W mniejsce świecy podepnij manometr i zrob pomiar kilka razy. Zapisuj wyniki na bierząco.
No właśnie... W tym rzecz że moja i dla mnie te 1200zł,- to jest fura kasy. Dlatego pytam co o tym sądzicie. Czy warto w taki silnik inwestować czy to szrot który padnie za 5ookm. Ja wiem że nikt mi nie da żadnej gwarancji. Nie zamierzam też, gdybym kupił do nikogo mieć potem pretensji gdyby padł. Ot po prostu suche fakty. Warto / Nie warto... Innym...
Głośny dźwięk z filtra może wskazywać na nieszczelne zawory ssące. Zrób poprawnie pomiar kompresji
Pomiar kompresji na zimnym silniku.
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
wtryskiwacz do pomiaru jest napewno zmodyfikowany tzn. nie posiada igły w końcówce, a pomiar będze wiarygodny i ile zachowasz warunki prawidłowego pomiaru. Jeżeli chcesz ocenić stan silnika to należy zastosować kilka zasad : 1 silnik zimny po postoju min. 8 godzin, wymóg ten związany jest z dokładnym obcieknięciem oleju z gładzi cylindrów i utratą temperatury....
A może tak na początek-świeca,cewka,i pomiar kompresji.
Przy tak starym aucie może być wszystko na początek pomiar kompresji silnika czarny dym sugeruje duże spalanie oleju silnika.
1. Drugi czujnik cisnienia 2 inspekcja wtryskiwaczy 3 zmierzyć pomiar kompresji silnika 4. opiłki metalu w filtrze paliwa
kompresję może być "czuć" bo tam z tego co widzę niema odprężnika na wałku rozrządu (bo to mały silnik), w większych jest, i tam pomiar kompresji ma niewielki sens.. chyba że się silnik rozpędzi dość mocno wiertarką tu masz częściówkę: https://www.cmsnl.com/honda-gv100a113zg1... zobacz bez odmy i filtra powietrza (bez...
Tak , mogło uszkodzić głowice skoro koło odpadło :) . Pomiar kompresji wyjaśni które gary zepsute. Jeśli to silnik renówki to sa blokady do tego.
Pomiar kompresji na zimnym silniku.
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
W praktyce klient przyjeżdża na warsztat wykręcam świece i dokonuje pomiaru , więc silnik z jazdy .
Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
Pierwsza rzecz to pomiar kompresji. Da to ogólny obraz stanu silnika. Druga to stan odmy, jej zaolejenie. Dziwne jest, że silnik w którym olej zakleja elektrody świec nie kopci. Może zamienić miejscami świece i zaobserwować występowanie zjawiska. Przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia pod kątem przebicia. Parch co klei świece powinien walić dymem...
Przydał by się pomiar kompresji silnika i sprawdzenie drożności układu. Diagności uznali, że powinienem sprawdzić cewke oraz przewody zapłonowe i kopułkę. Nie chcę wyrzucać pieniędzy w błoto i nie jestem przekonany czy powinienem w ciemno wymieniać cewkę oraz przewody dlatego piszę na tym forum. wydechowego. Z tym akurat nie powinno być problemu, niech...
Czyli wciskanie pedału gazu nie ma tutaj żadnego znaczenia; przepustnica nie bierze udziału w sterowaniu prędkości obrotowej silnika ( poza wyjątkiem trybu przepustnicowego w razie awarii systemu wzniosu). Chcesz zmierzyć kompresję, musisz zapiąć tester który wysteruje silnik wzniosu zaworów do pomiaru kompresji. Nie znam dobrze procedury w PSA.
Witam ponownie Po pierwsze trzeba ustalić skąd ten olej się tam znalazł. Myślę, że pomógł by pomiar kompresji na cylindrach choć pewna ilość oleju nad tłokiem może ten pomiar zafałszować. Jak wygląda poziom oleju w silniku? Pozdrawiam
Ja również zrobiłem pomiar kompresji , na cylindrach jest po 12,5bara(silnik 200tys)tylko się zastanawiam bo w czasie pomiaru obroty są małe i np przy pękniętej sprężynie zaworowej pomiar i tak wyszedł by ok(na jałowym co jakiś czas jest pierdnięcie w wydech co świadczy o niedopalaniu cylindra).Z tego co wyczytałem dobrym sposobem jest podpięcie wakuometru...
