Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
Czujnik temperatury głowicy jak sama nazwa mówi znajduje się w głowicy, jest przykręcony do drugiej lub pierwszej głowicy jak jest, a raczej w to wątpię. W silnikach doładowanych bardziej się mierzy temperaturę oleju i on jest w podstawie filtra.
Mógłbyś podpowiedzieć gdzie szukać tego schematu? Z tego co zdążyłem sie zorientować to w tym sprzęcie są 2 możliwości gaszenia, z powodu zaniku ciśnienia na silniku oraz zbyt wysokiej temperatury oleju w sprężarce,
Co się stało że robiłeś remont. I czy zaraz po złożeniu miałeś problem z ciśnieniem? Podaj dokładną wartość ciśnienia oleju odczytaną z manometru do tego temperatura oleju. W Deutz-u to silnik 2012/13
Więc konkretnie bieg jałowy i ile wynosi bo nie wiadomo co za maszyna i do tego jaka temperatura oleju i ciśnienie.
Silnik jest chłodzony olejem stąd te wyższe dopuszczalne temperatury. Jak się termostat nie otworzy i będziesz miał zimną chłodnicę przy temperaturze oleju 135 140 stopni to wtedy szukasz problemu.
Witam posiadam silnik Deutz BF8L513, chłodzony powietrzem, ostatnio nie łapie temperatury, zegar sprawny sprawdzony, czujnik temperatury oleju również. Silnik jakby cały czas się chłodził, co w tym silniku odpowiada za chłodzenie, jest coś w rodzaju termostatu? I jeśli tak to gdzie się znajduje? AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach silnik nie osiąga...
Ciśnienie oleju to minimum 1,1bara. Bieg jałowy, temperatura oleju 120 C, a olej to 20W/20. Więc ciśnienie oleju uzyskasz zawsze tam pompa jest przecież ogromna. Bardziej interesowało by mnie konkretna temperatura oleju, a nie że kontrolka się zapala. Bo termostat zaczyna się tam otwierać przy 98 C. A przegrzany silnik ma 150-155 C.
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Co roku powinieneś kontrolować i ustawiać obroty. Ogólnie tego się nie dociera. Od razu do pracy i ma działać. Pierwsza wymiana oleju po około 50h. Temperatury oleju pewnie nie podasz.
To czujnik przegrzania silnika. Poniżej czujnik ciśnienia oleju. Poszuka jeszcze kompresora. Ten po lewej na zdjęciach to sam czujnik temperatury czy z wyłącznikiem.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
90 oC to jest temperatura płynu, chyba jednak nie przeczytałeś milion postów, bo byś trafił na ten odpowiedni. Przede wszystkim napisz co to za silnik, w jakim urządzeniu pracuje, bo by może będzie to po prostu w instrukcji. Tutaj masz przykład http://hondacbr.bloog.pl/id,5216353,titl... Najważniejsza...
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Czujnik ciśnienia oleju elektryczny czy mechaniczny? W miejsce tego patentu może być wkręcony czujnik ciśnienia, temperatury oleju, lub zaślepka. Patent daje to, że olej zamiast smarować silnik wraca do miski. Patent zlikwidować wrócić do oryginału zmierzyć ciśnienie oleju.
Próbowałem mniejsze kółko ale pasek pęknie nawet próbowałem podać większą ilość powietrza montując wiatrak elektryczny to już sporo pomaga ale najważniejsze to muszą tam być osłony z każdej strony komplet bo nic nie da tam jest wyliczona ilość masy powietrza względem obr silnika kupić gdzieś osłony i będzie git jest jeszcze chłodnica oleju z rurki taki...
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz 2011 f. Silnik z rana przy niskich temperaturach miał ciężko zapalić i musiałem do długo kręcić tak, jakby paliwo się cofało. Związku z tym wymieniłem pompkę paliwa problem z długim kręceniem z rana zniknął, ale wciąż pozostało, że silnik przy rozruchu chodził nierówno (jakby nie palił na wszystkich cylindrach),...
