod nimi. Do tego wtryskiwacze. Potem cylindry i tłoki. Równie dobrze silnik mógł...
Witam, wyprzedzenie zaplonu '3mm przed GMP' - dotyczylo tylko paliw o LO 68 - 78 Oktan [ lata 50 - 70te/80te ] i stopni sprezania silnikow od 5,5 - do 7 : 1. Takie paliwa spalaly sie wtedy bardzo krotko / wybuchowo przy niskim sprezaniu zabytkowych silnikow, max do pozycji tloka w cylindrze 12 - 15 stopni po GMP i wtedy silniki mialy pelna moc z instrukcji......
Witam! Napiszę tu, ponieważ liczę na odpowiedź kolegi kkknc, który wiele pomaga w silnikach Deutz. Mój silnik f3l912 bardzo dymi z odmy i tłumika po zdjęciu pierwszej głowicy i cylindra widać malutki próg na cylindrze, lecz bardzo utopione zawory, chciałem dać głowicę do regeneracji i kupić nowe pierścienie. Moje pytanie - które lepsze - Bepco, NPR...
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
Silnik ma 5 cylindrów , jest chłodzony powietrzem .Pracuje w ciągniku Same Laser 100. Nie wiem jaki luz zaworowy powinien mieć ustawiony . Jeżeli ktoś wie prosze o info.
Daro122 , Po co zabierasz głos w sprawie, o której nie masz bladego pojęcia? Ten silnik jest chłodzony cieczą pomiędzy cylindrami płynie olej silnikowy. Zgodnie ze starą tradycją Deutz-a silnik chłodzony olejem. A na silnikach chłodzonych powietrzem ta firma zjadła zęby. A ich silnik słynęły z prostoty i trwałości. A jak zajrzysz do ich tabel to zobaczysz,...
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
Witam. Mam problem ze sprężarką śrubową Ingersoll Rand. Według mojej wiedzy jest to sprężarka P130 - nie posiada tabliczki znamionowej. Silnik Deutz 3 cylindry, typ: F3L 1011 F. Taka jak na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/2735689800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7868255000_1... Sprężarka ładnie pracuje...
Kolego temat dotyczy silnika 2011 a ty wyskakujesz, z 1013 który jest zupełnie innym silnikiem. Tam wyciągasz cały regulator i blokujesz listwę. Pompki się trymuje specjalnym kluczem Bosha i po każdym włożeniu jednej pompki sprawdza się suwmiarką wysuw listwy czy jest dobrze. Nie wspomnę o tym, że każda z tych pompek ma naniesioną elektro pisakiem na...
A co ze wskaźnikiem temperatury? Czujniki są 2 (przynajmniej w moim DX są)-jeden od przegrzania-uruchamia kontrolkę i jednocześnie klakson oraz drugi od wskaźnika temperatury. Obydwa czujniki zmontowane w głowicy 4-tego cylindra czyli tego przy kabinie.
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
A wystarczy poszukać na elektrodzie, było podawane kilka razy co prawda dla silnika z mniejszą ilością cylindrów, ale to prawie jedno i to samo. Ssące i wydechowe 0.15. Jak coś szukaj kolegi Kkknc na forum on Ci na pewno wiele pomoże.
Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny...
Podałem powietrze i na dwoch cylindrach wali dobrze w dolot, na dwóch trochę mniej. Proba olejowa poprawiła sprężanie o ok. 2-3 bary. Po wkreceniu swiec i probie odpalenia kręci i cofa silnik jak by cisnienie przedostawało się miedzy cylindrami. Reakcja podobna jak za duzo samo startu lub plaka psiknie się. Także cały silnik na szrot.
...Okazało się że na wszystkich cylindrach nie jest najlepiej - około 10bar. Nie jest zle. Silnik w dobrym stanie technicznym ma zwykle 11 - 12 barow. 10 barow na wszystkich cylindrach, to bardzo dobry wynik. Przeprowadziłem próbę olejową, okazało się że ciśnienie wzrosło do 17bar.... Chyba wlales zbyt duzo oleju.
silnik jest w rozściełaczu do asfaltu , wiec zeby cokolwiek sprawdzić poniżej cylindrów będę musiał go wyjmować , nie bardzo widzę o jaki zawór Ci chodzi , on jest gdzieś po stronie filtra oleju ?
Dzieki za pomoc silnik odpala! Tak jak pisaliscie uszczelka u mnie akurat na 2 cylindrze https://obrazki.elektroda.pl/8378802100_...
usterka Ford mondeo silnik 2.0 Tdci rok 2002 usterka P2339 opis do usterki mam taki :Cylinder 4 osiagnieto granice spalania stukowego ;;;,- czy moze to byc uszkodzenie czujnika ? czy te silniki maja do kazdego cylindra osobny czujnik splania stukowego ? oprocz tego silnik stracil duzo na mocy
Jeszcze jedna uwaga. Zwroc uwage ze cylindry w psa liczymy od rozrzadu, a wtryski od skrzyni biegow. Czyli uszkodzenie masz w obwodzie 3 wtrysku, na cylindrze 2. Pisze bo duzo ludzi sie myli na tym :) Podaj nam wiecej danych, jakis kod bledu mile widziany.
