Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Uszkodzony sterownik - zgniły Sirius32. Jak dostaje świeżą dostawę wody do obudowy, to głupieje.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
auto zrobione gdyby miał ktos podobny problem to pomogę diesl5857(at).o2.pl temat zamknięty
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
i silnik jest zalewany paliwem no właśnie
Pracuje kiepsko... Paliwo jest świeże? jeśli stare to wymień.
Zmień paliwo na świeże. Stare paliwo tak właśnie robi. Wylej ze zbiornika i z gaźnika. Ta śrubka mosiężna w gaźniku to dysza główna, wykręć ją i dokładnie oczyść z nalotu który mógł się odłożyć ze starego paliwa, otworek przeczyść drucikiem, to samo tyczy się mosiężnej rurki i otworkami. Jak nie poskutkuje powiem co dalej.
Okazało sie, że problem leżał w zaworku paliwa, jest to zaworek podciśnieniowy i niestety nie trzymał, po zgaszeniu motoru zalewał silnik paliwem, doszło nawet do sytuacji, że w ciagu nocy cały bak paliwa znalazł się w silniku. Po wymiane zaworku i oczywiście oleju w silniku motor pracuje bez zarzutu.
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Więc albo masz całkowicie zużyty silnik, albo zalewany paliwem przez złą regulację gaźnika.
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Nie koniecznie, a nawet odwrotnie może moc się podnieś jeżeli silnik zalewany jest paliwem.
Sprawdz czy ci silnika nie zalewa paliwem czy swiece są dobre
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
Ok to było uszczelnienie zaworów. Ale mam następny problem bo po przejechaniu chyba z 200 km pojawił się następny problem; Tak jakby silnik był zalewany paliwem, strzela i ogień z wydechu jak smok 😅 pomimo regulacja gaźnika nic nie daje bo przy zakręceniu mieszanki na max silnik nadal pali (a powinien zgasnąć) - jedynie reaguje na regulacja na obroty...
A ja bym sprawdził stan tłoka i pierścieni. Może być już zatrata, nie trzyma kompresji i wtedy nie odpalisz silnika. Zalewa Ci świece paliwem, jak używasz szarpaka do tego?
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
No właśnie, a tu silnik zalewa się paliwem. układ rozrządu w porządku Skoro jest iskra i jest paliwo to czy aby na pewno?
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
Teraz trzeba się dowiedzieć czy ta iskra jest na 100% na 3 i 4. Jeżeli jest to sprawdź czy wtryskiwacz czasem nie leje. Może być też uszkodzony czujnik temperatury i silnik jest zalewany paliwem.
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Przyczyną powyższych objawów była uszczelka w gaźniku. Paliwo zalewało silnik.
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Wedlug mnie sie tyczy tego baku. Za bardzo leci paliwo i zalewa go. Moim zdaniem nie to, ale odłącz wężyki od baku i zasil z flaszki z paliwem zamocowanej niżej.
W moim przypadku właścicielka była w stanie dojechać pod sklep (8 km) i nic dalej. Następnie musiała poczekać aż ostygnie i dopiero mogła wrócić. Okazało się , że "jakiś mądry" pokręcił przy gaźniku i tak go poustawiał że silnik zalewany był paliwem.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Przewody całe , ale może problem tkwi gdzie indziej. Niedawno zapalił mi się check silnika i po rozpoznaniu kodu za pomocą zwarcia styków w gniazdku ALDL ( Assembly Line Diagnostic Link ) wyświetlił się błąd nr: 38. Jest to błąd Sondy Lambda- za niskie napięcie regulacji. Oczywiście dodam jeszcze że spalanie dużo większe , więc może silnik mi zalewa...