Witam. Niedawno nabyłem kompresor spalinowy Demag SC40 DS2 z silnikiem Deutz F3L1011. Kompresor pompuje, ale temperatura oleju sięga prawie 120. Wentylator na śrubie pracuje,, nie czyściłem tej dużej chłodnicy co jest z przodu. Dziś niedziela więc odpuściłem. Co mnie jeszcze zaniepokoiło: na wyjściu jest jeszcze mała chłodniczka. Przechodzi przez nią...
https://obrazki.elektroda.pl/6593100500_... Witam.Mam kolejny problem z Deutzem,Dziś wyjechałem ciagnikiem na drogę po może 200 m ciągnik stracił moc (pod niewielką górkę ledwo na 2 biegu)po chwili odczekania (około 1 min)ciągnik odżył i wszystko wróciło do normy.I tak jechałem kilka razy za każdym razem to samo.W ciągniku wymieniłem...
Witam, skoro po wyczyszczeniu swiecy daje rade przejechac 100m, to znaczy - ze jest zbyt duzo oleju w paliwie [ jesli to silnik 2-suwowy ] lub jakies inne zanieczyszczenia / spalenizna odklada sie na elektrodach swiecy..? Byc moze jest jeszcze za zimno - silnik nie osiaga temperatury pracy , a olej z mieszanki - 'zakleja' elektrody swiecy, na to wychodzi...
ta maź to w szczegulnosci na gazie normalka jezeli uszczelka pod glowica to albo masz olej w wodzie albo wode w oleju jescze weze od wody robia sie twarde ta maz wytwarza sie przez roznice temperatur. odnosnie odlaczonej kostki to morze rzeczywiscie przez przypadek auto nie jest pierwszej mlodosci i jak wiesz kostka jest zabezpieczona zeby nie spadla...
Czujnik podwójny przegrzania i temperatury silnika. A na górze B+ i D+ niżej B- Dodano po 5 Czujnik temperatury oleju lub płyn chłodniczy. Czerwony kabel to stały plus z akumulatora. Ten silnik nie posiada płynu chłodzącego.....
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
To stare dobre silniki. Oring napisałem ci gdzie jest. Minimalne ciśnienie oleju to 0.4bar przy temperaturze oleju 120C olej 15W/40 i obroty biegu jałowego 650obr/min. Żniwa przechodzi w końcu na jałowym w polu nie robisz.
uszczelnił ci góre silnika. a dół sobie został. silnik pewnie był przegrzany i pierścienie sie skończyły. to że dymi na biało to w tych temperaturach standard tym bardziej jak masz gaz. sprawdz jeszcze odme. ale to zapewne pierścienie
Napisz co bylo grane Bo ja stawiem na rozrzad! albo przeskoczyl pasek albo oberwany klin na dolnej zebadce od walu!!! pierwszy objaw silnik szybciej sie nagrzewa i wzrosnie spalanie Uwaga temperatula oleju jest duzo wyzsza niz tem wody ja wykonczylem tak silnik pozdrawiam.
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
Jak nie ma , jak glowice maja ok 130'C a zawory duzo wiecej. 130°C to jest spora temperatura? To jest ewentualnie normalna praca takiej sprężarki. Nic nadzwyczajnego. Poza tym, żeby osiągnąć taką temperaturę to musiałaby mieć pracę ciągłą przez dobre pół dnia. Żeby napompować 50 litrowy zbiornik do 10 atmosfer sprężarka potrzebuje około 1,5 minuty....
Rozważę ta przekładkę. Dzisiaj dowiedziałem się czegoś ciekawego a mianowicie że może być to tez wina wtrysków gdyż mogą dawać za duzo paliwa i może sie silnik przegrzewać. Przyznam że pierwsze słyszę. Czy to faktycznie jest możliwe?