Po 3tyś godzin prowadnice wydechowe są poza zakresem. Po 6 ssące. A że głowica to monolit to trzeba frezować. Potem już są wymienne. Do tego po 6tyś silnik do rozbiórki cylindry u góry są już zużyte. Trzeba szlif robić, lub honować cylindry, wał najczęściej zostawiasz.
wystarczy ze zapieklo pierscienie w tlokach i taki efekt. olej miales wiec dol moze przezyl, ale w cylindrze panuje duzo wyzsza temperatura temperatura.
Prawidłowe to takie gdy równice wartości między cylindrami nie jest większa niż 10%. A tam uszczelki nie są cienkie miedziane pod każdą głowicą?
Witam szanownych forumowiczów. Żeby trochę nakreślić sprawę: jakiś czas temu w silniku ładowarki przegubowej zerwał się pasek rozrządu. Jako, że silnik był już mocno wyeksploatowany- padła decyzja o wykonaniu kapitalki: szlif cylindrów na nadwymiar, regeneracja pompek i wtrysków, itp. itd. Po remoncie silnik miał tendencję do przydymiania na czarno...
Jak to ustawić,w innym temacie do silnika 6cyl kolega kkknc pokazał zdjęcie może i w tym silniku poda taką fotę. Może poda, może nie poda. ;) Jedyna różnica to, że pompę dla 3 cylindrów ustawiasz na dwa znaki. http://obrazki.elektroda.pl/6977661300_1... A dla 6 cylindrów na jeden znak. Jak w tym poście. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Witam. Od kilku dni moje e60 sprawia ze opadaja mi rece. Szukalem juz wszedzie i poprostu nie wiem co mam dalej zrobic. Na zimnym silniku po kilku godzinach postoju, kiedy dodam zbyt duzo gazu silnik wpada w wibracje. Dwa razy zlapal blad z wypadania zaplonu na roznych cylindrach. Dodam ze swiece, cewki i wtryski sa nowe. Inpa zlapala rowniez blad zwiazany...
Sorry że tak późno odpisuję silnik mam db50 Piaggio dozownik jest od nowości i nie było z tym problemu trochę a później ten zapłon ustawie i kupię zimniejszą świecę na cylindrze airsal l słaby rezo na oryginalnym jest dwa razy większe bo tam są dodatkowe kanały wydechowe próbuję kupić tą świecę z napisem Japan NGK albo Boscha jakiegoś albo jakaś Iskra...
Powinien równo pracować. Silniki 3 cylindrowe nie powinny generować takich wibracji. Na którymś cylindrze kuleje. Na wolnych obrotach luzuj pojedynczo przewody od wtrysków i obserwuj pracę okaże się który to.
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
Cześć Wszystkim. Od kilku dni mam problem z silnikiem Deutz F3M1011F w sprężarce śrubowej Compair C38. Po 7-8 godzinach pracy przy piaskowaniu silnik traci moc. Na jałowych obrotach trzęsie jakby pracował na dwóch cylindrach i ma problem wkręcać się na obroty przy poborze powietrza. Przez te 7-8 godzin chodzi bez zarzutu. Przerwy kilkuminutowe co około...
Jak jest przedmuch pod głowicą to nie tylko przy odpalaniu ale podczas pracy przede wszystkim. Nie wiesz o czym piszesz, a ten silnik widzisz pierwszy raz na zdjęciu powyżej. Początek przedmuchu objawia się silnym strzałem przy rozruch, który cichnie po paru sekundach. Zdejmij osłony i zobacz gdzie są ślady okopcenia z drógiej strony silnika. Można...
Witam, paliwa alkoholowe : etanol / metanol maja 'LO' 100-120, ale ich wartosc opalowa jest nawet o polowe mniejsza, niz przecietnych benzyn - dlatego np. w silnikach zuzlowych mozna stosowac stopien sprezania 14 : 1, bo alkohole sa na takie sprezanie bardzo odporne/ przeciwstukowe... Ale przez te niska wartosc opalowa - trzeba w gaznikach zuzlowych...
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
Niekoniecznie 'naprawa glowna', czasem wystarczy wymienic tlok z pierscieniami, usunac z gladzi cylindra 'smugi aluminium' [ tylko skrobiac delikatnie kawalkiem sprezystej blaszki, np. nierdzewnej - 'szpachelka' lub ostrym nozem, ale patrzec przez lupe / zeby nie porysowac gladzi, a tylko zeskrobac resztki aluminium z zeliwnej gladzi / nigdy nie szlifowac...
Witam, taki 'rant' u gory tulei cylindra - dawniej nazywal sie 'progiem / wyrzezbionym przez pierscienie tlokowe' i jesli byl bardzo plytki / 1 - 2 'setki' - to 'dawno temu' usuwano taki prog / skrobakiem i montowano nowe pierscienie, niekoniecznie nawet na wiekszy szlif... Bo przy duzych srednicach tlokow, np. 90 - 100 mm / dopuszczalny lub montazowy...
