Piloty masz w drodze radiowej FLORE, także odbiornik do rolet musisz kupić w takiej samej drodze radiowej...ten z Allegro jest niewłaściwy https://www.proxima.pl/produkt/sterownik... W punkcie 1 instrukcji tego sterownika masz opisane jakie piloty do niego zaprogramujesz.
Można sprawdzić czy jest "przebicie" do obudowy zakładając że przewód ochronny jest podłączony do korpusu silnika. Wpinając miernik ( amperomierz ) w obwód faz sprawdzić wartość prądu na poszczególnych fazach.
Każda odma Ci zamarznie, jeśli silnik ciągle jeździ nie dogrzany. W tym modelu, masz tylko "kawałeczek" odmy, tak więc jest bardzo małe prawdopodobieństwo zamarznięcia, ale to wcale też nie jest wykluczone.
Sprawdź, czy ta "maź" nie zamarzła w odmie. Jeśli zamarzła, to silnik będzie "wydalał" olej przez uszczelniacze silnika, a nawet przez "wejście" szabelki do pomiaru poziomu oleju w silniku. W wyniku tego możesz odnosić wrażenie nadmiernego spalania oleju.
Jakby miała zamarznąć woda w gaźniku na tyle aby zatkać dyszę, to tym bardziej zatkałoby główną dyszę paliwową. A wtedy silnika by nie odpalił wcale :/ . Pomyśl... Bo co, niby woda sobie zamarzła w dyszy jałowej, ale w głównej to focha strzeliła? XD. A poza tym jeśli tej wody nie byłoby zbyt dużo, to silnik by ją po prostu "przepalił" i cześć. Trochę...
W moim przypadku pomogło wstawienie auta do ogrzewanego garazu i po paru godzinach odpalił bez zadnego problemu... Nie mam pojęcia co jest tego przyczyną czy jest mozliwosc zeby silnik zamarzł ?
Zamarznięta odma, zmora tych silników w zimie, tutaj znajdziesz wszystko o tym http://www.vwgolf.pl/porady/odma-w-golfi...
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Woda nie byla z oszczednosci , ale dla rozgrzania silnika zalana takze nie mowcie o oszczedności na płynie chlodniczym , nie chodzi mi o rady typu , na nastepny raz zalewaj go sb plynem albo by nie oszczedzac , niech wypowiedza sie osoby ktore mialy podobny przypadek .
Zbyt duży stan oleju, zużyty silnik (przedmuchy) lub zapchana (zamarznięta) odma.
Mostek H jest potrzebny do opróżniania instalacji z mocznika, aby np. po nocy nie zamarzł. Po uruchomieniu silnika układ SRC znowu napełnia instalację aby działał system.
Odkręć delikatnie wlew oleju podczas pracy silnika,jak mocno wydmuchuje to faktycznie syf z oleju i wody zamarzł w odmie.
Ten silnik i jego bliźniak 1.4 16v to największy syf VAGA wszystkie kończą podobnie. Ja miałem przypadek że wał przeciwwagą walił po bloku, pół księżyc oczywiście leżał w misie. Spowodowane jest to brakiem ciśnienia oleju, sprawdź obowiązkowo stan obudowy wałków rozrządu -pewno wałki mają po 1mm luzu. Użytkownik zimą przy zamarzniętej odmie bez oleju...
witam.posiadam celice V silnik 1.6 16V.Rocznik 91 od kilku dni mam problem z odpalaniem auta.Gdy poleje gorącą wodą po przepustnicy auta zapala.jest zagazowana.na gazie chodzi ok a gdy przełącze na benzyne gaśnie i znów nie mogę jej zapalić.chyba że poleję wodą to z wielką łaską zapali.Mechanik stwierdził że to filtr paliwa.prosze o pomoc Na pewno...
Proponowałbym "przedzwonić" uzwojenia silnika induktorem. Zamarznięta woda mogła uszkodzić izolację i jej pozostałości w niedokładnie wysuszonych uzwojeniach mogą tworzyć mostki. Zwykły miernik tego nie wychwyci.
W silniku nie będzie panować żadne nad ciśnienie ponieważ gazy które zbieraj sie w skrzyni korbowej mają swobodne ujście do atmosfery. Takie rozwiązanie było stosowane w silnikach 30 lat temu i potrafią pracować do dziś. Aktualnie czekam na mrozu aby sprawdzić czy coś zamarznie. Ogólnie nie wiem co znajduję się w moim filtrze z "gąbki" bo musiał bym...
