A ja miałem nosa do ECU :)
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
Jakieś zdjęcie aktualnego gaźnika?
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
A dysze regulacyjne są ok ? Całkiem prawdopodobne że gaźnik padł.
Uszkodzony sterownik - zgniły Sirius32. Jak dostaje świeżą dostawę wody do obudowy, to głupieje.
Dopóki licznik wypadających zapłonów nie przekroczy granicznej wartości - odetnie sobie wtedy niepracujący cylinder, żeby nie zalewać katalizatora paliwem.
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
auto zrobione gdyby miał ktos podobny problem to pomogę diesl5857(at).o2.pl temat zamknięty
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Witam . Auto dzisiaj zostało naprawione . Mianowicie wymienione zostały świece na nowe i potencjometr przepustnicy . Potencjometr dawał sygnał do Ecu ,o maksymalnie otwartej przepustnicy . Auto nie kopci ,wkręca się na obroty i równo chodzi. Pozdrawiam i dziękuję za opinie i sugestie .
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
Ciśnienie 12 atm nie oznacza dziury w tłoku, gorsze złomy jeżdżą i olejem nie zarzucają. Nie szukaj przyczyny w oleju i nie kombinuj z niskim stanem. Jeśli gubi iskrę to zalewa paliwem, powinno być czuć benzynę z wydechu. Wąchanie rury wyjaśni sprawę czy to olej, czy to benzyna :) W nocy można spryskać wodą wiązkę/silnik i obserwować czy nie ma przebić.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
filtr paliwa masz Nie ma filterka. Nie normalne to nie jest i aż się prosi o problemy z zasilaniem.
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
Zajrzyj do komory pływakowej to będziesz wiedział. Zacięty pływak albo zawór paliwa.Też mam Kawe, ale GPZ ;-)
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
Witam, jeżeli na ciepłym i zimnym po zmianie ustawienia paliwa nie zalewa go paliwem i normalnie pracuje to siadaj na niego i jeździj bo się lato kończy. Nic mu nie będzie. Pozdrawiam.
Graty doszły, już wlutowane. Mam jedynie jedno ale. Sprawdzałem na tpic czy nogi nie mają zwarcia, bo lutowalem lutownica i cyną i między panem 2 i 3 jest zwora. Wg noty katalogowej to vcompen i vcomp. Nie bardzo rozumiem opis. Pytanie czy ktos kto ma rozebrany ten sterownik moze zobaczyc jak ma u siebie?. http://obrazki.elektroda.pl/5199635800_1...
koledzy to powiedzcie co moze byc bo ja juz cierpliwosc trace do tego samochodu.dodam ze obrotomierz skacze w nim jak sam chce.raz wskakuje na 3 tys po czym spada do 1500 i tak do 3.500 a pozniej jest wszystko wporzadku.samochod jedzie i ma siłe a na niskich obrotach strzela i nie ma wogole siły
sprawdz modol zaplonowy ten w aparacie pozdr
https://obrazki.elektroda.pl/7832313000_... mam problem z moim autem który polega na tym że przy większych mrozach po przejechaniu kilku kilometrów podczas wyłączania silnika wtryskiwacze paliwa nie są zamykane i całe paliwo z układu zalewa wszystkie cylindry / trzeba wykręcać świece i strzykawką wybrać paliwo resztę wydmuchać za pomocą...
Czujnik temperatury wody do wymiany bym proponował i sprawdzić sonde czy chodzi.
On się zalewa paliwem więc dodanie plaka tylko pomoże mu zgasnąć. Jeśli to Motronik czy coś podobnego to czujniki temp, położenia przepustnicy i sonda służą do obliczania korekt podstawowowej mieszanki wynikającej z ilości powietrza. Inaczej mówiąc jeśli po odpaleniu odłączyć mu czujniki temp, lambdę i tps to i tak jakoś nawet w miarę stabilnie powinien...
