A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
Cześć jestem tu nowy, a wiec proszę o wyrozumiałość. Poszukuje danych do silnika deutz BF4M 1008 silnik pracuje w koparce. szukam danych co do momentów dokręcania głowicy, gdyż muszę wymienić uszczelkę pod głowica bo została uszkodzona. proszę pomoc, (dane techniczne ) i o uwagi na co uważać w tych silnikach, na co zwracać uwagę, jestem mechanikiem...
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Jak wszystko w tym silniku.
popychacze wymienione na nowe .awaria jednego spowodowała uszkodzenie wałka , rozrząd i pompki ustawione , głowica była planowana . po zdjęciu przewodów z pompek jedna podaje mniejszą ilość paliwa jest to widoczne na oko .rozruch zimnego silnika jest delikatnie utrudniony przez ok 10 sekund silnik pracuje nierównomiernie
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
Nie dopala paliwa. Zacznij i wtrysków. Można też ściągnąć kolektor wydechowy i zobacz który cylinder. Można obniżyć pompki na podkładkach co da wcześniejszy zapłon. Uszczelniaczy nie wymieniaj to bez sensu. Przy tym przebiegu to już prowadnice zaworowe na wydechach do wymiany. A że głowica to monolit to trochę trzeba roboty i czasu by to zrobić.
Silnik Deutz Fahr po zrobieniu całej góry stuka, moim zdaniem źle ustawiona komora spalania, tłok wali o głowicę. Co myślicie? Z góry dziękuję za informacje.
Tak w ogóle to może ten silnik jeszcze pochodzi? Objaw podstawowy to kopci na biało przy odpalaniu ale jak się rozgrzeje to już nie... Czy to znaczy, że płyn chłodniczy bierze już - głowica padnięta czy niekoniecznie? W ogóle może jesteś z łodzi i miał byś ochotę popływać motorówką?:) No albo ktoś tu jest kto się zna na silnikach z tej okolicy i miał...
Po 3tyś godzin prowadnice wydechowe są poza zakresem. Po 6 ssące. A że głowica to monolit to trzeba frezować. Potem już są wymienne. Do tego po 6tyś silnik do rozbiórki cylindry u góry są już zużyte. Trzeba szlif robić, lub honować cylindry, wał najczęściej zostawiasz.
Witam. Jak w temacie. Silnik zamontowany w mixokrecie. 2014 rok 2450 mg. Po odpaleniu na zimnym chodzi jak zegarek. Po około 10 minutach pracy na obciążeniu puszcza kłęby białego, siwego dymu i coś strzela w środku. Maszyna nawet nie chce za bardzo zgasnąć po wyłączeniu stacyjki tylko pomalu schodzi z obrotow i gasnie. Sprawdzana głowica wtryski i dalej...
Witam czy może mi ktoś podać z jakim momentem i ile stopni dokręcić głowicę w silniku F4L1011F , znalazłem inne tematy,ale nie są one czytelne,albo podane same stopnie ,albo same momenty , pomoże ktoś?
Witam. Remontuje silnik f2l511, po złożeniu odpala bez zarzutu tylko pluje olejem w wydech na pierwszym cylindrze, drugi jest ok. Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane nadwymiar, pierścienie...
Witam. Silnik f3l1011 pompa do betonu, mixokret. Odpala, wyrzuca olej przez tłumik, po kilku sekundach gaśnie. Remont generalny rok temu, remont głowicy 4-miesiace temu. Co może być?
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Witam. Poszukuje danych serwisowych do silnika Deutz'a F8L413F a konkretnie momenty dokręcania śrub głowicy, korbowodów i kap wału korbowego. Jeśli ktoś zna takowe dane a nie chce ich tu podawać na pewno się dogadamy tylko prosze o info na PW :)
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury głowicy silnik chłodzony powietrzem Deutz BF4L913 pomoże ktoś gdzie on się znajduje?
Witam i proszę o pomoc. Sprawa dotyczy silnika F3L 2011 zamontowanego w podnośniku Genie. Początkowo silnik po uruchomieniu zachowywał się jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Po spwawdzeniu przewodów, filtrów, pompki itp wykluczyłem tę opcję. Po kolejnej próbie silnik zaczął gwałtownie nabierać obrotów i nie można było go zatrzymać ani elektrozaworem...
Witam tak jak w temacie silnik mam w kombajnie zbożowym . Silnik sam wkręca sie na obroty nie reaguje na dodawanie gazu znajomy powiedział mi że mogła sie zaciąc listwa w pompie paliwa ... Co koledzy o tym sądzą ??
Witam wszystkich, jestem nowy i nie wiem jeszcze jak się poruszać, ale mam problem z Deutz F2L511, bo rozebrałem go jakiś czas temu i teraz nie pamiętam jak założyć korbowody - w jaką stronę je obrócić, bo pasują mi tak i tak. Z góry dziękuję. .
