Sprawdź szczotki silnika.
Ciekawa sprawa . Pozostaje tylko wentylator. Jedyne co mogę doradzić to zamienić miejscami te dwa silniki. Zamienić silnik o tych gabarytach do łatwych zadań nie należy. Jak silnik stratuje, szarpie, buczy? Czy ma niekiedy problem z rozruchem? Masz możliwość zobaczyć na oscyloskopie jak wygląda przebieg za falownikiem?
Mam takiego samego złoma z tym samym silnikiem i również z 2003 roku ,od kiedy Go na nieszczęście nabyłem szarpał tak jak u Ciebie i szarpie nadal.To jest moim zdaniem jakiś wadliwy rocznik i chyba musisz się do tego tarpania przyzwyczaić.Przeglądałem masę wątków dotyczących tego szarpania i wszędzie przewija się akurat ten konkretny rocznik i "wspaniałe...
Te pompki tak maja....jak są zużyte i oś geometryczna nie pokrywa się "z elektryczną", ta druga pozostaje zawsze na swoim położeniu ale pierwsza przemieszcza się w wyniku zużycia panewek i ...wałka pompy ! Otrzymujesz wtedy jak ja mówię "totek-lotek"albo ruszy albo nie, zależnie od stopnia zużycia 9 razy ruszy a za 10-tym NIE i wtedy słychać ten dzwięk...
Dwa posty wyżej napisałem Ci, że w BKC nigdy nie było Siemensa.
Siemanko, sprawa męczy mnie już od dłuższego czasu. Opiszę jak to wygląda. A więc, mam astre g coupe, Z18XE. Problemy zaczęły się kilka dobrych miesięcy temu, mianowicie : strasznie szarpie podczas przyspieszania, zwalniania czasem też. Objawy zaczęły się kilka miesięcy temu i raz były denerwujące a raz ich w ogóle nie było. Ciężko jest utrzymać samochód...
Wtryski Siemens czy Delphi ???
A więc zawór zwrotny jest w obudowie filtra paliwa, jak i w gruszce, więc paliwo się nie cofa. Wszystkie złączki dodatkowo skręcone opaskami, O-ringi sprawdzone są OK. W HDi, w układzie Siemens, brak elektrycznej pompki paliwa. Podpięte paliwo bez obudowy filtra i brak bąbelków, więc dałem nowy filtr metalowy i bąbelki zniknęły całkiem. Jedyne, co zostało,...
Fiesta 1.4 HDi 2008 r. Tak dla porządku - skąd w Fieście silnik HDi?
A ja stawiam na sterownik pompy. Pewnie się tranzystor przepalił Widziałeś w pompie CR sterownik? Bo ja nie. To nie Bosch VP44 w BMW czy w Oplu. REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem Akurat ten regulator jest bez sitka, opiłki przepuszcza. Są regulatory z sitkiem. Sam...
jak szarpie silnikiem to trzeba sprawdzić prądniczke tachometryczną, zrób foto w modułu i wrzuć.
Witam, Przeszukałem wiele wątków i tematów jednak nie znalazłem nic z podobnym silnikiem do mojego. Silnik pochodzi z pralki automatycznej Siemens, modelu nie pamiętam. Czy ktoś miał styczność z takim silnikiem i może udzielić porady jak podpiąć go na krótko? Na zdjęciach przedstawiam silnik i styki, które udało mi się ustalić. https://obrazki.elektroda.pl/3110008900_...
Silnik dwubiegowy SIEMENS Mam silnik dwubiegowy.(1,8/2,2 kW 1400/2900 rpm) Mierzone rezystancje uzwojeń poszczególnych to 4,5 ohm (6 uzwojeń) Silnik podpinany D/YY Pierwszy bieg prąd pobierany 4,2/4,5/4,1 A Drugi bieg prąd pobierany 2,9/4,5/6 A Napięcia zasilające 405 +- 1 V Rezystancja uzwojeń do PE 100Mohm Co jest nie tak że na drugim biegu jest taka...
Silnik niewiadomego pochodzenia, zwarć miernikiem nie wykryłem, rezystancja uzwojeń taka sama na trzech, nie chodzi. Do obciętych kabli u1 ,v1,w1 podłączone były fazy, żółty uziemienie. W środku nie widać uszkodzeń uzwojeń po wstępnych oględzinach.
