Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Witam. Posiadam kompresor śrubowy jak w temacie z silnikiem deutz 3 cylindry interesują mnie wszystkie informacje związane z jego elektroniką sterownie śrubą, a w szczególności jakie powinny być założone przekażniki ponieważ nie posiada on żadnego a powinny być 3 proszę o pomoc ponieważ nie posiadam żadnego schematu a wnecie nie mogę nic znajść.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Masz <typen schild > zrob zdjecie jaka masz wersje ta instrukcja dotyczy 2.6 i 3.6 Koparka, O&K MH3, koparka mobilna, ok. 9 ton osprzętu, chwytak, łyżka, dop. GG ok. 9000 kg Hydraulicznie blokowane osie wahadłowe. Z mechanicznie regulowanym wysięgnikiem. Napęd na wszystkie koła, włączana blokada mechanizmu różnicowego. Silnik, 3 cylindry Deutz...
Witam wszystkich. Poszukuję instrukcji obsługi do ładowarki SAMBRON J24S. Lub kogoś, kto miałby czas, żeby poświęcić trochę czasu. Mam Sambron j24s. Silnik deutz 3 cylindry. Silnik obecnie odpalony na krótko i ładnie gada. Reszta, czyli przewody i osprzęt w stanie agonalnym. Mus zrobić elektrykę od podstaw, tu potrzebne zdjęcia co i jak jest w kablach...
z boku jest taka pokrywa wzdłuż cylindrów i głowic zwężająca się ku końcowi silnika . ona dobrze spasowana ? prawidłowo przylega ? nie ma gdzieś lewego powietrza co na zewnątrz ucieka i nie jest wdmuchiwane na silnik?
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Może rozglądnij się za silnikiem Deutz (F2 L 912) 2 cylindry lub Hatz też 2 cylindry. Silniki powszechnie używane w sprzęcie budowlanym i chłodzone powietrzem.
Witam mam pytanie zastanawiam się nad remontem silnika Deutz BF6L 913T. Zaczyna kopcić z odmy i po odkręceniu wlewu od oleju wydobywa się dym.Cisnienie oleju na zimnym ponad 5bar na zagrzanym 2.5 więc dół bym zostawił myślę wymienić cylindry tłoki i zregenerować głowice czy taki zabieg wystarczy czy poradzę sobie z tym sam trochę się znam na mechanice...
ogólnie ładowarka fajna, mała, zwinna, silnik 3 cylindry Deutz, nie do zajechania, hydraulika też, napędy też, tylko ta skrzynia, a nawet nie skrzynia, bo ona działa, tylko same te tarcze sprzęgłowe, łapki przełącznik przód tył, nie mam pojęcia jak to zrobić, nie ma części, może same tarcze sprzęgłowe do dup... są dwa tam, ale nie wiem czy to ich wina,...
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
o ile dobrze pamiętam to NH Clayson 1530 ,czyli to trochę nowszy kombajn, 1530 miał silnik Forda 6 gary i był trochę młodszy od M122.Widziałem parę egzemplarzy NH Clayson M122 z silnikiem Deutz 4 cylindry to jednak chyba były montowane oryginalnie w tym modelu.Dodam że na tabliczce pisało Made In France.
Nie możesz zostawić takiej nierówności między cylindrami.
A możesz podpowiedzieć, dlaczego w silniku z turbo są wyższe podkładki? U mnie ktoś zastosował wyższe cylindry i niestety max, co się zmieści, to 1.1 przy zastosowaniu 0.5 pod cylinder, żeby uzyskać 1 mm komorę spalania.
Koledze nie chce się chyba szukać bo było kilka razy na forum. Tylko nie dla silnika z 6 cylindrami, a trochę mniejszego.
