Wysłałem ci.
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Witam, Skoda Fabia 1.9 tdi, rocznik 2004, przebieg około 215 tys. Od mniej więcej dwóch lat obserwuję szarpanie silnika, gdy jest wilgotno na zewnątrz i auto jest zaparkowane przez dłuższy czas (np. całą noc). Niestety, nie jest tak zawsze i nieraz jest ok, a nieraz objawy się nasilają. Odpalam samochód, jadę, silnik szarpie nawet po osiągnięciu normalnej...
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
500mb to chyba za malo jesli cos mnie nie myli.Moze zmien czujnik cisnienia kolektora dolotowego
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
ttrzok masz racje , powyzej pisalem o zasadzie pomiaru analogowego pzez czujniki w analizatorach . >> ktos tam wyzej wyskoczył z dziwnym postem , napicanym chyba w celu nabicia sobie punktów. w lambdzie 1,3, i 4 cztero przewodowej jest tak jak piszesz zarowno dla sad 1V , 5V i 0,8V-1,6V , 6 przewodowa jest nieco zakrecona . po wczorajszej zabawie i...
Witam, tak póki co informacyjnie: jest dużo lepiej po nie całych 2 tyg. jeżdżenia bez gazu. Auto podczas zapalania prawie w cale nie szarpie. Jakieś pomysły? Zakręcona butla + wyciągnięty bezpiecznik ze sterowania.
Przy zmianie biegów czy podczas puszczania sprzęgła? Jeżeli podczas puszczania sprzęgła to możliwe że zdechła poduszka skrzyni biegów lub silnika, która była już na wykończeniu a maltretowanie podczas demontażu skrzyni ją wykończyło.
tu jesteś w błędzie, cewka za każdym razem będzie dawać iskrę a jedna mieszanka będzie się od niej zapalać a mieszanka o innym składzie już nie. Najgorzej palna mieszanka powstaje podczas przyśpieszania. Jesteś w błędzie. Żeby mieszanka była palna, jest wzbogacana - tak samo na zimnym silniku, jak i przy np. przyspieszaniu, czy właśnie w trybie awaryjnym...
chodziło o szczotki na silniku elektrycznym pompy, tak usłyszałem od jednej osoby, Nie znasz się na tym. Zamykam temat.
Na początek proponuje sprawdzić rozrusznik(szczotki).
A przepustnica nowa czy nowa w sensie używka bo jak to drugie to uderz z wyczuciem w silnik na tej przepustnicy bo może szczotki nie łączą tak z diagnostyki golfa IV
problem tkwi w tym, że wskaźnik temp. po odpaleniu wskazuje poziom zerowy. Dopiero gdy silnik pracuje około 30 minut, temperatura wskazuje poziom połowy. A według twojej logiki to jak powinno być odwrotnie? Następnie, gdy włącza się ogrzewanie, silnik zaczyna tracić moc i zaczyna szarpać. Jedyne co możesz "włączyć " to dmuchawę. Dziwny przypadek.
Jeszcze raz wyjaśnię: rozpołowiłem alternator, odkręciłem szczotki i wymieniłem tylne łożysko, skręciłem do kupy, ręką wirnik się obraca, o nic nie haczy, szczotki oczywiście na miejscu, alternator wraca do Skody, bez paska uruchamiam silnik i w tym momencie alternator jest praktycznie zablokowany, zastanawiam się o co chodzi? Mam nadzieję, że wyjaśniłem...
Dziękuję za odpowiedź. Czujnik położenia wału był wymieniany, ale wałek rozrządu nie. Zrobię to i dam znać! Pozdrawiam ☺️
Witam, jestem posiadaczem skody fabii 1.4 16V kod silnika BKY rok 2005. Strasznie szarpie silnikem na jałowym biegu jak i podczas jazdy, występuje takze strasznie duże spalanie( na prostej drodze przy 4 biegu I prędkości 60km/h komputer pokazuje spalanie na poziomie 22-26 l/100km). Auto traci moc podczas dodawania gazu. Na postoju obroty skaczą od 400...
