Jak zawsze parkuje się w tym samym miejscu, to zobacz, czy nie przestawiło się ramię na wieloklinie silnika. Normalnie, w pozycji spoczynkowej ramię na silniku ma być równolegle do mechanizmu, plus minus 5stopni. https://obrazki.elektroda.pl/9936532500_...
Nie wiem czego może być to przyczyna Otwarty wyłącznik silnika. :D. Odchylić ramię o 45 stopni w prawo.
-Odkręcasz tę nakrętkę z fotki tak aby ramię było luźne -włączasz zapłon i dajesz impuls, wyłączasz zapłon. -ramiona wycieraczek ustawiasz w pozycji parking -zakładasz ramię na oś silnika i skręcasz -ponownie dajesz impuls i sprawdzasz czy wszystko OK, jeżeli tak to montujesz resztę.
Źle ustawiony silnik względem ramienia do niego przykręconego. Włącz wycieraczki, niech zatrzymają się same, teraz bez przestawienia silnika, przemontuj tak ramię, żeby były w krańcowym położeniu. Gotowe ;)
Zdemontować ramię wycieraczki, osłonę klapy bagażnika, wymontować silnik wycieraczki, potem już będziesz widział co dalej.
Hasło-klucz- gramofon tangencjalny. Tam igła jest przesuwana o kilka milimetrów przez rowek płyty, potem czujniki (optyczne, magnetyczne...) dają sygnał do sterownika, ten przestawia ramię (silnikiem krokowym) o pewien zakres do przodu i czeka, aż igła znów zostanie przestawiona przez rowek płyty o pewną odległość. Tak w skrócie. BTW- po cholerę dublujesz...
Buczenie znacznie nasila się gdy gramofon jest włączony i gdy ramię z wkładką kierowane jest bliżej środka płyty czyli bliżej silnika. Gdy odsunę ramię na wieszak a nawet do tyłu kawałek poza wieszak to buczenie maleje i dopuszczalne by było do słuchania. Wskazywałby ten objaw na to, że używasz wkładki dynamicznej nieprzystosowanej do pracy w gramofonie...
Masz trochę roboty ale mogę opisać ci krok po kroku jak to zrobić , Tydzień temu naprawiałem . Musisz dostać się do mechanizmu więc , Demontujesz ramiona wycieraczek , wydłubać zaślepkę odkręcić kluczem 13 ramiona . Demontujesz plastik na przedszybiu podciągając go do góry ( zatrzask na całej długości , Dalej odkręcasz płytę grodziową tą czarną , pod...
śprawdź czy ramiona wycieraczek na pewno poruszają się bez znacznego oporu bo wygląda na to, że mają wielki opór i w ten sposób może ci przepalać. Rozmontuj ramię ze silnika i poruszaj ramionami.
Witam, zamontowałem już came axi, jak go otworzyć gdy nie ma prądu? Wysprzęglik działa tylko na silnik, ramię nie przesuwa się mimo pociągnięcia na wysprzęglik.
zanim zaczniesz dobierać silniki musisz mieć wstępny projekt części mechanicznej na jej podstawie dokonujesz obliczeń siły jaka będzie potrzebna do wykonania założonych zadań , dopiero znając jej wartość możesz myśleć o doborze silnika , do tego dochodzi sprawa rodzaju przełożenia napedu , bezpośredni , przekładnia , napęd ślimakowy itp co do samych...
Chyba źle się wyraziłem. Przełożyłem silnik na drugie ramię i ON (ten silnik) dalej zachowuje się tak samo - na tym drugim ramieniu, a ten który przełożyłem w miejsce uszkodzonego działa prawidłowo. Tzn. uszkodzony jest silnik.
To zdjęcie wiele wyjaśnia; masz tam automatyczne ssanie realizowane poprzez ramię które po odpaleniu silnika wyłączane jest poprzez przepływ powietrza od wentylatora. Ze zdjęcia wynika że sprężyna która po zgaszeniu silnika przyciąga ramię do pozycji wyjściowej jest na swoim mjejscu. Sprawdź czy ramię swobodnie się porusza,bez żadnych zacięć, oraz po...
