Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury głowicy silnik chłodzony powietrzem Deutz BF4L913 pomoże ktoś gdzie on się znajduje?
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Są na forum. Sam podawałem.
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Jak wszystko w tym silniku.
Jakie są momenty dokręcenia głowicy w silniku DEUTZ F3L1011 oraz jaki jest schemat dokręcania (kolejność)?
Witam, podajcie mi luzy zaworowe i momenty dokręcania głowicy do silnika Deutz F3L1011.
Witam, silnik Deutz BF 4M 2011. Proszę o podanie momentu dokręcania głowicy. Z góry dziękuję.
Temat dotyczy konkretnego silnika. To podaj to miejsce, a nie że bywa. Bo w tym silniku nie bywa.
Witam! Na początku się przywitam, gdyż jestem nowy na forum. A wiec witam, i od razu pytam! Poszukuje danych o momentach dokręcania śrub na głowicy silnika Deutz F3L 2011, oraz luzy zaworowe. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Silnik Deutz Fahr po zrobieniu całej góry stuka, moim zdaniem źle ustawiona komora spalania, tłok wali o głowicę. Co myślicie? Z góry dziękuję za informacje.
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
Witam. Składam silnik Deutz BF4M 2011 po kapitalnym remoncie do agregatu CompAir, przy rozbiórce silnika z głowicy wypadły 4 plastikowe rurki, załączam zdjęcie. Czy ktoś podpowie cóż to jest i gdzie się znajdowało?
Witam szukam procedury dokręcania śrub głowicy silnika Deutz F3M 2011.Znalazłem taki opis ;1etap 30Nm 2 etap 80Nm 3etap 160Nm 4 etap 120 st.Proszę o opinie czy ten opis jest własciwy?
Witam Poszukuje instrukcji naprawy do silnika Deutz f2 912 lub jakiś wartości dokręcania głowicy, panewek, luzu zaworowego itp.
Ja w podobnym temacie : silnik Deutz Lombardini F4M 1008, wymieniałem uszczelkę pod głowicą więc wyjąłem wtryski. Niestety wykręciłem te śrubki z kontrami w dźwigienkach pompek / wtrysków. Mam teraz problem - nie wiem jak je wyregulować. Proszę o pomoc. Alfred, tel 502 353 242.
Niestety nie element przychodzi kompletny gotowy, wyregulowany. Na twoim miejscu ja bym ten element wymienił. Ale jak chcesz się bawić to polecam montaż bez przedniego dekla silnika i regulacje na bieżąco bez demontażu, nie bój się olej nie wychlapie
Witam. Silnik f3l1011 pompa do betonu, mixokret. Odpala, wyrzuca olej przez tłumik, po kilku sekundach gaśnie. Remont generalny rok temu, remont głowicy 4-miesiace temu. Co może być?
Witam czy może mi ktoś podać z jakim momentem i ile stopni dokręcić głowicę w silniku F4L1011F , znalazłem inne tematy,ale nie są one czytelne,albo podane same stopnie ,albo same momenty , pomoże ktoś?
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Kurczek ja juz nie wiem :( zawoizę jutro pompę do ustawienia razem z wtryskami i zobaczę wtedy. a może być któraś głowica uszkodzona?
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
Za 15 tys zrobisz sam remont. Szlif cylindrow Tloki, głowica, wal, panewki, Głowica sama 2800zl planowanie ,zawory ,frezowanie gniazd ,uszczelniacze , prowadnicę, myślę że jak sam poskładasz motor to 15tysiecy starczy
Jak kompresja? co z paliwem, cewką rozruchową i pompkami paliwa. O pasku rozrządu nie wspominam. Jakiej wysokości założona usczelka. Zawory za mały luz...... I po co ściągać głowicę jak silnik nie pali?
Więc kiepsko. Silnik do remontu i ustawienia.
A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
Nie ma silnika bs4l913 tylko jak już to pewnie BF4L913. Czyli doładowany rzędowy cztero cylindrowy szybko obrotowy silnik. Dla mnie jak nie ma kompresji to nie ma czyli jest 0 bar lub blisko tej wartości. Podkładki daje się pod cylinder i pod głowicę mierząc odległość tłoka od głowicy dobiera się podkładkę, a nie na pałe.