Witam, kupiłam Skodę Fabię 2002 r. 1.4 benzyna, wymienione są świece na nowe. Jak jedzie się autem na niskich obrotach, auto szarpie. Jaki jest powód? AI: Czy sprawdzałaś stan cewek zapłonowych i przewodów zapłonowych? Mogą one również wpływać na szarpanie silnika. Tak. AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś kontrolki lub kody błędów? To...
Już tak robiłem, kilka razy. Zrobiłem 2000 tys km bez lpg, i też miałem ten sam problem. Na benzynie po odpaleniu faluje między 800 a 1000 obr, potem kolo 2000-2500 ta sama sytuacja, tylko wtedy już szarpie.
Jak wyglądają korekty w 013 ?, jak bip-y w 023 ?
Tak jak kolega wyżej wspomniał - pierścienie ślizgowe a nie komutator. ASL9008 - pierścienie do tego alternatora. ARE0008 - regulator napięcia - tutaj polecam oryginał Boscha a nie jakieś zamienniki. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego, podajesz numer alternatora i tam dobiorą części. Możesz wejść na stronę: https://as-pl.com/pl/main Tam w wyszukiwarce...
Witam to szarpanie ustało po wymianie wtryskiwacza. al mam problem z wolnymi obrotami - trochę skacza nierówna praca silnika
ludziom nie wiadomo skąd w głowach zostało że 100 to jakaś nieprzekraczalna granica. Dobre, he he. Myślą że to czajnik. A gdzie jest jakiś włącznik od klimatyzacji, który załącza wentylatory? Nie mogę nigdzie go znaleźć. Będę wdzięczny za odp. Nie obraź się, ale bawisz się niczym szympans z nabitym pistoletem. Nie masz niczego do tej zabawy, a przede...
Mierzysz na wtyczce zaznaczonej zielonym kółkiem w poście nr 6. OK. Nie zauważyłem, że jest tam dostęp do "gołego" przewodu. Równie dobrze szczotki mogą się kończyć. Można je jakoś zregenerować/wymienić ? Jeśli tak, to bym silnika nie wyrzucał.
Mam Skode Fabie 1.4 MPI. Od jakiegoś czsu zauważyłem ,że silnik przy obrotach od 900 do 2000 RPM dziwnie szarpie i przy dodawaniu gazu jakby dławił sie. Skoda ma przejechane 72 tyś. km. Prosze o rade co mogę zrobić. :cry: Z góry dziękuje!!
Diagnostyka na komputerze powinna wyjaśnić .
Problemu szukałbym w okolicach turbiny. Moim zdaniem przeładowuje - za dużo powietrza dostarcza do silnika przy dużych obrotach. Nie pamiętam czy w Fabiach jest zmienna geometria czy nie. Jeżeli tak to po prostu łopatki mogą się nie 'cofać' przy wyższych obrotach.
Witam. Miałem podobny problem, falujące obroty silnika na biegu jałowym, szarpanie, efekt jak by czasem wypadał jakiś gar przy jeździe, auto oddane do mechanika i ten stwierdził że trzeba na nowo wprowadzić ustawienia do komputera. Ja odebrałem auto po naprawie i miesiąc ok ale po miesiącu znów zaczyna szarpać teraz oddaje go ponownie by to doprowadzili...
Zrobione ze 300kmi dalej obroty 900.Ile potrzebuje km na samo zaadaptowanie.
Witam a świece i kable sprawdzone,filtr paliwa
Zobaczymy ile pożyją te co teraz mam (NGK, tylko że trójelektrodowe). Dobre opinie też czytałem o Bosch Platinum, dobrze podobno się sprawują. Samochód obecnie jest w naprawie, sprawdzają go pod kątem w/w błędów Update: Co się okazało? Zablokowany sterownik silnika. Najprawdopodobniej to było przyczyną wszystkiego, obecnie trwa walka z jego odblokowaniem....
