Zabezpieczenie nadmiarowoprądowe nie jest potrzebne, wystarczy nie przekraczać bezpiecznego czasu pracy. Silnik psuje sie na skutek przegrzania uzwojenia. Silników prądu stałego specjalnie nie polecałem, trudno jest je zasilić po niskich kosztach. A taki od wycieraczek to za dużo siły nie ma.
Silnik zostaw w spokoju - nie psuje się :) Bez sterownika dla silnika BLDC nie da się go uruchomić.
Sprawne wtryskiwacze i pompa w sekwencji lpg musza i tak być bo ja nagrzejesz silnik zimą do tych 30-40st?Listwa sie nie psuje :)
Te silniki bardzo rzadko się psują.
Panowie czy ten cały moduł z silnikiem psuje od Panasonic NV-SD3EE też nie wiem czy się ładować 30 zł ktoś napisał po zalaniu nie wiadomo co to jest w jakim stanie.
Z klatką też się uszkodzi. Znam z własnego doświadczenia. Na szczęście te silniki nie są drogie, bo się nie psują, więc jest ich sporo na rynku części używanych. Jedyne co tam może się zepsuć to łożyska.
Jeden czy dwa takie przypadki jeszcze o niczym nie świadczą... Silniki psują się w każdym sprzęcie w pralkach, zmywarkach też, każdy ma swoje upodobania i kupuję sprzęt jaki chcę .
tam są dwa stopnie załączenia jeśli dobrze pamiętam 95 i 98 stopni w tym autku czujnik steruje bezpośrednio silnikiem wiatraka i często się psuje.
Przepływomierz w tym silniku psuje się ostatni. To bardzo dobre przepływomierze i nie w nich szukaj usterki.
ford focus ma przecież wielowachacze z tyłu i to się własnie psuje kolego adresfizyczny
Teraz nie ma idealnego silnika który się nie psuje, bo kaZdy silnik sie psuje jeden mniej drugi więcej...
zalozylem uzywana :D
Wypnij regulator pokojowy, i wstaw za niego zworę. Potem sprawdź styki presostatu, bo stanął w pozycji zwartej ( takie czarne plastikowe coś z wystającą blaszką, zlokalizowane w okolicy pompy pod nią ). Silnik krokowy zawsze psuje się także nie robi kocioł ciepłej wody tylko CO. Sprawdź to co pisałem powyżej.
Jak bęben chodzi swobodnie to w silniku zużyte łożyska.Szczególnie to z przodu przy kole pasowym,ale wymienić trzeba obydwa.Przy tych pralkach silniki psują się masowo nie dopracowane,a do tego nitowane.
Wersja z jednym czy dwoma wentylatorami? W tych wentylatorach chłodnicy często się psuje szczotkotrzymacz w silniku i stoi co powoduje wzrost temperatury.
Bez podpięcia pod komputer ciężko stwierdzić co jest przyczyną. W tych silnikach psuje się pompa wtryskowa.
sama stacyjka rzadziej się psuje. Bardzo często się psuje.
Ten włącznik nie będzie pasować - tutaj wentylator uruchamia sterownik silnika lub sterownik klimatyzacji (jeśli jest). Generalnie sam sterownik silnika rzadko się psuje, musisz sprawdzić sam wentylator (czy jest to wersja z modułem??) Uruchom klimę i zobacz czy wentylator zaskoczy. W obecnych temp. powinnien wystartować praktycznie od razu, max po...
Dziękuję serdecznie za pomoc. Do wymiany silnik i mikrowyłącznik. Czy to są części, które się często psują czy też wina jest po mojej stronie? witaj, jakie informacje uzyskałeś z trybu serwisowego? tzn. jakie parametry tam odczytałeś ("czerwone" plansze i zwiększony pobór prądu? - i jeśli tak, jaki był pobór w mA ?) (uwaga: są 2 odczyty: a) bez bloku...