Czytać to trzeba kartę charakterystyki oleju a nie silnika,jak olej będzie przegrzany to nic z niego, Jeśli piszesz że 130 stopni jest ok to chyba chłodnica jest czysta 😉 po drugie była wstawiona nowa😁 wiec twoja teoria zwiedzania pl na nic. Wskaźnik temperatury oleju montowałem sam uniwersalny i czerwone pole zaczyna się od 120
Chłodnice zwłaszcza typu baranek ( patrz rysunek, który wstawiłem poz. 99) lubią pękać jak nie są zamocowane i zdarza się, że ktoś później montuje taką bez termostatu, bo jest tańsza o 60%. Ta pokazana na tym rysunku jest bez termostatu, ale pokazałem ci na innej jak ten termostat wygląda. Bo było parę typów chłodnic i w Almmanie były właśnie baranki...
Jestem właścicielem ciągnika SDF jednego z ostatnich z silnikiem chłodzonym olej/powietrze. Jest czujnik przy wentylatorze i temperatury oleju. Z tego co zaobserwowałem to trzeba dbać o czystość w starszych sprzętach. Z powodu dużych różnic temperatur zaczyna się pocić z pokryw głowic, osłony popychaczy. W połączeniu z kurzem może to być przyczyną przegrzania...
Filtr paliwowy jest nowy, oleju i powietrza wymyte takze niezbedne rzeczy zrobione!ogolnie agregat pracuje ładnie jedynie te wysokie obroty mnie martwiły no ale widze ze zakup chyba jednak trafiony skoro wszyscy mówicie ze te 3tys to norma i nic nie bedzie mu sie działo po dłuższym czasie!Jeszcze jedno pytanie co mogłbym zrobic w kwesti odpalania latem...
on jest od tego zeby cisnienie sie nie cofało do pompki(tzn tam mi sie wydaje) ale nie ma mozliwosci zamiany. Nie wiem od kiedy bo go kupiłem jako uszkodzony tzn chodził ale olejem zygał bo miał pierscienie wyjechane i uszczelek pod glowica nie było. Ale co dziwnego nawet wtedy odpalał na dotyk. Dobra dzisiaj jak zdarze to zrobie ten test "podworkowy"...
ups zapedziłem sie... myślałem o CDIku. Co do chłodzenia turbiny to ona nie ma chłodnicy i nie jest chłodzona przez chłodnice bezpośrednio. Turbina podczas długiej jazdy nagrzewa sie znaczaco bo silnik stale pracuje na wysokich obrotach. Po natychmiastowym zatrzymaniu silnika po długiej trasie turbina robi sie "czerwona". Pompa oleju nie pracuje i olej...
Witam, mam taki problem i nie wiem czy jest to powód do obaw. Mianowicie gdy stoje w korkach to temperatura wzrasta do okolo 95 stopni, a nastepnie spada. (domyslam sie, ze zalacza sie wentylator). Problem w tym ze dzieje sie to za szybko i nawet gdy na dworze jest zaledwie 10stopni ciepla. Dawniej ten problem sie nie pojawial, albo pojawial jedynie...
cześć wszystkim mam pytanko miesiąc temu miałem problem z paliwem za duzo spalał mi mój bolid cinquecento704 young 1998 mechanik radził wymienić pompe paliwową bo było czuć benzynę w oleju więć wymieniłem pompe olej + filtry jeżdziłem miesiąc i znowu to samo temperatura za szybko zwrasta po 10 minutach w samochodzie zapala się kontrolka oleju i silnik...
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
jeszcze wtrace kilka slow ,autko jest parkowane na dworku powstaje roznica temperatury raz silnik goracy studzenie wieczory byly mokre i chlodne jesli nic na miarce z maselka nie pokazuje to smialo mozna brac to autko , to samo z woda wychodzaca z tlumnika to samo prawo fizyki . Pozdrawiam
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
DAF xf105 460 2010r automat. Witam wszystkich-od dluzszego juz czsu borykam sie z wysoka temperaturą na wskazniku plynu chłodniczego. Jazda po płaskim wszystko cacy wskaznik w pionie, jak tylko temp. Na zewnątrz podskoczy do 24-26c wskaznik notorycznie wędruje na drugą połowę zegara , pare dni temu 24t ładunku lekkie górki 30c na zewnątrz wskazówka...
