Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
No to ja napiszę z własnego doświadczenia. Silnik MPI 8V ma taką urodę ze na wolnych wypadają zapłony i ten typ tak ma bo kolegi Skoda jak i moja też tak miała i diagnostyka nic nie pokaże. Hałas przy rozruchu zimnego silnik pojawił się zapewne z samoregulatorów hydraulicznych w rozrządzie, gdy napełniły się olejem silnik ucichł i to też może się zdarzyć....
Jeśli to jakiś rodzaj kleju, zawsze pomaga podgrzewanie.
Mogę podać w poniedziałek rano, potrzeba ewe nr vin
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
Witam. Fabia na pompowtryskach ma chyba tylko ten jeden silnik ATD o moccy 74 KW. Co do wentylatora chłodnicy to potrzebujesz mechanika.
Pompa cieczy jest taka sama w tych dwóch wersjach rozrządu. Ten zestaw 530 0090 30 bedzie ok.
Jeśli są dwie, 1 przed a druga za katalizatorem to ta pierwsza jest szerokopasmowa 5 przewodowa. Ale najprawdopodobniej masz jedna cztero przewodówkę 1 voltowa (czarny, szary i dwa białe).
Objawy i brak ciśnienia na 2 cylindrze kwalifikują silnik do naprawy. Nie możesz dłużej z tym jeździć. Jedź do zaufanego mechanika niech określi koszty naprawy i ty sama musisz zdecydować czy warto . Druga opcja kupić cały silnik , te co masz są dość tanie ale to trochę kupowanie w ciemno bo nie wiadomo w jakim stanie bierzesz silnik.
Masz klasyczne objawy źle działającej instalacji gazowej. Że to najprawdopodobniej Omegas nie znaczy że nie może się zepsuć. Czasem trzeba nawet kilkadziesiąt km zrobić na benzynie żeby korekty wróciły do normy.
No, zasilanie kuchenki gazowej(+) :D
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu? Sonda przed katalizatorem . Dziwne te mechaniki,niby jedno zrobione a drugie co też ważne olane. Dodano po 4 Może silnik krokowy albo czujnik położenia wału/wałka? Jeden napisał głupotę drugi dał lajka. 😂 Gdzie wyście tam widzieli obaj silnik krokowy?
Na początek jak możesz to walnij w sam zamek przeważnie pomaga i silnik ruszy.
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Z zeszytu serwisowego - Ustawienia podstawowe Funkcja ustawienia podstawowego musi zostać wykonana -po wymianie sterownika klimatyzacji j301 -wymianie silnika sterującego klapki temperatury v68 lub silnika sterującego klapki świeżego powietrza/obiegowego v154 Wybierz funkcję ustawienia podstawowe i wyświetl grupę numer 001 Silnik sterujący klapki temperatury...
Magneti Marelli IAW4LV.C Fabia/Polo 1.4/16V AUB . Silnik z "poczwórną" cewką.
Nie. Wyciek oleju lub silnik go spala.
usterka została naprawiona.................................
A ładowanie jest ?
piszesz ze naprawiasz takie pompy wspomagania fabii mam problem i nie wiem jak go ugryść otóż bardzo czesto po zastartowaniu silnika nie gasnie kontrolka wspomagania czasem musze 2 lub 3 razy odpalic silnik by zgasla. po zgasnieciu juz nie ma problemu--wspomaganie jest. przewaznie dzieje sie to jak jest zimno--zimny silnik. oczywiscie swiecenie sie...
Jest LPG ?
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają . 25 V na zgaszonym silniku a włączonym zapłonie to raczej nie jest możliwe. W takiej sytuacji napięcie nie powinno być wyższe niż 12,5 V, gdyż normalnie, w Fabii I źródłem energii jest bateria 12 V. Prawdopodobnie mierzysz uszkodzonym miernikiem lub...