Odłącz ramię od silnika i sprawdź czy osie ramion wycieraczaek nie są zapieczone/zatarte
Witam, na fotce widać że masz wyłączony napęd, odchyl ramię od środka talerza.
Musi to być siłownik dwustronnego działania. Podaj więcej szczegółów tego projektu, jaką siłę ma mieć to ramię? Czy nie wystarczy przekładnia ślimakowa z silnikiem DC?
Witam. Niestety jednak muszą Cię interesować takie szczegóły jak odleglośc od osi silnika :) Generalnie zasada jest taka, że napęd dobiera się do urządzenia ze względu na prędkośc obrotową (n) i moc (P). Jeżeli znasz siłę potrzebną do "wsunięcia/wysunięcia" tłoka to musisz przeliczyć tą siłę na moment (M). Wtedy dobierasz silnik ze względu na jego moment...
Co znaczy wprowadzić sterownik w BS? Co to jest BS i jaki sterownik, czy piszą c sterownik myślisz o zaworze pociśnienia sterującym łopatkami (gruszka)? Czy obserwację gruszki przeprowadzić na wyłączonym silniku, ramię będzie się samo ruszało, czy trzeba dodawać gazu i wtedy ramię powinno się ruszać? Czyli trzeba wdrapać się pod samochód?
Witam ponownie, a więc jeżeli chodzi o krańcówkę, to działa dokładnie odwrotnie - zatrzymuje falownik w przypadku luźnej taśmy lub jej braku. Jest jeszcze druga umieszczona na dole na przeciwko (nie narysowałem w pośpiechu :) ) która wyłącza podajnik prasy w przypadku zbyt dużego naciągu lub zatrzymania napędu odwijaka. Co do hamowania - jak napisałem...
Wystarczy akcelerometr np. ADXL345 Its high resolution (3.9mg/LSB) enables measurement of inclination changes less than 1.0°. Jak możesz zasilać ramię cały czas to wystarczy siła trzymania silnika krokowego.
Jeśli chodzi o cięcie pod kontem,to miałem zrobione obrotowe całe ramię z silnikiem i tarczą.Stół był dwu poziomowy.Na dolnym blacie było zamocowane dolne ramię z osią obrotu przy poziomym ustawieniu ramienia z tarczą w osi tarczy,i wysięgiem pionowym na którym była zamocowana wahliwie górna belka z silnikiem i łożyskowaniem tarczy tnącej.Dolny blat...
Kiedyś, chyba nawet na elektrodzie, widziałem projekt wózka pomagającego chyba ładować i rozładowywać worki z węglem. Napędzany chyba wkrętarką. No nie wózek, ale podnośnik nożycowy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Próby można zrobić na wkrętarce - czy sobie poradzi z tym zadaniem. Mimo wszystko konstrukcja jest znacznie inna......
Mój pierwszy typ, to sparciały pasek przenoszący napęd z silnika na ramię gramofonu. GM
obawiam się że od wycieraczek to chyba nie jest silnik krokowy - sprawdz ile ma wyprowadzonych przewodów
na www.cnc.info.pl znajdziesz trochę informacji o sterowaniu silnikami krokowymi.
Witam, Załóż zgodnie ze sztuką zabezpieczenia silnika Wyłącznik silnikowy lub dołóż termik do stycznika. i jeszcze ramię reakcyjne przekładni brakuje (na zdjęciu nie widać), bo pewnie autor nie wiedział, gdzie i do czego to ramię zamocować. Pozdrawiam
A jeszcze zapomnialem później chcę zrobić jakieś ramię? Ale o tym to ja juz zielonego pojęcia niemam. Pomóżcie. spróbój zrobić coś takiego
okazało się, że był uszkodzony zawór trójdrożny Silnik zaworu się zepsuł? Cieknął sam zawór na trzpieniu? Dlaczego go wymieniłeś?