Jak zgniła? Widziałeś mase w Corsa B?? Idzie z aku 35mm2 na silnik a konkretnie rozrusznik. To sie nie psuje.
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na http://www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z...
stwierdził "ZAJECHANIE" więc przynajmniej ja będę trzymał się od tej firmy z daleka!Ale wg słów serwisu wyższe modele to może i 5.55 mają być lepsze-chyba Tak tylko że seria 2 to szajs sprzedawany w 99% w marketach za 200zł. Seria 2 to plastikowa pompa i kiepski silnik, więc psuje się albo to pierwsze albo to drugie:D Nie wiem czy zauważyłeś ale seria...
Bo go nie ma trzeba manometr podłączyć do listwy wyryskowej. Ale powinny być korekty lambda a one jeśli mają dużą odchyłkę od 1 ( w okolicach 0.8 lub 1.2) już swiadczą o problemie ( badaj zaraz po odpaleniu). Dwa jaką temeptaturę pokazuje na silniku przed startem. Te czujniki jak i przewdy od nich też się psują. W tych silnikach też powszechnym problem...
Na forach dotyczących tuningu można poczytać jak to strumienice psują charakterystyki silnika. Np. silnik przed założeniem strumienicy (zwykła rurka) 150KM/195Nm a po założeniu strumienicy 144KM/160Nm gdzieś może jeszcze na dysku mam wydruki z hamownii po shamowaniu kadetta z silnikiem C20XE 16V Rurka napewno nie szkodzi jak się ma jedną sonde ale przy...
Te sterowniki się psują, w tym wypadku praca silnika zależna od temperatury więc na 90% wina po stronie sterownika silnika który się przegrzewa. Temat znany i oklepany, często się to naprawia.
Domyśliłem się że masz gaz bo silniki psują się częściej gdy jest instalacja gaz.Pewno też jeżdzisz na Lotosie bo jest tani. Usterka może być taka,uszkodzone popychacze hydrauliczne podpierają zawory.
jasiek1122 może kiedyś ursus się wybije i bedzie ursus>zetor;] licze na to Jednak;Mam pytanie czy dla ursus 3512 1300mth 2000mth to dużo? Ile silniki wytryzmują bez remontu?
Witam Te silniki to straszne badziewie wymień go na nowy o takim samym napięciu zasilanie i kierunku obrotów w tych silnikach psuje się sam silnik ,a nie regulator w nowym silniku podłączasz zasilanie pod + i - a pomiędzy A i B włączasz potencjometr montażowy 2,2kΩ i nim ustawiasz obroty wymień też pasek i nasmaruj mechanizm
W takim silniku psują się pewne rzeczy, które nie są diagnozowalne. Czujnik halla na module zapłonowym oraz mały modulik pod cewką zapłonową. Warto również zobaczyć czy pompa paliwowa pracuje przy rozruchu
Silniki "zamienniki" są w porządku, psuje się głównie przez brak serwisu i zostawianie z paliwem w środku na zimę. Normalne warunki pracy takiego silnika to olej czarny jak smoła, a filtr powietrza nigdy nie wymieniany i cały piasek idzie do silnika. Na wodzie się nie pyli, tylko jest jedno ale, taki silnik musi być poziomo zamontowany, bo jest smarowne...
Beznadziejnie się jeździ tymi silnikami w lato co chwile trzeba robić odpoczynki dla silnika bo się przegrzewa i szybciej się psuje wtedy dlatego ja w lato nie jeżdżę dopiero od września.
Urwałeś coś. Tak o , nie psuje się. Dioda immo nad zegarkiem gaśnie? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Już samo to, że ma znacznie mniej części ruchomych powoduje kilkaset razy większą niezawodność, czyli mniej wydacie na naprawy. A mniej czasu w warsztacie - to więcej czasu na drodze. Znacznie mniej? Chłopie "elektryk" różni się od zwykłego auta tylko rodzajem jednostki napędowej. Chyba, że twoim zdaniem, elektryk nie posiada układu przeniesienia napędu,...
