Zacznij od https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Witam.Sprawdź karetkę bez tasiemki czy chodzi bez oporów.Miałem taki przypadek że zatarł się silnik karetki
Podstaw silnik napędu karetki.
Oba błędy dotyczą karetki, sprawdź czy nie zsuneła się tarcza z silnika karetki, czy nie dostał się syf w fotoczujnik, czy zamknołeś złącze od karetki w elektronice.. jak nie to to trzebe by zobaczyć czy na innym paśmie działa drukarka (czasami pęknięcia są wredne i nie zawsze na miernik wychodzą tylko przy przeginaniu.. nie pamiętam czy ta wersja drukarki...
przyczyn może być kilka: - źle złożona karetka - wypracowana listwa zębata - starte kółko na elemenci który przesówa się na srebrnym wałku - wypracowana zębatka na silniku karetki można to próbować skorygować opcją w menu która nazywa się "print registration"
Witam. Z tego co pamiętam silnik karetki jest po lewej stronie - raz miałem kłopot z tarczą enkodera i jej czujnikiem (jest zaraz przy silniku) - choć nie wiem na 100% czy to było akurat w tym modelu panasonica Pozdrawiam.
Radze jeszcze sprawdzic naped lasera. w tych mechanikach uszkadzala sie zembatka na silniku karetki lasera-trzeba sprawdzic,czy laser porusza sie bez zahamowan na calej dlugosci jego drogi.
Czujnik położenia karetki znajduje się pod karetką ukryty za plastikową osłoną (tarczka z otworkami +optyka). Z tym sztrzelaniem możesz mieć zbyt duży luz pomiędzy paskiem zębatym a osią zębatą silnika karetki lub zabrudzony czujnik wymieniony wyżej. Pozdrawiam.
okazało się że uszkodzony był silnik karetki ,po naprawie silnika drukarka pracuje bez problemów
"Rozbierając drukarkę czyściłem pampers ponieważ wyskakiwał mi błąd." - tego błędu nie da się skasować przez czyszczenie pampersa. Należy go wykasować w trybie serwisowym. error 32 - jest to faktycznie błąd zaciętego papieru - czujnik jest tylko jeden pod metalową prowadnicą widać go od tylnej strony. error 35 -jest to błąd przesuwu karetki. Nie może...
koledzy dziękuje za zaiteresowanie , temat ogarnąłem jednak to był błąd tasmy ale doszedłem dopiero po tym jak wyjąłem płytę główną jakis mechanik wpiął tasmy odwrotnie w gniazda i naturalnie nie łączyły. Swoją droga pasek tez szrot zamówiłem drugi . pozdrawiam
Błąd 6000 (Service call error). To jest niesprawność napędu LF. Enkoder LF nie kręci się tak jak powinien (stoi w miejscu, blokuje się itp.) lub jego czujnik nie widzi obrotu enkodera. Akurat w iP7250 to oznacza prawie wszystko, co ma związek z mechaniką (w tej drukarce są tylko dwa silniczki w podzespole drukującym: silnik karetki i silnik LF). Silniczek...
Sprawdź driver silnika karetki.
Śrubokręt torx 10, odkręcasz od góry 2 śruby, zdejmujesz górną cześć obudowy ze skanerem odpinając wcześniej taśmy, potem musisz odkręcić całą blachę na której masz karetkę, wypiąć taśmę od karetki i wtyczkę silnika.
Ma być korek wlewu na moście szukaj od strony karetki.
Pasek zębaty jest ok ,karetka zachowuje się tak jakby silnik nie miał siły się kręcić, i słychać takie dziwne klekotanie.
zgadzam się jednakże napięcie na zaciskach silniczka jest nadal i nie wiem czy to ok. czy nie / przy czym teraz to 1,39V :-( / Dodano po 2 niestety testy serwisowe są bezlitosne czy ktoś się orientuje jaka jest cena płyty C4708 60001 ponieważ teścik zakończył się błędem: 070100 00070473 opis w manualu jest niezbyt miły, reasumując : zapisz se dane i...
A więc lecąc po kolei: 1) Carriage unit - karetka, 2) Timing slit strip film - pasek enkodera, 3) Logic board ass'y - płyta elektroniki, 4) Carriage motor - silnik napędowy karetki. Jeżeli gdzieś się pomyliłem, proszę mnie poprawić. Na to wygląda, że ten błąd jest związany z którymś z tych elementów.
