Uszkodzony sterownik - zgniły Sirius32. Jak dostaje świeżą dostawę wody do obudowy, to głupieje.
auto zrobione gdyby miał ktos podobny problem to pomogę diesl5857(at).o2.pl temat zamknięty
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
i silnik jest zalewany paliwem no właśnie
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Okazało sie, że problem leżał w zaworku paliwa, jest to zaworek podciśnieniowy i niestety nie trzymał, po zgaszeniu motoru zalewał silnik paliwem, doszło nawet do sytuacji, że w ciagu nocy cały bak paliwa znalazł się w silniku. Po wymiane zaworku i oczywiście oleju w silniku motor pracuje bez zarzutu.
Więc albo masz całkowicie zużyty silnik, albo zalewany paliwem przez złą regulację gaźnika.
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Nie koniecznie, a nawet odwrotnie może moc się podnieś jeżeli silnik zalewany jest paliwem.
Ok to było uszczelnienie zaworów. Ale mam następny problem bo po przejechaniu chyba z 200 km pojawił się następny problem; Tak jakby silnik był zalewany paliwem, strzela i ogień z wydechu jak smok 😅 pomimo regulacja gaźnika nic nie daje bo przy zakręceniu mieszanki na max silnik nadal pali (a powinien zgasnąć) - jedynie reaguje na regulacja na obroty...
Sprawdz czy ci silnika nie zalewa paliwem czy swiece są dobre
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
Pracuje kiepsko... Paliwo jest świeże? jeśli stare to wymień.
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
masz zapewnie źle ustawioną emulacje sondy Lambda - lub uszkodzoną samą sonde. Było by dobrze najpierw to sprawdzić , zanim wymienisz połowe silnika.
A ja bym sprawdził stan tłoka i pierścieni. Może być już zatrata, nie trzyma kompresji i wtedy nie odpalisz silnika. Zalewa Ci świece paliwem, jak używasz szarpaka do tego?
W moim przypadku właścicielka była w stanie dojechać pod sklep (8 km) i nic dalej. Następnie musiała poczekać aż ostygnie i dopiero mogła wrócić. Okazało się , że "jakiś mądry" pokręcił przy gaźniku i tak go poustawiał że silnik zalewany był paliwem.
filtr paliwa masz Nie ma filterka. Nie normalne to nie jest i aż się prosi o problemy z zasilaniem.
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
Witam,mam problem z fiestą a dokładnie z silnikiem,czasami dzieje się tak,że jak odpalę to po przejechaniu około 50 metrów silnik potrafi zgasnąć i próba odpalenia nic nie daje silnik się zalewa paliwem.po odłączeniu wtryskiwacza i zakręceniu rozrusznikiem kilka razy strzeli w gaźnik podłączam wtrysk i odpala bez problemu i cały dzień jest spokój, następnego...
No właśnie, a tu silnik zalewa się paliwem. układ rozrządu w porządku Skoro jest iskra i jest paliwo to czy aby na pewno?
Sonda była podmieniane z innego polo ale nie miało to wpływu na prace silnika. Wyrażnie czuć że silnik jest zalewany paliwem. Dopiero gdy obroty dochodzą do ok 2tyś wszystko się normuje.
Mam Piaggio Zip 2T 50 rocznik około 2009. Silnik tryska paliwem, ma iskrę, lecz i tak się zalewa.
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
Jaki to gaźnik? Sprawdź pływak czy nie dziurawy albo czy się nie blokuje oraz zaworek paliwa nad pływakiem czy się zamyka..
Reasumując : Sonda podaje uboga mieszanke,śmierdzi paliwem,strzela w rure...jak dla mnie sonda ... silnik sie "zalewa"paliwem stąd może być długi czas wtrysku ,zapach paliwa i wystrzały z jego nadmiaru którego nie jest w stanie przepalić.
W czujniku temperatury i przepływomierzu zapewne - silnik jest zalewany paliwem, stąd ten kabaret z odpalaniem i gaśnięciem. Zobacz czy klapa przepływomierza nie uwięzła w pozycji otwartej, zmierz albo podmień czujnik temperatury
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Silnik krokowy ma być podpięty. Reguluje on ilość powietrza i silnik może być zalewany paliwem. Chodzi Ci zapewne o coś takiego jak w załączniku.
