Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Na miejscu moderatora wywalił bym ten post. Nie doczytałem czy to Fiat Tipo 1,8 16V,czy też Bravo \Brava\Marea . Różnice niemałe,bo jedno na Marelli,drugie na Hitachi
Jeśli to silnik C14NZ to stawiam na moduł zapłonowy. Wtych modelach moduły padają jak muchy:D
Gdy nie chce zapalić- Otwórz skrzynkę koło akumulatora i zamień miejscami przekażniki(powinny być trzy małe,czarne-pierwszy od przodu pojazdu jest od zasilania komputera wtrysku,zamień go miejscami z trzecim) Jeśli odpali przekażnik do wymiany-koszt w ASO około 100 zł
albo paliwko Ci sie cofa, zapas ropki w pompie wystarczy na ujechanie pareset metrów, sprawdź węzyki, filtr z pomką-puszczają membrany , nie wiem czy Ty masz tam podgrzewacz paliwa? bo one sa tam bardzo czesto winne. pozdro
Moduł do wymiany
1. Czy objaw występuje na postoju? 2. Sprawdzone ciśnienie paliwa?
w samochodach z grupy vw najczęściej padają modóły pod cewka zapłonową , wymienia sie cała cewkę z modółem bo są razem
Gaśnie nie zależnie od tego czy jest zimny, czy też gorący. Narzeczona nim z reguły jeździ ale czasem zamieniamy się autami i rzeczywiście zwykle gaśnie przy zwalnianiu przed skrzyżowaniem i przy redukcji biegów. Wiem że muszę wymienić sonde lambda ale nie sądze żeby to było przyczyną gaśnięcia silnika. Pozdrawiam.
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
musisz zrobić diagnostyke bo bajek i 100 mozliwości szkoda tu opowiadać
objaw typowy dla opla 1.4 jest to modul zaplonowy znajdujacy sie kolo cewki zaplonowej wiem z wlasnego doswiadczenia mialem juz kilka takich przypadkow pozdrawiam marek
Witam! Przyczyn może być wiele. Sprawdziłbym najpierw stacyjkę. O takich sprawach jak złącza na wiązkach kabli i bezpieczniki w skrzynkach (są 2) lub filtr powietrza nie wspominam, bo to podstawowe czynności przed każdą naprawą. Cześć!
kolego sprawdż rozrząd mógł pasek przeskoczyć...
Witam. Mam Kadetta E silnik 1.4 C14NZ z Astry. Jakiś czas temu silnik z dnia na dzień zaczął gasnąć na gazie przy wrzucaniu luzu lub przy wciskaniu sprzęgła, ale jak stanąłem na np. 30min to wszystko było wporządku. Kilka razy samo się naprawiało, ale teraz jazda na gazie jest niemal niemożliwa. Zauważyłem, że silnik krokowy się nie rusza a sprawdzałem...
Dziękuję za pomoc, jednak pomogło sprawdzenie i podłączyli pod kompóter i jeżdzę dwa tygodnie, bez problemów dzięki wielkie i wszyskiego najleprzego na ten nowy rok
U mnie takie objawy byly spowodowane sterownikiem pompy wtryskowej. Sam tego nie naprawiałem więc nic więcej nie pomogę.
Witam .od 21 sierpnia mam ten sam problem. Auto gaśnie w czasie jazdy.jest u drugiego mechanika zostało w nim wymienione już erg.sterownik .przepustnica czujniki świece sprzęgło i do dziś nie znaleźli dlaczego gaśnie. Czy pan znalazł błąd który wskazywał wyłączenie autabw czasie jazdy.jestwm załamana już od poniedziałku auto idzie do 3 mechanika u pierwszego...
Dodam jeszcze ze na desce scwieci się chceck i spirala od grzania świec po skasowaniu błędów , pojawiają się podobnie dopiero po tym jak auto zgaśnie i ponownie je zapale Wiązka do kontroli i napięcia.Przekaźnik mam na myśli przekaźnik silnika.A żąróweczka na zasilanie ecm.Ale to mnie wygląda na problem z wiązką albo ecm.