Sprawdż połączenie karetki z płytą główną,najprawdopodobniej to ona jest uszkodzona.Warto ją wyjąć i zobaczyć,czasem widać nieprawidłowość gołym okiem.
są nowe silniki
Rusza silnikami Karetka jeździ w prawo i lewo ! enkoder czyli głowica ?
kup na allegro całą używaną. Można kupić za niewielkie pieniądze.
Nie napisałeś czy zabezpieczyłeś układ silnika napędzającego karetkę dodatkowym rezystorem. Co do stacji, wymieniłeś tylko zębatkę czy umyłeś wszystko z resztek tuszu. Wyczyścił bym też wszystkie elementy optyczne, począwszy od listwy pozycjonującej karetkę i sam czujnik w karetce. Myślę że ta operacja powinna pomóc, zwłaszcza że jak napisałeś wydrukowała...
Może być problem z silnikiem przesuwającym karetkę lasera.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Jeżeli pomiar na silniku wykazuje 0V to chyba normalne, że problem leży w sterowaniu silnika albo z zasilaniem tegoż starowania? Po co podajesz symbol silnika skoro silnik jest sprawny - sam piszesz, ze z innego zasilania kręci? Driver silnika jednocześnie (przeważnie - można się upewnić w DS układu...
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik silnika karetki (HA 13412) Dodano po 52 Prawdopodobnie uszkodzony sterownik silnika karetki (HA 13412)
Jeśli nie będzie to docisk, to silnika też nie można wykluczyć.
Witam, Napisz czy w ogóle pracuje silnik karetki, silnik stacji serwisowej oraz pytanie czy dobrze założyłeś pasek enkodera (ten z kreskami) ?
Grzebień po którym pracuje silnik karetki nie jest zdeformowany? Czy karetka uderza w lewy bok drukarki?
Złote jest kółko zębate na silniku karetki, nie o nie chodzi. Rozchodzi się o kółko w pozostałej części na karetce, to które dociska taśmę zębatą (czarną) do owej zębatki silnika.
Okazało się że problem był silnikiem karetki, wymieniłem i drukarka działa. Temat zamykam.
Konserwacja drukarki przede wszystkim. W jej trakcie sprawdź takie elementy jak rolka dociskająca listwę zębatą do zębatki silnika karetki, tarczę stroboskopową w silniku karetki (najlepiej cały mechanizm od spodu przedmuchać sprężonym powietrzem). Jeśli rolka dociskowa jest plastikowa koniecznie trzeba zmienić ją na metalową. Dobrze jest też wyczyścić...
, uszkodzony silnik karetki lub uszkodzona płyta elektroniki sterująca urządzeniem. Według ciebie jakie to są koszta z tych dwóch rzeczy?
W najgorszym przypadku uszkodzony silnik krokowy karetki, lub jego sterowanie. Najlepiej kupić jakąś drugą używaną na przeszczep. W najlepszym niekontakt jednego z pinów zailającego ten silnik.
W takim razie pozostaje jeszcze zużycie koła zębatego silnika karetki i wytarcie samej listwy zębatej - choć na ogół jest to element bardzo trwały
Posłuchaj czy silnik napędzajacy rolki pracuje, czy sie obracją; Sprawdz czy dokręciłeś "półksiężyc" przekładni zębatej napedzającej stacje serwisową. Sprawdz czy nie wypiął Cisie kabelek zasilający silnik karetki(najprawdopodobniej z tym masz problem)
Zostaw ten peerek w spokoju nie kręć , zobacz w jakim stanie jest silnik od przesuwu karetki, lub ogólnie czy nie jest tor przesuwu zanieczyszczony?
Witam. Błąd który opisujesz to jest blokada karetki Może być kilka przyczyn - zatarta karetka na prowadnicy - uszkodzony pasek napędu - uszkodzony silnik karetki - mało spotykany problem - zanieczyszczony encoder - uszkodzona elektronika karetki - obce ciało które blokuje karetkę Pozdrawiam
Enkoder jest plastikowy. Dzisiaj wykręciłem silnik karetki bo wydawał się głośny. Przy kręceniu ręcznym ciężko stwierdzić czy opór jest właściwy ale wydaje dźwięki charakterystyczne dla zużytego łożyska. Może tu jest problem?
apropo piszczenia może to nie piszczy karetka tylko silnik karetki lub kółko naciągu paska zębatego. Warto spróbować zdjąć pasek zębaty pokręcić silnikiem i kółkiem naciągu czasem się to zdarza w atramentówkach.