Tak chodzi o powietrze. Dziura w ic, dziura w każdym wężu idącym od filtra powietrza poprzez turbinę, ic aż do silnika jeden gazuje drugi słucha. Zaczął bym od samego dołu przy intercoolerze, często jakiś kamień jak nie ma osłony dolnej silnika potrafi gumę uszkodzić.
Na 99 procent wypalone gniazdo zaworowe .
Tak jak mówisz - MaxiEcu jest dedykowany i do każdej marki potrzebna jest nowa licencja a ta kosztuje coś koło stówki... Jednak ogólnie wydając te 5 stówek posiadając jedno auto daje spore możliwości a z oprogramowaniem które się crackuje czy cuduje z nim w dziwny sposób - choć zazwyczaj za darmo to efekt pracy może później niemile zaskakiwać. A to...
adaptacja tylko pewnie nie wypali trzeba cos jeszcze zrobic jak nie to wymiana
mam podobny problem (fabia1,2 47 kw): Rozpoczęło się od mrowiena na sprzęgle, skończyło się na wymianie sprzęgła:cry: po naprawie w ASO przejechałem ok 20 km i ponownie pojawiło się mrowienie, choć znacznie słabsze. W ASO powiedzieli mi, że to taki urok i mam jeździć. Co to wogóle może być?:?:
Od pół roku mam starą Skodę Fabię 1.4 Mpi, rocznik 2002. Szału nie ma, wiek swoje zrobił ale jeździła bez problemu. Od razu mówię - jestem laikiem więc postaram się prostymi słowami opisać o co chodzi. Pół roku samochód śmigał bez zarzutu, żadnych problemów, żadnych awarii usterek. Nic. I raptem, bez żadnych wcześniejszych oznak, pewnego dnia po nocy...
problem rozwiązany jeden z wtryskiwaczy kończy żywot
Zrobiłem sobie wyszukiwanie tego modułu i sam silnik wyglada znajomo, mam coś podobnego w Renault scenic. Oczywiście przekładnia jest inna. I teraz mam pytanie co tam nawaliło? Silnik się nie kręci czy przekładnia uszkodzona? Miałem problemy z takim modułem w moim samochodzie i wystaczyło odkręcić metalowy stojan, wyjąć wirnik, oczyścić szczotki węglowe...
Skoda jak w temacie gdy jest zimna to chodzi ładnie. Podczas jazdy przy prędkości obrotowej około 2000obr/min ma szarpnięcie(przerwie) i dalej już idzie. Ale problem zaczyna się dopiero jak nagrzeje się do 90°C. Zaczyna wtedy przerywać jakby nie paliła na wszystkie cylindry. Nie ma może sama siebie uciągnąć. Pokazuje błąd (niemożliwe obliczenie mocy...
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
Temat stary, ale dorzucę swoje 3 grosze bo ostatnio znów rozebrałem wentylator, wiec może komuś się przyda. Procedura wygląda następująco (dla 1.9 TDI fabia I) trzeba zdemontować i mały i duży (odkręcenie krzyżaka 3x torx na wentylator), po wyjęciu małego, łatwo wychodzi duży inaczej sprawa skomplikowana i nie wiem czy da rade wyjąc tylko duży wentylator....
Witam. Problem wygląda następująco. Autko odpala normalnie, nie dymi. Przy dodaniu gazu, od 1400 obrotów, szarpanie silnika i brak mocy. Jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Problem zarówno na biegu jałowym jak i w czasie jazdy. W sterowniku brak błędów. Może macie jakieś pomysły?
A pompa chodzi jak silnik na wolnych obortach pracuje czy nie. Jak jest olej na maks to niestety padła elektronika lub szczotki. Można samemu naprawiać te pompy. Trochę wiedzy trzeba mieć i zdolności manualne. Pompa jest po lewej stronie za zderzakiem pod baterią, sprawdź i przeczyść wtyczki.
Zrób zdjęcie komory silnika,gdzie zamontowane są elementy instalacji gazowej.
