Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury głowicy silnik chłodzony powietrzem Deutz BF4L913 pomoże ktoś gdzie on się znajduje?
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
WITAM Świece z drutu były stosowane kiedy nie było innej technologii produkcji obecnie zastosuj świece nowej generacji nagrzewają się szybciej, nie pożerają prądu i są trwalsze. Załączane są przekaźnikami czasowymi. do traktorka wystarczy przycisk i liczenie sekund. czas grzania dobierzesz eksperymentalnie w zależności od kondycji silnika i temperatury....
Czas ten sam. Tylko temperatura będzie rosnąć.
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Witam wszystkich zakupiłem f42 z silnikiem deutz .poszukuje wskaźnika temperatury śruby i moduł sterujący .
Po uruchomieniu silnika zaraz zapała się czerwona kontrolka temperatury silnik na dotyk zimny jak zdiagnozować i usunąć usterkę
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Gdzie mierzysz. I czym, pytam jeszcze raz bo zaczynam tracić cierpliwość. Te silniki mogly mieć dwa miejsca na czujnik temperatury i jedno na przegrzania. W każdym cylindrze.
ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa Dodano po 56 ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa
Mógłbyś podpowiedzieć gdzie szukać tego schematu? Z tego co zdążyłem sie zorientować to w tym sprzęcie są 2 możliwości gaszenia, z powodu zaniku ciśnienia na silniku oraz zbyt wysokiej temperatury oleju w sprężarce,
Tam był silnik deutz chłodzony powietrzem ale mimo tego mógł temperaturę silnika, nie pamiętam bo to 20 lat temu tym się pracowało... Dziwi mnie "C" w pozycji neutralnej jazda przód/tył powinno być "0"
Temperatura silnika. Mierzona w dwóch punktach.
Zastanawia mnie jedna rzecz, czemu Same/Lamborghini mają taką samą konstrukcję pompek i trzeba je regulować na temperaturę spalin bo inaczej te silniki nie chcą pracować poprawie.
Tak przy niesprawnych natryskach albo nadpalonych potrafię puchnąć tłoki. Silnik pracuje ale jak zejdzie na bieg jałowy to potrafi się zatrzymać. I w zasadzie odpala bez żadnych problemów za chwilę. Czy ma silnik paliwa można sprawdzić bardzo prosty sposób. Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika paliwa i zobacz czy leci paliwo powinno dość intensywnie...
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
Tak wyglada spawanie na zimno duzych elementów małym pradem. Kilka razy też to zaliczyłem. Jezeli jest mozliwośc nie rozbieram silnika i rozgrzewam do temperatury pracy, duzo pomaga.
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz 2011 f. Silnik z rana przy niskich temperaturach miał ciężko zapalić i musiałem do długo kręcić tak, jakby paliwo się cofało. Związku z tym wymieniłem pompkę paliwa problem z długim kręceniem z rana zniknął, ale wciąż pozostało, że silnik przy rozruchu chodził nierówno (jakby nie palił na wszystkich cylindrach),...
Więc konkretnie bieg jałowy i ile wynosi bo nie wiadomo co za maszyna i do tego jaka temperatura oleju i ciśnienie.
Tak te pompki w Deutz mają podkładki i te podkładki dają właśnie kąt wyprzedzenia zapłonu zapłonu.
Ładowarka kramer 580, ciężko odpala jak zimny -długo trzeba kręcić i dymi na biało. Jak maszyna już popracuje i silnik jest ciepły to odpala bezproblemowo. Latem przy wysokich temperaturach ok 30'C maszyna przy zimnym silniku odpala znacznie lepiej.
To czujnik przegrzania silnika. Poniżej czujnik ciśnienia oleju. Poszuka jeszcze kompresora. Ten po lewej na zdjęciach to sam czujnik temperatury czy z wyłącznikiem.