A po co Tobie schemat do tej naprawy? Najgorsze jest to, że nie ma raczej do tej wieży schematów. Były problemy z silnikami, głównie przesówanie karetki.
Chwila, chwila - przecież to złącze na którym są sygnały z lasera, czujników mechaniki CD i silników - tutaj nie ma sygnału analogowego audio. Ten jest robiony dopiero gdzieś dalej na płycie. SL+ i SL- to sygnały silnika karetki (sledge motor) SP+ i SP- to sygnały silnika napędu płyty (spindle motor). Lepiej oddaj to radio komuś, kto wie o co chodzi,...
Kurczę jak zobaczyłem temat tego wątku to chciałem właśnie napisać o DZM180 ale już mnie ubiegliście :-) DZM była na logice ttl, bez procesora. Jako ciekawostka to ostatni silnik, ten od przesuwu taśmy barwiącej też nie był krokowy, tylko synchroniczny, zasilany chyba napięciem przemiennym 24V - podobny do tych w programatorach pralek Polar. Z tego...
Witam. Drukarka trafiła do mnie na serwis. Podobno usunięto zaciętą kartkę i wskazuje nadal zacięcie. Przejrzałem wnętrze i nie ma żadnych kawałków. Poza tym jest super czysta i wygląda jak nowa. Po włączeniu zauważyłem ,że silniki napędu stacji pracują a silnik karetki przesuwa ją delikatnie i następuje zacięcie. Karetka pracuje lekko. Czy ktoś spotkał...
Witam. A "śmieci" (paproszki, krople oleju) nie pojawiły się na tarczy enkodera silnika karetki po tym gruntownym czyszczeniu przypadkiem ? Sam transoptor też zaleciłbym dokładnym oględzinom. Pozdrawiam.
W tych drukarkach często wymieniałem silnik przesuwu karetki.
Witam. Moze zacinac sie karetka albo padl silnik karetki sprawdz czy silnik jest mocno goracy. Ale najbierw bym wyczyscil prowadnice i karetke obruc listek (filc czyszczacy ) w karetce i oczywiscie daj olej na prowadnice epsony sa drukarkami ktore musza miec naoliwiona prowadnice.
Pewnie nie podpiąłeś silnika napędu karetki.
Witam, odkopuję temat, może ktoś wie co jest przyczyną przerw przy odtwarzaniu cd w tym boomboxie? Laser sf-p101n wymieniony na nowy, nie dało to efektu, karetka chodzi płynnie, wygląda to tak jakby silnik karetki dostawał błedny sygnał i przesówa laser, wtedy słychać przesów karetki i nastepuje chwilowa przerwa przy odtwarzaniu, może ktoś miał doczynienia...
Pozostaje również kwestia drivera. Może mieć uszkodzoną "ćwiartkę" odpowiedzialną za odwrotną polaryzację silnika karetki... W trakcie odtwarzania można wrócić np. o dwa numery? Pozdrawiam.
A sprawdziłeś czy karetka lasera nie blokuje się podczas przesuwu? Sprawdziłeś silnik sled?
Witaj, sprawdź pozostałe napięcia 5V oraz 17V,złącze łączące przetwornicę zasilającą z płytą główną drukarki. Rozbierz ją,posprawdzaj połączenia,taśmy łączące poszczególne komponenty (silniki,karetkę).
Sprawdź czy silnik dostaje napięcia wtedy gdy powinien cofać karetkę z laserem. Sprawdź czy z drivera wychodzi odpowiednie napięcie na silnik.
Co do odkręcenia podstawy okazuje się ,że trzeba odkręcić 6 wkrętów właśnie ten jeden sprytnie zakryty tasiemką niedaleko silnika karetki. Co do punktu 2 to wydaje się być dobrze. Co do sprawdzenia stycznika i tutaj mam problem z lokalizacją w tej drukarce poproszę o podpowiedz.
Witam. Jeśli karetka nie parkuje - to czujnik możesz zostawić w spokoju - a masz problem z silnikiem karetki , bądź jego sterowaniem , bądź też karetka blokowana jest przez tasiemkę (czasem tasiemkę potrafi zablokować wystająca igła z uszkodzonej głowicy-dzieje się to rzadko), czy brud na wałku posuwu karetki. 1Sprawdź ręką na wyłączonej drukarce czy...
