Silnik źle poskładany / zablokowany/ prąd jest przez styki krańcowe które nie są w pozycji zerowej. Wyciągnąć ośkę i poskładać prawidłowo lub źle podpięty mechanizm zablokował silnik .P
Moja Astra silnik 1,4 utrzymuje temperature w czasie jazdy 94··95 stopni i to jest normalne.
Na ciepłym silniku świece nie grzeją.
Świece w tym silniku grzeją dopiero przy -5 st C. Można to zmienić zmieniając softa.
schemat jak najbardziej prawidłowy, ale ja tam na Twoim miejscu w chłodnicę wkręcił bym termowłącznik z Cinquecento który jest na 92st.C jeśli pasuje gwint (M22x1.5): https://allegro.pl/oferta/termowylacznik... i równolegle z nim możesz też ręczny włącznik dać, ale z mojego doświadczenia ten włącznik z Cinquecento...
Zapowietrzył się przez te 3 lata, więc powietrze wypchnęło płyn, a pustka (powietrze) słabo chłodzi silnik, więc się grzeje. Uzupełnij, a najlepiej wymień płyn i stosownie odpowietrz układ.
czy ktoś wie jak można sprawdzić sterownik świec żarowych w astrze 1,7D "92 u mnie wogóle nie grzeją po uruchomieniu silnika
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Jeśli pyka to nie jest sprawny lub zdarza się uszkodzenie klemy plus. Odpal wszystkie odbiorniki elektryczne włącz i sprawdź czy się nie grzeje
Nie są trefne tylko ich umiejscowienie jest niewłaściwe. Za blisko silnika są i bardzo się grzeją.
Witam, Dołączę się do tematu. Posiadam Astre 2, 2l DTI, mam problem z odpalaniem silnika, lecz kiedy rano wchodze do samochodu to bez problemu odpala nawet dzisiaj przy -13 stopniach swiece zostaly zagrzane, kontrolka grzania swiec się zapalila i nie bylo problemu. Przejade samochodem z 10 -20 km odczekam ok 2 godzin i przy próbie uruchomienia silnika...
Wersja z jednym czy dwoma wentylatorami? W tych wentylatorach chłodnicy często się psuje szczotkotrzymacz w silniku i stoi co powoduje wzrost temperatury.
Na 90% masz problem ze świecami, w tych silnikach to standard że przy tej temperaturze nie grzeją. Jeśli nawet wszystko jest sprawne to w tym silniku przy obecnie występujących zewnętrznych temperaturach świece nie grzeją tak niestety jest to zrobione.
Używane alternator jest uszkodzony (bardzo często w tym silniku pada - trzeba wymienić mostek diodowy o nr arc2020) oraz cały czas grzeją świece żarowe - stąd siada napięcie podczas pracy.
Silnik zaczyna się wkręcać na obroty i gaśnie. (silnik jest podpięty na krótko 2 kable do pompy grzanie świec i rozrusznik )
Silnik ma już trochę przejechane i żeby ładnie odpalał, musi mieć zawsze grzane świece, czy ciepły, czy zimny. Na zimnym nie ma problemu, gorzej gdy jest ciepły, bo wtedy nie grzeje i trzeba trochę kręcić. Chciałbym coś zrobić żeby grzał świece przy każdym przekręceniu stacyjki, czy to będzie -20, czy +20. Jakieś pomysły?
Do czasu nim silnik nie uzyska około 60 stopni-grzeją.
Witam. Poszukuję schemat pinów ECU silnika do Opel astra 1.7 diesel ECOflex o oznaczeniu silnika A17DTE. Mój problem polega na tym, że nie mam napięcia do grzania świec drugiego i czwartego cylindra. https://obrazki.elektroda.pl/6474899800_...
Jak późno włącza się wentylator to wina jest włącznika wentylatora.ktory jest w chłodnicy.Poza tym samochód mógł być uprzednio przegrzany przez słabego kierowcę z powodu uszkodzonego omawianego włącznika.Po wymianie wstawiono niewłściwy włącznik.Właczniki sa w sprzedaży o różnych temperaturach włanczania.To jest cała przyczyna nadmiernego grzania silnika.Reszta...