Najprawdopodobniej masz źle założony mechanizm na silnik. Musisz odkręcić nakrętkę na wałku silnika, zdjąć ramię mechanizmu, ustawić wycieraczki na dole szyby i wtedy założyć ramię na silnik. Silnik ma być w pozycji w której sam się zatrzymuje. Mówię o tym małym ramieniu na silniku wycieraczek. Film z innego auta ale o to samo chodzi. https://www.youtube.com/watch?v=QZufwhgy...
https://obrazki.elektroda.pl/5139545000_... https://obrazki.elektroda.pl/7415628900_... Dodano po 2 Hanomag 60 e małe sprostowanie silnik hanomaga tabliczki brak na silniku na ramię jest tylko ta która wysłałem
Przy podnoszeniu i opuszczaniu windy słychać cyknięcie. Jak świruje to po podniesieniu nie słychać cyknięcia, silnik ramienia się kręci cały czas i ramię wraca na podpórkę a silnik jakby "dobijał do ściany". Czy na windzie są jakieś switche od jej położenia? Czy pośrednio elektronika to kontroluje?
witam sprawdz silnik zaworu przesterowania górne dolne ramię albo nastaw 1/2 wsadu
Nagrałem filmik jak wygląda to u mnie, ramię regulatora wewnątrz silnika opiera się na mechanizmie odśrodkowym na godzinie 9 nie na 3. Oznaczenie silnika:
Witam. Ja do budowania bramy uchylnej wykorzystałbym aktuatory liniowe dostępne w sklepach z osprzętem TVSAT. Kupowałem taki do sterowania klapą w kominie. Wiem, że można kupić spokojnie aktuator o sile udzwigu do 100kg, więc nie powinno być problemu z otwarciem bramy. Aktuator (siłownik liniowy elektryczny) zbudowany jest tak, że silnik za pomocą przekładni...
Najprostszym sposobem na "opadanie" jest stosowanie w silnikach napedzajacych ramie przekladni slimakowych. Po wylaczeniu zasilania silnika obrocenie osi za przekladnia jest niemozliwe (no chyba ze sie ja polamie).
A jakim cudem silnik startuje jak przesuwasz ramię a powinien po naciśnięciu przycisku START ?
Witam Muszę zamontować napęd do bramy skrzydłowej zamontowanej na szerokich słupkach 50x20 cm. Brama osadzona jest na 25 cm głębokości (oś zawiasu), a 27 cm czoło bramy. Krótszy bok słupka 20 cm gdzie ma być zamontowany silnik/ramię napędu stoi 7 cm od sąsiedniego ogrodzenia, więc chyba ciężko będzie zmieścić napęd łamany. Skrzydło bramy 1,74 cm szerokości...
Ramię przesuwając się załącza mikroprzełącznik. Dokładnie tak, należy także sprawdzić sam mikroprzełącznik. No i warto sprawdzić silnik bez obciążenia. Zresztą w starym gramofonie problemów może być sporo, także związanych z mechaniką. Na przykład stare przyschnięte smary i wieloletni brud potrafią także dać takie objawy
To może miał kiedyś ten DPF, a teraz ktoś go opróżnił :-), a co do rolet należało by sprawdzić czy nie ma za dużego luzu i nie przechodzi poza zakres regulacji silnika. Bardzo podobnie działa to jak klapy w kolektorze np w A6 2,7 tdi, gdy jest za duży luz osiowy i silnik przeciąga ramię poza zakres regulacji to wywala błąd, kiedyś spotkałem się z takim...
Patrzyłeś na ten filmik? Przecież tam jest najzwyklejszy silnik od wycieraczek, natomiast ramię jest zamontowane luźno na jego przedłużonej osi. Więc nie ma znaczenia, czy oś silnika da się, czy nie da się przekręcić. To ramię wykonuje ruch na nim, a jest napędzane występem na kole, które tam zamontowano.
We wszystkich krajowych gramofonach tej klasy była stosowana jedna (JEDNA) kulka o średnicy ok.5-6mm. Kombinowanie z dodatkowymi kulkami niepotrzebnie zwiększa opory tarcia. Pozdrawiam. P.S. Wysokość ramienia można regulować w pewnym zakresie, ważne, aby w położeniu "roboczym" (igła na płycie) ramię było równoległe do płaszczyzny płyty.