A można prosić o dokładniejsze wytłumaczenie, da się to zrobić bez wizyty u mechanika? Może głupie pytanie, ale czy chodzi o przerwę na świecach??Wcześniej nie dodałem iż instalacja jest jedną z pierwszych Pozdrawiam Tak koledze chyba chodzi o przerwę między elektrodami świec. Gaz jest mniej kaloryczny, a więc jest potrzeba lepsza iskra. Bez wizyty...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Witam. Od pewnego czasu moja skoda dużo zaczęła palić. W dodatku szarpie i dławi się zwłaszcza na zimnym silniku. Błąd po podłączeniu do komp to pierwsza sonda lambda temp w kolektorze -32 stopnie. Kupiłem nową dedykowaną do tego modelu. Nic się nie zmieniło, błąd dokładnie ten sam. Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie ok.
Witam. Od wczoraj mam problem ze swoją fabią. Silnik 1,2 HTB 6V, Instalka Zavoli Alisei sekwencyjna. Jeszcze nie mam kompletnych obserwacji, ale podzielę się tym co dotychczas zauważyłem, może koledzy podpowiedzą na co patrzeć. Silnik zapala normalnie na benzynie, na gaz przełącza się b. szybko bo w zasadzie już po 'wykokoszeniu się' z miejsca parkingowego...
Witam a czy faluje silnik na wolnych obrotach?
Witam Mam Fabię 1,4 2001r zagazowaną (sekwencja BRC) Problem polega na tym, że średnio raz na miesiąc muszę wymieniać świece. Po wymianie samochód sprawuję się normalnie, mijają 3-4 tygodnie i fabka zaczyna rwać (szczególnie przy przyspieszaniu) Pomaga kolejna wymiana świec Zakładane były i NGK i Brisk ciągle to samo. Zauważyłem że problem nasila się...
Skoda fabia 1.4 AZE 2001 rok Błąd p0341 nieakceptowalny sygnał czujnika położenia wałka rozrządu. Oscyloskop pokazuje od 0 do 5v wzrost obrotów daje większą ilośc wychyleń bez zaników i przeskoków napięcia, mierzone przy samym czujniku i przy komputerze silnika. Czujnik podmieniony na orginał bo tylko te są dostępne bez zmian. Rozrząd zmieniony ale...
Witam, VW Polo IV 2005 - 1.4 16V BKY (montowany również m.in. w Skoda Fabia) Od kilku miesięcy mam problem z autem; - Przy przyśpieszaniu w 3 na 10 przypadków silnik nie przyśpiesza płynnie tylko zaczyna szarpać , problemy występują na każdym z biegów i w każdym zakresie obrotów, szczególnie po redukcji biegu lub hamowaniu silnikiem. Wciskam gaz zaczyna...
A jak to zaobserwowales, ze silnik Ci się przechyla, jezdzisz bez klapy silnika?:-). To proste! Klapa do góry i jedziemy!!!! Oczywiście pomalutku.... Tak się dzieje przy wolnym ruszaniu, ale nic nie szarpie- tylko sie przwechyla. Pozdro ;)
Od groma VAG-ów po 2009 roku ma różnego rodzaju dziwnych problemów na które pomaga aktualizacja któregoś z sterowników. Np. taki śmieszny przykład - Fabia II 2009 r 1,4 16v nie działa klimatyzacja , brak błędów w 08 tylko na silniku błąd czujnika temp płynu chłodniczego sporadyczny - rozwiązanie - aktualizacja zestawu wskaźników :)\
Co prawda nie rozwijałem całych wiązek ale ruszałem nimi , zginąłem szarpałem za poszczególne przewody, te w komorze silnika i wczoraj te pod licznikiem , nie zauważyłem żeby któreś miało bezpośredni wpływ , już się mi zdawało że znalazłem a za moment to nie miało wpływu bo samoistnie się naprawiło i kolejne zabawy z kabelkami nie dawały żadnych objawów....
Witam. Nieświecenie lampki kontrolnej przy unieruchomionym silniku może być spowodowane m. in. przerwą w obwodzie wzbudzenia. Czy regulator wymienino "na wszelki wypadek" - bez zdiagnozowania? Kontrolka ładowania może mieć znaczenie dla pierwszego wzbudzenia alternatorów starszych typów (po dłuższym postoju), ale i to rzadko. Raz wzbudzony alternator...
