Wtryski zrobione. Jednak efekt nadal żaden. Silnik uruchamia się na sekunde i gasnie. Napięcie na SCV w momencie rozruchu mam w okolicach 6-7V. Powoli rece mi opadaja i brakuje pomysłow. Po odpieciu SCV silnik odpala w trybie awaryjnym. Czy napiecie sterujace SCV mam rawidłowe?
Układ dolotowy sprawdzony,przepływomierz ok, świece nowe (trochę lepiej) auto zachowuje się jakby jechało w trybie awaryjnym. To jest silnik ze zmiennymi fazami rozrządu i zachowuje się tak jakby jechał na cofniętym zapłonie. Za taki objaw odpowiada rzekomo czujnik stukowy tylko nie wiem jak go sprawdzić.
Jakie silniki sa najmniej awaryjne w mazdzie l ?
Jak chcesz kupić Mazdę to zarezerwuj budżet na zabezpieczenia antykorozyjne, jak władujesz w to kasę, to autko będzie zacne. Do 25 tys. z gazem brałbym Megankę z okolic 2009-2012, ale silnik 8v, bo 16ka jest awaryjna.
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
Silnik 626 GE 2.0 16V. Obroty biegu jałowego powinny wynosić 750+-50. U mnie wynoszą na oko 600obr. Auto całe drży.Niestety na pewnym forum ktoś mi napisał instrukcje ustawienia tps ale nie napisał że to do silnika 1.8 gdzie nie ma elektrostyku. Dopiero się dowiedziałem o tym jak odkręciłem tps i ten właśnie mikrostyk. Ostatecznie ustawiłem tps na 0,55V...
Chce kupić mazdę 626 w dieslu, i moje pytanie czy te silniki są dobre? Czy są bardziej awaryjne od vag-owskiego TDI ? Jeżeli ktoś z was miał napiszcie coś o niej.
Dzień dobry, mam problem z zapaleniem samochodu, chciałbym jednak temat rozwinąć trochę bardziej. Samochód przestał zapalać po kilku dniach problemów z wolnymi obrotami oraz po wizycie u "mechanika", który obwieścił mi, że wyczyścił przepustnicę, i że wszystko powinno być dobrze. Nie było dobrze. Pomyślałem sobie, że jako kompletny laik i amator coś...
Proszę o pomoc już 3 mechaników sobie nie poradziło. Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co...
Na 100% masz dodatkowe zabezpieczenie. Brak dodatkowych pilotów o niczym nie świadczy. Piszę że 100% bo już się z tym spotkałem, mało tego, pewnie mruga jeszcze jak silnik pracuje a ty wysiadasz?
Podpinam sie pod temat, mam podobne objawy
Czy w chwili braku mocy zapała kontrolkę silnika?
Japończyk ma drogie częsci, lekiej kup sobi golfa 2, silnik 1,3 lpg i ten samochód się nie psuje. Ople i Mazdy są awaryjne strasznie, wiem to z doświadczenia:D pozdro:D
1.8 to jest silnik GDI na bezpośrednim wtrysku bardziej awaryjny, też benzyna.
dzieki krau i Damian te odpowiedzi są konkretne bo fakt niemieckie auta przeminęły również to zdanie podzielam bo sam mam gebelsa i teraz sie psują tak jak i inne mazda również ciekawa ale jaki byście proponowali silniki bo jak citroen to rozmyślałem nad 2 lub 2,2 litra a co do mazdy jaki silnik jest mniej awaryjne bo zawieszenia to prawie wszystkie...
jednak jeżeli kupował bym omegę to tylko z silnikami 2.0 i 116KM,2.0 i 16V 136KM, i ze wszystkimi silnikami diesla W rover 400 jak i maździe pasują mi wszystkie silniki bo zużycie paliwa nie jest za wysokie, w jakim stopniu różni się koszt naprawy tych trzech samochodów ? to bardzo awaryjny silnik a 2,0v8 to za mały dla omegi mazda...... z japoni sushi...
Witam nie znam się na silnikach za dobrze ale mogę Ci powiedzieć ze u mnie w maździe 323 jak się odpięło przepływomierz podczas pracy silnika to przechodził w tryb awaryjny i na sondzie ustalał właśnie takie napięcie 1V. Dopóki nie wykasowałem błędu tak było a po wykasowaniu chulało napięcie na sondzie ładnie.
Mam pytanko odnośnie mazdy jeśli silnik benzynowy to jaki myślicie wybrać 2 litry czy może 2,3litra bo nie wiem czy ten 2,3 litra jest tak samo mało awaryjny jak 2 litrowy
lusky, przeczytaj co napisałeś. Tak jakbyś sam sobie zaprzeczał w tym co piszesz. Ja uważam, że nie warto inwestować w stare typy wózków, gdyż ciężko już znaleźć do nich części. Nie raz klientowi robiłem Toyotę 6FG i był problem. Te starsze bez SAS to tak jakby teraz kupić Nokię 3110. Co z tego, że długo trzyma bateria jak jest toporna? Kupiłbyś auto...
