Co najmniej 460 W.
Srednia przyjemnosc,zeby ten silnik wymontowac,trzeba wymontowac cala konsole wraz z kolem kierownicy
Tam siedzi MOSFET typu 2SK 2506 lub podobny i niewiele wiecej. Wymienić :D Bezpiecznik termiczny jest sprawny. Odlutuj go czasowo, ale nie zwieraj punktów i sprawdz. Jeżeli dmuchawa ruszy, to tranzystor jest uszkodzony. Wczoraj naprawialem identyczny regulator koledze :D i oczywiście tranzystor. Jego radiator to ,,płetwa" umieszczona w strumieniu powietrza...
Ja stawiam na uszkodzenie opornika obrotów silnika nagrzewnicy. Pozdrawiam.
Witam Termostat pozostaw. Silnik ma określoną temperaturę którą powinien osiągać aby pracował prawidłowo. Nagrzewnicę zastąp wężykiem tak aby zachować mały obieg. Jeśli silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury to nawet ssanie Ci się nie wyłączy, nie wspominając już o szkodliwości spalania paliwa w zbyt niskiej temperaturze.
Wpiecie: silnik->webasto->nagrzewnica->silnik k Czy nagrzewnicę ma Kolega otwartą , czy otwiera ją climatronik . Pozdrawiam P.S .Proponuję podłączyć przez trójniki.
na zimnym silniku płun krąży w małym obiegu silnik nagrzewnica. poza tym w niektórych samochodach diasel stosuje się grzałki elektryczne. sprawdziłeś to o co pytałem ostatnio?
To że koło pasowe pompy się obraca to nie gwarantuje że pompa dobrze pompuje ciecz chłodzącą (oberwana turbinka -obraca się na wałku wewnątrz pompy).Czy po osiągnięciu temperatury silnika nagrzewnica dobrze grzeje?
Witam . Kable białe to najprawdopodobniej termiczne zabezpieczenie silnika . Niedawno montowałem całkiem nowe nagrzewnice co prawda wodne , ale też miały wyprowadzone 2 przewody z oznaczeniem T i z nich sterowałem stycznik załączający silnik . Pozdrawiam.
Mój kolega ma to samo jak doda gazu to ogrzewanie jest dobre.Probowaliśmy wszystkiego odpowietrzanie itd. i nic dalej to samo więc nie chcę Cię martwic ale na 99% masz zabitą nagrzewnicę.Podjedż na myjkę samochodowa albo gdzieś żebys miał dostęp do węża z wodą,odkręć oba przewody do nagrzewnicy i spróbuj ją przepłukać (przy okazji zobaczysz jakie ciśnienie...
W końcu, po raz któryś tam, wziąłem się za temat. Po pierwsze, zrobiłem przedłużacz do wtyczki, żeby mieć możliwość swobodnego operowania przy wyjętym wentylatorze. Po podłączeniu, regulator ustawiłem na najmniejszych obrotach. Oczywiście piski były słyszalne, a po zatrzymaniu ręką śmigła piszczało dalej ! :roll: . Przegląd robiłem wieczorową porą i...
Gdzie kupiłeś ten silnik ?
Mam taki rysunek z programu INFO-TECH nie wiem ile ci pomorze ale na pewno jest to coś http://obrazki.elektroda.net/87_12316781...
Można wymienić bez demontażu deski rozdzielczej. 1. Demontujesz schowek. 2. Odłączasz klemę masowa akumulatora. 3. Odkrecasz skrzynke bezpieczników za schowkiem i opuszczasz ja na dół, niczego nie musisz z niej odpinać 4. Potrzebujesz torx 20 wygięty i bita na 1/4 z grzechotką. 5. Wentylator jest na samej górze, największy problem jest z odkręceniem...
Clou sprawy jest naklejka z układem połączeń. Niestety nieczytelna. :cry: Spróbuj odtworzyć te schematy. Trzeba próbować szukać na stronie Siehl-Abegg po numerze katalogowym silnika. Silnik jest dwubiegowy. Pewnie trzeci bieg robiony jest jakimś "patentem". Do zmiany biegów potrzebny jest przełącznik kilku sekcyjny. Może sie uchował? Zakup falownika...