MAP jest sprawny. Odłącz wtyczkę przepustnicy i zobacz jaka wtedy jest wartość obciążenia. Czy wartość obciążenia jest taka sama na zapalonym jak i na zgaszonym silniku?
Udałem się do mechanik Wymieniłem przegub wewnętrzny i Dalej szarpie teraz mechanik twierdzi, że jest uszkodzona skrzynia lub dwumas. Może ma ktoś namiary na jakiegoś mechanika z prawdziwego zdarzenia z okolic Świdnicy, Wałbrzycha, Jawora. Bo tych których odwiedzałem to nadają się tylko do wymiany oleju w silniku
Od paru dni zaczely mi wzrastac wolne obroty do 1000obr./min. przy czym powinny byc ok 870. Dzialo sie tak na zmiane raz bylo dobrze raz zle. Dzisiaj padl mi akumulator i zauwazylem ze po przekreceniu stacyjki przed uruchomieniem silnika nie zapala mi sie kontrolka ladowania. Domyslam sie juz ze te "wysokie" obroty byly spowodowane tym ze alternator...
Hej..i ja też od miesiąca mam ten problem... wibracje, które wprawiają w drgania karoserie i plastiki. Te wibracje sa wyczuwalne bardziej na luzie przy dodawaniu gazu..oraz przy wyłączaniu silnika. Oczywiście wcześniej tego nie było tylko znane wszystkim szarpanie na luzie przy 700obr/min. Poczatek problemow zaczął się miesiąc temu, niby awarią czujnika...
Szarpanie silnika występuje też na rozgrzanym silniku. Nie odrazu po zgaszeniu i zapaleniu, tylko po odczekaniu ok 15 minut.
Skoda Fabia silnik 1.4 MPI AEZ (albo AZE) pływa i szarpie na wolnych obrotach wyrzuca błąd 17549 i czuć paliwo w spalinach wymienione świece, wyczyszczona przepustnica (reset+adaptacja), spawdzone wtryskiwacze na menzurkach i dalej nic. Miał ktoś podobny problem? Ja mam tylko pomysł podmiany przepustnicy, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Dzisiaj rano odpalił bez problemów. Zero błędów. Sąsiadka twierdzi, że zdarza jej się to nie codziennie lecz wybiórczo ale zawsze na zimnym silniku.
Np Golf 7 1.4 lub 1.5 TSI w zależności od rocznika. Silniki dobre. Skoda Octavia silniki te same. Wprawdzie dopiero 2 tysiące kilometrów "testu" 1.5TSI starsza wersja bez VGT, ale na razie oleju nie ubywa ani nie przybywa (co zdarza się np. w TCe). Co warto wiedzieć, rozrząd na pasku (w moim przypadku suchym ), ale trzeba mieć specjalny przyrząd do...
3 bary bez podciśnienia 2.5 z podciśnieniem na biegu jałowym. Dodano po 3 Nie napisałem że auto z LPG. Problem występuje na Pb i LPG. Przeważnie jest tak gdy zwalniam autem do zakresu obrotów 1200-1600 i chce je wyrównać lub zwiększyć. Wtedy zaczyna szarpać. Jedyne co w tym momencie mnie ratuje to wciśnięcie sprzęgła i pozwalam aby obroty spadły na...
Też mi się wydaje że ktoś tu kręci, ot taka zabawa. Kiedyś w wolnych chwilach obstawiłem samochód czujnikami i eksperymentowałem. Dla przykładu - zwiększyłem ciśnienie pompy o ponad 30 % (z 3 do 4 atm) i silnik pracował dalej normalnie, dlaczego ? Bo komputer sam zmniejszył czas wtrysku tak że wszystko wróciło do normy. Wierzę że spadek ciśnienia, a...
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Witam, ja również zmagam sie z problemem delikatnego szarpania na wolnych obrotach i nierówną pracą silnika. Silnik 14 MPI 68 KW + LPG II Gen. Praca silnia na gazie nie eliminuje całkowicie tego problemu, wystepuje również choć nie w taki stopniu jak na PB. Oczywiście czyściłem przepustnice ale to nie pomogło, pomogło przy falowaniu obrotów. Nie chce...
