Wg zdjęć to masz klimatyzację półautomatyczną SAC .Tam są dwa silniki krokowe jeden od rozdziału (nogi,kabina,szyba itp ) i drugi ciepłe zimne + silnik obiegu wewnętrznego . Ciepłe zimne tylko przez klapę w zespole nagrzewnicy - nie ma zaworu (nagrzewnica ciągle ma obieg). Bez mechanicznej ingerencji tego nie przestawisz . Przesyłam schemat do wglądu...
Nie każdy silnik pozwala w okamgnienie zmienić kierunek jego obiegu. Należy mieć na myśli inercję wirnika silnika przy jego wylaczeniu. Jeśli w okamgnienie zmienić kierunek obiegu silnika to z za inercje prąd wielokrotnie wezbierze i może jego zniszczyć.
Poszukaj pompę myjącą w sklepach internetowych oferujących części używane.Pozdrawiam.
Tak - obieg silnik - chłodnica - silnik.
na zimnym silniku płun krąży w małym obiegu silnik nagrzewnica. poza tym w niektórych samochodach diasel stosuje się grzałki elektryczne. sprawdziłeś to o co pytałem ostatnio?
najczęsciej tam stuka silnik serwomechanizmu klapy obiegu zewnętrznego.
Witam. Panowie czy jest jakaś opcja wyłączenia silnika klapki obiegu wewnętrznego? Na postoju włącza się co 15 minut i rozładowuje akumulator. A może czujnik jakości powietrza steruje tą klapką?
Jeśli obieg byłby w porządku to tylko wyjście miałbyś gorące po takim czasie pracy, na wejściu byłaby temperatura silnika. Wniosek: brak obiegu.
W tym modelu często pada silnik obiegu wewnętrznego.Po demontażu schowka z prawej strony można sprawdzić włączając guzikiem obieg wew czy klapa się porusza nad silnikiem wentylatora .Silnik nastawczy najczęściej pada w pozycji obiegu wewnętrznego.Możesz zablokować tą klapę albo wymienić silnik na nowy. Żeby było bardziej ciekawie są dwa albo trzy wersje...
Zielony-G89;czujnik temperatury świeżego powietrza Zielony z białym i fioletowy z żółtym-Potencjometr silnika klapy obiegu wewnętrznego zielony z białym-potencjometr silnika klapy obiegu wew.
Jeżeli chłodnica zimna a w kabinie ciepło to prawidłowy obiaw, zamknięty termostat silnik chłodzony małym obiegiem, pozdrawiam
Zapewne zamarza parownik klimatyzacji i blokuje przepływ powietrza z dmuchawy. Na próbę gdy nawiew osłabnie kliknij econ. Przyczyna to czujnik temperatury parownika zły odczyt lub wypadł z swojego miejsca. Drugą opcja to problem z silnikiem nawiewu obiegu wewnątrz - czasem tak się ustawia że blokuje przepływ powietrza.
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Tylko i wyłącznie silniki trójfazowe.
Bez termostatu płyn krąży po dużym obiegu więc silnik nie ma prawa się przegrzać zakładając, że reszta układu jest sprawna.
Przełącznik obowiązkowo należy wykorzystać 3 - pozycyjny - Lewo - Stop - Prawo . Przy użyciu 2 - pozycyjnego istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia silnika, ponieważ on ma inercję obiegu i momentalną przemiana kierunku obiegu wywołuje katastroficzne zwiększenia prądu przez uzwojenia . Zmieniać kierunek obiegu można tylko po pełnym zatrzymaniu silnika,...
Myślę że ze zdjęć też mało co będzie widać może ma na forum ktoś podobnego golfa nie daleko Ciebie .Zawsze to dokładniej i szybciej.
Wymiennik ciepła do podgrzewania oleju napędowego albo LPG od obiegu chłodzenia silnika.