Witam - dwa najwieksze silniki jakie widziałem były w drukarce OKI ML 4410 - przesuw papieru jest na silniku krokowym - natomiast karetką porusza silnik komutatorowy prądu stałego z enkoderem tarczowym - czyli kontroluje się jego ruch równie pracyzyjnie jak w przypadku silnika krokowego, myślę że silnik ten z powodzeniem można zastosować do napędu hulajnogi...
Diody zapalają się zawsze na samym początku, następnie jest sprawdzany silnik napędu karetki, silnik transportu papieru a na końcu moduł czyszczący. Sprawdź ręcznie czy jak przesuwasz karetką to przesuwa się też pasek zębaty napędzający karetkę
Pomierzone. Przetwornica przeciążona. Po odcięciu sterownika silnika przesuwu karetki - w normie. Silnik miałem - podmieniłem - bez zmian.
Posmaruj prowadnicę karetki lub sprawdz silnik napędzający czyścik karetki
Uszkodzony silnik napędu karetki, bardzo często się to zdarza.
To wygląda na mechaniczne zacięcie sprawdź listwe zębatą pod karetką prowadnicę karetki i koło zębate silnika karetki (może być mocno zużyte). Aaa sprawdź czy podobnie zachowuje się bez tasmy barwiącej, jeśli jest poprawnie to wymień taśmę jeśli nie pomoże do problem powoduje zużyty napęd taśmy barwiącej. Pozdr..
Silnik przesuwu karetki w DJ660 to normalny komutatorowy silnik.Bardzo mocny.Nadaje się do wiertarki akumulatororwej.
Oki, zgadzam sie z GOSP, chociaż przy odsunięciu silnika backup-roller powinien skasować nadmierny luz i zabezpieczyć zęby przed zużyciem ( pod warunkiem że docisk i rolka działa prawidłowo), przyglądne sie jeszcze temu u klienta. A tak wyglądał w moim przypadku silnik karetki.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Radzę skupić się na silnikach , a zwłaszcza tym od przesuwu karetki (możliwe, że komutator brudny i robi zwarcia; tak czy inaczej do wymiany).
Witam Wymieniałem taśmę sygnałową w Oki 520, rozbierałem też karetkę. Niestety po złożeniu karetka uderza w lewy bok i nie odbija, cały czas próbuje jechać w lewo. Czy ktoś może mi powiedzieć co jest nie tak, gdzie jest jakiś czujnik, czy wogóle jest, który sprawdza odległość karetki od ścanek bocznych? Dziękuję Pozdrawiam Nie ma czujnika mierzącego...
tak; ale pracuje bez obciazenia; stawiam wlasnie na silnik napedu karetki
Enkoder na silniku bądź silnik nabędu karetki
Coś dziwnego opowiadasz ..... Talerzyk dekodera pozycji karetki jest przyczepiony do silnika karetki i bardzo ale to bardzo żadko ( prawie niemożliwe) spada ( a sposób to super glue ) Jak się mogę domyślać to twoja drukarka ma problemy z pozycjonowaniem głowicy wynikłe z uszkodzenia łożyska ( backup roler) dociskającego tesiemkę zębatą do silnika głowicy...
Gdy wsywałeś sanki z gumkami czy kólka zębate obok kręciły się? Czy wogóle silnik układu parkowania pracuje? Jeśli pracuje, to pewnie urwał się któryś z trzpieni, na których osadzone są te kółka. Da się naprawić. Gorzej jeśli padł silnik.
Nie koniecznie uszkodzona elektronika ! może być zablokowany silnik absorbera lub wypięty kabrlek absorbera a w ostateczności skopcony sterownik silnika w/w absorbera. Ostatnim zaczepem może być sam silnik karetki - to coś po lewej stronie - może być uszkodzone jedno z uzwojeń lub szczotka. Po rozkręceniu mechanicznie opuśc absorber i porusz paskiem...
Nie. Drukarka przeszła konserwację i jest to samo co przed konserwacją. Dodano po 40 Problem rozwiązany. Rozsypał się mechanizm od strony silnika karetki. A przy stacji dokującej wysunęła się bramka.
W pierwszej kolejonści sprawdź pasek napedzajacy karetkę - czy aby są wszystkie ząbki na pasku. Z prawej strony na szynie po której jeździ karetka jest mechanizm który odpowiada za prawidłowy naciąg paska. Spodziewam sie że śruba nie jest dokręcona i przy większym obciążeniu ( w skrajnym prawym połozeniu karetki ) następuję luzowanie się paska ( ugina...