Sprawdź poziom płynu chłodniczego. 🤣😭😂 A w którym miejscu się dolewa w silniku chłodzonym powietrzem. Możesz mieć wyciągnięty pasek więc sprawdź czy napinacz nie do tego do czujnika zerwania paska. Możesz to ściągnąć wtyczkę z tego czujnika i zobaczyć wtedy drugi czujnik masz głowicy ten długi cienki. Opcjonalnie mogłeś mieć...
Sprawdź. Odpalanie na benzynie nie ma nic wspólnego z odpalaniem na gazie. Sterownik gazowy nie bierze pod uwagę wskazań czujnika temperatury silnika sterowania układem benzynowym tylko ma swój własny zamontowany w parowniku instalacji gazowej. W momencie uruchamiania pojazdu na benzynie jedną z najważniejszych rzeczy jest temperatura silnika i na jej...
witam . chcialem sie poradzic. otoz : wracajac z niedziele od kumpla temperatura w mojej vectrze wzrosla maksymalnie gdy to zobaczylem od razu ja zgasilem i otworzylem maske. tam wogole nie bylo juz plynu w zbiorniczku. przyjechal kumpel i przywiozl wode wlelismy 5 L i okazalo sie ze rozwalilo chlodnice. poza tym wziela duzo oleju jak to sie stalo....
witam wymien tulejki na rozruszniku jak maja luz to wirnik "wantuje" i ma ciezko krecic pobiera duzo wiekszy prad co powoduje spadek napiecia i moze go braknac na dobra iskre. zmniejsz przerwe na elektrodach swiec , albo wymien na BOSCH lub NGK oczywiscie zakladajac ze zaplon jest dobrze ustawiony . zalanie silnika olejem polsyntetycznym zdecydowanie...
Wlasnie 'odwrotnie' - bo to zbyt bogata mieszanka, a szczegolnie 'bogata w olej', czyli za duzo oleju w paliwie - powoduje 'mostkowanie' swiecy spalonym nagarem - takim zweglonym 'mostkiem olejowym'...I wtedy zanika iskra - to moze byc wlasnie zbyt wysoko podniesiona iglica na przepustnicy, na 'dolnym wycieciu' lub zbyt bogate paliwo w olej lub slabo...
Kilak wypowiedzi '' No ja czytałem wiele informacji poświęconych właśnie wymianie oleju, w prasie motoryzacyjnej więc chyba wiedzą co piszą i tam właśnie zwracali uwagę, że potraktowanie gorącego silnika zimnym olejem może spowodować uszkodzenie głowicy... Oczywiście wiadomo, że nie dzieje się to zawsze, bo ciągle wymieniają tak olej w serwisach i nic......
witam.przeczytalem wszystkie posty na ten temat i chcialbym podzielic sie z wami koledzy wiedza na temat ktory was interesuje.kiedys w prlu byly takie kotly na mizmut albo mazut.mialy one iskrowe zapalanie tej mazi.mmam taki gdzies schemat wiec jak znajde zalacze .co do samej komory to zrobiona byla z blachy 3mm i pojemnosci okolo 1 litra walec jak...
Witam ponownie. Dzisiaj rozebrałem wszystkie przewody w układzie dolotowym, wszystko według mnie było szczelne, jednak dla pewnosci na łączeniach silikonem na wysokie temperatury uszczelniłem połączenia. Doszedlem do przepustnicy, była bardzo zawalona olejem, taką mazią - nie sama przepustnica co za nią (zdjęcie w załączniku). Nagaru było bardzo duzo,...