Co się stało że robiłeś remont. I czy zaraz po złożeniu miałeś problem z ciśnieniem? Podaj dokładną wartość ciśnienia oleju odczytaną z manometru do tego temperatura oleju. W Deutz-u to silnik 2012/13
poluzowane szczeki hamulcowe tzn nie trzymaja zabezpieczenia szczek takie sprezynki a co do spalania troche za duzo sprawdz termostat i czujnik temperatury zasysanego powietrza byc moze silnik jes niedogrzany i pracuje na wzbogaconej mieszance wzglednie sonda lambda powinien palic w granicach 5,5-7l
90 oC to jest temperatura płynu, chyba jednak nie przeczytałeś milion postów, bo byś trafił na ten odpowiedni. Przede wszystkim napisz co to za silnik, w jakim urządzeniu pracuje, bo by może będzie to po prostu w instrukcji. Tutaj masz przykład http://hondacbr.bloog.pl/id,5216353,titl... Najważniejsza...
Ten cienki wężyk co idzie do zbiornika wyrównawczego jest drożny? Jak była ściągana głowica to ktoś patrzał jak wygląda blok na dole - czy nie ma tam jakiegoś szlamu czy syfu? Skoro jest termostat z grzałką to temperatura jego otwarcia jest wyższa niż standardowego. Grzałka jest po to by go otworzyć wcześniej jeżeli sterownik uzna to za stosowne. W...
Wogóle dziwny problem gdzie ty ten kabel poprowadziłes od akumlatora że ma stycznośc z gorącymi elementami, pierwszy raz slysze o czyms takim, czego on dotyka bloku silnika czy kolektora, jesli tak to trzeba to przerobic a pod maska koszulka jest obowiązkowa. pozdrawiam - drrumin
Jesli wiesz jak używać lutownicy to problem sam rozwiązesz. No chyba że masz 100-150 zl za dużo to zleć to elektrykowi. Wyciagnij caly licznik (ostrożnie z linka) weź go do domu, rozkręć go aż bedziesz mial dostep do plytki. Po prawej stronie zobaczysz stabilizator i tam napewno są zimne luty. Popraw je lutownicą no i jeszcze kontrolnie posprawdzaj...
Co roku powinieneś kontrolować i ustawiać obroty. Ogólnie tego się nie dociera. Od razu do pracy i ma działać. Pierwsza wymiana oleju po około 50h. Temperatury oleju pewnie nie podasz.
Więc jaką ma temperaturę? Konkretnie podaj w stopniach. Termostat dział otwiera się.
https://obrazki.elektroda.pl/6593100500_... Witam.Mam kolejny problem z Deutzem,Dziś wyjechałem ciagnikiem na drogę po może 200 m ciągnik stracił moc (pod niewielką górkę ledwo na 2 biegu)po chwili odczekania (około 1 min)ciągnik odżył i wszystko wróciło do normy.I tak jechałem kilka razy za każdym razem to samo.W ciągniku wymieniłem...
Dzięki kolego za zainteresowanie tematem. W przyszłym tygodniu dotrą do mnie sekcje do tych pompek.Stare prawdopodobnie są zużyte. Silnik nie odpalał przy obecnie panujących temperaturach. Aby go uruchomić należało dać powąchać PLAKA. Ciśnienie na zimnym 22-24 bar. Nowe końćówki wtrysków ustawione na 205 bar. Pozostały tylko stare sekcjie wpompkach....
No nie jest dokładnie tak jak myślisz, nie dostaje napięcia wyższego wraz ze wzrostem temperatury tylko jest zasilany napięciem 12V, a napięcie to pojawia się tylko wtedy gdy urządzenie sterujące uzna za stosowne aby silniczek krokowy zwiększył obroty np. przy zimnym silniku. Gdybyś podał typ silnika, pojemność, rok prod. auta to można by udzielić więcej...
Ciśnienie oleju to minimum 1,1bara. Bieg jałowy, temperatura oleju 120 C, a olej to 20W/20. Więc ciśnienie oleju uzyskasz zawsze tam pompa jest przecież ogromna. Bardziej interesowało by mnie konkretna temperatura oleju, a nie że kontrolka się zapala. Bo termostat zaczyna się tam otwierać przy 98 C. A przegrzany silnik ma 150-155 C.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Witam. kolega posiada kombajn deutz w którym jest silnik F8L413F , V8 . kombajn w cieplejsze dni się grzeje, temperatura podchodzi pod czerwone na wskaźniku. zegar wraz z czujnikiem sprawne, wszystkie blachy silnika kompletne. dodam ze silnik był jakiś czas temu w remoncie w profesjonalnym zakładzie, oprócz wentylatora chłodzenia. w zeszłym sezonie...
