Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Wysokie obroty często świadczą o źle wyregulowanym gaźniku lub poprostu o jego usterce. Jeśli masz jeszcze jeden gaźnik to podmień :) Pozdrawiam :)
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Witam Kupiłem nowy gaźnik do crossa 150 I jest taki problem, że silnik jakby odcina na wysokich obrotach i nie ma takiej mocy, jak na starym gaźniku. Jak to naprawić Gaźnik PZ 27 Liczę na pomoc
Problem rozwiązany, nowy gaźnik był uszkodzony, wymiana kilku części ze starego pomogła
kosiarka ma 2 lata gaźnik jest dobrze dokręcone nic nie grzebałem przy silniku silnik to T575 przy zasłonięciu gaźnika silnik pracuje przy wysokich obrotach bez tego odpala i gaśnie
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Jak przerywa tylko na wysokich obrotach to źle jest wyregulowany gaźnik.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Silnik 140 mrf gaźnik Nibbi PE 24 z filtrem powietrza dusi się na wysokich obrotach. Bez filtra i bez opaski takiej gumowej łączącej gaźnik z filtrem chodzi prawidłowo, ale jeśli założę choć samą tę opaskę, brakuje mu powietrza, żeby mógł się wkręcić.
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
Zacznij od wyczyszczenia gaźnika.
Raczej szczelne. Wyregulowałem ssący na 10, a wydechowy na 15. Da się jakoś sprawdzić szczelność zaworów bez rozkręcania całego silnika?
Mniej więcej tak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nabyłem dzisiaj gaźnik od Jawki 50. Czy opłaca mi się go montować bezpośrednio do cylindra, czy lepiej dorobić króciec? Jak wówczas z niskimi i wysokimi obrotami? Ponoć gdy gaźnik jest bliżej cylindra, poprawiają wysokie obroty.
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Mieszanka 32 : 1. ustawiam pierwszą śrubę na 1,5 obrotu, drugą śrubą wykręcam aż silnik się dławi ,zapamiętuje ilość obrotów. a następnie ta sama śrubę wkręcam aż silnik się dławi. Ustawiasz w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi, gdzie silnik się dławi. Śruba bliżej cylindra to wysokie obroty. To nie jest gaźnik z pilarki, tylko coś podobnego...
Ponawiam temat. Te same objawy. Po czyszczeniu gaźnika silnik wchodzi od razu na wysokie obroty i nie można nic wyregulować. Mam wrażenie że podobnie linka przy iglicy jest bardziej napięta. Co można zrobić żeby to ogarnąć?
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Witam. Kupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem briggsa. Silnik strzela w gaźnik na niskich obrotach. Na wysokich problem znika. Gaźnik wyczyściłem, świece wymieniłem. Gdzie szukać problemu? Poniżej film ukazujący problem( bez filtra powietrza) https://filmy.elektroda.pl/61_1585505726...
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
Witam, to zadne 'lewe powietrze', bo skoro musisz wszystko w gazniku pozatykac, zeby sie odezwal w ogole - to zwyczajnie benzyna nie dochodzi do dyszy glownej/rozpylacza paliwa i tyle, cos jest ewidentnie zatkane w gazniku - przy doplywie paliwa do dyszy glownej...Przy 'lewym powietrzu' - silnik czesto zaskakuje / odpala, ale wchodzi na wysokie obroty...
Witam serdecznie. Ma problem z silnikiem Piaggio Purejet po przeróbce na gaźnik. Mianowicie silnik odpala ale nie wkręca się na wysokie obroty, po dodaniu gazu faluje i dochodzi do maks 3500 obr/min. Zrobiłem zworke na dwóch środkowych pinach wtyczki TPS tak jak to opisują inny ale nic to nie zmienia. Orientuje się ktoś czy ditech i purejet mają identyczne...
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
Nie da nic, poza ryzykiem uszkodzenia silnika (wysokie prędkości przepływu - łopatki wentylatorków połamią się od obrotów). Pamiętam że były patenty na kierownice strugi powietrza dopływającego do gaźników. Moim zdaniem, gdyby to było szczególnie skuteczne, to któryś z największych producentów motocykli by takie rozwiązanie stosował. W ścigaczach, to...
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
Dzień dobry. Silnik to Briggs 12,5 HP. Ciężko odpalał więc pomyślałem że wyczyszczę gaźnik. Po rozebraniu i wyczyszczeniu gaźnika silnik na wysokich obrotach przerywa i nie może się wkręcić. Wydobywa się czarny dym (sadza) z wydechu. Traktorek jest z 2007 roku. Co robić?