Kolego zacznijmy ,że to co masz na naklejce,a co w rzeczywistości w przypadku chińskich silników klatkowych to dwie różne sprawy. Wstawisz coś taniego i dostępnego i również będziesz miał sprawny piec jak obecnie,przy uszkodzonym silniku. Warto spróbować ,bo w sumie 20-25 pln ,to nie 100-120 euro. Jeżeli się upierasz nad oryginalnym ,to zawsze możesz...
Jak już wcześniej napisał "płetwa" parownik jest zimny, a dokładniej ma temperaturę poniżej punktu rosy- dlatego skrapla się na nim para wodna z powietrza. Podczas pracy silnika parownik podgrzewany jest płynem chłodzącym z układu chłodzenia silnika i powinien mieć temperaturę praktycznie taką samą jak silnik- powinien być po prostu gorący. Jeśli tak...
Pardon, ale wygląda na to, że nie masz zielonego pojęcia o budowie i zasadzie działania suszarki z pompą ciepła. Rozważ usługe fachowca. Urządzenie ma swoje lata, może być wszystko, zapchanie ukłądu wymiennika, brak czynnika, uszkodzenie sprężarki, kondzia rozruchwego sprężarki, zatarcie silnika wentylatora obiegu powietrza (choć to już powinno wygenerować...
To chyba pokombinuję z pompą hydrauliczną,kompresor z jelcza,ekstra wydajność niestety cały na panewkach i dla tego potrzebne smarowanie. a po co do paliwa? przecież jest jeszcze takie coś co nazywa się wspomaganie w samochodzie, za bezcen kupisz pompkę do wspomagania, łopatkową , ma dużo większą wydajność niż zębata i najwaźniejsze że napedzana kołem...
silnik nastawczy obiegu klapy świeżego powietrza obiegu zamkniętego (v154) kod błędu 01596
Witam Termostat pozostaw. Silnik ma określoną temperaturę którą powinien osiągać aby pracował prawidłowo. Nagrzewnicę zastąp wężykiem tak aby zachować mały obieg. Jeśli silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury to nawet ssanie Ci się nie wyłączy, nie wspominając już o szkodliwości spalania paliwa w zbyt niskiej temperaturze.
bez robienia doktoratu o ich sterowaniu - masz uszkodzony silnik obiegu wew. - wymień na nowy i po problemie. Często się zawieszają - taki ich urok :-)
Witam na 99% padła pompka elektryczna , podczas pracy silnika obieg wymusza pompa silnika.
Dziurawe uszczelnienia silnika w obiegu oleju.
a malego obiegu (tego do nagrzewnicy) ten silnik nie posiada ?
Kolego, tak jak napisałem matiza znam tylko z zewnątrz. Nie wiem jaki jest układ przestrzenny układu chłodzenia i czy sam się odpowietrza. Tego czy wody nie wyrzuci tego też nie wiem, bo nie wiem co jest przyczyną, ale nie powinno do tego dojść na wolnych przy próbie o której pisałem. Możesz te próbę (a nawet radzę)wykonać przy zdjętych korkach na zbiorniku...
Witam ponownie. Wymienilem silniczek no uzywany sprawny i to samo. Po zalozeniu ladnie dziala ale na drugi dzien juz nie. Zarowno stary silnik jak i nowy dzialaja na baterii jak podpinam w domu. Po wlozeniu do auta szybko sie zacinaja.
nad silnikiem dmuchawy, do wymiany filtr pyłkowy i naprawy układ sterowania klapą
W przeciwieństwie do silników parowych znanych z lokomotyw czy rewolucji przemysłowej XIXw obecnie raczej wystepuje obieg zamknięty a nie "puszczanie pary w gwizdek" - para po wyjściu z silnika (czy turbiny) trafia do skraplacza a woda jest ponownie pompowana do kotła (czy wymiennika ciepła). Już w XIX wieku istniały parowozy z odzyskiem wody. Pierwotnie...