Wyczyść je solidnie ,sprawdź szczeliny i spróbuj odpalić.Jak są czarne świece to mieszanka za bogata wskazywałoby na filtr powietrza,lambdę,wtrysk lub zły zapłon ale podobno rozrząd jest ok
To że iskra jest to nie znaczy że jest wtedy kiedy powinna być. Sprawdzić zapłon (kąt zapłonu), czujnik hala. Jeszcze pytanie co do ciśnienia czy aby nie za mało - w moim zwykłym ( OHC ) mam 10.5 atm , a u ciebie na 16V tylko 9 ? Coś chyba trochę niskie bo ostatnie jakie sprawdzałem na 16V było 14.5 atm.
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
slt.adi a czy przypadkiem przy nie domykajacych zaworach nie powinno wyjść podczas mierzenia kompresji? I czemu by go zalewało paliwem ? Przy nie trzymających regulatorach rozumiem nie otwiera zaworu i leje paliwem
Masz żle ustawiony LPG to rozjechał ci mapy, i dlatego zalewa. Sprawdź termostat i czujnik temperatury.
No to trzeba znaleźć którędy ulatnia się gaz. Przez wtryskiwacz czy rurkę podciśnienia reduktora. Może też zalewać paliwem do sprawdzenia podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Wygląda na to, że wtrysk daje paliwo maksymalnego otwarcia, bo jak już chodzi to tylko przy pełnym gazie pedał w podłodze, a silnik chce wyskoczyć z z poduszek, wystarczy zluzowć pedał gazu i już gaśnie bo zostaje zalany
Ja mam tutaj wątpliwości czy aby na pewno DPF został usunięty poprawnie, bo jeśli nie to sterownik może np. wejść w tryb wypalania i zalewać paliwem... Jak stan oleju na bagnecie?
A jak podajesz tego plaka? Pozdr. J
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Nie do końca rozumiem co zrobiłeś z tym skuterem, ale domyślam się, że wsadziłeś do skuterka 50cc gaźnik z dyszą 80. Będzie przerywać, bo go skutecznie zalewasz paliwem, którego nie jest w stanie spalić. Liczyłeś pewnie na jakiś przyrost mocy, ale nic z tego nie będzie niestety.
Witam. Mam problem ze skuterem 2T Macal CY50. Gaźnik Dellorto PHVA12, filtr powietrza stożkowy. Odkąd wyczyściłem gaźnik, to skuter nie działa jak powinien. Świece wymieniałem dwa razy, bo cały czas ją zalewa paliwo. Jeśli ktoś ma jakieś porady, to proszę pisać.
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
tranzystor - strzał w 10! Wielkie dzięki, auto funkcjonuje! Był to pływak.
Projekt bardzo ciekawy. Ale co z sytuacją gdy silnik 'prawie' zapala. Np. jest zalany/zalewany paliwem (przyjmijmy, że nieważne z powodu jakiej usterki) i bez takiego urządzenia zapaliłby gdyby długo przytrzymać włączony rozrusznik?
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
paliwem zalewa ja
TE kosy mają gaźniki podciśnieniowe - membranowe. Więc nie posiadają pływaka. W samym gaźniku jest niewiele paliwa, więc nie powinno się ono lać strumieniem. No chyba, że kosa była w takim położeniu(do góry zbiornikiem?), że paliwo mogło wyciekać przez gaźnik do silnika. Sama gąbka filtra bywa mokra, ale od niespalonego oleju. Jeżeli świeca jest zalewana...
robią za breloczek? Sprawdzenie szczelności, przelewy to się sprawdza w dieslu. Dodano po 6 To uważasz że wtryski PB przelewają i LPG jednocześnie ?? Bzdura, silnik by się zalewał paliwem. Odpowiedz skąd masz dane o spalaniu 14/100, z odczytu z kompa na blacie?
filtr nie był zalewany paliwem ale tam w pojemniku na filter paliwo było tak ze nowy filtr był zalany w całości , boję ze sterownik pompy mógł paść
Więc albo masz całkowicie zużyty silnik, albo zalewany paliwem przez złą regulację gaźnika.
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
i silnik jest zalewany paliwem no właśnie
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
Witam wszytskich. Mam problem z autkiem jak w temacie. Po prostu go zalewa paliwem. Nierowno prez to chodzi na wolnych obrotach. Leje paliwem az starsznie. Non stop swiece zalewa. Wyciagne je wypiaskuje i zaraz znowu to samo. Ktos wie jaka tajmenice kryje to auto.
