Trzeba odkręcić wszystko co stoi na przeszkodzie w zdjęciu kolektora, a później w odwrotnej kolejności przykręcić 😉 Kolektor dokręcamy na 23Nm
Problemem w tym silniku jest kolektor dolotowy...musi być absolutnie szczelny inaczej silnik nie będzie poprawnie pracował...proponuje wymienić wszystkie osiem uszczelek kolektora-na pewno nie zaszkodzi a zapewne pomoże
Czujnik temperatury dla ECU powinien być z tyłu silnika na kolektorze dolotowym, z tego co pamiętam to niebieska lub biała wtyczka.wartości podam jutro (odpięty to -40 stopni :) ).
Czujnik jest montowany na głowicy silnika od strony kolektora dolotowego. Pozdrawiam Janusz
Zaworek nie ma nic do odpalania tego silnika.
przewód podgrzewania kolektora dolotowego po uruchomieniu silnika:)
1.7 turbo diesel isuzu nie był stosowany w corsie B, przed miesiącem zmieniałem silnik 1.7 diesel isuzu - kod silnika 4EE1,X17d - na 1.5 diesel isuzu kod 4EC1. Problemy były następujące: 1. mocowanie silnika prawa strona inne mocowanie poduszki 2. kolektor dolotowy silnika 1.5 koliduje ze zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego, przełożyłem kolektor...
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
Są tam dwa czujniki temperatury : jeden dla sterownika silnika a drugi dla wsaźników, znajdują się pod kolektorem dolotowym.
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
silnik CR był produkowany od roku 1980 do 1983,fabrycznie silnik CR był montowany w golfie I,chodż także w golfie II.Silnik CR został wycofany.Oto różnicę pomiędzy tymi silnikami CR - 100Nm/3000rpm JP - 100Nm/2300rpm CR miał inny kolektor dolotowy Silnik CR był krótko produkowany zastąpiła go jednostka JP
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Zaślep na próbę rurkę do serwa hamulców, to samo zrób z wężykiem do elektrozaworu evap. Popryskaj po kolektorze dolotowym brake cleanerem
Gdzie jest kolektor dolotowy w tej maszynie? Nie widziałem tego samochodu z tym silnikiem, ale ogólnie jak z każdym samochodzie patrz na filtr powietrza dalej lecisz wzrokiem po rurze dolotowej powietrza dalej jest przepustnica i do niej przykręcony kolektor dolotowy a ten do silnika.
I co mechanik zrobił? Bo mam podobne objawy dusi i szarpie na wolnych obrotach jak depresja na pedały gazu
Może przepustnica gaszenia silnika przykleiła się w kolektorze dolotowym do nagaru wytworzonego przez egr i zastawia przepływ powietrza.Miałem tak w golfie IV odpalał igasł ponieważ wypalał tlen a dostawało się go znikome ilości.
Klapka gasząca, która zamyka kolektor dolotowy przy gaszeniu silnika. Naprawić obwód, sprawdzić też klapkę. Odczytaj jeszcze błędy z sterownika ABS, bo ta klapka raczej nie ma wpływu na ABS.
W kolektorze dolotowym po lewej stronie koło alternatora....
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
Witam , Jestem w trakcie wkładania silnika 4c90 pochodzącego z żuka do uaza. Z przeróbek jakie musiałem zrobić to na razie dopasowałem skrzynię uaza do obudowy żuka ,(konieczne było skrócenie wałka sprzęgłowego o 12mm i skrzynia wchodzi) Dorobiłem łapy silnika. Ale nie mogę włożyć silnika ponieważ zapiera się o przegrodę silnika kolektorem dolotowym...
CHŁOPIE...to jest kruciec podciśnienia w kolektorze dolotowym, nie może być nic niepodłączone bo silnik wtedy ciągnie lewiznę, nadążasz czy trzeba wolniej?
Witaj. Przepłukanie nagrzewnicy jest możliwe tylko jeżeli odłączysz dwa przewody do niej idące. Jeden spod termostatu w stronę kierownicy, drugi z trójnika aluminiowego za silnikiem (kolektorem dolotowym) po lewej stronie (patrzac pod otwartą maskę). Operację opisałem wyczerpująco wyżej. Poniewaz wymiana nagrzewnicy jest bardzo pracochłonna i trzeba...
