ale czujnik by podnosił obroty ?? po wymianie silnika krokowego
Nie mam:( .Nie wiem czy jest zabrudzona, wyczytałem na forach, że przyczyną może być nieszczelna " sparciała" podstawa gaźnika lub jakaś uszczelka wtrysku ale nie bardzo wiem o jaką uszczelkę chodzi. Jutro jestem umówiony na wizytę u gazownika, ale obawiam się że zacznie się wymiana wszystkiego po kolei. Jak mogę sprawdzić ten silnik krokowy?
Wyczyść przepustnicę i silnik krokowy. Dokonaj adaptacji VAG-iem.
Tak dokładnie Do tego możesz jeszcze ograniczyć otwarcie silnika krokowego - 10 na 10
Regulator położenia przepustnicy to poprawna nazwa tego twojego "silnika krokowego".
dzieki wszystkim za pomoc wskazówki posciagane niestety tam nie ma zadnych sprezynek to jest licznik z silnikami krokowymi pzdr
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
najpierw sprawdzil bym stan silnika czy nie ma przedmuchów na pierścieniach bo przez odpowietrzenie mogą wlatywać do wtrysku spaliny i będą zaduszać prace silnika a po polsku jak odkręcisz korek olejowy i praca sie ustabilizuje to znaczy że silnik do remontu potem czujniki temperatury i sonda lambda i oczywiście wyczyścić silnik krokowy
A w nastawniku sam silniczek nie jest krokowy ?
w silniku krokowym jest wylącznik biegu jalowego on odpowiada za wlączenie wolnych obrotów po puszczeniu pedalu gazu najprawdopodobniej a wręzc na 100 procent jak wymienisz silnik krokowy na sprawny to usterka minie
czysiles parownik ze szlamu?? jak nie to oczysc i sprawdz filtr gazu bo moze jest rozwalony i dlatego na poczatku ma mula. sprzwdz równiez czy parownik jest dobrze dogrzewany bo jak przełączaszza szybko na gaz i parownik jest zimny to membrany sa sztywne i moga ograniczac przeplyw gazu. zakładam ze nie masz silnika krokowego do regulacji ilosci gazu
Instalację masz jakiej marki? W instalacji II gen za regulację odpowiada silnik krokowy i reszta elektroniki, a kręcenie śrubami przy parowniku może rozregulować go bardziej. Podjedź do gazownika niech podłączy pod kompa i sprawdzi co jest nie tak (sonda, czujnik temperatury, silnik krokowy). Może wystarczy sama regulacja.
witam, mialem jette 1,8 na wtrysku /punktowym/ instalacja landi z silnikem krokowym, palila mi 8,5-9,5 ,a nie staralem sie jezdzic najspopkojniej.oczywiscie wymienialem co 10 tys km filtry pow. i gazu, zle ci wyregulowali dawke gazu , silnik krokowy ma 250 'krokow' i musi chodzic w pelnym zakresie, na goracym silniku tak ustawic dawke gazu aby przy...
po dodaniu gazu do 2000 obr. silnik chodzi rownomiernie. czyli mam do wymiany silnik krokowy? a mozna go jakos przeczyscic i czy to cos da.
ja mam passata b4 1994 rok z silnikiem 1.8 na jednopunktowym wtrysku kod silnika to ABS. mam w aucie linke od gazu i we wtrysku jest silniczek krokowy (potencjometr przepustnicy). to w moim aucie jest problem z tempomatem czy wystarczy tylko zmienic dzwignie od kierunkowskazu i odblokować taką funkcje w komputerze?
Witam.zawur gazowy lovtec. wielozawur tomasetto. jak dobrze rozumuje;) to mam sterownik typu Stag-L-plus. instalacja przez trzy lata działała bez zarzutu. ile wyniusł by koszt regulacji i wymiany membran oraz filtra gazu? :?: co do odłączania silniczka krokowego nic się nie zmienia. niema rzadnej reakcji na silniku. :| Czyli jednak masz sterownik Stag,...