Ok to było uszczelnienie zaworów. Ale mam następny problem bo po przejechaniu chyba z 200 km pojawił się następny problem; Tak jakby silnik był zalewany paliwem, strzela i ogień z wydechu jak smok 😅 pomimo regulacja gaźnika nic nie daje bo przy zakręceniu mieszanki na max silnik nadal pali (a powinien zgasnąć) - jedynie reaguje na regulacja na obroty...
Okazało sie, że problem leżał w zaworku paliwa, jest to zaworek podciśnieniowy i niestety nie trzymał, po zgaszeniu motoru zalewał silnik paliwem, doszło nawet do sytuacji, że w ciagu nocy cały bak paliwa znalazł się w silniku. Po wymiane zaworku i oczywiście oleju w silniku motor pracuje bez zarzutu.
Ale jego zalewasz paliwem a to działa jak ssanie.
też tak mysałem ale gdyby byl zawór podpalony to by cisnienia nie było.a swiece zalewa paliwem, nawet jak wkrecam nową swiece to po 1 dniu ona dostaje przebicia,naprawde brakuje mi juz pomysłów.
Atomowy pisze że świece zalewa paliwo A kto to widział tak naprawdę? Nikt. Więc pozostajemy na etapie zgadywania.
symeringi mam wymienione oba iskra jest
Czy to jest regulator sterowany podciśnieniowo? Zapewne membrama przepuszcza i auto jest zalewane paliwem. Sprawdź to.
Witam,mam problem z fiestą a dokładnie z silnikiem,czasami dzieje się tak,że jak odpalę to po przejechaniu około 50 metrów silnik potrafi zgasnąć i próba odpalenia nic nie daje silnik się zalewa paliwem.po odłączeniu wtryskiwacza i zakręceniu rozrusznikiem kilka razy strzeli w gaźnik podłączam wtrysk i odpala bez problemu i cały dzień jest spokój, następnego...
Regulacji gaźnika , nieszczelności gaźnik - skrzynia korbowa lub nieszczelność samej skrzyni , simmeringów na wale korbowym.
mam problem z nissanem 100nx 2,0 gti benzyna 16v rano szarpie i zalewa swiece paliwem dzisiaj zauwazylem paliwo w oleju wymienilem kable i swiece i dopoki sie nie zagrzeje to skacza obroty gdzi moze byc przyczyna na 4i 5 biegu traci na mocy prosze o rady
Czas wtrysku sprawdzałeś jakimś programem , czy tylko wnioskujesz z zalewania paliwem świec? Jeżeli to ostatnie , to sprawdź czujnik temperatury!
Podobny problem mamy z agregatem kipor 2000. Zalewa się i pluje paliwem w filtr powietrza. W końcu kolega postanowił sprawdzić olej. Okazało się, że zamiast oleju jest benzyna. Prawdopodobnie problem z pierścieniami. Na razie idzie do naprawy gwarancyjnej. Jak wróci to napiszę co dokładnie było.
A może świece są zalewane paliwem, skoro są czarne, nie zauważyłeś podwyższonego spalania??
Sprawdz czy ci silnika nie zalewa paliwem czy swiece są dobre
Prawdopodobnie LPG rozjechalo mapy ECU i masz przy rozruchu zalewanie paliwem.
Witam Po przekręceniu zapłonu powinien pstryknąć przekaznik pompy i po chwili się wyłączyć ,a u mnie tylko się załącza i zalewa cały silnik paliwem . W jaki sposób ci zalewa paliwem?
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
mam problem jak w temacie samochodu nie daje sie uruchomić gdyż jest zalewany paliwem nawet w momęcie kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacz daje max dawkę paliwa pomocy bo już niewiem co robić
Sprawdź czego ci wtedy brakuje iskry czy paliwa. A może go zalewa paliwem.
Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego A po co, skoro iskra rzekomo była? Silnik prawdopodobnie - sądząc z opisu - jest zalewany paliwem, ale metodą wymiany na ślepo czego popadnie do niczego nie dojdziesz. Diagnostyka - odczyt parametrów życiowych silnika.
