A co do tej śruby mam ją odkręcić? Jasne. Tym sposobem sprawdzisz drożność układu paliwowego od zbiornika po komorę pływakową. Być może gdzieś po drodze jest coś zapchane lub przycina się zaworek pływaka.
Sprawdź termostat.
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Witam. Mam problem z Volkswagenem Golf Mk5 GT 2.0 FSI. Silnik nagrzewa się i gaśnie podczas jazdy. Znalazłem na forum, że przyczyną może być czujnik położenia wału. Zakupiłem go i został zmieniony, ale nadal jest to samo. Dodatkowo teraz zapala się kontrolka silnika. W czym tkwi problem? Mechanik podłączał komputer, ale nic to nie wykazało. Proszę o...
Odepnij kostkę czujnika temperatury silnika i sprawdź, czy jest lepiej.
Ja bym sprawdził zawór nagrzewania silnika :lol:
Zapewne nagrzewa się i traci parametry, niedługo silnik nie zapali.
Witam. Mam taki problem - silnik uruchamia się ładnie, ale jak skończy się ssanie pracuje jakieś 3min i gaśnie. Mam zewnętrzną nową pompę paliwa, po włączeniu stacyjki pompa nabija paliwo ale bardzo się nagrzewa. Myślę że to jest problemem tylko nie bardzo wiem, czy takie nagrzanie pompy jest normalne. Może ktoś ma jakieś doświadczenie z zewnętrzną...
Jaki masz silnik?
Po 10km powinien być nagrzany do 90 stopni. Termostat do sprawdzenia, bo może być uszkodzony od nowości. Do francuza najlepiej stosować Vernet Carlostat. Chyba, że silnik jest nagrzany a komp podaje 35 stopni... U mnie HDI na 10km się nagrzewa.
Sprawdzę jutro i dam znać. Dziś wymontowałem termostat , wygląda dobrze. Czujnik temperatury cieczy nowy miesiąc temu wymieniany. 2 mechaników się za felicie brało i nic. Nie wiedzą za bardzo co jest.
Witam, te trzaski moga pochodzic z kostek (przekaznikow), tak sie robi w niektorych samochodach, przy zbyt malym napieciu z akumulatora. Jezeli auto nie pali na pych, po zgasnieciu i tych wszustkich zajsciach, to znaczy ze jest zwarcie, albo kabel masy jest obluzowany, czasem niewidocznie. Kwestia czasu, bierze sie z nagrzania jednego z kabli, ktory...
Taka mała uwaga - czy to aż tak duży problem dać opisy błędów? Po co utrudniać osobie chcącej pomoc? Własna interpretacja opisu też nie pomaga bo nie zawsze jest słuszna. Moim zdaniem gaśnięcie tego auta to nie wina wtryskiwacza. Uważam że powinien z tym pracować ale ten cylinder nie będzie pracował. To że wtryski były sprawdzanie nie oznacza że są...
Pompka jest ok. Pnieważ miałem nową pompkę na próbę i nic to nie zmieniło. Usterka nie znikła, po pewnym czasie silnik gasł. Wydaje mi się że ma to jakiś związek z nagrzewaniem się silnika, tylko niewiem jaki.
czujnik wału podmieniłem na inny i to samo jak się trochę rozgrzeje to gaśnie , teraz nawet nie dochodzi do 90 stopni ...... co jeszcze mogę sprawdzić ??? czy może to być wina czujnika cieczy chłodzącej ??? silnik strasznie się nagrzewa ... a czujnik może pokazuje na kompa ze silnik jest zimny ????
Do 1986 roku stosowany był kondensator przeciwzakłóceniowy 2.5 µF połączony równolegle do akumulatora. Cewka WN w zapłonie bateryjnym będzie się nagrzewać. Jaki dokładnie typ cewki (oznaczenie) masz?
możliwe tylko dlaczego dzieje sie tak gdy silnik jest gorący a po ostygnięciu ma odpalić.Dodam jeszcze ze gdy kupiłem samochód nie było w nim termostatu ja go założyłem,a mechanik mi powiedział że mógł być celowo zdemontowany aby się silnik nie nagrzewał.
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z Fiatem Multiplą 1.6 Lpg. Po odpaleniu auto gaśnie po kilku sekundach i powoli jak się silnik nagrzewa to działa coraz dłużej do kilkudziesięciu sekund, aż w końcu po nagrzaniu działa normalnie. Dzieje się tak na PB i na LPG. Na wyświetlaczu pojawiają się błędy aircon faulty i ABS sys faulty. Za każdym razem...