Chyba cewka modulacji palnika To jest trzecia generacja, zespół gazowy na silniku krokowym. Nie wykluczam zespołu gazowego ale one zwykle psują się inaczej.
Sprawdz szczelność kolektora dolotu.
Szkoda, że słabo zabezpieczyłeś sobie opony. Zacieki psują efekt.
Miałem podobnie w lagunie, zakończyło się na wymianie cewka i czujnik położenia wału korbowego. A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. 1,3 mpi z 99 rok ma pełną cewke z 4 fajkami i ma napewno czujnik...
Po pierwsze, silniki psują się rzadko. Po drugie, długa gwarancja na silnik to lep na naiwnych. Ten electrolux ma klejony zbiornik, co oznacza, że wymiana łożysk (które niemal na pewno nie wytrzymają 10 lat) będzie nieopłacalna. Skutek będzie taki, że po kilku latach wyrzucisz pralkę na śmietnik, a gwarancję na silnik będziesz mógł zużyć w toalecie.
Max 3 tys. obrotów, doładowanie ok. 0,3 bara, reset kluczykiem pomaga, błąd ABS, ale jak to w tych silnikach, zauważyłem, że chłodniczka spalin jest pęknięta w klasycznym miejscu za silnikiem, wystarczy pospawać, ewentualnie wymienić. Według mnie ciśnienie na kolektorze zbyt niskie, dlatego im więcej chce ładować, tym mniej powietrza dostaje i wchodzi...
Czytałem ten poradnik. Nie ma tam nic ciekawego, przynajmniej dla mnie, poza informacją o zamiennikach Hall'i. Jednak dla "lejka" może być bardzo pomocny. Dziwię się tylko, że autor wyklucza, co prawda nie bezpośrednio, awarię sterownika silnika. Z doświadczenia wiem, że sterowniki silników BLDC psują się dość często. Może nie te rowerowe z informacją...
Na czym oni oszczedzają Na czym tylko się da! Plastikowy korpus silnika jest stosowany od około 3 lat i do tej pory nie miałem ani jednego uszkodzonego . Ba silniki CIM/BPM w ogóle się nie psują (co najwyżej łożyska huczą)... Inną historią jest elektronika, która nimi steruje. xD Naprawdę montują tam silnik w plastiku. Tutaj jakoś to wygląda... W Samsung...
hmm bo zmienialem kod na poraniku z yt no i tez to samo albo nawet juz z tym czy mógłbyś mi pomóc z osiami Z? bo extruder przygniata dyszą do stołu i tez silniki sie psują i stół grzewczy
Nie ruszaj programatora, bo się nie psuje. Weź za to pod lupę moduł elektroniczny oraz silnik.
Tak tylko pytam, silniki nie psują się od wymiany oleju, chyba że to już trup który pracował na jakiejś podtrzymującej go przy życiu brei i po zmianie brei na prawdziwy olej, umarł. Świeca sucha czy mokra? Na "pych" próbowałeś?
W tych silnikach często psują się termostaty, ciągle jest otwarty i silnik niedogrzany musi dużo spalać paliwa, najpierw sprawdź tem. cieczy chłodzącej. Miałem to w swoim aucie z takim silnikiem. pozdro Irek
nie kapujecie panowie :/ to ze robi coś samemu to bardzo fajnie ale element ramy to delikatna sprawa :/ już złe dobranie elektrody do spawu powoduje osłabienie konstrukcji(pomijając fakt ze rame powino siespawac w osłonie gazowej). pozatym jest coś takiego jak liczenie tzw. środka ciężkości (mozolna praca, same równania nie są skomplikowane) pozatym...
Regulator made in czajnik robi takie akcje . Ostatnio założyłem nówkę razem z mostkiem (padły diody),i nie świeciła kontrolka na desce. Po zmianie starego reg. oryginał ożyła. Sprawdź jeszcze na spadek napięcia kable, masowy silnik , i plusowy główny.