Witam, zakupiłem maszynę do posadzek tzw. miksokret. Silnik to Deutz F3L1011F. Po kilku pracach wykonanych zaczął mocno pobierać olej i kopcić jakby na biało, błękitno, coś takiego. Moje podejrzenie pada na uszczelkę pod głowicą, ale mechanik, który miał się podjąć naprawy, zrezygnował. Może ktoś coś podpowiedzieć.
Można od góry można od dołu. Chociaż lepiej moim zdaniem od dołu. Wersja D to oznaczenie starych silników z lat 70. Miały parę rzeczy które nie pasowały. Pompa wtryskowa o innej średnicy kołnierza i zdaje się wał korbowy o lekko zmienionych przeciągach i wykorbienia większe o 1mm.
Witam proszę o pomoc zatarł mi się 1 cylinder w tym silniku f8l413f w kombajnie pilnie szukam części i fachowca tel 605788557 pilnie !!!
Witam Robię remont silnika deutz 913 i chciałbym się dowiedzieć jak praktycznie zmierzyć grubość podkładki pod głowicą do których krawędzi mierzyć? pozdrawiam i liczę na info
Wpisz w wyszukiwarkę tylko Deutz i znajdziesz kolega Kkknc podał tylko że dla silnika dwu cylindrowego.
Głowicy nie dociągasz, zwiększasz tylko luz zaworowy. I po przepracowaniu 500h przeprowadzasz powtórną regulację zaworów tym razem na standartowy luz dla tego silnika. Później luz kontrolujesz co 1000h lub raz w roku.
Prawidłowe to takie gdy równice wartości między cylindrami nie jest większa niż 10%. A tam uszczelki nie są cienkie miedziane pod każdą głowicą?
Wymień OEC 0010
Witam Wziąłem się za remont kapitalny silnika 912 pięciocylindrowego, tera bede składał i takie pytanie- jakie są momenty dokręceń śrub wału, korbowodów i głowic dla tego silnika? Jeszcze bedzie zabawa z ustawieniem odległości między tłokiem a głowicą w GMP... macie jakis dobry sposób?
Ten cienki wężyk co idzie do zbiornika wyrównawczego jest drożny? Jak była ściągana głowica to ktoś patrzał jak wygląda blok na dole - czy nie ma tam jakiegoś szlamu czy syfu? Skoro jest termostat z grzałką to temperatura jego otwarcia jest wyższa niż standardowego. Grzałka jest po to by go otworzyć wcześniej jeżeli sterownik uzna to za stosowne. W...
Cześć.Ma ktoś może manuala do silnika deutz z kombajnu zbożowego f8l 513? Potrzebował bym choć momenty dokręcania śrub głowicy (z podobnego modelu 60Nm+3x60' ale nie jestem pewien czy aby ten model ma podobnie)Jeszcze chcialbym się upewnić czy komora spalania bez turbo powinna posiadać wymiar 0.9-1.2 ? Będe bardzo wdzięczny za sprawdzone informację...
jak dobrze pamietam to po lewej stronie silnika naciecie na srubie pod srubokret, a jakie miał cisnienie oleju silnik
Nie dopala paliwa. Zacznij i wtrysków. Można też ściągnąć kolektor wydechowy i zobacz który cylinder. Można obniżyć pompki na podkładkach co da wcześniejszy zapłon. Uszczelniaczy nie wymieniaj to bez sensu. Przy tym przebiegu to już prowadnice zaworowe na wydechach do wymiany. A że głowica to monolit to trochę trzeba roboty i czasu by to zrobić.
Witam i dziękuje za pomoc jutro rano biorę się za składanie ciekawe jakie niespodzianki jeszcze znajdę bo miał być mały remont czyli uszczelnienie bom leciał olej z pod tulei a okazało się że musiałem wymienić całe zestawy naprawcze i jeszcze nie podoba mi się głowica bo przy gniazdach zaworowych jest pęknięcie i nie wiem czy ona się nadaje.
potrzebuje zmienic gore silnika z vp(pompy rozdzielaczowej) na pd(pompowtrysk) 2 silnik pd kompletny pasujacy droga inwestyca a posiadam głowice i duzo czesci od pd dlatego chce zmienic głowice razem z wiazką
A co ze wskaźnikiem temperatury? Czujniki są 2 (przynajmniej w moim DX są)-jeden od przegrzania-uruchamia kontrolkę i jednocześnie klakson oraz drugi od wskaźnika temperatury. Obydwa czujniki zmontowane w głowicy 4-tego cylindra czyli tego przy kabinie.
witam proszę o pomoc jakie są luzy na zaworach deutz-fahr agroplus s70 silnik d10n 3-tłokowy turbo i czy dokręcamy głowicę do pierwszej regulacji zaworów od nowości a jeśli tak to jaka wartość Nm
tak, zazwyczaj po planowaniu głowicy daje się grubszą uszczelkę zwłaszcza do silników diesla. Co do splanowania głowicy 3mm oczywiście da sie to zrobić ale to już ciężka sprawa ponieważ trzeba skrócić zawory zeby nie waliły o tłoki. silnik sie zuzywa to sie zuzywa wiec dlatego raczej takie rzeczy sie robi w polonezach i fiatach bo duzo nie kosztuje...