Czujnik polozenia walu. W tym silniku jest indukcyjny. Silnik sie nagrzewa - przerwa w cewce czujnika i stad tez nie ma obrotow silnika na desce.
Spalanie z prawidłowo wyregulowanej i sprawnej instalacji wynosi okolo 25% więcej co się zgadza z przeliczeniem różnicy mas paliwa i stosunku stechiometrycznego. Wiadomo że drobne odchyłki będą zależały od szybkości nagrzewania reduktora i progu przełączania ale przy trasach większych nie ma to dużego wpływu.
No a może byc to przyczyną że nie pracuje na wolnych bo mu idzie coś nie tak z powietrzem i paliwem? Czy to przyczyna oleju? A co z tym wężykiem co idzie obok silnika tak jakby? Do czego on jest ?
np. w starszych skodach jak favorit to normalne zachowanie, oczywiście pomijając nadmierne nagrzewanie się stojanu:D
Witam Postaram się dokładnie opisać mój problem z tym autem, więc: auto: golf 4 1.9 tdi PD silnik ATD sterownik 038 906 019 DD usterka: zbyt krótki czas nagrzewania świec żarowych trwa on mniej więcej 1 sekundę (lampka na desce tak samo 1 sekunda i gaśnie) przy tym temperatura silnika jak i powietrza ujemna około -10 stopni po uruchomieniu świece dogrzewają...
Witam . mam problem ze swoim mercedesem nie chce palić na ciepłym silniku jak jest zimny to jest ok nagrzewa sie i gaśnie i nie mogę odpalić stygnie i jest ok ,Ja obstawiam czujniki a jak wy myslicie moze ktoś miał coś takiego ?
dlaczego po wymontowaniu zaworu ssania silnik daje się uruchomić i pracuje gdy palcem zatkam otwór a gdy zawór ssania zamontuję w swoje miejsce silnik po chwili gaśnie. Wszystko wskazuje na to że dostaje zbyt mało paliwa. Proszę o radę.
Człowiek całe życie się uczy, a tak nie potrzebnie sobie ecu regenerowałem, ale od razu je przeniosłem z silnika żeby się nie nagrzewało.
Zostaw rozrusznik,akumulator i mapy w spokoju to nie ten silnik. Ewidentnie coś się nagrzewa. Jak zgaśnie to możesz się połączyć komputerem?
Generalnie by wymienic halla zawsze musisz rozebrac aparat. Odnosnie twojwj usterki to czy objaw wystepuje podczas nagrzewania czy wzrasta jak sie nagrzewa silnik i przy goracym jest jeszcze gorzej ?
Mam vw golfa 1.6 benzyna+gaz(OMVL).Silnik ma ponad 200tyś.rok prod.1995,ale pracuje pięknie,w czasie jazdy ma moc.Jest jedno ale:zimny silnik po odpaleniu ma 1200 obrotów nie gaśnie,w miarę nagrzewania się spadają (to normalne),lecz gdy spadną do ok.650 obr.silnik zaczyna falowac i gaśnie.Rozebrałem silnik krokowy z przepustnicą-w środku był czysty...
Nie mam pojęcia jak sprawdzić czy silnik się nie zatarł, czy ma odpowiednią kompresję i jak wyregulować gaźnik. Jakieś pojęcie, trzeba jednak mieć.
Będzie rósł płynnie w miarę nagrzewania, ale jeśli czujnik jest uszkodzony to w pewnym zacznie skakać lub nawet całkowicie zostanie przerwany obwód.
Zrób dobrą diagnostykę i będzie wiadomo (nie tylko sprawdzenie błędów jeszcze bloki pomiarowe). Auto gaśnie czasami samo w czasie jazdy?
witam,potrzebuję pomocy,podpowiedzi co może być nie tak z wskaźnikiem temperatury silnika,jako posiadacz alhambry z 97r. borykam się z wieloma problemami elektrycznymi,wracając do czujnika,kiedy przekręcam kluczyk w stacyjce zapala się kontrolka czerwona i wskazówka idzie z pozycji spoczynkowej na pozycję startową zimnego silnika,po uruchomieniu silnika...
U mojej byłej Feli przy podobnych obajwach okazało się że uszkodzona była listwa zapłonowa (to coś co jest założone na świece i odpowiedzialne za wytworzenie wysokiego napięcia). Objawy też się nasilały w miarę nagrzewania silnika. Mi udało się kupić sprawną używkę, nowa to kilkaset złotych o ile pamiętam. Pozdro
No to już wiadomo że digijet, i nie ma tam stabilizacji biegu jałowego. Gośc ma albo zasyfiona przepustnicę, albo skichany zawór nagrzewania silnika, to taki bzdet termobimetaliczny otwierający kanał powietrza.