To silniczek krokowy - raczej małe szanse żebyś to wystartował na stole. Po montażu silniczka w układzie (w aucie) powinien on najpierw zostać nauczony, a potem znormalizowany. Bardzo często niezastosowanie się do tej procedury jest właśnie powodem niedziałania silniczków w układzie ogrzewania.
Prawdopodobnie uszkodzony rezystor redukcyjny obrotów dmuchawy, albo sam przełącznik. Może ten temat pomoże rozwiązać problem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
Opornica jest między silnikiem nawiewu a nagrzewnicą .Jest koloru czrwonego .
Jeśli masz klimatronik , to wszystko jest OK! W mijej Delcie II z klimatronikiem też tak jest. Po uruchomieniu, komp. włacza nawiew na szybę, potem w miare rozgrzewania się silnika zwieksz obroty dmuchawy i przełancza na nogi - oczywiście w trybie full automatic. Co do tych odgłosów po przekreceniu w stacyjce to własnie komp z klimatronika ustawia wszystko...
Witam trochę zdjęcie słabej jakości Czyli ten silnik ma 3 biegi Jaka pojemność kondensatora
17B to żółte złącze pod nakładką na słupku A przy lewej stopie kierowcy. Zdejm nakładkę i żółte złącze tam będzie (także białe ale interesuje Ciebie żółte). Przy 9tym pinie złącza będzie przewód białoczerwony. Może tam zaśniedziało? Dalej ten przewód wychodząc za złącza rozwidla się na zapalniczkę. Masz sprawne gniazdko prądowe? Jeśli tak to złącze...
Czy ktoś ma jakies sugestie odnośnie wykorzystania zwykłych swiec żarowych(tzn. z krytym elementem grzejnym (trzpieniowe)) w zastępstwie tych z otwartą spiralą grzejną do nagrzewnicy? Ile czasu powinna być właczona taka swieca przed załączeniem silnika?
Dopiero teraz przyjrzałem się zdjęciom - nie podłączysz tego sterownika do tej nagrzewnicy - tak aby wykorzystać jego możliwości - przynajmniej nie bezpośrednio. Masz sterownik do nagrzewnicy AC, a twoja to EC - czyli silnik sterowany napięciowo.
Nie ma znaczenia gdzie który podłączysz, gorący płyn ma za zadanie ogrzać grzejnik a którędy wpłynie to nieistotne
To farelka do środka skierowana w stronę nagrzewnicy. A przewody od silnika do nagrzewnicy w tym czasie można suszarką do włosów potraktować. Samochód odpalić by nagrzać płyn i wymusić obieg.
Witam. Polecam zakup falownika, używany już pewnie za mniej niż 300 zł. Regulator fazowy kiepsko nadaje się do sterowania silnikiem indukcyjnym, szczególnie z kondensatorem rozruchowym. Wczoraj widziałem na allegro nowy falownik LS 0,4 kW za 300 pln. Taki zakup odwdzięczy się długotrwałą i bezawaryjną pracą oraz płynną regulacją w pełnym zakresie, bez...
Układ silnika tak ale nagrzewnicy nie koniecznie . Zobaczysz co Ci wyjdzie w garnku . :D
Może ten uklad się nada, napiecie 12/24V, prąd do 10A http://www.elportal.pl/pdf/k07/04_02a.pd...
Tak klima manualna... Innej nie bylo w M49. W 2002 chyba jeszcze nie bylo M59. jest to mozliwe ze gdy jest zbyt niska temp. To klima się nie załączy?? Nie. Temperatura na poziomie parownika musialaby zejsc ponizej 2°C, co jest malo prawdopodobne, a po uruchomieniu silnika nagrzewnica na to nie pozwoli. ub brak gazu w układzie? Trzeba szukac... Brak...
Piec montujesz w obwodzie silnik - nagrzewnica, wg rys. nr 1.
Nie bywalo, takie dogrzewanie plynu badz powietrza w nagrzewnicy wnetrza jest specyficzne tylko dla silnika common rail. Oczywiscie samochod moze miec zamontowana niezaleznie nagrzewnice typu webasto.