Firma zewnętrzna zamontowała napęd 5.5 kw podłączony w trójkąt pobiera 14.5A zmiana połączenia w gwiazdę pobór prądu 10.4A silnik jest podłączony przewodem 4x2.5mm2 o długości około 30m co dziwne do urządzenia nie można dotknąć jest tak gorące .Moje pytanie gdzie popełniono błąd :?:
Mam problem z silnikiem 3-fazowym która napędza pompę oleju w podnośniku samochodowym. Na tabliczce znamionowej jest: FDR 80 C/29 Y-380V 2,2kW 2840 obr/min 5,2A Z silnika wychodzi 6 przewodów: N'ka zółto-zielony, 3 grubsze - fazy, 2 cieńsze (nie wiadomo od czego, jest pomiędzy nimi przejście). Podnośnik działa tak, że wciskając przycisk od podnoszenia...
Witam forumowiczów. Mam taki temat: Jak z silnika (tabliczka na foto) "wyciągnąć" jego moc (te 0,8 kW) jednocześnie pracować na nim na wolnych obrotach – planuję podłączyć go do przesiewacza ziemi/kompostu. Czytam o jakichś kondensatorach rozruchu/pracy, falownikach, podłączeniach w trójkąt/gwiazdę i nic z tego nie rozumiem. Jak to w praktyce ogarnąć? Po...
Mam pralkę jak w tytule ( E-Nr. WM16S740 OE /05 FD 8708 200042 ) https://obrazki.elektroda.pl/1528144900_... Objaw taki jak widać na linku do filmu - silnik dostaje napięcie (patrz 10 sekunda filmu), lekko zaddrży, ale nie chce się kręcić. To co zrobiłem - Sprawdziłem oporność grzałki (ma ok 25Ω ~2060W przy 230V) - więc jest sprawna....
Witam. Koledzy jak zidentyfikować silnik DC firmy Siemens? Silnik posiada jakieś oznaczenia ale niczego po nich nie znalazłem. Najbardziej zależy mi na wyznaczeniu podstawowych parametrów, napięcie zasilania, moc maksymalna... Może ktoś widział podobny albo wie gdzie szukać. https://obrazki.elektroda.pl/2168622000_... https://obrazki.elektroda.pl/8756117100_...
Opel Zafira A 1,8 ,benzyna. Witam mam podobny problem, jak w innych postach pisza ,wymiana cewki.sond lambda NTK i przeplywowki SIEMENS nic nie daly. Na zimnym silniku nie rusze, obroty skacza , po uplywie ok. 2 min. mozna dodac gazu, ale auto jest mulowate i nie rowno pracuje. Ciekawostka: Po wylaczeniu wtyczki miernika przeplywu masy powietrza problemy...
Pojazd: Peugeot 405 GRI (kombi) rocznik 90 Silnik: 1.9 DDZ 8V wtrysk jednopunktowy Fenix 1B firmy Solex Bendix Siemens (jak kto woli) Instalacja LPG: Bingo M Objawy: szarpie przy przyśpieszaniu i strzela w gaźnik, poprzednio tylko do 2000 RPM, teraz w pełnym zakresie obrotów. Na wolnych obrotach trochę nierówno pracuje (jakby wypadające zapłony). Nie...
Witam szanowne grono... Auto A4 2.0 TDI 16V. Mam pewien problem, mianowicie: Bez względu na to, czy na postoju, czy podczas jazdy na 1/2 biegu (innych nie zwracałem uwagi), podczas jazdy między około 1200-1500 obrotów STAŁYM GAZEM drży/wibruje/poszarpuje – ciężko to nazwać – cały samochód (szczególnie odczuwalne na ciepłym silniku). Na postoju z wciśniętym...
Widzisz "prosty_01" Tak mnie intrygujesz swoimi wiadomościami że sam popełniłem gafę No widzisz i znowu nauczyłem się czegoś nowego, dzięki za sprostowanie; młody jestem i narwany, nie przeanalizowałem konstrukcji. Czujnik temperatury wody (ssania) ,silnik krokowy ,czujnik halla ,i kilka innych jedna cewka siemens -prosty układ. Sugeruję się opisem...
W silnikach AKL (siemens) był problem z nieszczelną obudową sterownika silnika i woda dostawała się do środka. Objawy i błędy były wtedy przeróżne.
Napięcie 1.5v na wtyczce do evap na wlozonym bezpieczniki nr 14 na wyjętym ok 5v w miejscu bezpiecznika miernikiem + do środka minus na ramę auta 14.2v Podsumujmy: - Bezpiecznik F14 sprawny, oglądnięty wzrokowo, zmierzony miernikiem na ciągłość? - Napięcia na wtyczce od EVAP 1.5V ? - Oporność EVAP mieści się w zakresie 20-35 ohm? Wygląda to na problem...