Reasumując : Sonda podaje uboga mieszanke,śmierdzi paliwem,strzela w rure...jak dla mnie sonda ... silnik sie "zalewa"paliwem stąd może być długi czas wtrysku ,zapach paliwa i wystrzały z jego nadmiaru którego nie jest w stanie przepalić.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Sonda była podmieniane z innego polo ale nie miało to wpływu na prace silnika. Wyrażnie czuć że silnik jest zalewany paliwem. Dopiero gdy obroty dochodzą do ok 2tyś wszystko się normuje.
Witam Mam problem z gaźnikiem z Cinquecento 700. Mianowicie zalewa mi gaźnik paliwem patrząc z góry. Widać jak paliwo jeszcze cieknie po zgaszonym silniku. Wydaje mi się, że nadmiar paliwa (tzn. przelew) jest niedrożny. Sprawdzałem kompresorem - jest drożny. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
W czujniku temperatury i przepływomierzu zapewne - silnik jest zalewany paliwem, stąd ten kabaret z odpalaniem i gaśnięciem. Zobacz czy klapa przepływomierza nie uwięzła w pozycji otwartej, zmierz albo podmień czujnik temperatury
Sonda nie ma wpływu na odpalanie. Sprawdź, czy jest iskra na świecach. Jeśli jest porządna (minimum 1cm długości), to może jest nieszczelność w instalacji gazowej i silnik zalewa dwoma paliwami. Wykluczysz to zakręcając zawór na butli i spuszczając gaz z przewodów.
podmień wtryskiwacz.
Witam Po przekręceniu zapłonu powinien pstryknąć przekaznik pompy i po chwili się wyłączyć ,a u mnie tylko się załącza i zalewa cały silnik paliwem . W jaki sposób ci zalewa paliwem?
Mam Piaggio Zip 2T 50 rocznik około 2009. Silnik tryska paliwem, ma iskrę, lecz i tak się zalewa.
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
robią za breloczek? Sprawdzenie szczelności, przelewy to się sprawdza w dieslu. Dodano po 6 To uważasz że wtryski PB przelewają i LPG jednocześnie ?? Bzdura, silnik by się zalewał paliwem. Odpowiedz skąd masz dane o spalaniu 14/100, z odczytu z kompa na blacie?
Kompresji nie mam czym sprawdzić dokładnie. Podmieniałem też świecę i kabel od wysokiego napięcia. Zapłon, jak pisałem wyżej, przyśpieszałem opóźniałem i nic. A co masz na myśli czy silnik nie jest zalewany przez paliwo? Jak to sprawdzić? Świece zalewa. Komar nawet nie łapie nic cisza. Kondensator dobrze przykręcony. Jak sprawdzić stan paliwa w komorze?...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
LPG której generacji - pierwszej, piątej czy dziesiątej? Jak kręci to cuchnie wokół gazem/benzyną? Nie wiadomo czy: - brak iskry, - brak paliwa, - silnik jest zalewany obydwoma paliwami? Silnik MPI, czy SPI? W żadnym Seacie/VW za wolne obroty nie odpowiada "silniczek krokowy" - co najwyżej zintegrowany z przepustnicą nastawnik, będący silnikiem prądu...
Silnik krokowy ma być podpięty. Reguluje on ilość powietrza i silnik może być zalewany paliwem. Chodzi Ci zapewne o coś takiego jak w załączniku.
Ktoś może wie dlaczego czasem leci paliwo z tej rurki w tej jakby tulejce w środku gaźnika z lewej . Jak z niej leci to zalewa silnik i zgaśnie i nawet po zgaśnieciu chwilę paliwo jeszcze leci . Później bardzo ciężko odpalić . Czasami jest dobrze i nie zalewa a czasem go coś strzeli i zalewa . Raczej bez znaczenia czy ciepły czy zimny .
Jak zalewa silnik paliwem to może nie odpalić, tym bardziej po podlaniu. Jakby wcale nie podawał to po podlaniu odpaliłby na chwilę.
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
Na początek czyszczenie gaźnika i przewodów paliwowych, sprawdzenie czy paliwo nie zalewa świecy, odpalanie na 'świeżym' paliwie.