Witam Mam podobny problem. Podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka silnika (mruga). W tym momencie wyłącza mi się motor i muszę się zatrzymać i przekręcić kluczyk do pozycji zero. Po chwili mogę ponownie odpalić motor. W serwisie sprawdzono układ paliwowy wraz z wymiana filtra. Zrobiono test przelewowy wtrysków. Niestety nie pomogło. Jeśli ktoś...
Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Sprawdź czy są błędy OBD2
Częstą przyczyną gaśnięcia deski zegarów są zimne luty na płytce zegarów,objawy są takie jak opisujesz łącznie z gaśnięciem auta. Kod 66-brak komunikacji ccd z body control module i transmision control module . Kod 42 ma kilka tłumaczeń ,ale wszystkie dotyczą raczej obwodu pompy paliwa,niz samej pompy,konkretnie przekaźnika i braku komunikacji z PCM,a...
Jest na to rada wymień halla i będzie wszystko ok Pozdrawiam
Luty w module alarmu fabrycznego, luty w module immobilisera - ot'co...
Witam. Mam identyczny problem ze swoja mazda 323f z 2000r. Poradziles sobie jakos z tym problemem? Na komputerze wyszedl mi blad z czujnikiem egr i turbina. Turbina zregenerowana czujnik jest narazie 'za ślepiony' i problem dalej istnieje
niewiem o czym piszesz coś ci sie pokręciło mam 2.3 V5 150ps w golfiku 4 rok 2000 i diagnozowałem go VAGiem chyba logiczne i silnik niema błędów ale i tak coś niegra bo odcina zapłon nieznam przyczyny tego faktu jakieś propozycje!!!! niewiem już czego sie złapać
Na końcu tej rurki widocznej na fotce powyżej.
witam czy problem z gasnącym audi od 3000 tysiecy obrotów rozwiązany
wój silnik to prawdopodobnie 4C90 prod Andoria Andrychów. Jeżeli zauważasz spadek mocy i po zgaśnięciu trudno zapala to objaw zapowietrzania się układu paliwowego , np z uwagi na zabrudzony filtr paliwa. Lublin I miał gaszenie silnika na linkę w twoim samochodzie niewiem jak jest , jeżeli gasi się go stacyjką to , przyczyną mogła by być kostka pod stacyjką...
Pompa (i jej przekaźnik) to raczej nie jest bo silnik gaśnie w czasie jazdy. Albo jak ktoś tu sugeruje -cewka zapłonowa lub wg. mnie może to być czujnik halla w aparacie zapłonowym. czujnik halla można łatwo sprawdzić (ale potrzebny jest klucz do odkręcenia aparatu i woltomierz).
potwierdzam opinie kolegów-hall
Słuchaj, te błey mogą się generować w różnych komponentach, musisz podać z jakiego lub jakich są ona odczytane
Rozrusznik się nie obraca, bo jest sterowny ze sterownika silnika ( w elektromagnesie jest elektronika). Diagnoza zrobiona niedokładnie.
Sprawdź płyn chłodniczy, widziałem takie objawy, gdy było za mało płynu i nie przechodził przez cały układ. Sprawdź też czy jak zgaśnie pierwszy raz nie masz szronu na reduktorze, mikserze lub przepustnicy (dotknij reką czy nie są zimne). Jesli płyn jest a mimo to szronieje to trzeba poprawić obieg płynu przez układ.
Brak napięcia na cewce przekaźnika EFI Podałem 12V, przekaźnik działa, zapal się kontrolka silnika na desce, dalej brak reakcji na guzik start/stop
Czy zamiast aparatu Lucasa można założyć Boscha ? Jeszcze przyszło mi do głowy że to może to coś knoci. Mama takie coś fabrycznie zamontowane http://obrazki.elektroda.pl/9628518200_1... .
Blokuje cały czas czy czasami? blokuje jak jest włączony napęd czy też jak nie jest? Opisze kolega troszkę więcej.
