Dopływ powietrza ma? Jakaś klapa nie jest zamknięta? Na plaka musi palić na chyba że coś się stało z silnikiem. Zmierz kompresję.
kompresja silnika, jakosc paliwa, wysterowanie wtrysków i iskry?
a czy fazy rozrzadu nie sa przestawione?? lub zle zamontowane kolo czujnika polozenia walu? Do tego co napisal Motronic zmierz jeszcze kompresje
Wtryski sprawdzone w serwisie diesla i stwierdzili że są dobre.Motylek też ok. Nie mam pojęcia co jeszcze może być nie tak skoro. Błędów brak, wtryski sprawdzone, kompresja też,pompa ok.
Sprezanie masz dobre tylko niepokojacy jest jeden cylinder odbiegajacy od innych. Ubywa ci oleju w silniku, ze pytasz sie o kompresje. Ten slabszy wynik na jednym cylindrze moze byc efektem uszkodzenia pierscieni na nim. Na pewno przy tym sprezaniu rzedu 13 - 12,5 nie ma mowy o remoncie silnika. Jakbys mial kompresje ponizej 10 to bym sie martwil. Pozdrawiam.
Zmierz kompresję i luz zaworowy. Hjundaje umierają od LPG niestety.
Carman Scan robi to w Hyundaiu bardzo fajnie. Korekcję dawki, obroty biegu jałowego i kompresję na poszczególnych cylindrach w testach możesz robić
Witam, mam problem z Hyundai Tucson, 2008 rok, 2.0, 140 KM, pokazuje cały czas wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, wszystko dzieje się na benzynie. Kompresja sprawdzona. Wymienione kable oraz świece. Miał ktoś podobny problem? Remont silnika był robiony przy 120 tys km, obecnie mam 170 tysięcy.
Z tego co wiem to te silniki mają problem z hydrauliką. Po dłuższym postoju mają problem z odpaleniem i trzeba długo kręcić zanim silnik odpali. Silnik kręci jakby nie miał kompresji. Natomiast jak już odpali to po zgaszeniu pali od strzała. Nie analizowałem budowy tego silnika ale wszystko wskazuje na to że ma popychacze hydrauliczne które nie trzymają...
A po co te pierscienie było wymieniać? A głowica to z kąd nowa? Były zapieczone i brał olej, zła kompresja . Głowica była wymieniona bo stwirdzili jakieś otarcia w panewce wałka rozrządu
Tak obiecałem. Auto oddanie już do klienta. Głowicą została sprawdzone , zawory i gniazda spolerowane . Zleciłem wymianę zaworów i prowadnic ale szef i warsztat regenerujący stwierdził że spolerowanie wystarczy.... ( Realia pracy w UK ) Autko złożone sprawdziłem kompresję na rozgrzanym silniku i no cóż mogło być dużo lepiej. Wracając do tematu w aucie...
Witam Kompresję sprawdzałeś? Czy ten nowy czujnik to oryginał/markowy zamiennik, czy najtańszy dostępny? Silnik był przy okazji rozrządu robiony (remontowany). Czujnik zamiennik, ale z wyższej półki cenowej.
problem z kompresja raczej, przynajmniej ja przez to przechodziłem i włoskie ASO Hyundaia mówiło że to normalne w tych silnikach - czyli pierścienie na zaworach wypalone +/ew, głowica. Ten silnik nie lubi gazu - słaba głowica, słabe pierścienie. Paradoksalnie Polscy "dealerzy" bardzo chętnie zakładają do tych aut instalacje gazowe mimo iż sam producent...
Jak 8V to może być tak, że zawory się nie spotkały z tłokami, ale pewności nie ma. Ostatnio miałem Vectrę A 1.6 8V w której przeskoczył rozrząd i udało się, że głowica po zdjęciu była cała. A kompresji nie było bo wydmuchało uszczelkę.
Sprawdź czy iskra występuje w odpowiednim czasie. Jeżeli tak to jak masz kompresje iskrę i paliwo to musi palić. Jak chcesz mu pomóc ruszyć możesz dodać startera albo plaka.
Witam serdecznie posiadam santa fe 2.0 crdi z 2006 r. Problem jest następujący. Auto jest po wymianie wszystkich filtrów, oleju, rozrządu i sprzęgła. Po tej wymianie tj. rozrządu auto zaczęło falować na obrotach na ciepłym silniku i po kilku dniach odpalał tylko na zimnym po zagrzaniu już nie. Rozrząd został sprawdzony teoretycznie jest mechanicznie...