Przełącznik dolny to raczej ogranicznik, który wyłącza silnik gdy ramię schowa się do środka. Zaraz Ci pewnie usuną do kosza ten temat, moderatorzy stali się bardzo wrażliwi na takie tematy, które obniżają poziom forum. A poza tym poszukaj na Googlach.
No i popatrz, nic to nie zmienia. Ramię idzie do góry, do zadanej pozycji. Silnik krokowy zaczyna kręcić, żeby zastosować ramię w tym czasie ramię nadal się unosi . Teraz skąd twój silnik krokowy " skąd będzie wiedział" ,że suwak jest już w pozycji stop? Po ilości kroków? A jak się gwint zatnie i kroki zgubi. To całe liczenie kroków diabli weźmie ....
Mam takie pytanie, jak jest zrealizowany napęd drzwi w ZREMBach zasuwanych? Jakiś pas zębaty? Ramię, takie jak w Dźwig-Polach? Jaki tam jest silnik, a jaka przekładnia? Macie może zdjęcia tego układu?
Dziękuję za pomoc, ale potrzebuję jakiegoś tańszego rozwiązania... najtańszy siłownik znalazłem za 120 zł :( Myślałem o jakmś silniku krokowym + ramię lub serwomechaniźmie, ale nie bardzo widzę jak to by miało wyglądać...
Ale to juz nie nazywa sie silnik krokowy i nie jest sterowane jak silnik krokowy :>
To niektóre informacje o zmywarce Bosch SPI46IS01E: Funkcje dodatkowe: automatyka zmywania (AquaSensor), blokada przed zmianą programu, DuoPower - podwójne ramię w górnym koszu, EasyLock, EcoSilence Drive - silnik bezszczotkowy, elektroniczna regeneracja, Extra dry - dokładne wysuszenie, HygienaPlus, pomocnik dozowania, regulacja wysokości górnego kosza...
Tam jest jeden silnik i połączony z tym mechanizm więc masz ramię wycieraczki do wymiany została obrobione. I lub razem z tym cały mechanizm
Tak nie napięcie a wypełnienie przebiegu, jakie ciśnienie na ramię przy kręceniu?
Ściągnij ramię z wałka silnika. To ten kawałek płaskownika przykręcany na klucz 13. Włącz wycieraczkę i wyłącz włącznikiem. Jak ustawią się w położeniu spoczynkowym ustaw ramiona we właściwej pozycji.
też gdzieś czytałem o tym silniku krokowym jako impulsatorze. Ale ciekawe jakie on ma prędkości maksymalne, przy których nie ma gubienia kroków. A co do utrzymania pozycji - sposób jest taki sam, jak pozycjonowanie serwa, ponieważ serwo pracuje cały czas (to znaczy silnik obraca się cały czas i bardzo mały kąt). Jeśli ramię robota dotrze do zadanej...
Dziękuję za schemat, jednak to niestety nie ten. Doszedłem do ładu z kabelkami. Mam taki problem, że silnik ramienia cały czas pracuje i "ściąga" ramię na podstawkę. Nawet po wciśnięciu krańcówki "stop" palcem silnik cały czas "dopycha ramię" do pozycji STOP. Po wybraniu dowolnej prędkości na sensorach, silnik pracuje nieco wolniej ale wciąż "w złą...
Musisz się dostać do tego zaworu i sprawdzić jego silnik: https://north.pl/karta/00644996-zawor-ro... Silniczek: https://north.pl/karta/tyj50-8a7-silnik-...
Kiedyś już był taki problem i był na serwisie w DJI i taki wrócił właśnie. Zostało w tedy wymienione jedno ramię z silnikiem i znów ten sam problem gdy był w powietrzu po wylądowaniu do zmiany baterii. A gdyby podłączyć innego gimbala z drugiego takiego samego drona i sprawdzić jak bedzie działał?