Prawdopodobnie silnik przegrody nawiewów nagrzewnicy nie może znaleść pozycji krańcowej i przeskakuje na blokadzie. Potwierdzić to można tylko diagnostycznie reszta to zgadywanie.
Witam Ja przejechałem 340 tys. ani razu nie wymieniana pompa, to są pancerne silniki. Nagrzewnica nie grzeje, bo jest zapowietrzona. Zdejmij górny wąż nagrzewnicy. U mnie nie było sruby odpowietrzającej. Był przywieziony z zachodu w częściach jako składak takie czasy i miał pewne rzeczy nie konieczne jak orginał.
a malego obiegu (tego do nagrzewnicy) ten silnik nie posiada ?
Jestem posiadaczem Tolka 1L wersja z klimą i poduszkami powietrznymi. Ostatnio przestała działać mi nagrzewnica, pracowała tylko na 4 biegu. Wymieniłem regulator obrotów z opornikiem termicznym (ok.35 PLN ) który pracował kilka dni. Zareklamowałem go a w między czasie w starym regulatorze wymieniłem sam opornik termiczny (ok.3,5 PLN). Po zamontowaniu...
Mam problem z nagrzewnicą w lagunie 1,8 benzyna rocznik 1995. Chodzi oto że słychaać jak chodzi silnik nagrzewnicy, a nie ma wcale nawiewu tzn z żadnego otworu nie dmucha moim zdaniem jak powinno. Sterowanie nawiewem jes nie mechaniczne a elektroniczne.
Dokonałem pomiarów, i wyszło , że silnik nagrzewnicy 13 A, chłodnicy 12 A, żarówki H4 10 A, układ pokładowy 2 A. Sumarycznie 37 A, plus nagrzewnica elektryczna 77 A, sumarycznie potrzeba 114 A. Zmieniając H4 na Ledy, wtedy potrzeba około 107 A. Ale tylko wtedy jak wszytko się załączy, bo jak np nie włączy się silnik chłodnicy to spokojnie by starczył...
Witam, Odświeżam temat. Czy komuś udało się rozwiązać problem? U mnie również paliło bezpiecznik termiczny opornicy dmuchawy, dałem nieco większy i obecnie pali bezpiecznik w tablicy. W sklepie powiedzieli mi że to może być wina silnika nagrzewnicy. Czy jest to możliwe? Pozdrawiam
DD najszybsze obroty: Zasilanie 3u, 3v, 3w Mostki 3u+1v+2v, 3v+1w+2w, 3w+1u+2u YY pośrednie obroty: Zasilanie 1u,1v,1w Mostki 1u+2u, 1v+2v, 1w+2w, 3u+3v+3w D Niskie obroty: Zasilanie 1u,1v,1w Mostki 1u+2v, 1v+2w, 1w+2u Tak bedzie chyba ok.
Na przegrodzie silnika do kabiny idą węże do nagrzewnicy sprawdź czy obydwa są gorące po rozgrzaniu się silnika
Chciałbym regulować obroty tego silnika za pomocą potencjometru, ale powoduje to buczenie silnika. Jest to normalne zachowanie silnika. Jaki regulator obrotów powinienem kupić, aby silnik nie buczał i można było nim sterować obrotami wentylatora? Dla silnika indukcyjnego 1f ~ to może być ciężki temat, najpewniejszy byłby falownik lecz dużo zależy też...
Może być wina termostatu,najlepiej to sprawdzić w sposób - odpalasz autko rano zimne i po krótkim czasie musisz sprawdzić czy te grube węże od wody co idą do chłodnicy są ciepłe. Jeżeli obydwa równo się nagrzewają to termostat jest popsuty,a jeżeli jeden wąż jest ciepły,a drugi zimny to termostat jest ok.Termostat działa w sposób, że gdy silnik jest...
Z zamkniętym termostatem płyn lata po silniku i nagrzewnicy, z otwartym dodatkowo leci przez chłodnicę
Czy wie ktoś może, czy ta zębatka powinna się luźno kręcić na wałku silnika nagrzewnicy Sirocco typ 241? https://filmy.elektroda.pl/65_1699035757...