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Ustawiana komora spalania czy składana na sztukę? Na sztukę uszczelki z zestawu pod głowice 1,1 mm Dodano po 21 Komory spalania nie ustawiane góra skręcona na uszczelki metalowe z zestawu. Górne uszczelki pod głowice wymiar 1.1mm. A pod cylindry były cieniutkie. Więc jak ustawić kupić grubsze pod głowice np. 1.15mm lub jeszcze inne.
Zamykam. Rozsypała sie pompka wstepna. Czyli słabe cisnienie do pompy wtryskowej objawia sie w tym silniku brakiem podawania paliwa na pierwszy cylinder. Silnik f3l912. Dzięki za odzew.
Pierścienie zapiekają się bo olej jest nieodpowiedni lub uszkodzone są natryski olejowe, chłodzące denka tłoków. Chciasz kiedyś miałem okazje rozbierać silnik w którym pierścienie notorycznie się zapiekały. Klijent rozbierał go regularnie co miesiąc. Aż po szóstym razie się poddał. Okazało się że zakładał pierścienie od innego silnika, przerobiwszy...
Ja w koparce Atlas 1704 silnik 6 cylindrów mam problem z ustawieniem pomp. Kolejność i podkładki są ok, silnik pali od strzała ale mam mało mocy. Co może być nie tak?
bym musiał sprawdzić jeden czujnik jest na cylindrze na bank.do wentylatora nie idzie ani jeden kabel, tylko tak jak w przykładowym linku https://allegro.pl/oferta/silnik-deutz-v... kolega kombajn kupił używany poprzedni właściciel robił remont wiec o gwarancji nie ma już mowy, ewidentnie brakuje wiatru bo cylindry są po dniu...
Jeśli kopci szarym takim jak się przyjrzysz niebieskawym dymem, to znaczy, że przepala olej i pierścienie (możliwe że włącznie z gładziami cylindra) ma zużyte.
W pytaniu podałeś F2-F4 a to tylko ilość cylindrów. Luzu zaworowe nie zależą od ilości cylindrów.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
Zmierz sobie cisnienie na poszczegolnych cylindrach ona sporo ci powie. Z tego co piszesz to gdy zapalasz to silnik nie pracuje ci na wszystkich cylindrach, czyli oprocz zuzycia silnika moze ci kable WN nie domagaja, obejrzyj sobie swiece. Duzo rzeczy moze odpowiadac za taki stan rzeczy. Ja bym zaczal od kompresji bo m.in. tak wyglada zapalanie zimnego...
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Tak jak pisałem ściągnij kolektor wydechowy i sprawdź który cylinder. Bo objaw dziwny dla tego silnika.
Podmieniłeś pompę wtryskową na inną czy miejscami zamienione. Co z pozostałymi rzeczami które wymieniłeś. 4 cylinder najbliżej pompki paliwa.
Witam. Mam problem z detuz f6l912 ponieważ cieżko pali na zimnym silniku a jak zapali po samostarcie to nie pali na wszystkie cylindry i strasznie dymi na siwo po 15min zaczyna chodzić normalnie. Pomocy
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Momenty i luzy zaworowe podałem przy okazji silnika 912 który mechanicznie jest taki sam jak 913 ( średnica cylindra inna ) tu masz linka www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h...
Nie widzę tego by 5 letnia maszyna miała tylko 1100h. Zmierz kompresję, wtryski i pompki. Diagnostyka tego silnika to 2h.
Silnik Deutz F4M 2011. Na forum jest osoba która w nich siedziała. Patrząc na instrukcję obsługi, silnik nie posiada funkcji dawki rozruchowej. Są niezależne pompki wtryskowe na cylinder napędzane z wałka rozrządu. Rozumiem że w tym silniku nie masz normalnych świec żarowych w komorze spalania. Możliwe że w tym silniku są zastosowane tłoki aluminiowe...
Remontuję, a dokładnie wymieniam jeden z cylindrów, bo miał być to tylko szybki remont dla znajomego. Ale postanowiłem rozebrać, wyczyścić pozostałość. Proszę nie pisać głupich komentarzy, bo silnik Deutz robię pierwszy raz.