Pokaż mi silnik khdf24. http://www.deutz.de/live_deutz_products/... Bo nawet producent nic o nim nie wie. Stawiam na serie 1011 i uszczelkę pod głowicą lub uskodzoną sprężarkę. Luzy podane w systemie metrycznym i calowym. Nic tylko czytac prawidłowo.
Trochę w traktorach tego było, różne Perkinsy W samochodach to Citroen CX 2,5, Daihatsu Rocky 2,5, Fiat 2,5 stosowany w 131 i 132, Ford Transit 2,4, Land Rover 2,25, Mercedesy 2,0, 2,2, i 2,4. Opel Blitz 2,1 i 2,3, Reno Trafik i Master 2,5. Podałem ci auta z końca lat 70 początek, 80 więc tam elektronik nie będzie. Co nieco w dieslach zaczęło się pojawiać...
Kto odpowie na takie pytanie?To nie wróżba.Stoisz przy silniku i nie wiesz czy jest przedmuch a ktoś na odległość ma to wywróżyć.Jak jest przedmuch pod głowicą to nie tylko przy odpalaniu ale podczas pracy przede wszystkim.
Jest taka zależność ciśnienie w cylindrze a skok zaworu na zimnym silniku Wybite gniazda popychaczy w głowicy, same popychacze duzo ci podpowiedziałem manometr i do dzieła co sie dzieje na zimnym a co na ciepłym
Witam ;) Mam astre 1.7 td (nie isuzu). mam problem poniewaz 3 dni temu zauwazyłem, ze w zbiorniku płyny chłodniczego jest olej. myslałem ze poszła uszczelka pod głowicą, zaprowadziłem auto do mechanika i po rozebraniu silnika powiedziano mi ze moze byc peknieta głowica, zalecono mi zebym kupił nowa, niestety duzo kosztuje ! :cry: moze być, ze poszło...
popychacze wymienione na nowe .awaria jednego spowodowała uszkodzenie wałka , rozrząd i pompki ustawione , głowica była planowana . po zdjęciu przewodów z pompek jedna podaje mniejszą ilość paliwa jest to widoczne na oko .rozruch zimnego silnika jest delikatnie utrudniony przez ok 10 sekund silnik pracuje nierównomiernie
W dysku nie ma silnika krokowego. Do napedu talezy jest silinik 3 fazy:) tylko ze na niske napiecie, sterowany specjanym ukłądem. głowica jest poruszana przez cewke w silnym polu magnesów neodymowych. podbnie jak w głosniku tylko ze bez membrany zamieniajacej drgania głowicy na fale akustyczno to za duzo muzyki sie nie usłyszy. Silnik poruszający głowicą...
Robiłem TCD2013 po 9,5tys mth (popychacze, wałek rozrządu powodem a po demontażu również zestawy i remont głowicy). Pompa została stara, nawet jej nie rozkręcałem (brat bliźniak tej z tematu) i przepracowało to do teraz kolejne 2,5tys mth bez zastrzeżeń.
Remontuję dokładnie silnik f2l411, bardzo podobny do 511. Jaki luz zaworowy? Jaki luz między denkiem a głowicą? Jak smarowane są tuleje cylindryczne? Czy olej na nie dostaje się poprzez popychacze? Proszę o pomoc
Czemu głupota z ta podkładka egr z tego co czytałem to duzo osób tak robi bo ponoć zawala silnik syfem? Racja za egr dac 1tys to troche za duzo! Dłubanie w głowicy to duze koszta i cieżko o dobrego fachowca. Jak jestes to pomarudze jeszcze, bo jade w delegacje a co bys powiedział na montarz czegos takiego jak downpipe ?