Sprawdzę bezpieczniki i dam Znać czy coś pomogło
O zapłonie myślę, skaner kkl będę miał jutro, bo nie ma linii can. Ad 2 błąd pojawił się wczoraj a później nagle się sam naprawił podczas jazdy , i dziś rano podczas jazdy pojawił się znowu dlatego to dziwne , przewód przetarty może być ale nie powinno raczej się samo naprawić podczas jazdy. Rano ruszałem kabelkami od czujników, cewki , wężykami od...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
Pamiętaj o planowaniu głowicy. Zdjętą głowicę należy splanować. A właśnie że nie. Proponuje pozostać przy swojej profesji, a samochody zostawić innym. Dla ucięcia ewentualnych dyskusji z cyklu "co to nie ja..." - głowice sprawdza się, przy pomocy płyty traserskiej/liniału krawędziowego - dopiero przy stwierdzeniu niepłaskości powierzchni, powyżej wartości...
Czym diagnozujesz? Radio oryginalne czy nie? Jak radio nie oryginalne to odłącz do diagnostyki.
Sory zmieniłem post bo podałem błędne informacje gdy podejrzałem silnik 1,3 zapewne jest identyczny jak 1,4 pytanie co oznacz nie pompuje, brak ogrzewania ?
Auto na "cegły przód" ,podeprzyj tył dwójka rozpędź koła tak do 60 daj na luz i wygaś silnik i posłuchaj. Tył tylko "na Macajewa"
Sprawdź pompę paliwa(spróbuj przekręcić kluczyk z dwa razy na 5 sek w pozycję włączony nie kręć rozrusznikiem i za 3 razem odpalaj). Jeśli masz możliwość dobrzy byłoby zrobić diagnostykę komputerową.
Niestety auto stoi 60km od domu nie mamy jak tego sprawdzić. Jutro może mechanik poda bardziej szczegółowe informacje
I wtedy silnik hałasował od strony rozrządu. Poza tym wpięty vakumetr pokazywał poniżej 0,5 bara podciśnienia zamiast 0,7 jak być powinno.
Witam, Chciałbym zakupić Skodę Fabię II z 2013 r. z uszkodzonym silnikiem o oznaczeniu CGPA. (70 KM) Czy jest ktoś mi w stanie doradzić, czy silniki o oznaczeniu np. BZG, CEVA, CHTA również 70 KM, podejdą zamiast CGPA bez przeróbek (elektronika itd. ?) Poszukałem trochę po internecie , ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych porównań tych silników....
Jak śruba jest klejona to z reguły klejem odkręcalnym i nie trzeba nic grzać. Bardzo czesto do wymiary rozrządu trzeba odkręcać łapę silnika i manewrować nim góra dół czy na boki także tego nie ma się co bać. Musisz zrobić miejsce i użyć mocniejszego klucza i pójdzie, uważaj tylko żeby nie powiesić silnika na półosiach, wężach wodnych czy wydechu bo...
Nigdzie go nie widzę ani w komorze filtra ani w dolocie do filtra i kolektorze, mam problem czy silnik ciepły czy zimny ciągle 42 st.C Zintegrowany z MAP lub MAF.
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
nie wiadomo czy LPG nie popsuło mapy PB i stąd takie błędy wyskakują. bo nie wiem czy możesz zresetować mapy ECU PB Odłączasz aku. na 0,5 h- dla pewności dłużej. Uruchamiasz zimny silnik na Pb , zostawiasz na wolnych obrotach do uruchomienia wentylatora chłodnicy. Bez gaszenia , przejechać się trochę. Masz reset. Warto spróbować . Pozdrawiam.
Witam. Najczęściej procedura jest taka: wciskasz przycisk kasowania kilometrów (i trzymasz), włączasz zapłon kluczykiem i czekasz aż skasuje się komunikat następnie wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. Gotowe. Ps. Mógłbyś napisać coś więcej o samochodzie np. rok, silnik itp.