Słabo mierzyłeś. Na silnik dochodzi napięcie? Jakie wyniki? Przejście przez silnik jest? Tam nie ma wielu elementów które się psują. Kabel, zwijacz regulator lub silnik. Na czym robiłeś pomiary?
Czyli jak pobiera prąd z akumulatora podczas pracy silnika to psuje sie alternator? Tak zawsze jest jak jest max obciążenie i jałowe obroty.
Zrobiłem kabel według mojego ostatniego schematu i piła chodzi. Tak wiec czekam na informacje odnośnie wcześniej poruszanych tematów: 1. porównania mocy 220-380 2. co będzie z wyłacznikiem termicznym z mojego schematu przy obecnych ustawieniach 3. czy i czemu silnik się psuje z powodu braku jednej fazy.
Witam Tak schemat jest ten sam i psuje do wszystkich silników z układem paliwowym HPI nie zależnie od mocy silnika.
Co z tego, że czujnik został wymieniony jak to nie wina czujnika a krzywki która go załącza? Jeżeli natomiast chodzi o zawór EGR to on się nie psuje w tych silnikach (tzn. psuje się ale b. rzadko). To co się psuje to albo elektrozawór sterujący zaworem EGR albo przewody pneumatyczne i dysze.
Do Hondy części w zasadzie nie są potrzebne, tam się nic nie psuje, mam 2 silniki Hondy i są niezniszczalne, aby o olej dbać i tyle.
Witam mam pytanie do kolegi radiogaga mam taki sam problem z silnikiem wspomagania w 207 , mógłbyś nakierować co dokładniej psuje się w elektronice tego silnika ?
Wadą pralek DD jest elektronika sterująca pracą silnika. Często się psuje. Oczywiście na tle innych pralek z falownikami. O wymianie łożysk na bębnie z silnikiem DD nie wspomnę. Elektronika, to pikuś.
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
a problem z tymi obrotami to być może początek końca uszczelki pod głowicą ?? Być może jest to tylko problem z zabrudzonym silniczkiem krokowym. ale czy to ustawienie psuje silnik ? Jeśli samochód nie jeździ na ubogiej mieszance to takie ustawienie nie psuje silnika, jednak zdecydowanie zalecam dokonanie poprawek.
Dokładnie jest to zabezpieczenie termiczne(prawdopodobnie 4A). Powinno chronić obwód w zasadzie tyko w przypadku zatarcia silnika lub zwarcia międzyzwojowego, ale częściej sam się psuje. Myślę że tymczasowo można go obejść,ale poszukaj takiego i wymień bo bezpiecznik może nie zadziałać w przypadku zwarcia i dojdzie do niebezpiecznego wzrostu temperatury...
Witam. Ja mam audi 80 (silniki te same) i przy przyspieszaniu też słychać taki odgłos (cichy, "mięciutki" metaliczny). Niedawno przywiozłem silnik z Niemiec i orzy okazji zrobiłem głowicę (głowica została moja). Wobec tego u mnie to normalka. Nie wiem jak słychać u Ciebie, ale jeśli po odpaleniu nie klepie hydraulika to bym sie nie martwił. A przebieg...
W tej pompie to najczęściej się psuje silnik elektryczny a dokładnie kończą się szczotki. Dla kogoś kto ma pojęcie o mechanice jest w stanie to w warunkach domowego garażu wymienić.
Wątpię czy będą mieć, bo silniki Kawasaki się rzadko psują.
Piszesz o silniku,a ja że silniki się nie psują raczej...4 śruby do odkręcenia.
Hm...co do tych magicznych filtrów to ja mam scepytczne nastawienie, przy niskim napięciu na wył. silniku psują modulację. sprawdzają się dopiero jak silnik pracuje, a MK3 to jest to samo co ALAN 100PLUS, mam taki właśnie do testów, w trasie jest ok., poziom zakłóceń, może dlatego, że auto ma gażnik i jest bez elektronik i elektrycznej pompy też nie...