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
Jeżeli w odmie jest pełno oleju to ma przedmuchy - pierścienie są do wymiany. Zawsze jest druga opcja, że odma zużyta. Ja na Twoim miejscu rozebrał bym tenże silnik, i zobaczył, co się dzieje na tłokach. Być może, masz zawory wyklepane i ciśnienia sprężania nie trzymają Dopóki głowicy nie ściągniesz to się niczego nie dowiesz.
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
1. Za reakcje ogona odpowiada zyroskop elektroniczny,zwany tez "gyro" z ang. Z tego co widze w tym modelu jest on wbudowany w modul 4in1 razem z regulatorem obrotow silnika i odbiornikiem. Tu akurat nie duzo nie pomoge bo nie wiem jak to dziala. 2. Tak,mozna np. tutaj http://www.chinesejade.com/walkera1_B.ht... sa oklucia do lopat. 3. Moze to byc uszkodzone...
Tak w ogóle to może ten silnik jeszcze pochodzi? Objaw podstawowy to kopci na biało przy odpalaniu ale jak się rozgrzeje to już nie... Czy to znaczy, że płyn chłodniczy bierze już - głowica padnięta czy niekoniecznie? W ogóle może jesteś z łodzi i miał byś ochotę popływać motorówką?:) No albo ktoś tu jest kto się zna na silnikach z tej okolicy i miał...
albo ewentualnie naprawiać głowicę co jest raczej mało pewną opcją i duzo roboty. RBH jak w każdym samochodzie.
chyba ze wolisz drugi silnik wrzucic profesjonalny remont glowicy to nie lada koszt a warto zrobic wszystko a jak masz drugi silnik ktory sprawdzisz jeszcze w aucie to bylo by duzo lepiej
Bardziej na biało turbo ok jest nowe dolot do kolektora suchy.
Poza tym czy możesz się trochę przyłożyć do robienia zdjęć? Żeby były bardziej czytelne. Przychylam się do prośby/rady. Szczególnie jeśli chodzi o siłownik zaworu. Widać że to jakiś Hertz, ale nie wiadomo jaki. Poza tym jak jest zasilany. Schemat połączeń by sie przydał. Podejrzewam, że ten Auraton ma styki bezpotencjałowe do których jest podłączona...
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
Krick co to za glowice masz zalozone? jais konkretny model, czy takie akurat zanalazles? Czy pasowaly dobrze, jak cenowo maga wygladac i czemu tak duzo :) . Ale powaznie pytam. Z tego co widzę jest to głowica sprężarki od Jelcza.
Witajcie. Mam taki problem. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód-peugeot 309 silnik 1.1 rok prod 1992 zaczał duzo palić nawet podwojnie nz wczesniej około 14 l/100km. Ale chyba to nie wina tej wymiany uszczelki. Może pasek rozrządu na źle założono? Macie jakieś pomysły ?
Olej spala albo dołem tzn. pierścienie na tłkoach albo górą tzn. uszczelniacze zaworów no i zostaje jeszcze uszczelka głowicy. Sprwawdź ciśnienie i świece w cylindrach.
Ostatnio podobny problem byl w TVN - Usterka. Polonez mial zgniecionego weza przez co gaz nie za dobrze lecial. a zeby lecial trzeba bylo zmniejszyc doplyw powietrza przez co silnik wysysal 2x tyle gazu. Zaczalbym od wymiany filtra powietrza i regulacji. Te silniki duzo pala niestety.
Po 3tyś godzin prowadnice wydechowe są poza zakresem. Po 6 ssące. A że głowica to monolit to trzeba frezować. Potem już są wymienne. Do tego po 6tyś silnik do rozbiórki cylindry u góry są już zużyte. Trzeba szlif robić, lub honować cylindry, wał najczęściej zostawiasz.
Czyli jeśli rozkręcałem cały dolot w sensie od filtra aż do głowicy wymieniałem uszczelki i na moje oko tam wszystko jest szczelne to skąd takie cisnienie ? ono jest duzo za duze? to jest napewno powód tego ze silnik tak chodzi?
Lukag nie użytkuję 5 ale je naprawiam podobnie jak inne firmy... Co ci powiedzieć K5 nie jest złą myjką ani jakiś super sprzętem, myje nawet nieźle cały czas sie zmienia. Pierwsza była K 5.55 miała chłodzenie powietrzne głowica ta sama, obecnie silnik jest chłodzony wodą a to duża zaleta. Widziałem wiele zagotowanych uzwojeń przez prace na przedłużaczach...
Witam. Remontuje silnik f2l511, po złożeniu odpala bez zarzutu tylko pluje olejem w wydech na pierwszym cylindrze, drugi jest ok. Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane nadwymiar, pierścienie...
