Wysokie obroty często świadczą o źle wyregulowanym gaźniku lub poprostu o jego usterce. Jeśli masz jeszcze jeden gaźnik to podmień :) Pozdrawiam :)
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Problem rozwiązany, nowy gaźnik był uszkodzony, wymiana kilku części ze starego pomogła
kosiarka ma 2 lata gaźnik jest dobrze dokręcone nic nie grzebałem przy silniku silnik to T575 przy zasłonięciu gaźnika silnik pracuje przy wysokich obrotach bez tego odpala i gaśnie
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
Jak przerywa tylko na wysokich obrotach to źle jest wyregulowany gaźnik.
Silnik 140 mrf gaźnik Nibbi PE 24 z filtrem powietrza dusi się na wysokich obrotach. Bez filtra i bez opaski takiej gumowej łączącej gaźnik z filtrem chodzi prawidłowo, ale jeśli założę choć samą tę opaskę, brakuje mu powietrza, żeby mógł się wkręcić.
Mniej więcej tak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nabyłem dzisiaj gaźnik od Jawki 50. Czy opłaca mi się go montować bezpośrednio do cylindra, czy lepiej dorobić króciec? Jak wówczas z niskimi i wysokimi obrotami? Ponoć gdy gaźnik jest bliżej cylindra, poprawiają wysokie obroty.
Zacznij od wyczyszczenia gaźnika.
Witam serdecznie. Ma problem z silnikiem Piaggio Purejet po przeróbce na gaźnik. Mianowicie silnik odpala ale nie wkręca się na wysokie obroty, po dodaniu gazu faluje i dochodzi do maks 3500 obr/min. Zrobiłem zworke na dwóch środkowych pinach wtyczki TPS tak jak to opisują inny ale nic to nie zmienia. Orientuje się ktoś czy ditech i purejet mają identyczne...
Dzień dobry. Silnik to Briggs 12,5 HP. Ciężko odpalał więc pomyślałem że wyczyszczę gaźnik. Po rozebraniu i wyczyszczeniu gaźnika silnik na wysokich obrotach przerywa i nie może się wkręcić. Wydobywa się czarny dym (sadza) z wydechu. Traktorek jest z 2007 roku. Co robić?
Ponawiam temat. Te same objawy. Po czyszczeniu gaźnika silnik wchodzi od razu na wysokie obroty i nie można nic wyregulować. Mam wrażenie że podobnie linka przy iglicy jest bardziej napięta. Co można zrobić żeby to ogarnąć?
Witam. Kupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem briggsa. Silnik strzela w gaźnik na niskich obrotach. Na wysokich problem znika. Gaźnik wyczyściłem, świece wymieniłem. Gdzie szukać problemu? Poniżej film ukazujący problem( bez filtra powietrza) https://filmy.elektroda.pl/61_1585505726...
Coś z zaworem powietrza w gaźniku lub z jakimś ssaniem które ma wspomagać rozruch zimnego silnika.
Witam Kupiłem nowy gaźnik do crossa 150 I jest taki problem, że silnik jakby odcina na wysokich obrotach i nie ma takiej mocy, jak na starym gaźniku. Jak to naprawić Gaźnik PZ 27 Liczę na pomoc
Gaźnik wyczyszczony, filtr powietrza nowy. Silnik na wysokich obrotach działa poprawnie ale krótko - gaśnie po ok 20 sekundach
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Możesz wytłumaczyć dlaczego miałoby go zalewać, bo jakoś nie mogę zatrybić. Może jestem zbyt mało inteligentny. W taki sposób, że gaźnik membranowy cały czas pompuje paliwo (brak komory pływakowej). Są 3 wyjścia nadmiar albo trafi do filtra powietrza albo do silnika lub do baku. Pierwsza opcja odpada bo silnik ma membranę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem....
Jaki model gaźnika? Możesz gdzieś łapie to lewe powietrze? Silnik łapie wysokie obroty jak mieszanka jest tzw uboga w benzynę, czyli w skrócie dużo powietrza a mało paliwa. Pozdrawiam
Wypadało by wyczyścić gaźnik. Silnik, po włączeniu ssania, powinien zgasnąć.
Ewentualnie można wstawić gaźnik starego typu bez tej dyszy.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Zakupiłem nowy gaźnik, koszt 150zl. Po odpaleniu strzelał jeszcze kilka razy ale wyregulowałem gaźnik i już jest wszystko ok. Chodzi idealnie na niskich jak i na wysokich obrotach.