Przerabiałem temat parę lat temu aczkolwiek nie koniecznie to to samo... W tych motorkach lubi spadać "wodzik" sterowanie klapami wirowymi - patrz między silnikiem a kolektorem dolotowym. Ściągnij pokrywę silnika i w głębi za świecami ujrzysz podłużną blachę która nie koniecznie jest na swoim miejscu na filmiku widać poprawnie zamontowaną https://www.youtube.com/watch?v=TFtJ3MCE...
Tak, gumy kolektora dolotowego.
Pewnie dolot niedokładnie zmontowany i dmucha na zewnątrz zamiast w kolektor, posprawdzaj rury filtr pow-turbo i turbo-kolektor dolotowy
Czujnik powinien być przykręcony do bloku silnika pod kolektorem dolotowym(kolektor go zasłania).
Sprawdź pod kolektorem dolotowym, mniej więcej na środku silnika, przykręcony do bloku silnika przy samej głowicy, tak jest umieszcony w dwulitrówkach, może w 1,5 też tam przykręcili.
Witam Dwignia przyśpieszenia na linkę czy elektroniczna? Do sprawdzenia błędy mogą być sporadyczne i ich nie wyświetli jako błąd stały dopiero jak będzie się notorycznie powtarzało w Corsie tak miałem : Zawór EGR się nie zawiesza jeśli jest Szczelność układu wydechowego mieszek elastyczny itd. Klapka ciepłe zimne na silniku Kolektor dolotowy Czujnik...
Niestety ale w tym silniku nie występuje przepływomierz, jest tylko obudowa na silnik z filtrem powietrza. Przeczytaj ze zrozumieniem. Wszystkie elementy muszą być sprawne i drożne.
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
Witam . Może mnie ktoś poratować danymi o momencie dokręcania śrub wtryskiwacza oraz kolektora dolotowego w samochodzie Citroen 2.0 HDI z 2005 r z silnikiem DW10BTED4 .
Witam mam pytanie odnosnie kolektora dolotowego. Mam silnik 2.0 m20b20 z 89r czyli nowy typ kolektora. Bede zakladal silnik starszego typu z 84 i chce zalozyc kolektor z mojego. Podobno roznia sie one troszke wielkoscia dziur dolotowych-nowszy typ ma troszke wieksze. Czy bedzie to mialo znaczenie czy nie bedzie to problem
"Motor for intake Manifold Flap (V157) - Silnik klapy kolektora dolotowego. Malfuncktion P3103 - nieprawidłowe działanie, awaria, wadliwe działanie niewydolność.
Nasz jest oczywiście na maxa dojechany jak ten na filmie, ale trzyma się kupy. Zwróciłem uwagę na ten komentarz: "Jak na diesla dość wysoko pojawia się maksymalna moc i moment. Pamiętam jak do tych silników zakładali kolektor dolotowy z AWX, pompę wtryskową 11 i wtryski 216. Bez problemu robiły 200 koni bez większego dymu. Może jak by się trafiła zdrowa...
Rozumiem że świeczki, przewody zapłonowe, kopułkę rozdzielacza masz sprawdzone. Może lewe powietrze na kolektorze dolotowym.
Błąd wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym
To tak jak kaczor2502 pisze, trzeba się podpiąć czy to clipem czy czymś podobnym, sprawdzić błędy i parametry bieżące takie jak ciśnienie na listwie i w kolektorze dolotowym.
Sprawdź czujnik Halla on naprawdę lubi padać, metoda sprawdzania Halla była opisywana na forum. Znajomemu padł w takim samym silniku (tylko w Passacie i ma inny kolektor dolotowy ale reszta ta sama).
500mb to chyba za malo jesli cos mnie nie myli.Moze zmien czujnik cisnienia kolektora dolotowego
"Motor for intake Manifold Flap (V157) Malfuncktion P3103". Awaria silnika klapy kolektora dolotowego.