O ile kojarzę, wszystkie podane przez ciebie auta mają zasilanie typu Common Rail, co oznacza ich dużą wrażliwość na kiepskie paliwo. Nie wiem jak z filtrem cząstek stałych, nie wnikałem tak dalece w ich konstrukcję, ale nie zdziwiłbym się, gdyby jednak był w każdym z tych silników. Jeśli już musiałbym coś wybrać z tego zestawienia, wziąłbym Toyotę...
Polecam Mazdę 2 z silnikiem 1.2 75 KM. Mało pali a przy tym mało awaryjne autko. :D Do 10 tys znajdziesz w miarę zadbany egzemplarz.
Najlepszy samochód do zagazowania jest Mazda, VW, BMW w serii 3 trzeba uważać na silnik 1.8 jest bardzo awaryjny.
Mazda 2.2 i jeszcze ford mondeo 2014r w górę I to już tam są silniki 2.0 diesel ale ten co jest bardziej awaryjny czyli 150km
No tak jeżeli 576,3 Nm momentu obrotowego to jest dla Ciebie zbyt mało to od razu turboodrzutowe silniki powinni zakładać do samochodów. W punto masz ok 100Nm w dieslach zaś ok 300Nm (zależy od modelu). Przy 2tonowej masie pojazdu 11s do 100km/h. Silnik wankla to bardzo nie udana konstrukcja, która jest w dodatku bardzo awaryjna i bardzo paliwożerna,...
Tak się robi tylko przy włączeniu świateł mijania, światła ostrzegawczego i drogowe Przy włączeniu jakichkolwiek innych urządzeń, świateł cofania, światła awaryjne, klakson, klimatyzacja to jest wszystko ok.
OPTIMA PRO TEC, nowy sterownik, nagrodzony teraz na targach, cały kuit na Twoje auto na BARAKUDACH, wyjdzie około 1000zł, ma w sobie poodłączenie pod OBD auta. TECH214, fajny algorytm, dobrze się stroi, suport producenta bezproblemowy, jak trzeba to zrobią program pod Twoje auto, niestety, zakłądacze kitów AC mają na niego alergię :D STAG4+, znany na...
Ja na twoim miejscu wybrał bym tak jak koledzy wyżej Mazdę 6 albo 407. Kolega ma obecnie Mazdę 6 z bodaj 1.8l benzyniakiem i sprawuje się naprawdę świetnie. Dość wygodne, dobrze wyposażone, ładne a co najważniejsze bez awaryjne. Spalanie porównując do podobnych silników też nie jest zbyt wysokie. Co do 407 to miałem do czynienia tylko z dieslami ;)...
Eksploatuję Grande Punto z silnikiem 1,4 8V od 5 lat (kupione gdy miał 2 lata ). Auto mało awaryjne a części w miarę tanie . Moc twojego silnika sprawdź ,lub podaj co to za silnik. Nadwozie ocynkowane .
Dzień dobry, Mam +/- 100k zł do przeznaczenia na samochód rodzinny, którym jazda będzie sprawiała mi frajdę a koszty napraw/eksploatacji nie wprowadzą mnie w depresję. Dlatego szukam autka nie starszego niż 5 lat, z silnikiem nie mniejszym niż 2000 oraz duuuużym bagażnikiem :) Żadnych francuzów! Nie, nie i jeszcze raz nie! Auto będę użytkował około...
Witam kolegów Kolejny problem z Autkiem MAZDA 2 2004r silnik 1.4 tdci OBJAWY - momentalne i czasowe spadki mocy ( podejrzewam tryb awaryjny) i w tym czasie zapalenie kontrolki Heck Engine DIAGNOSTYKA - błąd P 0684 z google angielskie stronki (Glow Plug Control Module to PCM Communication Circuit Range/Performance) Z tego co znalazłem to moduł sterowania...
Polecam MONDEO mk4 zwłaszcza s silnikiem HDI peugeota. Auto mało awaryjne, znajomy kupił z przebiegiem 80tys km. Teraz ma 220 tys i tylko olej, tarcze i klocki zmieniał.
Czy warto zastosować przed wymianą oleju płukankę do silnika? Nie , ale wymieniaj co roku lub co 15kkm. Czy warto też przeczyścić wtryskiwacze czy raczej nie grzebać tam? Nie, jak ci odpadnie jakiś brud może ci zatkać wtryskiwacz lub ograniczyć dawkę. Ogólnie mega głupota w silnikach diesla. Podaj nr rej ze Szwecji.