Pamietam że cos takiego mi sie kiedys zdażyło, winny był chyba driver tego silnika ale nie jestem w 100% pewny bo przez jakis czas naprawiałem te drukarki ale ostatnio miałem dłuższą przerwe. Ale jak tak zaczynam sobie przypominac to bardziej mi świta driwer silnika karetki. Zacząłbym od sprawdzenia a wsumie to wymiany tego drugiego.
W hp dj640 i podobnych silnik napędzający karetkę był silnikiem prądu stałego ;) To jest (była) drukarka Lexmark Z730, ale silnik podlaczalem do oddzielnego zasilacza pradu stalego i dzialal
Dobra to pierwsze co to wyjmij głowicę, poluzuj śrubki które łączą wózek karetki i metalowy element suwający się po okrągłym błyszczącym wałku (nie odkręcaj tylko poluzuj), teraz ściśnij ze sobą te dwa elementy (najlepiej dociskając karetkę do przodu) i skręć ze sobą. Rozbierałeś element silnika karetki z mechanizmem napędu taśmy (albo coś tam odkręcałeś)?
Witam. Proponuję dokładnie sprawdzić silnik przesuwu karetki zespołu lasera. Pozdrawiam.
Jak ma szukać lead-in bez płyty w napędzie? Prawidłowa praca to w momencie zamknięcia klapki karetka dojeżdża do silnika, laser sprawdza obecność płyty i wtedy odbywa się próba odczytu, w przypadku braku płyty jest cisza. Tu ewidentnie widać że napęd próbuje na siłę dociągnąć karetkę do silnika bo nie widzi że ta już się tam znajduje.
Nie wiem jak w tych starszych modelach Kyocery ale gdyby taki objaw był w nowym modelu to stawiałbym na silnik. Tam są silniki, które działają w czterech sekcjach. Już miałem takie przypadki, że któraś z sekcji była uszkodzona. Ostatnio miałem tak z silnikiem skanera w FS 1028 podczas powrotu karetki skanera od początku prawej strony szyby do środka...
Dzięki za podpowiedzi . Dostałem do serwisu drugą taką samą drukarkę z identycznym objawem !!! Epidemia jakaś , czy co ? Oczywiście od różnych klientów . Wyeliminowałem silnik karetki , głowicę i czujnik na traktorze , również czujniki pokrywy są na 100 % OK . Zostaje elektronika lub panel sterujący . Walka trwa .....
Ja bym sprawdził silnik przesuwu karetki, w HP 1120 jest to nagminna wada.
I znowu ta 3820.. Niby wszystko O.K. Wczasie drukowania strony testowej nagle się zatrzymuje i zaczyna migać kontrolka papieru. Po naciśnięciu przycisku wysuwa papier i wraca do stanu zasadniczego. I tak można wiele razy. Od czasu do czasu wydrukuje całą stronę testową.. Proszę o sugestie Czy to może być uszkodzony silnik karetki???? pozdrawiam gawrek
Dzięki- Już w piątek ściągnięto "na gwałt" firmowego serwisanta HP -było w biurze kupę odpowiedzialnych wyplotów "na wczoraj". Sugestie kolegi "Wigwama" okazały się bardzo sensowne i słuszne -właściwie tylko należałoby dodać, iż była jeszcze jedna -poza stępieniem noża- możliwa przyczyna tego stanu: mianowicie nadmierne zużycie /z powodów zbyt dużych...
Zdarzało mi się wymieniać silnik napędu karetki w tym modelu. Czy jak puścisz klika wydruków po rząd z panela drukarki, to wszystko ok?
Nie ma czujnika położenia karetki. Położenie lewego boku drukarka wyczuwa sama przy starcie na postawie oporu silnika poruszającego karetkę na listwie zębatej.
Sprawdź pasek zębaty napędzający karetkę. Wyczyść encoder karetki i kołowy. Być może ciężko chodzi karetka po wałku. Była robiona jakaś konserwacja? Lubią też padać silniki napędowe karetki.
Drukarka jak w temacie po włączeniu. Przy próbie druku testowego, przesuwa karetkę z głowicą w lewy róg zarzęzi jakby chciała drukować i to na tyle, nie ma wydruku testowego. Jak dla mnie masz uszkodzone zderzaki, wytartą listwę zębatą i/lub uszkodzony silnik karetki (możliwe, że tylko tarcza tachometru spadła). Odłącz silnik od karetki i pokręć zębatką....