Dokonaj pomiaru i napisz bo to co napisałeś teraz jest nie prawdą , tak często mierzysz i wprowadzasz ludzi w błąd . Kompresja na ciepłym silniku jest zawsze mniejsza , rozgrzany olej , gdybyś trochę poczytał lub myślał i wyciągał właściwe wnioski już dawno byś do tego doszedł . No właśnie. Ja myślę. A dla Ciebie mam czytanie. Pierwsze z brzegu z googla...
Zmień cewki miejscami, jeśli nie pomoże pomiar kompresji cylindrów i remont silnika. Pamiętaj liczyć kolejność od skrzyni.
Ja obstawiam to co pisał T5, przekombinowales i teraz to pierwsze co to pomiar kompresji na zimnym silniku.
w moim przypadku manometr pokazuje 0. Jak to zero. :?: Czyli kompresji brak, a skoro brak to pytanie o luzy zaworowe pozostaje jako drugorzędne. :idea: czy w tych silnikach pomiar kompresji wykonuje się jak w każdym innym Tak, we wszystkich silnikach tego rodzaju pomiaru kompresji dokonuje się w ten sam sposób. Skoro kompresji brak to prawdopodobnie...
Wszystko zależy w jakich warunkach dokonany był pomiar kompresji. Jeżeli silnik był zimny nie ma się co czepiać. Napisałem powyżej, skoro pojawił się problem z zaworem wydechowym wcześniej, przyjrzałbym się wtryskom i hydropopychaczom.
Standard pomiar kompresji i okaże się że jej nie ma. Regulacja luzow zaworowych w tych silnikach to normalka i proponuję ja robić co 20tys km.
10 - 15 ml (lyzke stolowa), poczekac chwile az sie rozplynie na pierscienie i "wydmuchac" przed pomiarem cisnienia. Chodzi tylko o naolejenie pierscieni.
Sprawdź wiązkę silnika w miejscu gdzie obudowa filtra powietrza dotyka do pokrywy zaworów. I oczywiście pomiar kompresji wszystkich cylindrów.
Nie wiem jak dla tego silnika zrobić pomiar kompresji, ale od tego bym zaczął. Bo może to nie silnik a zaplon (może jakiś czujnik) lub układ paliwowy. Potem szukać dalej.
Poduszki silnika, skrzynia, sprzęgło, dwumas, wtryski, pompa, przeguby wewnętrzne, zewnętrzne, felgi, opony... Napisz coś więcej, częstotliwość drgań, jaki silnik, przydałby się pomiar kompresji.
Całkiem możliwe że masz wypalone gniazda zaworowe lub pęknięty zawór. Zrób pomiar kompresji na zimnym silniku, następnie rozgrzej go aż włączą się wentylatory i powtórz pomiar kompresji. Kolejną sprawą jest konkretna diagnostyka komputerowa z wglądem w parametry pracy silnika, to może wiele wyjaśnić. Sprawa EGR i katalizatora, który może być przypchany,...
Sam nie wiem co złego robie. Pomiar kompresji na zimnym silniku.
jak gdyby rozrusznik nie miał siły przekręcić...czym to może być spowodowane? Zacznij sprawdzać od połączeń elektrycznych (również na rozruszniku), sprawdź masy od akumulatora. Dodatkowo zmierz napięcie w akumulatorze podczas próby uruchamiania silnika. kompresja na wszystkich cylindrach 15 Coś dużo masz tej kompresji :D . Silnik nie "konsumuje" czasami...
Na pierwszym zdjęciu odchyłki dawek za duże! Auto było wówczas nagrzane do normalnej temp. pracy? Ten test trzeba wykonywać na nagrzanym silniku Poza tym Odchyłki dawkowania na odpalonym silniku nie są miarodajne do tego czy wtryski nie zrzucają na przelew Czyli trzeba wykonać próbę przelewów Świece polecam zbadać choćby lawem - na przejście Jeśli te...
Pomiar kompresji na ciepłym.