Witam. Mam 25 kPLN na samochód. Robię 50 km dziennie + raz na 2/3 miesiące trasa około 1,5 kkm. Silnik - koniecznie diesel (najlepiej bez drogich filtrów cząstek stałych). Samochód ekonomiczny i w miarę mało awaryjny. Zastanawiałem się nad Mazda 6 i Citroen C5. Do mazdy zniechęcił mnie filtr DPF i problemy z nim (czy naprawdę jest z nim tyle problemów)+...
gdy ciśnienie wzrośnie lekko ponad normę czyli powyżej 12 barów sprężarka się wyłączy oczywiście przy sprawnym układzie, wystarczy że wentylator nie zdąży schłodzić skraplacza i czujnik wyłącza kompresor Nie przesadzaj, przy temperaturach panujących obecnie, ok 30 stopni celsjusza, ciśnienie spoczynkowe w układzie klimatyzacji wynosi z 8bar, po włączeniu...
Dzieki, sprawdziłem wszystkie możliwe styki w tym układzie, przy przepustnicy i pedale, układ dolotowy jest Ok. Jest to o tyle dziwne zjawisko, że po przywozie tego auta był cały zbiornik paliwa i wszystko było jak w najlepszym porządku, krajowe paliwo i zaczęły się :( kłopoty. Sądziłem, że może jest to problem gdzieś w elektronice. Amerykańskie przepisy...
Toyoty mi sie nie podobają, są poprostu ochyyydne ;( uwazam ze to auta dla dziadków, niby teoretycznie są bez awaryjne, ale niema sie czemu dziwic, bo kto nimi jezdzi? najczesciej je kupują ludzie o spokojnym temperamencie, nie katujące silnika, krotko mowiac kapelusze. A Mazdy sie psują i czesci nie ma, ale gdybym musial wybierac tylko z tych trzech...
Gazowanie 12-to letniego samochodu mija się z celem. Z niczym się nie mija. Założenie instalacji gazowej, uwzględniając przebieg pojazdu (prox. 160 000 km) mija się z celem. Bzdura. Nie gazuje się auta po to, żeby nim jeździć wokół komina. A auto z prawdziwym przebiegiem 160tys. km, spokojnie zrobi jeszcze 100-150 tys. Odradzam kupno Octavii ze względu...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Hyundai Elantra od 97r jest większy wewnątrz niż seat toledo, alfa 156 a już nie mówiąc o cordobie. Jak dobrze poszukasz to kupisz model za 10k z 2001r. silnik 1.6 ma naprawdę niezłego kopa i jest bez awaryjny - zrobiłem nim 140kkm i nic. poszła mi żarówka! jak nie masz rodziny to w zasadzie każde auto bedzie wystarczające: fokus mazda 626 peugeot 406...
Nie z opowieści a z warsztatu. To raz a dwa miałem bx i to była pierwsza i ostatnia przygoda z żabojadami. Nie powiem zawieszenie bardzo komfortowe, ale miękkie i nie ma co tu porównywać go do aut vw które jest sztywne. jazda na dłuższych trasach świetna, fotele wygodne, ale na tym kończą się "plusy" tego auta... Okropna deska rozdzielcza cholernie...
Witam, mam ogromny problem z mazdą 6 2003 rok 136 koni, ostatnio wymieniłem potencjometr gazu, wyskakiwał bład na komputerze, wchodziła w system awaryjny, a ostatnio przy wciskaniu pedału i puszczeniu go silnik automatycznie wchodzi na pełne obroty jak przy samozapłonie i nie chce spasc, opada dopiero przy wyłączeniu stacyjki, przy czym ogromnie kopci...
Na pewno nie szukaj jakiegoś oklepanego auta, które ma co drugi student bo takie samochody sa bardzo często w stanie agonalnym i nawet mimo ładnego wyglądu dosłownie się rozpadają. Unikaj jak ognia handlarzy, bo wetkną Ci padło na czterech kółkach. A teraz do rzeczy. O Maździe czytałem że ma wykończenie do d*py. Silniki PSA są wytrzymałe i bardzo mało...
Poszukuję samochodu tak do 5 tys. zł z gazem albo diesla. Co najmniej z segmentu D lub wyżej. Musi mieć dobre wyposażenie, rocznik min. 96'. No i oczywiście ocynk i dobre materiały w środku. Marka nieważne, bo chorymi stereotypami się nie kieruję. Od ponad 2 lat mam Kappe ale już mi się znudziła i szukam czegoś równie dobrze wyposażonego i bezawaryjnego....
silnik trybie awaryjnym dziwi trybie awaryjnym konfiguracja trybie awaryjnym
ładowanie chrysler voyager atlas copco obroty silnika poduszki zawieszenia
projekt mojej bramy garażowej projekt mojej bramy garażowej
Kod błędu 23 w odkurzaczu Hoover - co oznacza? Lokalizacja i opis jednostki startującej A1 w Valtra 6850