Witam! Męczę się już tydzień u klienta z ploterem Mutoh. Ploter wyświetla kod Yencoder. Jest to rzecz jasna błąd encodera karetki. Jak się okazało, ploter nie wysterowywał silnika karetki. Okazało się, że spalony był driver L6203. Po złożeniu wszystkiego, ploter uruchomił się, nie pokazał błędu encodera, tylko po kilku ruchach wyświetlił kod Ycurrent,...
Nic podobnego to nie jest pralka lub odkurzacz. Podmień w pierwszej kolejności silnik od karetki.
W tych drukarkach często wymieniałem silnik napędu karetki, albo padła elektronika.
Witam. Najprawdopodobniej przyczyna tkwi w poluzowaniu (zużyciu , rozsprężynowaniu) tuleii sprężystej blokującej względem wału silnika, koło zębate silnika karetki (to na którym jest pasek zębaty) aby to sprawdzić trzeba wyjąć silnik i zsunąć zeń pasek zębaty - luz będzie wyczuwalny w rękach - można ją wymienić na nową (tuleję) lub ewentualnie spęczyć...
Karetka luźno chodzi? Błąd powrotu karetki. Do sprawdzenia docisk, taśma, oraz silnik.
W urządzeniu są zamontowane trzy silniki. Pierwszy napędza mechanizm pobierania papieru, drugi napędza karetkę, a trzeci napędza lampę skanera. Tak, trzeba zdemontować obudowę aby dostac się do środka.
Na silniku mam koło KZ-T5/Z24-36 czyli na pełny obrót silnika karetka robi 116mm. Zgadzam się że arduino nie jest do tego najlepsze, ale już mam zamówiony pełny zestaw PLC, do tego w drodze są siłowniki pneumatyczne które zastąpią serwa modelarskie które też są zbyt wolne i długo nie popracują. Silnik do wózka być może będzie liniowy jeśli będzie taka...
Jak wygląda stacja serwisowa? Może konieczna konserwacja. W tym modelu padał silnik napędu karetki.
(at)ArturAVS Arturze, znam te maszyny doskonale, niemal co miesiąc taka się trafia. Laser rozwalony, bo mu chłodzenie zapomnieli włączyć i takie tam.....Ta maszyna (?), pracuje na dwóch małych silnikach krokowych napędzających poprzez długie paski zębate karetkę z optyka - zwierciadła zmiany kierunku wiązki i obiektyw. To się lubi rozłazić i rozregulowywać....
Witam Mam owe urządzenie które, po włączeniu zasilania zapala na chwlikę lampę skanera i wszystkie diody led (ciągle świecą) i na tym koniec... Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?? Jak zachowuje się sprawne urządzenie: -czy po włączeniu zasilania samo startuje, czy dopiero po włączeniu przyciskiem? - czy po starcie wykonuje jakieś testy np,...
1.sprawdź zużycie zębatki napędowej silnika karetki oraz teflonowej rolki dociskającej tą zębatkę do czarnej listwy zębatej.Jeśli te elementy są zużyte,to pojawiają się luzy.Można trochę podpiłować korpus silniczka, by bardziej "zbliżyć" zębatkę napędową do rolki dociskowej. Oczywiście najlepiej wymienić na nowe. 2.Ustaw w menu regulację ruchu dwukierunkowego(print...
Witam. Polecam uszkodzone drukarki STAR ZA 250 (nie jest to cena, tylko model) z szerokim wałkiem. Silnik krokowy przesuwu karetki w tym modelu jest nie do zarżnięcia i nigdy nie spotkałem się z potrzebą jego wymiany - podobne silniki spotyka się właśnie w ploterach - dodatkowo nabywa się paski zębate i rolki napinające oraz w ogóle można wykorzystać...
pracuje tylko karetka, silnik od wałka stoi
Witam Jeżeli na starej mechanice laser nie działa to winny jest laser i to Twoje święte prawo, że możesz zwrócić w przypadku niesprawności. Piszesz że stary silnik ma 180R i jest niestabilny. Jak szkoda Ci czasu to przełóż sam silnik karetki i zobacz co dzieje się na starym laserze, ale pamiętaj że jak za dużo będziesz grzebał to mogą zarzucić Ci to,...
silnik karetka canon silnik karetka ploter silnik napęd karetka
skrzynia automatyczna dodge samsung 65cali zasilacz domofonu elfon
budowa wykrywacza metali stacja klimatyzacji
Nieregularne działanie ciepłej wody po wymianie zaworu i pompki Czy kierownica z Seata Leona II pasuje do Seata Altea 2005?