Wymieniłem ten przekaźnik (bezpiecznik) fioletowy. okazało sie ze stary przerywał. pojeżdże pare dni i ocenie czy już nie gaśnie. Wielki dzięki. pozdrawiam
Podstawa to diagnostyka bez niej wróżka na polsacie TEL 0 700 .....
Podaj , jaki tam masz silnik?
Auto od opisywanych problemów zrobiło już ponad 50 tyś km. objawy nie wystąpiły ani razu. Wnioski: 1. Usterka spowodowana brakiem pasty termoprzewodzącej na module zapłonu. 2. Rozwiązanie - nałożenie nowej pasty termoprzewodzącej.
Witam ponownie, w aucie wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony regulator ciśnienia paliwa, a dokładniej jego mikrofiltr. Kontrolka silnika zgasła po ok 7-8 odpaleniach i zrobieniu w tym czasie ok 20 km. Mam nadzieję że problem nie powróci. Pozdrawiam.
Uszkodzony czujnik obrotów daje podobne objawy, jakie opisujesz, podjedź do warsztatu samochodowego, który posiada komputer diagnostyczny i niech przeprowadzą diagnozę, może to rozwieje twoje wątpliwości.
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy i zwracam się z prośbą do wszystkich może ktoś mi pomoże. Niedawno nabyłem Opla Vectrę 1,8i z 94r, z którym mam problem, otóż po przekręceniu kluczyka pomarańczową kontrolkę z rysunkiem silnika (niewiem od czego ona jest) powinno się włączyć pilotem i dopiero zapalać silnik. U mnie czasami muszę ją zapalać...
co to? dwa te same tematy? czujnik halla do wymiany
A czego brakuje? Iskry, paliwa czy kompresji ? Od tego należy zacząć, Ale ostatnio widzę na forum dziwny trend olewania porad ludzi z większą ilością czerwonych punktów pod nickiem
Jednak spr był na początku pompkę, no i filtr paliwa... Nie koniecznie wymiana ale chociaż spr co i jak się dzieje... Ewentualnie zwarcie przy pompce?? Kabelki mogły się naderwać i powodują zwarcie...
B6m sprawdził silniczek krokowy wolnych obrotów
Najlepiej zrobić diagnozę, może jakiś błąd będzie i Cie naprowadzi. Jeśli nie masz możliwości to na twoim miejscu sprawdziłbym układ zapłonowy i paliwowy, tak na początek- działanie pompy paliwowej, świece, przewody itp.
To mogą być zaśniedziałe styki czujnika halla w aparacie albo jego uszkodzenie - wyjmij wtyczkę z aparatu i zobacz jak to wygląda
Brak 15 po kluczyku.
Musisz sprawdzić czego brakuje jak zgaśnie paliwa czy iskry?
Mam problem z immobilizerem Kia Clarus `99, akumulator się rozładował, pilot z immo pogubił kody. Szukam sposobu jak mam teraz odpalić samochód, czy jest sposób by wyłączyć immobilizer lub na nowo zsynchronizować pilota? W karcie gwarancyjnej nie mam kodu do immmo, najbliższy serwis ASO mam 80 km. Proszę o pomoc Blokada pisania 30 dni. 3.1.12. (10.1,...
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
masz walnięty tylny czujnik na listwie, standardowa usterka w tym silniku ( niby jest dobry a jednak powoduje zgasnięcie silnika)
Podepnę się pod temat - podobny efekt jak w temacie -honda civic 1.4 98r - zgasła i nie pali kontrolka silnika nie świeci, immobiliser nie świeci - wszystko wyglada dobrze zdiagnozowane - iskra jest ale brak sterowania na wtryskach - nie wiem co może powodować taki błąd. Jak włączę na chwilę wtrysk (na krótko) auto zapala na moment bo mam paliwo układ...
hmmm.wydajnośc pompy jak można to sprawdzić bardzo ciężko u mnie mam pompe w baku i zaraz z nią filtr paliwa.Co do wydajności to nie mam pojęcia jak to sprawdzić ? ciśnienie jest duże bo sprawdzałem. a reszta ??Filtr wyczysciłem troche ile się dało nie mam żeby podminić ,ale nic nie zauwazyłem żadnych efektów.