Kolega powiedział mi ostatnio, że jazda na samym gazie dorzyna silnik. Co konkretnie psuje się w tym silniku od jazdy na samym gazie ? Najbardziej cierpi sam parownik,a dokładniej jego membrany które muszą pracować od pierwszej sekundy gdy są jeszcze sztywne od zimna.Dlatego odpalenie na benzynie a dopiero po chwili "przejście na gaz"jest dobrym rozwiązaniem....
Wywaliłem radiator i ku mojemu zdziwieniu układ bez opisu. Opis układ jest od spodu. czy ktoś rozwiązał problem Zimne luty na układzie invertera Silnik indukcyjny i wydaje się być sprawny Te silnik rzadko się psują (nie spotkałem się jeszcze).
Zasilanie i masa mierzone żarówką w trakcie kręcenia silnikiem? Czy tak psuje się EDC16c34 Nie, nie jest to jakaś popuarna usterka. Bardziej patrzyłbym na zasilania a sterownik możesz bez rozbierania zerknąć na oporność wyjść sterujących wtryskami. Wzgledem pinu msy i zasilania. Ocywiscie na wyjętym z auta. Od razu zmierz wiazkę na przyzwarcie do masy...
i nic to nie da, jak poleża troche poza silnikiem to sie psują oddaj te tryski i niech oddadza ci kase
Przekaźniki silnika na tych modułach się nie psują. Moduł trzeba wyjąć z obudowy, oskrobać dobrze z 2/3 zalewy od strony wysokonapięciowej i przerobić wszystkie zimne luty. Dopiero póniej można ddumać co dalej.
Ja nie podłączałem silnika, psuje to tylko dźwięk. Użyłem samych drgań głowicy do "napędu" membrany i efekt jest o niebo lepszy. Silnik jak się tam macha to nie ma ruchu przód-tył, tylko niepełne obroty, a to niewiele ma wspólnego z tworzeniem dźwięku. Podobnie do tego silnika gra każdy chiński silniczek. Tak się zastanawiam, czy wyszło by coś takiego,...
Te sterowniki też się psują więc pewnie bez naprawy się nie obędzie.
Jak to jest silnik 2E, to ma już możliwość diagnostyki i można sobie sprawdzić VAG-iem jaką temp silnika widzi sterownik. Te czujniki przeważnie się psują w ten sposób, że sterownik twierdzi, że ciecz chłodząca ma 70 st, ciężko odpalić zimne auto, natomiast jak jest rozgrzane to się zalewa i dużo pali Masz rację.
Chciałbym kupić samochód - mały silnik (do 2.5 litra) Kolego na warunki polsko-europejskie to jest bardzo duży silnik. O małym silniku można mówić w USA. Dodano po 2 Chciałbym kupić samochód - silnik który nie psuje się co chwilę - bardziej audi, BMW, opel, VW To pooglądaj sobie kanały mechaników na YT jak nie psują się co chwila silniki ww marek....
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Podczas spoczynku uzwojenia silnika są bezpotencjałowe tzn wiszą w powietrzu - są odłączone od przewodów N oraz L, w momencie jeżeli napęd by pracował...
Czy jest możliwość podłączenia takiego silnika "na krótko" do sprawdzenia? Nie ma takiej możliwości.Te silniki się nie psują. Zrób foto płytki dobrej jakości.
Wtrysk ma być ustawiony wg. instrukcji obsługi 33 stopnie przed GMP przy 1800-2200 obr, a 30 stopni przed GMP w zakresie obrotów 1200-1800 inna instrukcja podaje 38 stopni. Teraz jest ustawiony na jakieś 36 ok. był na 30. Chodzi właśnie twardo, tak jakby cos waliło po tłoku. Przypomniało mi się, że jeszcze strumień z rurki WC, jest nie tak, że wszystko...
Odkupiłem hulajnogę i po włączeniu przedniego światła szarpie i silnik wydaje dziwne dźwięki. Mam drugą taką samą i przełożyłem sterownik. Wszystko działało jak trzeba. Sprawdziłem bezpieczniki F2 miernikiem i piszczy. Więc chyba jest dobre. Czy macie wskazówkę co tak psuje? Co lutować?