We współczesnych benzynowych silnikach, z elektronicznym wtryskiem paliwa, główną "robotę" przy hamowaniu silnikiem robi podciśnienie w kolektorze dolotowym. Efekt hamowania silnikiem w benzynie np. 2.0 jest o wiele bardziej wyraźny, niż w dieslu o tej samej pojemności (o ile ten drugi nie posiłkuje się przepustnicą/klapą gaszącą) i to po mimo, że...
A mnie szokuje to, że każdy ma fejsa a nie zna zasady działania i budowy silnika. Kolego, jakie podciśnienie w kolektorze dolotowym wytworzy sprawny technicznie silnik i dlaczego? I nie pisz że nie wiesz, albo forum jest po to, aby się tego dowiedzieć.
Czy to prawda że pasek z tym silnikiem ma aluminiowy blok silnika? Prawda. a np golf mk4 1.6 ma żeliwny blok niby te same moce ale ale konstrukcyjnie inne inne kolektory dolotowe inne ułożenie silnika Ze względów konstrukcyjnych , mówi Ci coś poprzeczne, a wzdłużne położenie silnika?
Gaźnik/wtrysk nie ma nic do głowicy, jest na kolektorze dolotowym. Ale jak już przerabiać to na silnik z wtryskiem, tylko w grę wchodzi raczej samodzielna przeróbka, bo inaczej to taniej Cię wyjdzie drugi Golf ze sprawnym silnikiem.
Napisz może coś więcej o silniku , wtedy coś zaczniemy radzić, ja bym nie zawężał poszukiwań do sondy, czy sterownika. Bardzo ważną sprawą jest szczelność kolektorów dolotowego i wydechowego i od tego proponuję zacząć. Powodzenia
jeżyk sterowany jest z urzadzenia sterujacego silnika na podstawie sygnału o temperaturze silnika , ecu steruje jeżem przez przekaznik
Ford Focus 1,8 tdci podczas jazdy ubywa mi płyn chłodniczy, nie widać wycieków,nie kopci na biało ,olej ok płyn kolor ok nie wiem czy to z tym związane ale wypycha mi gumowy wąż który idzie do kolektora ssącego, pytanie mam takie czy płyn może wyciekać z pod uszczelki między kolektorem dolotowym a silnikiem?
Witam Silnik zamykający klapkę podczas gaszenia silnika przy kolektorze dolotowym.(element razem z EGR) Błąd pojawia się podczas gaszenia silnika. Pozdrawiam
W Multec-u obiążenie jest mierzone nie przez przepływomierz a przez MAP sensor. Sprawdziłbym w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego. Jeżeli dobrze kojarzę, to w tym silniku kolektor dolotowy jest połączony z korpusem przepustnicy krótkim ok. 2cm odcinkiem plastikowej lub gumowej "rury", które to połączenie często z upływem czasu stawało...
Kompensator dawki paliwa sterowany ciśnieniem powietrza w kolektorze dolotowym silnika.
Często coś się ten 4-ty cylinder się przewija i sądzę że to nie "błąd cewki na cylindrze 4" (bo w końcu to cewka podwójna i ECU benzyny nie ma informacji zwrotnej z poszczególnych cylindrów a tylko z ich par) a zwyczajnie wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. W tym silniku kolektor dolotowy składa się z dwóch części a ich połączenie uszczelnione jest takimi...
No to jednak nie sprawdzałeś. I zapewne silnik silnik ciągnie lewe powietrze przez kolektor dolotowy. Kup plak taki kosmetyk do samochodu. Odpal silnik i spryskaj kolektor / kruciec dolotowy. Jak silnik zmieni pracę to chyba wiadomo co dalej. To co ty zrobiłeś to po prostu odciołeś silnikowi paliwo przytykając wlot. A na samym powietrzu nawet lewym...
Gdzieś czytałem, ze te silniki posiadają zmienną długość kolektora dolotowego.
Od tyłu silnika, dostęp od dołu bo z góry zasłania go kolektor dolotowy. Miejsce zaznaczone na czerwono. http://obrazki.elektroda.pl/2648605000_1...
W tym silniku są jako tako dwie odmy. Jedna w pokrywie zaworów a druga idąca bezpośrednio z głowicy do kolektora (ta którą zaznaczyłeś). Separator oleju od odmy w pokrywie zaworów znajduje się bezpośrednio w niej natomiast odma w głowicy powinna mieć zaworek w kolektorze dolotowym. Duże ilości oleju w tym miejscu mogą świadczyć o zużytych pierścieniach,...