Witam, częściowo wyremontowałem silnik deutz f2l912 a mianowicie regeneracja głowic i wymiana tulei z tłokami. Odpala na "dotyk" ale kopci trochę na siwo jak się rozgrzeje to już tylko tak delikatnie. Na zimnym na wolnych obrotach(a muszę podkręcić bo mam za wolne) ma 4 bar ciśnienia oleju po mocnym rozgrzaniu spada do 1,1/1,2 bar. Chodzi według mnie...
Witam! Kolega ma problem z silnikiem deutz f3l 1011, przy sprężarce do piaskowania. Pewnego dnia nie odpalił silnik i tak zostało. Nie reaguje na plaka, po zdjęciu kolektora wydechowego spaliny idą tylko z pierwszego cylindra. Była zdjęta głowica, splanowana, nowa uszczelka, zawory ustawione na 0,25 i 0,45. Po złożeniu dalej to samo. Czy mógłby ktoś...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże
Potrzebuję pomocy co do silnika jak w temacie.Krótki opis.Silnik po kompletnym remoncie.Nowe cylindry,pierścienie,tłoki,panewki główne i korbowodowe.Nowe końcówki wtrysków.Po remoncie odpalił super.Wyklepał 30 motogodzin na dotarciu i "stracił gaz".Zostały mu tylko wolne obroty.Fachowiec orzekł-pompa.Dałem na warsztat okazało się że jakiś zaworek.Zamontowałem...
Deutz 1101 brak reakcji na pedał gazu, witam forumowiczów prosty silnik lecz nie do naprawy :) zdjąłem obudowę rozrządu na zdjęciu poniżej w tym silniku element 23 powinien być w jakiś sposób dociskany do szyny od pompek, niestety jest luźny lata w jedną i w drugą jest tulejka przy tym elemencie która wygląda jakby ona miała cofać ten element (łożyska...
Cześć, Kupiłem ładowarkę z silnikiem Deutz D2011 l04w. Silnik ma problem z uruchomieniem czy zimny czy ciepły jest tak samo z tym że po odpaleniu z plaka na zimnym kopci na biało przez ok. 30sekund później już wcale nie dymi ale chodzi troche jak stary golf. Ciepły też musi otrzymać minimalnie plaka i pali od strzała. Dziwnie wysokie są obroty jałowe...
Witam serdecznie ;) Może ktoś ma większe doświadczenie odnośnie w/w pacjenta. Silnik diesla Deutz 4 cylindrowy wolnossący pracujący w zespole z prądnicą. Problem jest z jego odpalaniem. Codziennie rano zapali i zgaśnie, i za drugim razem już jest ok ewentualnie trochę pokuleje i dalej praca jest normalna aż do następnego dnia. https://obrazki.elektroda.pl/5103812000_...
Są na forum. Sam podawałem.
Witam szanownych forumowiczów. Żeby trochę nakreślić sprawę: jakiś czas temu w silniku ładowarki przegubowej zerwał się pasek rozrządu. Jako, że silnik był już mocno wyeksploatowany- padła decyzja o wykonaniu kapitalki: szlif cylindrów na nadwymiar, regeneracja pompek i wtrysków, itp. itd. Po remoncie silnik miał tendencję do przydymiania na czarno...
Witam, podajcie mi luzy zaworowe i momenty dokręcania głowicy do silnika Deutz F3L1011.
Witam. Składam silnik Deutz BF4M 2011 po kapitalnym remoncie do agregatu CompAir, przy rozbiórce silnika z głowicy wypadły 4 plastikowe rurki, załączam zdjęcie. Czy ktoś podpowie cóż to jest i gdzie się znajdowało?
Jakie są momenty dokręcenia głowicy w silniku DEUTZ F3L1011 oraz jaki jest schemat dokręcania (kolejność)?
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Wpisz w wyszukiwarkę tylko Deutz i znajdziesz kolega Kkknc podał tylko że dla silnika dwu cylindrowego.
Witam! Na początku się przywitam, gdyż jestem nowy na forum. A wiec witam, i od razu pytam! Poszukuje danych o momentach dokręcania śrub na głowicy silnika Deutz F3L 2011, oraz luzy zaworowe. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
Witam, silnik Deutz BF 4M 2011. Proszę o podanie momentu dokręcania głowicy. Z góry dziękuję.