Silniki napędu owych wskaźników to silniki krokowe, ich driverem jest układ scalony opisany na obudowie jako elmos. Obudowa PLCC, nie pamiętam ile nóżek, prawy górny fragment płyty
MAm 2,0 115kM zrobiłem na jednopunktowym gazie (ma metalowy kolektor dolotowy, jak czasem strzeli to nie rozrywa) ok 200 000 km, co przwda zmieniałem : po 100 000 silnik krokowy po 60-70 tys reduktor- w sumie jest trzeci Pali to ok 11-14 litrów gazu ( w zależności od techniki jazdy jak ja jadę to w mieście 12-12,5 jak syn to 14 :D. Auto ma teraz ok...
od pewnego czasu gdy samochod sie nagrzeje do 75 stopni wolne obroty zaczynaja sie zwiekszac do 2000 potem zmniejszajasie do 1000 i potem znow 2000 potem spadaja i tak w kolko. gdy auto chodzi na ssaniu to jest wszystko ok. gdy odpinam silnik krokowy to obroty spadaja na 1500 i tak sie uczymuja. Co moze byc przyczyna takiego falowania wolnych obrotów?...
Ile przejechałeś już na reduktorze ? Czy masz silnik krokowy( zawór elektryczny) na rurze doprowadzającej gaz do miksera ? Czy wykluczyłeś dostawanie się "lewego powietrza" do układu dolotowego? Miałem podobne objawy kilka razy w passacie B4 2,0 na landim, co 15-20 sprawdzić ( wymienić) filtr na dolocie gazu ( przy elektrozaworze przed parownikiem)...
witam jestem nowy mam paska 1.8b+LPG SilnikABS miałem spalanie LPG około 12/100 w trasie przy spokojnej jeździe.teraz wypróżniłem kata i spala 10/100,jeszcze zamieniłem silnik krokowy w LPG na zwykły pegulowany ręcznie (podobno spalanie ma spaść do 8/100 ) zobaczymy w praniu Moj passat to B4, ale silnik ten sam :D Katalizator mam niesprawny, a na sondzie...
Heh, zamiast 0132008600 jak byś chciał wsadzić 0132008601 to technicznie wszystko pasuje. Tylko jak bedziesz chiał podłączyć złącze to się zdziwisz. Z końcówka ....600 złącze jest 4pinowe a w krokowcu z końcówką ...601 jest juz złącze 6 pinowe. A poza tym oba silniczki sa inaczej sterowane:( Przerabiałem juz to w passacie B4 i chciałem zamienić 6 pinowy...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. posiadam Passata B4 1.8 z silnikiem ABS Instalacja gazowa Tomasetto z parownikiem hp 100 AT 07, centralka stag 2l i przełącznik stag 2w. przekaźnik pięciopinowy, silnik krokowy ze śrubą Mój problem polega na tym ,że potrzebowałem odtworzyć kable elektryczne po małym pożarze i po tym odtworzeniu nie mogę zapalić samochodu...
Zależy. Czasem jest wstawiany modulator aby nie wywalało błędów i sonda nie jest brana pod uwagę, to najczęściej przy I gen. Natomiast przy II gen. jak wszystko jest zrobione dobrze, to komputer LPG bierze odczyty z sondy lambda i sterując silnikiem krokowym na przewodzie przed przepustnicą reguluje skład mieszanki. Często jak sonda jest wymieniana...
Witam wszystkich a może jest uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym????? o tym nikt nie pomyślał , immo może być też przyczyną ale nie na 99 procent właśnie taki sam objaw daje uwalony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ,mówię o tym bo nie dawno sam miałem taki problem w t4 ale benzyna .Moim zdaniem to może być też to .Rada:proszę sczytać...
Witam, zakupiłem 2 miesiące temu Passata B4 z silnikiem 1.6 AFT z założonym gazem 2gen, z silnikiem krokowym, tzn ja go założyłem bo była śruba nie wiedzieć czemu ale do rzeczy. Na benzynie na postoju jak dodam gazu do dechy nagle to silnik przerywa, telepie całym autem, przy włączonej klimie jest znacznie gorzej, przy normalnym dodaniu gazu jest ok....