Skoda fabia II 1.2 TSI 2011 Witam postaram się prosto opisać swoją sytuację, niestety nie znam się na samochodach więc przepraszam za brak fachowych słów. Zaczęło się od tego,że wyświetlila się kontrolka awarii świateł zewnętrznych. Po uruchomieniu ponownie samochodu kontrolka zgasła. Następnie po przejechaniu kilku km samochód zgasł 2 razy przy wciśniętym...
Ok dziś w fabi 2003 1.9tdi ta sama sytuacja. Zamek nie działa, aku padło. Dałem + przez rurę do altka, mase na silnik. Prąd wrócił. Nie mogę otworzyć z centralnego zamka pilotem. Zaraz ta sama rura uderzyłem w cięgno maski otworzylem maske. Wydobylem padniętego kloca. Za jakieś 10min zarzuciłem drugiego naładowanego kloca. Nie mogę nadal otworzyc z...
https://www.youtube.com/watch?v=qc2bl4Ks... Hej prosze o ocene filmiku. Mam problem z szarpaniem podczas naciskania i odpuszczania gazu. Tylko tych momentach. Gdy caly czas przyspieszam albo hamuje silnikiem to jest ok. Wyczytalem ze moga to byc luzy w mechanizmie roznicowym. I zastanawia mnie czemu caly silnik i skrzynia sie tak trzesa...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Odkręciłem korek oleju - jest masło, wydaje mi się, że od wody (samochód jeździ ostatnio w krótkich trasach, jest niedogrzany na pewno), poziom płynu chłodzącego jest OK. Olej 10w40 Mobil1, wymieniany 3 miesiące temu, poziom oleju OK. jest to zjawisko TYPOWE w silnikach VW. 1. Czy ktoś miał podobny problem? Wszyscy posiadacze aut rodziny VW jeżdżący...
Podłącze się pod temat kolegi.Może ktoś z szanownych forumowiczów odpowie mi na pytania: 1.Czy błędy 17524 oraz 16517 kwalifikują lambdę do wymiany oraz powodują szarpanie,kołysanie silnikiem i zapach spalin w środku auta?(a może kat..jest zabity?).Napięcia na przewodach lambdy 13,8/4,8/0,03/0,8V....czy ta ostatnia wartość nie powinna się zmieniać nawet...
Witam mam pytanie czy w aucie Skoda Fabia 1.2 rok prod 2007 mogła się rozjechać mapa wtrysku ?. Dodam auto ma LPG a na benzynie nie idzie zapalić jak już to szarpie silnikiem. Wywala błąd misfire in cilinder 2, na gazie chodzi idealnie.
Miałem to samo tzn dziwny klekot silnika i szarpanie na pierwszym biegu przy 1000-1100 rpm, po zmniejszeniu dawki wszystko wróciło do normy pozdrawiam
tuleje - albo któraś pękła, albo wytłukła sobie dołek w bloku silnika Wiem, np miedziane podkładki pod tulejami ugniatają się i mamy szczelinę ... W tych silnikach "opadają" tuleje i wymiana uszczelki pomoże na krótko. Będę musiał "ruszyć" praktycznie cały silnik.
Kilka dni temu i u mnie pojawił się problem - świeciła się kontrolka silnika a i sam silnik pracowął nierówno, tracił moc i szarpał. Dzisiaj u mechanika po sprawdzeniu okazało się, że problemem jest cewka nr 2 (wcześniej mechanik tylko patrząc na to jaki mam silnik powiedział dokładnie to samo). W intercars kupiłem nową cewką (org) za 162 zł, wymieniłem...
Jaki sterownik silnika tam masz , jak gaśnie jest komunikacja ze sterownikiem , wiązka sprawdzona ? Jak gaśnie ? Vag nic nie pokazał żadnych błędów. Jutro sprawdzę ta wiązkę u elektryka. I dam znać czy coś to zmienilo. Gaśnie w taki sposób, że nagle jadę i po prostu mi go odcina, brak szarpania czy jakiś stukow. Czuję brak reakcji pedał gazu Zapala...