A spolerowałeś ranty w gniazdach pompek przed założeniem nowych gumek. Bo jak nie to nowe gumki podzieliły los starych a czasem nawet gorzej. Niestety wiele osób wymienia oringi pompek ale zapomina o weryfikacji gniazda pompki (a przy tych przebiegach które maja auta z silnikami Tdi PD rant zawsze jest albo nawet gorzej i trzeba tulejkę wrzucać). Jak...
Dziękuję wszystkim za porady. Wymieniem przewody w.n. i chyba to poskutkowalo. Pracuje nierówno na zimnym ale przy dodatniej temperaturze otoczenia czas nagrzewania silnika jest krótki więc nie stanowi juz to takiego problemu
A gdzie znajduje się ta rurka impulsowa i ten łącznik?co to jest?nie jestem mechanikiem nie znam się na tym szczerze mówiąc Czarno to widzę, dobrze, że wiesz w ogóle gdzie jest w ogóle silnik. :D Tillotsony? To niech poszuka kogoś z myjką ultradźwiękową. Kawitacja sięgnie wszędzie. Od kiedy to w tym modelu jest gaźnik Tillotson. Ale zanim zabierzesz...
Witam W swoim silniku( 281707 0414-02 91012810) mam takie objawy Z obserwacji Przy nagłym dodaniu gazu czarny dym z wydechu Silnik bardzo się nagrzewa Przy wyłączeniu zapłonu potrafi czasami strzelić w wydech PO dłuższej jeździe ok 30 min traci moc gaśnie przy małym gazie przy dużym ledwo się dokula do garażu. Dość duże spalanie Proszę o POmoc
Sprawdzić czujnik jeszcze z 10 razy przy różnych temperaturach, a najlepiej to kontrolować przez cały czas nagrzewania silnika. Takie buble jak FAE i Topran (najczęściej sprzedawane) co najmniej połowa nowych trafia się niesprawnych.
Witam Mam problem z moim 307 2.0 HDI 136KM - 2006r. Na zimnym silniku pochodzi kilkanaście sekund i gaśnie. Ponownie odpala bez żadnego problemu. Przy powolnym wchodzeniu na obroty też się dławi i gaśnie. Ale jak szybko wejdzie się na obroty powyżej 2000 to nie gaśnie ale czuć czasem takie jakby zadławienia chwilowe. Na ciepłym pracuje znacznie lepiej,...
Zobacz czy reduktor sie nagrzewa , czy nie jest oszroniony ? jesli jest to popraw przeplyw wody przez reduktor , miałem podobnie . A po ilu kilometrach przelaczasz na gaz ?
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
a te problemu dzieją się na lpg czy benzynie??? a co do tego nagrzewania to sprawdziłbym termostat... Te problemy z gaśnięciem na gazie, a termostat to nie wiem no bo w sumie włącza wiatrak tyle ze jak już wyłączę silnik i poczekam minute lub dwie.
To niestety nie jest złudzenie tylko chiński babol ale ogólnie ze sprzęgłem nie mam problemu i fakt faktem oprócz wymiany zębatki zdawczej sprzęgła no i teraz świecy to silnik śmiga aż miło. Nie licząc wymiany gaźnika i wydechu bo to własne widzi mi się. Na oryginale z zestawu tez by jeździł. ;) A co do świecy irydowej to po dłuższej jeździe jestem...
Witam mam problem z mazdą demio 1.3 98r. Dwa dni temu przełożyłem silnik identyczny tylko że w samej benzynie a poprzedni miałem w B+G. Po przełożeniu silnika wszystko poprawnie działa i silnik odpala bez problemy. Tylko mam mały problem po 5min silnik się nagrzewa i traci moc spada tak jakby z obrotów i nie ma mocy. Po dodaniu gazu samochód całkiem...
Witam mam problem z WSK 125 niby nie duży ale irytujący i chce to rozwiązać.Mianowicie robiłem remont całego silnika nowe łożyska,uszczelniacze,wał,cylinder i pierścienie.Motor świetnie chodzi i nie łapie lewego powietrza bo po przytkaniu wlotu powietrza w gaźniku od razu gaśnie.Dałem mu nową świecę zapłonową i iskra jest dobra.Czasami co jakiś czas...
Witam !!! Robiłem test przelewowy wtryski są ok, bardziej bym stawiał na pompę ale...udało się uruchomić :-) gdy silnik pracuje błędów brak w sterowniku silnika ,w parametrach ciśnienie 298 bar odchyłka ciśnienia 2bar silnik pracuje równiuteńko bez zawahań jedno co mnie zastanawia to tester pokazuje brak synchronizacji między wałem a wałkiem , ale pali...