Uszkodzony górny termostat, dodatkowo niestety najdroższy silnik górnego obiegu... Zastanawia mnie ta różnica między ceną górnego a dolnego. ps. Silnik sprawny wystarczyło czyszczenie.
Sprawdzałeś czy chłodnica od razu się nagrzewa co oby oznaczało otwarty obieg?
odpaliłem auto i następnie uruchomiłem webasto żeby dogrzało silnik Tak się nie robi. Najpierw włączasz webasto a jak już nagrzeje to je wyłączasz i po całkowitym zatrzymaniu dopiero uruchamiasz silnik. Zależy też jak jest podłączone do instalacji chłodzenia silnika. Bywały wersje gdzie grzały tylko płyn w nagrzewnicy jak również takie gdzie grzany...
Ziłem jeździłem , wiec to odpada . U mnie był 2 - cylindrowy chłodzony obiegiem z silnika . Bodajże Kamaz ma to samo lub podobne ., :|
Przy tej cenie pompy to nie wiadomo co z tego wyjdzie, zobacz ile kosztują np. Interpump, ponadto może być potem z częściami zamiennymi. Wiadomo silnik spalinowy będzie cały czas chodził po nacisnienciu lancy załącza obieg ? Tu byś jeszcze potrzebował zawór bypass, o ile nie ma go razem z pompą.
Normalny. Na głowicy i tak jest dużo więcej. Silnik po wyłączeniu jeszcze odaje ciepło przez jakiś czas ale nie ma już obiegu płynu, stąd chwilowy wzrost.
Obstawiam pompę brak obiegu :D
Kolego jak dobrze widze czarna rurka ta z tyłu to odpowietrzenie skrzyni inaczej zwane odma powinna isc do filtra powietrza lub podobne miejsce a ta rurka w cylindrze powinna byc ze sruba a pod sruba sprezyna to jak mi sie wydaje napinacz łancucha rozrzadu
Czarne elektrody to wina uszczelniaczy jedyna częsta usterka w silnikach VW&Audi. Gdy samochód stoi olej ścieka po zaworze i spływa do komory spalania (zwłaszcza przez noc) i rano włączasz samochod i musi się spalić ten olej. Jest tak jeżeli z rury wydechowej wychodzi błękitny dymek. Ewentualnie może być to czujnik cieczy chłodzącej, ale małego obiegu...
Albo pompa hydrauliczna z manometrem i zaworem kalibrowanym w obiegu zamkniętym.
Jak odkręcisz odpowietrznik na nagrzewnicy przy pracującym silniku i nie będzie się lał płyn to nie ma obiegu, czyli pompa.
Witam- jeśli wywala płyn przez zakręcony korek to trzeba z kontrolować termostat czy puszcza po nagrzaniu silnika obieg płynu na chłodnice .--- jeżeli puszcza termostat na chłodnice i wentylator pracuje oraz nagrzewnica grzeje dobrze w środku to pozostanie do wymiany uszczelka pod głowicą (przed rozbieraniem należy stwierdzić zawartość spalin w płynie...
Najpierw musisz odgrzybić parownik, tam lęgną się te stworki. Dobrą chemię kupisz w każdej firmie zajmującej się klimatyzacją samochodową. Tą chemią spryskujesz obficie parownik. Następnie wymieniasz filtr kabinowy. Na koniec ozonujesz całe wnętrze, rurkę gdzie wylatuje ozon umieszczasz na podszybiu gdzie zasysane jest powietrze z zewnątrz. Włączasz...
Zatkane przewody,trzeba sprawdzić.Trzeba tez sprawdzić chłodnicę czy ma obieg.
Dźwięk niesie ze sobą stosunkowo niewielką energię. Co miałby napędzać taki silnik? Co dalej ze Stirlingiem? Silnik termo-akustyczny wykorzystuje obieg jak w silniku stirlinga. Doczytałem, że udało się zrobić silnik termo-akustyczny o sprawności 52% ! Silnik ma napędzać generator liniowy w postaci cewki w środku której przesuwa się magnes neodymowy...