Zapala na ssaniu ale nie ma regulacji wolnych obrotów bez ssania gaśnie wysokich obrotów jest a niskich nie ma ;/ . Silnik 1.9 KM Alpina
Rozmawiałem z facetem, który trochę się zna na takich urządzeniach z doświadczenia i podobno mam uszkodzony ten gaźnik ZAMA :cry: Założyłem więc gaźnik od kosy Red Devil (jakaś chińska produkcja) Silnik pracował, podregulowałem go (jest tylko jedna śruba do regulacji i regulacja przepustnicy) I skosiłom około 200 metrów chwastów. Kosa pracowała bez...
Mam problem z autkiem taki że przy wchodzeniu na wysokie obroty około 3000 silnik zaczyna strzelać (także strzela w gaźniku) Proszę o pomoc Pozdrawiam tomek(at)zwik.com.pl
Jaki przebieg ma ta pilarka? Może szukasz problemu w gaźniku, a problem leży gdzie indziej. Może silnik jest nieszczelny i stąd problemy z regulacją i pracą na wysokich obrotach.
Witam. A regulowałeś gaźnik na rozgrzanym silniku? Może trzeba gaźnik rozebrać i wyczyścić, tudzież filtr paliwa i powietrza?
Mieszanka uboga, chodzi o skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli będzie się zatykać dysza paliwa biegu jałowego, albo obniży się poziom paliwa w komorze pływakowej np. z powodu braku paliwa, to obroty silnika zaczną się podnosić aż do „zawieszenia się” na wysokich obrotach. Oczywiście zakładamy że gaźnik wyregulowany, luz na pancerzu linki prawidłowy,...
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
Nie jestem tutaj nie wiadomo jakim znawcą tematu ale też mam traktorek i początkowo bardzo falowały obroty, co było spowodowane zużytymi sprężynkami, które regulują obroty silnika. Dodatkowo pousuwałem wszystkie luzy na ośkach przepustnicy w gaźniku. Jeśli masz ciągle wysokie obroty może coś się zacięło w gaźniku próbowałeś rozebrać go lub przeczyścić?
Mieszanka 32 : 1. ustawiam pierwszą śrubę na 1,5 obrotu, drugą śrubą wykręcam aż silnik się dławi ,zapamiętuje ilość obrotów. a następnie ta sama śrubę wkręcam aż silnik się dławi. Ustawiasz w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi, gdzie silnik się dławi. Śruba bliżej cylindra to wysokie obroty. To nie jest gaźnik z pilarki, tylko coś podobnego...
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Ustaw śruby regulacyjne na 1,5 obrotu, rozgrzej silnik i kręć śrubą wolnych obrotów w lewo, za silnik zacznie zwalniać, zapamiętaj to ustawienie, następnie to samo w prawo. Dala wysokich podobnie. Ustaw śruby pośrodku tych ustawień. Dla wolnych obrotów, na niskich a dla wysokich na maksymalnych.
dziękuje za pomoc wszystko jest ok
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Czyscił pan gaźnik? Został rozkręcony wyczyszczony i skręcony ponownie?
Witaj Jaki jest rocznik tego golfa? Czy silnik posiada gaźnik czy wtrysk? Pozdrawiam
Nie da nic, poza ryzykiem uszkodzenia silnika (wysokie prędkości przepływu - łopatki wentylatorków połamią się od obrotów). Pamiętam że były patenty na kierownice strugi powietrza dopływającego do gaźników. Moim zdaniem, gdyby to było szczególnie skuteczne, to któryś z największych producentów motocykli by takie rozwiązanie stosował. W ścigaczach, to...
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
Witam, jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Otóż mam taki problem z maluszkiem, jest on z '92 roku. Gdy go odpalam to ma normalne obroty, niskie. Gdy jest gorący to ma wysokie obroty ponad tysiąc ( mam obrotomierz z fiata 125p przerobiony). Gaźnik był ustawiany. Rozrząd wymieniałem. Co może być problemem? gaźnik? jutro chyba zamienie gaźnik...
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
Chodzi o regulator obrotów, czyli dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika.
Wkręć śrubę L do lekkiego oporu, następnie wykręć o jeden obrót. Rozgrzej silnik, jezeli nie będzie wchodził na wysokie obroty, obracaj powoli śrubę, przeciwnie do ruchu wskazówek aż silnik będzie dobrze przyspieszal. Ten gaźnik jest trudny do wyczyszczenia, dobre rezultaty daje myjka ultradźwiękowa. Jaki założyłeś tłok, jakiś tani zamiennik? Nowe pierścienie,...
w sumie to usterka pojawiła się nagle czyszczenie gaźnika u mechanika nic nie dało
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
Boże, śrubka jest obok przepustnicy w gaźniku.