Witam! Od pewnego czasu mam problemy z wyłączaniem się silnika w moim UNO Fire 1.0 97r. tzn. po uruchomieniu zimnego silnika, na biegu jałowym zaczyna on pracować nie równo, obroty „pływają”, aż w końcu silnik gaśnie, po rozgrzaniu problem zanika. Zauważyłem również, iż silnik zaczął się bardzo nagrzewać, nie istotna jest temperatura otoczenia,...
No więc tak, nowy sterownik założyłem (wcześniej wymieniłem elektrolity) i autko żyje! Lecz niestety dalej brak podbicia obrotów przy toczeniu na luzie. -jak stoi w miejscu to niby ok na zimnym silniku podbija obroty i w miarę nagrzewania obroty spadają. Jednak wystarczy pchnąć auto i "ssanie" się wyłancza <jak zimny to nawet gaśnie> Na przepustnicy...
Najprościej wstawić drugi sprawny gaźnik żeby dowiedzieć się czy to wina gaźnika czy silnika. Może silnik po nagrzaniu zalewa się na wolnych obrotach zbyt bogatą mieszanką. Może przepustnica się rozszerza po nagrzaniu silnika i zatyka dopływ powietrza lub mieszanki do silnika itp. Może jest za wysoki lub zaniski poziom paliwa w komorze pływakowej przez...
winne jest polaczenie czujnika polozenia walu korbowego z instalacja elektryczna.powyzej kostki laczacej (jakies 5cm powyzej w gore instalacji)jest zlaczka metalowa fabrycznie zaizolowana ktora pod wplywem temp. sie nagrzewa a izolacja topi sie powodujac chwilowe gasniecie silnika.musisz po prostu ta zlaczke usunac a kable polutowac i zaizolowac.
Podącze się do tematu może ktoś z kolegów coś pomoże. Silnik 1.8 NE z gazem, poszla uszczelka pod glowicą ale po jej zdjęciu kanaly wodne byly tak wyżarte że nie naddawala się już do zalożenia. Kupilem używkę na zlomie, po zalożeniu zawory trochu zaczęly klepać ale po jakichś 2 godz pracy zaczęlo świecić ciśnienie oleju a silnik jakoś szybko się nagrzewa....
A jak trzymasz gaz, ciśnienie rośnie to przepustnica się otwiera? Wygląda to jakby podlewał więcej paliwa bo widzi rosnące ciśnienie w kolektorze, co jest normalne, ale bez otwarcia przepustnicy co prowadzi do zalania silnika paliwem. Niestety ja tu widzę dwie przyczyny: postrzelony sterownik silnika; wariacje z rozrządem. Wczoraj patrzyłem w swoim...
Kolego mazda ot tak nie zasysa płynu, jeśli układ dobrze odpowietrzony to w sytuacji gdy silnik stygnie i objętość płynu maleje zassana jest tylko taka ilość płynu jaką wypluł do zbiorniczka podczas gdy silnik się nagrzewał, silniki mazday same się nie odpowietrzają :cry: , ot cała filozofia. Co do korka to jak silnik nagrzany węże mają być twarde....
Nie bede orginalny ... Ale potwierdzę słowa kolegi powyżej ... Najlepiej zrobisz gdy zajedziesz do serwisu co zajmuje sie zakładaniem tych instalacji. Powinno być ich dużo .... Ja osobiście bym sprawdził jeszcze poziom płynu chłodzącego No i czy wąż sie nagrzewa... ( ale to mało prawdopodobna usterka ) Najlepiej do serwisu i niech podepą cie pod kompa...
Przepustnicę demontowałem pół roku temu, wymyta i zaadoptowana. Jest ona na pewno uszkodzona ale powoduje tylko falowanie/ gaśnięcie silnika i nic więcej, tym bardziej jest jeszcze na linkę. Co do czujnika to go wymieniłem (4pinowy) ale po ok 5 minutach nagrzewania błąd znowu się pojawia. Co powoduje strzały z wydechu i bardzo ograniczoną moc ? Może...
To głupek nie mechanik. Ten sterownik nie ma stałego zasilania i z chwilą wyłaczenia kluczyka w stacyjce pozostaje ....bez prądu. Niech ci pan mechanik sprawdzi szczelność ukladu ssącego jak i sam przepływomierz. Często się w nich przytrafiało, że na wskutek kichnięcia wybijało dolną pokrywę przepływomierza, w wyniku tego nie działał klapa spietrzająca....