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Może być tez czujnik położenia iglicy zainstalowany na 3 wtrysku, bądź też zawieszony ten wtryskiwacz. Sądząc po białym dymie jest zalewany paliwem.
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
Silnik krokowy ma być podpięty. Reguluje on ilość powietrza i silnik może być zalewany paliwem. Chodzi Ci zapewne o coś takiego jak w załączniku.
Albo właśnie pływak lub zaworek jest trzepnięty i nie odcina paliwa, jeśli pompka podaje go więcej. I gaźnik się zalewa. Jak wężyk jest odłączony i pływak nie jest zalewany paliwem, to chodzi poprawnie.
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
wtryski działają bo po kręceniu rozrusznikiem zalewa paliwem, modułu zapłonowego osobnego nie ma, wszystkie przewody od czujników idą do komputera
ok kolego sprawdzę poziom płynu i czy nie ubywa go hm Ale jak na moje oko to winny całego zamieszania jest chyba układ zasilania paliwem. Tak jakby po postoju była zalewana świeca paliwem.
Na pewno nie. Wtryski tez byly czyszczone. Mozliwe, ze jest jakas usterka sondy lambda ( mimo tego ze tester nie pokazuje) , powstala na skutek zalewania paliwem (podczas gdy przewod dostal przebicia)?
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Swieca dostaje paliwo? Zalewa ja? Zawory sa dobrze ustawione? Od kiedy nie odpala?
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Z tego co nie jest sterowany? Masz jakieś inne błędy w tym silniku? Trochę to dziwne że jeden wtrysk nie chodzi o silnik dymi jakby był zalewany paliwem. Chyba że dymi z innego powodu.
Odetnij paliwo, to się nie będzie zalewał... Mokra świeca to znak, że paliwo dociera do cylindra, ale nie następuje zapłon. Zapłon inicjuje iskra pomiędzy elektrodami świecy. Samo paliwo bez tlenu nie zapali. Zatem do sprawdzenia czy jest ikra w czasie sprężania, czy mieszanka nie jest zbyt bogata, czy dociera powietrze. Porady ogólne, bo tego motorowera...
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Sonda była podmieniane z innego polo ale nie miało to wpływu na prace silnika. Wyrażnie czuć że silnik jest zalewany paliwem. Dopiero gdy obroty dochodzą do ok 2tyś wszystko się normuje.
Z autem dalej problem, wymieniony czujnik położenia walu oraz regulator ciśnienia na listwie i nic dalej go zalewa paliwem. Jak swiece wyschną to próbuje odpalić ale zaraz sa zalane. Sprawdzany KTS, SCANDIAG oraz AUTOBOSS. Nie pokazują żadnych błędów. Czas wtryskow na odpalaniu ponad 36ms i od razu go zalewa. Pomocy
Cześć. Wraca trochę temat piły. Użytkownik zgłasza, że po pracy piłą coś zalewa mu filtr i piła gaśnie. Zauważył brak wężyka i stwierdzam, że nie ma odpowietrznika. Czy może to być przyczyna zalewania paliwem filtra powietrza? (Ponoć piła poszła do magika co wymieniał filtr paliwa i świece. Stwierdził również zabrudzenie filtra powietrza przez mycie...
W czujniku temperatury i przepływomierzu zapewne - silnik jest zalewany paliwem, stąd ten kabaret z odpalaniem i gaśnięciem. Zobacz czy klapa przepływomierza nie uwięzła w pozycji otwartej, zmierz albo podmień czujnik temperatury
zalewa silnik paliwem zalewa świece paliwem silnik zalewa paliwem
inwerter orvaldi makro przycisk access auris komputer
stabilizator napięcia zmiennego stabilizator napięcia prądnicy
MUX-8 DVB-T: niska siła sygnału, różnice mocy kanałów, VHF vs UHF, anteny, polaryzacja Setra S 415 GT-HD 2009 – lokalizacja czujnika prędkości wyjściowej skrzyni biegów ZF AS-Tronic, Mercedes GO