Witam, nic nie znalazles w sieci - bo dzisiaj praktycznie '99%' uzytkownikow o tym nie wie, to jest 'klasyczny / ksiazkowy' wrecz objaw bardzo opoznionego zaplonu lub niskiego stopnia sprezania silnika, np. 6 : 1 - a zastosowanie do niego dzisiejszego paliwa '95 Oktan'..? Podejrzewam, ze to jednak dosc nowy silnik i powinien miec ok. 8,5 - 9 : 1 sprezanie,...
jesli jestes zielony to poszukaj starych wydań "Swiata motocyklisty" (rocznikow nie pamietam) ale byla tam seria artykołów o usprawnianiu silnika 2T wraz z obliczeniami , rysunkami itp..od tego bym zaczal na twoim miejscu bo w 2t duzo latwiej cos popsuc niz ulepszyc :-)
Nagle tak z siebie czy stopniowo? Na początek zatrzymasz identyfikować cylinder który dymi po prostu odkręcasz kolektor wydechowy i odsuwasz go na centymetr będzie wtedy widać. Zaczynasz od początku od sprawdzenia rozrządu. Potem LDA. Dalej ustawienie pompek i podkładki pod nimi. Do tego wtryskiwacze. Potem cylindry i tłoki. Równie dobrze silnik mógł...
Witam wszystkich. Przy remoncie silnika deutz f6l912 stwierdziłem, że wymiar komory spalania poszczególnych cylindrów nie mieści się w w normach z instrukcji tj. 1-1,2mm. A zawiera się w przedziałach 1,7-1,9mm. Dodam tylko, że pod tuleje i pod głowice zamontowałem najcieńsze dostępne dla tego typu silnika podkładki - odpowiednio 0,2 mm i 1 mm. I mam...
W workshop manualna nic o lampie nie pisze za to jest pokazana metoda kropelkową. Ciekawi mnie gdzie ta kabina w sprężarce czy generatorze prądotwórczym. Kolejność cylindrów odlana na bloku. Przy ustawianiu zapłonu w parzysto cylindrowych silnikach bez znaczenia czy bierzesz 1 czy ostatni cylinder. Wyjdzie to samo. Ten z postu ma 4 cylindry.
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
A skąd pewność, że tam też nie ja? Sprawdź przed rozruchem silnika poziom oleju. Jeżeli jest OK, to oznacza rozbiórkę silnika. Masz prawdopodobnie pęknięty płaszcz tłoka na jednym cylindrze i lub zatarte pierścienie.
Kolejno popuszczaj rurki cisnieniowe na wtryskiwaczach by sprawdzic czy dymi z jednego cylindra czy ze wszystkich. Wywal filtr powietrza na probe. Sprawdzic skok zaworow dolotowych i luz. Sprawdzic synchronizacje wydajnosciową wtryskiwaczy.(wtryskiwacze do menzurek i kręcic silnikiem,byc moze którys leje za duzo i ten cylinder ,,napędza" silnik a ze...
(at)sigwa18 powiedz mi po co ty się odzywasz w temacie na którym nie masz pojęcia. Jakoś magicznie ci przepala gdzieś uszczelkę do kanału popychaczy a wystarczy że ją przypali do kanału chłodniczego. Już będzie olej szedł do cylindra i się spalał. Tak autorzy jest to jak najbardziej możliwe to bardzo często usterka w tych silnikach na początku tylko...
Witam proszę o pomoc zatarł mi się 1 cylinder w tym silniku f8l413f w kombajnie pilnie szukam części i fachowca tel 605788557 pilnie !!!
Dzień dobry Potrzebuję jak ustawić luzy zaworowe w ciągniku Deutz Farh Agrotron. Tabliczka na zdjęciach Silnik 6 cylindrów 165 KM 2000r mk3 https://obrazki.elektroda.pl/8025561400_... https://obrazki.elektroda.pl/9720393000_... https://obrazki.elektroda.pl/6223654600_...
