Długo trzeba kręcić na rozgrzanym silniku po odpaleniu gwaltowny wzrost obrotów nieraz kuleje i zapala sie ostrzeżenie stop warning engine po zgaszeniu po powtornym odpalenu brak ostrzeżenia cisnienie zadane paliwa na interfejsie i rzeczywiste 0 po chwili kręcenia 4 bary inagly wzrost do7 i spada do 3.9 4.2 po zgaszeniu spadek cisnienis do 0
No tak , jestem zielony w temacie. Silnik kuleje mi na wolnych obrotach zarówno na rozgrzanym jak i zimnym silniku chociaż na rozgrzanym może nieco bardziej. Auto w sierpniu było u mechanika na wymianie rozrządu i to on stwierdził, że to wina pompowtrysków ale jeszcze nie ma musu ich wymieniać. Wtedy nierówna praca była dużo mniej odczuwalna. Co do...
No jak zablokujesz wałek i kręcisz wałem to prędzej czy później napotkasz opór. Ruszaj wtedy wałkiem w jedną czy drugą stronę i opór zniknie. Jak już znajdziesz zero cofnij lekko wał i wróć walkiem na blokadę, a następnie wałem na zero. Tak zrobiłem. Znak ,,0" (przy prawej ściance otworu w skrzyni na kole zamachowym) i blokada pompy oraz wałka na miejscu....
Da radę ktoś zacząć od czego patrzeć, bo ręce opadają. Motor 1.8T ANB, Audi A4 B5 z 1999 roku. LPG. Wstawiam zdjęcie błędów z Vcdsa. Auto kuleje na obrotach. Świece mają około 20 tysięcy kilometrów, NGK. Turbo po regeneracji trochę szwankuje na rozgrzanym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/5012651800_...
Regulacja regulacją, nie wiem kiedy przełączasz na gaz, ale podejrzewam, że za szybko, nie ma jeszcze odpowiedniej temperatury, można jeździć i na samym gazie (nie zalecane), ale wiem bo jeżdżę tylko trzeba zadbać o świece i przewody zapłonowe, na gazie, każdy samochód jest zbyt czuły na osłabioną iskrę czy przebicia, na wolnych obrotach "przy kuleje"...
Skoro na krótkim odcinku kuleje a potem nie wniosek taki, że po przełączeniu na benzynę pompa musi zapodać paliwo z baku do gaźnika i stąd kłopoty. Zresztą to normalne w takich instalacjach i nie wiem dlaczego się przejmujesz. Najlepiej przerzucać na benzynę / gaz podczas jazdy (bez wysprzęglania) i wtedy powinno być ok.
Witam, Mam problem z moim Oplem. Problem : - silnik odpala bez problemów, zimny pracuje równo, dopiero po rozgrzaniu silnik zaczyna kuleć tj zaczyna nim szarpać jakby pracował na 3 garach ( nie gaśnie). Problem jest tylko na wolnych obrotach ( biegu jałowym ), podczas ruszania samochód reaguje normalnie. Zauważyłem również, że jak załączę klimatyzację...
Iveco Daily.. 2006---> Mój konkretnie 2008. 35C15 3.0 Hpi. Problem z nierowna praca silnika. Odpala ładnie- bez różnicy, czy na zimnym, czy ciepłym- natomiast chwilę po odpaleniu zaczyna się nierowna praca... + okrutny smród z wydechu. Przy zwiększeniu obrotów przestaje. Tylko na wolnych są problemy ! ... .....A najlepsze jest to, że nie zawsze tak...
Jeśli byłoby coś z rozdzielaczem w kwestii mechanicznej, silnik kulałby przy dowolnych obrotach bez względu na jego rozgrzanie czy też nie. Więc palec rozdzielacza wykluczyłbym, chyba że ma przebicie, wtedy też niestety kopułka do wymiany. Zacznij od przewodów WN, przeczyszczenia świec. Potem ewentualnie kopułka. Życzę udanych napraw.