Podjechać i naprawić?
Tico to moduł albo cewka.P
Temat stary,ale jak widzę jak najbatrdziej aktualny .W moim gruzie hyunday getz 1,5 CRDI 82 Km,występuje taki sam problem jak u autora tematu.Po przejechaniu paru kilometrów ,samochód gaśnie.Też zaobserwowałem że dzieje się to jeżeli wskazówka paliwa wskazuje mniej niż ćwiartkę baku.Po zgaśnieciu i powtórnyej próbie odpalenia ,nie działa pompka paliwa...
Zanim wymienisz cały aparat spróbuj go przemyć benzyną ekstrakcyjną. Tam często śniedź z płytki zanieczyszcza optoelektronikę. Ja kilka w ten sposób uratowałem.
a no to inna spawa troche . HM mozesz spróbować zmostkować przewody przy stacyjce bo kostka stacyjki w matizie jest bardzo tandetnie wykonana . Aby sie do niej dobrać musisz odkręcić obudowe kolumny kierownicy i zdaje sie kierownice odkręcić (juz nie pamiętam ) . Kostka stacyjki przykręcana jest malutkimi srubkami od góry i dołu na płaski srubokręt...
problem polega na tym ze podczas jazdy silnik gasnie i odpala dopiero po okolo 10 minutach i mozna jechac dalej w ciagu 2tyg taka sytlacja zdayla mi sie 3 razy co to moze byc?
Bardziej wygląda na zasilanie przekaźników o których pisze tommir, jeden zasila sterownik, a drugi rozrusznik ( nie chce mi się wierzyć że obydwa jednocześnie świrują). W takim przypadku sterownik nie zapisuje błędu.
Jak ci będzie znikać z zasilanie ECU to też będzie gasnąć bez żadnych błędów.
Gaśnięcie silnika podczas jazdy spowodowane alarmem jest bardzo niebezpieczne. Proszę sobie wyobrazić zgaśnięcie silnika podczas np. wyprzedzania. Radzę sprawdzić w specjalistycznym warsztacie, a najlepiej wymontować - bezpieczeństwo jest najważniejsze.Tadzmierz
to wina swiec
Sprawdz czy jest iskra i paliwo. PO prostu siłą pedu jechał i stanął.
Przy przełączaniu z benzyny na gaz musisz "wyjeździć" porcję benzynki będącej w układzie, prawdopodobnie miesa Ci się gaz z niespaloną benzyną i wtedy jest trudnowato :-) U mnie był taki trójpozycyjny przełącznik GAZ-NIC-BENZYNA, najpierw przełączałem na środkowe położenie, a kiedy beznzyna się już kończyła (co było wyczuwalne jako lekki spadek mocy),...
Jaki silnik?
doszles doszedłeś.
Na drugiej pozycji się kosi i nie ma mowy o gaśnięciu silnika nawet przy cofaniu. Pozycja 3 jest do jazdy i kiedy będziesz na niej kosić zawsze silnik będzie gasł przy cofaniu (takie zabezpieczenie). Mam mccullocha 125 i bynajmniej u mnie tak jest ;) Zapamiętaj: 1- zapłon wyłączony 2-koszenie 3-jazda 4-rozrusznik
Witam, Podczas jazdy silnik gaśnie i zapalają się kontrolki od ABS i ESP, przy ponownej próbie uruchomienia silnika ciężko mu zapalić i pojawiają się ponownie kontrolki. Po takiej sytuacji silnik traci na mocy, pracuje nierównomiernie, cały się trzęsie. Po zostawieniu samochodu na godzinę lub krócej nic się nie zapala. Mam wrażenie, że najczęściej samochód...
Problem rozwiązany, wina wadliwe wtryski gazowe które zalewały silnik a mechanicy kombinowali i wymieniali. Po wymianie u producenta a nie "Pana Stasia" wszystko ok. Post do zamknięcia
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
W mojej astrze był to czujnik halla też mi nie wyświetlało błędów na komputerze .To samo normalna jazda w mieście i gaśnie bez żadnego powodu .