Witam Posiadam Skodę Fabię II 1.2 TSI z 2010 r. Mam problem z silnikiem. Na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje. Efekt jest taki, że szarpie nim jakby ktoś ukuł człowieka igłą co jakiś czas. Bez względu na to czy silnik jest zimny czy gorący tak się dzieje, np. staje na światłach i czuję wyraźnie, że silnik nie pracuje jak powinien, wyraźnie nim...
Rozrząd złożony na blokady, napinacz odpuszczony na luźnym kole wałka. Jakby rozrząd był źle złożony to po uruchomieniu silnika od razu wywalałbym błąd czujnika wałka rozrząd. Tak jak się działo przed naprawą. Po uruchomieniu jest tylko błąd grzałki sondy lambda. Błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się jak mu się depnie w gaz. Dodano po 4 Wracając...
Witam Więc chyba sukces :D:D:D. Wczoraj po południu wymienilem termostat . Stary po odkreceniu obudowy wyleciał mi na rękę w 3 kawałkach :D. Wstawiłem nowy dolalem płyn , odpowietrzylem przez czujnik temperatury i na jazdę próbną . Po przejechaniu kilku km wskazowka temperatury zaczeła powoli piąć się w górę . Po około 6-8km temperatura osiągnela polowę...
oleju jest maxale tródno okreslić bo moze tyle było wlane. Jak odkrece zawór od silnika i zatkam palcem to po zdjeciu dogi z gazu zgasnie jak delikatnie dopuszcze powietrza ( troszke odetkam) normalnie wchodzi na wolne obroty bez szarpania przepustnicą. niezła zagadka...
Z powodu braku czasu dopiero ogarnąłem wiązkę od potencjometru. Zrobiłem ją od nowa, bo jeden masowy był nie do uratowania. Teraz pedał działa bez zarzutu. Ale teraz mam pytanie: czy wiązka prowadząca do sondy lambda pasowałaby do 1.2 12V z 1.2 6V? Bo nie mogę znaleźć innej i musiałbym ją wymienić, bo nie ma co ratować tamtej. Kable są do wyrzucenia...
Witam. Zakładam nowy temat ponieważ inne opisane nie pasują do mojego problemu. W skodzie, po uruchomieniu silnika i dodaniu gazu powyżej 2tys obr zaczyna migac kontrolka oleju. Nie wiem już co jest nie tak, 3 mechaników mnie zbylo. Olej wymieniony, oleju na max. Czujnik ciśnienia wymieniony. Ciśnienie oleju prawidłowe, sprawdzane manometrem. A teraz...
Problem rozwiązany. Pisałem wcześniej, że zaczynam od sprawdzania kabli. Niestety moje małe lenistwo zleciło mi wykręcenie alternatora. Oczywiście po uprzednim sprawdzeniu ładowania. Miernik - i oczywiście brak. A że tutaj bardzo łatwo można się uporać z demontażem - 20 minut przy chwilach zadumy nad technikami i wyborem narzędzi. Alternator do "kuchni"...
Jeżeli brak błędów w silniku to może jakieś zabezpieczenie które odcina napięcie po zapłonie daje w kość?
Witam, otoz od jakiegos czasu mialem bledy braku sondy lambda, nierowna prace silnika, i szarpanie/dlawienie podczas jazdy glownie na nizszych biegach. Wiec wymieniłem sonde lambda na nowa, filtr paliwa, oraz zaadoptowalem i wyczyscilem przepustnice. Po tej operacji auto zaczelo lepiej palic, rowno pracowac i nie szarpac, jednak nadal jakos slabe bylo....
Tzn silnik zaczął pracować tak jakby na 3 świece strasznie nie równo i szarpało nim. po zgaszeniu już nie można było go odpalić <tzn po pewnym obrocie silnik stukał tak jakby zapłon był zanim tłok dotarł do GMP>. Świece nie są takie jak przy prawidłowo pracującym silniku tzn były lekko czarne.
