Witam wtrącę się ale silnik w euro 3 waży ok. 1080 a skrzynia bez retardera ok. 420 z retarderem ok. 470 kg Pozdrawiam.
Uruchom silnik podnieś maskę i na jałowym powinieneś słyszeć syczenie w okolicy serwa jeśli dziurawe.
Z tego co pamiętam ze szkoły to powinno być tak: Jeżeli cięzarek waży X to naciska na podłoże z jakąś siłą Fx żeby go podnieść trzeba tą siłę conajmniej zrównoważyć. O ile dobrze pamiętam to to będzie: Fx=masa*przyspieszenie_ziemskie i wyjdzie w niutonach. Teraz należało by policzyć jaką siłę rozwija silnik przy takiej średnicy kółka: 500mNm=0,5Nm....
Silnik musi wytworzyć moment aby podnieść jakiś ciężar. O jakim śmigle mówisz?? O ramieniu podnoszenia ciężaru??
Odpowietrzanie układu wykonuje się za pomocą programu diagnostycznego w funkcjach "regulacje" Co do problemów jakie opisane są w pierwszym poście to przyczyny są różne. Pierwsza z nich to źle ustawione potencjometry na osi tylnej oraz na przekładni kierowniczej. W parametrach trzeb zobaczyć jakie są ich odczyty a następnie wyregulować w taki sposób...
Sprawdź jaki wpływ ma wilgoć na przewody. Odpal silnik, podnieś maskę i spryskiwacz do kwiatków w dłoń i sprawdź czy jak psikasz po przewodach WN to zaczyna przerywać.
potter192 w a4 masz jeszcze z przodu (od rozrzadu) dodatkowa podpore. Należy po rozkręcać ją i swobodnie bedziesz mógł unieść silnik.
SB4 bezpiecznik 5A w komorze silnika
Wlej troszkę oleju silnikowego do każdego cylindra. Przerwy na świecach można zmniejszyć na 0,6 mm. Sprawdź czy się olej w silniku nie podniósł.
Prawdopodobnie "zgubiła się" gumowa rolka (tulejka), która była na wałku silnika i stąd nieco inne przełożenie. Mogła też zesztywnieć i masz poślizg. Dobierz coś pasującego na wałek.
Podniesienie mocy w tym silniku to nie problem , bardziej bym się martwił o skrzynię - jak długo wytrzyma , tym bardziej że multitroniki nie są mocnymi skrzyniami. Podniesiesz moc ale też moment i przez to możesz przyśpieszyć jej koniec. Gdybyś miał tiptronika to inna sprawa , bez problemu.
Zgaś silnik , podnieś przód i kręć kierownicą aż będzie skręcało bez uruchomionego silnika.
Może był jaki Motodoktor wlany i było dobrze... na wolnych obrotach masz mieć ok 0.8-1Bar na rozgrzanym silniku a na podniesionych obrotach >2000 ciśnienie powinno być ponad 2bar. Zresztą znajdziesz te dane na necie.
No, ale jak padł moduł, lub silniczek, to jak podniesiesz szybę ? Przewody w środku, to trzeba się do nich dobrać i posprawdzać czy silnik dostaje zasilanie. Napięcia dochodzące do modułu sprawdziłeś ? Moduł z silniczkiem może podmienisz z drugich drzwi, pewnie trzeba tylko uważać żeby się nie rozwinęła linka z rolki, szczotki, i magnes halotronu ??...
Moment możesz też policzyć z takiej zależności. Podniesienie 300 kg na wysokość 0,1 m w czasie 1 sekundy wymaga 300 W mocy. Moc na wale silnika to iloczyn momentu obrotowego i prędkości obrotowej silnika: P=Mxn Skoro wiesz jaką prędkość obrotową musi mieć silnik aby uzyskać wymaganą szybkość podnoszenia i znasz też wymaganą jego moc to łatwo możesz...
RitterX napisał: Silnik elektryczny podobnie jak generator może spokojnie podnieść dorosły mężczyzna. Ta, jasne piątek ci się przedłużył, nie wywietrzało ci jeszcze? To zapraszam do siebie akurat będę demontować silnik od sprężarki. To mała sprężarka w asortymencie tego producenta. Więc i silnik waży zaledwie 265kg. Elektryczny silnik. Podniesiesz...
