Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny...
Witam Panowie, mam pytanie odnośnie silnika. Silnik 6 cylindrów na pompach jednostkowych pod odciążeniem traci moc i zaczyna przebierać, filtry wymienione, układ drożny, wymieniona była jedna pompa bo serwis stwierdził ze złom. Chodzi mi konkretnie o ciśnienie paliwa na wolnych i pod obciążeniem. Dodam że silnik pracuje w ładowarce.
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
Kupujesz różne pod cylinder i pod głowicę. Jak masz z czego to ustawiasz. Inna sprawa to bez sensu robić górę na sztukę jak dół też zużyty. Zaraz jeszcze się okaże że kupione najtańsze propartsy które wytrzymają 100h. Co więcej Deutz farh silników nie robił.
Witam tak jak w temacie silnik mam w kombajnie zbożowym . Silnik sam wkręca sie na obroty nie reaguje na dodawanie gazu znajomy powiedział mi że mogła sie zaciąc listwa w pompie paliwa ... Co koledzy o tym sądzą ??
Potrzebuję pomocy co do silnika jak w temacie.Krótki opis.Silnik po kompletnym remoncie.Nowe cylindry,pierścienie,tłoki,panewki główne i korbowodowe.Nowe końcówki wtrysków.Po remoncie odpalił super.Wyklepał 30 motogodzin na dotarciu i "stracił gaz".Zostały mu tylko wolne obroty.Fachowiec orzekł-pompa.Dałem na warsztat okazało się że jakiś zaworek.Zamontowałem...
Witam i proszę o pomoc. Sprawa dotyczy silnika F3L 2011 zamontowanego w podnośniku Genie. Początkowo silnik po uruchomieniu zachowywał się jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Po spwawdzeniu przewodów, filtrów, pompki itp wykluczyłem tę opcję. Po kolejnej próbie silnik zaczął gwałtownie nabierać obrotów i nie można było go zatrzymać ani elektrozaworem...
Cześć jestem tu nowy, a wiec proszę o wyrozumiałość. Poszukuje danych do silnika deutz BF4M 1008 silnik pracuje w koparce. szukam danych co do momentów dokręcania głowicy, gdyż muszę wymienić uszczelkę pod głowica bo została uszkodzona. proszę pomoc, (dane techniczne ) i o uwagi na co uważać w tych silnikach, na co zwracać uwagę, jestem mechanikiem...
Witam. Poszukuje danych serwisowych do silnika Deutz'a F8L413F a konkretnie momenty dokręcania śrub głowicy, korbowodów i kap wału korbowego. Jeśli ktoś zna takowe dane a nie chce ich tu podawać na pewno się dogadamy tylko prosze o info na PW :)
Silnik pod obciążeniem ciężko i powoli wkręca się na obroty. Nie ma mocy. Max obroty silnika 1250.( problem pojawił się po dłuższym nie użytkowaniu)Filtry paliwa/powietrza zmienione. Odpala od "kopa" równo pracuje nie dymi Ktoś coś podpowie? https://obrazki.elektroda.pl/3781883800_...
Pacjent jak w temacie. Ogólny brak mocy, nie sposób nim cokolwiek ciągnąć. pod obciążeniem nie dymi z rury wydechowej. Baardzo leniwie przyspiesza bez przyczepy. TEXA nie komunikuje się ze sterownikiem silnika więc nie da się odczytać kodów blędów.
Ja w koparce Atlas 1704 silnik 6 cylindrów mam problem z ustawieniem pomp. Kolejność i podkładki są ok, silnik pali od strzała ale mam mało mocy. Co może być nie tak?
Silnik ma 5 cylindrów , jest chłodzony powietrzem .Pracuje w ciągniku Same Laser 100. Nie wiem jaki luz zaworowy powinien mieć ustawiony . Jeżeli ktoś wie prosze o info.
kkknc Cermotor akurat ich nie dobierał. A więc od początku. 17 lat temu jedna z firm przeprowadziła kapitalny remont tego silnika. Jeśli chodzi o tuleje, zamontowano je z firmy yenmak (wymiar wysokości 137,3 mm - zgodny z instrukcją). Niestety w zeszłym roku w silniku pękł wał na 4 korbie. Na szczęście tak pękł, że blok ostał się cały. Tym razem postanowiłem...
Witam szanownych forumowiczów. Żeby trochę nakreślić sprawę: jakiś czas temu w silniku ładowarki przegubowej zerwał się pasek rozrządu. Jako, że silnik był już mocno wyeksploatowany- padła decyzja o wykonaniu kapitalki: szlif cylindrów na nadwymiar, regeneracja pompek i wtrysków, itp. itd. Po remoncie silnik miał tendencję do przydymiania na czarno...