Witam ponownie! Tydzień temu bez ostrzeżenia autko podczas przyśpieszania przeszło w tryb awaryjny. Wcześniej nic niepokojącego się nie działo. Po założeniu nowej cewki na 1 cylinder wszystko było OK do czasu aż silnik się nie rozgrzał. Wtedy zaczyna przerywać, szarpać i telepać się na wszystkie strony. Podczas jazdy przechodzi w tryb awaryjny. Wymieniłem...
człowieku właśnie mnie uświadomiłeś że w twej głowie faktycznie nie ma nic prócz gołych danych zebranych z różnych forów i artykułów. Spróbujmy przeanalizować ten konkretny przypadek do końca opierając się o twe gołe dane: - wtryski wylotem w dół - oczywiście do zrobienia z tym że albo trzeba będzie je przykręcić do obudowy filtra powietrza albo przykręcić...
W mojej skodzie występuje szarpanie auta przy ruszaniu/brak reakcji na gaz(z opóznieniem i nagle strzał), dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, po przełączeniu na gaz lub rozgrzaniu na PB problem ustaje oraz drugą usterką jest większy pobór na postoju niż powinien..mierzyłem i wynosi ok. 0,10 A.Postanowiłem auta podpiąc pod komputer i wyskoczyły takie...
Witam serdecznie, dzis ze znajomym mamy dosyc ciekawa zagadke, kolega posiada fabie 1.2htp ktora mozna powiedziec prawie zawsze po przejechaniu ok 10-20km`podczas jazdy w pewnym momencie zaczyna szarpac i calkiem gasnie silnik. Auto postoi 2 minuty na poboczu pokreci sie ja 2-3 razy i auto znow pali jedzie normalnie bez ubytku mocy jak gdyby nic sie...
I co było przyczyną? Dziś miałem sytuację na trasie przy 120 km/h w 1.4 mpi 8v. Chciałem zredukować na 4 bieg i wyprzedzić auto, a nagle lekkie buchnięcie i stały spadek mocy. Lampka smarowania migała, więc zjechałem na pobocze i wezwałem lawetę. W domu sprawdzam wszystko - olej jest, ale silnik kręci się jakby bez kompresji, szybko i bez oporów, i...
Witam wszystkich :) Mam dość nietypowy problem w Fabii 1.2 o kodzie silnika CGPA. Silnikiem szarpie tylko i wyłącznie kiedy wejdzie się w zakres obrotów 4500-5000 i wywala błąd wypadanie zapłonu na 1 i na drugim cylindrze lub tylko np. na 2. Zależy jak mu się będzie chciało ;/ . Silnik jest po wymianie rozrządu (kpl. ślizgi, kółka, łańcuch, napinacz)...
Hej, hej. Apropo ciekawych historii z długim użytkowaniem jednego paska/łańcucha to ja mam taką historię. Mój przyjaciel ma Skodę Fabię z 2005 roku. Silnik 1.4 16v. Na pasku, nie na łańcuchu. I właśnie zerknąłem na to forum, żeby się dowiedzieć ile taki pasek może wytrzymać, bo mój przyjaciel przejechał na swoim (w 2 lata) już 102 tysiące km i mówi...
Witam Mam problem z Fabką 1,4 z instalacją gazową firmy BRC Otóż wymieniam świece na nowe i autko pięknie pyka około miesiąca. Potem zaczyna przerywać, szarpać -szczególnie przy przyspieszaniu. Efekt jest bardziej odczuwalny przy ciepłym silniku. Najciekawsze jest to, że po przełączeniu na benzynę samochód zachowuje się normalnie Co miesiąc wymieniam...
silnik siemens szarpa szarpa jazda silnik szarpa silnik jazda
różnice attiny atmega aparat zacina telefon czujnik otwarcie klapa
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Uszczelka wkrętki złącza fi 10 w PAD 16 - dobór i zastosowanie Dziura w głowicy anteny Cyfrowego Polsatu - co robić?