Witam. Czy jest możliwość podniesienia obrotów VCDS w silniku BDK Golf SDI. Opisane sposoby nie działają VCDS nie przyjmuje loginu 12233. Pozdrawiam Grzesiek
Pisałem z sarkazmem. O pracy silnika pisałem ogólnikowo. Proszę nie łap mnie za słowa. Chodzi mi o to że producenci starają się w nowoczesnych silnikach podnieść ciśnienie wtrysku, bardziej go rozproszyć zwiększyć ilość doprowadzanego powietrza, żeby uzyskać lepsze efekty zarówno w dziedzinie ekonomi jak i mocy. Nie wierzę i tak szybko nie uwierzę w...
Napięcia się zgadzają więc rezystor nie jest potrzebny. W instalacji samochodowej 24V po odpaleniu silnika napięcie się podniesie do 28V ale to chyba przewidział producent LED-ów.
Było już gdzieś na forum. Być może jako ford seria 70. Jeśli nie znajdziesz to jutro wrzucę.
Kolega wrzuci zdjęcie kosiarki od spodu z widokiem na silnik (podnieść).
CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
Podnieś lewarkiem silnik od strony rozrządu - odprężysz poduszkę i jak to ta to drgania ustaną. Najczęściej siada ta od rozrządu.
Zdarzało się zielone pod skrzynką bezpieczników pod maska - trzeba podnieść. Daj kod silnika lub moc to mam gdzieś kawałek schematu. Masa z ECU (86/85) plus po zapłonie na przekaźniku pompy.
Zamontuj silniki do kosiarki. Załóż filtr powietrza, zamontuj nóż, podnieś obroty i sprawdź jak pracuje.
Witam. Nie tak dawno robiłem SWAP w CC700 na 1,1 od SCS także postaram się pomóc ;) 2. Wybierak pasuje, po odkręceniu starego w karoserii masz cztery plastikowe kołki, które należy wyjąc aby przykręcić nowy wybierak. Jedynie co nie pasuje te ten fartuch ochrony w kabinie, tutaj albo przykręcić wkrętami albo kombinować. 3. Zmierz kompresje. 4. Sam silnik...
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Czujnik temperatury chłodziwa jest /patrząc na silnik po podniesieniu maski/ po lewej stronie silnika od strony grodziowej .
Voltomierzem podczas pracy silnika. Po lekkim podniesieniu obrotów silnika napięcie na akumulatorze powinno ustabilizować się na 14,1-14,5V
Im większe koło na kompresorze tym będzie miał mniejsze obroty i co za tym mniejszą wydajność .Większe koło na silniku podniesie obroty kompresora. Duża średnica kół nie przeszkadza ważne aby różnica między kołem silnika a kompresora nie była drastycznie różna bo jednak musi byc jakiś sensowny kąt opasania. Ja bym zrobił to inaczej .Można głowice sprężarki...
Są filmy na YouTube jak zweryfikować łożysko, poprzez sprężynę amortyzatora patrz ruch koła, luz, jazda z wyłączonym silnikiem., podniesienie jednej strony przodu auta i praca skrzyni biegów z zapiętym biegiem - patrz ruch półosi, Zakład naprawy skrzyń biegów może to zdiagnozowac po jednej jeździe testowej. Geometria do sprawdzenia i długości - blacharz...
Ja u siebie mam ramę 21" i silnik mieści się bez problemu. Nawet miejsca jest sporo na gaźnik lub mogę bez problemu podnieść silnik do góry.
Kolego, zadałeś zbyt ogólne pytanie. Bo od rodzaju paliwa, przez kształt tłoka, po masę koła zamachowego, punkt zapłonu - zależne są maksymalne obroty. Kształt i rodzaj wydechu też jest bardzo istotny Czyli sama zmiana czasu otwarcia okien nie spowoduje zmiany maksymalnych obrotów i mam rozumieć ze jeśli okienkami nastroje cylinder jak podaje to książka...
Czy silnik po podniesieniu koła ma takie same objawy czy tylko pod obciążeniem? Wchodzi ładnie na obroty? czy ma to miejsce na ciepłym silniku czy nie ma to znaczenia?
kolego chcesz podnieść obroty silnika na biegu jałowym czy podnieść moc silnika ?