Jeśli zamknę przepływ ręką to zadziałam jak termostat i obieg powinien być zamkniety tylko na chłodnicę a mały obieg powinien dzialać i nie powinnno wywalac płynu przez chłodnicę. Problem w tym ze płyn wyrzuca nawet jak zamknę przewód na zimnym silniku.I jeszcze wtedy jak zamykam przewód od termostatu do chłodnicy to zanika przepływ cieczy na tym cienkim...
Panowie, jeśli chodzi o przedwczesne awarie drogich podzespołów to w większości jest to specjalnie wadliwie zaprojektowane, to ma się psuć i musi się psuć, a na tym forum dobrze by było byśmy umieszczali instrukcję jak to uleczyć jeśli się da. Np w espace iv da się wadliwy alternator zastąpić zwykłym z laguny, w silniku 2,2 trzeba zachować obieg płynu,...
Nie myl termostatu odpowiedzialnego za obieg płynu w silniku, z tym który jest zamontowany na chłodnicy i załącza wentylator. Na 90% się zużył i styki mu się zawieszają i się nie wyłącza dlatego wentylator pracuje po załączeniu cały czas.
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Otworz maske silnika i szukaj urzadzen z napisem WEBASTO lub innych urzadzen wlaczonych w obieg ogrzewania . Moze to wyciek oleju lub plynu chlodniczego na rozgrzany kolektor wydechowy .
Ten piec dogrzeje kabinę w tym aucie za około 15 minut, jesli jest wyłączony zaworem obieg płynu na silnik, Najlepiej dołożyć ogrzewanie powietrzne do kabiny, a wodne zostawić na silnik. Pozdrawiam.
Jak ostatnio robiłem to aparat cyfrowy kosztował wypłatę - bo bym wam pokazał czym grozi niedogrzany reduktor. Szczerze nie wiem co sie dzieje. 1. Nie rozgrzany parownik przy zimnym silniku ale czynnym obiegu cieczy nie zamarzie, tzn jego temperatura nie spadnie wydatnie ponizej temp otoczenia. 2. II gen w jednym z moich pojazdow jezdzi od 2 lat "bez...
(at)kkknc Ale nie jest to dodatkowa funkcja. Tak samo jak w Webasto czy Ebarspacherach, to jest funkcja główna (grzanie płynu w obiegu chłodzenia silnika.
Kolego, Jeśli chodzi o otwory w cylindrze to nie jest tak prosto. Jest to wszystko bardzo uzależnione od planowanej mocy, stopnia sprężania, obrotów. Bardzo ważny jest również układ wydechowy, na przykład zdjęcie tłumika, które w czterosuwach pomaga, w dwusuwach wręcz szkodzi - spada moc i wzrasta zużycie paliwa. Polecałbym się trochę zapoznać z teorią...
Niejasno się wyraziłem. Chodziło o brak obiegu w układzie. Problem rozwiązany. Mimo wymiany pompy wody na nową to ona stanowiła o usterce. Wirnik posiadał wadę fabryczną. Pompa wymieniona na inną i wszystko wróciło do normy.
Witam --proponuję sprawdzić czy do układu chłodzącego nie przedostają się spaliny z uszczelki głowicy (może silnik był kiedyś przegrzany ) i wtedy przy zamkniętym obiegu mogą się umiejscawiać w nagrzewnicy tworząc poduszkę powietrzną!
Sprawdź czy silnik od obiegu nie jest zablokowany i czy jest sprawny.
Witam, czy ma ktoś może procedurę odpowietrzania układu chłodzenia Peugeot 508 hybryda? Po wymianie silnika elektrycznego wyskakuje błąd P0A35 - przegrzanie silnika elektrycznego. Pompka dodatkowego obiegu płynu wymieniona, dalej to samo. Układ przelany odpowietrznikami na alternatorze, chłodnicy, silniku elektrycznym, falowniku.