Silnik Oplowski
Podejrzewam ze masz uszkodzony przekaznik od grzania swiec u mnie swiece grzeja w zaleznosci od tem od kilku sek do okolo 1 minuty przy temp -20jak bylo tej zimy,po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzania i po chwili gasnie .Sprawdz metoda gaz hamulec czy pokazuje ci bledy.
raczej tak, bo wczesniejsze swiece były popalone Czujnik temp. wymieniony. Z odpietym czujnikiem temp. kontrolka swiec sie zapala i swiece gzreja po zapłonie, ale nadal nie gasna po uruchomieniu auta Dodano po 56 dorwałem drugiego takiego opla jest tak samo czyli wygląda na to ze tak ma byc
Wymień korek. 90 stopni to normalna temperatura, a nie żadne "grzanie".
W astrze z silnikiem isuzu najpierw świece włączają się na jakieś 15-20 sek. potem odpalamy silnik a potem przełączają się na dogrzewanie czyli na napięcie 6V i grzeją do momentu aż silnik osiągnie temp.ok50-60 stC
Witam posiadam astrę G 2,0 dtl. Problem jest tego typu,ze po włączeniu zapłonu świece nie grzeją. Przy kręceniu silnikiem też nie grzeją w momencie jak silnik zaczyna już chodzić kontrolka nie zapala się ale świece grzeją słyszał ktoś o czymś takim??
Po pierwsze sprawdź ile prądu pobierają świece i jak długo grzeją.
Obok to mam na myśli, po prawej stronie od bezpiecznika Radia. Ale teraz mam jeszcze taki problem, świeci się kontrolka elektronicznego chłodzenia silnika. Tak w instrukcji pisze. Silnik zapala, nie grzeje się, temperatura cały czas na poziomie 80 stopni. I nie wiem o co chodzi. Astra ma silnik 1,7 TD 68KM
napisz dokładne objawy jak to nadmiernie sie nagrzewa ?? jaka osiaga temperature ? jak jest z zapalaniem na zimnym i jak z mocą ?? i czy ogrzewanie GRZEJE ?? pzdr
Witam Kolegów Otóż mam problem jak wyżej.... i nie wiem co może być tego przyczyną. Nie jestem specjalistą w tym fachu ale mniej więcej opiszę o co chodzi... Temperatura na wskaźniku podchodzi pod 100°C, wentylator sprawny, sprawdzałem na krótko, czujnik temperatury na silniku jest ok - sprawdzałem miernikiem - wraz ze wzrostem jego opór maleje, wymieniłem...
Termostat OK, poziom płynu OK, pompa, chłodnica sprawdzone, uszczelka pod głowicą wymieniona, płynu nie ubywa, a cały czas szybko się grzeje.
Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy, filtr paliwa oraz ciśnienie na listwie. Ten silnik bez grzania powinien odpalać nawet przy minusowych temperaturach.
michcio997 - powiedz po co chcesz zdalnie odpalać samochód? Przecież odpalasz go jak chcesz gdzieś pojechać więc i tak musisz przyjść do niego. A jak chcesz go wcześniej nagrzać to lepiej założyć ogrzewanie postojowe (np. Eberspacher lub Webasto). Będziesz miał wtedy ciepły silnik i nagrzaną kabinę, a najważniejsze, że będziesz w zgodzie z przepisami....
Pewnie do wymiany świece lub sterownik grzania świec. Można też sprawdzić czujnik temperatury silnika.
Na początek sprawdź czy nie grzeje się klema minus. Odpal max obciążenie i będzie odpowiedź
Ile auto ma przejechane? Zobacz czy świece grzeją, te silniki włączają grzanie świec dopiero poniżej zera. Jak silnik ma przekulane ponad 200tyś plus nasze paliwo to bez świec ciężko pali.
Sprawdź żarówkę w desce. Poza tym świece grzeją jeszcze w czasie pracy silnika dopiero po czasie układ je wyłączą A alarm wytnij
Przypominam o zasadzie działania świec żarowych... Grzeją w czasie pacy silnika, do osiągnięcia pewnej temperatury.
To nie jest problem taka temperatura jest normalna dla silnika w mieście osiągasz ją dlatego ze silnik bardziej się grzeje i nie ma takiego chłodzenia jak poza miastem.
Stare OPLE ASTRY "3" eksploatowane w mojej firmie - grzeją jak "wściekłe" No to coś od siebie dorzucę. Astra F po wymianie termostatu (silnik 1.4 8V) na ten z Lanosa (temperatura otwarcia 88) to nie możesz wziąć ogrzewania na max temperaturę, bo się po prostu ugotujesz :D Szczegół, że to auto kuzyna, kolejny szczegół, że wskazówka w ogóle nie wstawała,...