Jestem uzytkownikiem c 360 3p powodem gotowania czynnika chlodzacego jest zazwyczaj duszenie przepływu przez termostat osobiscie w lecie wyjmuje go i nawet przy ciezkich pracach w najwieksze upaly wskazowka temperatury nie przekracza 2/3 zakresu zielonego nastepnym powodem jest zbyt slabo napiety pasek napedzajacy kompresor wentylator i pompe wody co...
Dziekuje za wszelkie info nie bylo tego duzo ale poradzilem sobie Dla wszystkich zainteresowanych czujniki sa do kupienia ale sporo kosztuja zwlaszca ten od temperatury i cisnienia oleju (jest w jednej obudowie ) ale kosztuje okolo 200 zl czyli prawie drugie tyle co zegary na aukcjach pchaja same zegary bo czujniki zostaja przy silnikach dobra rada...
czy moge uzyc takiego oleju jak w temacie do mojego silniczka? Prosil bym jeszcze aby ktos mi wytlumaczyl skad sie bierze to ze do diesli leje sie oleje o lepkosciach 5W30 albo 0W30, przeciez czasami sa to bardzo mocne diesle tuningowane o mocach niezadko 180KM, a przeciez optymalna temp diesla to 90 stopni więc skad tak niskie liczby po literce W?...
Mam problem od kilku dni, mianowicie po pierwsze na trasie, po przejechaniu okolo 20km grzeje sie silnik? Jak się to objawia? Auto się gotuje? Nie wiem, z lewej strony wskaznik temperatury oleju to chyba jest Po pierwsze to zapoznaj się z instrukcją obsługi - wskaźnik temperatury oleju to bywa w samochodzie ciężarowym, autobusie, maszynie budowlanej....
spusc ten olej i zalej go MOBIL-em1 pelny syntetyk zadnych olejow mineralnych bo w zimie to kaplica Jaaasne, to ja mam nadzwyczajne szczescie bo jezdze na zwyklym najzwyklejszym Lotosie mineralnym od ponad 10lat i nie mam problemow z rozruchem w zimie. Tylko wymieniam olej nie co 15 a co 10 tys. km, przy takiej cenie oleju to nie ma o czym mowic ;)....
czujnik na retarderze jest..za slabo patrzyles ;) ..inaczej nie wyrzucalby Ci takiego bledu texa... ktora zreszta troche lipa jest.. nie masz czasami za duzo oleju? No z całą stanowczością nie ma czujnika ciśnienia oleju w retarderze. Owszem są temp. wody chłodzacej jak napisał serwisantscani1 :sm9: I te czujniki nie mogą miec różnicy w wartościach....
Witam , posiadam Passata B8 kombi rok 2019 2.0tdi 150KM. Nie dawno zmienilem olej filtry itd. zalany jest Valvoline SynPower, XL-III C3 (MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00 , Fiat 9.55535-S3). Jak widac wedlug producenta jest VW 504.00 / 507.00. Jezdze duzo autostradami DE , ponizej 140km nie schodze , zawsze jest...
xyro nie kopci na niebiesko na pewno. Normalnie jak na naszą teraz temperaturę kopci na biało. To mam zostawić sobie markę oleju MOBIL czy proponujesz mi zmianę na lepszy? A jeżeli tak, to na jaki? Będę na pewno zmieniał na wiosnę olej i filtry. Nad przebiegiem i zalaniem oleju należy się zastanawiać przed a nie po fakcie. Ale to nie ważne. Jeżdzi...
Witam . mam taki problem ze swoja a3 gdyz podłaczyłem vaga i wyskoczyło mi bardzo duzo bledow a mianowicie : 792Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy 601Potencjometr w V70-G112 792Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy 1297Czujnik temperatury nawiewu na nogi-G192 18056Magistrala CAN - uszkodzenie...