Jest to realne niestety, ale kiepskie materiały powodowały, że taki silnik z podniesioną mocą wytrzymywały bardzo krótko. Jak mnie pamięć nie myli, to nawet były zestawy z chłodzeniem wodą do silnika WSK 125.
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
Chciałbym się dopytać. Olej z turbiny dostawał się do silnika z powietrzem i to podniosło obroty silnika. Podniesione obroty - większa dawka paliwa z pompy. Jak się odetnie wąż powietrza z turbo (tym samym olej) to obroty spadną? I dlaczego nie można go było wyłączyć z poziomu stacyjki?
Sprawdź poduszki silnika i skrzyni , ale nie wzrokowo tylko odkręć śruby od np. silnika i podnieś lekko silnik i dopiero ręką sprawdzisz poduszkę.
no tak są dwa wyjścia albo podnieść silnik albo sanki w dół silnik musiał by pójść sporo do góry aby mieć podejście do tej śruby nie wiem czy da się tyle podnieść
Są przecież metalowe osłony silnika - trzeba zamontować. Co do podniesienia, to są tuleje dystansowe, dla skody mają numer 1J0412311/O.
Pojeździ jak najbardziej. Po prostu potrzebujesz pakiet o większej pojemności. Prąd oddawany przez akumulator zależy także od pojemności. Zatem przy słabszym pakiecie wystarczy podnieść pojemność.
Załóż ściągacz, dokręć śrubę, podgrzej koło w okół osi, oczywiście z umiarem, i uderz młotkiem w śrubę ściągacza. Najlepiej, gdyby ktoś wtedy próbował podnieść silnik, trzymając za ściągacz. Koło jest na stożku, więc powinno zejść. Jeżeli ktoś wbił tam śrubę, to prawdopodobnie i tak są uszkodzone gniazda na klin,
Dostęp do świec- vw bora 1.6 benzyna. Najpierw trzeba chociaż podnieść kolektor ssący.
i jeszcze jedno.. iglicę może założyłeś na ostatni rowek, ewentualnie możesz spróbować ją podnieść
Witam, mam pytanie czy można podnieść obroty silnika 2,5 crd Voyager przy pompie wtryskowej, czy to można zrobić tylko przez komputer?
Silnik klapy?Na pewno?-Wystarczy podnieść maskę i włączyć zapłon-silnik powinien zamknąć i otworzyć klapę(jest sprawny)W tych autach kolektory padają(wycierają się tulejki). Silnik w serwisie polskim-ok.980zl.Kolektor-1800zł. Kolektor z silnikiem w serwisie niemieckim-ok 1300zł jak dobrze pamiętam. (Jakby kolega potrzebował to mam jeden jeden nowy i...
Witam ,a sprawdziłeś poduszkę silnika która jest na prawym nadkolu ? może jak zmieniali rozrząd podnieśli silnik w górę prawą stroną żeby dostać się do rozrządu i gdzieś przegięli itp wydech który teraz rezonuje /sprawdź wieszaki tłumika/ Dodano po 17 Wydaje mi się że nie jest w 100% dobrze ustawiony rozrząd bo otwór blokowania ma tworzyć kąt 70 stopni...
Ruch tej dżwigni powinien załączyć i rozłaczyć silnik. Jeśli tego nie wykona cisnienie ze zbiornika to może znaczyć że 5 bar nie wystarczy by podnieść tą dzwignię i rozłączyc silnik przy minimalnym ustawieniu prestostatu .
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
Mam model 3D oraz fizyczny wyrób (wstępny "prototyp" bez kół zębatych i silniczka). Co do przekładni wiem, że ma działać na przełożeniu 1:5. Czas podnoszenia ("otwierania") skrzynki przewidziany jest na około 5 sekund. Odległość między oznaczoną osią obrotu a osią, w której łączone są elementy krzywki to 65 mm (w sytuacji jak na rysunku, czyli "zamkniętej"...