Może paliwo zamarzło w filtrze mętnieje od -15
Bardzo proste do zrobienia o przyzwoitych parametrach, żeby się nie ściskać z upchaniem uzwojenia 12/24 V trzeba dwa takie same transformatory. Z parametrów wychodzi że kolega chce prostownik wspomagający rozruch np na zamarzniętym silniku
nie mogę otworzyć maski od silnika w Citroen c2, chyba zamarzła Gorącą wodą polać i się odmrozi. Drugi sposób to odholować do ogrzewanego garażu.
Możesz mi powiedzieć, co by tam robił zwykły wysokonapięciowiec o prądzie kolektora nędzne 8A? Pewnie podgrzewa silnik żeby nie zamarzł w zimę ;).
kumpel kiedyś w pojeździe marki star miał zamątowaną grzałeczke od pralki automatycznej w misce olejowej kiedyś widziałem klijenta co miał coś podobnego w osobowym ale nieznam szczegułów ale jak sie olej zrobi ciepły to powinno autko na mrozie odpalić. Co do samostartu to dobry ale na krutką mete bo silnik na tym cierpi a na zamarznięte paliwo to jest...
Często w tych autach, podczas poruszania się z niedogrzanym silnikiem zwłaszcza po mieście, gromadzi się woda w misie olejowej, i przy dużych mrozach, potrafi zamarznąć, skutecznie ograniczając dostęp oleju do smoka pompy, co za tym idzie silnik nie ma smarowania. Pomiar ciśnienia oleju, bez tego nie ruszymy. Czerwona kontrolka to brak ciśnienia oleju,...
Przy wyższej częstotliwości silnik oczywiście ma wyższe obroty a co za tym idzie wentylator silnika również kręci się z większą prędkością co za tym idzie silnik ma lepsze chłodzenie. Przy 50 Hz miał wyższą temperaturę niż teraz przy 75 H. Możliwe że silnik (ten akurat) jest teraz chłodniejszy, możliwe nawet że drgania (w tym silniku) sę zmniejszyły...
Motronik ma rację z tymi panewkami,bo zamarznięcie odpada gdyż silnik by musiał cały zamarznąć,a jeśli szwagier miał ogrzewany garaż to trzeba było wstawić i problem rozwiązany,a teraz dokładnie nie wiadomo czy złapał na panewkach czy na tłokach,i przy takich próbach rozruchu na siłę musisz spodziewać się większych uszkodzeń.
Nie kombinuj, tylko zatrzymaj się samochodem w miejscu osłoniętym od wiatru i nagrzej porządnie silnik. Przy tych temperaturach płyn szybko puści w wężykach w masce. Następnie wypsikaj wszystko i zalej porządnym płynem.
Jak spryskiwacze dawno nie używane, to z płynu odparują zimowe składniki i zostanie woda plus jakieś myjące siuwaksy. Mi też jeszcze nie zamarzły, ale jak sobie kiedyś odruchowo, zaraz po odpaleniu silnika, napsikałem na szyby, to te szczyny zamarzły w cholerę i musiałem czekać aż nadmuch swoje zrobi, dobrze że elektryczna grzałka wspomagająca jest......
Tych już nie wbijesz, trzeba bak ściągnąć i nowe zaślepki kupić.
Dane jak najbardziej mamy, tylko trzeba do nich sięgnąć - ciepło spalania paliwa, zużycie paliwa, stopień sprężania, ciepło właściwe powietrza i spalin - wszystko znajdziesz w Wikipedii i z tego możesz wyliczyć. Bez tego szkoda miejsca na wypisywanie przypuszczeń, że silnik może zamarznąć przy rozprężaniu. Temperatury w silniku z gaźnikiem są takie,...
Witam, tak jak w temacie. Muszę wymienić jedną zaślepkę kanału wodnego w bloku silnika - woda zamarzła i ją wywaliła. Czy mógłby mi ktoś poradzić jak to się wymienia i gdzie to coś można kupić. Seicento z silnikiem 1.1 Przeniosłem z "samochody mechanika". robokop
Zamarzł: silnik albo ewentualna wilgoć z brudem w rozruszniku. Jest jakikolwiek ruch silnika/rozrusznika czy całkowita blokada?
Najbardziej prawdopodobne jest że zamarzł tłumnik. Zbiera się w nim zaskakująco dużo wody, jeżdząc na krótkich odcinkach. Wywierć w nim otworek w najniższym miejscu i wstaw auto do ciepłego garażu na całą noc. Bez katalizatora będzie chodził dużo głosniej, silnik będzie pracował nie zwariuje od tego.