Wygrzana kostka łączeniowa koło silnika na podszybiu.P
Witaj. To zależy od tego ile będzie ważył ten "rowerek" jeśli jest to delikatna konstrukcja to myśle że wystarczy silnik z nagrzewnicy z 125p lub z wycieraczek. Pozatym jeśli zastosujesz silnik o dużym poborze prądu to bedziesz potrzebował konkretnego zasilania na akumulatorze to nie popływa zadługo. Widziałem taki "pontono-kajak" na silniczek z nagrzewnicy...
A gdzie dokladnie znajduje sie ten termik ? Dmuchawa przed padnieciem zalaczala sie cyklicznie co okolo 5 minut, pochodzila z minute i sie wylaczala. Wlasnie wygladalo to jakby ja odlaczalo jakies zabezpieczenie. Moze to wspomniany termin, tylko gdzie go szukac ? Pozdrawiam -- P4tryk
Zimny płyn w zbiorniku świadczy o braku obiegu czyli zamknięty termostat albo zapowietrzony jak masz powietrze na termos tacie to ci się nie otworzy. Ogólnie to masz dwa obiegi wody silnik nagrzewnica i otw term chłodnica tak w skrócie. Zbiornik nie będzie ciepły jak go konkretnie nie nagrzejesz jak będziesz miał chłodnica ciepłą to zbiornik też
Może masz zapowietrzony układ? Masz odpowietrznik na wężu nagrzewnicy w komorze silnika?
Odłącz przewody od nagrzewnicy w komorze silnika i połącz je ze sobą tak aby płyn nie trafiał do nagrzewnicy i zobacz czy dalej się grzeje, jeśli nie to coś nie tak poskładali przy wymianie.
Tak.
Z tego co widać do regulacji będziesz musiał użyć regulatora obrotów do silnika klatkowego. Musisz wziąć pod uwagę moc wydzielaną przez nagrzewnicę, ponieważ strumień powietrza chłodzi całe urządzenie. Zmniejszenie prędkości może skutkować przegrzaniem silnika a nawet w skrajnych przypadkach pożarem.
klapy nagrzewnicy w 407
Czy to B5 przed liftem czy jaki pasek. Sprawdź węże idące do nagrzewnicy wychodzą z silnika idą do góry do nagrzewnicy, obydwa powinny być mniej więcej równo gorące, jeśli jeden jest gorący a drugi zimny to masz zapchną nagrzewnice. Jeśli nagrzewnica jest dobra to może klapka mieszacza ciepło/zimno jest zawieszona. Zdemontowana klima nie ma wpływu na...
Czy to jest silnik nagrzewnicy wodnej?
Nie tyle pod co za schowkiem, dość wysoko ale sięgnie ręką od dołu.
Czyli czujnikiem zejdzie wszystko z silnika, nagrzewnicy itd?
Witam. Ogólnie jest to prosta konstrukcja. W układzie paliwowym jest pompa, która musi podać paliwo pod ciśnieniem 6,8 - 10 barów. Jest to konieczne do rozpylenia paliwa w komorze spalania w postaci mgiełki. Jeśli pompa jest sprawna, a kilka elementów wymienionych, to pozostaje do sprawdzenia ssak w zbiorniku oraz drożność przewodu paliwowego. Nic więcej...
Jedno pytanie - czy podczas pracy silnika nagrzewnica robi się gorąca?
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
No to pozostało posprawdzanie elementów ,pomiar uzwojeń silnika .
Nagrzewnica już naprawiona. Przycierała się zębatka na ślimaku. Trochę smaru rozwiązało problem. Dzięki za odpowiedź.
Najpierw trza się wsłuchać w wycie (trzaski) w radiu. Sprawdzić przy jakich urządzeniach słychać ten trzask (zakłócenia). Pierwsza czynnością jest zmiana uszkodzonych (zużytych) elementów na nowe. Jeśli to nie przyniesie efektów to trzeba poprzez odpowiedni dobór kondensatorów (gdzie trzeba dławików) zablokować zakłócenia przy źródle ich wystapienia....