Po pierwsze włóż termostat nie wiem akurat jak jest w felicij ale część samochodów ma termostat który przy zimnym silniku ma obieg cieczy na silnik a przy zgrzanym silniku zamyka obieg silnika i puszcza obieg na chłodnice. Rozumiem ze włącznik termiczny wentylatora wymieniłeś? Jak nagrzejesz auto weź probówkę 12V i sprawdź czy się włączył czujnik, jeśli...
Uzwojenie silnika nie pracuje w obiegu wodnym.
to w normie czy spada? brak obiegu czynnika chłodzącego, pewnie termostat
Vr 61 to moduł rozszerzający o obieg mieszacza. Sam moduł nic Ci nie da bez VRC430 i sprzęgła hydraulicznego. Abyś był w 100% zadowolony i miał możliwość sterowania obiegami to powinieneś zamontować wspomniane elementy. Podłącz sterowanie pogodowe VRC 430 do kotła, podłącz VR 61 do kotła poprzez magistralę BUS, podłącz czujnik sprzęgła do wtyczki pogodówki...
No, może ciepły, niż gorący po 5km. Sprawdź kiedy powinien się termostat otworzyć w twoim silniku, obiegu... A na pewno nie przy takiej temperaturze. Pewnie nie domyka.
Mógł paść termostat, nie otwiera się i nie puszcza płynu na wielki obieg, na nagrzewnice. Gdyby padł termostat tak jak piszesz to nie było by możliwości jazdy, ale ogrzewanie by było i to bardzo dobre. Gdyby termostat nie "puszczał" płynu na duży obieg to auto po kilku minutach pracy by się gotowało. Węże do nagrzewnicy są podłączone z małego obiegu....
Niestety mechanika też (at)ritterx w jedną stronę łożyskowanie działa na filmie olejowym , a w drugą jak zwykłe łożysko ślizgowe (z odprowadzeniem oleju) Łożyska tego typu nie są porowate (jak np. w wentylatorkach , nie są "samo smarowne") To jest ten sam przypadek gdy silnik BLDC jest chłodzony umieszczonym na jego wale wentylatorem o niesymetrycznej...
wiosna idzie ... czas przemyśleń, udoskonaleń i zbierania oleju przed nami :) czy do podawania oleju nada sie pompa olejowa od samochodowego wspomagania?? bo taką mam czy musi być pompa olejowa od obiegu oleju w silniku?? Pablo - zbieram elementy :) pozdro syfolbrothers
W Tonero 50 pompy wody na oczy nie widziałem, więc nie wiem, czy tam jest jakiś odpowietrznik, a płyn wymieniałem ze trzy razy i nigdy nie było problemów z zapowietrzeniem... A w Tonero 50 siedzi nic innego jak nie 4Y. Ogólnie Toyota w manualu instruuje, by przy wymianie czy uzupełnianiu płynu chłodzenia rozgrzać silnik z odkręconym korkiem wlewu płynu,...
Witam. Rodzaj pracy określa równowaga termiczna uzwojeń. W celu przedłużenia czasu pracy S3 do S1 trzeba zapewnić bardzo mocne chłodzenie silnika. Dobudować specjalne osłony i zastosować wymuszony obieg medium chłodzącego. Cały zabieg jest ekonomicznie nieuzasadniony. Taniej kupić odpowiedni silnik. Pzdr.
01809 - Silnik nastawczy klapy temperatury lewy V158 00710 - Silnik nastawczy klapy rozmrażacza szyby i nawiewu na nogi 01274 - Silnik klapy obiegu wewnętrzny/zewnetrzny V71 https://obrazki.elektroda.pl/7831922600_... https://obrazki.elektroda.pl/7831922600_... Dodano po 9 Czynnik jest czy nie było sprawdzane.?