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
Niestety nie element przychodzi kompletny gotowy, wyregulowany. Na twoim miejscu ja bym ten element wymienił. Ale jak chcesz się bawić to polecam montaż bez przedniego dekla silnika i regulacje na bieżąco bez demontażu, nie bój się olej nie wychlapie
jak dobrze pamietam to po lewej stronie silnika naciecie na srubie pod srubokret, a jakie miał cisnienie oleju silnik
Witam Poszukuje instrukcji naprawy do silnika Deutz f2 912 lub jakiś wartości dokręcania głowicy, panewek, luzu zaworowego itp.
Ja w podobnym temacie : silnik Deutz Lombardini F4M 1008, wymieniałem uszczelkę pod głowicą więc wyjąłem wtryski. Niestety wykręciłem te śrubki z kontrami w dźwigienkach pompek / wtrysków. Mam teraz problem - nie wiem jak je wyregulować. Proszę o pomoc. Alfred, tel 502 353 242.
blokady kupione w woli łaskarzewskiej w serwisie deutza. inne silniki 2011 szly na te blokady. glowica nie sciagana, sruby oryginalne
Można od góry można od dołu. Chociaż lepiej moim zdaniem od dołu. Wersja D to oznaczenie starych silników z lat 70. Miały parę rzeczy które nie pasowały. Pompa wtryskowa o innej średnicy kołnierza i zdaje się wał korbowy o lekko zmienionych przeciągach i wykorbienia większe o 1mm.
Witam szukam procedury dokręcania śrub głowicy silnika Deutz F3M 2011.Znalazłem taki opis ;1etap 30Nm 2 etap 80Nm 3etap 160Nm 4 etap 120 st.Proszę o opinie czy ten opis jest własciwy?
Witam potrzebuje informacji z jakim momentem trzeba do kręcić głowice. Remontuje silnik f2l411 z góry dzięki.
Głowicy nie dociągasz, zwiększasz tylko luz zaworowy. I po przepracowaniu 500h przeprowadzasz powtórną regulację zaworów tym razem na standartowy luz dla tego silnika. Później luz kontrolujesz co 1000h lub raz w roku.
Kurczek ja juz nie wiem :( zawoizę jutro pompę do ustawienia razem z wtryskami i zobaczę wtedy. a może być któraś głowica uszkodzona?
Za 15 tys zrobisz sam remont. Szlif cylindrow Tloki, głowica, wal, panewki, Głowica sama 2800zl planowanie ,zawory ,frezowanie gniazd ,uszczelniacze , prowadnicę, myślę że jak sam poskładasz motor to 15tysiecy starczy
Bardziej na biało turbo ok jest nowe dolot do kolektora suchy.
Odpowiedź dość prosta- szlify Łabno Ludwik Narutowicza 25 Tarnów, pompy wtryskowe, wtryskiwacze - Łękawica 39b, u nich dowiesz się o regenerację głowic- ja robiłem w Dębicy
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
Witam, zakupiłem maszynę do posadzek tzw. miksokret. Silnik to Deutz F3L1011F. Po kilku pracach wykonanych zaczął mocno pobierać olej i kopcić jakby na biało, błękitno, coś takiego. Moje podejrzenie pada na uszczelkę pod głowicą, ale mechanik, który miał się podjąć naprawy, zrezygnował. Może ktoś coś podpowiedzieć.
Ceny się różniły bardzo nieznacznie, ale napisz do producenta i się spytaj może ci odpowie bo silnik to już tak za 30 parę lat nie jest produkowany. Producent skalował obroty co 50 na minutę. I najwięcej ten silnik to się kręcił 3000. I to wcale nie rozchodziło się redukcję mocy tylko dostosowanie silnika do tego co napędzał. A teraz sobie otwórz serpika...
Te silniki zużywają się równo. To nie jest tak że tylko zawory i głowice. Tylko wszystko. A części do silników doładowanych są droższe w poruszaniu do wolnossących.
Nie ma silnika bs4l913 tylko jak już to pewnie BF4L913. Czyli doładowany rzędowy cztero cylindrowy szybko obrotowy silnik. Dla mnie jak nie ma kompresji to nie ma czyli jest 0 bar lub blisko tej wartości. Podkładki daje się pod cylinder i pod głowicę mierząc odległość tłoka od głowicy dobiera się podkładkę, a nie na pałe.
Więc kiepsko. Silnik do remontu i ustawienia.
Witam Wziąłem się za remont kapitalny silnika 912 pięciocylindrowego, tera bede składał i takie pytanie- jakie są momenty dokręceń śrub wału, korbowodów i głowic dla tego silnika? Jeszcze bedzie zabawa z ustawieniem odległości między tłokiem a głowicą w GMP... macie jakis dobry sposób?
głowica deutz deutz głowica silnik deutz głowica momenty
mixer podłączyć renault master ładować schemat rozrząd trafić
Termet piec dwufunkcyjny nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Jak zlikwidować immobilizer w Ford Windstar 1995