Po zatrzymaniu się silnika należało sprawdzić, czy świeca była sucha, czy zalana paliwem. Z podanych przez Ciebie informacji może wynikać, iż w wyniku usterki gaźnika silnik jest nadmiernie "zalewany" paliwem, stąd silnik słaby i strzały z tłumika. Usuń usterkę gaźnika tj. problem z pływakiem (może dziurawy) lub zaworkiem, usuń nadmiar paliwa z cylindra...
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa?
Czarna, bo dostaje za dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza. Silnik nie kopci na niebiesko, więc oleju też nie spala. Zmień cewkę zapłonowa, jeżeli masz inną, nawet na chiński zamiennik. Silnik jest zalewany paliwem i ma problemy z wejściem na obroty. Może głupie pytanie, paliwo to jakie tam lejesz i kiedy było wlane do zbiornika? Ten silnik jest...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Skoro jeżdzisz nim już 2 lata to czy zauważyłeś czy w momencie jak przygasa lub calkiem zgaśnie silnik jest zalewany paliwem czy nie np. świeca mokra czy sucha? A czy zamieniałeś czujnik położenia wału ?? Miałem kiedyś taki przypadek z którym walczyłem chyba z tydzień. Powodem było zanikające połaczenie do masy auta. Wystarczyło podziałać lutownicą...
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
"Silniczek krokowy" ma się nijak do spalania, poza tym skoro obroty falują to znaczy, że... działa, a falują bo silnik z jakiegoś powodu nie może utrzymać wolnych obrotów. Lambda 0,68 sugeruje, że silnik jest zalewany paliwem ale możliwe że nie pali któryś cylinder lub "zabity" filtr powietrza.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
masz zapewnie źle ustawioną emulacje sondy Lambda - lub uszkodzoną samą sonde. Było by dobrze najpierw to sprawdzić , zanim wymienisz połowe silnika.
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
Jest. Komputer błędnie odczytuje położenie przepustnicy i źle dawkuje paliwo (zazwyczaj zalewa silnik). Paliwo nie wypalone trafia do wydechu i dzieją się cuda. Ale to tylko jedna z możliwości. Zobacz w jakim stanie są świece. To już powie Ci jaką mieszankę dostaje silnik. Następną przyczyną może być wadliwy czujnik temperatury silnika. Ciepły silnik...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Sonda raczej nie ma tu nic do tego. Zobacz czy w przepływomierzu nie zablokowała się klapka którą porusza przepływające przez niego powietrze. Musisz ustalić czy brakuje mu iskry, czy może brakuje podawania paliwa przez wtryskiwacze. Przy uszkodzonym/zablokowanym przepływomierzu będzie iskra i podawane paliwo ale silnik będzie zalewany przez paliwo....
Najprostsza porada to wymiana tego ustrojstwa na FOS lub Weber ( na stacji demontażu nie powinieneś zapłacić więcej niż 60-70 pln, a kłopotów będzie wiele mniej). Jeśli świece są mokre to znaczy, że silnik jest zalewany paliwem. Przed wymianą rozrządu wszystko działało poprawnie? Jeśli tak to coś źle poskładałeś. Wszystkie podciśnienia założone prawidłowo?...
na 90 procentow masz uszkodzony wtryskiwacz gazowy,jest nieszczelny i przy uruchomianiu dostajesz benzyne plus przeciekajacy gaz i w efekcie silnik jest zalewany paliwem, przetestuj w prosty sposob, zdejm rurki gumowe doprowadzajace gaz z wtryskiwaczy do kolektora i uzyj wody z mydlem,z nieszczelnego wtryskiwacza bedzie ci babelkowac, WAZNE czynnosci...
Czyli wg mnie pozostaje wydłużyć nakładanie faz benzyna/gaz ale z umiarem by przy gorącym silniku nie zalewało świec podwójnym paliwem.
