Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Okazało sie, że problem leżał w zaworku paliwa, jest to zaworek podciśnieniowy i niestety nie trzymał, po zgaszeniu motoru zalewał silnik paliwem, doszło nawet do sytuacji, że w ciagu nocy cały bak paliwa znalazł się w silniku. Po wymiane zaworku i oczywiście oleju w silniku motor pracuje bez zarzutu.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Uszkodzony sterownik - zgniły Sirius32. Jak dostaje świeżą dostawę wody do obudowy, to głupieje.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
auto zrobione gdyby miał ktos podobny problem to pomogę diesl5857(at).o2.pl temat zamknięty
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Jak zalewa silnik paliwem to może nie odpalić, tym bardziej po podlaniu. Jakby wcale nie podawał to po podlaniu odpaliłby na chwilę.
Pęknięta głowica, pewnie ubywa płynu. Ogólnie trzeba szukać nastepnej niestety. To najczęstsza przyczyna dymienia na siwo. Druga, to zalewanie silnika paliwem - albo się wtryskiwacze nie domykają, albo membrana regulatora jest dziurawa.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Może trochę walenie do komara z armaty, ale ja bym podłączył pod tester i popatrzył na live data: lambda, STFT i LTFT; może być LTFT podkręcony na max przez zapchany kat i faktycznie będzie zalewał silnik paliwem.
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
Trochę czasu minęło, ale awarią była dziura w środkowym tłumiku. Dostawało się tamtędy dodatkowe powietrze, co chyba wykrywała sonda lambda i zalewała silnik paliwem. Tak mi się wydaje. Po zaspawaniu, a finalnie jednak wymianie tłumika problem nie występuje od 2 lat. Pozdrawiam
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
z pompą jest chyba ok, bo czuć jak zalewam silnik paliwem. czekam własnie na podlączenie pod kompa. z takich szybko zaczerpniętych informacji moze to byc czujnik temperatury - uszkodzony i źle podaje info odnośnie dawki paliwa potrzebnej do odpalenia. myśłełem aby go odlączyc i spóbowac bez tak odpalic, ale nie wiem gdzie on jest...
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Kiedyś słyszałem, że w tych samochodach są problemy z drugą generacją gazu ze względu na zmienną długość dolotu powietrza. Skoro u Ciebie niema problemu z gazem tylko z benzyną to może sprawdź czy z tym dolotem jest wszystko OK. Pozatym warto zająć się tym czujnikiem powietrza. Złe jego wskazania będą powodowały niewłaściwy skład mieszanki i np. zalewania...
i silnik jest zalewany paliwem no właśnie
tranzystor - strzał w 10! Wielkie dzięki, auto funkcjonuje! Był to pływak.
Pracuje kiepsko... Paliwo jest świeże? jeśli stare to wymień.
Jest. Komputer błędnie odczytuje położenie przepustnicy i źle dawkuje paliwo (zazwyczaj zalewa silnik). Paliwo nie wypalone trafia do wydechu i dzieją się cuda. Ale to tylko jedna z możliwości. Zobacz w jakim stanie są świece. To już powie Ci jaką mieszankę dostaje silnik. Następną przyczyną może być wadliwy czujnik temperatury silnika. Ciepły silnik...
Sprawdź szczeliny na zaworach: 0,25mm dolot i 0,2mm wylot; kolejność: W-D-D-W-W-D-D-W. Może masz za ciasne i nie domykają Ci się "zalewając" silnik paliwem. Będzie działać, ale są problemy. Też mam 1.3 w LPG i regulacja zaworów to coroczny obowiązek; inaczej zaczyna się nierówna praca na wolnych obrotach, strzelanie LPG itp. Poza tym, czy LPG regulowane?...
Problem związany jest prawdopodobnie z gazem tzw. rozjechana mapa benzynowa lub zła emulacja sondy lambda albo jej brak, efekt zalewanie silnika paliwem rano, problemy z rozruchem, brak mocy. Dłuższa jazda może całkowicie rozregulować sterownik a wtedy tylko programowanie mu pomoże, reset przez zdjęcie klem nic nie da, wartości adaptacyjne można wykasować...
masz zapewnie źle ustawioną emulacje sondy Lambda - lub uszkodzoną samą sonde. Było by dobrze najpierw to sprawdzić , zanim wymienisz połowe silnika.
