Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Podaj rocznik a najlepiej kod silnika.
rocznik, kod silnika?
Błędy, temperatury jakie są rozpoznawane przez sterownik silnika.
I jak udało się naprawić? Mam podobny problem tylko nie wyłącza turbiny a drugi i czwarty wtrysk i nie na wolnych obrotach strasznie tłucze silnikiem.
Jaka skrzynia biegów bo 8hp70 himatic jest sterowany przez sterownik silnika. A automat 6 biegowy ma sterownik na skrzyni biegów. Do sprawdzenia bezpieczniki, zasilanie sterownika skrzyni połączenie can sterownika skrzyi i silnika
Czy silnik musi byc uruchomiony aby sprawdzic Nie. Silnik zgaszony. Podłącz masę z jednym a potem z drugim plusem. Na podłączonym łapiesz za wentylator i próbujesz obracać. Jeśli sprzęgło elektromagnetyczne jest sprawne to wentylator będzie próbował obrócić silnik.
Oczywiście, przecież to jeden z najważniejszych czujników silnika.
Wez strzykawke 500ml i wtlocz olej przez filtr do magistrali zanim zatrzesz silnik.
Na silniku opuszczania szyb pod tapicerką.
Problem rozwiązany, okazało się, że uszkodzona jest wiązka w komorze silnika.
Może być jeszcze dziura w dolocie. Wyjmij filtr jak pomoże to jest dziura. Dwa może sam przepływomierz jest walnięty / nie od tego silnika.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Rok 2008 silnik 3.0 176KM
witam poszukuje schematu wymiany rozrządu w iveco daily 50c13 2003r 2.8 silnik
Witam. Poszukuję schematu elektrycznego kości komputera silnika Iveco daily 2.3 16V 2006r. Mam tam problem z zasilaniami, a bez schematu ciężko cokolwiek zdiagnozować. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
A jak pompa HP? Bo jak zaczęła sypać opiłkami to sama z siebie nie przestanie ,a nawet już raczej zabiła nowe wtryski. PS Który silnik ?
Tak zgadza się pomyliłem się ,ale to co napisałem wcześniej możesz zrobić .A jeszcze jedno chciałbym wiedzieć czy wtrysk który uszkodziło to tylko samą górę wtrysku czy jeszcze coś w silniku.
Czy przeprowadzono diagnostykę komputerem? Czy podczas kręcenia rozrusznikiem silnik z łatwością szybko się obraca czy ciężej kręci z wyczuwalna oporem kompresji silnika?
Iveco 2.5 156km 2018r. Zrobiłeś swapa i coś nie pykło, skąd taki silnik?
Przeskoczyl pasek i nie wiem czy zwalac glowice .Podajcie schemat rozrzadu to sie upewnie czy napewno przeskoczyl Jeśli pali i nc nie stuka zmierz kompresje.
Witam. Czy ktoś z Was, posiada może schemat instalacji silnika, do Iveco Daily 2.3 2006 rok? Mam taki problem, że brakuje zasilania na sterownik silnika +30 i +15. Sterownik EDC16C39.
Ciśnienia na listwie paliwej na kompie pokazuje 330 bar i się nie zmienia gdy kręcę silnikiem
No to nie źle - co mówi sterownik silnika ?
Widzę, że prowadzę rozmowę sam ze sobą 😆 trudno. Moje główne podejrzenie pada na przepustnicę. Otwiera się ona lekko przy przekręceniu zapłonu i nie zmienia swojego położenia niezależnie od dodawania gazu itp. Delphi pokazuje cały czas "położenie TVA 4,10%". Czy przepustnica nie powinna pracować zależnie od obciążenia silnika i obrotów? Czy to może...
https://obrazki.elektroda.pl/7483711300_... Czy opornica tak wyglądała? Mógłbyś napisać gdzie się ona znajdowała (za schowkiem czy od strony komory silnika)?
Dzięki wielkie trochę czasu upłyneło ale dalej aktualne jest bo oprócz instalacji walcze z silnikiem.
To nie jest dźwięk rozrządu, takie dudnienie w 1.9TDI to wytarty wałek rozrządu i nie otwierający się do końca np. zawór wydechowy. Dodano po 5 Trzeba sprawdzić kompresje w silniku i jej narastanie w czasie.