Pęknięta głowica, pewnie ubywa płynu. Ogólnie trzeba szukać nastepnej niestety. To najczęstsza przyczyna dymienia na siwo. Druga, to zalewanie silnika paliwem - albo się wtryskiwacze nie domykają, albo membrana regulatora jest dziurawa.
Może trochę walenie do komara z armaty, ale ja bym podłączył pod tester i popatrzył na live data: lambda, STFT i LTFT; może być LTFT podkręcony na max przez zapchany kat i faktycznie będzie zalewał silnik paliwem.
Albo zalewa silnik podwójnym paliwem (benzyna lpg) albo bardziej prawdopodobne odłącza wtrysk benzyny ale nie podaje gazu - elektrozawory się zawieszają tudzież problem w przełączniku/masie w instalacji lpg- jeśli słychać jakby terkotanie przekaźnika
Napisz dokładnie co to za silnik i rok auta
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Jeśli nie jeździłeś ani nawet nie odpalałeś auta na bęzynie tylko przez dłuższy czas jeździłeś na gazie być może zpiekły sie wtryskiwacze i teraz zamiast rozpylac paliwo przy podawaniu na tłok leje sie onio jak ze butelki. Może byc to również przyczyną nierównej pracy silnika a podczas przyśpieszania może go poprostu zalewa.
Witam serdecznie i chciałbym podpowiedzieć na temat tej piły, gdyż miałem ten sam problem - wiec odkręć gaźnik i sprawdź czy przy języczku dźwigni sterującej zaworkiem iglicowym jest sprężynka. Jest to tak mały element ze przy rozbieraniu można nie zauważyć kiedy wyskoczy, przerabiałem już ten temat, silnik zalewał się aż paliwo wyciekało tłumikiem,...
Zalewa ci kolego silnik paliwem i z tąd takie wybuchy .
Prawdopodobnie paliwo nie spływa a zalewa silnik i dlatego kolega musi długo kręcić
Witam mam takie pytanie posiadam bmw e 30 silnik m20b20 zalewa ja wtryskiwacze podają paliwo jednocześnie wszystkie 6 w tym samym momencie. Czy tak pow być? Jeśli nie to gdzie szukać przyczyn
Czy silnik odpala psikając aerozolem we wlot gaźnika? Jeśli tak, to silnik powinien zapalić mając sprawny gaźnik. Jeśli nie, to silnik może nie zaciągać ładunku przez nieszczelność komory korbowej (uszczelniacze itd). Przy próbie odpalenia na ssaniu, świeca powinna się zalewać, a w gardzieli gaźnika powinno być widoczne wylewające się paliwo. Może być...
Podejrzewam że padł czujnik temperatury silnika , podobnie miałem .Czujnik pokazuje że silnik zimny to daje jak na zimnym (Sanie) i zalewa śmierdzi paliwem . Tak u mnie było wymieniłem czujnik temp. silnika i problem ustał do dzisiaj.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
Kolego raczej mechanikiem nie jestem, ale w samochodach z gazem lubi sobie zamarznąć parownik - jest on zresztą podłączony do instalacji chłodzącej.. To "zalewanie" to może po mocniejszym dogazowaniu powstaje? Ja tak miałem, jak się potem okazało parownik się wziął rozszczelnił... Ten płyn co gdzieś ucieka... Ale gdzie on ucieka? Czy pod samochoem są...
Witaj Może nagromadziło się paliwo w silniku, i przez to ją zalewa. Ja na twoim miejscu przykręciłbym śrubkę L do delikatnego oporu, i wtedy próbował ja odpalać. W ogóle to jak jest stan silnika, nie jest przypadkiem przytarty. Pozdrawiam.
https://obrazki.elektroda.pl/7832313000_... mam problem z moim autem który polega na tym że przy większych mrozach po przejechaniu kilku kilometrów podczas wyłączania silnika wtryskiwacze paliwa nie są zamykane i całe paliwo z układu zalewa wszystkie cylindry / trzeba wykręcać świece i strzykawką wybrać paliwo resztę wydmuchać za pomocą...
