Wysłałem ci.
To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
Normalka po naprawach ON, mycie płynem z amoniakem i po tłuszczyku na silniku.
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
Moja Fabia miała uszkodzony czujnik temperatury. Raz wskazówka była "na 0" czasem na zimnym pokazywała, że jest przegrzana ale ogólnie nie miało to wpływu na zapalanie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Dlatego zachęcam w pierwszej kolejności do diagnostyki. Pozdrawiam.
Na początek jak możesz to walnij w sam zamek przeważnie pomaga i silnik ruszy.
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu? Sonda przed katalizatorem . Dziwne te mechaniki,niby jedno zrobione a drugie co też ważne olane. Dodano po 4 Może silnik krokowy albo czujnik położenia wału/wałka? Jeden napisał głupotę drugi dał lajka. 😂 Gdzie wyście tam widzieli obaj silnik krokowy?
Jak zamontujesz nowy, to też bardzo szybko umrze przy takim poborze oleju przez silnik.
A co konkretnie padło w tym silniku?
Prześwietlić wiązkę od kompresora klimy. Zwłaszcza w miejscu gdzie łączy się z reszta wiązki silnika.
Czyli moim zdaniem wypadanie zapłonów jest spowodowane właśnie tą kompresją. Obstawiam że dół silnika do roboty.
Czy w tym silniku jest egr?
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Nieco ponad trzynaście lat temu kolega (at)stefano11 w tym temacie podał bardzo prawdopodobną przyczynę. Sprawdzałaś w ogóle poziom płynu w tym wymienionym przez Ciebie zbiorniku wyrównawczym na zimnym silniku?
Instrukcja obsługi strona 23 "Lampka kontrolna "niebieska" pozostaje zapalona dotąd, aż silnik osiągnie temperaturą roboczą. Unikać dużych prędkości obrotowych, wciskania do końca pedału przyspieszenia i dużego obciążenia silnika."
https://obrazki.elektroda.pl/8088172300_... Sterownik silnika jest w komorze silnika
Nie. Wyciek oleju lub silnik go spala.
A i podaj kod silnika.
Stopiony katalizator norma w tych silnikach
Pytanie podstawowe czy silnik pracuje, jeśli tak to zapowietrzona . Bo co innego moze w takiej pompie pobierać 3A jak nie nieobciążony silnik.
Może ktoś ma opis pinów z tego sterownika czy schemat jak tam jest między licznikiem a sterownikiem silnika.
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
Jest w przekładni kierowniczej w komorze silnika.
Parkuj tyłem.I zasuwaj do mechanika.
Przy składaniu tego siłownika są trzy "pułapki": 1. Odwrotnie wsadzony silnik. Kręci w druga stronę i siłownik blokuje się w skrajnej pozycji. 2. Odwrotnie wsadzony potencjomentr tu ryzyko mniejsze i tylko w niektórych modelach siłowników. 3. Złe zamontowanie całego siłownika. Tzn zła pozycja zazębienia z trybem klapy. Po montażu trzeba skasować błąd...
prawdopodobnie miał inne parametry niezgodne z tym silnikiem A może to obecny czujnik ma parametry niezgodne z silnikiem?
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
Według mnie całą obudowę i jeszcze tapicerkę bo są przyciski
Mierzone w ogóle ciśnienie? Wartość to standardowo minimum 2 bary przy 2k obrotów i gorącym silniku.
Dokładnie chodzi mi o przekaźnik wentylatora wtyczka 6 pinów i 4 duże piny oraz wtyczka przy sterowniku silnika 14 pionowa
Jakie masz błędy w sterowniku silnika ????
zawór lub cos w podobie ale niemam porównania jakie może to nosić objawy. Wróżenie na podstawie samych objawów, nie jest dobrym pomysłem. Można ustalić przyczynę, na podstawie diagnostyki silnika.
silnika
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Dalej problem z odpalaniem? Poprawiło się chociaż trochę czy w ogóle? Podgląd parametrów czyli jak to wszystko działa (co widzi i co robi ECU - czyli w jak długich cyklach są otwierane, temperatura, korekty - czyli czy chce dawać więcej benzyny czy mniej niż daje) - mechanik samochodowy, interface i poprosić o dane z zimnego silnika.
Krótkie trasy do 15km
wymień czujnik obrotów silnika
Witam Mam pytanie ,macie jakiś sprawdzony sposób na odklejenie tej osłony w silniku skoda Fabia 2 2010 1,2 6 v ,wszystkie śrubki odkręcone , a osłona się nie chce odkleić masakra ?..pomocy
skąd to bzyknięcie się wydobywa, ze stacyjki czy okolic silnika
Pomocny byłby kod silnika.
Mogę podać w poniedziałek rano, potrzeba ewe nr vin
Z którego roku ta fabiana i jaki kod silnika ?
Sonda odłączona - bez zmian. Sonda podmieniona - bez zmian. Rozpięty wydech przed katalizatorem - bez zmian. Nie mam siły już na ten silnik.
Zadzwonić na najbliższą kasację pojazdów Będą mieć
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
występuje na rozgrzanym i zimnym silniku
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Czyli nie ma wyjścia trzeba zamontować katalizator bo sądy wysyłają złe sygnały i zaświecają kontrolkę silnika ??
Witam. Fabia na pompowtryskach ma chyba tylko ten jeden silnik ATD o moccy 74 KW. Co do wentylatora chłodnicy to potrzebujesz mechanika.
Pasek. Łańcuch mają 1.2 i silniki TSI.
mam styczność z dokładnie takim samym silnikiem (Skoda Fabia 1.4 MPI) i też występuje takie "klekotanie" Według mnie to normalne (w końcu wtryskiwacze), po prostu wcześniej na to może nie zwróciłeś uwagi. Ewentualnie jeśli to jest nierównomierne klekotanie to może warto sprawdzić wtryskiwacze czy działają jak należy.
więc opornica ok. Raczej ok. Jest koło silnika.