Jeśli się nie mylę, to mapsensor zwykle jest przykręcony w kabinie silnika u góry ściany grodziowej po lewej stronie podszybia - to takie czarne mniej-więcej prostopadlościenne pudełko Dodano po 11 Jeśli możesz i potrafisz - sprawdź również jak zachowuje się czujnik temperatury silnika - ten w bloku silnika. Często zdarza się, że podaje on do sterownika...
Przyczyną powyższych objawów była uszczelka w gaźniku. Paliwo zalewało silnik.
Witam Po przekręceniu zapłonu powinien pstryknąć przekaznik pompy i po chwili się wyłączyć ,a u mnie tylko się załącza i zalewa cały silnik paliwem . W jaki sposób ci zalewa paliwem?
W tych gaźnikach często uszkadza się sterownik przepustnicy ssania. Naciśnięcie pedału gazu po uruchomieniu przy prawidłowo działającym sterowniku powinno spowodować obniżenie obrotów do ok 1200 i obroty w tym zakresie powinne się utrzymywać. Nagrzewanie się silnika powoduje otwieranie sie stopniowe przepustnicy ssania i spadanie obrotów do ok 900....
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
Ja bym jednak podmienił gaźnik, pewnie zeby było wiecej mocy poprzedni tjuner dysze wieksze zalożył badź gaźnik z innej pojemnosci. Zalewa ci silnik paliwem od tego sie uszkadza świeca a potem kicha i prycha.
Nie koniecznie, a nawet odwrotnie może moc się podnieś jeżeli silnik zalewany jest paliwem.
W autku jak wyżej. Rozładował się akumulator do zera na załączonym zapłonie - zapomniałem wyłączyć. Przed tak nie było. Wtrysk odzywa się bez ustalonego rytmu, zaraz po włączeniu zapłonu kilka tyknięć i co jakąś chwilę wraz z uruchamianiem przekaźnika pompy paliwa, co z kolei powoduje zalewanie silnika paliwem. Jak od razu palę to nie ma problemu, i...
Pompka jest normalnie jak w maluchu. Przy ukladzie nie bylo nic ruszane. Szarpie jak sie jedzie na rownym gazie. Gdy sie jedzie normalnie tzn. zniana biegow z dodawaniem gazu chodzi jak trzeba i nic nie szarpie. Wedlug mnie sie tyczy tego baku. Za bardzo leci paliwo i zalewa go.
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
Witam Ja już rozwiązałem prawie swój problem z dużym spalaniem. Okazało się że mam uszkodzoną sondę lambda, która pracuje w niskim zakresie ( miesanka bogata ). Była osmolona i brudna, więc mechanik mi ja wyczyścił i powiedział żebym dał w pupe autku jeżdżąc na benzynie bo pod wpływem wylotu spalin ona bardziej sie oczyści. Zalewało silnik paliwem dlatego...
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
Zalewa ci kolego silnik paliwem i z tąd takie wybuchy .
W moim przypadku właścicielka była w stanie dojechać pod sklep (8 km) i nic dalej. Następnie musiała poczekać aż ostygnie i dopiero mogła wrócić. Okazało się , że "jakiś mądry" pokręcił przy gaźniku i tak go poustawiał że silnik zalewany był paliwem.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Albo zalewa silnik podwójnym paliwem (benzyna lpg) albo bardziej prawdopodobne odłącza wtrysk benzyny ale nie podaje gazu - elektrozawory się zawieszają tudzież problem w przełączniku/masie w instalacji lpg- jeśli słychać jakby terkotanie przekaźnika
Witam,mam problem z fiestą a dokładnie z silnikiem,czasami dzieje się tak,że jak odpalę to po przejechaniu około 50 metrów silnik potrafi zgasnąć i próba odpalenia nic nie daje silnik się zalewa paliwem.po odłączeniu wtryskiwacza i zakręceniu rozrusznikiem kilka razy strzeli w gaźnik podłączam wtrysk i odpala bez problemu i cały dzień jest spokój, następnego...
Mam Piaggio Zip 2T 50 rocznik około 2009. Silnik tryska paliwem, ma iskrę, lecz i tak się zalewa.