Witam Po przekręceniu zapłonu powinien pstryknąć przekaznik pompy i po chwili się wyłączyć ,a u mnie tylko się załącza i zalewa cały silnik paliwem . W jaki sposób ci zalewa paliwem?
robią za breloczek? Sprawdzenie szczelności, przelewy to się sprawdza w dieslu. Dodano po 6 To uważasz że wtryski PB przelewają i LPG jednocześnie ?? Bzdura, silnik by się zalewał paliwem. Odpowiedz skąd masz dane o spalaniu 14/100, z odczytu z kompa na blacie?
Przewody całe , ale może problem tkwi gdzie indziej. Niedawno zapalił mi się check silnika i po rozpoznaniu kodu za pomocą zwarcia styków w gniazdku ALDL ( Assembly Line Diagnostic Link ) wyświetlił się błąd nr: 38. Jest to błąd Sondy Lambda- za niskie napięcie regulacji. Oczywiście dodam jeszcze że spalanie dużo większe , więc może silnik mi zalewa...
Przyczyną powyższych objawów była uszczelka w gaźniku. Paliwo zalewało silnik.
Sonda nie ma wpływu na odpalanie. Sprawdź, czy jest iskra na świecach. Jeśli jest porządna (minimum 1cm długości), to może jest nieszczelność w instalacji gazowej i silnik zalewa dwoma paliwami. Wykluczysz to zakręcając zawór na butli i spuszczając gaz z przewodów.
Jak zalewa silnik paliwem to może nie odpalić, tym bardziej po podlaniu. Jakby wcale nie podawał to po podlaniu odpaliłby na chwilę.
Skoro jeżdzisz nim już 2 lata to czy zauważyłeś czy w momencie jak przygasa lub calkiem zgaśnie silnik jest zalewany paliwem czy nie np. świeca mokra czy sucha? A czy zamieniałeś czujnik położenia wału ?? Miałem kiedyś taki przypadek z którym walczyłem chyba z tydzień. Powodem było zanikające połaczenie do masy auta. Wystarczyło podziałać lutownicą...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa?
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
LPG której generacji - pierwszej, piątej czy dziesiątej? Jak kręci to cuchnie wokół gazem/benzyną? Nie wiadomo czy: - brak iskry, - brak paliwa, - silnik jest zalewany obydwoma paliwami? Silnik MPI, czy SPI? W żadnym Seacie/VW za wolne obroty nie odpowiada "silniczek krokowy" - co najwyżej zintegrowany z przepustnicą nastawnik, będący silnikiem prądu...
Po zatrzymaniu się silnika należało sprawdzić, czy świeca była sucha, czy zalana paliwem. Z podanych przez Ciebie informacji może wynikać, iż w wyniku usterki gaźnika silnik jest nadmiernie "zalewany" paliwem, stąd silnik słaby i strzały z tłumika. Usuń usterkę gaźnika tj. problem z pływakiem (może dziurawy) lub zaworkiem, usuń nadmiar paliwa z cylindra...
Czarna, bo dostaje za dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza. Silnik nie kopci na niebiesko, więc oleju też nie spala. Zmień cewkę zapłonowa, jeżeli masz inną, nawet na chiński zamiennik. Silnik jest zalewany paliwem i ma problemy z wejściem na obroty. Może głupie pytanie, paliwo to jakie tam lejesz i kiedy było wlane do zbiornika? Ten silnik jest...
"Silniczek krokowy" ma się nijak do spalania, poza tym skoro obroty falują to znaczy, że... działa, a falują bo silnik z jakiegoś powodu nie może utrzymać wolnych obrotów. Lambda 0,68 sugeruje, że silnik jest zalewany paliwem ale możliwe że nie pali któryś cylinder lub "zabity" filtr powietrza.