Czemu termostat do wymiany? Może on się porostu otworzył przy 85 stopniach i poszło na chłodnicę wszystko a jak było -10 to momentalnie wychłodziło silnik.
Takie skakanie nie jest prawidłowe. Generalnie silnik nagrzewa się równomiernie, stopień po stopniu, zawahanie może być w momencie otwarcia termostatu, potem grzeje się aż do włączenia wentylatora.
To może ci mechanik posprawdzać świece czy są dobre bo mogą mieć słabe styki albo przekaźnik do świec też lubią paść styki i słabo grzeje
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Na niebiesko białym po zapłonie jest 2.8 V, po uruchomieniu silnika jest 12.8 przy grzaniu świec. Teoretycznie chyba w porządku?
nie do końca rozumiem o co Tobie chodzi. Jeśli czasami jest tak, ze wskaźnik temp. nie podnosi się wcale a później niespodziewanie podchodzi do temp normalnej sugeruję sprawdzić sam czujnik oraz ew. wtyczkę. Naromiast jeśli zawsze tym samym dłuższym czasie osiąga prawidłową temperaturę sugeruję sprawdzić termostat. Być moze, że wciąz jest otwarty i...
Standard piszczenia w tym silniku to wyrobione koła pasowe. Isuzu ma ten problem że jest duże obciążenie alternatora po odpaleniu "grzeją świece żarowe"
Czujni od grzania świec jest na głowicy pod wężami z chłodnicy i interculera,Jest to taki czujnik z dwoma kabelkami. Świece w tym silniku grzeją do tęperatury ok 40st.C więc po zapaleniu silnika spokojnie grzeją jeszcze jakieś 5-10 minut. tyle że po zapaleniu przechodzą w tryb dogrzewania i grzeją napięciem 6V.sterownik i 2 przekażniki znajdują się...
Moim zdaniem nie jest tak tragicznie. Klima pobiera znaczną energię (przeważnie 2 wiatraki plus sprężarka klimy) a w lecie chyba nie grzejesz tylnej szyby. Wynik Twoich badań mógł być zależny m.in. od kondycji akumulatora (4-letni) oraz od tego, czy odbiorniki włączyłeś zaraz po uruchomieniu silnika, czy też po pewnym czasie. Pewnie podejrzewasz, że...
Ehh kurde mam 1.4 8 zaworowy. To bez kanalu chyba sie tam nie dostane ? Mam nadzieje że to bedzie ta woda w układzie, bo tak sobie jeszcze mysle: jak wskazówka lekko sie zaczyna podnosic to auto grzeje a jak dojdzie do wyższego poziomu to przestaje, jakby zabraklo juz wody na grzanie:)
nadlutowac styki cyna i czystosc aby nie grzało na rezystancji
Witam...Opel Astra J ( 4 ), 2013rok, SPORTS TOURER(combi)... po odpaleniu samoczynnie grzeję szybę tylną + lusterka boczne. Ogrzewanie załącza się bez informacji załączenia diody przy przycisku ogrzewania, i działa przy każdym odpaleniu przez kilka minut.W menu komputera jest opcja automatycznie odszranianie szyby lecz opcja jest wyłączona. Zresztą...
Tak objawy były podobne Dodano po 4 Chodzi o to że sprawdzając świece na stole widzimy czy grzeje ona cała,sztyft cały musi się nagrzewać,a nie raz jest tak że nie wykręcając ich pobiera prąd ale grzeją tylko boki a spód świecy nie grzeje
najprawdopodobniej uszcelka pod głowicą , ale na wszelki wypadek sprawdz poziom łynu w chłodnicy bo może być do mało i silnik będzie sie szbko grzać(jeżeli nie wymieniałeś płynu w aucie od nowości to go wymień)
Witam sprawć jak długo grzeją świece żarowe coś może być z przekażnikiem lub z czujnikiem z tego co piszesz to długo grzeją i nie zdąży uzupełnić akumulatora.
Nieprawda , one grzeją do 15minut nawet --dopóki silnik nie osiągnie 60'C. PS czy to Twoje 1 isuzu?
U mnie, silnik DW8 rok 2000, świece grzeją ok. 30 s od uruchomienia (w czasie jazdy). Na postoju, na wolnych obrotach, to nawet przekracza 60 s.
To jak odpowietrzyłeś układ? To takie szumne określenie "odpowietrzenie układu":D - po prostu uruchamia się silnik i uzupełnia płyn aż przestanie "bąbelkować". Oczywiście trzeba poczekać do otwarcia termostatu. W tym silniku układ powinien się odpowietrzyć bez odpinania przewodów.