Cześc Mateusz. Postaram ci pomóc, gdyz jak słyszę tu i ówdzie różne teorie na temat paliwa alkoholowego opartego na metanolu to: Proszę wybaczyc za eufemizm ale mnie trzęsie.. I tak paliwo oparte jest na trzech składnikach 1. Alkohol metylowy 2. Olej smarujący silnik 3. Utleniacz Nitrometan (Pełni funkcje podobną do NOS w silnikach samochodowych, z...
Spruboj poszperac w internecie i poczytaj jak powinien wygladac proces nagrzewania si esilnika. To ci duzo pomoze. Kolejna sprawa to zwroc uwage na to. czy w ukladzie, w zbiorniczku nie tworza sie babelki powietrza. Istnieje takze ryzyko dmuchnietej uszczelki pod glowica. Sprawdz jak wyglada plyn chlodniczy i zajzyj na bagnet oleju zanim odpalisz rano....
no tak, łożyska panewkowe smarowane są poprzez kanał który biegnie przez cały wał a otwory są na panewkach podtrzymania wału oraz na łożyskach panewkowych korbowodów, w tłoku są otwory (lub nacięcia jak w polonezie) w rowku na pierścień zgarniająco smarujący oraz czasem poniżej jego. Warunkiem takiego smarowania jest wysoka dokładność wykonywanych części...
Co masz dokładnie na myśli pisząc: zauwazylem jeszcze jedno glupie zachowanie bardzo dziwne ilosc paliwa ma wplyw na to jak ten samochod sie zachowuje Jakie jest ciśnienie mechanicznej pompki paliwa? -na biegu jałowym i powiedzmy przy 1500 Obr/min ? Pompka paliwa w wielu przypadkach jest odpowiedzialna za małą moc i duże spalanie. Przy zbyt małej dostawie...
Nie panowie ten typ tak nie ma !!! Niektore maja przejechane ze 120 ttys i nie ma mazi. Owszem niewielka ilosc na korku jest mozliwa a przyczyna jest roznica temperatur. Rafaln niech sobie przylozy ta reke do glowy lepiej i sie poklupie po pacy. Jezeli jest taki przedmuch znaczy to ze pierscienie juz sa licha i silnik ma o wiele za duzo km przejechanych....
Witam,może był temat poruszany ale ja go nigdzie nie moge znaleść.Wsumie dwa pytania.1 Posiadam samochody takie jak Peugeot Boxer 3,0 w jednym mam problem natomiast bardzo duzo bierze mi oleju na 20 tys wzioł mi samochód okolo 7 litrów moim zdaniem to bardzo dużo.Jezdze z tym od mechanika do mechanika a oni nie wiedza od czego zacząć.Auto nie dymi,nie...
witam wznawiam temat zwiazany z dymieniem mojego t-4 2.5 tdi ,bo niespodziewanie zniknoł z tego forum ? raz jeszcze przypomne : -byłem w dwóch serwisach VW i niby jest wszystko ok !! mimo ze z rury idzie siwy dym ,hmmmm bardzo ciekawa diagnoza za pare złoty.., -wymieniłem wtryski na nowe zalecenie w serwisie VW -zatkałem rurke recyrkulacji ,podpowiedz...
Witam Chce odswiezyc temat Moje auto to Laguna II z 2002r Silnik 1.8 automatyczna skrzynia biegow Auto mam od niedawna i mam taki problem Czasami gdy wloze karte jest jakis komunikat glosowy (nie rozumiem bo po niemiecku) Nastepnie po odpaleniu dostaje obrotów i skadze poniedzy 2000 a 2500 casami tak sie dzieje bez komunikatu glosowegi Nie dzieje sie...
Witam wszystkich, przybywam z problemem, ktorego sam nie potrafie rozwiazac po prostu nie wiem gdzie szukac juz winnego, winnych niestety. Auto marki Hyundai, model Coupe GK 2.0 16V CVVT 105kW G4GC 161tys.km 2005r. Otoz auto stracilo mi na mocy odczuwalne jest duzo slabsze przyspieszenie bez roznicy czy silnik jest zimny czy rozgrzany w calym zakresie...