Witam. Mam o to takie dwa bardzo ważne i pilne pytania, wiem że mogą być dla nie których "trochę głupie" ale ja ogólnie na mechanice się nie znam, a chciałbym znać odpowiedź na poniższe pytania. Pierwsze to chodzi mi o VW Golf II 1.3 a dokładniej o silnik tego samochodu,a jeszcze dokładniej o to ile ma cylindrów? Słyszałem, że 4 ale gdy patrzę tak na...
Na początek może wymień olej i pomiar kompresji,a rozbiórke silnika zostaw na koniec jak wymiana nie da efektu.
Silnik skonstruowany jeszcze na benzynę z dodatkiem czteroetylku ołowiu, głowica tylko do wymiany na nowszą dostosowaną do paliwa bezołowiowego. Filtr oleju odśrodkowy należy wyczyścić i jeżeli jest dużo nagaru na głowicy to kanały olejowe w wale korbowym mają średnicę zapałki. Pod kolektorem ssącym mamy filtr oleju bocznikowy, z niego olej o ile wypływa...
Jaki przelot? Na pierwsze wtryski na przelewy. A co mówi pomiar kompresji?
Oczywiście że tak. Zrób pomiar kompresji.
Nikt nie zamierza ,,jeździć ". Zatytuował bym ten post jako ,,Zdychający Chińczyk :cry: " Zwyczajnie - silnik się kończy, a nie prądnica, więc szczotki, etc. to zbędny wydatek. Jak już nowe części, to tłok, cylinder i pierscienie. Moze mieć ten silnik także wypalone zawory (szczególnie wydechowy), wiec pomiar kompresji niezbedny i od tego trzeba zacząć.
to jest taka jakby odma i może tam dostawać się mgiełka olejowa z silnika pomiar kompresji z próbą olejową może coś powiedzieć bo silnik może mieć przedmuchy na cylindrach z którego roku masz ten traktor i ile ma MTH
Proszę o pomoc w naprawie. Podstawą, podstaw do jakiejkolwiek naprawy, jest kompleksowa diagnostyka silnika. Wyrywkowy pomiar kompresji jest mało przydatny (choć bardzo istotny) bez pozostałych koniecznych badań. Procedurę diagnostyczną najlepiej zlecić doświadczonemu diagnoście, uniknie się w ten sposób chaotycznej wymiany niepotrzebnych części, pieniędzy...
Witam. W moim crx wystąpiły ostatnio nie ciekawe objawy. Posiadam przedlift z 88 roku z D16A9. Wszystko jest ok, odpalam silnik, daje mu 3 min na rozgrzanie na wolnych obrotach. Jak tylko silnik się rozgrzeje, daje o sobie znac, zaczyna sie dusic, przerywa, szarpie, nie reaguje na niskich obrotach, strzela z rury nadmiar paliwa. Trzymanie na wysokich...
Do sprawdzenia świece zapłonowe wtryski wyjąć i sprawdzić jak rozpylają, pomiar kompresji. Odłączaj wtyczki od wtryskiwaczy jeśli będzie przygasał to ten wtrysk dobry, na tym co nie będzie różnicy w pracy silnika będzie uwalony.
Dlaczego więc ta cholera tak słabo pali? 1. Pomiar kompresji na zimnym silniku. 2. Słaba pompa podająca w pompie wtryskowej.
Tak, pomiar już w tej chwili kwalifikuje do demontażu głowicy i obejrzenia gładzi cylindra, nie poradzisz.
No tak, tylko do czego tu można się przyczepić skoro silnik chodzi cichutko ani nie kopci. Niby pomiar kompresji wyklucza nieszczelność w cylindrze a gdyby któryś wtryskiwacz lał to i silnik zachowywałby się chyba inaczej. Na myśl przychodzi jeszcze mikro pęknięcie głowicy lub w większości przypadków bez namysłu obwiniana "uszczelka pod głowicą", wolałbym...
Zrob pomiar kompresji.
Pomiar kompresji i sprawdzenie luzów zaworowych na wstępie.
To dlaczego tak niska kompresja?uszczelniacze łozyska nowe glowica nowa Przy małej pojemności skokowej silnika trudno dokładnie zmierzyć kompresję (pojemność "pasożytnicza" miernika kompresji). Kolejną kwestią jest, to że świeżo złożony silnik 2T nigdy nie będzie mieć pełnej kompresji dopiero po okresie docierania kompresja wzrośnie (nawet 2-3 bary...