Podłącz kontrolkę na świece i zobacz czy po zdjęciu nogi z gazu się zapala. Zrób prawdziwą diagnostykę silnika, przy zimnym silniku na biegu jałowym grzeją świece aby praca silnika była "kulturalna" na ubogiej mieszance. Wygląda na zły odczyt temp. silnika przez sterownik.
Czy kontrolka "check engine" świeci się? Odczytaj błędy z silnika, zrób porządną diagnostykę. Sprawdź filtr powietrza, cały układ dolotowy.
Witam: Astra j,1,3 cdti,2011r-- potencjometr ogrzewania przekrecony na zimno,a cały czas leci ciepłe powietrze. Weże z silnika które idą do ogrzewania pod maską obydwa gorące,mógby ktoś doradzić co zamyka dopływ płynu z silnika do nagrzewnicy ,lub może jest inna przyczyna że grzeje. pozdrawiam adamko51
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i sprawne. Zmierzyłem prąd zasilania - ~17mA (przy włączonym silniku) i 0,1 mA (przy wyłączonym) Nie działa wskaźnik paliwa, wskaźnik temperatury ani nie grzeje świec.
należy sprawdzić czujnik temperatury silnika (ten od sterownika świec) w tym modelu świece są zasilane do momentu nagrzania silnika do około 40 st . cel. jeśli czujnik padnie świece mogą grzać cały czas.
pomiędzy minusem aku, a jakąkolwiek masą są około 3ohmy To bardzo dużo. Bez żadnych przyrządów można znaleźć gdzie jest słaby kontakt, bo się będzie grzać.
te silniki lubią olej po wymianie uszczelniaczy i zaworów może nie będzie kopcił ale olej i tak będzie brał
To czym sie rózni grzanie swiec w modelu I i II?
Jak najbardziej zgodzę sie z tym że może być to czujnik temperatury, ale ja jeszcze sprawdziłbym czy dochodzi prąd na świece, bo że kontrolka ze świec żarowych świeci to do końca nie znaczy ze one sie grzeją w tym momencie
To są układy ciśnieniowe i normalnym jest że powyżej 100 C płyn się zagotuje i ujdzie dziurą. Gdyby był korek zamknięty to powstałoby ciśnienie a wraz z nim temperatura wrzenia płynu byłaby dużo wyższa. Nie rób tak więcej bo się poparzysz a i dla silnika nie jest to zdrowe, raz że przegrzanie, dwa to kawitacja.
Prezes-jak odczepisz pogrzeważ kolektora to świece i tak grzeją dalej zwój czas, zasadniczo aż silnik nie uzyska około 60 st.
Może coś ze świecami żarowymi. Zapala się żółta kontrolka od grzania świec po przekręceniu kluczyka? Auto bardzo dymi od razu po odpaleniu?
Witam. Problem polega na tym że kiedy Astra zaczyna się grzać do 100 kilku stopni to włącza się wiatrak. Wszystko było by ok, gdyby nie to że włącza się on na chwile (20-30sec) po czym przestaje. Temperatura nie spada - poprostu stoi w miejscu. Wiatrak po chwili znów się włącza i tak w kółko. Temperatura powoli wzrasta od tych 100kilku stopni wzwyż....
Niestety japońce często tak mają. Lepiej byłoby zastosować przekaźnik świec od astry 1.7 isuzu no i oczywiście mocny alternator.
Tylko Hitachi w dwoch wersjach w tym silniku wystepuje (70 i 100A). Kabel niebieski steruje czasem grzania swiec, sterowny z ECU, ktory bierze temp z czujnika temp plynu chlodzoncego. W alternatorach siadaja glownie mostki prostownicze, slaba izolacja miedzy plytkami + i -.
Powiekszalem i dalej malo widze. Akurat z tymi samochodami nie mialem nic wspolnego, wiec zadna czesc nie jest przezemnie rozpoznawana od razu. Cz yta poduszka bedzie pasowac? Nie mam pojecia. Od tego sa odpowiednie katalogi, lub suwmiarka. Najlepiej jakbys poszedl do sklepu i popytal. Zabierz ze soba nimer VIN samochodu i oczywiscie nr. silnika. Niech...
doladowuje swiecie i stad ten pomiar, czekam bodajze 2-3 minuty i jest oki "W tych astrach zastosowano podwójny system grzania świec najpierw sa grzane do rozruchu silnika a potem grzeja do temperatury 60 stopni i tutaj jest pobierany duży prąd podczas jazdy autem "
Masz słabą kompresje jak nie pali Ci na wszystkich tylko jedynie po dodaniu gazu wskakuje reszta tak samo miałem. Następnie może być źle ustawiony zapłon albo też pompa leje pompa ale stawiam na silnik . Z grzaniem to termostat jest cały czas otwarty i nie nagrzeje Ci się.