Dlaczego montarzysta gazu ustawiał silnik krokowy ręcznie?Jeżeli nie mógł ustawić z autoregulacji np.na skutek żle pracującej sondy to ustawienie silnika krokowego na 65 kroków dla silnika 1.8 uważam za zbyt niskie i może przynieść odwrotny skutek jeśli chodzi o zuzycie gazu przez ten samochód.Sprawdż sondę ewentualnie wymień na nową, poprawna emulacja...
"longines" a powiedz mi czy wersje B4 maiły linke czy tylko hallotron?? Bo moze bym pokombinował i założył sobie licznik od B4?? jest ładniejszy!!! I droższy (sprowadzenie takiego licznika od producenta to 1300zeta). B4 mają tylko hallotron. Osobiście bym odradzał zakładania liczników od B4 :-( Liczniki te w całej serii z silnikami benzynowymi są bardzo...
Problem dosyć ciekawy. Być może problemem jest silnik krokowy przepustnicy, to nim się steruje bieg jałowy. Bardziej pewną usterką jest przepływomierz(naprawiałem kiedy audi z podobnym problemem i to było własnie to) koszt nowego spory bo nawet 1000 PLN ale używka ok. 150 PLN .Powodzenia w naprawianiu :)
Bobik, terminologia podana przez Elektrita też jest nie konsekwentna, silnik krokowy nie jest urządzeniem autonomicznym, jest elementem wykonawczym zespołu regulacji zaworu biegu jałowego, czyli w sumie to też IACV. To tak dla odróżnienia od nastawników przepustnicy opartych na silniczkach komutatorowych, czy zespołach nie będących częścią zespołu przepustnicy.
Jśli się zapowietrza a też jest taka możlwość to założyć zaworek zwrotny na przewód To już chyba lepiej silniczek krokowy wyczyścić. Passaty maja zaworek zwrotny przy filtrze paliwa, mało realne że zapowietrzył się nagle i mimo kręcenia nie chce pociągnąć paliwa. W tej chwili to nawet nie wiadomo jaki silnik ma autor - 1Z czy AFN, a może jeszcze coś...
Heh, myślałem że tylko ja mam taki problem, ale widzę że nie jestem sam. Mam Passata B4 '95 silnik ADZ i właśnie po zainstalowaniu gazu mam ten sam efekt co ty. Gaziarze oczywiście rozkładają ręce. Wymieniłem lambde bo w międzyczasie padła, ale usterka pozostała. Dodam jeszcze że jak wywaliłem silnik krokowy i wstawiłem zwykłą srubę to jakby efekt wyraźnie...
kolego sprawdz jeszcze na zbiorniku masz elektro zawór i filtr a najlepiej odkręś przewód zasilający parownik włącz zasilanie czy poleci gaz i to intensywnie - jak tak to masz jedno z głowy , potemm wymiń filtr i ten filcowy i ten siateczkowy - to tak jak filtr powietrza on też się zapycha -(( a te niby metaliczne to jest grafit)) po wymianie filterków...
Dzięki za kolejny link, ale jak pisałem problem nie dotyczy tylko gazu a efekty są podobne na obu paliwach., Byłem w międzyczasie na dignozie silnika i ich "kalkulator" wykazał Czujnik temperatury powietrza zasysanego - przerwa/zwarcie Ustawienie wolnych obrotów silnik krokowy przepustnicy. Jeżeli ten czujnik to termistor wmontowany w obudowę filtra...
Witam dołączam się do pytania. Też posiadam Passata b4 2.0 benzyna+gaz i dzieje mi się dokładnie to samo. Obroty spadają po dodaniu gazu lub przy zmianie biegu po naciśnięciu sprzęgła. Dzieje się to zarówno na benzynie i na gazie. Szczególnie irytujące jest to kiedy auto gaśnie mi na skrzyżowaniu (bo czasami nawet gaśnie). Samochód mam od 7 miesięcy,...
witam wszystkich! auto bardzo dużo pali gazu mam od niedawna w moim pasku zamontowaną nową instalacje LPG. reduktor mam firmy lovtec a computerek od gazu bingo-m jest to instalacja IIgeneracji z silniczkiem krokowym. auto bardzo dużo mi pali gazu w trasie wychodzi 12litrów na 100km przy prędkości 110km/h. byłem juz u gazownika dwarazy u regulacji i...