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Filtr paliwowy jest nowy, oleju i powietrza wymyte takze niezbedne rzeczy zrobione!ogolnie agregat pracuje ładnie jedynie te wysokie obroty mnie martwiły no ale widze ze zakup chyba jednak trafiony skoro wszyscy mówicie ze te 3tys to norma i nic nie bedzie mu sie działo po dłuższym czasie!Jeszcze jedno pytanie co mogłbym zrobic w kwesti odpalania latem...
Proponuje podniesc temperature na conajmniej 40st. Mam podobne problemy z niemal identyczna instalacja i po podniesieniu poprawilo sie troche. Prawdopodobnie nie masz idealnie ustawionej mapy wtryskow a nawet jesli masz to instalacja ma inna 'krzywa' dozowania w roznych temperaturach pracy tzn gazownik powiedzmy ustawil Ci przy rozgrzanym silniku i...
Z tym termostatem możesz mieć rację - dzisiaj zauważyłem, że silnik nie osiągał temperatury nawet 70 st. - a z tego, co wiem, to temp. silnika chłodzonego powietrzem utrzymywać się może nawet ok. 120 st.
Dogrzewacz w Vivaro masz pod podłogą, Jest tam zasilanie pieca na podwójnej wtyczce, jedna płaska, a druga jajowata 8-mio pinowa. I na tej ostatniej sprawdź napiecia. Zasilanie masz na 1-2 pinie, 1/czerwony+/, 2 /masa/ Pompka paliwa pin 4 i masa Diagnoza pin 5 czujnik temperatury - pin 6 D+ Alternatora - pin 7. Dogrzewacz musi działać, bo jesli nie...
Jesli uwazasz ze 100 albo 102 stopnie to duzo, to bron boze nie dotykaj tego auta bo go zepsujesz.
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
Tez bym sie pochylil nad dpfem. Silnik wymieniony wiec pewnie usterka powazna w wydech cos musialo pojsc Sprawdzic ilosc czasteczek w dpfie Jakie temperatury widzi Ze Ropa do silnika to normalna anomaliach z dpfem Edc chce wypalic wiec idzie wiecej ropki tyle ze w miske- choc szczerze mowiac dosc duzo
wystarczy ze zapieklo pierscienie w tlokach i taki efekt. olej miales wiec dol moze przezyl, ale w cylindrze panuje duzo wyzsza temperatura temperatura.
W tych rocznikach był drugi czujnik temperatury silnika dla sterownika świec. Jak miał przerwę, to tak to wyglądało.
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Jednak po wymianie termostatu dalej jest tak samo. zatankowałem 12l benzyny i zrobiłem na tym 80 km jeżdżąc tylko po mieście, w przeciągu kilku dni. Oznacza to ze auto pali na mieście 15l/100km. Przy moim silniku to prawie 2x za duzo :( mial ktoś juz taki przypadek ?
Witam, w tzw. 'starych motocyklach' [ dla przykladu tylko ] jak 'padaly swiece' - to na ogol ktos je montowal do silnika 'za zimne', np. wyscigowe lub do bardzo wysokiego stopnia sprezania - przez co przy normalnej, uzytkowej jezdzie nie rozgrzewaly sie do temperatury 'pracy / samooczyszczania', czyli nie spalaly osadzajacego sie na nich nagaru / elektrody...
Wersja z automatyczną klimatyzacją i dwoma wentylatorami: https://obrazki.elektroda.pl/3855978400_... A5 - konsola wskaźników A35 - sterownik silnika A57 - sterownik skrzyni biegów A63 - sterownik klimatyzacji A91 - sterownik ogrzewania A95 - sterownik wentylatora A123 - wzmacniacz czujnika prędkości A161 - wyświetlacz B24 - czujnik...