Temat zamykam.
Witam, mam pytanie, gdzie znajduje się rezystor dmuchawy w Skoda Fabia 1 z silnikiem 2.0 benzyna?
Brak jakiejkolwiek diagnozy,wróżby: uszkodzone kable w przelotce gumowej drzwi uszkodzony komfort /BCM uszkodzone szczotki silnika klimy(nawiewu) uszkodzony moduł silnika klimy
Dzisiaj rano odpalił bez problemów. Zero błędów. Sąsiadka twierdzi, że zdarza jej się to nie codziennie lecz wybiórczo ale zawsze na zimnym silniku.
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
może o coś przyciera silnik
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
Ok. A jak usunę ten stary Sterownik to nie będzie problemu z odpaleniem silnika ?
Silnik?b kod k silnika?
Musi być ten sam producent, Koyo lub TRW. Różnicę widać w kształcie wtyczki od czujnika skrętu. Pojemność silnika nie ma znaczenia.
Tego typu problem może wskazywać na problemy z wiązką elektryczną pomiedzy grodzią a sterownikiem silnika.
Najprawdopodobniej sa tam pływajace tuleje - więc może byc problem z uszczelnieniem tuleja - dół silnika.
Jeśli są dwie, 1 przed a druga za katalizatorem to ta pierwsza jest szerokopasmowa 5 przewodowa. Ale najprawdopodobniej masz jedna cztero przewodówkę 1 voltowa (czarny, szary i dwa białe).
A w jakim celu opuszczacie- podnosicie silnik?
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
Bardzo prosta robota. -odkręcasz ramiona -demontujesz podszybie (jest warga na wcisk przy szybie) -wyjmujesz mechanizm wycieraczek -zdejmujesz tylną klapkę na silniku -wewnątrz są blaszki które kontaktują do ślizgów -ślizgi umieszczone na tej plastikowej klapce. Może też być brak masy na silniczku. Wtedy od brązowego kabelka dajesz dodatkowo masę na...
I popatrz na zamek maski silnika.
Te czujniki często przeciekają, taki bubel po prostu, a silnik nie gubi a żre olej. Co ciekawe nie pojawiła się ani razu kontrolka świadcząca o niskim poziomie oleju Bo tam na 99% nie ma nic takiego. Czerwona kontrolka ciśnienia oleju oznaczała by już całkowity brak smarowania i koniec żywota silnika.
Kod silnika ?
Lub wiązki elektrycznej w komorze silnika.
A jak bez klimatyzacji włączysz długie swiatła i dmuchawe na maksimum to też drzy silnik ?
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Sprawdź błędy, sprawdź korekty. Może to nie wina paliwa tylko silnika?
Okazało się, że to awaria czujnika temperatury silnika. Po jego wymianie problem ustąpił.
Pompa cieczy jest taka sama w tych dwóch wersjach rozrządu. Ten zestaw 530 0090 30 bedzie ok.
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika
Zawór odmy miałem podobny przypadek
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
To teraz sprawdź czy łączy się z innymi modułami.Jak nie to jest problem z linią diagnostyczną k/CAN.Jak łączy to sprawdź bezpieczniki a nie że zaraz spalony sterownik.Jak dobre sprawdzić zasilanie na złączu ECM silnika.
Kto kazał uruchamiać silnik , wróż???
Z chęcią bym kupił jeśli podpasuje ta łapa w originalne mocowania skody i silnika 1.8t
Po zgłaszaniu silnika zasilanie przestaje działać
Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
A te korektory pompek to gdzie się znajdują jestem ciemny w tym silniku
Skoda Fabia 1.4 TDI 2015 220000 105km Mam pytanie posiadam Skodę fabie i od jakiegoś czasu bierze olej do tej pory się to nie działo tylko zaczęło po wymianie oleju w lipcu 2023 . Byłem u mechanika i okazało się że w odmie też jest olej z pod korka i bagnetu dymi jak parowóz. Mechanik wymienił olej nalał doktora i kazał obserwować . Co myślicie o tych...
w miejsce czujnika wału korbowego.
Pierwszy to: 1xxx Drugi to: 6xxx
A zawory sie czasem nie reguluje na zimnym silniku?
Ja ją mam od trzech no czterech miesięcy. Sprzedający mówił że bierze olej, nawet czytałem że te silniki 1,2 lubią olej ale żeby aż tak. Dodano po 1 Czyli wymiana na gęściejszy olej nic nie da? Ten Castrol to jak bym wodę wlewał do silnika.
Mieszanka uboga wg błędu. Pytanie czy faktycznie. Czy problem jest na LPG czy na benzynie? Kod silnika?
Ile cylindórw ma silnik ?
Wszystko zależy w jakim miejscu jest termostat.Jeżeli na dole silnika, to warto spuścić cały płyn. Przeważnie termostat jest u dołu silnika.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Osłonę silnika zdejmij.
Może być to np problem z licznikiem. Odczytywałeś błędy? Problem występuje tylko na jednym kluczyku? Oczywiście da się wywalić immo z komputera silnika.
skoda fabia silnik skoda fabia pokazuje silnik skoda fabia kontrolka silnik
ramka ethernet schemat elektryczny kombajn sterownik hd3000
thomson 26hu5253 asembler arduino
Amica 57GE3.33HZp – znaczenie symboli, termoobieg, zapalarka, zabezpieczenie gazu Opel Zafira – migający wyświetlacz podczas jazdy i świecenie po wyjęciu kluczyka