No cóz to pewnie dobry material na wywody akademickie.Moze producent ma powody by tak ustalać kolejność pierscieni.Generalnie przyjmuje sie że minutowy to także wpomagający pierscien zgarniający olej.Więc jego pozycja powinna byc jako druga.W dieslu tez jako drugi bo ze względy na wyższe cisnienia gazowe nad nim powinien byc jeden pierscien który jakby...
90 oC to jest temperatura płynu, chyba jednak nie przeczytałeś milion postów, bo byś trafił na ten odpowiedni. Przede wszystkim napisz co to za silnik, w jakim urządzeniu pracuje, bo by może będzie to po prostu w instrukcji. Tutaj masz przykład http://hondacbr.bloog.pl/id,5216353,titl... Najważniejsza...
Witam. Mam problem ze sprężarką śrubową Ingersoll Rand. Według mojej wiedzy jest to sprężarka P130 - nie posiada tabliczki znamionowej. Silnik Deutz 3 cylindry, typ: F3L 1011 F. Taka jak na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/2735689800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7868255000_1... Sprężarka ładnie pracuje...
Witam! Napiszę tu, ponieważ liczę na odpowiedź kolegi kkknc, który wiele pomaga w silnikach Deutz. Mój silnik f3l912 bardzo dymi z odmy i tłumika po zdjęciu pierwszej głowicy i cylindra widać malutki próg na cylindrze, lecz bardzo utopione zawory, chciałem dać głowicę do regeneracji i kupić nowe pierścienie. Moje pytanie - które lepsze - Bepco, NPR...
Witam, wyprzedzenie zaplonu '3mm przed GMP' - dotyczylo tylko paliw o LO 68 - 78 Oktan [ lata 50 - 70te/80te ] i stopni sprezania silnikow od 5,5 - do 7 : 1. Takie paliwa spalaly sie wtedy bardzo krotko / wybuchowo przy niskim sprezaniu zabytkowych silnikow, max do pozycji tloka w cylindrze 12 - 15 stopni po GMP i wtedy silniki mialy pelna moc z instrukcji......
Po 3tyś godzin prowadnice wydechowe są poza zakresem. Po 6 ssące. A że głowica to monolit to trzeba frezować. Potem już są wymienne. Do tego po 6tyś silnik do rozbiórki cylindry u góry są już zużyte. Trzeba szlif robić, lub honować cylindry, wał najczęściej zostawiasz.
Masz kompresor z silnikiem Deutz-a. A nie kompresor Deutz-a. Dostrzegasz różnicę ? Do tej widać niezła rzeźbę. Do ustawienia bieg jałowy i sprawdzenie nastawy ciśnienia powietrza. Jakie masz nastawione ciśnienie.
Daro122 , Po co zabierasz głos w sprawie, o której nie masz bladego pojęcia? Ten silnik jest chłodzony cieczą pomiędzy cylindrami płynie olej silnikowy. Zgodnie ze starą tradycją Deutz-a silnik chłodzony olejem. A na silnikach chłodzonych powietrzem ta firma zjadła zęby. A ich silnik słynęły z prostoty i trwałości. A jak zajrzysz do ich tabel to zobaczysz,...
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
jeszcze nie mierzyłem ale chce wiedzieć jakie ma być prawidłowe ponieważ wymieniałem zestawy cylindry i tłoki i wszystko jest w miare ok silnik pali na dotyk jest mocny ale jak się doda gazu to coś jakby stukało w jednym cylindrze kolega doradzil mi żebym sprawdził ciśnienie sprężania bo być może trzeba zastosować większą uszczelkę pod głowicę
Kolego temat dotyczy silnika 2011 a ty wyskakujesz, z 1013 który jest zupełnie innym silnikiem. Tam wyciągasz cały regulator i blokujesz listwę. Pompki się trymuje specjalnym kluczem Bosha i po każdym włożeniu jednej pompki sprawdza się suwmiarką wysuw listwy czy jest dobrze. Nie wspomnę o tym, że każda z tych pompek ma naniesioną elektro pisakiem na...