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Ktoś może wie dlaczego czasem leci paliwo z tej rurki w tej jakby tulejce w środku gaźnika z lewej . Jak z niej leci to zalewa silnik i zgaśnie i nawet po zgaśnieciu chwilę paliwo jeszcze leci . Później bardzo ciężko odpalić . Czasami jest dobrze i nie zalewa a czasem go coś strzeli i zalewa . Raczej bez znaczenia czy ciepły czy zimny .
Kompresji nie mam czym sprawdzić dokładnie. Podmieniałem też świecę i kabel od wysokiego napięcia. Zapłon, jak pisałem wyżej, przyśpieszałem opóźniałem i nic. A co masz na myśli czy silnik nie jest zalewany przez paliwo? Jak to sprawdzić? Świece zalewa. Komar nawet nie łapie nic cisza. Kondensator dobrze przykręcony. Jak sprawdzić stan paliwa w komorze?...
na 90 procentow masz uszkodzony wtryskiwacz gazowy,jest nieszczelny i przy uruchomianiu dostajesz benzyne plus przeciekajacy gaz i w efekcie silnik jest zalewany paliwem, przetestuj w prosty sposob, zdejm rurki gumowe doprowadzajace gaz z wtryskiwaczy do kolektora i uzyj wody z mydlem,z nieszczelnego wtryskiwacza bedzie ci babelkowac, WAZNE czynnosci...
Pęknięta głowica, pewnie ubywa płynu. Ogólnie trzeba szukać nastepnej niestety. To najczęstsza przyczyna dymienia na siwo. Druga, to zalewanie silnika paliwem - albo się wtryskiwacze nie domykają, albo membrana regulatora jest dziurawa.
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Czyli wg mnie pozostaje wydłużyć nakładanie faz benzyna/gaz ale z umiarem by przy gorącym silniku nie zalewało świec podwójnym paliwem.
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Może trochę walenie do komara z armaty, ale ja bym podłączył pod tester i popatrzył na live data: lambda, STFT i LTFT; może być LTFT podkręcony na max przez zapchany kat i faktycznie będzie zalewał silnik paliwem.
Najprostsza porada to wymiana tego ustrojstwa na FOS lub Weber ( na stacji demontażu nie powinieneś zapłacić więcej niż 60-70 pln, a kłopotów będzie wiele mniej). Jeśli świece są mokre to znaczy, że silnik jest zalewany paliwem. Przed wymianą rozrządu wszystko działało poprawnie? Jeśli tak to coś źle poskładałeś. Wszystkie podciśnienia założone prawidłowo?...
. przed GPZ Chyba bardziej GMP. Przecie to to samo. Można to jeszcze nazwać ZZ. A iskra może ciągle skakać, działa to wtedy jak odpalanie od świecy żarowej- zapłon następuje w warunkach max ciśnienia. Zresztą biorąc pod uwagę że silnik jest raczej zalewany paliwem, to i nie ma co liczyć na prawidłowy cykl spalania.
.tylko ile można ładować kasy i wymieniać?! Tyle ile trzeba, żeby w końcu działało. Porządna diagnostyka - skoro obroty spadają po odpaleniu, to możliwości są dwie, może trzy: - silnik jest zalewany paliwem, - silnik jest dławiony - nie sprawny układ IACV, bądź nie następuje wzbogacenie mieszanki pozwalające na równomierną pracę zimnego silnika. W...
Jest. Komputer błędnie odczytuje położenie przepustnicy i źle dawkuje paliwo (zazwyczaj zalewa silnik). Paliwo nie wypalone trafia do wydechu i dzieją się cuda. Ale to tylko jedna z możliwości. Zobacz w jakim stanie są świece. To już powie Ci jaką mieszankę dostaje silnik. Następną przyczyną może być wadliwy czujnik temperatury silnika. Ciepły silnik...
https://obrazki.elektroda.pl/7832313000_... mam problem z moim autem który polega na tym że przy większych mrozach po przejechaniu kilku kilometrów podczas wyłączania silnika wtryskiwacze paliwa nie są zamykane i całe paliwo z układu zalewa wszystkie cylindry / trzeba wykręcać świece i strzykawką wybrać paliwo resztę wydmuchać za pomocą...