Separator dodatkowt po pierwsze może się zatkać a po drugie lubi zamarznąć gdyż tam osadza się woda. Wtedy silnik do remontu po przedmucha uszczelnienia. Najlepiej odma na zewnątrz i się nie przejmować
Dzisiaj wymieniłem filtry nalałem do nich ropy no i ten sam problem, gdy odkręcam odpowietrznik przy filtrze z odstojnikiem to zamiast wytryskiwać ropa wciąga sie powietrze. Nie mam pojęcia co to może być. Spróbuję jeszcze tego co radzi kolega Iły
Rozumiem że odłączyłeś węże wodne od parownika i złączyłeś je. Odpowiedź na twoje pytanie: bywa że parownik się rozszczelni gdzieś wewnątrz i gaz przenika do części wodnej - w niektórych konstrukcjach jest to możliwe. Dla eksperymentu możesz go odpalić na gazie z odłączonymi wężami wodnymi - jeśli powyższa teoria w twoim przypadku jest słuszna to z...
Tak jak napisał Dziarski Hank, niedogrzany silnik i nie chodzi tylko o temperaturę "wody", ale o to, że w silniku stosuje się elementy z tworzyw sztucznych, które są izolatorami cieplnymi, i to na nich głównie skrapla się para wodna i miesza się z olejem, tworząc taki "majonez". W starszych silnikach problem występował, ale nie w takiej skali, bo nie...
Dodatkowo wybił olej z bagnetu, jest również trochę masła pod krokiem. Powiedzcie czy czeka mnie wymiana silnika ?? Zamarzła odma:(Sugerowałbym wyczyścić rurki odpowietrzające i potem spróbować uruchomić silnik.
czy jest możliwe zamontowanie gołego słupka Bloku tak, każda głowica się różni w 1,4 i xxx innch rzeczy. Jeździć może i będzie ale niekoniecznie ogarniesz wszystkie błędy. Dodano po 1 Musiał byś przeszczepić cały silnik z wiązka i osprzętem . Zresztą kupno wyciągniętego słupka to loteria, orobisz się wymienisz rozrząd i może być klapa bo np pierścienie...
A ja ma uwagę odnośnie wydajności ogrzewania wnętrza pojazdu. Niemieckie samochody grzeją w zimie BARDZO DOBRZE. Włoskie i koreańskie grzeją tak, żeby rękawiczki nie zamarzły.
czyli tak jak mówiłem :) panewki... jezeli ciśnienie nie świeci na wolnych obrotach, a ruszając zaświeca lub wystarczy silnik obciążyć to ewidentnie panewki, a do tego kolega pisze ze mu odma zamarzła... czyli zamarzła, wywaliło olej, brak smarowania i przytarło korby i główne, a wskazuje na to pierwsza panewka od pompy -BRAK smarowania
Tez jeździłem na samym gazie w mróz ( FSO 1600 motor od poloneza). Na postoju na wolnych zamarzał, ale w drodze pod obciążeniem nim reduktor zamarzł, silnik zdążył sie nagrzać.
Dlaczego nie założyłeś emulatorka sondy i teraz płaczesz? Owik- takich sa setki jak on, ja swoje paluszki przynajmniej w ciepłe przyjemne miejsca wsadzam a nie w zamarznięte silniki.
Odkręcaj śmiało tyko z wyczuciem żeby nie urwać. Na zimę nie możesz zostawić wody w silniku bo to jest 100% gwarancja na pęknięty blok silnika i kosztowny remont. Zalej silnik płynem mrozoodpornym, a jeżeli w zimie nie będzie chciał odpalać przy niskiej temperaturze to pozostaje codzienne wypuszczanie wody i zalewanie gorącą wodą min. 80*C. Jak spróbujesz...
Jak masz instalację z komputerem to przełącza sie sama na benzynę i nie musisz niczym się przejmować. Zgadzam się z tym - odpał na benzynie i jazda na benzynie jest po to, aby na bardzo zimnym silniku nie spowodował zamarznięcia parownika i "nadmiernego zagazowania" silnika. Gaz wtedy nie odparowuje - brak podgrzewania i potrafi przedostawać się w...