Dzień dobry Potrzebuję jak ustawić luzy zaworowe w ciągniku Deutz Farh Agrotron. Tabliczka na zdjęciach Silnik 6 cylindrów 165 KM 2000r mk3 https://obrazki.elektroda.pl/8025561400_... https://obrazki.elektroda.pl/9720393000_... https://obrazki.elektroda.pl/6223654600_...
Nigdy nie robiłem w Deutzu trzycylindrowym wiec potrzebuje pomocy. Otóż silnik strzelał przy rozruchu i nierówno chodził na jałowych. Znalazłem przedmuch na uszczelce pod głowicą. Wymieniłem uszczelkę. Przedmuchu nie ma nie strzela ale dalej nierówno chodzi. Podczas luzowania przewodów na wtryskach z dwu cylindrów tryska jak powinno natomiast z jednego,...
Jak jest przedmuch pod głowicą to nie tylko przy odpalaniu ale podczas pracy przede wszystkim. Nie wiesz o czym piszesz, a ten silnik widzisz pierwszy raz na zdjęciu powyżej. Początek przedmuchu objawia się silnym strzałem przy rozruch, który cichnie po paru sekundach. Zdejmij osłony i zobacz gdzie są ślady okopcenia z drógiej strony silnika. Można...
silnik jest w rozściełaczu do asfaltu , wiec zeby cokolwiek sprawdzić poniżej cylindrów będę musiał go wyjmować , nie bardzo widzę o jaki zawór Ci chodzi , on jest gdzieś po stronie filtra oleju ?
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
...Pozbawisz silnik chłodzenia... to jest silnik deutz 4 cyl. chłodzony powietrzem. posiada taki termostat? chodzi mi głownie o kwestię nagrzania kabiny - omijajac termostat przy nagrzewnico kabiny pozbawie silnik chłodzenia?? - nie bardzo rozumiem Co za różnica ile ma cylindrów pisałem ci przecież, że silniki w maszynach, w których siedzi człowiek...
Sprawdziłem u siebie w case MX135 też hydraulika typu LS. Silnik przy maksymalnym skręcie schodzi z 800 na 620-650 obr/min i też słychac że silnik ma ciężko ale to 6 cylindrów więc nie gaśnie. Przyszło mi jeszcze do głowy że w orbitrolu są różne zawory m.innymi przelewowy i może on trzyma za wysokie ciśnienie w układzie.Może by je należało zmierzyć...
witam złożyłem silnik i muszę przyznać że ten "remont" okazał się udany przyczyną tego przedmuchu były pierścienie na jednym z cylindrów niestety do pompy olejowej się nie dostałem,gdyż musiałbym wyjąć cały silnik na zewnątrz,mam tylko nadzieję że mi nic nie pęknie po zapaleniu,jak to opisałem wcześniej,prawdziwy test odbędzie się w żniwa. POZDRAWIAM...
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Masz <typen schild > zrob zdjecie jaka masz wersje ta instrukcja dotyczy 2.6 i 3.6 Koparka, O&K MH3, koparka mobilna, ok. 9 ton osprzętu, chwytak, łyżka, dop. GG ok. 9000 kg Hydraulicznie blokowane osie wahadłowe. Z mechanicznie regulowanym wysięgnikiem. Napęd na wszystkie koła, włączana blokada mechanizmu różnicowego. Silnik, 3 cylindry Deutz...
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Witam wszystkich. Poszukuję instrukcji obsługi do ładowarki SAMBRON J24S. Lub kogoś, kto miałby czas, żeby poświęcić trochę czasu. Mam Sambron j24s. Silnik deutz 3 cylindry. Silnik obecnie odpalony na krótko i ładnie gada. Reszta, czyli przewody i osprzęt w stanie agonalnym. Mus zrobić elektrykę od podstaw, tu potrzebne zdjęcia co i jak jest w kablach...
Takie które mają styki 87 i 87a, np. 561 dla 12V
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
Tak jak pisałem ściągnij kolektor wydechowy i sprawdź który cylinder. Bo objaw dziwny dla tego silnika.
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
W pytaniu podałeś F2-F4 a to tylko ilość cylindrów. Luzu zaworowe nie zależą od ilości cylindrów.
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
ogólnie ładowarka fajna, mała, zwinna, silnik 3 cylindry Deutz, nie do zajechania, hydraulika też, napędy też, tylko ta skrzynia, a nawet nie skrzynia, bo ona działa, tylko same te tarcze sprzęgłowe, łapki przełącznik przód tył, nie mam pojęcia jak to zrobić, nie ma części, może same tarcze sprzęgłowe do dup... są dwa tam, ale nie wiem czy to ich wina,...
o ile dobrze pamiętam to NH Clayson 1530 ,czyli to trochę nowszy kombajn, 1530 miał silnik Forda 6 gary i był trochę młodszy od M122.Widziałem parę egzemplarzy NH Clayson M122 z silnikiem Deutz 4 cylindry to jednak chyba były montowane oryginalnie w tym modelu.Dodam że na tabliczce pisało Made In France.