Więc albo masz całkowicie zużyty silnik, albo zalewany paliwem przez złą regulację gaźnika.
A ja bym sprawdził stan tłoka i pierścieni. Może być już zatrata, nie trzyma kompresji i wtedy nie odpalisz silnika. Zalewa Ci świece paliwem, jak używasz szarpaka do tego?
LPG której generacji - pierwszej, piątej czy dziesiątej? Jak kręci to cuchnie wokół gazem/benzyną? Nie wiadomo czy: - brak iskry, - brak paliwa, - silnik jest zalewany obydwoma paliwami? Silnik MPI, czy SPI? W żadnym Seacie/VW za wolne obroty nie odpowiada "silniczek krokowy" - co najwyżej zintegrowany z przepustnicą nastawnik, będący silnikiem prądu...
A więc mam Honda civic 92 HB, nie znam sie za dobrze na elektryce,mechanice samochodowej. Dlatego zapytam was. Mam małe problemy z moją hondą a więc.... -podczas odpalania silnika czasami odpali,potem traci obroty i gaśnie, następne próby odpalenia konćza sie tak samo. Zauwazyłem tez ogromne spalanie paliwa... ok 20l na 100km.... z wad to wiem ze mam...
gdy odłącze czujnik temperatury problem znika. (...) Ten czujnik mnie trochę zastanawia. Przy odłączonym czujniku mapa wtrysku się zmienia. To stwierdzenie jest logiczne nawet dla laika jak również dla autora postu, skoro go napisał. Lecz nie sugeruje ona ani przyczyny ,ani rozwiązania problemu. Nie rozumie tego postu. Przyczyn może być wiele według...
Nie do końca się z tym zgadzam. Membrana ma być płaska, nowe są elastyczne a oryginalna zesztywniała ze starości. Wypukła będzie zalewała silnik paliwem. Opisane przez Ciebie membrany można kopic bez problemu na Ebay-u. Równie ważna jest tez membrana z aluminiowym kółkiem, sztywna nie będzie otwierała zaworka lub będzie on cały czas otwarty co również...
Ktoś może wie dlaczego czasem leci paliwo z tej rurki w tej jakby tulejce w środku gaźnika z lewej . Jak z niej leci to zalewa silnik i zgaśnie i nawet po zgaśnieciu chwilę paliwo jeszcze leci . Później bardzo ciężko odpalić . Czasami jest dobrze i nie zalewa a czasem go coś strzeli i zalewa . Raczej bez znaczenia czy ciepły czy zimny .
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa?
No właśnie, a tu silnik zalewa się paliwem. układ rozrządu w porządku Skoro jest iskra i jest paliwo to czy aby na pewno?
Ok to było uszczelnienie zaworów. Ale mam następny problem bo po przejechaniu chyba z 200 km pojawił się następny problem; Tak jakby silnik był zalewany paliwem, strzela i ogień z wydechu jak smok 😅 pomimo regulacja gaźnika nic nie daje bo przy zakręceniu mieszanki na max silnik nadal pali (a powinien zgasnąć) - jedynie reaguje na regulacja na obroty...
Sprawdz czy ci silnika nie zalewa paliwem czy swiece są dobre
Po zatrzymaniu się silnika należało sprawdzić, czy świeca była sucha, czy zalana paliwem. Z podanych przez Ciebie informacji może wynikać, iż w wyniku usterki gaźnika silnik jest nadmiernie "zalewany" paliwem, stąd silnik słaby i strzały z tłumika. Usuń usterkę gaźnika tj. problem z pływakiem (może dziurawy) lub zaworkiem, usuń nadmiar paliwa z cylindra...
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Na początek czyszczenie gaźnika i przewodów paliwowych, sprawdzenie czy paliwo nie zalewa świecy, odpalanie na 'świeżym' paliwie.
