Pierwszy to: 1xxx Drugi to: 6xxx
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Może ktoś ma opis pinów z tego sterownika czy schemat jak tam jest między licznikiem a sterownikiem silnika.
U mnie przelutowanie nie pomogło, ale udało się trafić sterownik na a...o co wydawało mi się niemożliwe. Życzę powodzenia w naprawie.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Sprawdź wiązkę główną pod serwem, często w Fabiach gnije.
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
https://obrazki.elektroda.pl/8088172300_... Sterownik silnika jest w komorze silnika
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
Jak jest błąd ESP,to jaka usterka jest wtedy w silniku ? Czy sprawdzili w aso czy nie ma nowszego oprogramowania sterownika silnika ? Jaki jest numer sterownika i jaka ma wersję oprogramowania (hw), ew.podeślij nr. vin.
Sterownik ma 121pin? Podaj symbol sterownika?
wystarczy odczytac pin ze sterownika silnika i wgrac nowy poprawny wsad do licznika a nastepnie dokodowac linicznik do sterownika
Bo prawdopodobnie z tą nierówną pracą sonda nie ma nic wspólnego
Jakie masz błędy w sterowniku silnika ????
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Sterownik silnika nie ma info o obciążeniu alternatora. Najczęściej urwany przewód przy kostce pod rozrusznikem.
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Do tego sterownik silnika, może jeszcze jakiś inny (LPG, komfort), a dwuletni akumulator może być już w kiepskim stanie. Dużo zależy od tego, jaki był charakter użytkowania auta.
Jak to najprościej zmiana sterownika silnika na ten od BNV. Ilość implsów musi się zgadzać bo inaczej sterownik zgłupieje.
Przecież on nie wie co działo się z tym samochodem zanim go kupił. Przy takich problemach można wyjść na głupka nie znająć mnóstwa szczegółów z historii. Właściciel sam powinien wykazać się inwencją i dopytać a ASO o wyposażenie swojego auta po VIN. I będzie wiedział jaki silnik i jaki sterownik wyszedł z fabryki.
Ok. A jak usunę ten stary Sterownik to nie będzie problemu z odpaleniem silnika ?
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
Podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego,odczyta ktoś tajemniczy pin z tego wsadu sterownika silnika MM4 ?
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika
Głowica dobrze zrobiona, tym bardziej to jest kupiona zregenerowana głowica. Objawy miałem identyczne na starej. Chyba spróbuje podłożyć inny sterownik silnika, mam kod pin immo tylko nie wiem jak to będzie ze sterownikiem.
Tego typu problem może wskazywać na problemy z wiązką elektryczną pomiedzy grodzią a sterownikiem silnika.
Skoro nie palą sie kontrolki to sterownik zablokowany przez immo. Zacznij od dokłądnego sprawdzenia bezpieczników, zobacz czy są w odpowiedznich miejscach. W jakich okolicznościach nastąpiła usterka????
Dzień dobry. Sprawa dotyczy szarpania silnikiem 1,2 Skoda Fabia II w wyniku nieprawidłowego połączenia sterownika silnika z MAP sensor. Po pierwsze VCDS wskazuje na przerwe badz zwarcie z masa samego MAP SENSORA. Czujnik wymieniłem i nadal jest to samo. Poza tym czujnik ciśnienia wskazuje zbyt małą wartość ciśnienia po nagrzaniu. Czy ktoś z Kolegów...
zmień oprogramowanie w sterownika silnika
Witam mam problem z jednostką sterująca silnikiem w skodzie fabii 1.4 MPI przebieg 120 tys km rok 2000 Samochód jest wyposażony w instalację gazową 2 generacji z komputerem) Przed podpięciem Testera Diagnostycznego 2 dniowa jazda na samej benzynie mój problem polega na tym ze po podpięciu pod tester komputera benzynowego wykazuje on 2 błędy 1 błąd uboga...
A przewody od potencjometru do sterownika?
Poszukuję opisu pinów sterownika silnika 1.4 MPI AQW Skoda Fabia 1 (najlepiej schemat). Konkretnie potrzebuję wiedzieć, który pin odpowiada za sterowanie wtryskami.
A nie lepiej nie olewać kontrolki check engine tylko sprawdzić jaki błąd siedzi w sterowniku silnika i nie wymieniać na pałę.