Witam, jak wyżej posiadam Zipp'a quantum, niedawno zaczął się dusić, wiec wyczyściłem gaznik, wymieniłem filtr paliwa, oleju, świece, zawór membranowy był lekko powyginany, wiec również poszedł do wymiany, złożyłem całość, odpalam skuter, na wolnych obrotach dymi ( ale to 2t ) więc czekałem aż silnik nabierze temperatury, ustawiłem gaznik - ( mniej...
- Unikat ma być dodawany do bezołowiowej 95 żeby jej właściwości były zbliżone do U 95. Simson miał chodzić na U95 więc ja dodaje Unikat i już o doświadczeniach pisałem już wcześniej. Takie jest moje zdanie. Ja uważam że dodanie oleju wystarczająco "modyfikuje paliwo". Olej w odpowiedniej ilości zmniejsza temperaturę silnika i dodawając dobry olej...
Witam, mam problem z mocą w moim Sharanie 1.9tdi, 110km, AFN 1998r. Właściwie stało się to nagle: jadąc przydepnąłem dośc mocno (hmm nawet chyba bardzo mocno) wszystko było ok, kop jak zawsze. Na drugi dzien do roboty - bez zmian - wszystko w porządku - choć nie miałem potrzeby wyprzedzać czy deptać mocniej, więc może małe zmiany już były, jednak niezauważalne....
Z tym sie zgodze , ale moje auto nie potrzebuje jeszcze zadnych regulacji, bylo serwisowane systematycznie i wszystko jest sprawne w 100%. Zuzycie 10 l / 100km to jest ponizej norm fabrycznych Patrola. Wieksze zuzycie pojawia sie dopiero przy szybkosciach powyzej 120/h, lub stojac w korkach, czyli typowe warunki wiekszego zuzycia. Myslalem o dolozeniu...
Projektanci silnika Diesla testowali go na oleju napędowym i jak by im mixol był do czegoś potrzebny to by jasno i wyraźnie w instrukcji o tym napisali. Zadbali też dokładnie o to, żeby za dużo kilometrów nie wytrzymał. tak, a Mixol na pohybel tym zdrajcom? Orlen musi zacierać ręce że ich plotka się przyjęła i tyle Mixolu się sprzedaje. No ja nikomu...
Witam Wszystkich Jestem wlascicielem skody fabii 1.4 16V(100mh) 2000r Opisze cala sprawe Po 500km wycieczce samochod stracil moc i zaczela migac kontrolka check engine, a na wolnych obrotach zaczelo trzepac silnikiem.Obroty nie skacza tylko czuc wyrazny spadek mocy na kazdym biegu,co gorsze kiedy sie silnik nagrzeje to samochod gasnie(temperatura jest...
Moja wypowiedź z innego FORUM: Ja uważam, że silnik od dobrego oleju szlag nie trafi. Może z beczki ten Mobil był lany a w beczce 30% mobila i 70% innego badziewka ( słonecznikowy , albo rzepakowy ) Nawet nie spodziewałem się, iż rzucone na wiatr słowa jednak były mimo retoryki błędne! A jednak rzepakowiec nie załatwi engine'u! pewnie fiskus juz cos...
Osobiście posiadam dwa modele euro 5 z początków produkcji czyli z 2008 roku i złego sowa nie mogę powiedzieć na te auta. Jeden z przebiegiem 1100000 u mnie 600 tys nastukane i drugie auta 930 tys u mnie od przebiegu 500 tys. Wiadomo profilatycznie wymienione sprzegło. Czujniki temperatury spalin to już nie liczę bo praktycznie co pół roku ale to groszowa...