Sprawdź czy mechanizmy wycieraczek nie są zamarznięte. Sprawdź bezpieczniki w skrzynce bezpiecznikowej i przekaźników w komorze silnika: 03 - 25.0 A Silnik wycieraczki przedniej szyby, po stronie pasażera 31 - 25.0 A Silnik wycieraczki przedniej szyby, po stronie kierowcy Jeżeli bezpieczniki są OK, to sprawdź sterowanie z Bordnetz w kabinie: złącze...
Troche poposcilo po wlaniu plynu ale to za malo , odpalilem na chwile silnik i wiatraki chodza bardzo glosno , silnik wylaczylem .
Zamarznięta odma . Stała przypadłość silników 1.4 . Wywaliło olej przez "bagnet " ? Pozdrawiam
Są takie filmiki, ale tak czysto to może będzie na całkiem nowej odmie. https://www.youtube.com/watch?v=3j_I7m5f... Co do przerabiania, może gorzej pracować, bo membrana jednak reaguje na różnicę ciśnień... Niektórzy bawili się w oil catch tank, ale też nie jest to idealne rozwiązanie, bo jak ten zamarznie na zimę, to jest spory problem.
Silnik zalany płynnym gazem z zamarzniętego reduktora. A jak jeszcze został podlany benzynką, to trzeba dać mu odparować.
Mam takiego seata ibiza z zatartym silnikiem ( odma zamarzła i wywaliło olej) gość zatarł silnik bo jechał aż zgasła i stanęła na drodze. Moje pytanie jest takie: Czy mogę zamiast silnika 1.4 8v aex wstawić inny słupek tzn z innymi oznaczeniami? A osprzęt zostaje stary? Bo już sam dokładnie nie wiem. Niby słupki takie same ale czy wszystko będzie grało....
A mnie od przedwczoraj, po dość mroźnej(-20)nocy nie chce pracować na LPG. Słychać jak przerzuca na gaz ale silnik zaczyna się krztusić i za chwilę gaśnie. Czerwone kontrolki migają na przemian a żółta się świeci. Parownik latem wymieniany, bezpieczniki OK, może to silnik krokowy zamarzł? Albo emulator padł i ciągnie gaz z benzyną i się dławi? Przerabiał...
Co chcesz osiągnąć tym stożkiem? Mocy za bardzo to on nie doda. Jeśli chcesz wywalic całą pokrywę to stożek gdzieś przy lampie żeby ciągnal zimne powietrze. Odmę warto podpiąć do tego też żeby podciśnienie zasysalo opary z silnika i druga ważniejsza fundacja żeby nie zamarzła w zimie jak będzie luźno wisiec, powinna być krótka i leżeć "na silniku żeby...
O widzę że zaczynają się zimowe przygody 1,4 16V , zamarznięta miska , zamarznięta odma i silnik stoi. Jak co roku.
Jeśli silnik był zalany wodą, która zamarzła, po czym po rozmrożeniu woda trafiła do oleju to dość jednoznacznie wskazuje na pęknięcie bloku silnika (zamarzająca woda w płaszczu wodnym cylindra rozsadziła jego ścianki). *** Przepraszam, jakoś przeoczyłem wzmiankę, że po rozmrożeniu silnik dał się uruchomić, tylko nie ma ciśnienia oleju.
Zamek pewnie nie zamarznięty, tylko dawno stanął na amen bo ktoś już wcześniej pryskał do niego jakieś odmrażacze, WD40 czy inny szajs. Dostać się do komory silnika od spodu, podać prąd i otworzyć pilotem.
Mimo wszystko rozprężanie każdego gazu powoduje spadek temperatury na dyszach. Bez grzania coś ci zamarznie, kwestia czasu.
To jest poważny problem przy dużych mrozach. Kilka silników remontowałem po zamarznięciu wody w tłumiku tak że go całkiem zatkało. Więc jest coś, co można zrobić z tą wodą? Wygląda to niemal identycznie jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Wow4VX0G...
Nadal występuje gaśnięcie po bytowaniu mocniejszym? Z tego co pamiętam to przez okres co mam samochód (przeszło 3 lata), to tylko były dwa zgasnięcia silnika (1. jak zamarzło paliwo w filtrze po nocy jak stało przy prawie -20. 2. na simnym silniku lekko dodałem gazu a ręczny miałem zaciągnięty). Skrzynia automat, więc trzeba się nielada naglowić aby...