Mam drugi sterownik, bo w aucie brakowało mocy i podejrzewaliśmy problemy z elektryką okazało się, że silnik nie miał kompresji, teraz mam drugi silnik auto jedzie jak trzeba, ale z tego co pamiętam zerową różnicę ciśnień wykazywało na obydwu sterownikach, tylko wtedy nas to nie interesowało. Byłby to dziwny zbieg okoliczności gdyby oba sterowniki były...
Dzień dobry wszystkim. Mam problem z Hyundai Santa Fe I silnik 2.4 benzyna G4JS. Pojawił mi się spadek mocy przy około 3 tys obrotów. Zaczynało dławić silnik. Skończyło się na lawecie i zawiezieniu samochodu do mechanika. Okazało się że przeskoczył rozrząd wskutek wciągnięcia pod pasek balansujący myszy którą roztarło pozostawiając kawałki kostek futerka...
Dokładnie tak jak mówi poprzednik, bardzo ciężko jest znaleźć osoby które coś złego mówią. Ja szukałem auta dobre 5 miesięcy i przyciągnęły mnie właśnie takie opinie. Od siebie dodam też że moja RIO jest jakby mocno cichsza jak Astra H którą także miałem oraz, co najdziwniejsze, mam wrażenie że słabszy slnik jak ten który jest w KIA, jest jednak jakoś...
Witam. Posiadam hyundai i30 1.6 90KM diesel i mam z nim problem. Rano gdy odpalam po nocy, lub po dłuższej przerwie, puszcza dymka (takiego jednorazowego). Gdy ruszę i jadę ze stałą prędkością, obojętnie na którym biegu z obrotami 1500 do 2000 silnik się dławi i kopci. Gdy się rozgrzeje jest powiedzmy ok. Komputer nie pokazuje błędów. Na początku wymieniłem...
Mam taki problem z autem. Samochód Hyundai Atos instalacja gazowa Landi. Auto pracuje na gazie poprawnie, natomiast na benzynie nie pracuje na jednym cylindrze. Kompresja silnika prawidłowa, sprawdzone wtryskiwacze ( zmienione na używane ale dobre), po analizie doszedłem do wniosku że przyczyna moze być emulator wtryskiaczy PD -21 . Po demontażu przedstawiał...
hyundai i20 1.2 16v benzyna( g4la ) 2014r , mam problem po zakupie auta i przejechaniu ok 400km silnik czasami sie przyduszał,delikatnie postukiwał aż stracił kompresje na 2 i 3 cyl.(ciś.4bary),wiec niewiele myslac wymieniłem silnik na drugi i tu niespodzianka silnik ma cisnienie 12bar na1,2 3 cyl .i 11 bar na 4 cyl, ale nie odpala ,iskra jest,paliwo...
Kolego możesz zmienić same pierścienie ale nikt nie da ci gwarancji, że cokolwiek się poprawi a nawet na początku to spalanie może się zwiększyć ze względu na niedopasowanie gładzi cylindrowych (ich owalizacji) do idealnie wykonanych pierścieni tłokowych. Jeśli chciałbyś to wykonać solidnie to oprócz zmiany pierścieni powinno się honować gładzie cylindrowe...
Witam Szanownych pasjonatów motoryzacji Otworzyłem temat by pomóc tym, którzy mają problemy przy naprawie samochodów z silnikami crdi, oraz by zorientować się czy na forum udzielają się profesjonalni mechanicy. Opisałem skrótowo problem, który miałem przy naprawie samochodu Hyundai i czekałem mądrej podpowiedzi. Poświęciłem na to kilkadziesiąt pkt i...
Witam wszystkich, Od kilku dni mam konkretny problem z i20. G4LA 86 km Ostatnio podczas podróży prędkość samoczynnie zaczęła spadać 150, 140,130... Nie było szarpnięcia, po prostu samochód zaczął pracować głośniej. Podczas próby przyśpieszania na drugim, trzecim itd biegu z obr poniżej 2000 obr/min silnik szarpie, tak jakby go zalewało, od 2000 obr/min...
Witam, posiadam dosyć duży problem z Hyundai Tucson. Ne wiem gdzie dalej szukać usterki bo praktycznie 99% rzeczy związane z ciężkim paleniem zostało wykluczone. Proszę o pomoc. Problem zaczął się od 2 miesięcy. Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na...
Witam posiadam Hyundai i30 1,6 G4FC 2008r. 130tys.przebiegu mój problem polega na tym ze od pewnego czasu silnik dziwnie się zachowuje a dokładnie wpada w jakieś dziwne drgania opisze coś już sprawdziłem : świece,cewki poduszki mocujące silnik i skrzynie wymyta została przepustnica kolektor ssący sprawdzone wszystkie podciśnienia,diagnostyka komputerowa...