W moim passacie nie działa klimatyzacja która jest sprawdzona - nabita. Nie działają również wentylatory chociaż auto się nie nagrzewa... osiąga temperaturę 90 stopni. Wymieniłem jeden z czujników temperatury ale to nic nie dało. Przed uruchomieniem silnika zapala się również kontrolka żółta oleju i po chwili gaśnie z i formacja sensor Oil.
Z opornikiem po eksperymentuje jak znajdę winnego nieprawidłowego działania silnika. Zaobserwowałem jeszcze kilka anomalii w pracy silnika. Po uruchomieniu przez pierwsze 30sekund silnik pracuje jakby lepiej. Szybciej wchodzi na obroty i nie przydusza się przy dodawaniu gazu bez różnicy czy jest ciepły czy zimny. Po upływie tego czasu spada z obrotów...
Postanowiłem znowu posłuchać co stuka pod maską, po przekręceniu kluczyka w przepustnicy następuje jednorazowy stuk, oraz dziwne piszczenie, jeden z przekaźników przy akumulatorze bardzo mocno się nagrzewa, styki były w porządku. Co mogę sprawdzić? Za co odpowiada ten przekaźnik? https://obrazki.elektroda.pl/9892037300_...
Temperatura na VAGu potrfi przekroczyć 100 stopni, ciśnienie w ukł. chlodzenia jest, po zakupie samochodu (pod koniec zimy) wskaźnikledwo dochodził do 70 stopni tak nagle mu coś odwaliło a wskaźnik też już podmieniałem i bez żadnej róźnicy, zaczął się tak nagrzewać niedługo po zmianie aparatu zapłonowego który został zmieniony z podcisnieniem od golfa...
Witam No i sprawa została finalnie zakończona !! Winny był transformator WN . Było na nim malutkie pęknięcie i tam uciekała iskra . Gdy silnik sie nagrzewał padała iskra lecz nie do końca . Dzieki za pomoc i zwracam uwagę na to zeby sprawdzać jakość iskry a nie tylko jej istnienie . Pozdrawiam
Co jeszcze może jeszcze mieć na takie zachowanie pracy silnika wpływ? Wiadomo nasz silnik jest podobno czuły na świece/cewki..., co jeszcze? 1. Świece - wymieniłem dziś. 2. Cewki - podobno przed sprzedażą wymieniał właściciel, auto mi nie gaśnie, zresztą nie wiem jakie są konkretne objawy uszkodzonej cewki. 3. Sonda nox - zrobiona 4. Sonda przed katalizatorem...
witam auto to fiat Siena 1.2 EL z instalacją gazową sekwencją rok 1999 mam problem odpalając auto na zimnym silniku strasznie skacze na obrotach niekiedy aż silnik gaśnie gdy silnik się nagrzeje problem z obrotami teoretycznie znika. Lecz silnik nagrzewa się bardzo szybko i bardzo często włącza się wentylator (2 dni temu było jeszcze wszystko ok) problem...
Witaj czmiel! zrobiłem próbę - odpiąłem kable przy ciepłym silniku , na drugi dzień odpaliłem wóz . Wszystko niby ok ale w miarę nagrzewania silnika rosły mi obroty. osiągnęły prawie 3000 . Musiałem ponownie wpiąć kostkę do siłownika . Znalazłem ciekawy artykuł na temat usterek gaźników typu Pierburg - wysyłam Ci na maila !
Jeżeli nikt mnie nie wyprzedzi to zajrzę do serwisówki i dam znać co to oznacza. We wtork powinieniem juz wiedzieć. PS Właśnie, trochę badziej łopatologicznie z tymi diodami, tak dla pewności. Jak się zapala dioda, to czy gaśnie i zapala się następna i też po chwili gaśnie, tak żeby nie było wątpliwości. ----------------------------------------...
Witam Punto II 1.2 8v 44kw Był u mechanika nic nie wskórał, stał ponad rok na podwórku. Teraz po uprzejmości sąsiedzkiej ja próbuję go wskrzesić. Objawy: Kręci nie odpala: błąd czujnika położenia wału - wymieniony: Podczas próby kręcenia zimny, jakby chciał odpalić, a nie mógł, po dodaniu gazu zapala. Nagrzewa się gdy trzymam obroty powyżej 1000, obroty...
a termostat i czujnik temperatury nie mogą takich problemów narobić ? :D Dodano po 5 dodam jeszcze, że jak nią jadę to obroty dochodzą do 4 tysięcy i potem juz nie ciągnie. Auto dośc szybko się nagrzewa bo juz po jakichs 3-4 km. po powrocie od mechanika migała kontrolka 'check' co ponoć jest objawem kłopotów z immobilaizerem. Myślicie ze to wszystko...