Nie możesz zostawić takiej nierówności między cylindrami.
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Witam, jestem na etapie montażu głowic w silniku DEUTZ BF4L913 nr ser. 8351990, a co za tym idzie muszę dobrać grubość podkładek. Głowice ściągnąłem dlatego, że powstał przedmuch na jednym cylindrze, z tego co sie dowiedziałem poprzedni majster zastosował na wszystkich cylindrach jednakowej grubości podkładki i pod głowice również oczywiście na oko,...
Koledze nie chce się chyba szukać bo było kilka razy na forum. Tylko nie dla silnika z 6 cylindrami, a trochę mniejszego.
Może rozglądnij się za silnikiem Deutz (F2 L 912) 2 cylindry lub Hatz też 2 cylindry. Silniki powszechnie używane w sprzęcie budowlanym i chłodzone powietrzem.
Remontuję, a dokładnie wymieniam jeden z cylindrów, bo miał być to tylko szybki remont dla znajomego. Ale postanowiłem rozebrać, wyczyścić pozostałość. Proszę nie pisać głupich komentarzy, bo silnik Deutz robię pierwszy raz.
Pierścienie zapiekają się bo olej jest nieodpowiedni lub uszkodzone są natryski olejowe, chłodzące denka tłoków. Chciasz kiedyś miałem okazje rozbierać silnik w którym pierścienie notorycznie się zapiekały. Klijent rozbierał go regularnie co miesiąc. Aż po szóstym razie się poddał. Okazało się że zakładał pierścienie od innego silnika, przerobiwszy...
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Momenty i luzy zaworowe podałem przy okazji silnika 912 który mechanicznie jest taki sam jak 913 ( średnica cylindra inna ) tu masz linka www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h...
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
Podmieniłeś pompę wtryskową na inną czy miejscami zamienione. Co z pozostałymi rzeczami które wymieniłeś. 4 cylinder najbliżej pompki paliwa.
No cóz to pewnie dobry material na wywody akademickie.Moze producent ma powody by tak ustalać kolejność pierscieni.Generalnie przyjmuje sie że minutowy to także wpomagający pierscien zgarniający olej.Więc jego pozycja powinna byc jako druga.W dieslu tez jako drugi bo ze względy na wyższe cisnienia gazowe nad nim powinien byc jeden pierscien który jakby...
Dzień dobry.Typ silnika deutz bs 4l 913. Pytanie brzmi :dlaczego nie ma kompresji po wyminie tloków i cylindrów? a wlożone podkladki pod glowice to 3.3 milimetry. Ponoć powinna być między 3 a 3,9. Pozdrawiam
Silnik Deutz F4M 2011. Na forum jest osoba która w nich siedziała. Patrząc na instrukcję obsługi, silnik nie posiada funkcji dawki rozruchowej. Są niezależne pompki wtryskowe na cylinder napędzane z wałka rozrządu. Rozumiem że w tym silniku nie masz normalnych świec żarowych w komorze spalania. Możliwe że w tym silniku są zastosowane tłoki aluminiowe...
Nie widzę tego by 5 letnia maszyna miała tylko 1100h. Zmierz kompresję, wtryski i pompki. Diagnostyka tego silnika to 2h.
bym musiał sprawdzić jeden czujnik jest na cylindrze na bank.do wentylatora nie idzie ani jeden kabel, tylko tak jak w przykładowym linku https://allegro.pl/oferta/silnik-deutz-v... kolega kombajn kupił używany poprzedni właściciel robił remont wiec o gwarancji nie ma już mowy, ewidentnie brakuje wiatru bo cylindry są po dniu...
W workshop manualna nic o lampie nie pisze za to jest pokazana metoda kropelkową. Ciekawi mnie gdzie ta kabina w sprężarce czy generatorze prądotwórczym. Kolejność cylindrów odlana na bloku. Przy ustawianiu zapłonu w parzysto cylindrowych silnikach bez znaczenia czy bierzesz 1 czy ostatni cylinder. Wyjdzie to samo. Ten z postu ma 4 cylindry.
silnik deutz deutz silnik równoważenie cylindrów
pomiar elektromagnesu rozrusznika instalacja elektryczna altana działa obrotomierz mazda
ue50hu6900 podświetlenie ktrot wyświetlacz
Schemat elektryzatora EBS-872, 6 tranzystorów – opis układu, typowe usterki, zamienniki Nilfisk – lanca cieknie, wymiana O-ringów, uszczelki do myjki ciśnieniowej