Witam. Nie mogę dojść do ładu z 1.4 75KM 2006r 185tkm Na zimnym zaraz po odpaleniu pracuje wzorowo. Po ok 1 min schodzią obroty z ssania i zaczyna przerywac na którymś z cylindrów. Dodam że przy gwałtownym dodawaniu gazu dławi się. Na rozgrzanym czasem zdarzy mu się przerwać ale jeździ bez zarzutu. Podmieniłem po kolei z drugiego - przepustnice, świece,...
Nie nie jesteś sam tylko poprostu wszyscy uczeni w piśmie łacznie ze mną myślą co by tu mądrego teraz napisać :D Sprawa wygląda tak: Z tym czujnikiem temp cieczy (mówimy tu o tym zielonym oczywiście) to troche dziwne bo na rozgrzanym zachowuje się poprawnie, ale na zimnym powinien mieć rezystancje od 2 000 do 3 000 ohm. A ty piszesz że rezystancja bliska...
Witam Panowie.Wczoraj zakupiłem Vectrę otwierając maskę zauważyłem że filtr paliwa jest odłączony całkowicie i węże zasilające silnik w paliwo i odprowadzające są zrobione na krótko z pominięciem filtra tłumaczenie właściciela miał problem z podgrzewaniem paliwa i teraz się zaczyna auta rano jak odpalam chodzi na granicy dolnych obrotów až trzęsie całą...
filtry wymienione egr przepustnica itd wszystko wyczyszczone ściągałem cały kolektor, byłem też na innym komputerze sprawdzić błędy i pusto, zostawiłem auto u mechanika rano odpalił i sprawdzał komputerem dane i stwierdził ze wszystko ok obroty pompy dawka wtrysku itd nic złego według niego się nie dzieje a silnik nadal kuleje :/
Podbijam temat. Trochę czasu upłynęło.. może ktoś się wypowie. podmieniłem czujnik obrotów wału- szarpie jakby trochę inaczej ale dalej szarpie, czujnik obrotów walka rozrządu tez nic nie zmienia. Założyłem lepszy egr-autko minimalnie mniej pali ale poza tym nic innego nie zmienia. Poszedł lepszy wałek rozrządu i nowe popychacze-silnik delikatniej pracuje...
450sl z 1976 D-jet Dodano po 18 Po wymianie wtrysków trzymał obroty 1500 po ustawieniu składu mieszanki miał obroty 900. Przy próbie ruszania gaśnie. Gdy się rozgrzał silnik kulał. Gdy ostygł nie chce odpalić. Teraz jest problem z odpaleniem! Teraz jak go prubuje odpalić zalewa dwie świece! Mechanik podejrzewa uszkodzoną membranę w rozdzielaczu paliwa....
zgodnie z Wasza porada postanowilem doprowadzic do ladu kwestie pracy silnika na benzynie. na poczatek zmienilem mechanika. sprawdzono mi rozrzad na blokadach (ok) i zmierzono cisnienie sprezania. wyniki: I cylinder 15 bar II cylinder 15 bar III cylinder 14 bar IV cylinder 13,5 bar cisnienie mierzone na rozgrzanym silniku. auto ma przebieg ok. 230 tys....
Dzisiaj rano podczas odpalania mojego lanosa 1,4 8v lpg przy temp -23 stC zaświeciła sie kontrolka check myslałem że po rozgrzaniu silnika zgaśnie Niestety nie zgasła następna myśl była że jak wystygnie to problem zniknie ale niestety Lanos rano odpalił za 2 razem przy tak dużym mrozie silnik na początku troszke kulał ale po rozgrzaniu pracował normalnie
Mechanik wymienił czujnik lecz nadal to samo. Twierdzi ze silnik kuleje na wolnych obrotach jak zimny i póki się nie rozgrzeje to słabo chodzi. Olej w skrzyni czysty żółty.