Witaj Kolego, Ja rowniez po wymianie wtryskow (Siemens) bylem w 3 roznych serwisach (Polska, Niemcy, Wlochy) kompletna diagnostyka i NIC. Ale w koncu uporalem sie z tym. Paliwo! Nie mieszkam w Polsce ale np po zalaniu 4 razy pelnego baku Diesla V-Powera (wiem ze wielu pisalo ze to mizerne paliwo) ale jest znaczna poprawa. Czasem jeszcze szarpnie ale...
wlasnie wymienilem enkder w silniku servo ..... nowy enkoder a silnik szaleje raz sie kreci w lewo raz w prawo ,szarpie....okablowanie na pewno jest ok .....ale nie ustawialem specjalnie enkodera..........chociaz jest tam regulacja wiec moze to jest powodem ? moze ktos mial taki przypadek ?
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Zostaly zregenerowane czyli wymieniona sekcja tloczaca ktora sie wykruszyla tlok sprawdzone nowe końcówki i wyregulowane wtryski to Siemens 03G130073T 03G130073M kod silnika BMN Dodano po 5 Ciśnienie na cylindrach wszystkich jest równe i wynosi 24,5-25 pompa tandem nowa jak również ta w zbiorniku nie wykluczam ze cos moglo pójśc nie tak z regeneracja...
Nadal występuje gaśnięcie po bytowaniu mocniejszym? Z tego co pamiętam to przez okres co mam samochód (przeszło 3 lata), to tylko były dwa zgasnięcia silnika (1. jak zamarzło paliwo w filtrze po nocy jak stało przy prawie -20. 2. na simnym silniku lekko dodałem gazu a ręczny miałem zaciągnięty). Skrzynia automat, więc trzeba się nielada naglowić aby...
Witam padł mi przepływomierz marki SKV kupiłem niby orginal z simensa ale uzywany. Na SKV falował na obrotach gasł i szarpało jak założylem simensa ma problem z odpaleniem na zimnym silniku (odpali i gasnie) a jak juz odpali to szarpie az temp nie wyjdzie za niebieskie na ciepłym jest wszystko ok. Pytanie takie jakiej firmy przepływke mam kupic orginal...
A3 też były na Siemensie i podlegały akcji na zwarcie pompowtryskiwaczy. A ogólnie TDI po zapowietrzeniu dosyć szybko odpalają Nie siemens:D
Cewka zapłonowa,dość częsta usterka jeśli jest jeszcze firmy Siemens.
jaki masz tam komputer siemens?
Witam w tym temacie. Niedawno rozwiązałem ten problem w Partnerze II 2.0 Hdi -Siemens- tzn. nierówna praca na wolnych obrotach, szarpanie w czasie przyśpieszania do około 1500 obr. Powodem okazały się wtryski. Test na przelewy wykazał że dwa przepuszczają nawet bez wysterowania. Po wymianie oczywiście na używki (bo nowe to cena prawie auta), problem...
Witam. Miałem ostatnio problem z pompowtryskiem Simens VW Passat B6 2.0tdi. Okazało się że jest do wymiany. Niestety po wymianie wyskoczył nowy błąd. Przy odpalaniu trochę szarpie silnikiem ale później jest ok. Pracuje normalnie. Po każdym odpaleniu wyrzuca błąd jak na zdj https://obrazki.elektroda.pl/7028587900_...
Jeżeli BOSH to nie znajdziesz "gruszki" występującej w Siemensach. Czy tankowałeś może ostatnio na jakiejś innej stacji?
Siemensy są inne w tych silnikach tzn czujnik wału konkretnie inny. Są Siemens 56.1 i 56.2. Jeden Hall ,drugi indukcja.
W moim przypadku problemy występują np. podczas nagłego wciśnięcia pedału gazu na V biegu z włączoną klimą - przyśpiesza lecz występuje efekt szarpania - "braku paliwa" , ale szczególnie dokuczliwe jest wypadanie "pojedynczych zapłonów" - "dziura w gazie" - gdy z lenistwa nie zredukuję biegu i po zakręcie próbuję "pozbierać" auto na III lub IV biegu....