(at)jakubpiaskun Kolego Szanowny, proponuje jak najszybciej sprawdzić kompresję tego silnika na wszystkich cylindrach, w stanie zimnym i po nagrzaniu (!). Nasuwa się też podejrzenie uszczelki pod glowicą - gdy się rozgrzeje-dostaje się olej z układu chłodzenia do cylindrów. Przepraszam, zapomniałem napisać. Trochę znam te silniki z agregatów prądotwórczych,...
Olej spala albo dołem tzn. pierścienie na tłkoach albo górą tzn. uszczelniacze zaworów no i zostaje jeszcze uszczelka głowicy. Sprwawdź ciśnienie i świece w cylindrach.
Masz kompresor z silnikiem Deutz-a. A nie kompresor Deutz-a. Dostrzegasz różnicę ? Do tej widać niezła rzeźbę. Do ustawienia bieg jałowy i sprawdzenie nastawy ciśnienia powietrza. Jakie masz nastawione ciśnienie.
Wedlug mnie jesli na ssaniu chodzi ok to dostaje za malo benzyny a za duzo powietrza. Filter powietrza prawidlowo zalozny ? Nie ma nieszczelnosci pomiedzy cylindrem a gaznikiem ?
http://lmgtfy.com/?q=gilzowanie+bloku Oczywiście szukałem informacji na temat glizowania ,ale nic szczególnego nie znalazłem. Powiedzcie mi z jakiego producenta użyć pierścieni. Czy producenta primy jest warte czy szukać goetz itd. Średnica wewnętrzna cylindra to 96mm dla silnika 3.8
Dzieki za odpowiedz . Widze wlasnie silnik na sprzedarz i jest wydruk pokazany z pomiarem i tam ma 33\34 bar . to za duzo ?
Sprawdzales wreszcie cisnienie w cylindrach i zawory? Jesli nie, to widze, ze za duzo masz kasy na serwisy:
Moc i norma spalin to co dobiło trwałość silników. Kolejna bzdura zawsze można to tak zrobić zaprojektować dobrać materiały i wykonać, że trwałość będzie ogromna. Prosty przykład silnik Deutz 6 cyl seria 913 ten silnik w wersji wolnossącej ma 105 koni. Najbardziej wysilona doładowana wersja CP ma ich prawie 600. Trwałość każdego z nich według producenta...
Na kazdej swiecy, sprawdzalem cewki z zalozonymi swiecami. Czyli moze to byc wtrysk? Za duzo podaje i zalewa, przez co tez "spalanie" jest ogromne?
Jeżeli jest tylko jedna świeca żarowa to stosuje się taką na napięcie 11V. Jeżeli w silniku są 4-8 cylindrów i po jednej świecy na cylinder to stosuje się połączenia szeregowe świec, oporu kontrolnego i rezystora dopasowującego do napięcia instalacji. Jeszcze inaczej jeśli stosowane są świece żarowe-płomieniowe. Wtedy świeca z reguły jest 6V z rezystorem...
Witam Panowie, mam pytanie odnośnie silnika. Silnik 6 cylindrów na pompach jednostkowych pod odciążeniem traci moc i zaczyna przebierać, filtry wymienione, układ drożny, wymieniona była jedna pompa bo serwis stwierdził ze złom. Chodzi mi konkretnie o ciśnienie paliwa na wolnych i pod obciążeniem. Dodam że silnik pracuje w ładowarce.
Problem zdiagnozowany, czyli tak jak paru kolegów obstawiało uszczelkę i okazała się uszczelka wydmuchana na 2cylindrze więc naprawa nie kosztowna. Cylindry są w idealnym stanie zero progów nawet bardzo wyraźnie widać proces honowania gładzi cylindra, więc zmieniamy samą uszczelkę dałem głowice do sprawdzenia i ewentualnej naprawy zawodów i prowadnic...
mam pytanie czy kosz sprzeglowy tuningowy z wieksza iloscia zebow od 70-tki duzo daje i czy nie szkodzi dla silnika z gory dziekuje za odp
posiadam w nim Gaźnik Pierburg MERCEDES 2EE jak go wyregulować? i jak ustawić ten zapłon ja nic tam nie grzebałem od kupna. Nie wydaje mi się, że jest słabe ciśnienie na cylindrach silnik by musiał być strasznie dojechany a nie ma wcale duzo przejchane jak na te auto. Na świece idzie benzyna wiec powinnien zaskoczyć bo iskra jest.
deutz wymiana cylindrów deutz silnik silnik deutz
focal subwoofer satelita astra hotbird ustawić samsung ue37d5500rw
pompa pralki gorenje moment dokręcania wałka rozrządu
Xerox WorkCentre 6605 - Skutki wysypania tonera Mercury 30/40 HP – podłączenie obrotomierza, przewody, ustawienia impulsów, analog i SmartCraft