Te błędy są w sterowniku silnika? Sprawdź plusy zasilające sterownik silnika. Jeżeli silnik poprawnie pracuje i spalanie jest poprawne to olej ten błąd 65535.
Masz VAS'a 5052? Jeżeli tak,to zrobisz.
A czegoś konkretnie potrxeujsz? Chodzi o sterownik silnika?
Tak kolega Paweł ma rację przepraszam za pisownie
Jest. Odczytać identyfikację sterownika.
Zestaw startowy to wszystkie elementy które są zabezpieczone immo a służące do odpalenia samochodu. W fabii z tego okresu to będą - licznik, sterownik silnika, pastylka z kluczyka. Tu masz przykład - https://allegro.pl/oferta/zestaw-startow... Najpierw dobrze zdiagnozuj usterkę, nic nie kupuj.
Kolego na początek dokładniejsze dane auta. Jeżeli chodzi np o Fabie 1.0 2014-2021 to wycieraczki przód sterowane są z sterownika sieci pokładowej . Sprawdź czy silnik wycieraczek nie pływa bo często zbierają się tam liście i zatykają odpływy .
Sterownik jest w drzwiach, przymocowany do silnika od szyby. Podłącz VAGa i zobacz co pokaże.
kupic licznika vdo dopisac ecu dopisac nowe klucze po co Ci cały zestaw ... nie wiem , zwłaszca ze ma inny vin kupując nowy licznik można go dopisac do auta,po co nowe klucze jeszcze i zmiana vinu w przypadku dopisywania ecu silnika. Jaki masz tam sterownik silnika?
Czym mogę skasować serwis olejowy w fabii rocznik 2004. Próbowalem sie podłączyć vagiem ale silnika nie wykrywa. Może sterownik silnika już jest pod CANEM?
Ja bym szukał problemu w LPG i jego podłączeniu - wiązka i lutowanie jak i sam sterownik.
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
Przypuszczam że zgniata wiązka na podłużnicy pod akumulatorem. Spróbuj połączyć się z silnikiem po lini K bo zapewne chciałeś łączyć się po canie. (Oczywiście chodzi mi tu o diagnozę sterownika silnika).
Prócz wymiany węża trzeba było jeszcze odpiąć i podładować akumulator. Auto odpaliło bez problemu. Sterownik silnika sprawny.
Witam. Do odblokowania sterownika silnika nie trzeba loginu.
Witam mam pytanie jak zdemontować i wyjąć sterownik ABS w Skodzie Fabia? Sterownik zamontowany w aucie fabrycznie jak go wyjąć? Czy jest jakiś patent na demontaż sterownika czy trzeba silnik odkręcić żeby go wyjąć? Elektronika uszkodzona trzeba ja wymienić. Proszę o pomoc.
Ok cofam to co napisałem. Nie miałem tego przypadku. Ale warto wiedzieć na przyszłość. Rzeczywiście to poważny problem w tych silnikach. Zapewne błąd korelacji jest ostrzeżeniem w sterowniku.
O zapłonie myślę, skaner kkl będę miał jutro, bo nie ma linii can. Ad 2 błąd pojawił się wczoraj a później nagle się sam naprawił podczas jazdy , i dziś rano podczas jazdy pojawił się znowu dlatego to dziwne , przewód przetarty może być ale nie powinno raczej się samo naprawić podczas jazdy. Rano ruszałem kabelkami od czujników, cewki , wężykami od...
Fabia 2008 1,9 tdi/ BLS z DPF. Wymienilem czujnik kontroli cisnienia w ukladzie wydechowym G450, ale nie moge go dopasowac. wartosc po dopasowaniu wynosi -12,5/-12,5. Czy przy wymianie tego czujnika trzeba zmienic oprogramowanie sterownika silnika?
Witam podczas wgrywania wsadu ecu zablokowałem sterownik skoda fabia, sterownik to EDC 15 038 906 012 E, podczas wgrywania na komputerze włączył mi się wygaszacz ekranu i przerwało proces i tak oto zablokowałem ecu. Poprostu próbując połączyć sie ze sterownikiem silnika program nie widzi nic. Poproszę o pomoc.