Ten model miał chyba problem z przegrzewaniem ecu na silniku lub pognite can'y (przy ruszaniu szarpie silnikiem i wiązki się ruszają).
Witam Wiadomo co było przyczyną takiego zachowania? Mam to samo i nie wiem co robić? Proszę o odpowiedź.
Sprawdź ciśnienie sprężania.Jaki kolor świec .
Mam ten am problem i nie wiem jak go rozwiązać.
Do naprawy lub wymiany sterownik silnika
Sprawdz rozrzad jak mowia!! mozliwe ze przeskoczyl.Jeszcze jedno... czujnik polozenia walu.
Witam Mam problem z punto II 1.4 z 2000 roku,mianowicie silnik gaśnie podczas jazdy i wtedy po przekręceniu zapłonu nie gaśnie kontrolka od immo.Dopiero za którymś razem po przekręceniu gaśnie kontrolka i odpala.Widziałem podobne tematy ale nikt nie opisał co było prawdziwą przyczyną.Po wpięciu pod kompa nie pokazuje żadnych błędów.Prosze o pomoc i...
dobra dzieki zobaczymy
Samochód jeździ więcej na gazie niż na benzynie tak? Jedyne co Ci mogę doradzić to odepnij klemę z akumulatora na jakieś 10 minut i załóż ponownie. Najlepiej było by wgrać (zaktualizować) oprogramowanie(mapy) sterownika. Czynność to wykonuje się za pomocą odpowiedniego sprzętu diagnostycznego. Usługa oczywiście możliwa w serwisie peugota.
Filtr paliwowy wymieniłem. Świeca jest fabryczna od poczatku, czyli od 2500 km. Biorę jeszcze pod uwagę wariant z chrzczonym paliwem, paliwo zawsze mam zdobyczne jest ono ze stacji gdzie chłop na 90% czegoś dodaje. Więcz czy było by to mozliwe że przez trefną benzynę potrafi mi zgasnąć w czasie jazdy i potem mieć problem z zapaleniem?
Witam.Mam problem z silnikiem kompletnie niewiem co sie dzieje,silnik jest na wtrysku(1.3).Jadac od czasu do czasu zapal mi sie komputer (kontrolka silnika).Ostatnio jadac przy predkosci 100km/h zgasl mi silnik,wylaczylem zaplon próbujac odpalac silnik niepalila sie juz wcale kontrola kompuitera ani niebylo slychac pompy paliwowej (umnie dosc glosno...
I problem z immo i pewnie zawór egr pada podać szczegółowy opis błędu kod to nie wszystko. Niema problemu z odpalaniem? Ewentualnie zrzut ekran lub fotkę.
Pojedz do sprawdzonego mechanika.
czujnik walu mozesz podmienic, jak nie pomoze dobry fachowiec Jak byk miałeś podaną odpowiedź!
Podmianami części nie naprawia się samochodu. Masz jakieś ustrojstwo , zobacz co widzi na MAP w czasie pracy silnika.
Dzięki za podpowiedzi. Jutro posprawdzam
Więc jak się okazało był alarm fabryczny oto zdjęcia a dostałem się do niego z łatwością przez nawiew i wcale nie trzeba rozkręcać pod spodem obudowy jak pisalo gdzieś na jakimś forum zaznaczony przekaźnik odpowiada właśnie za odcięcie zasilania (MASY) z przekaźnika 109 http://obrazki.elektroda.net/13_12467003... http://obrazki.elektroda.net/30_12467004...
czujnik położenia wału
z wtryskami jest wszystko dobrze.
zmierz jaką maja wtryskiwacze rezystancje
Sprawdź również rozrząd czy aby pasek nie zakończył swojego życia.
gasnąć silnik jazda jazda silnik gasnąć jazda gasnąć silnik
falownik akumulator serwis zmywarki pomiar parametrów tranzystorów
toshiba firmware telewizor włącznik czasowy
Niski poziom wody i zapowietrzenie w DeLonghi Magnifica ESAM3200s Zamek centralny przesunął się w górę - jak naprawić bagażnik?