Lekko zaniżona moc (większe obciążenie silnika), podniesione obroty biegu jałowego, wyczuwalne lekkie wibracje na postoju, zdarza się też załączenie wentylatora chłodnicy. Zaleca się w tym czasie podczas jazdy trzymać samochód na wyższych obrotach.
Trop był dobry, ale w tym silniku (D3) nie widzę tej rurki. Znalazłem jeszcze, taki objaw, że jak ścisnę rurę łączącą intercooler z silnikiem i podniosę obroty silnika na ok. 3tys, to bez problemu mogę ją utrzymać ściśniętą. Porównałem z drugim takim samym silnikiem i tam już nie mogę jej utrzymać.
Jedyny sensowny sposób na zwiększenie mocy silnika to podniesienie obrotów i zmiana przełożenia. Żeby to zrobić nie zmnieniając napięcia zasilania, przewijasz silnik drutem o większym przekroju (mniejsza ilość zwojów). Aby przeróbka miała sens, regulator bldc musi pozwolić na większe prądy, co zazwyczaj jest ograniczone konstrukcyjnie. Napisz coś więcej...
Zmiana parametrów przełącznika.Modyfikację progu przełącznika można zawsze wykonać postępując w następujący sposób: Włączyć zapłon bez uruchamiania silnika i odczekać 5 sekund. Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon i uruchomić silnik przytrzymując przełącznik. Czerwona dioda pulsuje kolorem czerwonym. Uwolnić przełącznik i podnieść obroty silnika do żądanego...
Ale jak to ma pracować często to może lepiej mu te napięcie obniżyć, od tak profilaktycznie. Kwestia "pracować często" jest niejednoznaczna. Bo np. dla silników indukcyjnych ważniejsza jest liczba łączeń w określonym czasie niż np. praca ciągła. Dlatego zawsze doradzam, by silnik dobierać do potrzeb, a nie szukać zastosowania do silnika znalezionego...
impulsator znajduje się w skrzyni od strony układu kierowniczego wymiana trochę trudna trzeba zdemontować jedną poduszkę silnika od strony układu kierowniczego następnie podnieść silnik wraz z skrzynią do góry i przeciągnąć całość do przodu inaczej nie ma możliwości całkowitego wykręcenia impulsatora do wymiany
Pompa jak nie wyrabia z uzyskaniem ciśnienia, powinna po zwiększeniu obrotów silnika działać już normalnie. Czy podniesienie obrotów silnika powoduje przywrócenie działania układu kierowniczego ??
I tu masz problem. Silnik nie dogrzany i dlatego trochę spalanie podniesione.
Można tak:http://www.elektroda.pl/rtvforum/top... wzroscie pradu silnika automatycznie podniesie czestotliwosc przemiennika , a nie odwrotnie zmiejszyć czestotliwość aby zmiejszyć prąd. Dodano po 2 http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 7 Jeszcze raz czytam, chyba źle zrozumiałem, czy chodzi...
Pierwsza ton dziesiątki druga jedności zresztą na tej stronie jest dobrze wytłumaczone.... Mam się czym martwić czy olać to Podnieś maskę silnika i zajrzyj... czy wtyczka spadła, kabel przetarty lub wymień na dobry...coś zrób...
Jest to bardzo trudne ale możliwe trzeba otkręcić poduszki silnika podnieść silnik maksymalnie do góry odkręcić miskę opuścić ją i wtedy odkręcić pompe olejową spuścić ja do miski i razem z miską zdjąc a jeszcze wał korbowy ustawic tak aby korbowody były w tej samej pozycji czyli jak najwyżej
Wczoraj odkręciłem śrubę z magnesem pod filtrem trochę opiłek było, wyczyściłem filtr, założyłem nowy oring pod dekiel i podnośnik po uruchomieniu silnika podniósł. Czyli problemem był oring. Pompa ciągła lewe powietrze przez niego. Mam nadzieje ze to koniec problemów. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Ten przycisk to jest ssanie i ma się podnieść i tak zostać po dodaniu gazu.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Na zimnym i wyłączonym (np. po nocy) silniku powinien pokazywać temperaturę otoczenia ale już po kilku minutach pracy silnika odczyt może się znacznie podnieść. Jeśli chodzi o "odpalanie" to o wiele większe znaczenie ma czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
U góry , po lewej stronie silnika , patrząc po podniesieniu maski.