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Ale 2.8d i 2.8jtd to dwa różne silniki.
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam dokładnie taka sama usterkę Iveco 2018r na blizniaku, po 2 mechanikach. Wymieniona pompa abs, pompa hamulcowa, serwo, nowe zaciski tył, tłoczki z przodu chodzą lekko, zostały zrobione przednie prowadnice zacisków, odpowietrzony komputerem i na wszystkie inne możliwe sposoby. Przelany 4litrami płynu. Brak powietrza...
podskakuje wskaznik temp i obrotów Masy i zasilania na sterownik sprawdzaj plus na próbę zapnij masę przewodem rozruchowym na silnik.
Jakie jest napięcie ładowania akumulatora . Do sprawdzenia masa silnika.
Zabrakło oleju, gdzieś złapało,przeskoczył rozrząd,silnik do remontu.
zycie niestety nie jest takie piekne i nie zawsze silnik zle pracuje na uszkodzonym wtrysku
Jej silnik uruchamiany jest przez hebel
nie mógł się zawiesić wtrysk bo by kopcił na czarno straszliwie, nie jest ważne napięcie z czujnika tylko częstotliwość, to jest common rail więc komputer sam musi chcieć żeby były takie obroty silnika, może się jakiś tryb wypalania dpfu czy coś takiego aktywował, to już musi się ktoś wypowiedzieć co się zna na tak nowoczesnych systemach, nie jest to...
z tym Twoim elektronikiem żadnego kontaktu gościu olał sprawę Ogranicznik faktycznie był w sterowniku ogarnął mi elektronik z Wrocławia temat można zamknąć Dziękuję koledzy za pomoc w takich przypadkach każdy pomysł na wagę złota Dodano po 1 Ogranicznik prędkości w Iveco Daily 2.3hpi z 2004r jest w sterowniku silnika
A może po prostu luźny jest pasek rozrządu.Czujnik wału korbowego terz nie jest obojętny.A jakie są objawy w pracy silnika?
Jak przestawić czas w Iveco Daily 2017 rok 35S15 silnik 3 l
Witam.Kupiłem Iveco 35-8 2.5D i chcę wymienić olej ale nie mogę nigdzie znaleźć informacji ile wchodzi do tego silnika.
Nie wiem czy pamiętacie program usterka. Na dzieńdobry sprawdź czujnik uderzeniowy. Czyli musisz go poprostu wcisnąć. Znajduje się w przedziale silnika. POZDRAWIAM
-60Nm -60Nm -180°
podgrzewacz odmy silnika robi zwarcie
Jak w temacie . Potrzebny schemat zasilania regulatora paliwa. Z reguły jest tam plus z ECU i masa. Ja natomiast mam na 2 napięcie. Czerwono czarny około 4v i żółto czarny 11v . Auto raz pali raz nie pali , po podaniu wyższego napięcia z zapalarki pali na strzała, odłączam zapalarke nie chce zapalić. Pomocy panowie. Mam wrażenie jakby ECU było strzelone....
Witam mam problem z iveco daily 3.0 podczas krecenia rozrusznikem po około 2 sekundach rozłancza mi rozrusznik dzieje sie to tylko przy rozgrzanym silniku akumulator mam nowy prosze o pomoc
Jak kolega wyzej, pozatym ten sterownik nawet delphi jako tako goli, kwestia jeszcze do czego potrzebujesz :)
Auto jak w temacie. Szukam informacji serwisowych (schematów) lub informacji gdzie znajduje się komputer silnika
Podaj na cienki przewód od kontrolki na chwilę plus przez amperomierz, jeżeli w nim jest klasyczne stare rozwiązanie to amperomierz powinien pokazać ok. 3A na zgaszonym silniku.
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Czy to ciśnienie było fizycznie zmierzone za pomocą manometru na ciepłym silniku na wolnych obrotach?
Witam, szukam momenty dokręcania silnika Iveco Daily III 3.0 HPI 2006 rok, potrzebne do remontu silnika, czyli wszystkie. Dziękuję za pomoc.
Kolega uzupełni temat- z jakiego Iveco silnik i do jakiego będzie wstawiony. Iveco 2, 3?. Kolega znajdzie opis silników pod 3 generacją https://pl.wikipedia.org/wiki/Iveco_Dail...