Dziwi mnie tylko to, że kolega na 2 rysunku przy którymś poście zaznaczył, że paliwo wlatuje mu do gaźnika od strony przepustnicy (czy jak to się zwie..) - z tego, co kojarze, to nie ma tam żadnej dyszy, tylko sama przepustnica i wylot do rurki dolotowej... Skąd tam paliwo?
Trochę czasu minęło, ale awarią była dziura w środkowym tłumiku. Dostawało się tamtędy dodatkowe powietrze, co chyba wykrywała sonda lambda i zalewała silnik paliwem. Tak mi się wydaje. Po zaspawaniu, a finalnie jednak wymianie tłumika problem nie występuje od 2 lat. Pozdrawiam
Witam! passat B3 1,8 silnik PF od miesiąca zalewa go paliwem przy uruchamianiu silnika i podczas jazdy na gazie! w kolektorze ssącym znajduje sie sporo paliwa chodz spalał gaz! gdy sie rozgrzeje falują obroty! odcięcie wtrysków działa! czy to moze byc walnięta sonda? proszę o pomoc
witam... ja mam civica Vgen tyle że z silnikiem d15b2. miałem identyczny problem... silnik był zalewany paliwem i palił po 15-17 litrów... wymieniałem filtry, świece, sondę lambda (ciągle świeciła mi się kontrolka "check engine"). W końcu zajrzałem pod maskę, dokładnie zacząłem sprawdzać przewody podciśnień przy układzie wtryskowym. OKAZAŁO SIĘ ŻE JEDEN...
.tylko ile można ładować kasy i wymieniać?! Tyle ile trzeba, żeby w końcu działało. Porządna diagnostyka - skoro obroty spadają po odpaleniu, to możliwości są dwie, może trzy: - silnik jest zalewany paliwem, - silnik jest dławiony - nie sprawny układ IACV, bądź nie następuje wzbogacenie mieszanki pozwalające na równomierną pracę zimnego silnika. W...
. przed GPZ Chyba bardziej GMP. Przecie to to samo. Można to jeszcze nazwać ZZ. A iskra może ciągle skakać, działa to wtedy jak odpalanie od świecy żarowej- zapłon następuje w warunkach max ciśnienia. Zresztą biorąc pod uwagę że silnik jest raczej zalewany paliwem, to i nie ma co liczyć na prawidłowy cykl spalania.
Witam. Mój problem polega na tym, że po 3/4 pociągnięciach świeca jest bardzo mocno zalewana, a w silniku jest duża ilość paliwa. Iskra jest, świeca wymieniona, więc jeśli jest iskra i paliwo to powinna palić. Tłok też w dobrym stanie. Może membrany w gaźniku przepuszczają? Dokręciłem maksymalnie śruby regulujące żeby zobaczyć czy nie będzie zalewać,...
Jest zle ustawiona pompa względem regulatora. Daje za dużą dawkę gdy dostaje obciążenia a za mało zmniejsza dawkę gdy puszczasz gaz. Temu też może ciężko palić bo przy ustawieniu pompy na rozruch silnik jest dosłownie zalewany paliwem. Reklamuj pompę puki masz jeszcze możliwość.
Projekt bardzo ciekawy. Ale co z sytuacją gdy silnik 'prawie' zapala. Np. jest zalany/zalewany paliwem (przyjmijmy, że nieważne z powodu jakiej usterki) i bez takiego urządzenia zapaliłby gdyby długo przytrzymać włączony rozrusznik?
Hm... Czujnik temperatury? Może komputer dostaje informację o tym, że silnik jest zimny i zalewa go paliwem...
zalewa silnik paliwo paliwo zalewa zalewa paliwo
płyta indukcja electrolux electrolux łożysko wymiana skrzynia automatyczna dodge
skrzynia schemat skrzynia schemat
Parametr histerezy w piecu Termet Silver Pomiar rezystancji mikrokontrolerem 8051: metody i układy