Zmierzyłem, napięcie w amplitunerze jest ok. Sprawdzałem w między czasie wszystko po kolei, co mi przyszło do głowy. Okazało się, że to był zbieg okoliczności. W tym samym czasie padł silnik w gramofonie Onkyo, a w Technicsie sprawa mechaniczna - "ramię" nie włączało napędu, a silnik jest sprawny. Zamawiam zatem chiński silnik do Onkyo i zobaczymy.
Odkręć ramię od ośki mechanizmu silnika. Włącz i wyłącz wycieraczki. Czasem trzeba przytrzymać oś palcami, dość mocno. Jeśli oś silnika się zatrzyma, ustaw wycieraczki na dole i przykręć ponownie ramię do mechanizmu silniczka.
A co powiesz na silnik z przekładnią z wkrętarki? Małe, na różne napięcia, używane za grosze, i na pewno mają dużo więcej momentu obrotowego. Co do szpuli to traktowana jest jako ramię, ale w drugą stronę. Im większa średnica szpuli tym większy moment potrzebujesz. I pamiętaj, że krótsza szpula podczas nawijania na siebie materiału, będzie potrzebować...
Jaka jest rozdzielczość enkoderów i jaka max realna prędkość silników podjętych do ich osi?
O tempora! Właściwa kolejność: 1.Włączasz gałką 2.Ustawiasz właściwą prędkość dla rodzaju płyty. 3.Podniesione ramię przesuwasz w prawo (do momentu włączenia włącznika "krańcowego" i ruszenia silnika). 4.Przesuwasz ramię na początek płyty i delikatnie opuszczasz. Jeśli algorytm nie zadziała, sprawdź silnik lub włącznik pod ramieniem - "krańcowy".
Silnik dowolnego typu z regulatorem (serwomotor) może spełnić takie zadanie.
Jeśli mamy stabilny prąd przez silnik to mamy stabilny (dosyć) moment obrotowy na osi. Coraz więcej papieru oznacza zwiększanie średnicy. Czyli promień, czyli wzrasta ramię - jeśli moment na osi jest taki sam to wzrasta siła naciągu taśmy. Aby siła naciągu była stała to moment na wale powinien spadać wraz ze wzrostem średnicy rolki. Prędkość to sprawa...
Przewód jest dobry bo sprawdzał dzisiaj, siłownik w ogóle nie startuje. Sprawdzę go pod akumulatorem, w serwisie mówili że podobno te silniki lubią się zawieszać.
Da się dołożyć do tego co już mam jakiś silnik elektryczny który poruszałby ramię tej pompy ? Dodam że czasem muszę cisnąć i 300 albo i 400 barów
Witam. Dziś coś nowego pokazał polski gramofon: w połowie strony płyty nagle się sam wyłączył. Podniósł ramię i zatrzymał silnik. Cofnąłem ramię, znów włączyłem napęd, kładę igłę mniej więcej w miejscu gdzie się wyłączył, igła opadła na płytę i.... wyłączył się znowu. Co ciekawe, gdy przesunę ramię dalej niż to miejsce, gramofon gra do końca. Inna sprawa,...
W takim razie musisz się zaopatrzyć w ściągacz. Nie wiem ja ci wytłumaczyć jak on ma wyglądać, ale np takich miniaturowych ściągaczy używały kiedyś serwisy tachografów do ściągania wskazówki prędkości w polskich tachografach. Możliwe że też u zegarmistrza mógłbyś zobaczyć jak takie coś wygląda i być może tam byś zdjął to łożysko. Ale u prawdziwego zegarmistrza,...
Może ci coś podpowiem bo serwisuję takiego profesjonalnego robota. W oryginale jest to rozwiązane w ten sposób, że bezpośrednio przed palnikiem porusza się czujnik tensometryczny.W twoim przypadku spróbowałbym zastosować czujnik potencjometryczny do utrzymania stałej odległości.W amatorskim projekcie powinno to w zupełności wystarczyć. Implementacja...