Jak to sprawdziles? Wystarczy jakis prosty skaner, nawet EOBD z funkcja podejrzenia odczytu parametrow, i zobaczyc faktyczna temperature silnika, jak jest zimny to powinien pokazac temperature otoczenia, powiedzmy 15 stopni, po uruchomieniu silnika temperatura powinna systematycznie wzrastac odpowiednio do nagrzania silnika. Wszelkie anomalia typu -30...
Na odłączonym pokaże temperaturę ale ok -20-30 stopni C Nie do końca tak może być, sterownik może posiłkować się temperaturą paliwa, i najprawdopodobniej zgłosi błąd czujnika oraz "uzna" temperaturę płynu za temperaturę paliwa.
Jest kilka czujników ptzy doborze trzeba zwracać uwagę na oznaczenie , mają też różne kolory pierścienia. O ile pamiętam to w czujniku są dwa termistory które mają po dwa styki. Podczas zmiany temp rezystancja termistorów zmienia się, infio to jest przekazywane do kontrolki z jednego i do wskaźnika z drugiego. Sprawdziłem w moim golfie to przy temp...
ta maź to w szczegulnosci na gazie normalka jezeli uszczelka pod glowica to albo masz olej w wodzie albo wode w oleju jescze weze od wody robia sie twarde ta maz wytwarza sie przez roznice temperatur. odnosnie odlaczonej kostki to morze rzeczywiscie przez przypadek auto nie jest pierwszej mlodosci i jak wiesz kostka jest zabezpieczona zeby nie spadla...
Tyle powinno mniej wiecej wejsc gazu do pustej butli a temperatura powinna byc okolo 90 stponi bo 110 to juz przesada. Sprawdz czy dziala ci wentylator na chlodnicy bo przegrzejesz silnik a temperatura spalania gazu jest duzo wyzsza niz benzyny. Mimo wszystko nie powinienes wogole widziec roznicy temperatury pomiedzy jazda na gazie a na benzynie. U...
Witam. Niedawno nabyłem kompresor spalinowy Demag SC40 DS2 z silnikiem Deutz F3L1011. Kompresor pompuje, ale temperatura oleju sięga prawie 120. Wentylator na śrubie pracuje,, nie czyściłem tej dużej chłodnicy co jest z przodu. Dziś niedziela więc odpuściłem. Co mnie jeszcze zaniepokoiło: na wyjściu jest jeszcze mała chłodniczka. Przechodzi przez nią...
Sprawdź rezystancję poszczególnych faz , zmierz rezystancję izolacji to przynajmniej wyeliminuje część możliwych przyczyn. Czy falownik jest odpowiedni do tego silnika , ma wystarczającą moc , Czy w ustawieniach jest wszystko tak jak ma być wpisane , jeśli falownik ma możliwość przeprowadzenia AMA / większość ma? to ją zrób , sprawdź w ustawieniach...
Dzień dobry, mam kocioł Heitz że sterownikiem Plum ecomaxx 800. Sterownik wyłącza kocioł, słychać stycznik załączający się co 4 sekundy, temperatury rzeczywiste podaje, temperatury zadane pokazuje 0, po rozłączeniu stycznika wszystkie temperatury zeruje. Nie można uruchomić rozpalania ani pracy. Co jakiś czas sterownik wyłącza się i załącza z takimi...
Masz tu przykład takiego falownika. Niczym innym prawidłowo nie wysterujesz tego silnika. https://www.dobregniazdka.pl/product/fal...
Czujnik podwójny przegrzania i temperatury silnika. A na górze B+ i D+ niżej B- Dodano po 5 Czujnik temperatury oleju lub płyn chłodniczy. Czerwony kabel to stały plus z akumulatora. Ten silnik nie posiada płynu chłodzącego.....