Sterowana jest za pomocą przekaźników (z reguły 2) z modułu GEM, nie żadnym CANem. Grzałki elektryczne włączają się przy temp. zewn. nie większej niż +5*C i grzeją do osiągnięcia przez silnik bodajże 50*C Nagrzewnicę elektryczną trzeba włączyć w opcjach ustawienia modułu GEM urządzeniem diagnostycznym. Tu jest temat o nagrzewnicy https://forum.fordclubpolska.org/archive...
Witam moim problemem jest też ogrzewanie kabiny w toyocie Avensis 2.0 116 km . Ostatnio czyscilem nagrzewnice i była czyta ale problem jest w tym że jak zdjąłem dwie rurki wychodzące z silnika do nagrzewnicy nie leci w ogóle płyn . Gdzie może być problem bo już nie mam pomysłu
Skoro nie ma dmuchania to po co macać nagrzewnicę? Wentylator, jego silnik albo sterowanie padło a nie linki czy poziom płynu.
Tu jest sterowanie 0-10 analogowe. Zepsuty jest sterownik. Jest to silnik EC - tak dostałem info. Z jakimś wysokim zasilaniem. Pytanie czy się da podmienić sterownik bo serwis chce absurdalnie wymieniać razem z silnikiem.
Mam nadzieję że odpowietrznik przewodu nagrzewnicy odkręcałeś na odpalonym silniku?
Jak odkręcisz odpowietrznik na nagrzewnicy przy pracującym silniku i nie będzie się lał płyn to nie ma obiegu, czyli pompa.
silnik->webasto->reduktor->nagrzewnica->... Silnik-webasto-NAGRZEWNICA-reduktor.
jeżeli nic nie dmucha to w nagrzewnicy obok silnika od ogrzewania... troche zabawy cie czeka by to wymienic... powodzenia ! jakby cos potrzeba do e-36 to zapraszam - www.bmw-czesci.com
Masz problem z obiegiem - nie wiem kto to trójniki montuje jak to ma iśc silnik>nagrzewnica>parownik>silnik a u ciebie to albo parownik albo nagrzewnica nie ma obiegu dzięki tym trójnikom.
Jaki silnik ....czy auto ma z tyłu dodatkową nagrzewnice..
Odpal silnik i powinieneś mieć napięcie.Jeżeli po zapaleniu silnika pojawi się napięcie to masz uszkodzony sterownik silnika wentylatora nagrzewnicy .
Jak dotykam masy silnik nie pracuje
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Dlatego tak jak pisałem wcześniej - najlepiej testować bez termostatu, szczególnie o takiej porze roku. Plus test schładzania silnika nagrzewnicą i wentylator na zworkę.
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
odpaliłem auto i następnie uruchomiłem webasto żeby dogrzało silnik Tak się nie robi. Najpierw włączasz webasto a jak już nagrzeje to je wyłączasz i po całkowitym zatrzymaniu dopiero uruchamiasz silnik. Zależy też jak jest podłączone do instalacji chłodzenia silnika. Bywały wersje gdzie grzały tylko płyn w nagrzewnicy jak również takie gdzie grzany...
gdzieś przy silniku nagrzewnicy
Dziś wymieniłem chłodniczkę oleju. Jak się okazało kanał wodny był całkowicie zablokowany. Wymieniłem, zalałem nowym płynem i odpaliłem pojazd. Temperatura węży i nagrzewnicy rosła identycznie jak temp silnika. Gdy temp już dobrze wzrosła to nagle znowu zaczęło lecieć zimne powietrze z kratek. Mam takie wrażenie że otworzył się termostat i znowu zaciągnęło...
Najczęściej wypala sie styk (kabel zółty) na UCBIC'u,ale ty piszesz że napięcie dochodzi do opornicy.... Więc sprawdz czy na czarnym kablu silnika masz pewną masę,no i czy silnik sprawny.
Uszkodzenie sterowania klapkami w obudowie nagrzewnicy. Sprawdź czy dwa węże od nagrzewnicy(przy wyłączonym silniku dmuchawy) mają jednakową temperaturę,jeśli nie-zapowietrzony układ chłodzenia.