3 wtrysk jest podejrzany. Też tak mi się wydaje. Dodam jeszcze, że ładniej chodzi na zimnym silniku na postoju. Jak się rozgrzeje to już kuleje i przerywa. Może to jakiś czujnik?. Może czujnik położenia wału lub wałka?. Odczep się od wtryska, ale zrobisz jak chcesz
Witam serdecznie. Problem dotyczy Vito 120 CDI Autobus - po odpaleniu świeci kontrolka świec żarowych a silnik lekko kuleje dopóki się troszkę nie rozgrzeje. Po kablu OBDII w programie SCAN XL wyskakuje błąd P0670 obwód sterowania modułem świec żarowych. Na 100% wymieniane były 3 i potem 2 świece żarowe tzn. 1szt została fabryczna przy 275tkm. Czy ten...
Witam.Silnik to 1.9 tdi avf Problem polega na nierównej pracy na biegu jałowym silnik praktycznie kuleje gdy się rozgrzeje. Pompki były w regeneracji. Wymieniono wszystkie koncówki wtryskiwaczy, gdyż stwierdzono że są podtarte. W grupie 013 wyrzuca strasznie duże korekcje Nr1 -3.00mg Nr2 okolice 0 Nr3 1,5mg Nr4 1,5 mg W grupie 018 co jakiś czas wyskakują...
(at)ddamianekk18 Masz bardzo naiwne podejście do tych podawanych danych. Bez urazy,ale po tym co napisze możesz się trochę mniej stresować. Do pewnego czasu (nie wiem jak teraz,ale się zmieniło) warunki testów spalania nie były do końca sprecyzowane. Producenci robili co chcieli żeby ludzie kupowali nawet największy szmelc,bo kłamanie było legalne....
Witam. Gdy silnik się zagrzeje zapala się kontrolka auto z kluczykiem oraz chłodzenia. Auto traci moc obroty na biegu jałowym kuleją a obrotomierz opada na zero. Proszę o rade.
Wzrastające obroty na zimnym silniku to nie zawór spalin. W pozycji otwartej EGR silnik by kulał na biegu jałowym. Po drugie na zimnym silniku ten zawór nie pracuje dopiero po rozgrzaniu sie silnika do około 60 st. Możesz zaślepić jeśli nie ma przepływomierza to skutkuje ale zawór recyrkulacji musi być sprany elektrycznie bo i tak bedzie zapalał lampkę....
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
wymienony byl bo strzelil gaz i pekla lapa od przepustnicy na zimnym ma podwyszszone obroty ylko jak sie rozgrzeje wtedy zgasnie odpale i obroto okolo 500 i kuleje iskra jest.ps gaz zdemontowany
Spradz na komputerze czujniki temperatury (co pokazuja ), mozliwe ze na zimno go przelewa i kuleje.
Nie wiem na jakiej zasadzie działa ten wtryskiwacz ale jeśli działał by non stop efekt trwał by cały czas mnie dziwi jedno dlaczego efekt jakby zalewania (kuleje silnik i jest zmulony) jest tylko przez ok. 1 minutę i tylko kiedy silnik się rozgrzeje. 1). Autko ma nowe świece oraz okablowanie. 2). Nie posiada Gazu. 3). Układ jest szczelny Myślę nad takim...
Aby mieć 100 % pewność czy są OK to musisz je wymontować. Następnie sprawdzić omomierzem czy ich rezystancja wynosi z reguły około 1 om. Jeśli tak to są sprawne. Można jeszcze pokusić się o sprawdzenie czy prawidłowo się nagrzewają. Aby to sprawdzić potrzebny jest akumulator i kawałek dość grubego przewodu. Opierasz świecę o zacisk mimusowy akumulatora...
Nie chodziło mi jaki komputer w aucie tylko pod co podłączałeś. To ze gaśnie po rozgrzaniu to raczej nie wina wałka, przerobiłem masę tych silników z wytartymi wałkami, klekotały kulały ale nie gasły same z siebie. Pierwsza wydaje się ok ale dopóki nie zdejmiesz pokrywy to się nie dowiesz, lubiły się wycierać skrajne. Posprawdzaj kable pewnie jest gdzieś...