Podlaczyc jakis madry skaner(clip,kts,launch) i odczytac mu wartosci temperatur(powietrze,chlodziwo)jakie widzi sterownik silnika na zimno i na cieplo.Cos mi sie zdaje,ze mu leje za duzo wachy.A silnik krokowy jest miedzy kolami:D
Witam, nie mam pod ręką serwisówki od tego modelu, ale google twierdzi że jest to "Intake manifold air temperature sensor voltage above normal". Czyli może to być zwarcie do + sygnału z czujnika temperatury powietrza wlotowego. Jest w sieci ogólnodostępna instrukcja do silników TCD 2012 L04/06 V2 - TCD 2013 L04/06 V2 [url=http://www.turboline.ru/deutz/tcd20...
jeszcze wtrace kilka slow ,autko jest parkowane na dworku powstaje roznica temperatury raz silnik goracy studzenie wieczory byly mokre i chlodne jesli nic na miarce z maselka nie pokazuje to smialo mozna brac to autko , to samo z woda wychodzaca z tlumnika to samo prawo fizyki . Pozdrawiam
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej wymieniłem na nowy. Może troche lepiej bo nowy. A czujnika temp powietrza jeszcze nie wymieniałem. Ale rzecz nie polega na tym żeby wszystko wymieniać bo za niedługo będę miał nowe auto w starej budzie Widzisz tak to jest ze bez sprzetu trudno cos poradzic. Sprzydal by sie poprostu jakis AFR aby sprawdzic czy to...
Po prostu chinskie radio z Androidem, nie ma ani marki ani modelu. Nawet na pudelku za duzo inforamcji nie ma. Nie umiem określic konkretnego modelu dla sprecyzowania, jedynie wiem ze jest dedykowane pod Opel Atra h do tej wneki pasuje choć troche wystaje, bylo dostepne w 3 kolorach, i jest z Androidem 9 czy ile, nie wiem i jest z wyświetlaczem duzym.
Poprawki elektryczne masy wiazki (poprawa przewodów knock i sondy + wycięcie na wyjscie dianostyczne nieekranowanego przewody od OX1 ,masa ecu,podmiana (na takie same sprawne) lecz na takie na ktorych lepiej pracuje: igniter,czujnik temperatury silnika,czujnik temp powietrza. Auto jezdzi duzo lepiej czasy wtryskow 12.5ms,nie zadymilo na hamowni,pokazalo...
Witam, skoro po wyczyszczeniu swiecy daje rade przejechac 100m, to znaczy - ze jest zbyt duzo oleju w paliwie [ jesli to silnik 2-suwowy ] lub jakies inne zanieczyszczenia / spalenizna odklada sie na elektrodach swiecy..? Byc moze jest jeszcze za zimno - silnik nie osiaga temperatury pracy , a olej z mieszanki - 'zakleja' elektrody swiecy, na to wychodzi...
To nie jakis ropniak andrychowski tylko zaawansowany comon rail,na"pale"i zaroweczke duzo nie zdzialasz
tak u mnie sa dwa wiatraki. no dobra to bwymienie ten termostat jak mi sie uda. a duzo przy tym pracy?
Czujnik ciśnienia oleju elektryczny czy mechaniczny? W miejsce tego patentu może być wkręcony czujnik ciśnienia, temperatury oleju, lub zaślepka. Patent daje to, że olej zamiast smarować silnik wraca do miski. Patent zlikwidować wrócić do oryginału zmierzyć ciśnienie oleju.
Są zrobione z innych materiałów po to żeby wytrzymywały zwiększone ciśnienie i temperaturę. Dlatego są wyższe żeby nikt jej nigdy nie zamienił. A tu po prostu masz wsadzone zwykłe tuleje nie wzmacniane. Inna sprawa że pod cylinder można dać w zasadzie dowolną ilość podkładek a najgrubsza ma milimetr. Chociaż nie zaleca się żeby było więcej jak trzy.
No i znalazła sie jenna z przyczyn dzis jest ponizej 5 sopni a podgrzewacz płynu (3 swiece zarowe) wogóle się nie załącza.
"chip" za 20 pln ? buhahah . zwykly rezystor i tyle. spaprasz sobie tylko silnik . wzrosnie spalanie (to napewno tylko ciekawe o ile :P), jesli dostanie duzo powietrza to obroty na jalowym tez wzrosna a co za tym idzie temperatura silnika. z daleka od takich rzeczy. lepiej za te 20 zl kupic nowy wklad filtra powietrza albo chociaz nalac 98. przynajmniej...