Żeby grzało to musi być przepływ ciepłego płynu chłodniczego przez nagrzewnicę a napisałeś że go nie ma.Sprawdzałes jaką temperaturę mają węże prowadzące do nagrzewnicy z komory silnika?Nagrzewnica założona nowa?Coś mi się wydaje że coś blokuje przepływ płynu przez nią.Jak już płyn gorący przez nią popłynie to jeszcze tylko pęd powietrza z dmuchawy...
Jaki poziom płynu, czy układ odpowietrzony, czy silnik osiąga temperaturę roboczą, czy węże od nagrzewnicy mają taką samą temperaturę i najważniejsze czy otworzyłeś w ogóle maskę ?
sprawdź czy są ciepłe przewody gumowe łączące silnik z nagrzewnicą (na ścianie grodziowej silnika i wnętrza auta)
Cały zawór jest plastikowy, dopiero później za pomocą oring łączy się z właściwą nagrzewnicą.
faza zasilania do brązowego w silniku neutralny zasilania do niebieskiego w silniku kondensator do niebieskiego i czarnego w silniku
Sprawdziłem silnik na nagrzewnicy otwiera i zamyka klapy więc to nie to. Może jakieś inne sugestie? Może ten układ trzeba odpowietrzyć ?
Przekaźniki: 1-pompa paliwa, układ podgrzewania paliwa 2-sterowanie silnika 3-nagrzewnica płynu chłodzącego 1 4-sprzęgło sprężarki klimatyzacji, przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 5-rozrusznik 6-wolny 7-wolny 8-nagrzewnica płynu chłodącego 2 9-wentylator chłodnicy- wysoki bieg 10-wentylator chłodnicy niski bieg http://obrazki.elektroda.pl/3103008900_1...
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
Witam Pacjent peugeot 307 SW 2.0 HDi Brak ogrzewania,grzeje się motor -termostat wymieniony -czujnik temp wymieniony -uklad (chłodnica,obwód silnika ,nagrzewnica ) wypłukana -odpowoetrzone na każdym razem Po 5 km komunikat o wysokiej temp płynu ,nie dociera ciepła woda do nagrzewnicy a co gorsze do chłodnicy Ktoś miał taki przypadek ?
Witam, Jeżeli dobrze zrozumiałem opis to masz problem z ogrzewaniem. Jeżeli tak to najpierw trzeba sprawdzić temperaturę płynu chłodzącego na silniku, na wejściu i wyjściu z nagrzewnicy.
Miałem to samo z masterem. Złej jakości paliwo zakleiło pompkę, która napędzana jest z silnika wentylatora. Rozkręć pompkę i ją wyczyść a wszystko wróci do normy. Możesz też wymienić paliwo i przeczyścić zbiornik ale ja tego nie zrobiłem
silnik nagrzewnicy musi działać bo działa na przekręconej stacyjce lecz po odpaleniu auta już po 5-8 sek zaczyna zwalnicć aż do 0
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
Układ grzewczy jest taki: Silnik -> nagrzewnica- pompka cyrkulacyjna- podgrzewacz - reduktor LPG- Silnik. Wskazówka temperatury ''idzie w oczach '' do góry. Ma to znaczący wpływ na Układ reduktora LPG.
Witam otóż w audi 80 2.0 LPG została zmieniona uszczelka pod głowicą. Sprawdzenie szczelności i bez rezultatów silnik, nagrzewnica odpowietrzona i po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka gdzie może być przyczyna?
Odprowadzenie (powrót) to przewód, który idzie z nagrzewnicy do pompy wody. Na przewodzie odprowadzającym z nagrzewnicy jest trójnik, który powinien być podłączony do zbiornika wyrównawczego. Jaki silnik wtrysk, gaźnik? Trójniki masz podłączone, czy zaślepione.
silnik nagrzewnicy mercedes silnik klapy nagrzewnicy silnik nagrzewnicy renault
radio fabryczny toyota corolla rozkręcić laptop lenovo canon pixma reset
nagrywarka samsung przecięcie matrycy
Toyota RAV4 2005 - Błąd P0506 - Niskie obroty biegu jałowego Bezpieczniki świateł w Mercedesie Sprinterze W906