Nie wyłącza się wtryskiwacz rozruchowy. Z tego co sie orientuje to wtryskiwacz rozruchowy działa tylko przez określony czas do pewnej temperatury silnika. Tak więc nie może być przyczyną nieodpalania na ciepłym silniku. objawy które opisałem to ciężki rozruch podobny do objawów uszkodzonego akumlatora ale to nie jego wina. Już wiem co się stało. Rozrusznik...
Witam mam dziwny problem z matizem otóż po zapaleniu silnika silnik dławi się i gaśnie problem występuje tylko gdy na polu jest około 25 stopni celciusza lub cieplej dodam że matiz jest czarny i pod maską bardzo się nagrzewa działo mi sie już tak w tamtym roku na jesień potem przyszła zima i było ok gdy auto przytrzyma się z 30 s na wyższych obrotach...
Witam wszystkich, mam duży problem z kompresorem śrubowym Atlas Copco Xas 76 z 2000r. Po kupnie w marcu rozebrałem całe nadwozie, wciągnełem silnik, umyłem całe nadwozie wraz z silnikiem i chłodnicą. Poskładałem to wszytko i jakoś to działało. Zalałem olej silnkowy taki jaki podają w instrukcji i tak samo do stopnia śrubowego wszystko na orginalnych...
witam wszystkich dawno nie pisałem ;) To tak . problem był ze stacyjką no i wymieniłem ją i jest ok :) . A teraz mam nowy temat : mianowicie chyba coś jest nie tak z grzaniem się silnika a szczególnie tłumika , zaraz po odpaleniu dosłownie kilka sek. tłumik, jest "wrzący" bije od niego niesamowite ciepło i śmierdzi . podobno kwestia nagrzewania się...
Po odpaleniu auta przez około 10 minut jest wszystko ok. Po nagrzaniu się silnika zaczynają się problemy, silnik zaczyna przerywać, obrotomierz wariuje i pali się kontrolka z błędami. W deszczową pogodę problem nie występuje. Po zdjeciu klem z akumulatora auto odpala nornalnie i mogę dalej jechać przez ok 1 km czasem krócej. Co może być przyczyną takiej...
Co oznacza "bardzo mocno"? 90 stopni? więcej? Sprawdź czy węże idące do chłodnicy się nagrzewają - być może chłodnica jest zasyfiona i nie ma w niej przejścia żadnego. Wentylator włącza się na podstawie czujnika temperatury - jest gdzieś w okolicy chłodnicy. Z hamulcami jak pisali - do sprawdzenia szczelność serwa od hamulców. No i pytanie czy gaśnie...
witam mam problem za zapaleniem mojej oktavi na zimnie tak jak to miało miejsce kilka dni temu silnik tdi 90 konny rocznik 1998 . Sprawdziłem świece wszystkie działają po jakiś 5 sekundach są rozgrzane do czerwoności sprawdziłem po wymontowaniu . Zauważyłem ze po włączeniu zapłonu kontrolka od nagrzewanie świec szybko gaśnie da sie to jakoś ustawić...
Z twojej opowieści wynika ,że masz trochę roboty do wykonania przy swoim silniku :idea: ,kiedy wymieniałeś świece przewody WN ,kopułke palec ...itd czy czyściłeś to choćby kiedyś :?: ,sprawdz uszczelki pod filtrem i przewody pod ciśnieniowe jest tego sporo do sprawdzenia i zapewne część z tego do wymiany na nowe ,z nagrzewaniem to nagrzewnica może być...
Moduł Nanoplex do wymiany, ewentualnie sprawdzić jeszcze czujnik wału. Ponadto jeśli świeci się kontrolka oleju na wolnych obrotach, to znaczy że silnik powoli się kończy - jakąś tam poprawę (niewielką) może dać wymiana pompy oleju. Coś jest z temperaturą bo latem szybko się nagrzewa i długo nie pojeżdżę a teraz gdy jest zimniej trochę dłużej się nim...
Cześć, mam problem z Peugeotem 206, 1.1 z 2000 r. Mianowicie nie słychać pompy paliwa podczas włączenia zapłonu, auto na chwilę odpala, ale po sekundzie gaśnie. Słychać, jak po włączeniu zapłonu przekaźnik po lewej stronie komory silnika się załącza i po kilku sekundach wyłącza. Zmierzyłem napięcie na wtyczce pompy paliwa i po włączeniu zapłonu jest...
Jeśli do gaźników to samej nie mogę zastosować. 1bar to za mało aby wtrysk zadziałał - ale jako pomocnicza do zasilenia tej 3bar powinna nadawać się doskonale. Tylko czy samo zasilenie pompki 3barowej wystarczy aby przepływające przez nią paliwo dostatecznie ją chłodziło. Pompka nagrzewa się mocno ale jak nie ma benzyny i pracuje na sucho, przy pracy...