Witam Wszystkich bardzo serdecznie. Problem dotyczy traktorka kosiarki Honda 4514 silnik gx360. Mój problem polega na tym, że silnik nie może wejść na wysokie obroty po dodaniu gazu-pracuje tak jak by był na ssaniu. Na wolnych obrotach pracuje idealnie. Doszedłem, że przyczyny trzeba szukać w gaźniku ponieważ jak się odkręci śrubkę spustu paliwa to...
Silnik to 2T czy 4T?
Witam. Mam problem z samochodem Ford fiesta 1.1 gaźnik. W czasie jazdy coś prychneło i od tego czasu silnik pracuje tylko na ssaniu na wysokich obrotach. Przeczyściłem gaźnik oraz przewody i nic nie pomogło> czy ktoś może mi pomóc?
Po co zubażać, skoro objawy wskazują właśnie na ubogą mieszankę? Raczej wzbogacić mieszankę biegu jałowego. Czy gaźnik był brudny przed czyszczeniem, w sensie takim że był w nim syf pozostający po benzynie od kilkuletniego nieużytkowania? Jeśli nie, to trzeba szukać miejsca zaciągania lewego powietrza. Nie masz tam kraników lub zaworów podciśnieniowych?...
Przy silnikach zasilanych gaźnikiem silnik spalał paliwo podczas hamowania silnikiem. Ale i to nie we wszystkich, bo był też w gaźnikach układ hamowania silnikiem. Przy zamkniętej przepustnicy i wysokich obrotach powstaje duże podciśnienie, które poruszało membranę, która zamykała dopływ paliwa. Przy wzroście ciśnienia (silnik zbliżał się do jałowych...
Filtr czysty, właściwie jak nowy. Ściągać gaźnik?
Okazało się, że po dłuższej pracy silnik wchodzi na wysokie obroty. Sprawdziłem gaźnik , wyczyściłem go po raz kolejny, i wychodzi na to, że jest w porządku, ale podczas pracy zauważyłem wydmuchy bardzo silne spod głowicy, więc pewnie to jest przyczyna wysokich obrotów i samozapłonu. Odkręciłem śruby mocujące głowicę, podniosłem ją na tyle, ile mogłem,...
Witam, problem polega na tym, że silnik przerywa na wysokich obrotach. Gaźnik wyczyszony i wyregulowany, przerwa na zaworach ustawiona, przerwa na cewce ustawiona, gniazda zaworów szczelne, nowa swieca, jaka może być przyczyna? Pozdrawiam
Zestaw do regeneracji gaźnika kosztuje niecałe 40 zł. To po pierwsze. Po drugie przy zdjętej pokrywce podaj paliwo, unieś pływak i zobacz, czy zamyka dopływ. Po zdjęciu pokrywki wyciągnij pływak i posłuchaj, czy wewnątrz nie chlupocze paliwo. O ile wykręcona śruba wolnych obrotów? Linka gazu nie nazbyt naprężona? ma mieć luz podobnie jak linka ssania....
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Witam. Jeżeli jadąc pod górke tak ci się dzieje to najprawdopodobniej albo masz niewłaściwie ustawiony poziom paliwa w gaźniku albo wyrobił ci się popychacz pompki paliwa. Co do ustawienia powietrza to taka śrubka wkrecana w gaźnik, zakręć najpierw do oporu a potem odkręć srednio 2,5 obr. max 3. tak jest dobże ustawiona miesznka.
Witam serdecznie. Moje auto tuż po uruchomieniu silnika wchodzi na wysokie obroty ok. 2200 obr/min. Sytuacja ta występuje zawsze na mrozie. Prawdopodobnie jest uszkodzony nastawnik przepustnicy. Auto jest uruchamiane na benzynie, po przełączeniu na gaz obroty nieco spadają. Czy jest to szkodliwe dla silnika? Silnik ma jednopunktowy wtrysk czy gaźnik?...
no wlasnie a ja slyszalem ze po wcisnieciu gazu jeszcze drugi stopien powinien podtrzymywac obroty na wysokim poziomie
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Witam Mam problem ze skuterem Kymco ZX 50 2T. Jeżeli przeprowadzam regulacje gaźnika, na gorącym silniku chodzi dobrze ale już na zimnym chodzić nie chce na wolnych obrotach a jeżeli ustawie gaźnik na zimnym silniku to chodzi dobrze dopóki się nie nagrzeje bo jak się nagrzeje to trzyma wysokie obroty. Myślałem że to wina gaźnika, wymieniłem na drugi...