Albo zalewa silnik podwójnym paliwem (benzyna lpg) albo bardziej prawdopodobne odłącza wtrysk benzyny ale nie podaje gazu - elektrozawory się zawieszają tudzież problem w przełączniku/masie w instalacji lpg- jeśli słychać jakby terkotanie przekaźnika
Na początek czyszczenie gaźnika i przewodów paliwowych, sprawdzenie czy paliwo nie zalewa świecy, odpalanie na 'świeżym' paliwie.
Podejrzewam że padł czujnik temperatury silnika , podobnie miałem .Czujnik pokazuje że silnik zimny to daje jak na zimnym (Sanie) i zalewa śmierdzi paliwem . Tak u mnie było wymieniłem czujnik temp. silnika i problem ustał do dzisiaj.
witam... ja mam civica Vgen tyle że z silnikiem d15b2. miałem identyczny problem... silnik był zalewany paliwem i palił po 15-17 litrów... wymieniałem filtry, świece, sondę lambda (ciągle świeciła mi się kontrolka "check engine"). W końcu zajrzałem pod maskę, dokładnie zacząłem sprawdzać przewody podciśnień przy układzie wtryskowym. OKAZAŁO SIĘ ŻE JEDEN...
Zalewa ci kolego silnik paliwem i z tąd takie wybuchy .
Projekt bardzo ciekawy. Ale co z sytuacją gdy silnik 'prawie' zapala. Np. jest zalany/zalewany paliwem (przyjmijmy, że nieważne z powodu jakiej usterki) i bez takiego urządzenia zapaliłby gdyby długo przytrzymać włączony rozrusznik?
Trochę czasu minęło, ale awarią była dziura w środkowym tłumiku. Dostawało się tamtędy dodatkowe powietrze, co chyba wykrywała sonda lambda i zalewała silnik paliwem. Tak mi się wydaje. Po zaspawaniu, a finalnie jednak wymianie tłumika problem nie występuje od 2 lat. Pozdrawiam
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
Z tego co nie jest sterowany? Masz jakieś inne błędy w tym silniku? Trochę to dziwne że jeden wtrysk nie chodzi o silnik dymi jakby był zalewany paliwem. Chyba że dymi z innego powodu.
Sonda raczej nie ma tu nic do tego. Zobacz czy w przepływomierzu nie zablokowała się klapka którą porusza przepływające przez niego powietrze. Musisz ustalić czy brakuje mu iskry, czy może brakuje podawania paliwa przez wtryskiwacze. Przy uszkodzonym/zablokowanym przepływomierzu będzie iskra i podawane paliwo ale silnik będzie zalewany przez paliwo....
Wymieniłem czujnik. Jeszcze w sklepie sobie go pomierzyłem. Silnik narazie chodzi ok ;) Jeździłem dzisiaj nim dosyć dużo i nie "zachorował". Więc widocznie to było to. Na gorącym silniku, komp dostawał odczyt, że silnik jest zimny i zalewał go pewnie paliwem.
Jest zle ustawiona pompa względem regulatora. Daje za dużą dawkę gdy dostaje obciążenia a za mało zmniejsza dawkę gdy puszczasz gaz. Temu też może ciężko palić bo przy ustawieniu pompy na rozruch silnik jest dosłownie zalewany paliwem. Reklamuj pompę puki masz jeszcze możliwość.
Witam! passat B3 1,8 silnik PF od miesiąca zalewa go paliwem przy uruchamianiu silnika i podczas jazdy na gazie! w kolektorze ssącym znajduje sie sporo paliwa chodz spalał gaz! gdy sie rozgrzeje falują obroty! odcięcie wtrysków działa! czy to moze byc walnięta sonda? proszę o pomoc
z pompą jest chyba ok, bo czuć jak zalewam silnik paliwem. czekam własnie na podlączenie pod kompa. z takich szybko zaczerpniętych informacji moze to byc czujnik temperatury - uszkodzony i źle podaje info odnośnie dawki paliwa potrzebnej do odpalenia. myśłełem aby go odlączyc i spóbowac bez tak odpalic, ale nie wiem gdzie on jest...
Hm... Czujnik temperatury? Może komputer dostaje informację o tym, że silnik jest zimny i zalewa go paliwem...
Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego A po co, skoro iskra rzekomo była? Silnik prawdopodobnie - sądząc z opisu - jest zalewany paliwem, ale metodą wymiany na ślepo czego popadnie do niczego nie dojdziesz. Diagnostyka - odczyt parametrów życiowych silnika.
Ja bym jednak podmienił gaźnik, pewnie zeby było wiecej mocy poprzedni tjuner dysze wieksze zalożył badź gaźnik z innej pojemnosci. Zalewa ci silnik paliwem od tego sie uszkadza świeca a potem kicha i prycha.
Witam serdecznie i chciałbym podpowiedzieć na temat tej piły, gdyż miałem ten sam problem - wiec odkręć gaźnik i sprawdź czy przy języczku dźwigni sterującej zaworkiem iglicowym jest sprężynka. Jest to tak mały element ze przy rozbieraniu można nie zauważyć kiedy wyskoczy, przerabiałem już ten temat, silnik zalewał się aż paliwo wyciekało tłumikiem,...
Witam Mam nastepujacy prolem.Klijentowi samochod zaczał szarpac i jezdził tak pewien czas az wypaliło mu tłoka.po zrobieniu silnika i odpaleniu go silnik zalewa paliwo.pali z dotyku.obroty wariuja i samochod nie jedzie wogole do 3500 tys a pozniej budzi sie w nim wariat:) podmieniałem juz krokowy,czujnik polozenia przepustnicy,swiece litwe z wtryskami...
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
Czy odczyty z sondy będą zmienne kiedy silnik jest cały czas zalewany paliwem? Jeżeli nie potrafisz na to pytanie odpowiedzieć lub sobie tego wyobrazić to oddaj to auto do mechanika. Tam masz sonde szerokopasmową a nie napięciową.
Kiedyś słyszałem, że w tych samochodach są problemy z drugą generacją gazu ze względu na zmienną długość dolotu powietrza. Skoro u Ciebie niema problemu z gazem tylko z benzyną to może sprawdź czy z tym dolotem jest wszystko OK. Pozatym warto zająć się tym czujnikiem powietrza. Złe jego wskazania będą powodowały niewłaściwy skład mieszanki i np. zalewania...
Te silniki niezwykle ciężko się odpowietrza,wystarczy że ktoś zmieniając filtr paliwa nie zaleje go ropą,a kłopot gotowy.Nawet wielominutowe kręcenie rozrusznikiem go nie odpowietrzy. Ja dziesiątki razy odpowietrzałem tak: Potrzebna duża strzykawka,najlepiej"setka"bo jej kruciec idealnie pasuje do średnicy przewodu na filtrze i jakieś 2 litry paliwa....
Według mnie najlepiej całkowicie odłączyć dopływ paliwa do pompy aby go nie zaciągała i spróbować odpalić silnik na samostarcie, od biedy na plaku. Jak złapie no to będzie jasne, że mamy problem z pływakiem i silnik jest zalewany.
Witam wszystkich mam problem z silnikiem w Peugeot 106 z 96r z o poj 1.0.Przeszukałem wiele for ale jakoś żadna podpowiedź nie pasuje do problemów z moją padaką.Problem polega na tym że przy próbie odpalenia silnik jest zalewany paliwem,żeby dał sie odpalić trzeba wyjąć wtyczkę od monowtrysku(BOSCH) jak wydmucha paliwo z cylindrów to zaczyna palić i...
Jeśli nie jeździłeś ani nawet nie odpalałeś auta na bęzynie tylko przez dłuższy czas jeździłeś na gazie być może zpiekły sie wtryskiwacze i teraz zamiast rozpylac paliwo przy podawaniu na tłok leje sie onio jak ze butelki. Może byc to również przyczyną nierównej pracy silnika a podczas przyśpieszania może go poprostu zalewa.
zalewa silnik paliwem zalewa paliwem zalewa świece paliwem
schemat prasa hydrauliczna samsung np300e5c peugeot odpowietrzający
piekarnik kernau piekarnik kernau
Lutowanie srebra cyną: techniki i ograniczenia Symbole przekaźników Skoda Fabia: lokalizacja i funkcje