Kiedy odpalam włącza się ssanie obroty w miarę nagrzewania spadają i dopóki silnik nie uzyska ok. 50stopni jest ok. silnik równo przyspiesza nie szarpie, wraz ze wzrostem temperatury słabnie elastyczność szarpie przy łagodnym ruszaniu lub wręcz gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu, na wysokich chodzi ok. Temperatura silnika około 60 stopni to ta przy...
Jak wygląda praca sondy na komputerze (czy oscyluje) i jaki dokładniej to błąd? Nie wiem jak w clio, ale dużo sond ma grzałkę, której celem jest szybkie podgrzanie sondy do temperatury roboczej. To by mogło tłumaczyć 14v spadające do 6 wraz z nagrzewaniem się silnika (sonda jest coraz słabiej ogrzewana i jest to sterowane - czy PWM czy skokowo - nie...
Witam, Romet Ogar 205 z silnikiem 023 2b - po kapitalnym remoncie odpala na zimnym, lecz po odpaleniu mimo że wydaje się ze chodzi prawidłowo to nagrzeje się na postoju lub podczas niedalekiej przejażdzki i gaśnie - odcina go kompletnie silnik ogień i gaśnie a także nie mogę odpalić go potem już. Poza tym jest bardzo słaby na 1 tylko jadę na 2 nie ma...
Witam! Mam problem z drukarką Xerox Phaser 3140. Miga czerwona kontrolka, drukarka nie wykonuje żadnego ruchu, zaczyna po prostu stukać w lewym boku. Po zdjęciu obudowy zobaczyłem, że za każdym razem jak stuka to zapala się grzałka, ale od razu gaśnie. Sam piec też nie budzi żadnych podejrzeń. Przejrzałem wszystkie zębatki przy silniku i jest ok, ALE...
Kupiłam i zamontowałam rurę biegnącą od filtra powietrza "do rury wydechowej". Jest lepiej. Jak silnik się nagrzeje to nie ma żadnych problemów, czasem się lekko dławi chwilowo, ale potem mu mija. Problem pojawia się na początku jak jest zimny silnk. Wtedy słychać ten dziwny dźwięk, trochę jakby traktorek i strzela z rury wydechowej, a w kabinie czuć...
Zauważyłem, że po uruchomieniu silnika tryb na gałce jest podświetlany, natomiast po jakimś czasie gaśnie, nie wiem, czy to jest objaw tzw. " zimnego lutu" - może się mylę. Z tego co zdążyłem wywnioskować, to tak jakby się układ elektroniczny który znajduje się w gałce nagrzewał i wtedy gaśnie. Może Koledzy mają jakiś pomysł, sposób, a może manual na...
Ale reduktor jest gorący po 5 km. Jak pisałem mogę przejechać 100 km i się na gaz nie przełączy, muszę zgasić silnik odczekać 15 minut i dopiero po odpaleniu na benzynie przełączy się na gaz, zachowuje się tak jakby po rozgrzaniu silnika ciepło unoszące się pod maską, nagrzewało jakiś element podczas postoju, dodam że silnik ma 90 stopni po 5 kilometrach....
Zakładam temat związany z silnikiem BSU 1.6 MPI. Mam problem z silnikiem po nietypowej awarii. Coś rozbiło osłonę łańcuszka napędzającego pompę olejową. Wiąże się to z wymianą tej osłony czyli zdjęcie koła pasowego jak i tego zębatego. Wymiana zrobiona. Serwis olejowy również. I teraz opiszę problem jaki mam. Ustawiłem na znaki koło zębate w głowicy...
Z tego co mi sie wydaje jak jest zimny to potrzebuje więcej paliwa a z czasem jak się nagrzewa silnik to potrzebuje go mniej a gaźnik podaje mu za dużo. Może być jeszcze taka rzecz, że mogło coś ulec uszkodzeniu w gaźniku. Wkońcu był regenerowany więc nigdy nie bedzie śmigał jak nówa. Ta usterka będzie związana ze ssaniem i obniżaniem obrotów. Bo skoro...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem podobny do Pana mareks13. Sterownik LOA24.171B27. Palnik zapala bez problemu lecz po paru sekundach gaśnie i wyskakuje alarm. Wymieniałem fotokomórkę i problem jest ten sam. Palnik odpala nawet jak wyjmę fotokomórkę z otworu i dostanie światła. Palnik miał taki problem jakiś czas temu ale problem powrócił....