To teraz pomiar kompresji.
CO2 13% zużyty silnik. Slaba kompresja lub slabe przepalanie. Lambda troche uboga ale w normie. CO 0.4 % nie wiem czy to na obrotach czy wolne. Ale swiadczy to o niesprawnym kacie lub silniku. Ale raczej stawiam na silnik. Zrob pomiar kompresji i podaj.
O "dobrej" kompresji silnika może świadczyć wynik pomiaru ciśnienia w cylindrze, a nie na "oko". Pewnie nie regulowałeś też luzów zaworowych. W tym silniku należy często sprawdzać luzy zaworowe, bo to przecież "chińczyk". Gaźnik zamontuj poprawnie i z nową uszczelką. Pomimo, iż zamontowałeś nowy gaźnik, to najczęściej wymaga on też regulacji (na ciepłym...
Sterownik w tym silniku ekstremalnie krótko grzeje świece, powyżej 60 stoni nie grzeje wcale, tak samo dawka rozruchowa jest bardzo ostrożnie ułożona . Zmierz przyrost ciśnienia na szynie CR przy kręceniu na ciepłym. Jeśli jest ok to pomiar kompresji. Niestety taki silnik. https://obrazki.elektroda.pl/6445879000_... https://obrazki.elektroda.pl/4937730500_...
Pomiar kompresji wszystko wyjaśni, jedź do mechanika, przez neta ciężko to zrobić. Wszystko wskazuje na zużyty silnik.
Pomiar bedzie falszywy bo, oleju brak a silnik zimny. Wogole na zimnym silniku dokonywanie pomiaru kompresji to bzdura. Silnik ma wtedy wieksze luzy tlok-cylinder. Przeciez silnik jest przystosowany do pracy "na goraco" i do takiej pracy dobiera sie tolerancje i pasowania. Wiec pomiar na zimno to wielka pomylka.
widać w wężyku od przelewu że wypycha paliwo z powietrzem . Tak ma być. Ciężko pali i strasznie mocno kopci na biało Zrób pomiar kompresji na zimnym silniku.
" Diagnozować tak, ale czarodziejską kulą, bo wszystkie czynności diagnostyczne są niebezpieczne." - skład spalin też można próbować diagnozować własnymi płucami XD... Sprawdzić iskrę bez fajki ok, ale nie przybliżając kabel na 1cm do silnika tylko opierając izolację o silnik. Wystarczy. "Mało tego - zapytaj fachowców ile silników motocyklowych jednocylindrowych...
No to jak się zapowietrza, to spróbuj podpompować paliwo przed uruchomieniem. Pomiar kompresji, sprawdzenie wtryskiwaczy, zatankowanie dobrego paliwa. Jeżeli wolno obraca się silnik przy odpalaniu, to zregenerować rozrusznik, zapewnić sprawny akumulator; kable, przetestuj bez pompy hydraulicznej.
A tak zapytam oprócz tych dziwnych wyników ( które są nierealne), dzieje się coś niepokojącego czy po prostu szukasz dziury w całym. PS Aby poprawnie wykonać test sprężania trzeba odpiąć wtryskiwacze (po co lać paliwo przy teście). Dwa otworzyć przepustnicę na max (częsty błąd zaniżający pomiar). Trzy dobrze jest wykonać dwa pomiary na zimnym silniku...
A któryś z fachowców diagnozował auto komputerem? A czy do rozrządu ktoś zaglądał? Dodano po 58 W jaki sposób mechanicy mogą spr głowice zawory pierścienie ? Są różne metody, pomiar kompresji z próbą olejową itp. Najlepsza metoda to rozebrać silnik w mak i weryfikować po kolei komponenty.
Zepsuć się raczej nie miała co, A może byś tak skończył szkołę podstawową, tam fizyka, i granicę palności mieszanki i w zależności od składu moc i temperatura. Bo silnik po tak nawet krótkim przebiegu może być już przytartym złomem. Autorze standartowo, pomiar kompresji, świece, regulacja zaworów a potem gaźniki. A i do wydechu trzeba zajrzeć i zobaczyć...
hi "Silnik odpala kompresja na kazdym cylindrze na zimno 11barow. " czy ten pomiar jest rzetelny? - do benzynki to ok, ale ty masz TDI gdzie wynik powinien być w granicach 20 - 30 bar hi
Albo nie wiesz jak wykonuje się pomiar kompresji i zrobiłeś go źle, albo ten silnik to już złom.