A co ze wskaźnikiem temperatury? Czujniki są 2 (przynajmniej w moim DX są)-jeden od przegrzania-uruchamia kontrolkę i jednocześnie klakson oraz drugi od wskaźnika temperatury. Obydwa czujniki zmontowane w głowicy 4-tego cylindra czyli tego przy kabinie.
Może kolega uzna to za zabytek ale PAD 8. Silnik od Ursusa C330 czyli niezniszczalny a części jak potrzebne "za miedzą" Palony jak zwykły ciągnik. Uwaga nie NRD 4 cylindry V chłodzony powietrzem, głośny, brak części. Sama prądnica też dostępna.
Podałem powietrze i na dwoch cylindrach wali dobrze w dolot, na dwóch trochę mniej. Proba olejowa poprawiła sprężanie o ok. 2-3 bary. Po wkreceniu swiec i probie odpalenia kręci i cofa silnik jak by cisnienie przedostawało się miedzy cylindrami. Reakcja podobna jak za duzo samo startu lub plaka psiknie się. Także cały silnik na szrot.
w którego tylnej części odgięła się "płetwa"/ ząbek-o który opiera się koniec sprężyny. 1 Występuje mocne szarpanie na pasku, że skacze napinacz. 2 Orginalny był dużo trwalszy. Myślę że to jest przyczyną tego stanu rzeczy: Po remoncie silnik miał tendencję do przydymiania na czarno pod obciążeniem, W miarę swoich możliwości zobacz kąty początku wtrysku...
...Okazało się że na wszystkich cylindrach nie jest najlepiej - około 10bar. Nie jest zle. Silnik w dobrym stanie technicznym ma zwykle 11 - 12 barow. 10 barow na wszystkich cylindrach, to bardzo dobry wynik. Przeprowadziłem próbę olejową, okazało się że ciśnienie wzrosło do 17bar.... Chyba wlales zbyt duzo oleju.
Witam, warto jeszcze sprawdzic - czy na glowicy jest moze zamontowana elektryczna 'dekompresja' [ elektromagnes / pociagajacy za dzwigienke naciskajaca zawor wydechowy w trakcie zapalania rozrusznikiem ], bo jesli jest takowe urzadzenie na glowicy - to byc moze ma juz zbyt poluzowana linke / ciagnaca za dzwigienke, ktora uchyla zawor wydechowy w trakcie...
usterka Ford mondeo silnik 2.0 Tdci rok 2002 usterka P2339 opis do usterki mam taki :Cylinder 4 osiagnieto granice spalania stukowego ;;;,- czy moze to byc uszkodzenie czujnika ? czy te silniki maja do kazdego cylindra osobny czujnik splania stukowego ? oprocz tego silnik stracil duzo na mocy
Dzieki za pomoc silnik odpala! Tak jak pisaliscie uszczelka u mnie akurat na 2 cylindrze https://obrazki.elektroda.pl/8378802100_...
Jeszcze jedna uwaga. Zwroc uwage ze cylindry w psa liczymy od rozrzadu, a wtryski od skrzyni biegow. Czyli uszkodzenie masz w obwodzie 3 wtrysku, na cylindrze 2. Pisze bo duzo ludzi sie myli na tym :) Podaj nam wiecej danych, jakis kod bledu mile widziany.
Problem zdiagnozowany, czyli tak jak paru kolegów obstawiało uszczelkę i okazała się uszczelka wydmuchana na 2cylindrze więc naprawa nie kosztowna. Cylindry są w idealnym stanie zero progów nawet bardzo wyraźnie widać proces honowania gładzi cylindra, więc zmieniamy samą uszczelkę dałem głowice do sprawdzenia i ewentualnej naprawy zawodów i prowadnic...
wystarczy ze zapieklo pierscienie w tlokach i taki efekt. olej miales wiec dol moze przezyl, ale w cylindrze panuje duzo wyzsza temperatura temperatura.