Podałem tylko przykład ciekawego zjawiska ,ale jeśli chcesz odebrać wodzie energie cieplną , możesz to zrobić np. silnikiem Stirlinga http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_Stir... Oczywiści nie ochłodzisz nim wody do zamarznięcia ale jakby użyć modułu peltiera i zasilić go z prądniczki zasilanej silnikiem Stirlinga może coś z tego by wyszło.
Wyjdziesz na ulice protestować Nie. Jak będę musiał gdzieś jechać to po prostu wyjdę z ciepłego domu ogrzewanego drewnem i odpalę moje 25 letnie auto z silnikiem spalinowym i zwyczajnie pojadę gdzie będę chciał. I jeszcze pomacham zamarzniętym właścicielom zabawek na baterie...
Witam, Po przejechaniu 20km na mrozie -17 *C zgasł mi silnik, i już nie zapalił. Około 1km przed zgaśnięciem zaczął nierówno pracować. Zaświeciła się kontrolka rozładowanego akumulatora, zatkania filtru paliwa, uszkodzenia silnika. Myślałem że zamarzło mi paliwo, lub filtr zaszedł parafiną więc wymieniłem filtr paliwa. niestety nie pomogło. Kontrolki...
Czy przy tej temp.w nocy mogło cos uszkodzic? Zależy czy mróz był dostatecznie długo, żeby woda w bloku/chłodnicy zdążyła zamarznąć. Swoją drogą gdyby rozsadziło blok to już byś to zauważył. Skoro z zewnątrz nic nie widać to są spore szanse, że nic złego się nie stało. Musisz obserwować silnik podczas pracy - czy nie ubywa wody, czy nie pojawiła się...
Witam. Odma zamarzła to bolączka tych silników. Pozdrawiam.
Albo zielony pistolet albo zamarzło.
Proszę wszystkich aby zrozumieli albo zaakceptowali fakt : Po zamarznięciu instalacji z tworzywa sztucznego kwalifikuje się ona w większości przypadków do wymiany. Woda pod wpływem temperatury rozszerza się o 10%. Siła rozszerzania jest na tyle duża, że w przyrodzie rozsadza lite kamienie (między innymi granit) , pękały bez problemu też żeliwne bloki...
Zrobił bym tak-diody świecące na zasilaniu i dodatkowo dioda na czujniku wału O tuż to - pisałem o tym: Może diodą świetlną jeszcze spróbuję - bo już mi się pomysły kończą. A to: wznowa pracy sterwonika, stąd startuje obrotmierz i na chwię zapala się check to już ustaliliśmy - wiemy, że tak właśnie jest! EDIT: Auto wystawiłem w sobotę rano przed warsztat....
Witam ponownie we wcześniejszych postach pytałem o kod F08 przy webasto AT 2000, faktycznie okazało się, że usterka dotyczyła silnika dmuchawy. Po zamontowaniu drugiego silnika mam kolejny problem-webasto nie chce odpalić (dmuchawa chodzi, słychać pompkę paliwa) a webasto nie odpala. Po jakimś czasie wyświetla się kod F01. Urządzenie odpaliło tylko...
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Ja bym tego silnika nie odpalał dopuki nie będzie miał dodatniej temperatury, a wtedy odrazu pomiar ciśnienia, miałem już w tym roku 2 przypadki zamarzniętej wody w oleju i silniki zatarte.
Wczoraj gadałem z znajomym i powiedział ze silnik rosadzi bo nie jest przystosowany do LPG ile w tym prawdy oceń ty Wg. mnie nie ma na to najmniejszych szans. Znajomy jakieś mity tworzy wyssane z palca. Silnik masz chłodzony powietrzem, a nie wiesz że gaz musi być ogrzany płynem żeby nie zamarzł ? Nie wiem jak to rozwiążesz, ja nie mam pomysłu. Mikser...
Uszczelniacze tulei są prawdopodobnie winne twojej usterce. Tam puszcza wode do oleju. Czeka cię zwalenie głowic, misy olejowej odkręcenie korbowodów wyjęcie tłoków potem tulei i weryfikacja co tam piszczy. Albo uszczelniacze tulei albo wżery w bloku. Roboty w pytę. Można zdjąć misę na początek nalać wody i patrzeć od spodu z której tulei woda się leje...
A to dymienie to przypadkiem nie woda? Czyścił ktoś zbiornik ostatnio? Woda w baku i pewnie przy tych mrozach zamarzła.
A nie zamarzła? Nie musiała zadziałać krańcówka, mogło zadziałać zabezpieczenie przed przeciążeniem silnika w sytuacji, gdy nie jest w stanie poruszyć roletą.