witam mam pytanie mam golfa 2 silnik 1.3 benzyna jak silnik ma prawidlowa temperature to auto traci obroty i gasnie (na luzie). Zaczelo dziac po wymianie gaznika, stary gaznik mial tak ze jak byl zimny silnik to to nie chcial zapalic cieszko palil a jak sie nagrzal silnik to normalne byly obroty a ten na odwrod
Do sprawdzenia masz kilka rzeczy: - Czy benzyna jest świeża i czy mieszanka jest odpowiednia 25:1 - Czy sprzęgło odśrodkowe nie załącza za wcześnie przed wejściem silnika na wysokie obroty - Jeśli zamieniłeś miejscami wężyki biegnące z baku, to gaźnik działa na oparach benzyny zamiast na fazie ciekłej. W takim przypadku silnik będzie gasnął przy wysokich...
Jeśli silnik "kręci" poprawnie tylko na ssaniu, to może świadczyć o "dolegliwości" gaźnika. Proponuję udrożnić dysze, usunąć z gaźnika zanieczyszczenia i ewentualnie przeprowadzić regulację gaźnika.
Witam !!! Posiadam kosiarkę Stiga z silnikiem Brigss, kosiarka ma już 15 lat i od pewnego czasu po rozgrzaniu się silnik wchodzi na wysokie obroty.Wymieniłem już membranę w gaźniku, świecę,sprężynki regulujące obroty oraz sprawdziłem kolektor ssący i szczelność uszczelki gdyż był wymieniany w zeszłym roku. Czy powodem wysokich obrotów po rozgrzaniu...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Dokręć śrubkę od paliwa, do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Rozgrzej silnik, i spróbuj dodać gazu, jeżeli silnik nie będzie wchodził "na obroty" odkręć śrubkę 1/4 obrotu i ponownie dodaj gazu. Postępuj tak, aż silnik będzie łatwo osiągał wysokie obroty. Brak poprawy, to zanieczyszczony, uszkodzony, lub źle złożony gaźnik. Mieszankę,...
podstawe wymienilem , po jakims czasie duzych obrotów nie mam ale teraz po odpaleniu obroty spadaja do minimum dopiero jak sie silnik nagrzeje to jest ok
Sprawdź stan pływaka w gaźniku, może jest dziurawy i "tonie", dając w ten sposób wysoki poziom paliwa. Moim zdaniem dlatego silnik nie może zebrać się na obroty i zalewa świecę. Sprawdź również czystość filtra powietrza.
Witam Pytanie wciąż aktualne bo kolega trochę odbiegł od sensu pytania. Czy są gaźniki lepszej jakości zapewniające lepszą kulturę pracy czy nie ma sensu taka zabawa? Znalazłem na aukcji taki oto tekst sprzedawcy, co o tym sądzicie: "Gaźnik ten, to obowiązkowy zamiennik dla gaźników, montowanych w wyżej cytowanych modelach silników, zamontowanie oferowanego...
Przy otwartym ssaniu i odpalonym silniku, wykręcaj powoli śrubę od ustawiania przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/8646257100_1...
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
Rycho T może mieć rację, miałem podobny przypadek z Husqvarną 257, winny był filterek paliwa w zbiorniku, ssawka. Z powodu "zarośnięcia" pakiem, smołą i innymi osadami z paliwa podawał za mało paliwa do gaźnika i mieszanka paliwo - powietrze była za uboga w paliwo a temperatura silnika rosła błyskawicznie. Z tym że były jeszcze "dodatkowe" objawy, czyli:...
Ale to nie tylko problem wysokich obrotów biegu jałowego ale też falujące obroty i czasami dławi silnik przy dodawaniu gazu . Czy jest tu jakaś zasada ustawiania gaźnika w kosach DOLMAR SACHS ? Słyszałem , że przy niektórych kosach należy jedną śrubkę dokręcić w prawo do końca , następnie odkręcić ją 2,5 obrotów i z tej pozycji ustawiać pozycję drugiej...
Mam problem z kosą Kawasaki TJ027D. Muliła na wysokich obrotach. Wyczyściłem silnik, zmieniłem pierścienie, membrany w gaźniku. Na wysokich pracuje świetnie, ale jak odpuszczę gaz to popracuje chwilę i w momencie ją zalewa. Co może być przyczyną ? Dodam, że gaźnik to Teikei TZ-11 lub TK7 (zmienili bodajże oznaczenie) stosowany również w Makicie RST210,...
Silnik czasami nie uzyskuje wysokich obrotów i może jakieś instrukcje jak wyregulować poprawnie wyregulować gaźnik.