z ta kasa to byla zlosliwosc bo nabijasz sie z ludzi co uturbiaja 1.3 lub malucha - ewwntualnie jezdza takimi autkami. Dla mnie to sa zacne pomysly, czlowiek sie przez cos takiego duzo uczy. Ja tez uwielbiam swoje atko mimo ze ma juz kupe lat i ma tylko 1.8l, prawde mowiac to narazie je napewno nie zamienie na nic innego mimo ze nieraz kosztuje mnie...
ja mam silnik forda 3.0 v6 12 zaworowy i ze spalaniem mam tez cos podobnego na trasie wynosi ok.10 l jak nie deptam w mieście pali 20-25 l benzyny na gazie bylo duzo lepiej do 16 l w miescie .w moim przypadku w trakcie gdy silnik jest zimny niekopci jak sie zagrzeje zaczyna lykac takie ilosci oleju ze glowa boli ok 1l na 100km mechanik mi sciagnął uszczelki...
Witam serdecznie. Panowie posiadam Compair C42 z silnikiem DEUTZA f3l1011F. Mam problem z gaśnięciem kompresora podczas pracy. Po około 20-30 minutach zdarza się że sam zgaśnie. Czy ktoś z Was posiada może taki sprzęt i mógłby mi zmierzyć temperaturę na filtrze olejowym stopnia śrubowego podczas pracy? U mnie temperatura na filtrze po pełnym rozgrzaniu...
Podstawowy prototyp Anadol STC-16 został opracowany w 1972 r. przez Eralpa Noyana i był produkowany dopiero w latach 1973–1975. W ten sposób po samochodzie Devrim, który powstał w 1961 r., STC-16 był pierwszym zaprojektowanym i wyprodukowanym w Turcji oraz pierwszym tureckim autem sportowym. https://obrazki.elektroda.pl/3624458100_...
Kolejny copy/past Czy ktoś tu się denerwuje :D Jak pisałem wcześniej najpierw chce sam zrozumieć jak to ustrojstwo działa, a dopiero sam ew działać. Wiec na spokojnie rozmawiajmy. I zaznaczę, że cały czas myślę wyłącznie o inwerterze, bo w on/offie te rzeczy są jak by prostsze. Myślę po chłopsku, zakładam 2K przegrzania, co już daje nie pełne wykorzystanie...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
1. Czujniki egt(badanie temperatury spalin) , w czym zecz z czujnikiem , że to takie drogie , czy nie mozna zbudować jakiegoś urządzenia o wiele tańszego posługując sie jakąś termoparą przemysłowa , jaki ma miec zakres temperatur i gdzie się montuje termoparę w kolektorze czy na kolektorze?? Sa drogie jak kazde tuningowe akcesoria. Generalnie jest...
Witam.Ceny instalacji gazowej do samochodu w ostatnich czasch lekko sie unormowaly.Osobiscie doradzam montaz takiej instalacji w takim autku w firmie,ktora ma jakies uznanie na rynku(firma jest wieksza(instalacja nie jest montowana w gazrazu ani w piwnicy),estetyczna(nie na jakims"zadupiu"),a gazownicy nie sa umorusani po pachy w olejach i smarach).Warto...
to pokolei A czy te 5% mocy wystarczy na rekompensatę dodatkowego obciążenia? Płytki, przewody, rurki... To zaważy. Istnieje pewna granica, powyżej której nie opłaca się już "żyłować" osiągów, bo koszt tego jest większy niż zyski. Może lepiej wymienić silnik na nieco mocniejszy. silnik ma dosc spory moment obrotywy i w lodkach trzeba dac nawet do 500g...
deutz temperatura oleju silnik deutz oleju silnik deutz temperatura
stycznik lodówka wsady manta polonez odcięcie
stacja lutownicza yihua lustrzanki naprawy
Przeróbka bi-xenon na full LED skrętne VW Golf Sportsvan 1.4 TSI – retrofit, kodowanie, koszty Telefunken OS-32H300 nie włącza się – diagnoza zasilacza Vestel 17IPS62, LED, mainboard