Dokładnie, padł mostek. Koszt 87 zł + własna robocizna, bez kanału lub podnośnika trochę schodzi. Świece grzeją przez 3 minuty od uruchomienia silnika. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Faktycznie ISUZU maj ą kiepskie alternatory ale z tą wymianą co rok to pprzesada. Do ocio :arrow: Isuzu grzeje świece tyle aż silnik osiągnie 60 stopni wtedy dopiero świece się wyłączają. POZDRAWIAM
Termostat to ostatnia rzecz którą trzeba tu wymienić. 50-60st na silniku to już powinno grzać bardzo dobrze. U mnie przy dzisiejszych temp. na zewn. po 1km. mam już ciepło w samochodzie, a temp. silnika ma może z 50st. dopiero.
Witam. Jestem posiadaczem opla astry II z silnikiem 1.7 DTI isuzu. Problem polega na tym iż trochę słabo grzeje. Po przejechaniu 80 km ja dalej dmuchawa na full ciepła i na 3 a w samochodzie dalej średnio ciepło. Temperatura po 100 km lekko pod 80 się podnosi i stoi. Przy szybszej jeżdzie około 120 nagle bucha gorące powietrze tak że muszę skręcać ogrzewanie,...
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Astry G 2.0 dti. Pytanie odnośnie czasowego spalania. A mianowicie przy zmianie biegów spalanie skacze mi nawet do 25 litrów po czym na 5 biegu spada już normalnie do 4 5 co może być tego przyczyną? Dodam również, że samochód bardzo wolno się grzeje, dopiero po 16 km osiąga temp 80 st. Ile wam palą Astry z tym silnikiem...
Witam Astra z 2011r poszukuję schematu elektrycznego modułu grzania świecami żarowymi z czujnikiem i bez czujnika ciśnienia. Były stosowane oba rozwiązania w silniku A20DTH chciałbym zobaczyć czy można zamienić świece z czujnikiem na te bez czujnika. Jeżeli ktoś posiada któryś ze schematów proszę dać znać.
temperatura normalnie rosnie na zegarach dochodzi do 94 98 i wylaczam silnik. Weze sa gorace ale jak startujejsz z chlodnego silnika to nie czuc nic zeby w wezach byla cyrkulacja wody ale robia sie goraco chlodnica tez sie robi goraca i ogrzewanie w srodku samochodu grzeje czyli wskazuje ze uklad nie jest zapchany nie ma wyciekow i wody nie ubywa a...
A mnie to wygląda na zacierający się regulator kąta wtrysku. Ten silnik jak wszyskto jest ok pali nawet bez grzania świec co nie znaczy że nie trzeba ich sprawdzić.
swiece nowe, ale pewnie nie grzeją bo juz jest powyzej 0. Załącz grzanie na stałe na moment i zobacz czy bedzie poprawa.
Miałem kiedyś takie same objawy jak opisujesz, silnik grzał się do 120st. i wywalało chłodziwo. Po zdjęciu głowicy okazało się że uszczelka głowicy do wymiany, u ciebie pewnie jest ta sama awaria.
Z rozbitej astry z tym samym silnikiem przełożyłem komputer i wszystko się uspokoiło, nie ma żadnych błędów. Widać tamten poprostu kiedy grzał go silnik to dostawał głupawki. Teraz drugi podniosłem na nakrętkach dystansowych, aby nie stykał się bezpośrednio i nie nagrzewał. Jednak aby przełożyć komputer trzeba też zamienić kostki imo w kluczykach oraz...
W każdym aucie jest inaczej. Swoją drogą podziwiam, jak można jeździć bez wskaźnika temp. nie mówiąc już nawet o obrotomierzu, co ma miejsce np. w podstawowej wersji Uno 1.4 i.e Zimą auto słabo grzało ale nie wiedziałem czy to nagrzewnica czy ten typ tak ma (tak piszą na forach). Na szczęście wymieniliśmy termostat i można w majtkach jeździć. P.S. Czy...