Witam pacjentem zafira 2.0dti 2004 pompa i sterownik po regeneracji problem jest taki opdalam chwile chodzi dobrze po około 1 minucie zaczyna kulec i dymic na niebiesko po około 5 minutach cały czas na postoju gdy silnik lekko się rozgrzeje problem znika i auto pracuje bez problemowo problem powstaje po nocy badanie kompem u pompiarza zero błędów wiem...
Ja obstawiał bym czujnik temperatury cieczy ( ten dający na komputer) Z tego co piszesz nie masz ssania- zimne auto kuleje ciepłe wiadomo nie potrzebuje ssania . A może silniczek krokowy jest uszkodzony i nie jest w stanie podbić obrotów na tyle ile potrzeba zimnemu silnikowi ? Zacznij diagnozę od czujnika temperatury , lub podjedź do jakiegoś majstra...
Ja miałem uszkodzony czujnik położenia wału korbowego , auto zimne odpalało bez problemowo , dopiero po dobrym rozgrzaniu silnik gasł , a gdybyś mógł podmienić czujnik ciśnienia na listwie cr , może to on kuleje a czy na listwie nie ma jakiegoś zaworu bezpieczeństwa który by puszczał ? sprawdzę to u siebie i dam znać. Dodano po 4 I jeszcze jedno podaj...
Dzisiaj odkręciłem kolektor dolotowy z auta (sporo roboty przy tym jest, ale dałem sobie radę) w celu zrobienia regeneracji tych zaślepek rotacyjnych. Najśmieszniejsze było to, że gdy odkręcałem pompę CR poczułem zapach ale na pewno nie ropy. Po wylaniu pozostałości z pompy na posadzkę i próbie podpalenia, bardzo gwałtownie się zapaliła cała plama,...
Panowie mój problem w polonezie objawia się na różne sposoby. Pierwsza sprawa mam w nim instalacje gazową firmy lovato która jest podłączona na sposób gaźnikowy, a jak wiadomo to jest jednopunk abimexa. i zaczynają się jaja, poldek ciężko odpala nie ważne czy benzyna czy gaz, jak już odpali utyka i ciężko mu utrzymać obroty, spada poniżejej 500 i tak...
Kolega electro_Nick ma rację, zacznij od świec żarowych ale przy okazji proponuję sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ja miałem ten sam problem po wymianie świec było lepiej ale i tak okazało się że na trzecim cylindrze nie było odpowiedniego ciśnienia i jak był zimny to nie chciał palić a jak w końcu odpalił to na początku kulał i nierówno pracował...
Witam Jak w temacie. Fiat Bravo 1.6 16V z rocznika 1996 czyli przed liftem. W aucie jest gaz - sekwencja. Ale do rzeczy. Auto kupilem jakies pol roku temu niby okazyjnie, ale jak sie pozniej okazalo od strasznego niedbalucha, ktory wieksze fundusze przeznaczal na wosk, niz na czesci eksploatacyjne i zamienne. Efekt jest taki, ze mam ladnie wizualnie...
Witam , podbijam temat bo nie uporałem się jeszcze z problemem . Proszę o pomoc w rozczytaniu parametrów testu porównania cylindrów oraz wykonanego balansu cylindrów . Wykonane pomiary były robione na rozgrzanym silniku i po wcześniejszej regulacji zaworów i pompek oczywiście na zimnym silniku . Objawy to jak wcześniej pisałem auto zachowuje się jakby...
Dziś jak po nocy gdy auto stoi w grażu, mam tylko jeden bład : p0300 przerwa w zapłonie przy niskim poziomie paliwa i słychać że silnik kuleje, jezdzić można jednak 100% mocy nie ma. Na zimnym dochodzi bład zapłonu 4 cylindra, jak się go rozgrzeje to tylko ten pierwszy. Znalazłem i przeczytałem ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Ja bym przeglądnął dolot powietrza. Ostatnio kumpel był na myciu silnika ze względów estetycznych (AUDI 200 2.2Turbo) i przy myciu wodą pod dużym ciśnieniem "FACHOWCY" wypłukali przewod powietrza taki o średnicy może 2mm. Gdy silnik ostygł był problem z wolnymi obrotami, przygasał i pracował bardzo nierównomiernie. Po rozgrzaniu odczuwalne było że nadal...