Wrzuciłem tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Są tam schematy. Powinno pasować.
Na jakich obrotach silnika był pomiar napięcia?
Jak odczytałeś flascha po OBD czy BDM Dodano po 6 https://www.youtube.com/watch?v=DCWcBEje...
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Coś tu nie gra takie dane znalazłem: Szczegóły silnika Iveco Daily III 3.0 HPT 176KM Produkowany od 2004 do 2006 roku. Podstawowe parametry Iveco Daily III 3.0 HPT 176KM Produkowany od 2004 do 2006 roku Pojemność skokowa 3000 cm3 Pokaż ranking Typ silnika benzynowy Moc silnika 176 KM Pokaż ranking Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczn...
Agregat prądotwórczy, to jedyne wyjście. Ciężko znaleźć alternator, który daje >100A (1,4KW) przy obrotach ok 6krpm, nie ma takich, które generują taką moc przy obrotach biegu jałowego silnika
Nie wziąłem dzisiaj ze sobą tej przejściówki, ale wytłumaczę jak podłączyć. Jeśli twoja jest wedle powyższego schematu, to znaczy, że nie masz w niej w ogóle zasilania. Weź miernik i sprawdź na którym pinie w gnieździe diagnostycznym masz + po zapłonie. W moim przypadku to był 11 lub 12. Przelutuj 27. To powinno umożliwić diagnostykę silnika.
Przetarta wiązka na silnikiem temat zamknięty.
ale dalej nie wiem gdzie w środku koło pasażera czy w silniku pod machą szukać??
mogłem zrobić jakieś zwarcie kablami od dmuchawy z jakimś czujnikiem i stąd moje problemy Komputer zgłaszał by błąd uszkodzonego czujnika. Świeca płomieniowa może zwyczajnie się uszkodziła i trzeba ją wymienić albo jest za ciepło żeby zadziałała. Pali się kontrolka grzania świecy przy rozruchu? Ja szukałbym przyczyny w turbodoładowaniu. Mówisz że kopci...
Witam. Szukam schematu instalacji silnika IVECO DAILY 35S13V
Silnik 2,3 85kw. Daily 35c12. Poratuje ktoś schemacikiem.
Bliźniaków może nie podołać Bliźniaki popędzi silnikiem . Tam nie ma ESP.
Silnik od Iveco daily 3.0 Rozrząd do wymiany .
Mało możliwe żeby płyn pod ciśnieniem bodaj 0,5bar gotował się przy 102⁰C. Korek wymieniłeś a czy węże twardnieją na gorącym? Może jest gdzieś nieszczelność, płyn powoli wycieka i ciśnienie się nie wytwarza. Z innych przyczyn to zakłócony obieg płynu (coś przytkane, pompa wody nie wyrabia) w rezultacie w głowicy się gotuje, albo dmucha głowicą...
Wszyscy wszystko widze wiedza tylko nie do konca Iveco ciezko pali na mrozie a to jest wina głownego wylacznika pradu ktory sie znajduje w komorze silnika z lewej strony pod akumulatorem trzeba obydwa kable odkrecic z wylacznika glownego i spiac na krotko i po problemie sluze pomoca co do samochodow Iveco.
Szukam schematu sterowania pracy silnika do Iveco Daily II 50 C13 z 2001 r . Z góry dziękuję
Tak zgadza się , mam . Zielony kabelek z czujnika ciśnienia oleju jednopinowego leci na 56 pin kostki sterownika silnika . Dziękuje
Bez przeplywki egr jest zamknięty. On tak działa ze otwiera się aż uzyska spadek świerzego powietrza na przeplywmierzu do zadanej wartości. Jak nie może np bo kanały sa zatkane to zaczyna przymykać przepustnicę aby wymusić przeplyw spalin ,a że kanaly zabite na amen generuję podcisnienie na glowicy i dławi silnik (szarpanie).
Kts radzi sobie z silnikiem. Pozdrawiam.
Witam. Długo minęło od czasu gdy zapaliła się Panu błąd 148. U mnie od 2 tyg gdy silnik jest zimny
Witam Wszystkich Mam ogromna prośbę czy ktos moze mi pomóc? Mam problem z ustawieniem rozrzadu w iveco daily w silniku 2,8htp, tzn z cechami Czy jest ktos kto mi podpowie jak to zrobic?