W tym styczniku jest na cewce plytka z elektroniką . Daj kolego zdjecie tej cewki dla jasnosci z o jakim styczniku mówimy. Mnie też się przepala i po rozebraniu stwierdzam zniszczony Gretz. Prawdopodobnie temperatura otoczenia.
Dzięki za pomysły, w piątek spróbuje to zmierzyć, ktoś się orientuje ile jest czujników temperatury na silniku, gdzie go znaleźć. Podlozylem trzeci raz panel climatronica i visko znów inaczej pracuje, duzo mniej na klimie,dziwne są te zależności. Może faktycznie przeklamuja czujniki temperatury, lub jeden , jeśli są dwa w ogóle nie działa, ze przy 95...
uszczelnił ci góre silnika. a dół sobie został. silnik pewnie był przegrzany i pierścienie sie skończyły. to że dymi na biało to w tych temperaturach standard tym bardziej jak masz gaz. sprawdz jeszcze odme. ale to zapewne pierścienie
A czy rozpoznałeś, z jakiego materiału są magnesy? Neodymowe zaczynają się wyraźnie rozmagnesowywać od 80°C do 200°C w zależności od składu; temperatura Curie, przy której rozmagnesowanie jest całkowite, jest w przedziale od 310° do 400°C. Inne materiały mają wyższą temperaturę Curie: ferryt barowy i strontowy 450°C, Alnico od 700°C do 860°C. Ferryty...
912 kolego, luz zaworowy dla tego silnika wynosi 0.15 dla ssania i wydechu. Dźwigienki zaworowe kontrujesz na 25-30Nm, dekle dokręcasz na 10Nm NIE więcej, bo ci pękną podczas dokręcania albo później jak motor złapie temperaturę! Pamiętaj o nowych uszczelkach i plastikach pod śrubę. Jutro mogę ci podrzucić schemacik jak to się ustawia w dwóch ustawienia...
Masz po prostu uszkodzony czujnik temperatury częsty przypadek jak podłączysz kompa to porównaj dwie temp do sterownika silnika i zestawu wskaźników nie mogą sie duzo rużnić max do 5'C
Poza tym czy możesz się trochę przyłożyć do robienia zdjęć? Żeby były bardziej czytelne. Przychylam się do prośby/rady. Szczególnie jeśli chodzi o siłownik zaworu. Widać że to jakiś Hertz, ale nie wiadomo jaki. Poza tym jak jest zasilany. Schemat połączeń by sie przydał. Podejrzewam, że ten Auraton ma styki bezpotencjałowe do których jest podłączona...
Wymieniłem czujnik temperatury silnika i niestety nic się nie zmieniło... Rano odpalam i znów to samo. Ta cała sytuacja ze spadkiem obrotów i dławieniem trwa dosłownie do 30 sek., jak tylko silnik dostanie troszke temperatury obroty wzrastają do ok 1100 i silnik pracuje już równo. Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyn?
Mam problem. Po wymianie sondy lambdy wolne obroty mam troche za wysokie ok 2000obr. Po za tym troche za duzo pali. Czy mozliwe ze uszkodzony jest czujnik temperatury silnika? Gdzie on moze sie znajdowac? Jeden czujnik, który załącza wentylator zlokalizowalem, drugi czujnik temp. powietrza w kolektorze ssącym tez. Chodzi mi o czujnik temp z którego...
Ja mam silniczek 2,2 kw,ale gdy w ciepłe dni popiaskuje ponad pół godziny,to niestety ale jego temperatura dochodzi do 60 stopni,co jest niestety za duzo,bolaczka u mnie moze byc to ze mam spora pompe wspomagania,a to niestety ale juz zabiera troszke uciagu,w kazdym razie taki silnik w zupełnosci wystarczy do typowych prac takich jak malowanie albo...
Napisz co bylo grane Bo ja stawiem na rozrzad! albo przeskoczyl pasek albo oberwany klin na dolnej zebadce od walu!!! pierwszy objaw silnik szybciej sie nagrzewa i wzrosnie spalanie Uwaga temperatula oleju jest duzo wyzsza niz tem wody ja wykonczylem tak silnik pozdrawiam.