Witam, auto jak w tytule podbija mi zawory, po zapaleniu chodzi na wszystkie cylindry, jeśli dodam gazu (ok. 3 tys) po chwili zaczyna kuleć i zgaśnie i wtedy silnik kręci jak bez kompresji. Odczekamy chwilę i start od nowa, dodam, że na zimnym silniku (oleju) jest to bardzo mocne, a po rozgrzaniu trochę się zmniejsza. Moim zdaniem hydrauliki podbijają...
Ciśnienie 10 barów to już prawie granica poprawnej pracy. Na który cylinder konkretnie nie pali? Czy losowo kuleje? A nawet na pewno losowo utyka, więc źle ustawiona mieszanka "biegu jałowego" czyli napięcie membrany reduktora śrubką. I nie ma tam żadnego silnika krokowego!
Witam. Od pewnego czasu mam problem z obrotami na benzynie, auto po prostu kuleje. Gdy odpalę auto muszę trzymać go delikatnie pedałem od gazu na wyższych obrotach, bo inaczej mi zgaśnie. Natomiast gdy samochód trochę się rozgrzeje , silnik trzyma obroty , ale są za niskie ( 500/600 ) . Dodam ze auto ma gaz i na gazie wszystko pracuje tak jak powinno....
Jeżeli chodzi o przewody to dokładnie wszystko sprawdziłem.Grzałka działa tylko sonda ciągle stoi na 0,4mV(napięcie na sonde -12V masa,plus dwa białe kable- grzałka)Zachowanie auta na zimnym jest w miarę ok.Ładnie pracuje i przyśpiesza.Gorący silnik mocno faluje i jakby nie pracował na jeden cylinder.Auto podczas przyśpieszania mocno się dusi i potrafi...
Witam jeżeli temat jest ciągle aktualny to chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami w zakresie wibrowania silnika AFN. Otóż jakiś czas temu miałem bardzo podobny problem z tym że u mnie ta przypadłość pojawiała się ok. minuty po odpaleniu zimnego silnika, bądź po wcześniejszym dodaniu gazu i powrocie o obrotów biegu jałowego. Stan taki utrzymywał...
Witam! Widziałem wiele wątków w internecie na temat tej przypadłości ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania, a wszelkie sugestie już próbowałem realizować więc opisze problem. Klient kupił auto które właśnie tak kulało tzn jak się rozgrzeje do około 40stC to spalanie drastycznie spada do poziomu np 0,1l/h tak samo dawka w VCDS podaje około 1,3 mg/suw...
Dzięki za dotychczasową pomoc. Jakiś czas temu padł aku, więc dopiero dzisiaj zabrałem się za ponowne grzebanie. Zgodnie z radą georgesgr zacząłem kombinować ze świecami. Założyłem poprzednie i co dziwne nic się nie zmieniło (wcześniej silnik gasł, ale pracował równo po rozgrzaniu, teraz nie gaśnie i pracuje tak samo jak na nowych). Idąc tym tropem...
Do świec zamierzam zajrzeć w związku z faktem że nie jestem pierwszym właścicielem tego auta i istnieje szansa że te siedzą w głowicy odkąd auto na kołach opuściło halę produkcyjną i w związku z komukatem nieprawidłowego sygnału przekaźnika świec. Dowiedziałem się że błąd może być generowany przez świecę na 3 cylindrze, więc przy okazji reszcie warto...
silnik kuleje gasnący rozgrzany silnik rozgrzany silnik gaśnie
mercedes stacyjki sprinter pasek rozrząd citroen transformator ferrytowy
generator funkcyjny mikrokomputer cobra1
Zamek klapy tylnej nie działa w Nissan Primera P11 2.0 TDI Głośniki niskotonowe Altus 200 - czy są prawe i lewe?