Ok tu masz schemat co prawda z pasata B5 ale też ten sam silnik 1.9TDI więc powinno być to samo http://obrazki.elektroda.pl/5065914200_1...
Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest ok. Ewentualnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i olej dostaje się do układu chłodzenia zalega w zbiorniczku i zanieczyszcza elektrody Dodano po 5 Po prostu dolej płynu g12 po nocy masz za mały poziom jak silnik się nagrzeje poziom wzrasta i jest...
Instrukcja obsługi strona 23 "Lampka kontrolna "niebieska" pozostaje zapalona dotąd, aż silnik osiągnie temperaturą roboczą. Unikać dużych prędkości obrotowych, wciskania do końca pedału przyspieszenia i dużego obciążenia silnika."
Czujnik powinien być sprawny bo przekłamuje ecu.(sterownik silnika). Tak to chodzi o ten elektrozawór. Może być kabelek z krokodylkiem. Zapnij na tą śrubkę od elektrozaworu i do plusa akumulatora a następnie uruchom silnik. Jak zapali to będziemy wiedzieli czego szukać Aby zgasić silnik będziesz musiał odpiąć ten kabel od akumulatora. Dodano po 4 Kabelek...
Nie listwę tylno ciśnienie paliwa na niej. Skoro taki był błąd w liczniku tzn że masz odczytać błędy w liczniku. Gdyby licznik nie miał komunikacji ze sterownikiem silnika to silnik by nie odpalił bo trzymałoby immo. Kupiłeś auto z takim problemem? LPG jest? Coś robiłeś i tak się stało?
Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy. Pozdrawiam wszystkich. Problem pojawił się z moją SKODA Fabia z roku 2005roku. Motor jest 1.2 6v wersja silnika BMD. Samochód odpala i kręci się do 4tys obrotów i dalej nie chce iść. Jak go zgasze I odpale drugi raz chodzi normalnie. Na komputerze Problem pojawił się z wałkiem rozrządu. Cały czas wyrzucało bład....
Witam, Posiadam skodę fabię 2001 benzyna 1.4 mpi Byłam u mechanika, kilkukrotnie prosiłam o zdiagnozowanie problemu i usunięcie go. Wydałam u niego już 3000 w tym większość za robotę. Niestety nadal słyszę dźwięk stukotu jakby pustych szklanek obijających się o siebie przy powiększaniu obrotów. Słychać nawet gdy jest bieg na luzie, a ja dodam gazu....
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
witam jestem posiadaczem skody fabii z 2002 roku silnik 1.4 mpi. mam problem z zapaleniem samochodu w ogóle nie kręci rozrusznikiem i dodatkowo centralny zamek, szyby, i reszta zasilana z kolumny kierownicy (kierunkowskazy, wycieraczki) nie działają, nie wiem dlaczego czy ktoś miał już taki problem? dodam tylko,że cała pozostała elektryka, światła,...
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Witam forumowiczów. Mój problem zaczął się w chwili kiedy brakło paliwa, po dolaniu samochód nie ma mocy, odpowietrzałem - przelało się ok 3 litrów paliwa ale bez zmian, ledwo idzie do 3000 obr a powyżej się nie kręci. Dużo wczesniej zapaliła się kontrolka "check engine" ale jeździła jakieś 60 tyś km na tym i było ok, cewki wszystkie wymienione ale...
Kupilam skode fabie 1 z 2002 roku 1.4 silnik.szyba prawych drzwi przednich nie otwierają.po rozebraniu okazalo sie ze nie ma silniczka.w lewych drzwi silnik numer SK 240DDLSNFM. Drugi numer to 6Q1959801.Skad wiadomo jaki kupic silniczek do prawych drzwi? Czy numery z lewych drzwi sa takie jak na prawych zeby dzialalo?prosze o pomoc prostym jezykiem.(jestem...