Być może ktoś uzna ,że jestem "nudny" sprawdź ciśnienie sprężania .Oczywiście na zimnym , później na ciepłym silniku.
to już lepiej odłącz TPS albo czujnik temperatury silnika ,szybciej powinien zapisać się błąd.Praktycznie odrazu.Na błąd sondy będziesz musiał trochę poczekać aż sterownik uzna żę jest uszkodzona
Na 90% masz uszkodzona jedna pompę wysokiego ciśnienia. A żeby to sprawdzić najprościej to odpal silnik i sprawdź ręcznie jaka jest temperatura jednej i drugiej pompy i przewodu wyjściowego na listę też z jednej jak i drugiej ta która będzie ewidentnie cieplejsze a czasem nawet gorąca jest uszkodzona.
Wskazowek masz duzo w tych bledach. Zablokowany egr może byc przyczyna zlej proporcji paliwo powietrze przez co silnik sie dusi. Obnizenie dawki paliwa- sprawdzales jaka temperaturę widzi sterownik?
Witam Mam audi 80 1,9 tdi z 1994r i borykam sie z takim problemem,wskaznik temperatury cieczy na desce rozdz pokazuje mi temperature 120 stopni.Wymienione sa czujniki i termostat,probowalem tez regulacji recznej wskaznika temperatury , ale nie dalo to dobrego rezultatu bo przy wylaczeniu silnika wskazowka wedruje duzo za daleko poza skale wskaznika...
oczywiscie ze dogrzewaja jesli sterownik uzna to za konieczne w normalnej eksploatacji powyzej 5 stopni nigdy sie nie zalacza i silnik uruchamia sie bez nich
Panowie mam takie pytanie duzo czytalem na ten moj problem mam takie pytanie czy jak jest uszkodzony czujnik temperatury to jakie sa objawy umnie temperature silnika pokazuje dobrze
Witam, niestety nie. Problem jest taki, ze raz te wibracje sa, innym razem nie ale czesciej jednak sa. Mam wrazenie, ze to zalezy tez od temperatury na zewnatrz. Zaczalem od wymiany wszystkich poduszek ale to nie to. Bede mial chwile to sprawdze wtryski i sprobuje podmienic przeplywomierz na testy. Ogolnie, przejzalem duzo tematow na zagranicznych forach...
na silniku moze byc ok 60omow, na właczniku krancowym powinno byc max 3omy. Inaczej bedzie dupa, i silniczek nie bedzie dzialal jak nalezy. Przeczysc styki wlacznika, a jesli silnik ma za duzo mozesz wyczyscic komutator (zegarmistrzowska robota, ale da rade). czujnik temperatury silnika przy 90 stopniach powinien miec 200-300 omow. Na zimnym pare kilo....
Zapi nie jest szczególnie skomplikowanym sterownikiem. Regulacja PWM na mosfetach, pojemności buforowe na elektrolitach (które czasem źle znoszą temperatury w sterowniku), diody komutujące między VMN a + (te równoległe do mosfetów, diody komutujące od hamowania generatorowego od SH- do + (4 duże diody), kontrola prądu między SH+ a SH- i to wszystko....
oto kilka fotek ze schematem do tej polówki powinno pomóc Legenda do tego schematu to co najważniejsze: S149 włącznik klimatyzacji na panelu sterującym S341 czujnik ciśnienia klimatyzacji S151 włącznik temperaturowy silnika S329 włącznik temperatury zewnętrznej A35 sterownik silnika A95/A163 sterownik wentylatorów i sprężarki klimatyzacji Y11 sprężarka...
deutz temperatura silnik deutz temperatura oleju silnik deutz
podgląd rejestrator falownik inwerter solarny sharan spalona
zasilacz liniowy stabilizowany sterownik easynote te69kb
Migające kontrolki w ekspresie DeLonghi - przyczyny i rozwiązania Ukryte menu w Pioneer DMH-G220BT - dostęp i funkcje