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Pomiary pomiary pomiary i tak długo mozna gadać pomiar kompresji na ciepłym i zimnym silniku kolor świecy czy gaxnik dobrze ustwiony i czy nie popełniono błedu przy regulacji zaworów
Być może nie ma kompresji i wtedy wiadomo,, nie sprawdzasz nigdy kompresji tylko rozkładasz silnik od razu na kawałki brawo. Zajmij ty się może tymi lodówkami i zmywarkami jak masz w podpisie, bo o silnikach spalinowych pojęcia nie masz. I to zupełnie. Silnik żre olej po prostu. Czego nie rozumiesz, (ach wiem niczego bo się na tym nie znasz) może być...
błąd wypadania zapłonu zgłasza benzynowy sterownik silnika podczas pracy na gazie? Kolega wyżej słusznie napisał, że w tak zużytych autach z LPG pierwszą rzeczą jest pomiar kompresji na cylindrach, w tych silnikach, pracujących na ubogiej mieszance różnica kilku atmosfer pomiędzy cylindrami będzie powodowała właśnie nierówną pracę i zgłaszanie błędów...
Witam a może przed rozbiórką pomiar kompresji na zimno jak i na rozgrzanym silniku....
A co może być powodem zbyt długiego czasu wtrysku ? Nie jestem silnikowcem, więc nie dziwcie się pytaniom. Nie wiem jak jest w przypadku Espace, ale doczytałem że większości silników ma na to wpływ sonda lamba i czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jutro załatwie inny sprzęt do pomiaru kompresji. Silnik ma prawdopodobnie około 250000 (nie do sprawdzenia,...
tulejew tego typu silniku są osadzone na mokro tzn między nimi przepływa płyn chłodzący każda z nich wkładana jest niezależnie przez co miedzy nimi jest luz ( mały bo mały ale jest) jeśli był by przedmych uszczelki z cylindra do cylindra nie przecze że nie ma to kompresja powinna też iś do wody albo woda do silnika pomiar kompresji ze świecami czy bez...
A co niby sprwdziłes ? Jak pomiar prawidłowy to silnik do rozebrania
Nie rozumiem takiego podejścia do tematu. Twój klient musi być troche naiwny. Każdą naprawe należy zacząć od diagnostyki. Diagnostyki mamy dwie. Jedna to komputerowa (nie mylić z odczytem błędów, bo to nie diagnostyka). Podstawa to analiza parametrów rzeczywistych w czasie gdy występuje usterka i w czasie, kiedy auto chodzi normalnie. Druga to diagnostyka...
Jest kilka możliwości, silnik padaczka (pomiar kompresji by trochę wyjaśnił), wtryskiwacze zużyte, zły kąt wtrysku czy jak wolisz początek tłoczenia. Zakładam że podczas kręcenia puszcza dym z wydechu?
Kompresja na oko?? Od pomiaru kompresji to powinien się zaczynać jak iskrę ma i paliwo.
Cos ten wałek na krzywce 4 cylindra porysowany, jest luz na czwartym cylindrze na popychaczach Wygląda zupełnie normalnie, porysowanego wałka chyba nie widziałeś. Nie chodzą od strony cewki pierwszy i drugi tłok po zdjęcie przewodów ze swiec tak samo chodzi Głowica do zrzucenia - brak ciśnienia, albo popękane pierścienie, albo przepalona uszczelka....
Przez uszczelniacze zaworowe nie brałby Ci tyle oleju, poza tym, pokopciłby na zimnym silniku do zagrzania. Najbardziej miarodajnym będzie pomiar kompresji moim zdaniem, skoro twierdzisz, że nie ma żadnych wycieków... Nic nie lej, "nie zaleczaj".
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
Po pierwsze pomiar z palca wyssany, po drugie przy takim stanie silnika były by problemy z odpalaniem i mocą. Ten pomiar to jest dla benzyniaków wysilonych.