Nie szukaj miodku w tyłku, tylko wymień od razu ECM, one umiejscowione pod okapem, gniły na potęgę. Zresztą wyjmij oryginalny, otwórz go i obejrzyj dokładnie płytę pod kątem zgnilizny. Z doświadczenia powiem, że te Siemensy nawet bez widocznej wody w środku zdychały - pojawiały się wtedy nieregularne anomalie czujników CKP/CMP, sterowania silnikiem...
Witam! Jezdze Renault Clio z 1998 (tzw c2ph1) z dosc rzadko wystepujacym silnikiem 1.6 8V 90KM (typ K7M744). Odkad go znam - 3 lata (kupila go moja dziewczyna a obecnie zona ;-)) auto jezdzi ale jakby chcialo a nie moglo: Jesli b. spokojnie i delikatnie operuje sie pedalem gazu, nie rozkreca powyzej 2200-2500 (czyli typowa jazda na emeryta) to jezdzi...
Witam.Potrzebuje pomocy fachowców wiec pisze na tym forum.Po odpaleniu auta silnik delikatnie nie równo chodzi na zewnątrz smierdzi spalinami i z tłumika idzie jakby biały dym wygląda to na parę ale czy auto zagrzane czy zimne to samo.Wczesniej szarpalo autem na przy Riazaniu albo jazda z małą prędkością np.w Jorku.Wymienilem świece nic nie pomogło...
jaka szkoda że już nie mam tego golfa bo bym jeszcze raz sprawdził aczkolwiek też miałem niezłe boje z tym Digijetem i moje wnioski z badania tego wtrysku są takie: - czujnik temp służy do korekcji czasu wtrysku przy rozruchu żeby podać odpowiednio wzbogaconą mieszankę dla zimnego silnika i właściwą dla ciepłego zanim się nie nagrzeje sonda i stąd trudność...
Witam, BMW e90 320i n46b20a pośredni wtrysk bez gazu. Problem polega na tym,że auto jest bardzo ospałe. Zimny czy ciepły jedzie bardzo kiepsko ( mam porównanie z n46 znajomego i tamta to szatan). Objaw jest taki iż tocząc się 1- szym biegiem np 10km/h wciskając gaz do oporu auto chwilę się zastanowi i zaczyna przyspieszać wolno i w jednostajnym tempie...
Proszę o porady co zrobić w tym temacie ponieważ u mnie jest identycznie. Pojazd Fiat Scudo 2007 silnik RHK 120KM. Przy spokojnym przyspieszaniu między 1500 a 200 było szarpanie jak w opisie powyżej. Wczoraj w ramach testu podpiąłem mu na sztukę zacinający się EGR wyjęty z żony RHR-a (wbudowany został odpięty, pozostał jako zaślepka). Było idealnie...
Kiedyś miałem podobną sytuacje, C-MAX 2.0 na siemensie - padnięty alternator, po wymianie ładowanie wróciło do normy a auto nie jedzie. Okazało się, że pompa padła. Być może związane było to z koniecznością odpowietrzenia układu po demontażu filtra. Po wymianie pompy auto śmiga. Było sporo przypadków, że po braku paliwa, uzupełnieniu, uruchomieniu silnika...
Jest sobie Fiesta z 1.4 HDI TDCI 8V, siemens. Dolega jej szarpanie przy dodaniu gazu, puszczamy gaz , dodajemy, minimalna zwłoka i efekt taki jak wcisnąć gaz do dechy, szarpnięcie układem napędowym. Poduszka pod skrzynią środkowa jest nowa. Sprzęgło się kończyło, wymienione. Pedał gazu podmieniony - bez zmian. Luzów na półosiach/przegubach nie ma. Szarpnięcie...
Taaaa? No popatrz, a ja myślałem że w Galaxy PCM to klasyczny fordowski EEC V. Bo widzisz lamerku benzyniaki w Galaxy -2,0 i 2,3 to silniki forda, ze swoim "fordowskim" sterownikiem, jak np w Scorpio i sprzęt do VW ich sie nie łapie, diesla owszem. Cała elektronika jest boscha? Hmmm, sensor poduszek to Siemens, deska rozdzielcza to Motormeter, moduł...
Te elementy wymieniles przed czy po awarii ? Wiesz, uzywane sprawne to sie mija z powolaniem tak jak kobieta z malym przebiegiem :) Moze ci sie zawory wypalily. Rozbiesz zaparat zaplonowy, moze jest brudny badz jest pekniety palec rozdzielacza. Sypnela ci sie sonda lambda. Elektryka ktora ostatnio montowales. Odlanczaj pokolei swiece i odpalaj silnik...