Prawdopodobnie źle ustawiłeś ramię wycieraczki na wieloklinie osi silnika. Zrób tak: - w chwili gdy ramię opadnie o te 5 cm w dół, wyłącz stacyjkę; - odkręć nakretkę i zdemij ramię z wieloklinu ośki, przemieść ramię w górę w pozycję na której powinna zatrzymać się i ponownie przykręć. Sprawdz doświadczalnie ruch ramienia, ewentualnie skoryguj ustawienie.
Według mnie powinieneś zacząć od silnika napędzającego mechanizm. To właśnie w nim powinieneś w odpowiednim miejscu, momencie zatrzymać główną oś napędową. Tak aby cykl pracy wycieraczek rozpoczynał cykl od początku do końca. Jeżeli silnik zatrzymał się w pozycji nominalnej, czyli zerowej Też nie napisałem tego słowa. Ale prawdopodobnie, fachowo powinno...
Tak rośnie siła:) Bo moment obrotowy to siła razy ramię.
To wskazuje na uszkodzony mechanizm podnoszenia. Stawia duży opór, układ elektroniczny wykrywa za duży prąd i dlatego w końcu układ zmienia kierunek działania silnika. Jeśli to jest napęd linkowy to mogły się postrzępić linki i stawiają opór przy pracy, w dźwigniowym takie skutki moze powodować wygięte ramię. Zakładam że rolki i przekładnie nie są skorodowane.
Silnik ma zacząć obracać talerzem gdy ramię przesunę nad skraj talerza wysunę z uchwytu. W takim razie pokazałeś trzy schematy ale tylko jeden jest prawidłowy.
Jeśli jest zaprogramowany zawór proporcjonalny 2 prawdopodobnie przyporządkowany został do hamulca górskiego. Spróbuj TEXĄ wykonać aktywację tego zaworu. Nie pamiętam ale chyba znajduje się na ramię poprzecznej w środku długości pojazdu. Jeśli masz możliwość zobacz gdzie idzie rurka od siłownika klapki hamulca górskiego i czy klapka ta nie jest zacięta...
Możesz rozwinąć ostatni akapit? Odpiąłem ramię tubowe od silnika, ale to nie wystarczy żeby wymienić uszczelniacz. Zastanawiam się też czy dałoby się w inny sposób to uszczelnić, 300 zł za jedną sztukę tej śruby to bardzo dużo... :/
Ramię maszyny ma tendencję do niedociągania oraz nieregularnego powrotu do pozycji startowej. Czy ramię reaguje na zmianę siły naciągu zadane ze sterownika? Zdejmij osłonę i zrób wyraźne zdjęcia mechanizmu, silnika i elektroniki. Może problem jest tylko z silnikiem, albo z jakimś czujnikiem, jeśli tam występuje.
tej parze sił musi towarzyszyć inna, przeciwnie skierowana A czy ta inna, przeciwnie skierowana, to nie jest przypadkiem para sił działająca na wirnik silnika? Zgadza się - moment pędu silnika nie zmienia się, ale zmienia się moment pędu całego układu - ramię + masa silnika + przeciwwaga. A to dlatego, że para sił z rys. powyżej działa na to ramię...
Tak jak na zdjęciu poniżej. A tak poza tym u Ciebie ramię gdzie zapięta jest sprężyna masz odgięte. Oraz sprężyna jest pokombinowana, Prawdopodobnie od innego modelu.
Witam. Potrzebuje pomocy w sprawie Gramofonu Daniel G 1100. Po skończeniu odtwarzania ramię nie wyłącza silnika i nie cofa się. Fotoopór i żarówka są sprawne. Przyjrzałem się mechanizmowi i okazuje się że dźwignia na której jest folia z paskami nie dochodzi do fotooporu. Zatrzymuje się w odległości +- 1 cm. Próbowałem popchnąć lekko inną dźwignię ze...
Witam Turbosprężarka o zmiennej geometrii Silniczek elektryczny turbosprężarki o zmiennej geometrii M30 zarejestrował usterkę układu sterującego. Możliwe przyczyny: •Usterka mechaniczna, uszkodzenie lub zużycie. •Utworzenie się lodu w turbosprężarce o zmiennej geometrii. •Rozdzielenie się dwóch części wałka silnika elektrycznego. •Usterka...