Rozumiem, to czemu motorynka wchodzi mi na takie wysokie obroty? Opuścić niżej igłę?
Problem rozwiązany winna była cewka zapłonowa.
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Gaźnik wyczyszczony, filtr powietrza nowy. Silnik na wysokich obrotach działa poprawnie ale krótko - gaśnie po ok 20 sekundach
Możesz wytłumaczyć dlaczego miałoby go zalewać, bo jakoś nie mogę zatrybić. Może jestem zbyt mało inteligentny. W taki sposób, że gaźnik membranowy cały czas pompuje paliwo (brak komory pływakowej). Są 3 wyjścia nadmiar albo trafi do filtra powietrza albo do silnika lub do baku. Pierwsza opcja odpada bo silnik ma membranę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem....
Wkręć śrubę L do lekkiego oporu, następnie wykręć o jeden obrót. Rozgrzej silnik, jezeli nie będzie wchodził na wysokie obroty, obracaj powoli śrubę, przeciwnie do ruchu wskazówek aż silnik będzie dobrze przyspieszal. Ten gaźnik jest trudny do wyczyszczenia, dobre rezultaty daje myjka ultradźwiękowa. Jaki założyłeś tłok, jakiś tani zamiennik? Nowe pierścienie,...
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Coś z zaworem powietrza w gaźniku lub z jakimś ssaniem które ma wspomagać rozruch zimnego silnika.
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
Witam. Jeżeli jadąc pod górke tak ci się dzieje to najprawdopodobniej albo masz niewłaściwie ustawiony poziom paliwa w gaźniku albo wyrobił ci się popychacz pompki paliwa. Co do ustawienia powietrza to taka śrubka wkrecana w gaźnik, zakręć najpierw do oporu a potem odkręć srednio 2,5 obr. max 3. tak jest dobże ustawiona miesznka.
Za uboga mieszanka .Sprawdź szczelność przewodu doprowadzającego powietrze do gażnika i czy filtr powietrza jest dobrze przykrecony.
Witam co do samozapłonu sam kiedyś miałem ten sam problem. Po chwili pracy mf wchodziła na bardzo wysokie obroty i ani ściągnięcie fajki ani zamknięcie paliwa nic nie dawało. Dopiero zamknięcie dopływu powietrza do gaźnika dawało mu radę. Podobno spowodowane jest to tym że silniki mf przystosowane są do starego paliwa trochę mniej oktanowego i dlatego...
W gaźniku masz jeszcze regulację "L", tyle, że zwykle jest ona zaplombowana, albo zabezpieczona klejem. Chińczyki od 330 wzwyż mają regulację "H". Pilarki to inny temat. Silniki mają większą moc i kręcą wyższe obroty. Silnik można przytrzeć dając mu obciążenie od razu po odpaleniu. Gaźnik mógł być nie do końca prawidłowo wyregulowany, np. według zaleceń...
Ustaw śruby regulacyjne na 1,5 obrotu, rozgrzej silnik i kręć śrubą wolnych obrotów w lewo, za silnik zacznie zwalniać, zapamiętaj to ustawienie, następnie to samo w prawo. Dala wysokich podobnie. Ustaw śruby pośrodku tych ustawień. Dla wolnych obrotów, na niskich a dla wysokich na maksymalnych.
Po co zubażać, skoro objawy wskazują właśnie na ubogą mieszankę? Raczej wzbogacić mieszankę biegu jałowego. Czy gaźnik był brudny przed czyszczeniem, w sensie takim że był w nim syf pozostający po benzynie od kilkuletniego nieużytkowania? Jeśli nie, to trzeba szukać miejsca zaciągania lewego powietrza. Nie masz tam kraników lub zaworów podciśnieniowych?...
Jaką może być przyczyną nierównej pracy silnika na wolnych i na wyższych , traci tak jakby zapłon. Gaźnik nowy, świeca nowa.
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Jaki przebieg ma ta pilarka? Może szukasz problemu w gaźniku, a problem leży gdzie indziej. Może silnik jest nieszczelny i stąd problemy z regulacją i pracą na wysokich obrotach.
Zapala na ssaniu ale nie ma regulacji wolnych obrotów bez ssania gaśnie wysokich obrotów jest a niskich nie ma ;/ . Silnik 1.9 KM Alpina
Jaki model gaźnika? Możesz gdzieś łapie to lewe powietrze? Silnik łapie wysokie obroty jak mieszanka jest tzw uboga w benzynę, czyli w skrócie dużo powietrza a mało paliwa. Pozdrawiam
W tym wypadku - raczej gdzies sie benzyna saczy/wylewa od wibracji / drgan zbiornika, gaznika lub calego silnika - np. na srubach skrecajacych go do ramy ? Znajomy mial kiedys przy 'Uralu' luzny gaznik [ pomimo - ze nakretki dokrecone na 'maxa / do oporu' ] i w czasie jazdy do 60-65km/h nic sie nie dzialo, jak zaczynal 'odkrecac mocniej' / na wyzszych...