To jest silnik synchroniczny z magnesami trwałymi.Sterowanie tylko z inwertera. Silniki te praktycznie nie psują się się. Jeżeli silnik nie pracuje to masz uszkodzony inwerter.Na płycie inwrtera jest duży radiator a pod nim układ sterujący i to on prawdopodobnie jest uszkodzony. Z uszkodzeniem tego układu związany jest zasilacz,który razem z nim pada....
Owszem, bardzo trafione. Bo jakoś stare silniki, zasilacze, napędy płyt (czemu nagrywarki w starych laptopach do tej pory działają, a te po ok 2008 r. sypią się? do swojego już nawet nie kupuję) i jeszcze inne rzeczy, cholera, nie chcą jakoś psuć tak szybko jak współczesne. Przynajmniej wiesz, że nic nie wiesz. We współczesnych silnikach psuje się...
PSA miało dobre silniki benzynowe - np 1.6 16V TU5 ( NFU ). Silniki używane można kupić za grosze ( 500 zł ) bo się nie psują, Czemu wyszli z tego nie wiem. Pewnie ekologia.
Zacierał się w nich wałek rozrządu, piszczał jak ślizgający się pasek. Bo to wina Userów, skoro silnik sie nie psuje wogóle , to po co zmieniac olej na czas !
Cześć mam zamiar kupić jawe 350 delux prosze o opinie na temat tego motocyklu czy opłaca sie go kupować chodzi mi o silnik czy się psuje czy nie jest to model 6v
Witam w besamie jest problem tego typu ze jak bateria jest slaba drzwi nie beda pracowaly, nalezy wylaczyc baterie w elektronice i wylaczyc w oprogramowaniu. Jesli to nie pomoze i nadal beda otwarte to druga rzecz, ktora sie psuje to enkoder silnika i wtedy wydatek jest juz duzy bo wymienia sie caly silnik. \Pozdrawiam
Jak makiem zasiał tylko żona burczy bo żarcie się psuje.
A ja koleszko wolę usunąć usterkę... Byłem u elektryka wszystkie termowłączniki są sprawne tak że jak by ktoś chciał mogę odsprzedać za symboliczną cenę... A więc jest nowa koncepcja. tzn jeżeli wszystkie włączniki są sprawne czyli nie są spalone co mogło powodować że wentylator się nie załączał? Czy może to być problem z zawieszającym się termostatem?
Może to pompka paliwowa? Warto sprawdzić w jakiej postaci paliwo dociera do silnika. Czasem pompka się psuje i paliwo dociera napowietrzone co daje właśnie taki rezultat.
Te silniki z reguły sie nie psują..zmierz rezystancję uzwojenia, czyli oporność między oboma niebieskimi przewodami.
Witam. Mam problem z regulatorem obrotów. Niby powinien wytrzymać i działać a mimo tego się psuje. Ale od początku. Układ wygląda tak: Zasilacz transformatorowy Typ LF-GS, IP44 o parametrach: http://www.noratel.pl/?dzial=produkty&ak... Napięcie wejściowe230-250V Częstotliwość47-63Hz Napięcie wyjściowe - 24V, NormaEN61558-2-6 Napięcie próbne...
O panie tak łatwo to nie ma. Jaka kolwiek usterka, czy to czujnika skrętu, czy centralki czy silnika, czy przekaźników i przerwy w ich obwodzie(słynne zimne luty) powoduje wejście układu wspomagania w tryb awaryjny. Czyli świecące stringi na desce i brak wspomagania. Silnik psuje się najrzadziej. Wykręć go i po odkręceniu płytki, trochę zabawy z tym...
Słyszałem, że te silniki się nie psują, więc może coś na module. Tranzystory sprawne. Proszę o podpowiedzi bo szkoda pralkę kasować ponieważ ma 3 lata.