Witam, Posiadam typowy agregat dwusuwowy 650W. Pechowo zatankowany starym paliwem, zapewne ze zbyt dużą ilością oleju. Bardzo kopciło, zaczęło zalewać świece, zaduszało silnik. Paliwo zlane, bak uzupełniony nową mieszanką. Silnik jednak ma zbyt wysokie obroty, strzela . Na uzwojeniu głównym było nawet 450V. Był czyszczony gaźnik. Z góry dziękuję za...
witam mam problem z fordem escortem 1.4 na wtrysku od pewnego czasu nie pali na benzynie sprawdzilem juz wszystko ma instalacjie gazowa a na benzynce zalewa caly silnik paliwem czy ktos poradzi mi co trzeba zroic zastanawiam sie jeszcze nad wymontowaniem regulatora cisnienia na listwie i sprawdzenie czujnika regulatora prosze o pomoc:cry::cry:
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
https://obrazki.elektroda.pl/7832313000_... mam problem z moim autem który polega na tym że przy większych mrozach po przejechaniu kilku kilometrów podczas wyłączania silnika wtryskiwacze paliwa nie są zamykane i całe paliwo z układu zalewa wszystkie cylindry / trzeba wykręcać świece i strzykawką wybrać paliwo resztę wydmuchać za pomocą...
Silnik krokowy ma być podpięty. Reguluje on ilość powietrza i silnik może być zalewany paliwem. Chodzi Ci zapewne o coś takiego jak w załączniku.
Podejrzewam że padł czujnik temperatury silnika , podobnie miałem .Czujnik pokazuje że silnik zimny to daje jak na zimnym (Sanie) i zalewa śmierdzi paliwem . Tak u mnie było wymieniłem czujnik temp. silnika i problem ustał do dzisiaj.
Kompresji nie mam czym sprawdzić dokładnie. Podmieniałem też świecę i kabel od wysokiego napięcia. Zapłon, jak pisałem wyżej, przyśpieszałem opóźniałem i nic. A co masz na myśli czy silnik nie jest zalewany przez paliwo? Jak to sprawdzić? Świece zalewa. Komar nawet nie łapie nic cisza. Kondensator dobrze przykręcony. Jak sprawdzić stan paliwa w komorze?...
No to jestem z powrotem :- ). Silnik działa, faktycznie wyczyszczona dysza właściwie odcina dopływ paliwa, ale jest jeszcze pewien problem. http://obrazki.elektroda.pl/2146574400_1... Na powyższym obrazku w części A przedstawiona jest relacja pływaka do tej wspomnianej dyszy w sytuacji, w której silnik stoi na płaskim gruncie. W takiej...
Przewody całe , ale może problem tkwi gdzie indziej. Niedawno zapalił mi się check silnika i po rozpoznaniu kodu za pomocą zwarcia styków w gniazdku ALDL ( Assembly Line Diagnostic Link ) wyświetlił się błąd nr: 38. Jest to błąd Sondy Lambda- za niskie napięcie regulacji. Oczywiście dodam jeszcze że spalanie dużo większe , więc może silnik mi zalewa...
Sonda nie ma wpływu na odpalanie. Sprawdź, czy jest iskra na świecach. Jeśli jest porządna (minimum 1cm długości), to może jest nieszczelność w instalacji gazowej i silnik zalewa dwoma paliwami. Wykluczysz to zakręcając zawór na butli i spuszczając gaz z przewodów.
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
Reasumując : Sonda podaje uboga mieszanke,śmierdzi paliwem,strzela w rure...jak dla mnie sonda ... silnik sie "zalewa"paliwem stąd może być długi czas wtrysku ,zapach paliwa i wystrzały z jego nadmiaru którego nie jest w stanie przepalić.
Witam mam taki model EEC IV 85BB-12A650-CA zastanawiam się czy mogę podpiąć inny sterownik od nowszego modelu do mojego ford, bo mój uległ uszkodzeniu najprawdopodobniej. silnik przestał pracować nie mogę go odpalić, mam iskrę, pompa działa, ale wydaje mi się że wtryski zbyt dużo paliwa podają przez co zalewa mi silnik paliwem bo jak wykręcę świece...
robią za breloczek? Sprawdzenie szczelności, przelewy to się sprawdza w dieslu. Dodano po 6 To uważasz że wtryski PB przelewają i LPG jednocześnie ?? Bzdura, silnik by się zalewał paliwem. Odpowiedz skąd masz dane o spalaniu 14/100, z odczytu z kompa na blacie?