Zakupiłem passata B4 .-2.0 wielopunktowy wtrysk paliwa z katalizatorem z 1996 roku oznaczenie silnika AGG (podobny do 2E) z instalacja gazowa II generacji z centralka BINGO-M. Spalanie LPG na trasie przy prędkościach 80-130km/h wynosi 10 -11 l/100km (w miescie nie robiłem pomiaru) „ Gaziarz stwierdził ze parametry sa nie właściwe i po sprawdzeniu...
To ja się dołączam do postu. Problemy podobne, przeszukałem całą elkę i ten post jest najbardziej zblizony do mojego problemu, a zakładać nowego chyba nie ma sensu. Szukam konkretnej podpowiedzi, ale na wstępie zaznaczam, ze nie bałdzo potrafię się posługiwać miernikami napięcia, więc ewentualne rady o "mierzeniu" przemilczę :-( Mój pasek to B4 1.8...
Witam. Jeśli nie trafiłem w odpowiednie miejsce proszę o przekierowanie tematu. Wyprzedając pytania czy nie użyłem trybu szukaj, odrazu odpowiadam temat z moim problemem wałkuje prawie rok czasu i przeczytałem już chyba wszystkie tematy związane z falującymi obrotami, nastawnikiem biegu jałowego, ustawieniem tps. Opisze wszystko od poczatku mojej przygody...
Witam ponownie, Parę dni temu założyłem temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... jednak z powodu braku odzewu postanowiłem zrobić nowy, okoliczności się zmieniły ponieważ auto obecnie stoi w warsztacie i nie wiadomo co jest przyczyną problemu. Jeżeli ten temat "zaśmieci forum", proszę o usnięcie tego starego tematu do którego podałem...
Witam, Od kilku dni walczę z Passatem B4 2.0 2E + LPG z objawami jak w temacie. Silnik chodzi idealnie, równiutko, nie przerywa, nie szarpie do momentu pełnego otwarcia termostatu - ok 90*C. Wówczas następuje coś w rodzaju kichnięcia w okolicach kolektorów po czym auto zaczyna szarpać, falować - nie potrafi utrzymać stałej prędkości obrotowej przy pedale...
Nabyłem licznik z MFA do swojego passata B4 TDI. Był on kombinowany i doszedłem do tego, że oryginalnie był od benzyny i wyskalowany w milach. Ktoś przełożył tarcze zegarów od diesla, wskaźnik temp i paliwa działa poprawnie, podobnie prędkościomierz. Problem jest z obrotomierzem, który dużo zaniża. Tarcze do benzyny wyskalowane są do 7tyś, a diesel...
Witam mam problem z passatem b4 1.8 benzyna na gazie .Mial podwyższone obroty raz byly normalne 900,a raz 3000 obrotów.Wymieniłem silniczek krokowy i krótki czas było lepiej ale po czasie dalej było to samo wiec ruszyłem tps i zrobiłem mu za małe obroty bo jak rozgrzany to trzyma 500 obrotow a jak zimny to gasnie na wolnych.prosze o pomoc w tej kwestii...
Witam, mam passacika z LPG (sterownik Stag100). Niestety spalanie w mieście kształtuje się w okolicy 14-15l. Na gazie przejechałem juz jakieś 20tys. Filtr zmieniłem. Pojechałem na wymiane filtru gdyz autko straciło kopa i spalanie strasznie wzrosło. Gaziarze wymienili filtr, ale nie potrafili go już ustawić. Przy przełączaniu z benzyny na gaz spadały...
silnik krokowy passat passat silniczek krokowy silniczek krokowy passat
pralka bosch grzeje electrolux komora hydrostatu volvo silnika
domowy magazyn energii stacja energetyczna
Symbol układu zapłonnikowego w stroboskopie IFK120 Nissan Qashqai 1.2 benzyna - wysokie ciśnienie paliwa, auto nie odpala