Wtyczka to konektor izolowany. Należy sprawdzić multimetrem czy wentylator otrzymuje zasilanie 230V i dopiero wtedy można naprawiać złącze. Sam silnik wentylatora sprawdzić napięciem zewnętrznym czy w ogóle pracuje.
Silnik M52 ma dosyć fajny obieg cieczy i należy to uwzględnić podobnie jak i zawory odcinające nagrzewnice. Po drugie trzeba stwierdzić czy reduktor jest faktycznie zimny czy tylko czujnik tak zapodaje.
Dolny wąż od chłodnicy ciepły po dogrzaniu silnika? Jest obieg płynu czy termostat lekko się otwiera i nie ma obiegu?
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Dzialanie termostatu:podczas rozgrzewania silnika termostat jest zamkniety,doplyw do chlodnicy jest zamkniety,plyn krazy w obiegu blok silnika-pompa-blok,kiedy plyn osiaga temperature ok 95st.C termostat zaczyna otwierac sie powodujac przeplyw przez chlodnice i poprzez przymykanie i otwieranie utrzymuje tem. plynu-silnika ustalona przez producenta(ok.90-100st.C)....
1. Zamknij samochód i poczekaj 10min (wyłączenie wszystkich sterowników) 2. Otwórz samochód i uruchom silnik 3. W ciągu 5s od uruchomienia silnika wciśnij jednocześnie przycisk AC i wewnętrznego obiegu powietrza
Normalna temperatura pracy silnika powinna być utrzymywana przez układ chłodzenia w granicach 90 st.C. Duży obieg (przez chłodnicę) włączany jest przez termostat jak silnik osiągnie temperaturę ok. 80 st.C.
Możliwe ze jest za krótki. Coś około 4,5 litra. A co do bmw z nadmuchu czuć że leci gorące powietrze? Jeśli tak może czujnik nie działa. Ale jeżeli bez przerwy zimny to termostat do wymiany możliwe ze przepuszcza na duży obieg i przez to silnik nie może się zagrzać.
Problem z agregatem Hulsteins rozwiązany. Okazało się że zawór na obiegu układu chłodzenia silnika przepuszczał gorący płyn do parownika.
V71 - to silnik klapki obiegu wewnętrznego - sprawdź przy okazji czy działa.
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
To może być też pompa wodna. Nie ma obiegu, silnik się grzeje.
A czy ten sterownik nie wyświetla numeru błędu ? Do głowy przyszło mi że nie działa elektryczna pompka obiegu cieczy chłodzacej i piecyk wyłącza się z powodu nadmiernego wzrostu temperatury. W czasie pracy silnika obieg zapewnia pompa cieczy chłodzącej w silniku i wszystko jest OK.
Tak jak Robo napisał (i nie tylko), jest tylko i wyłącznie jeden, jedyny powód nie dogrzania silnika (oczywiście, jeśli czujki sprawne - tyczy się każdego silnika, poza Galaxy i Sharan-em), to: Musi przeciekać płyn do dużego obiegu
Silniki są chłodzone wodą morską przez wymiennik ale na podgrzewacz jest obieg silnika czyli glikol.
Masz tam dwa silniki od obiegu zamkniętego?
marcincar77: Ponawiam pytanie. To w Polonezie ATU GLI są dwa obiegi płynu chłodzącego silnik :?: Mały obieg i duży obieg :?: Tak jak chyba w 99,99% silników chłodzonych cieczą...
Czy ten silnik będzie pasował https://czesciagd.pl/electrolux-pompa-ob... ? Absolutnie nie - taki może być https://north.pl/karta/silnik-pompy-odpl... Nie zwracaj uwagi na nazewnictwo.
Mam ten sam problem w VW T4 - stawiam na termostat. Caly czas otwarty chlodzi silnik pelnym obiegiem - podczas jazdy chlodnica odprowadza cieplo znacznie lepiej niz przy postoju, stad ten efekt.