Wymieniłem czujnik. Jeszcze w sklepie sobie go pomierzyłem. Silnik narazie chodzi ok ;) Jeździłem dzisiaj nim dosyć dużo i nie "zachorował". Więc widocznie to było to. Na gorącym silniku, komp dostawał odczyt, że silnik jest zimny i zalewał go pewnie paliwem.
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
Sonda była podmieniane z innego polo ale nie miało to wpływu na prace silnika. Wyrażnie czuć że silnik jest zalewany paliwem. Dopiero gdy obroty dochodzą do ok 2tyś wszystko się normuje.
Czyli wg mnie pozostaje wydłużyć nakładanie faz benzyna/gaz ale z umiarem by przy gorącym silniku nie zalewało świec podwójnym paliwem.
GPIgrzegorz nie pamietam czy w tym samochodzie był przepływomierz powietrza, jeżeli tak to to może być przyczyną złej mieszanki. Zrób diagnostykę, bo może czujnik temp. silnika źle wskazuje. Z tego co piszesz, wydaje mi się że zalewa Ci silnik paliwem. Sonda lambda nie wchodzi w grę, bo reguluje mieszankę nie w tak dużym zakresie żeby Ci wzrastał poziom...
Prawdopodobnie paliwo nie spływa a zalewa silnik i dlatego kolega musi długo kręcić
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
W czujniku temperatury i przepływomierzu zapewne - silnik jest zalewany paliwem, stąd ten kabaret z odpalaniem i gaśnięciem. Zobacz czy klapa przepływomierza nie uwięzła w pozycji otwartej, zmierz albo podmień czujnik temperatury
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
nie zawsze widziałem przypadki pseudo gaziarzy którzy zamiast odcinać wtryski odcinali pompę paliwa i po sprawie Takich powinno się gazować w specjalnych komorach LPG. Bo to partactwo i kiła, jak sobie można wyobrazic przejście z benzyny na LPG, to całkowite zalewanie silnika dwoma paliwami. A w druga strone trzeba czekać aż układ paliwowy się napełni,...
Czarna, bo dostaje za dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza. Silnik nie kopci na niebiesko, więc oleju też nie spala. Zmień cewkę zapłonowa, jeżeli masz inną, nawet na chiński zamiennik. Silnik jest zalewany paliwem i ma problemy z wejściem na obroty. Może głupie pytanie, paliwo to jakie tam lejesz i kiedy było wlane do zbiornika? Ten silnik jest...
może przelewać bo nie ma iskry na świecach i go zalewa
Wtryski nie leją a świece są zalane benzyna i śmierdzi paliwem ...
Jeśli masz uszkodzenie sondy lambda to sterownik przechodzi w stan awaryjny i dawkuje paliwo nie pod kontem ekologji a pod kontem nieuszkodzenia katalizator i nie zalewanie silnika paliwem ,jesli masz problem z sondą to wtedy check sie zapali ,samochod jeżdzi normalnie i nie gasnie, delikatnie wiecej pali i jest słabszy poniewasz kat wyprzedzenia zaplonu...
Maluch ma bardzo prosty układ - zarówno elektryczny, jak i paliwowy i przejrzenie go nie powinno być zbyt długim zabiegiem. Przy opisanych objawach (zakopcone świece) przyczyny szukałbym w zalewaniu się silnika paliwem. Przyczyną takiego stanu może być usterka gaźnika, np. dziurawy pływak, nieszczelny zawór iglicowy lub pomylenie/nie wkręcenie dysz...
Kąt wtrysku paliwa to jedna z regulacji układu paliwowego i na opalanie silnika ma wpływ. Kolega nie twierdzi że to jego wina ale chce go ustawić. To samo tyczy się wysokiej dawki rozruchowej i zalewania komór spalania paliwem. Po odpaleniu silnik pyrka a na obroty wkręcić się dopiero po chwili. Na to cierpiała moja 4011 i tego jestem pewny. Pomaga...
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
silnik zalewa paliwem zalewa paliwem zalewa świece paliwem
wkrętarka bosch dioda pralka mastercook moduł schemat kalkulator wiatrowy
renault mascott stabilizator lm7812
Jak włączyć monitory DVD w zagłówkach BMW E60? Accusound ES40 Subwoofer Schematic Availability