Na zapłonie nie działa? Tam jest chyba taki sam system jak VW pompa od zawieszenia jest elektryczna to po co odpalać.
Jak podejrzeważ uszczelki kolektora ssącego lub nieszczelność na dolocie to najprostszym sposobem jest popsikać plakiem na pracujacym silniku w okolicach kolektora dolotowego, jeśli silnik podniesie obroty (zmieni się praca silnika) to masz nieszczelność co będzie przyczyną nierównej pracy silnika.
szczelnosc dolotu sprawdzisz psikajac plakiem po kolektorze podczas pracy silnika ,podniesienie obrotow samoistnie dowodzi o nieszczelnosci elementu
zacznij od diagnozy to podstawa, jesli silnik podniósł obroty i miga kontrolka to weszedł w tryb awaryjny
miejsce może być różne. włącz silnik podnieś maskę i spróbuj się wsłuchać. Mógł gdzieś przewód pęknąć.
Niestety tak się nie da. jeżeli chcesz zwiększyć ilość obrotów musisz zastosować przekładnię. Oczywiście przy założeniu, że napięcia już się nie da podnieść
Ja równierz miałem problem z pracą na zimnym silniku. Podniosłem temp. przełączania na 40 stopni i wyregulowałem ciśnienie na reduktorze i wszystko OK.
Jaki silnik? Masz klimatyzację?
Tuner zapewne to by zrobił ale czy podejmie się operacji na zepsutym silniku ?? Czy nie prościej naprawić silnik niż wstawiać protezę ?
Taki stukot potrafią wywołać w swoim samochodzie. Wystarczy podnieść ciśnienie na listwie 4 razy.
Astra F, czy G? Ewidentnie problem z elektryką Odpalić silnik, podnieść klapę i nic tylko w ciemną noc latać ze spryskiwaczem od kwiatów, gdzieś się zaiskrzy :D
... Co do silnika - nie sądzę by podniesienie mocy o te 100 W jakoś drastycznie go mordowało ... Muszę to sprawdzić organoleptycznie ile można podnieść mocy aby bezpiecznie jeździć. Mam taki jeden silnik na testy który mogę nawet spalić :). Zwykłe silniki są w miarę tanie więc mała strata :D. Mam też obecnie dwie hulajki klientowskie M365 z małym przebiegiem...
Jest procedura. -Silnik ponad 80 st, brak błedów, na biegu jałowym. -nastawy podstawowe, kanał 001. Silnik podniesie obroty do 1400rpm ( nie zrobi tego jak są błędy przepustnicy lub jest za zimny) -wtedy ustawiać ( jest zablokowana funkcja dynamiczej regulacji KWZ)
Jest regulacja ale do rozwiązania jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby?
Akumulator 3,7V. Szukałem silniczków, wymiary pasują, jednak obroty są podawane różnie, np.: 48000-52000, 51000. Nie wiem, ile powinno być, żeby mi ten jeden silnik nie podniósł przypadkiem mocniej jednej strony drona.
W jaki sposób podniosę klapke bez napięcia? Sama ma się podnieść - przecież o to Ci chodzi - prawda? Tak.W jaki sposób silnik rano podniesie klapke skoro na wyjściu od czujnika zmierzchowego nie będzie napięcia? Czujnik zmierzchu działa na zasadzie załączania oswietlenia wieczorem -podając napięcie i wyłączania rano.Ja natomiast rano potrzebuję podac...
Żeby nie zrobić krzywdy dla silnika musisz w takiej sytuacji podnieść w górę wolne obroty ale i tak bez warsztatu się nie obejdzie, może pompa, może panewki, możemy zgadywać a w warsztacie kilka pomiarów wyjaśni wszystko. Ewidentnie spada ci ciśnienie oleju w układzie smarowania jak nagrzeje się silnik.
Sterowane unipolarnie, na wyjściu podłączonego toroida daje coś sinusoidopodobnego, gdzieś tak od 20 Hz Unipolarne? Transformator sieciowy żeby dobrze działał powinien mieć składową stałą równą zeru, transformatory do pracy ze składową stałą mają szczelinę w rdzeniu. Ciekawe, czy dałoby się zejść niżej? Ze spadkiem częstotliwości proporcjonalnie musi...