Jak podejrzeważ uszczelki kolektora ssącego lub nieszczelność na dolocie to najprostszym sposobem jest popsikać plakiem na pracujacym silniku w okolicach kolektora dolotowego, jeśli silnik podniesie obroty (zmieni się praca silnika) to masz nieszczelność co będzie przyczyną nierównej pracy silnika.
Wydzielone małe pomieszczenie/piwnica prawie szczelna więc ciepła, agregat chłodzony powietrzem, b. ciepła. Powiedzą że to błąd że lepszy silnik z chłodzeniem wodnym, ale co się dzieje z tym ciepłym powietrzem? ano przez kolektor dolotowy trafi do silnika, więc? Tak, najlepiej dożo rzepaku, było by bez roboty. Wielu rolników w Holandii produkuje sobie...
Prawdopodobnie komputer silnika,(jak mniemam masz teraz silnik 2.3 litra ) więc skrzyni raczej nie musisz ruszać. Mogą być różnice w wiązce przewodów do komputera . i najlepiej kupić silnik z kolektorem dolotowym i itd. P.S w Hondach są identyczne silniki (accord szczególnie)
Witam, wpis trochę leciwy, ale może zagląda Pan na elektrodę i coś mi podpowie, napisał Pan, że naprawa polegała na wymianie metalowych rur łączących zawór EGR z kolektorem dolotowym, w moim silniku AHW jedna metalowa rura łączy zawór EGR z kolektorem dolotowym pod przepustnicą, natomiast druga rurka jest chyba gumowa i z zaworu EGR prowadzi w inne...
Przepustnica zawirowywania mieszanki - montowana w tych silnikach tylko przy osnówkach ( Laguna. Espace, VelSatis ). Dla mastera nie występowało . Albo masz kolektor ssący z osobówki albo cały silnik
dzie się może znajdować na kolektorze dolotowym. Daj fotę to zaznaczę
ok, czyli sprezarke mozna sobie darować... tym bardziej ze ona sama w sobie generuje straty mocy po uruchomieniu. A co do kolektora ssacego tez nic nie da ? Poprawa układu dolotowego powinna poprawić prace silnika
Mają i to dużo, wspomaganie hamulców jest "zasilanie" podciśnieniem wytwarzanym przez pracujący silnik w kolektorze dolotowym. W razie powstania nieszczelności (uszkodzone serwo, pęknięty przewód podciśnieniowy) silnik może tą drogą zasysać dodatkowe powietrze, poza przepustnicą.
Czy po odpięciu wężyka z króćca powinno z niego lecieć paliwo? Nie powinno, wężyk doprowadza podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa który w tym przypadku jest nieszczelny i do wymiany Dodano po 1 Dobrze myślę że to coś potrzebnego do rozruchu na zimnym silniku? Nie, służy do regulacji ciśnienia paliwa
Odkopię troszkę temat, czy dmuchanie z wlewu oleju to spory powód do niepokoju? auto to Megane 1 1.4 16V silnik K4J, mechanik czyścił kolektor dolotowy i mówi, że był bardzo zabrudzony olejem, rzucił hasło, że silnika ma spore przedmuchy i faktycznie dmucha powietrze zarówno z wlewu oleju jak i z bagnetu. Ale gdzieś czytałem, że to normalne zjawisko,...
Skoro był silnik FIRE to najlepiej żeby został. Silniki FIRE są w pojemnościach od 1.0 do 1.4. Najciekawsza opcja to 1.2 16V o mocy 85KM. Oczywiście do wymiany silnik (min. z kolektorem dolotowym i wtryskami), skrzynia (choć nie koniecznie), sterownik silnika, wiązka elektryczna silnika, pompa paliwa.