Mam problem, którego jeszcze nie rozwiązałem z Fordem. Auto ogólnie nie chce jechać. Potrafi szarpać, przerywać ale nie zawsze, czasem jest tak, że jedzie dobrze. To co sprawdzone: -przelewy, pierwszy wtrysk ma większy przelew o jakieś 20-30% od pozostałych, -silnik lekko faluje (ale bardzo lekko), czas wtrysku na pierwszym to 270, a na pozostałych...
Falownik Siemens, Pompa głębinowa do zasilania deszczownicy do nawadniania pola. Falownik makro połączeń cn008 Makro aplikacyjne AP0010 AI1 wejście analogowe potencjometr 0-10V AI2 wejście analogowe przetwornik ciśnienia 4-20mA ( podłączony jest szeregowo wyświetlacz do ciśnienia wody) Parametry silnika wprowadzone oraz nastawy P0756 prawidłowe, sprawdzone...
Witam od jakiegoś czasu mam problem z powracającym błędem tak jak w tytule. Za pomocą OP-COMa udało mi się ustalić, że wina leży prawdopodobnie po stronie przepływomierza, zamontowany jest oryginał siemens 5WK9606 podejrzewam że nie wymieniany od nowości a auto ma 350 000 km posiada także instalację LPG. Czy ktoś mógłby potwierdzić czy faktycznie przepływomierz...
Pisaliśmy już wcześniej ale opiszę ponownie ogólnie auto ma założony gaz, ale pomijam ten fakt chodzi o pracę na benzynie. Objawy: auto po nocy zimne odpala od strzału ale pracuje bardzo nierównie i nie ma tego efektu ,,pracy na ssaniu" do tego strasznie szarpie silnikiem i tak jest ok 2 min. Po tym czasie obroty się normują ale nie do końca tak jak...
Witam, mam taki problem że jak jest chłodno na zewnątrz np z rana, auto stoi dłużej, silnik jest mocno wystudzony to po odpaleniu i przejechaniu się kawałek, obroty spadają do tych jałowych 880, ale wskazówka od temp. stoi. Pojawia się wówczas efekt "wypadania zapłonu", tj rzucanie silnikiem i "pyrkanie z wydechu", gdy się auto konkretnie nagrzeje,...
Witam Kolegów i zwracam się z prośbą o pomoc. Citroen C3 1.4hdi wtryski Siemens. W czasie gaszenia silnik szarpie(twardo gaśnie). Okazało się, że nie działa klapa gasząca(przepustnica EGR) Podmieniłem na sprawną i to samo.Teraz wrzucę co wyszło po podłączeniu do Lexii : Testowanie przed uruchomieniem: EGR-pracuje. Klapa(przepustnica EGR)- pracuje ;wszystkie...
Nie jest wiec tak, ze kombinuje bez niczyjej pomocy, ale majac tylko chwile staram sie zrobic to co moge zakonczyc w ciagu jednego dnia i chociaz wykluczyc te elementy. Porady sa bardzo pomocne, ale prosze rowniez o wyrozumialosc i cierpliwosc, bo czasu brak. Do tego robie to sam, wiec mam tez ograniczony warsztat i nie wszystko pod reka. Sorry, już...
Witam wszystkich. Nie wiem jakim modelem golfa jeżdzi kolega maestro-mw, ale z tego co wiem to w 2.0 16V czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, znajduje sie w kadłubie silnika. Wniosek? koło zamachowe nie ma nic wspólnego z tym czujnikiem. Czujnik ten jest przez cały czas w oleju, a obroty wału korbowego odczytuje z "pierścienia" który z kolei...
Witam - ja dziś po raz pierwszy na Elektrodzie. Potrzebuję porady w sprawie pralki Siemens WXSP 1240 PL - prawdopodobnie spadł lub rozleciał się teleskop podtrzymujący bęben. Po załadowaniu prania i włączeniu pralka rozpoczyna pobieranie wody, natomiast gdy powinna obrócić bęben robi to jakby z takim ciężkim zamachem i szarpie całym urządzeniem, nie...
fabia silnik szarpa szarpa jazda silnik szarpa silnik jazda
arduino tworzenie funkcji bezpiecznik napęd ultradźwiękowy odstraszacz komarów
pompa ciepła domowym sposobem pompa ciepła domowym sposobem
Samsung TV nie włącza się – brak reakcji, awaria zasilacza, podświetlenia lub płyty głównej Mercury 90 KM – gaśnie po 5-8 minutach, brak mocy, przyczyny: paliwo, chłodzenie, zapłon