To twoja wiedza na temat tuningu jest cienka,nikt nie uzyska tyle mocy bez ingerencji w mechanikę silnika,a Tobie się wydaje że soft załatwi sprawę. :not: :crazyeyes:
Najprościej to chyba silnik od wycieraczek samochodowych. Na Aliexpress znajdziesz silniki o różnych mocach i najróżniejszych przekładniach - do wyboru do koloru. Kwestia przeniesienia napędu z przekładni na wał podnoszący blat, no i oczywiście mocowanie silnika, sterowania, zasilacza...
Potrzebny jest VAG i ( koniecznie) lampa stroboskopowa o regulowanym opóźnieniu błysków. -temperatura silnika ponad 80 st, praktycznie najlepiej sprawdzać zaraz po tym jak włączy się i wyłaczy wiatrak chłodnicy -brak błedów w pamięci ( WAŻNE! jak są to skasować) -zapalic silnik,funkcja 04-przejście do nastaw podstawowych->kanał 001. Silnik podniesie...
Pytanie - z jakiego powodu ta jedna lamelka jest podniesiona? o ile jesteś w stanie na to odpowiedzieć.
W jakim niby celu? Chcesz podnieść temperaturę silnika?
Spróbuj podczasz pracy silnik podnieść jego prawą strone czyli tę od rozrządu brechą na poduszcze go góry tak żeby nie siedział na poduszcze tylko na breszce a brecha na karoserii. Zobacz czy to wygeneruje szarpnięcie silnikiem i błąd.
Generator wczoraj przeszedł próby tzw polowe. Zasilał betoniarkę 120l, oświetlenie 500W ( halogen ), czajnik elektryczny 1000 W. Uruchomienie betoniarki wiazało się z podniesieniem obrotów silnika, a co za tym idzie napięcia. Czuć obciążenie silnika spalinowego po obciążeniu 3 faz. W przypadku podłączenia migomatu silnik padał. Za mało mocy silnika...
Jak wsio sprawne to czy na dworze 38 czy 16 to z wylotów będzie leciało to samo. Autodata zaleca tak sprawdzać klimę - temp na low, ustawić nadmuch "na klatę" (środkowy), siła nadmuchu około połowę zakresu, obroty silnika podniesione do 1500-2000 rpm. Miałem getza i klimę założyłem z używanych części. Z wylotów leciało 0,5 °C. Przeważnie z nadmuchów...
Oczywiście : blachy były grubsze, izolowane papierem (bibuła nasączona olejem)miedż też "gorsza"nie elektroliczna ,gruby lakier a w dużych silnikach nawet owijany papierem. PS. w 68-70 latach widziałem i "dokładałem"swoją prace do tej technologi.
Układ nie ma wzmocnienia napęciowego, tylko pradowe, więc jeśli źródłem sygnału miała by być logika 5V to trzeba jescze podnieść napięcie.
Cześć. Kupiłem c335. Pierwsze koszenie i problem. Na zimnym silniku bez problemu podniósł i trzymał podnośnik. Po pół godziny koszenia podnośnik ledwo co podnosi i trzeba trzymać na obrotach żeby nie opadł. Gdzie jest wlew oleju do tego podnośnika? Gdzie sprawdzić stan oleju?
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
Witam problem polega na tym ze scenic podniesie temperaturę do pierwszej kreski i nie idzie dalej.Renault też przy tym słabo grzeje.W poprzednim renault w tym samym silniku podniósł temperaturę pomiędzy trzecią a czwartą kreskę i dobrze grał Pomożecie koledzy bo nw co moze być myślę ze to może być wina termostatu
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
a skad to pytanie? Musiałbys otworzyc podajac napięcie recznie bo inaczej to sterownik tak czy tak zbije. Myśle że może podnieść max do 3 tys..
podnieść obrót silnik silnik krokowy podnieść podnieść ładować
instrukcja rubin mazda schemat rozrząd licznik energii pomiar
grzałka nadprodukcja sofar grzałka
Wymiana łożyska w pralce Electrolux EWF167320W - krok po kroku Regulacja gaźnika w pilarce Oleo Mac 937 - śruby L i H