Ok - w końcu się udało...potrzeba było na to kilka godzin, ale w końcu rzeczywiście blokada 'puściła' i dokonano prawidłowego zakodowania sterownika. Dzięki za podpowiedzi i wyjaśnienia!
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Mam interfejs KKL. Jakim programem można się połączyć ze sterownikiem wsp. kierownicy? z silnikiem łączą się wszystkie programy a z sterownikiem wspomagania nie bardzo chcą się połączyć.
Witam, robię swap w Skoda fabia 2005r z 1,9TDI ASZ na 1,8T 2002r, Elektrykę ogarnąłem już na tym poziomie że wszystko prawie działa, poza ABS. Błędów w sterowniku silnika nie ma, jedynie w ABS, opisze jak wygląda sprawa. Odpalam auto, świeci się ABS i trakcja, przycisk ASR nie reaguje, trakcja nie gaśnie. Wchodzę w vagcom, kasuję błędy i gaśnie abs...
Do sterownika czy czujników ?
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
ostatnio były regulowane zawory Kto i w jaki sposób regulował ? Błędy w sterowniku silnika są i jakie ?
Nieprawidłowo zmostkowłeś zasilanie świateł stop . Przy pedale hamulca masz podwójny przełącznik,jeden dla stopu drugi dla sterownika silnika i modułu ABS.
Filtr powietrza i górną część łapy mocującą skrzynię biegów(tylko lewarkiem zapezpiecz zeby skrzynia nie spadła), sterownik silnika, i jego mocowanie bodajże żeby zrobić sobie dostęp.( robię to tak automatycznie że ciężko mi to opisać ;) )
Problem rozwiązany. Mój mechanik stwierdził że nie dochodzi do wtryskiwacza napięcie w kablu plusowym od sterownika silnika do 3cyl. Dziękuje wszystkim za pomoc
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
W grupie 2 na pozycji 3 jest warunek wyłączenia sprężarki. Jak jest ok. powinno być 0. Czy wartości 10 do 12 zmieniają się ? Czy w sterowniku silnika nie ma usterek ?
A sterownik silnika nie pływa w środku we wodzie.
Sprawdź wiązkę elektryczną przy silniku.
"Upoważnienie dostępu i rozruchu - błąd" "Tablica wskaźników - Uszkodzenie" Sygnatury kluczy immobilizera są zapisane w liczniku. U ciebie jest uszkodzenie licznika, co może skutkować brakiem zezwolenia na start w sterowniku silnika. ... brak komunikacji z licznikiem, brak połączenia z pętlą immobilizera, usterka transpondera immo w kluczyku, zimne...
Wysypal sie wsad w sterowniku. Serwis skody zaprogramowal na nowo sterownik i dilnik normalnie odpala.
Ciśnienie środka chłodniczego obecne w sterowniku , czasem jest wyświetlane i może jest za wysokie .
To kto żle diagnozuje, elektryk czy sterownik silnika? Jak wszystko dobre to zmień elektryka albo sterownik, ale zacznij od wymiany mechaniora. Podałeś za mało danych żeby coś mądrego powiedzieć.
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5.
Sprawdziłem bezpiec Dodano po 3 Sprawdziłem bezpieczniki , nie mogę odczytać błędów w sterowniku , w tablicy błąd 522 sterownik silnika zablokowany , brak napięcia .
Przewód 15 to +12volt po stacyjce, a gdy jest słaby akumulator to sterownik nie pozwoli uruchomić silnika pompy.
Czujnik powinien być sprawny bo przekłamuje ecu.(sterownik silnika). Tak to chodzi o ten elektrozawór. Może być kabelek z krokodylkiem. Zapnij na tą śrubkę od elektrozaworu i do plusa akumulatora a następnie uruchom silnik. Jak zapali to będziemy wiedzieli czego szukać Aby zgasić silnik będziesz musiał odpiąć ten kabel od akumulatora. Dodano po 4 Kabelek...
Włącznik posiada 2pary styków,po niedokładnym montażu brak sygnału na sterownik silnika i błąd -EPC
Zasilania zgodnie z opisem są w czarnej kostce, natomiast sygnał dla obrotomierza najprawdopodobniej idzie po CAN-ie ze sterownika silnika.