No to niestety jest nieszczelnośc głowicy z blokiem, a tu juz nie ejst tak wesoło. Ale w tym silniku uszczelke sie robi bardzo dobrze, jest duzo miecja i tanie czesci, auto w sam raz do nauki:)
ja mam podobny a nawet ten sam problem... autko kreci ale nei pali. Mój mechanik mi powiedział ze albo są swiece uszkodzone ale stwierdził ze mało prawdopodobne zeby sie wszystkie spaliły. Następnie stwierdził ze to może wina przekaznika...kazał mi go odpalic ze startera( sprej taki)... tak zrobiłem i odpalił odrazu( nie nalezy tego psikac duzo bo uszczelke...
Nie jest tak do konca dawno temu w vw t4 1,9 robilismy taka kombinacje tloki z tdi glowica ,cala reszta zostala z aaz dolozylismy intelkuler .Byl duzo mocniejszy i niedmuchal uszczelki pod glowica ,choc na zwyklej pompie
Odpowiedź dość prosta- szlify Łabno Ludwik Narutowicza 25 Tarnów, pompy wtryskowe, wtryskiwacze - Łękawica 39b, u nich dowiesz się o regenerację głowic- ja robiłem w Dębicy
A ile nim przejechałaś od zakupu? Udowodnisz że nie katowałaś silnika? Jesteś w stanie to zrobić? Chłop nie musiał wiedzieć, sam bym nie wiedział - od tego mam mechanika, żeby ogarniał co trzeba, ja się nie znam, nie ruszam, bo jeszcze pogorszę. Wiem że to nie jest auto za dziesiątki czy setki tysięcy, ale dla mnie te kilka tysięcy to duzo pieniędzy....
Witam problem rozwiązany wina po stronie sterownika . Co się okazało że ktoś chip tuning robił u jakiegoś partacza wszystko się rozjechało dawki na starcie turbo za duzo ustawione więc temat zamykam . Wedle mechaników wtryski głowica walki pompa paliwa do wymiany. 100 zł koszt przeglądu sterownika wgranie oryginału do skody 350 zł
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
Witam Mam taki problem że silnik Deutz zaczął mi brać bardzo olej po dodaniu gazu kopci nie znacznie na białawo może troszkę na niebiesko. Nie ma żadnego problemu z odpaleniem rano jak jest zimny i jak ciepły. W zimę palił bez większych problemów. Silnik mam zamontowany w zwyżce teleskopowej. Moje pytanie co tam mogło szczelić czy to wina głowicy czy...
Witam. Jak w temacie. Silnik zamontowany w mixokrecie. 2014 rok 2450 mg. Po odpaleniu na zimnym chodzi jak zegarek. Po około 10 minutach pracy na obciążeniu puszcza kłęby białego, siwego dymu i coś strzela w środku. Maszyna nawet nie chce za bardzo zgasnąć po wyłączeniu stacyjki tylko pomalu schodzi z obrotow i gasnie. Sprawdzana głowica wtryski i dalej...
Znajac francuskie koncerny samochodowe glowica jest pewnie przykrecona srubami o ciekawej glowce i wymaga specjalnego klucza. Jesli walek rozrzadu jest w glowicy to nie musisz ustawiac zaworow ale jedno jest pewne ze trzeba miec jakies pojecie o rozrzadzie bo trzeba go rozebrac a pozniej zle zlozony powoduje spustoszenie w silniku. Tak ze jak nie wiesz...
Nie wiem o jakiej tarczy kątowej pan mówi. Jeżeli jest podany kąt wtrysku bo prawie jest w każdym silniku i jak ktoś ma ściągniętą głowicę i przy okazji poczyści zawory i wymieni na nich uszczelniacze to wtedy jest pewny że jest sprawna głowica. Wtedy można nawet sprawdzić skok tłoka. Ustawienie wtrysku zrobiłem w ten sposób że biorąc połowę skoku to...
ok dzieki posprawdzam to wszystko. Pompki są na wałku rozrzadu a wtryski chyba bezposredno tzn. koncówka wtrysku wystaje z głowicy i wchodzi delikatnie w taką dziurę na tłoku. Jeszcze jedna kwestia- żeby wyregulować tą pompkę to muszę odkręcić cały lewy bok silnika?? Bo ta pompka jest w środku i teoretyczne mocowana na 2 śruby tylko jak je odkreciłem...