Auto jak w temacie. Nie wkręca się na obroty, zalane swiece, zalany katalizator. Auto trafiło do nas po wizycie u dwoch mechanikow, gdzie wymieniono rozrząd, zawór egr czujnik położenia wału (hella nie OEM), wszystkie cewki , prawdopodobnie sondę przed katalizatorem. Błąd na komputerze 16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Dziwna przypadłość trapi mój samochód. Kiedy rano uruchamiam silnik samochód nie zgłasza żadnych problemów. Po minucie pracy silnika zaczyna migać kontrolka oleju i słychać trzy piknięcia. Po przejechaniu jakiegoś dystansu, zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu silnik pracuje normalnie. Również kiedy dojadę zostawię samochód i wracam do niego po...
Mam Skode Fabie 1.4 MPI. Od jakiegoś czsu zauważyłem ,że silnik przy obrotach od 900 do 2000 RPM dziwnie szarpie i przy dodawaniu gazu jakby dławił sie. Skoda ma przejechane 72 tyś. km. Prosze o rade co mogę zrobić. :cry: Z góry dziękuje!!
Skoda Fabia I rocznik 2003 od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem silnika ale nie zawsze (akumulator sprawny) Po przekręceniu kluczyka silnik nie może załapać obrotów Wyskoczył także błąd silnika. A wczoraj to nawet pedał gazu nie reagował dopiero po chwili nabrał mocy Chcialbym wiedzieć orientacyjnie co to może być zanim oddam do mechanika
nie dzialaja zegary i po odpaleniu gasnie :?::?: czy ktos mi poradzi co to moze byc
Skoda Fabia 1,2 hpi. 2003 Witam wszystkich mam problem z silnikiem a dokładnie z jego pracą. Obroty silnika są nierówne, najczęściej spadają w dół, szarpie silnikiem, a od wczoraj zauważyłem, że gdy gwałtownie pusze nogę z gazu, to słyszę dziwne tak jakby zassanie powietrza. Po zdjęciu osłony silnika ustaliłem, że ten dziwny dźwięk wychodzi z przepustnicy....
Witam, na wstępie nadmienię, że to mój pierwszy post, a odpowiedzi na mój problem nie znalazłem ani na forum, ani w internecie jeżeli coś przegapiłem to z góry przepraszam, jestem tu nowy! Do rzeczy, mam skode fabie 1.2 htp z 2004 roku z sekwencyjną instalacją gazową, samochód został zakupiony w listopadzie zeszłego roku i od początku posiada jeden...
Witam wszystkich, mam problem z autem żony, Skoda Fabia 1 w Combi z 2003 r. 1.2 silnik o mocy 47 kW na gazie. Auto jeździło, wszystko było ok, później z powodu zmiany pracy i posiadania drugiego auta Skoda stała pół roku niejeżdżona. Później zaczęła być potrzebna, ale okazało się, że auto na wolnych obrotach szwankuje - obroty skaczą, samochód czasami...
Witam Mam problem ze swoją skodą Fabią II z 2007 roku , silnik 1.4 16V . Autko nie ma w ogóle przyspieszenia, na luzie wkręca się max na 4,5 tys obrotów. Auto ma przejechane 160 tys (orginalny). Lampka check się nie swieci . Po podłaczeniu pod komputer brak błędów. Samochód nie ma mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Świece nowe , zapala bez problemowo....
? W mojej fabi słychać dziwne klekotanie koło skrzyniu biegów(nie zawsze)i nie wielkie wahania obrotów!czy to może rozrząd się już odzywa!Ostatnio wymieniany był przy 100tys. a ma 175. Proszę o pomoc
skoda fabia naprawa silnik skoda fabia sterownik silnik skoda fabia gasnąć silnik
tablet lenovo internet odległości pomiędzy słupami naprawa listwa
bateria macallister interfejs multidiag
Wymiary tłoka, sworznia i pierścienia Oleo-Mac 937 Termoobieg w piekarniku: brak działania grzałek górnej i dolnej