Zimny płyn w zbiorniku świadczy o braku obiegu czyli zamknięty termostat albo zapowietrzony jak masz powietrze na termos tacie to ci się nie otworzy. Ogólnie to masz dwa obiegi wody silnik nagrzewnica i otw term chłodnica tak w skrócie. Zbiornik nie będzie ciepły jak go konkretnie nie nagrzejesz jak będziesz miał chłodnica ciepłą to zbiornik też
Witam, ten czujnik ma za zadanie wymuszenie (po przez włączenie wentylatorów na zgaszonym silniku) obiegu, żeby na czujniku temperatury (na wężu) nie była za wysoka temperatura wody. Miałem dość duży problem z odpalaniem i pomagało tylko i wyłącznie odpięcie na chwilę czujnika temp.
A ja zapytam: Po co ci to? Aaaaa, żeby odpalić. I co dalej? Dalej otworzy się zawór na obieg z silnika i zimny płyn błyskawicznie ostudzi parownik, sterownik zamknie obieg z silnika, podgrzewacz dogrzeje, otworzy obieg z silnika, znowu ostudzi parownik i ciekawe ile razy to się zdarzy i czy w jakimś momencie parownik nie zamarznie. Jeśli już koniecznie...
Brak obiegu cieczy przez nagrzewnicę na przykład.
Mogę się mylić (mam identyczny silnik w innym peugeocie) ale silnik VTI nie ma typowego termostatu z mieszkiem który otwiera się w miarę rozgrzewania. Tutaj tzw kalkulator silnika wylicza i otwiera elektrycznie zawór na duży obieg silnika.
szukaj kolektora wydechowego pod nazwa Delfin jak nie to rura w rure plaszcz wodny i pompa zaburtowa podlaczona do obiegu przez tlumik mozesz to owinac wata i sreberkiem grubym. a nawet chyba na statkach byly na agregatach c330
chyba źle zrozumiałeś termostat powinien otworzyć się kiedy temperatura silnika w małym obiegu czyli (silnik,nagrzewnica + parownik) dojdzie do ok 80-90 stopni następnie otwiera się termostat i działa duży obieg ( mały obieg + chłodnica) po to aby schłodzić wiadomo jak samochód jedzie chłodnica chłodzona jest powietrzem jak auto stoi w korku jest wentylator...
Witam pierwsza kłania ci się diagnostyka z naciskiem na czujniki położenia wału i wałka rozrządu, jeżeli nie jesteś w stanie tego ogarnąć to tylko garaż ci pomoże z mądrym diagnostą a nie naciągaczem.Sprawdzić trzeba dlaczego temperatura tak skoczyła, wina może leżeć po stronie nieotwierającego się do końca termostatu.Przy nagrzanym silniku sprawdż...
... Część reduktorów posiada dysze obiegu wewnątrz i nie podlega regulacji. (i tak jest najlepiej) Jest najlepiej pod warunkiem że silnik potrzebuje tyle gazu ile przewidział konstruktor parownika. Gdy silnik jest np dużo mniejszy od ,,modelu teoretycznego" to albo robią się jaja z regulacją alb przepala więcej gazu, szczególnie w warunkach miejskich.
Podczas obracania silnika rozrusznikiem opory ruchu będą większe przy większej szczelności tłoka z cylindrem i zaworów. Stąd ocena stanu silnika, stopnia sprężania, poprzez obserwację obciążenia rozrusznika, a właściwie odpowiadającego mu spadku napięcia akumulatora i prądu rozruchowego. Czujnik cęgowy zakładany na przewód zapłonowy 1 cylindra służy...
aster silnik obieg krótki obieg brotje obieg
zamiennik sterownik wyłącznik różnicowo prądowy zasada uszkodzony sensor
toyota mirai zasilacz serwerowy zalaczenie
Jak zresetować kocioł gazowy Beretta Ciao AT? Kody błędów 0123, 0301, 1693 w Passat B5 2.5 TDI V6 4Motion