Na zdjęciu mechaniki nieśmiało widać blaszany "kapturek"na silniku.Masz polski silnik Silma .One nowe słabo sobie radziły.Mała szansa na stabilne obroty.Zamienne silniki są raczej dostępne w niewielkich kosztach ok.20zł.Generalnie to całkiem porządny sprzęt.Ważna jest porządna rolka i stan osi koła zamachowego w obrębie taśmy.Do ustawienia luz koła...
blokady kupione w woli łaskarzewskiej w serwisie deutza. inne silniki 2011 szly na te blokady. glowica nie sciagana, sruby oryginalne
no taa ja mam w 4 suwie silnik dośc mocny 125 z dłuzszym korbowodem niz np loncin zbiera sie tez ładnie. chłodzenie nie tylko zalezy od głowicy, olej jaki jest wlany tez duzo daje jak syntetyk który zmniejsza tarcia i łapie mniej ciepła. Dodano po 4 w moim pytaniu chodziło mi bardziej czy taki zestaw bedzie funkcjonował, jezdził, odpalał, płynnie silnik...
Pompa na znaki zakręcamy po regeneracji i nic więcej przy niej nie trzeba ustawić zakręcić i ma być Druga sprawa będę ustawiał luzy zaworowe i chciałbym przy okazji wymienić uszczelniacze zaworowe jeśli się da i czy jest dużo problemu z tym da radę wymienić bez wyciągania zaworów i ściągania głowicy ( tłok do góry żeby zawory nie wpadły do środka ściągam...
Jest progres panowie. Głowica silnika była remontowana, zmieniono 2 zawory. Silnik teraz duzo lepiej pracuje. Kompresja 11 bar. Jak dodaje gazu na jałowym to już nie kopci z wydechu. Mechanik wymienił wtrysk i pompke paliwa. Dodatkowo trzeba było wymienic pompe wody bo ciekło z niej... Pali mniej troche, ale nie jestem zadowolony do końca. Powinien...
Witam, 'jakby chcial, a nie mogl...' - takie wlasnie objawy 'niemoznosci odpalenia / ciezkiego odpalania, itp.' - daje bardzo opozniony zaplon mieszanki w komorze spalania, jakby iskra pojawiala sie na elektrodach swiecy - duzo po 'ZZ' tloka, niestety. A jesli juz odpali - to czasem trzeba do polowy 'odkrecac manetke gazu' - zeby silnik zaczal w ogole...
Radzio 9701 myślę że do dwóch spreżarek 5,5kw może być za mało .Tu masz podane ile na jedną potrzeba aby działało bezproblemowo .Pamiętaj że pompe wspomagania też będzie napędzał ten sam silnik więc ja dałbym 7,5kw wtedy masz pewność że będzie to działać a w razie potrzeby gdy mocy będzie wystarczać mozna podnieść obroty kołem na silniku.http://www.polmo-lodz.com.pl/kat...
Witam, najpierw co do sprzęgła, to pewnie osoba, która cię holowała przypaliła nieco tarczę sprzęgła, jeśli nie bardzo nie ma się czym martwić. Nawet przy delikatnym przypaleniu jest duzo smrodu i dymu. Co do Twojego silnika, jeśli nie dostał się do niego duzy strumień wody, to wszystko skończy się na wymianie uszczelki pod głowicą i kosztach ok 500...
Witam jest to wina silnika Drum czyli głowicy. Często spotykana usterka. Nie którym to przeszkadza, nie którym nie. Zalecana jest w takim przypadku wymiana tej głowicy, ale wcale nie ma pewności, że po wymianie będzie ciszej. Oszacowanie przez serwisanta głośności pracy głowicy jest względne i zależy wyłącznie od serwisanta. Jeśli uzna on, że należy...
chyba że płyn chłodniczy dostaje się do silnika, przyczyna może być uszczelka pod głowicą Tej opcji nie wykluczam pare osob ten samochód już mialo na warsztacie i wrozyli mi to samo . Przy wymianie oleju bylo w nim duzo sadzy jakis kawalkow "kamyczków" tak jakby się silnik sypal...
głowica deutz deutz głowica silnik deutz głowica momenty
kompresor nieszczelny regulator napięcia przewody honda podłączyć pilot renault
płyta indukcyjna płyta indukcyjna
Thermomix wyłącza się zaraz po włączeniu - możliwe przyczyny Migający zegar w piekarniku Amica ED37614BX-type steam