Witam, w moim aucie Hyundai Coupe GK 2005 2.0, 152tys.km przebiegu, pojawia sie dymek po rozruchu i dymi na zimnym silniku aż do rozgrzania do 90 stopni. Sprawdzałem testerem na obecność CO2 w układzie chłodzenia i jest ok. Auto spala mi 1L na 10tys.km oleju 5W40. czy możliwe jest że taka ilość dostaje się do silnika przez uszczelniacze zaworowe, czy...
Witam. Samochód to Hyundai i10 z 2012r, z silnikiem 1.1 o kodzie najprawdopodobniej - G4HG. (Z tego co udało mi się ustalić po zdjęciach). Przebieg około 230tys. Z instalacją gazową. A problem to brak pracy na dwóch cylindrach. Samochód nie jest mój, ja mam jechać w niedzielę "zobaczyć" czy da się coś z tym zrobić. Czy silnik tylko na złom... Informacje...
jeśli nie uszczelniacze zaworów to tylko pierścienie i to wszyskie cylindry a co do kompresji to będzie ok bo (głupio to zabrzmi) zamiast pierścieni tłok jest uszczelniony przez olej nawiasem mówiąc to pamiętam jak kiedyś męczyłem moskwicza 412 1.5l (silnik to rosyjska prawie kopia silnika Peugeot) kopa miał niesamowitego ale żarł prawie 2l oleju na...
Witam wszystkich, przybywam z problemem, ktorego sam nie potrafie rozwiazac po prostu nie wiem gdzie szukac juz winnego, winnych niestety. Auto marki Hyundai, model Coupe GK 2.0 16V CVVT 105kW G4GC 161tys.km 2005r. Otoz auto stracilo mi na mocy odczuwalne jest duzo slabsze przyspieszenie bez roznicy czy silnik jest zimny czy rozgrzany w calym zakresie...
Witam mam na warsztacie autko jw z roku 2004 z silnikiem 2,0 pb/lpg autko zjechało na lawecie bo w drodze nagle zgasło. Gazownia odłączona ,był ułamany czujnik wałka więc wstawiłem nowy zamiennik jako tako z wielkim trudem zapalił ale jak delikatnie dodałem gazu to zgasł i zamilkł nie chcę odpalić. Po kilku dniach diagnozy teraz pojawił się błąd P0340...
najpierw sprawdź czy grzeją świece to podstawa, wykręć jedną, przykręć tą blachę + do świecy. Uważaj żeby nie dotknąć tą blachą do silnika bo zrobisz ładne zwarcie. Włącz zapłon i zobacz czy grzeje. Jeśli tak, to wymień filtr paliwa bo może jest zasyfiony parafiną. Jeśli i to nie pomoże to pozostaje pomiar kompresji i sprawdzenie pompy ale to raczej...
Ja bym szukał BEX-a, tylko raczej w okolicach 20 tys, bo za 14-16 to zwykłe 1,8T https://www.olx.pl/oferta/a4-1-8t-bex-19... https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-au... https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-quattr...
Zadnych bledow komputera, bylem juz na 2ch komputerach w tym w ASO Hyundaia, mowia ze nie ma zadnego bledu. Jeżeli serwisy ograniczają się jedynie do odczytywania błędów, to nic dziwnego, że niczego nie znajdują, ponieważ tym sposobem znaleźć nie mogą. W przypadku braku błędów należy zabrać laptop diagnostyczny na kolana i wykonać serię jazd po ulicy...
Witam sprowadze mnie dziwny problem. Mianowicie w silniku 2.0 143 konie przy przyspieszaniu auto w momencie zmiany biegu na wysokich obrotach wyrzuca mu z wydechu czarny dym. Wymienilem filtr powietrza i sprawdzilem szczelnosc dolotu dymem i jest ok, swiece NGK maja 15tys.km tak jak kable NGK i cewka. Filtr paliwa nowy od 15tys.km. Nie swieci sie kontrolka...
Witam od dluzszego czasu mam problem, ktory trapi moje auto a jest nim Hyundai Coupe GK. Moze troche o samym aucie: 2005r. 2.0 16V CVVT kod:G4GC 150tys.km -kompresja 13.5 bara na kazdym z cylindrow, instrukcja mowi o 14.5 a limit to 14 barow. -cisnienie oleju na rozgrzanym oleju to 1.7 bara na wolnych obrotach i 4 bary na 4tys. -cisnienie paliwa 3.7...
pomiar kompresja silnik hyundai silnik silnik hyundai
uszkodzony ekran telewizorze centralny zamek sygnalizacja lodówka turbo
stabilizator kamery cofania stabilizator kamery cofania
Zalany piekarnik zupą - jak go uratować? Oznaki zużytej pompy vacuum w BMW X3 E83 2.0i 2006