Witam. Nie dawno kupiłem Astrę i widzę że kontrolka od świec żarowych raz się zapala a raz nie(oczywiście przy zimnym silniku) i po odpaleniu puszcza chmurkę niebieskawego dymku. Jak sprawdzić czy świece grzeją?
Jak bez termostatu tak masz to masz dwie opcje: Chłodnica przytkana albo silnik generuje za dużo ciepła, może przytarty czy coś? (może pisze głupoty, nie jestem mechanikiem ) U mnie aż tak się nie grzeje.
Mam problem od kiedy zakupiłem moją astrę normalna temperatura silnika wynosi 95°C, dodatkowo często zdarza się że gdy przejadę kawałek drogi np w mieście to temperatura nawet w zimę osiąga ponad 100°C i oczywiście włącza się wentylator od chłodnicy. Pojechałem do mechanika na rutynową kontrolę i powiedziałem że chcę ten problem mieć rozwiązany wymienił...
Uszkodzony alternator i do tego koncówki jak i nie całe przewody do wymiany bo po zrobieniu alternatora beda sie grzały. Dodano po 0 Uszkodzony alternator i do tego koncówki jak i nie całe przewody do wymiany bo po zrobieniu alternatora beda sie grzały.
Piszesz o grubych remontach, a sprawdził ktoś czy świece żarowe grzeją i czy prąd do świec dochodzi??
A ten model ma świece żarowe? Sprawdź jak masz ją ostatnio podobny problem miałem z focus 1.6 tdci i przyczyną było nie grzanie swiec zarowych. W nowszych silnikach od euro4 swice żarowe podczas jazdy i postoju nawet grzeja
zgadzam się z viper555 tam długo grzeją swiece, a jak do tego dojdzie nie sprawny termostat, to może wcale swiec nie wyłączyć, czyli nie dogrzanie silnika
Mam astre 1 1.7td (silnik niemiecki 68kM). Mam kable które idą do filtra paliwa. Jesr tam umieszczony wewnątrz jakiś "grzejnik ", który ma rezaystancje około 2,4 Ohm. Ale jak włączę zapłon to nie dostaje tam żadnego napięcia. Czy ktoś wie jak ma to działać? Temperatura otoczenie kilka stopni, auto nie palone cały dzień (więc silnik zimniuteńki), a i...
kontrolka grzania (spirala) ale tylko na 3 sek świece dalej grzeją trochę mniejszą mocą - są sterowane przez moduł podgrzewania (przy akumulatorze taki użebrowany blok) aż do temp. silnika ok 60 C Zapala się silnik bezpośrednio po zgaszeniu kontrolki, ewentualnie kluczyk na "zero" i ponownie na zapłon, kontrolka grzania gaśnie i zapalamy.
Trzeba by pociachać ten początkowy tekst bo o wymianie rozrządu z pompą nie doczytałem. A jak z rozkładem temperatur na wężach wchodzących/wychodzących z chłodnicy jak i na samej chlodnicy góra/dół) podczas 100C+? Jest wszystko rowniemiernie gorące czy nie? Odkręcanie na ciepłym silniku korka to raczej dziwne podejście do diagnostyki - mówisz że po...
Witam Jest to silnik DTL a więc swiece grzeją tylko wtedy gdy silnik jest zimny. Więc aby sprawdzić czy świeczki działają to sciąg kabel z czujnika temp i wtedy świeczki powinny grzać bardzo długo. Co do reszty to na oko ciężko. Podaj jeszcze oznaczenie silnika. POZDRAWIAM
Dodam Ze przed wymianą termostatu i pompy wody było to samo. Czy możliwe że termostat otwiera sie przy 98stop. i tym spowodowany jest ten nagły spadek temp.? CZemu grzeje sie na postoju na swiatłach czy możlwe jest niezauważalne mikro pękniecie w chłodnicy i z dlatego mam taki problem?
Sterownik pompy ? Co do immo to sprawdziłem na kluczyku od samochodu z którego była pompa i na nim szybko pulsuje kontrolka od silnika i pojawiły się błędy, także wychodzi na to że kluczyk jest sprawdzany przez komputer silnika a nie sterownik pompy, (chyba że przez niego też ?). Tylko dlaczego komputer nie włącza grzania świec ? Czyżby widział uszkodzenie...
astra grzeje alternator grzeje astra słabo grzeje astra
rozruch transformatora zakładanie nowych tematów podłączenie falownika pompa
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Przyczyny błędów pralki Samsung Eco Bubble 8kg Piszczenie sterownika Perfekt Zębca - przyczyny i diagnostyka