Przed zamknięciem tematu kilka słów co się zadziała w sprawie. Skończyło się na zamontowaniu opornika. 5W, 100Ohm. Alternator pięknie się wzbudza. Trzymałem włączony zapłon ze zgaszonym silnikiem przez pół godziny. Opornik leciutko ciepły. Normalnie trzymam go w palcach i jest ok więc się nie nagrzewa mocno. Dla testów podpiąłem również na pół godziny...
Witam. Podłącze się do tematu. Mam Golfa II z silnikiem 1.8 RP 8V monowtrysk, 1990. Zauważyłem lekkie wahanie obrotów przy rozgrzanym silniku. Powiedzmy gdy jadę na trasie obroty na biegu jałowym około 1000/min. W mieście, jakiś korek, wskaźnik temp. dochodzi do połowy skali i obroty lekko spadają po czym znowu wracają do normalnego poziomu. Nie jest...
jesli mechanik tak mowi to pewnie tak jest ale nie potrafie okreslic na ile sie róznia najlepiej byłoby zamontowac taki aparat jaki powinien tam sie znajdowac . jesli sie różnia przyszpieszaczem zapłonu to moze byc własnie przyczyna szybszego sie nagrzewania silnika (za wcześny zapłon) radze sie skonsultowac z tym mechanikiem i kupic odpowiedni element
Czujnik znalazłem, wykręciłem. Sprawdzałem go na zasadzie pokazanej na http://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spj... Po wykręceniu opór jaki miał to 251, podczas nagrzewania stopniowo rósł do ok 330 a później był nagły skok na ponad 460, 530, nawet 700 zobaczyłem... Gdy już przestałem nagrzewać przez jakiś czas utrzymywał się opór w granicach 400 - 530,...
Według mnie jeżeli jak pisałeś, instalacja działa dobrze po nagrzaniu silnika na benzynie do 1/4 skali to przyczyna nieprawidłowego przełączania się benzyna/gaz z zimnego silnika nie leży w listwie, ani we wtryskiwaczach gazu. Ja w Prinsie miałem podobny przypadek, z którym serwis nie umiał sobie poradzić. Źle przechodził z benzyna/gaz po długim postoju...
Witam. Mam problem z moją Astrą 1.6 (1995) z jednopunktowym wtryskiem z LPG. Na zimnym silniku wszystko jest OK. Problem zaczyna się gdy silnik się nagrzeje. Gaśnie na jałowym biegu, niezależnie czy wrzucam na luz, czy stoję na światłach. Dodam, że dzieje się tak tylko w ciepłe dni ( powyżej 22-23 stopni). Byłem u gazownika w poniedziałek, ale się ochłodziło...
Tak zachowują się często silniki mające już za sobą przebieg który spowodował nadmierne luzy w układzie cylinder, tłok, pierścienie. Dopóki silnik jest chłodny, ma lepsze uszczelnienie, które w miarę nagrzewania zmniejsza się, i to znacznie. Sprawdź jakie masz cisnienie w silniku zimnym, a jakie na gorącym. Przy znaczących różnicach będzie konieczna...
Opel vectra 98 ecotec x18xe benzyna . Jakis czas sie mecze z wyjazdem z garażu bo po zapłonie auta i ruszeniu jak sie zatrzymam gaśnie . Wymieniłem czujnik i nic .Jest zimno i siadło nagrzewanie .Rurka nagrzewnicy z jednej strony ciepla z drugiej zimna.Silnik grzeje sie a płyn się gotuje. Wyczytałem , że to termostat i od tego zaczynam .Kupilem cały...
W tych gaźnikach często uszkadza się sterownik przepustnicy ssania. Naciśnięcie pedału gazu po uruchomieniu przy prawidłowo działającym sterowniku powinno spowodować obniżenie obrotów do ok 1200 i obroty w tym zakresie powinne się utrzymywać. Nagrzewanie się silnika powoduje otwieranie sie stopniowe przepustnicy ssania i spadanie obrotów do ok 900....
Koniecznie posprawdzaj przewody Zobacz czy parownik się nagrzewa do odpowiedniej temp. Ile czasu ma parownik i czy na pewno nowy, może regenerowany kiepsko. Jaki masz model tej instalacji ? Zakładam że to instalacja z silnikiem krokowym , czy silnik pracuje poprawnie /?
nagrzewa gaśnie silnik nagrzewa silnik słabo nagrzewa
kontrast wydruk remote control philips wspomaganie usterki
pochłaniacz tuszu pełny telewizor samsung restartuje
Naprawa reduktora skrzyni biegów DAF 95XF: krok po kroku Przełącznik zespolony w quadzie 110 nie działa - co sprawdzić?