A pisałem- poczytać o debounce. Podpowiem tak- w pętli do- loop tylko debounce z odwołaniem się do podprogramów sub. Ta druga pętla do-loop wszystko psuje.
Procesy korozji/utleniania dzieją się w dłuzszym czasie, nigdy natychmiast. Nadejdzie dzień w którym wszystko "zdechnie". Czy w samochodzie takie silniki psują się co dwa/kilka lat? Nie wydaje mi się. Raczej nie chodziło mi o silnik... Ten jak widać ma szczelna zamknięta obudowę, chyba z jakiegoś stopu wiec korozja mu nie groźna ;) Bardziej chodziło...
Silnik poprzedni umarł jak każdy 1.5 dci. Proszę o wyjaśnienie na co najczęściej psuje się ten silnik.
Podaj E-Nr pralki to popatrzę ^^ Chociaż z silnikami to ciężko, bo one się nie psują, a zakup używanego niekoniecznie jest dobrym pomysłem xD Rozsądnym pomysłem jest oddanie silnika do mistrza ... niech wymieni łożyska, chyba że rozpada się wirnik :)
Tak silnik indukcyjny będzie cichszy, trwalszy i odporniejszy na incydenty typu kosiarka się zadławiła i zatrzymała. Osobiście już z 10lat posiadam prostą kosiarkę Jakmet i nic się nie psuje. No może minusem jest że przy koszeniu na wilgotnym źle zbiera trawę do kosza... Minus takich kosiarek to cena. Silnik indukcyjny ją podnosi.
1-Zdjęcie głowicy i ocena zaworów ,gniazd zaworowych prowadnic zaworów i tulei cylindrów. 2-W tych silnikach często psuje się uszczelka głowicy(metalowa) 3-Warsztat daje gwarancję na usługę. Można wymienić same uszczelniacze bez zdejmowania głowicy ale to tylko kilka śrub mniej niż z zdjęciem czapki.I będzie porządnie.
Posiadam Opel vectra b 2.0 16v. Słyszałem o takim specyfiku do uszczelniania silnika "Doktor".Chciałbym się zapytać ile się tego wlewa i czy to nie psuje silnika. Olej w silniku Castrol 10W40.
w tych silnikach b.często psuje się czujnik położenia wału korbowego, koszt nieduży a może pomóc, Kolega miał tak że gdy silnik się rozgrzał to zamulał i tracił moc.Mechanicy chcieli wymieniać wtryski przepustnice pół osprzętu,koleś wyczytał na forum że to czujnik wału korbowego i faktycznie po wymianie jak reką odjoł U Ciebie może być podobnie .
co częściej mają na serwisie, padnięty silnik czy uszkodzone głowice? - zdecydowanie uszkodzone głowice - odkąd mamy powszechnie stosowane łożyska hydrodynamiszne, silniki same z siebie praktycznie się nie psują, a żeby je uszkodzić przypadkowo lub celowo - trzeba naprawdę trochę siły przyłożyć. Hałas też jets dużo mniejszy, niż w dawnych czasach,...
Hej, Mam wózek Trophy Booster 6 - model trochę starszy. Trochę z nim przeszedłem już i co nie co się nauczyłem. Zobacz ile razy mruga ta dioda bo to oznacza błąd modułu który się popsuł lub jego podzespoły wtedy będziemy wiedzieć gdzie szukać. Za moduł sterowania silnikiem zabierz się jako ostatni nie warto bo jest drogi a najrzadziej się psuje a najdroższy...
Dlaczego dokłdanie trzeba dźwigać dawki startowe po tylu latach? Co dokładnie psuje się w silniku?
psuje procesor moduł psuje windows psuje
windows becker medion telefon zasilanie konwertera multiswitcha
obdii interfejs obdii interfejs
Impedancja wieży stereo DENON UDRA-F07 i UCD-F07 Zasilanie Arduino GIGA R1 ogniwem 18650: wybór przetwornicy