Rampa czyli tu przy silnikach to płynne rozpędzanie/hamowanie.
Robo policz. Masa wody razy ramię, średnica koła.
Jeżeli słychać silnik wycieraczek, to co mają do tego bezpieczniki? Mechanizm się rozleciał. Być może tylko ramię spadło, trzeba zajrzeć w podszybie.
Schemat jest tak prosty, że każdy w domu może sobie takie coś zrobić Dlaczego więc nie zrobisz działającego modelu i nie zaprezentujesz efektów swoich prac na forum? Nie musi to być od razu duży silnik, wystarczy mały model na biurko. Na początek nie musi nic napędzać, wystarczy jak będzie działał. Zobacz poniżej film z działania podobnego silnika....
Najprostszy (powiedzmy mechaniczny) sposób: - wyłącznik z wajchą, załączający wolnoobrotowy silniczek (z przekładnią, np. mocne serwo RC z wymontowaną elektroniką, przystosowane do pracy w pełnym zakresie obrotów lub inny wolnoobrotowy silniczek o dużym momencie), - na silniczku zamontowane ramię oraz sprężyna (lub guma) umożliwiająca powrót ramienia...
Witam, Mam dokładnie ten sam problem jak (at)jkier Mam taką sytuację, że silnik ładnie pracuje, ale nie przekazuje napędu na wysuwane ramię, które chodzi luźno bez względu na pozycję kluczyka. Podejrzewam, że ściął się tam jakiś klin czy coś, ale nie wiem jak się tam dostać. Udało to się może komuś naprawić ? Jak się do tego najlepiej dobrać ?
Witam Mam podobny problem. Potrzebuję wykonać układ który będzie utrzymywał wysuwane ramię metalowe zainstalowane na silniku prądu stałego w zadanej odległości od materiału (drewniana powierzchnia). Ramie powinno znajdować się w odległości ok 10-20cm od materiału który porusza się (oddala i przybliża). Ramię po przekroczeniu wartości granicznych (mniej...
Witam Potrzebuję wykonać układ który będzie utrzymywał wysuwane ramię metalowe zainstalowane na silniku prądu stałego w zadanej odległości od materiału (drewniana powierzchnia). Ramie powinno znajdować się w odległości ok 10-20cm od materiału który porusza się (oddala i przybliża). Ramię po przekroczeniu wartości granicznych (mniej niż 10cm lub więcej...
Zrób porządek z dźwignią do której jest zamocowana dłuższa sprężyna, ta jest od regulacji wysokich obrotów silnika. Popatrz jak to wygląda na zdjęciach poniżej. Na rysunku zaznaczyłem strzałką ramię do którego jest zamocowana dłuższa sprężyna. Żeby zmniejszyć obroty maksymalne należy podgiąć ramię w kierunku gaźnika i tym samym zmniejszyć naprężenie...
W sumie to nie ma dla mnie znaczenia, czy na VDC, czy na VAC, jednak te Nm wystarczą 3, a żeby miał chyba minimum te 150 watów. Przekładnia wskazana by była dla silniczka na VDC. Dodano po 2 Ramię to ma jakieś 25 cm długości.
Przy napędzie śrubowym oczywiście , że nie ma takiej możliwości . Widocznie to ramię wykręciło się ze śruby napędowej silnika . Jeżeli wkręcenie do oporu nie pomoże z uruchomieniem siłownika , to czeka Cie rozbiórka siłownika . Zacząłbym od rozwiercenia tego nita i próby ściągnięcia tej osłony . Pamiętaj o moich uwagach o krańcówkach oraz że pracujący...
Co może być przyczyną Obrót jest zrealizowany na siłowniku czy na silniku hydraulicznym? Jeśli na siłowniku to do sprawdzenia stan uszczelniaczy głównie, jeśli na silniku to silnik do regeneracji.
witam wszystkich szukam pomocy, nie trafiłem w internecie na pomocną informację dlatego zwracam się do użytkowników nieocenionej Elektrody otóż w siłowniku bramy Avidsen Ever 212 uległ uszkodzeniu silnik napędzające ramię siłownika, reszta jest w porządku Silnik 12V DC 100W w opisie instrukcji użytkowania (bardzo oszczędnej) jest tylko informacja że...