Sprawdz cisnienie na cylindrach najpierw. Po 4-5 obrotach musi nabic manometr i to wszystko. Kto Ci pompe sprawdzał i jak ? jak wtryski były sprawdzane.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Powinien równo pracować. Silniki 3 cylindrowe nie powinny generować takich wibracji. Na którymś cylindrze kuleje. Na wolnych obrotach luzuj pojedynczo przewody od wtrysków i obserwuj pracę okaże się który to.
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
Witam. Od kilku dni moje e60 sprawia ze opadaja mi rece. Szukalem juz wszedzie i poprostu nie wiem co mam dalej zrobic. Na zimnym silniku po kilku godzinach postoju, kiedy dodam zbyt duzo gazu silnik wpada w wibracje. Dwa razy zlapal blad z wypadania zaplonu na roznych cylindrach. Dodam ze swiece, cewki i wtryski sa nowe. Inpa zlapala rowniez blad zwiazany...
Sorry że tak późno odpisuję silnik mam db50 Piaggio dozownik jest od nowości i nie było z tym problemu trochę a później ten zapłon ustawie i kupię zimniejszą świecę na cylindrze airsal l słaby rezo na oryginalnym jest dwa razy większe bo tam są dodatkowe kanały wydechowe próbuję kupić tą świecę z napisem Japan NGK albo Boscha jakiegoś albo jakaś Iskra...
Cześć Wszystkim. Od kilku dni mam problem z silnikiem Deutz F3M1011F w sprężarce śrubowej Compair C38. Po 7-8 godzinach pracy przy piaskowaniu silnik traci moc. Na jałowych obrotach trzęsie jakby pracował na dwóch cylindrach i ma problem wkręcać się na obroty przy poborze powietrza. Przez te 7-8 godzin chodzi bez zarzutu. Przerwy kilkuminutowe co około...
silnik jest w rozściełaczu do asfaltu , wiec zeby cokolwiek sprawdzić poniżej cylindrów będę musiał go wyjmować , nie bardzo widzę o jaki zawór Ci chodzi , on jest gdzieś po stronie filtra oleju ?
Silnik ma 5 cylindrów , jest chłodzony powietrzem .Pracuje w ciągniku Same Laser 100. Nie wiem jaki luz zaworowy powinien mieć ustawiony . Jeżeli ktoś wie prosze o info.
Jak jest przedmuch pod głowicą to nie tylko przy odpalaniu ale podczas pracy przede wszystkim. Nie wiesz o czym piszesz, a ten silnik widzisz pierwszy raz na zdjęciu powyżej. Początek przedmuchu objawia się silnym strzałem przy rozruch, który cichnie po paru sekundach. Zdejmij osłony i zobacz gdzie są ślady okopcenia z drógiej strony silnika. Można...
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
Witam, paliwa alkoholowe : etanol / metanol maja 'LO' 100-120, ale ich wartosc opalowa jest nawet o polowe mniejsza, niz przecietnych benzyn - dlatego np. w silnikach zuzlowych mozna stosowac stopien sprezania 14 : 1, bo alkohole sa na takie sprezanie bardzo odporne/ przeciwstukowe... Ale przez te niska wartosc opalowa - trzeba w gaznikach zuzlowych...
Niekoniecznie 'naprawa glowna', czasem wystarczy wymienic tlok z pierscieniami, usunac z gladzi cylindra 'smugi aluminium' [ tylko skrobiac delikatnie kawalkiem sprezystej blaszki, np. nierdzewnej - 'szpachelka' lub ostrym nozem, ale patrzec przez lupe / zeby nie porysowac gladzi, a tylko zeskrobac resztki aluminium z zeliwnej gladzi / nigdy nie szlifowac...