Dorzucę swoje trzy grosze. Mi jeszcze na gwarancji w silniku 1.2 HTP dwukrotnie zaświecała sie kontrolka silnika. Serwis nie znalazł powodu tego zaświecenia. Zmienili więc soft w sterowniku na nowszy, bo jak powiedzieli to może być przyczyną. I rzeczywiście - problem ustąpił.
Dlaczego pech? Należało by sie przyglądnąć czy nie jest zgnita wiązka na lewej podłuznicy, czy na przewodach łączacych wiazkę kabiny z wiązką komory silnikowj jest napięcie. Taki newralgiczny też punkt (dwa wielozłącza) jest na ścianie grodziowej; niestety, aby się tam dostać trzeba odmontować tą blachę do której jest przymocowany sterownik silnika.
Nic tam nie jest blokowane, tylko sprzęt dziadowski 😀 Wsad kaszana. Odczytaj UPA czy innym programatorem i podeślij. Ewentualnie commanderem odczytaj eeprom sterownika silnika. Edit Po numerze licznika widzę że to benzyna, pewnie jakiś simos, raczej nie odczytasz eeprom przez złącze
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Wykasuj adaptacje sterownika silnika. A paliwo w baku nie jest jakieś stare?
starego sterownika brak mam tylko ten zakupiony
Diagnostyki nie zrobisz bo zrywa połączenie , zostaje ci sprawdzić wszystkie masy i zasilanie sterownika , kable w okolicy akumulatora lubiały gnić wiązka leci wzdłóż podłóżnicy Utrata komunikacji - jeśli ja bym nic z kablami nie znalazł w tym przypadku pewnie bym sterownik silnika podmienił na inny
Dzięki za informacje, podczas pracy powinien syczeć. A co to stwierdzenie czy pytanie? . NIc nie ma syczeć ,ma "cykać" wtedy kiedy sterownik sobie "zażyczy". Jak coś syczy to znaczy że jest nieszczelność i tamtędy silnik ciągnie lewe powietze.
Mój moduł sterujący to 045906019BR 7626 EDC15P+. Dlaczego chcesz wymienić sterownik silnika skoro nie chodzą szyby?
Witam. Fabia po rozgrzaniu podczas jazdy ze stałą prędkością zaczyna szarpać. Jedynie wciśnięcie gazu do oporu zmienia to. Auto ogólnie jest mułowate i słabe. Dodatkowo nie działają elektryczne szyby. Mógłby ktoś zerknąć na raport z VCDS i ocenił problemy? Czy kodowanie w każdym sterowniku się zgadza?
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Autko zostało podpiete do innego kompa sonda lambda teoretycznie gra jedynie EGR nie dostaje sygnału do działania. Brak komunikacji ze sterownikiem. Czy ktoś miał podobnie?
Sterownik cały. Podłącz sam silniczek, bez sterownika pod 12 V. powinien pracować - jeśli nie to silnik do naprawy lub wymiany.
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
Skoda Fabia 1.9 TDI, sporadycznie zapala się ABS/ASR. Błędy: czujnik lewy tylny; sterownik silnika; Czy przy uszkodzonej pompie ABS-u usterka będzie sporadyczna czy permanentna ? Po skasowaniu błędów usterka pojawia się po jakimś czasie np. tydzień jazdy samochodem.
Witam, zakupiłem niedawno od chińczyka takie coś. Sprzęt po części działa - komunikuje się ze sterownikami od ABS-u czy poduszek lecz nie ze sterownikiem silnika (auto to Skoda Fabia 2007r 1.4 benzna, sprawdzane również w Chryslerze - to samo). Da się coś z tym zrobić ? Wersja TCS MAIN V8.0. Wyświetla się taki komunikat. https://obrazki.elektroda.pl/2117070800_...
w VW dla np POLO jest aktualizacja oprogramowania sterownika silnika oraz zestawu wskaznikow, zajedz do Skody niech zrobia ci aktualizacja
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
sterownik silnik skoda fabia sterownik skoda fabia skoda fabia sterownik
internet zawiesza iveco daily problemy klimatyzacja manipulator zasilanie
zderzak naprawa zderzak naprawa
Oznaczenie pompy ABS do VW Golf 3 VR6 2.9 Syncro Jak naprawić wiatrak kominkowy: diagnostyka i konserwacja