Niech Kolega wykona pomiar kompresji na cylindrach. Jaki to silnik (model)? Dolot szczelny? Servo nie dziurawe? EGR nie zacięty?
Nic nie wymieniaj, najpierw diagnoza. Umyj silnik, sprawdź skąd cieknie olej, pomiar kompresji...
Więc sprawdź go na gorącym silniku . Wtedy pomiar ciśnienia oleju oraz kompresji na cylindrach będzie prawidłowy . :| [/tex]
Pomiar kompresji wiele wyjasni.
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Pomiar kompresji i zamiana wtryskiwaczy miejscami.
Witam, Kia Sorento 2.5 crdi 103kw 2005r. przed i po regeneracją wtrysków auto kopci na czarno na biegu jałowym oraz podczas przyspieszania w okolicach 3000 obr/min. W załączniku pomiar kompresji, prędkość obrotowa + korekty oraz prędkości obrotowe poszczególnych cylindrów. Oprócz tego wymieniony egr, intercooler, rozrząd, oleje+filtry, podłożony przepływomierz,...
A pomiar kompresji na cylindrach był robiony?
Zapłon możesz jedynie sprawdzić kontrolnie na znakach na kole magnesowym i na zębatce rozrządu. Przydałaby się weryfikacja stanu silnika, pomiar kompresji, sprawdzenie wałka rozrządu, kontrola luzu. Raz miałem zabawny przypadek, ze skuter odpalał na zimno i jakoś tam pracował, choć dość nędznie. Na ciepłym silniku już nie dało się uruchomić. Pomogła...
Sprawdź czy pali na wszystkie gary popuszczając kolejno rurki przy wtryskach i obserwuj czy zmienia się praca silnika, albo dwu masa. Pomiar kompresji na gorącym i drugi na zimnym może również dużo wyjaśnić.
Postawić właściwą diagnozę. tam masz CR a nie pompę wtryskową. Pomiar kompresji.
Dajcie spokój z tym jasnowidzeniem. Przecież zwykły pomiar kompresji wystarczy, by to wykluczyć.
a masz jakis sposob na pomiar kompresji w PDE??
Zanim wyjmiesz silnik nie powinieneś najpierw zmierzyć kompresji? Gdyby odbiegała od normy wtedy płukanka i następny pomiar. W razie poprawy zostawić jak jest.
Bez urazy, co Ci da pomiar kompresji jeżeli nie masz pojęcia gdzie jest w silniku przepustnica. Sprzętu do pomiaru pewnie też nie posiadasz. Jakaś minimalna wiedza na temat silników, jest konieczna. Instrukcji w j. polskim nie znajdziesz.
Przydałby się pomiar kompresji na cylindrach, bo już może się silnik kończyć. Wtryski? Turbo? Ale pompę, jeżeli to ma być dobrze i pewnie to tylko regeneracja twojej. Będzie kosztować, ale będzie działać. Używka - żadnej gwarancji, że nie kupisz gorszej jak twoja.
Tylko jeżeli popychacze są zapieczone w pozycji braku luzu na zimnym silniku, to na ciepłym napewno nie bedą stukać, a jedynie zawory nie bedą się domykały. Wykluczył by to pomiar kompresji na zimnym i ciepłym silniku. Poprostu widziałem kiedyś taki przypadek i dlatego napisałem o popychaczach :p
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Do sprawdzenia i weryfikacji - przełącznik zespolony pod kierownicą. Na forum escorta masz fotoreportaż z jego reanimacji. Do sprawdzenia skrzynka przekaźników. Do przejrzenia instalacja elektryczna. Wygląda na to, że masz problemy z "krążącymi" prądami i masami.Diagnostyka i odczyt parametrów osprzętu silnika. Do sprawdzenia i pewnie wymiany świece...
pomiar kompresja pomiar kompresja silnik przyrząd renault kompresja pomiar
pomiarach rezystancji izolacji siłownik wywrotu pralka whirlpool pokrywy
wzmacniacz audio oscyloskop hantek
Panasonic Viera Touch Pad - Nie Działają Przycisk Zasilania Kod błędu F2305 w urządzeniach Stihl - przyczyny i diagnostyka