Ciśnienie powinno być ciut więcej bo między 17 a 20 z reguły, powyżej 17 powinien się uchylać zawór przelewowy. Zawór odcinający jest po lewej stronie silnika obok kolektora dolotowego, od przodu lecąc masz takie 4 od kąta i dawki, potem jest właśnie ten odcinający. Trudno tego nie zauważyć
jaki to model silnika!? Być może ten czujnik znajdować się z tyłu silnika od strony podszybia. Będzie on pod kolektorem dolotowym na bloku silnika nad miską olejową. A co ci dolega!?
kolego sprawdż rozrząd , jak jest żle ustawiony to będzie silnik dudnił w kolektorze dolotowym i nie miał mocy przy przyspieszaniu ...ja na to stawiam napisz jak dojdziesz co było....
Ten czujnik przy filtrze oleju jest od wskazań ciśnienia oleju, zmienia oporność. Czujnik od temp. wody jest w głowicy po stronie świec żarowych z tego co pamiętam. Pod kolektorem dolotowym.
Cześć, dziś odpisał mi mechanik w kwestii zakresu i kosztu diagnostyki: Podstawowa czynność od której należy rozpocząć sprawdzanie samochodu to: diagnostyka komputerowa silnika oraz kontrola kompresji z jednoczesną kontrolą stanu świec zapłonowych (z wymianą świec). Czynność ta wiąże się z koniecznością demontażu kolektora dolotowego. Przy ponownym...
U mnie podobnie było z zafirą z tym silnikiem i w końcu okazało się że na listwie sterującej klapami wirowymi wytarły się plastiki i ona spadła i spokojnie leżała na kolektorze dolotowym. Na allegro 60 zł mosiężne cudeńka do listwa, błąd wykasowany i Zosia śmiga jakby miała rok albo dwa. Taka duperela a wielu nie zauważyło. Zobaczcie u siebie czy wirowe...
Bzdura z tymi wężykami do wtrysków, auto pracuje na olej podawany z turbiny, tylko "przeszkoda" pomiedzy turbiną a kolektorem dolotowym zatrzyma silnik. Tak więc najłatwiej-najskuteczniej rozpiąć układ dolotowy.
Wyczyścić czujnik Map ciśnienia atmosferycznego w kolektorze dolotowym .
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Tylko że to wszystko ma sens. Ciepłe powietrze jest podawane i ma być podawane na wolnych obrotach. Pomaga to lepiej odparować paliwo = mniej go zużyć. Po dodaniu gazu podciśnienie w kolektorze znika i zawór powinien się przestawić na zimne powietrze czyli tryb max moc. Silniki AUS mają już 20 lat więc może u ciebie coś nie działa jak powinno.
Standard w tym silniku-wymiana uszczelek kolektora dolotowego plus sprawdzenie szczelności całego dolotu.Do tego jak pisze kolega czyszczenie i adaptacja przepustnicy.Auto z lpg?
nie chcę przekładać kolektora dolotowego Śruby w głowicy i tak nie pasują więc nie tak prosto wymienić kolektor. Po drugie jak masz cały osprzęt na silniku to go po prostu podepnij.
Map sensor jest w MEMS-ie, czyli w Roverowym sterowniku silnika
Czujnik temp silnika, temp powietrza w kolektorze dolotowym
Zamiast zrobić porządną diagnozę z pomiarem ciśnienia paliwa, podciśnienia w kolektorze dolotowym i ustawienia rozrządu lepiej wymienić na pałę połowę osprzętu silnika licząc, że a nóż się uda naprawić
Układy ke-jetronic są bardzo wrażliwe na fałszywe powietrze,niestety przy zasilaniu gazem i strzałach w kolektor dolotowy są z tym problemy,ewenementem przy tym silniku jest odpowietrzanie komory korbowej jakakolwiek nieszczelność w silniku powoduje zakłócenia wolnych obrotów,czyli wszelkie pocenia i wycieki oleju.Zacznij od tego.
wstawienie strumienicy łuskowej ale czy to coś da ? Jedynie poprawi Ci samopoczucie że coś robiłeś. Przerabiając wydech czy dolot co jest nierozłączne, poczytaj o falowości przepływu , kolektorach wydechowych,ograniczeniu oporu przepływu w układzie dolotowym.
Witam Wykręciłem wtryski i po przekręceniu kluczem silnika płyn chłodniczy strzela na 3 metry w górę ;p teraz sprawdzimy ten EGR, a jak to nie to, wtedy z zewnętrznych elementów zostaje chyba tylko kolektor dolotowy, ale żeby się do niego dostać, silnik trzeba wyciągać :/ Edit Chłodniczka EGR sucha, kątem oka widać że płyn stoi w kolektorze, więc silnik...