Cześć, Przy jakiej temperaturze załącza się wentylator wiskozy w samochodzie Iveco Daily 35C12, 2005 rok, silnik 2.3? Pytam, ponieważ temperatura stoi na 95 stopniach i nie zauważyłem ani razu, żeby się obracał.
Może najpierw odkręć misę olejową i zobacz czy smok nie jest zamulony. A olej zmieniałeś?
Podobno po podłączeniu do konmputera nie widać błędów. Dodatkowa informacja: po porannym odpaleniu i rozgraniu, naewt po dłuższym postoju silnik daje się uruchomić z rozrusznika.
To tak średnio, po 3 jakie masz błędy w sterowniku silnika?
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Witam, potrzebuję schematu instalacji elektrycznej Iveco Daily 3. 2003 rok. 2.3 silnik.
Podaj jaki masz silnik. Diagnostyka był robiona, jakieś błędy?
W załączniku daję serwisową procedurę wymiany rozrządu w silniku 2.3 Jest w niej wszystko ładnie opisane, łącznie z momentami dokręcania poszczególnych śrub.
Sprawdź działanie automatu (tego na drugim zdjęciu), mogą być wypalone styki, lub wina silnika napędzającego pompę hydrauliczną.
Przetarta wiązka w komorze silnika tuż przy chłodnicy
Daj fotkę
Na początek zawieszenie silnika do sprawdzenia.
Jak byś odłączył czujnik temperatury silnika też by odpalił.
Witam ! Czy posiada ktoś schemat rozrządu Iveco Daily 2020r , oznaczenie silnika f1cfl4116. Niestety w esitronicu moim brak jakichkolwiek danych. Dziękuje z góry. Pozdrawiam Michał
IVECO Daily 35C17 , rok 2012 , silnik 3.0 TD 125kW , kod RB IVE1962 ,
Założone były trzy pierścienie dwa oddzielne i jeden ze sprężyną co ciekawa zmierzyliśmy dzisiaj ciśnienie i wynosi ono na każdym tłoku po 25 a z odmy kopci jak szalony. Ciśnienie to wydaje mi się prawidłowe przy tym roczniku silnika i jego wyeksploatowaniu, ale oczywiście mogę się mylić, jeśli nie to dlaczego tak kopci z odmy.
Poszukuję w przystępnej cenie wiązki ramy,abs,silnika,komory silnika(ośw.przednie)do Iveco Daily III 2006 35S18 lub 35C18, tylko modele 18 z silnikiem 3.0.
Witam potrzebny schemat elkt. zegarów jedna kość głównie zasilania 30, 31, 15 czy wychodzą z body która wtyczka nr piny kolor przewodu do iveco daily 35c15 2007r 107kw 3,0cm silnik F1CE0481F
Silnik nie, jak już to uszkodziłeś katalizator i nie wykluczone że jakiś komponent z układu adblue...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Kolego podajesz mało informacji dotyczących tego Daily.Przypuszczam że silnik steruje kaseta EDC16,załączam trochę informacji.Po uruchomieniu kasety proponuję przeprowadzić diagnostykę.
Może smok w baku się przytkał
Autko wreszcie naprawione, okazało się ze uszkodzony był czujnik położenia wału który na ciepłym silniku źle funkcjonował.
Udało się coś wyjaśnić w tym temacie, bo mam podobny przypadek w 2,3 z 2007 roku.
Filtr oleju tylko oryginał A sprawdź czy miska olejowa nie jest zagięta, drożność smoka pompy oleju Do czego zamierzam: zimny olej trudno zaciągnąć przez nie drożny smok co za tym idzie napinacz łańcucha jest bez oleju nie ma tłumienia i łańcuch trzepocze na prowadnicy Sprawdź ciśnienie na zimnum silniku jak szybko narasta
iveco daily silnik daily iveco iveco daily
przykładowe programy atmega mruga kranik wywołać impuls elektromagnetyczny
Kostka zamka tył Citroën C5 I – pinout, naprawa, numery OE, typowe usterki Kolor przewodu świateł postojowych Iveco