Nie widziałeś nigdy pracującego młota resorowego, czy prasy mimośrodowej? Nie rozśmieszaj mnie. Ja Cię nie rozśmieszam, usiłuję tylko wykazać mierne pojęcie piszących w temacie, min. i Twoje. Zaraz napiszę czemu. Już 100 lat temu prasy z napędem elektrycznym wyposażano w podwójne przyciski, - to wymóg użycia jednocześnie obydwu rąk i odsunięcie ich...
Czy jest jakiś wzór, którym byłbym w stanie obliczyć potrzebny mi moment obrotowy? M=F*r czyli iloczyn siły i ramienia na którym działa ta siła. Pewnie można by wyliczyć jaki moment jest potrzebny do podnoszenia rolety, zaglądając do środka i mierząc wymiary i masy , ale to obliczenie nie uwzględnią tarcia, zdarzało mi się mierzyć moment potrzebny...
Już nie mogę czytać tych "porad". Wymontuj mechanizm, odkręć tą nakrętkę i podnieś krótkie ramię (rozpinasz silniczek od mechanizmu). Następnie włącz stacyjkę i włącz "czasówkę", gdy silnik się zatrzyma wyłącz stacyjkę. Nałóż krótkie ramię na wał silniczka w sposób taki jak na rysunku, krótkie ramię i ramiona pantografu muszą być w jednej linii. Teraz...
Zdecydowanie polecam dodatkowe ramię, które da odpowiednie przełożenie i drastyczną poprawę ergonomii. Używam podobnych wierteł z silnikiem od jakiejś drukarki, który też świetnie daje radę w takich konstrukcjach mimo, że obroty ma niższe niż 15000 ([url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/... Te wiertła są nie do zajeżdżenia :)
Jak się "poszarpie" za jedno ramię i bez większych oporów rusza się też drugie ,to osie pozacierane nie są. Trzeba wtedy szukać z samym silniku.
Witam. Mam problem z zasilaniem zaworu trójdrożnego. Kilka dni temu zaobserwowałem, że zmywarka nie myje górnego kosza - ramię nie obracało się. Wymontowalem zawór, silnik okazał się być spalony, zamontowałem cały zawór nowy, ramię nadal się nie obraca. Rozkręciłem jeszcze raz do zaworu i okazuje się, że nie dochodzi do niego napięcie. Jest w tym modelu...
Jestem pewny na 99% iż uszkodzone jest ramię soczewki w przypadku zablokowania się mechanizmu AF silnik od obiektywu po prostu łamie ramię soczewki jest to bardzo nieudana konstrukcja nie ma żadnego mechanizmu przy AF jest tylko silnik krokowy na osi którego znajduje się bezpośrednio ramię soczewki chodzi oczywiście o ten konkretny model ,czy można...
Witam, posiadam kosiarkę NAC z silnikiem B&S 450E, w kosiarce falują obroty i brak mocy. Ramię regulatora i sprężynka chodzą w przód i tył, gaźnik wyczyściłem i dalej to samo.
Ok, czyli źródłem zasilania jest generator prądu w silniku. przydałoby się zacząć sprawdzenie od tego.. Przydałaby się jakaś kontrolka np. zrobiona z żarówki 12V. Przyłóż kontrolkę do styków regulatora napięcia: do czerwonego i zielonego przewodu, Jak zaświeci leć dalej np. do stacyjki, sprawdź czy dochodzi do niej zasilanie - czy po podłączeniu kontrolki...
ramia silnik ramia robot silnik ramia robot silnik krokowy
wykorzystać wyświetlacz aparat ładowanie lampy solarnej lutowanie drutu
maverick schemat zrobić rower elektryczny
Simson SR – kierunkowskazy świecą odwrotnie, zamiana przewodów czarny/zielony Jak wyłączyć zabezpieczenie dziecka na urządzeniach elektronicznych?