Olej spala albo dołem tzn. pierścienie na tłkoach albo górą tzn. uszczelniacze zaworów no i zostaje jeszcze uszczelka głowicy. Sprwawdź ciśnienie i świece w cylindrach.
Witam, taki 'rant' u gory tulei cylindra - dawniej nazywal sie 'progiem / wyrzezbionym przez pierscienie tlokowe' i jesli byl bardzo plytki / 1 - 2 'setki' - to 'dawno temu' usuwano taki prog / skrobakiem i montowano nowe pierscienie, niekoniecznie nawet na wiekszy szlif... Bo przy duzych srednicach tlokow, np. 90 - 100 mm / dopuszczalny lub montazowy...
A co jeszcze oprócz nowego wału i panewek powinienem zrobić żeby silnik trzymał ciśnienie (nie mówię tu o pompie która też za chwilę wymienię bo już zamówiłem) cylindry i tuleje były w dobrym stanie bez spadku kompresji to po co wymieniać jak nowe mogą być gorsze niż Ori. Dodano po 1 Nie wiem czy w normie skoro na bardzo rozgrzanym spada aż prawie...
Wedlug mnie jesli na ssaniu chodzi ok to dostaje za malo benzyny a za duzo powietrza. Filter powietrza prawidlowo zalozny ? Nie ma nieszczelnosci pomiedzy cylindrem a gaznikiem ?
http://lmgtfy.com/?q=gilzowanie+bloku Oczywiście szukałem informacji na temat glizowania ,ale nic szczególnego nie znalazłem. Powiedzcie mi z jakiego producenta użyć pierścieni. Czy producenta primy jest warte czy szukać goetz itd. Średnica wewnętrzna cylindra to 96mm dla silnika 3.8
Dzieki za odpowiedz . Widze wlasnie silnik na sprzedarz i jest wydruk pokazany z pomiarem i tam ma 33\34 bar . to za duzo ?
Witam! potrzebuję informacji z jaką siłą dokręcać śruby na głowicy, korbowodach, wale korbowym w silniku 105.4p lub podobnym 4 cylindry Szukałem w sieci jednak nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc!
Sprawdzales wreszcie cisnienie w cylindrach i zawory? Jesli nie, to widze, ze za duzo masz kasy na serwisy:
Fakt, zazwyczaj zamontowany był wentylator, studzący cylinder, napędzany paskiem z koła zamontowanego na kole magnesowym. O ttm chciałem napisać. Kolega.mnie ubiegł. Wystarczyło na kole magnesowym dać jakieś łopatki i strumień powietrza skierować na cylinder i żywotność tych.silników znacząco by wzrosła. Podobna sprawa zdarzyła mi się też w ciągniku...
Witam. Remontuje silnik f2l511, po złożeniu odpala bez zarzutu tylko pluje olejem w wydech na pierwszym cylindrze, drugi jest ok. Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane nadwymiar, pierścienie...
A wystarczy poszukać na elektrodzie, było podawane kilka razy co prawda dla silnika z mniejszą ilością cylindrów, ale to prawie jedno i to samo. Ssące i wydechowe 0.15. Jak coś szukaj kolegi Kkknc na forum on Ci na pewno wiele pomoże.
Na kazdej swiecy, sprawdzalem cewki z zalozonymi swiecami. Czyli moze to byc wtrysk? Za duzo podaje i zalewa, przez co tez "spalanie" jest ogromne?
mam pytanie czy kosz sprzeglowy tuningowy z wieksza iloscia zebow od 70-tki duzo daje i czy nie szkodzi dla silnika z gory dziekuje za odp
deutz cylindry silnik deutz deutz silnik
silnik elektryczny pradu stalego calypso schemat hotbird transponder
neostrada router neostrada router
Tryb serwisowy w LG TV 43UT81006LA: Jak włączyć? Moment dokręcania głowicy silnika Nissan QR20DE