Rozwiazanienm było naprawa połączenia kabla plusowego pod kolektorem dolotowym . Na bloku silnika
Kod silnika?
Witaj : LENIWIEC_PL Czy masz wszystko podłączone? Ja też nie wiem gdzie podłączyć króciec 2 pod zaworkiem w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam
Posprawdzaj czy masz dobrze poskładany kolektor dolotowy, wymienili Ci uszczelki na nowe?? Może dostaje gdzieś lewe powietrze.
Sonda odpada, pasek raczej tez, ale po strzale warto sprawdzić, uszkodzenia szukaj w zaworze bocznikowym powietrza,( czyt regulator wolnych obrotów). Powinien być z lewej strony silnika na kolektorach dolotowych, zasilany kostką na dwa przewody. Wykręć go sprawdź czy nie jest zacięty w pozycji zamkniętej.
Znalazłem nieszczelność na dolocie z pompy vacuum, uszczelniłem to. Ilość dymu zmniejszyła się diametralnie, ale dalej są dziwne dźwięki w okolicach silnika i brak mocy. EGR i kolektor dolotowy wyczyszczone.
Witam. Tak jak w tytule. Chodzi o kolektor dolotowy w BMW e46 318i silnik n42b20. Co to za część zaznaczona w czerwonym kółku? Przy zakładaniu połamało się gniazdo od wtyczki. https://obrazki.elektroda.pl/4861626300_...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Jeżeli jest to silnik F4R ( mam taki w Espace) to normalny LPG ( nie wtryskowy) jest dla niego zabójstwem. Jak wiemy Renault przoduje w plastikowych wynalazkacj w swoich samochodach a ten slinik ma taki właśnie kolektor dolotowy. I wywtarczy że raz czy dwa gaz strzelił - kolektor sie rozrywa. Zauważyłem jeszcze że koło silnika ma rozwaloną obudowę i...
Jak nie zdjąłeś dolotu, jak zdjąłeś?? Może miałeś na myśli kolektor dolotowy ?
Kolektor dolotowy z silnika 1Z 1.9TDI. http://obrazki.elektroda.pl/9765204900_1... Po oczyszczeniu zbierał się żwawiej ;)
Witam.Sprawdź czy nie bierze gdzieś obcego powietrza w układzie dolotowym. Może wywiało którąś uszczelkę przy kolektorze, lub rozszczelnił się wąż od serwa hamulcowego. Pozdr.
Tak co tam się ustawia i gdzie. I jak to wygląda. Jak naprawić świece żarową, jak wygląda i gdzie jest. Prądnicy nie naprawiałem nigdy a alternator przerabialem na regulator mechaniczny od poloneza. Świece żarową możesz tylko wymienić (zacisk wystaje z kolektora dolotowego) jeśli jest trafiona.
Sprawdzenie proste. Wstrzyknij mu przez odmę benzyny i pokręć. Jak zapali to wina gaźnika. Jak nie to usterka mechaniczna silnika lub źle podłączone przewody wysokiego napięcia. Przewody wiem już napewno że podpiołem źle niestety ale dobrze ze to juz wiadomo, paliwo wstrzyknąć przez odmę myślę że chodzi o koniec wchodzący do kolektora a nie drugi do...
W kolektorze dolotowym też nie ma?
To jest turbina że zmienna geometria i z grucha na niej Czyli to musi być tdci - z układem common-rail. Jeżeli słyszysz syk (szum) spod maski - nie ma jak sprawdzenie szczelności dłonią. Z tego względu najlepiej jest odpalić do sprawdzenia zimny silnik aby się nie poparzyć. Jedna osoba podgazowuje silnik, druga wodzi ręką i po wężach gumowych i po...
kolektor dolotowy nieszczelny kolektor dolotowy renault kolektor dolotowy
różnice attiny atmega zabezpieczenie spawarek raport spalania
zablokowane drzwiczki pralki mazda3 radar
Toyota Starlet 1998 - Przyczyny dużego spalania Kompatybilność wiązki RD4 z radiem RNEG w C4 Picasso