Zakupiłem nowy gaźnik, koszt 150zl. Po odpaleniu strzelał jeszcze kilka razy ale wyregulowałem gaźnik i już jest wszystko ok. Chodzi idealnie na niskich jak i na wysokich obrotach.
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Rycho T może mieć rację, miałem podobny przypadek z Husqvarną 257, winny był filterek paliwa w zbiorniku, ssawka. Z powodu "zarośnięcia" pakiem, smołą i innymi osadami z paliwa podawał za mało paliwa do gaźnika i mieszanka paliwo - powietrze była za uboga w paliwo a temperatura silnika rosła błyskawicznie. Z tym że były jeszcze "dodatkowe" objawy, czyli:...
Wypadało by wyczyścić gaźnik. Silnik, po włączeniu ssania, powinien zgasnąć.
Nie jestem tutaj nie wiadomo jakim znawcą tematu ale też mam traktorek i początkowo bardzo falowały obroty, co było spowodowane zużytymi sprężynkami, które regulują obroty silnika. Dodatkowo pousuwałem wszystkie luzy na ośkach przepustnicy w gaźniku. Jeśli masz ciągle wysokie obroty może coś się zacięło w gaźniku próbowałeś rozebrać go lub przeczyścić?
Ewentualnie można wstawić gaźnik starego typu bez tej dyszy.
Rozmawiałem z facetem, który trochę się zna na takich urządzeniach z doświadczenia i podobno mam uszkodzony ten gaźnik ZAMA :cry: Założyłem więc gaźnik od kosy Red Devil (jakaś chińska produkcja) Silnik pracował, podregulowałem go (jest tylko jedna śruba do regulacji i regulacja przepustnicy) I skosiłom około 200 metrów chwastów. Kosa pracowała bez...
Czyscił pan gaźnik? Został rozkręcony wyczyszczony i skręcony ponownie?
Skoro na stopkach silnik kręci wysokie obroty a pod obciążeniem brakuje mu mocy , to masz kilka możliwości [ zakładam że rozrząd , sprężanie i gażnik okey] ,wina w napędzie - wariator żle złożony , zły pasek napędowy , żle działający korektor momentu obrotowego , za miękka sprężyna korektora , za miękkie-twarde sprężynki sprzęgła wreszcie sprzęgło przyjrzyj...
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Witam. A regulowałeś gaźnik na rozgrzanym silniku? Może trzeba gaźnik rozebrać i wyczyścić, tudzież filtr paliwa i powietrza?
Mieszanka uboga, chodzi o skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli będzie się zatykać dysza paliwa biegu jałowego, albo obniży się poziom paliwa w komorze pływakowej np. z powodu braku paliwa, to obroty silnika zaczną się podnosić aż do „zawieszenia się” na wysokich obrotach. Oczywiście zakładamy że gaźnik wyregulowany, luz na pancerzu linki prawidłowy,...
Czy to wersja z silnikiem HiPer2 i gaźnikiem PHVA 17.5? Jeśli tak, to wymiana iglicy blokowanej (A22) na nieblokowaną (niestety nie wiem którą) i dopasowanie dyszy głównej.
Nie do końca błąd. Nawet sprzęty z górnej półki jak Stihl mają w zaleceniach instrukcyjnych docieranie na wolnych obrotach. Trzeba to jednak robić z przerwami, np. 5 minut pracy, 10 minut na schłodzenie. Co do pytania autora to mam kosę Demon, też chińczyk, zalecenia 1:25 i ten sam problem z zaolejonym tłumikiem i świecą. Teraz zalewam ją 1:40 z olejem...
Jakie ssanie, to nie gaźnik! Po za tym po cholerę mu wyższe obroty jak to MPI i to jeszcze z podgrzewaną sondą więc krótko chodzi w OL. Przepustnica czysta?
Silnik to 2T czy 4T?