Gaźniki z pełną regulacją mają dwie śrubki, oznaczone L i H. Wkręt L służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, natomiast H do wysokich, czyli takich z jakimi będzie pracował silnik przy maksymalnie wciśniętym gazie. W Twoim gaźniku obroty maksymalne są ustawione fabrycznie za pomocą dyszy stacjonarnej i niema możliwości ich regulacji. Regulacja śrubką...
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Kosiarka traktorek z silnikiem Briggs 17,5 KM odpala normalnie, ale po zwiększeniu delikatnie gazu na zimnym silniku gaśnie. Jak rozgrzeje się, to można czasami zwiększyć gaz do roboczych obrotów. Ale czasem też, jak chodzi na wysokich obrotach, też potrafi zgasnąć. Gaźnik wymieniany, cewka wymieniana, świeca wymieniana, zawory regulowane, regulator...
Gaźnik czy wtrysk wielopunktowy?
Szukałbym przyczyny w układzie zasilania silnika w mieszankę paliwową. Kolega powinien dobrze obejrzeć gaźnik i to również od środka. Możliwe, że wystarczy regulacja wolnych obrotów.
Witam. Zakupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem Briggs 13 KM i gaźnikiem Nikki. Silnik niezbyt reaguje na gaz w dolnym zakresie, na wysokich obrotach dławi go jakby dostawał za dużo paliwa, po chwili przepali to i chodzi w miarę normalnie. Obroty czasem falują, świeca czarna, mocno okopcona. Wyjąłem gaźnik ponieważ nie było śruby do składu mieszanki....
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
Pan Motronik pomógł 685 raz/szczęśliwego nowego roku/ Jeśli silnik na gaźniku pierburg 2E2 to może winny zawór termiczno-czasowy.
Zrób jazdę próbną bez tej rurki pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem. Silnik może nie mieć powietrza na wysokich obrotach. Poza tym w starych samochodach kable tracą elesstycznosc i mogą powodować niekontakty. Miałem tak w UAZie.
Tak lekko chodzi w obie strony? Trudno tak na odległość coś powiedzieć. Napisz dokładnie jak zachowuje się ta dźwignia po odpaleniu silnika a najlepiej nagraj jakiś filmik. Tak żeby było widać tę dźwignię i gaźnik, przed i po odpaleniu silnika.
Witam. Silni B&S "50" 2,4kW Proszę o pomoc, rozebrałem silnik to jest gaźnik (z .pływakiem) i cięgno sterujące gaźnikiem wraz z dźwignia sterowania od silnika. Po złożeniu i odpaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty, bardzo wysokie. Co zrobiłem źle, w jakim położeniu powinno być ustawione cięgno i dźwignia przy zamkniętej przepustnicy. Dziękuję i pozdrawiam.
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Mam Junaka RS 125cc, zmieniłem cylinder i tłok na pojemność 150cc. Motor na starych ustwieniach gaźnika odpala bez problemu lecz powyżej 6-7tyś obrotów ma troszkę mało mocy. Gaźnik jest firmy Mikuni (i to nie jest chiński zamiennik z logo Mikuni tylko fatyczne Mikuni) i niestety nie posiada mozliwości podniesienia iglicy. Moje pytanie to jak dobrac...
Słabo wygląda te okno wydechowe jak na cylinderek do pilarki łańcuchowej. W tej pilarce są zastosowane łożyska SKF z wbudowanymi uszczelniaczami. Gumowy króciec gaźnika też może doprowadzać do nieszczelności. Nie pracowałeś nią z tępym łańcuchem? Gdy strojenie gaźnika będzie za ubogie, to pilarka będzie wchodzić na zbyt wysokie obroty, dużo powyżej...
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
Tak, właśnie wszystko działa płynnie. Przepustnica delikatnie uchylona. ustawień gaźnika nie zmieniałem
To że silniki mają tą samą budowę, nie oznacza że są takie same. Każda Yamaha posiada inne podzespoły, m.in. cylinder, głowicę, zawór wydechowy, zapłon, gaźnik, wydech. Wysokie obroty biegu jałowego sugerują nieszczelność komory korbowej silnika, zazwyczaj uszkodzenie uszczelniacza od strony zapłonu. Strzelanie w wydech może sugerować uszkodzenie modułu...
wysoki obrót gaźnik wysoki obrót honda gaźnik husqvarna wysoki obrót gaźnik
schemat radmor obliczanie transformatora impulsowego kalibracja skanera drukarce
agregat prądotworczy loncin lc1pf92f
Błąd pliku DUI70.dll w systemie Windows: przyczyny i rozwiązania Pojedyncze mruganie czerwonej diody w Kukirin G2 Max - przyczyny