Witam, mam problem z moją Gilera SMT 50 z 2006 roku. Silnik EBS050, w którym mam set: 70 cm³ Airsal, dyfuzor płatek, gaźnik 24 mm. Silnik na zimnym wkręca się tak, jak powinien, do 14 tysięcy obrotów. Jak się nagrzeje, to nie wkręca się tak wysoko i go przydusza, „strzela” z gaźnika i czasem z wydechu (albo z obydwu naraz). Proszę o pomoc.
mam problem za wysokie obroty silnika mam gażnik 2e2 Dodano po 1 mógłby ktos pomoc i powiedziec co mozna zrobic lub co wymienic
Mam problem z autkiem taki że przy wchodzeniu na wysokie obroty około 3000 silnik zaczyna strzelać (także strzela w gaźniku) Proszę o pomoc Pozdrawiam tomek(at)zwik.com.pl
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Witam, jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Otóż mam taki problem z maluszkiem, jest on z '92 roku. Gdy go odpalam to ma normalne obroty, niskie. Gdy jest gorący to ma wysokie obroty ponad tysiąc ( mam obrotomierz z fiata 125p przerobiony). Gaźnik był ustawiany. Rozrząd wymieniałem. Co może być problemem? gaźnik? jutro chyba zamienie gaźnik...
w sumie to usterka pojawiła się nagle czyszczenie gaźnika u mechanika nic nie dało
Dokręć śrubkę od paliwa, do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Rozgrzej silnik, i spróbuj dodać gazu, jeżeli silnik nie będzie wchodził "na obroty" odkręć śrubkę 1/4 obrotu i ponownie dodaj gazu. Postępuj tak, aż silnik będzie łatwo osiągał wysokie obroty. Brak poprawy, to zanieczyszczony, uszkodzony, lub źle złożony gaźnik. Mieszankę,...
Czy po tym remoncie silnik był właściwie dotarty. Właściwa regulacja gaźnika oraz udrożnione dysze i kanaliki mają niewątpliwy wpływ na pracę silnika (a czarny kolor elektrod świecy nie świadczy dobrze o Twoim wysiłku). Moduł podmień na próbę i sprawdź ciśnienie w cylindrze.
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
Trzeba śrubę od przepustnicy ( ta ze stożkiem ) lekko wykręcić. Regulacja gaźnika, wkręć śrubę oznaczoną L do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Uruchom silnik i dodaj gazu, jeżeli silnik nie będzie lekko wchodził na wysokie obroty to odkręć śrubę L o 1/4 obrotu i znowu dodaj gazu. Postępuj tak aż do skutku, następnie wyreguluj obroty śrubą...
Gaźnik, wygląda że nie dostaje paliwa
Witaj Jaki jest rocznik tego golfa? Czy silnik posiada gaźnik czy wtrysk? Pozdrawiam
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady: Przed regulacja sprawdzić czy filtr jest czysty...
dziękuje za pomoc wszystko jest ok
Sprawdź stan pływaka w gaźniku, może jest dziurawy i "tonie", dając w ten sposób wysoki poziom paliwa. Moim zdaniem dlatego silnik nie może zebrać się na obroty i zalewa świecę. Sprawdź również czystość filtra powietrza.
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
Gaźnik powinien miec dwie śruby regulacyjne H i L Dokręc je delikatnie do końca i następnie odkręc obie o jeden obrót Zapal silnik i dodaj gazu jeżeli piła nie wchodzi na wysokie obroty odkęc minimalnie śrubę L i znowu dodaj gazu Postępuj tak az silnik będzie odpowiednio reagował na dodanie gazu Mogą też byc uszodzone uszczelniacze na wale, świeca lub...
Boże, śrubka jest obok przepustnicy w gaźniku.
Witam Wszystkich bardzo serdecznie. Problem dotyczy traktorka kosiarki Honda 4514 silnik gx360. Mój problem polega na tym, że silnik nie może wejść na wysokie obroty po dodaniu gazu-pracuje tak jak by był na ssaniu. Na wolnych obrotach pracuje idealnie. Doszedłem, że przyczyny trzeba szukać w gaźniku ponieważ jak się odkręci śrubkę spustu paliwa to...
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
Gaźniki z pełną regulacją mają dwie śrubki, oznaczone L i H. Wkręt L służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, natomiast H do wysokich, czyli takich z jakimi będzie pracował silnik przy maksymalnie wciśniętym gazie. W Twoim gaźniku obroty maksymalne są ustawione fabrycznie za pomocą dyszy stacjonarnej i niema możliwości ich regulacji. Regulacja śrubką...
Chodzi o regulator obrotów, czyli dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika.
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
wysoki obrót gaźnik husqvarna wysoki obrót gaźnik wysoki obrót honda gaźnik
podlaczeniu zasilacza symulacji elektronicznych termostat weller
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Jak zresetować miernik pH C-600: instrukcja Jak czyścić gumowy kołnierz pralki?