Jeśli zamarzł płyn w reduktorze może są dodatkowe uszkodzenia w głowicy lub bloku silnika. Płyn nie "znika" po uzupełnieniu? Silnik na samostarcie "łapie"?
nie dziwne że gaśnie jak reduktor zamarznięty........
Opisze to tak że własnie walczyłem ostatnio z takim silnikiem w 214 ,gościowi zamarzła woda i klops. Wykręciłem termostat i przelewałem gorącą woda aż rozgrzało i roztopiło sie wszystko - silnik i chłodnica ale problem został z nagrzewnica. Była zamarznięta i nie było jak jej rozmrozic tak wiec musisz najpierw sprawdzic czy sama nagrzewnica ma przepływ...
Nie musi byc zimowe. Wystarczy antydepresatora dolać. Ale wygląda na zamarznięte paliwo. W baku pewnie kisiel. Musisz przeczyścić zbiornik, przewody i odpowietrzyć. Nalać swieże paliwo i musi odpalić,
Witam. Posiadam Vw Lupo 1.0 All. Silnik klekocze jak oszalały bo zamarzła odma i go przytarło. Postanowilem wymienic silnik. Tak chyba najtaniej. I moje pytanie czy Bloki we wszystkich 1.0 sa takie same? Mam mozliwosc kupna silnika 1.0 AEV z vw polo . Czy moja głowica i osprzęt podejdą ? Czy moze jakis inny sposób na naprawe? Czy moze caly ten silnik...
Gdyby była wilgoć i to by zamarzło to po ostygnięciu silnika raczej by nie odpalił na benzynie skoro by zamarzło a gdy jest zimny to pali bez problemu. Czy się mylę? Gdyby nie trzymał elektrozawór to raczej od razu by gasł bo na zimnym silniku gaz by zamarzał i od razu by źle silnik pracował a on źle pracuje tylko na ciepłym. Tak mi się tylko wydaję,...
Kolego to co masz zamontowane w samochodzie to nie jest pełne webasto tylko tak zwane dogrzewanie silnika. Po wciśnięciu PWR włączasz/wyłączasz po prostu sterowanie wentylatorem. To całe Webasto załącza się przy włączonym silniku i przycisku PWR i ustawionym na max ogrzewaniu. Jedni piszą że musi być 1/3 baku paliwa mi jednak włącza się zawsze nawet...
Co do wydechu to wykręć tylko sondę, spaliny tam ujdą. W te mrozy ogólnie był problem z zamarzniętymi katalizatorami, zwłaszcza w pojazdach które większość tras robią na krótkich odcinkach i katalizator nie rozgrzał się na tyle aby skroplona woda odparowała.
Żeby było jasne. Odmy zamarzają w silnikach zaniedbanych - gdzie żużel z wyrzucanego w górę oleju zatkał częściowo światło odmy, wtedy osadzające się w niej skropliny ( "majonez") w zimie i eksploatowaniu silnika na krótkich dystansach zamarzają, powodując brak odpowietrzania skrzyni korbowej. Ciśnienie wtedy potrafi wypchnąć np. uszczelniacz wału i...
(at)gimak to jakim cudem jest ładowany akumulator rozruchowy jak w komorze silnika diesla również jest zimno i akumulator jest zamarznięty np ma mrozie to wg Ciebie w ogóle nie powinien przyjmować ładunku... wg specyfikacji ladowarki mozna go ladowac do -10C
To farelka do środka skierowana w stronę nagrzewnicy. A przewody od silnika do nagrzewnicy w tym czasie można suszarką do włosów potraktować. Samochód odpalić by nagrzać płyn i wymusić obieg.
A dochodzi w ogóle paliwo do silnika ?? Może filtr paliwa zasyfiony i zamarzł... Kable, zwłaszcza aparat zapłonowy do sprawdzenia.
na 100% wina zamarzniętej odmy - zmora tych silników w zimie i koledzy słusznie ją wskazują; rekord100 - fajny avatar, gościu wygląda jakby po kuracji sterydowej + operacja twarzoczaszki ;)
A chłodnica nie zamarzła? :)
Czyściłem odme i wszystkie rureczki koło niej , sprawdzałem nic nie jest zamarznięte :/ po odpaleniu silnika wygląda to tak ... ( dziury żadnej tam nie widac ) https://filmy.elektroda.pl/0_1451823737....
Może i był, ale spłynął z silnika do miski i część zawartej wody zamarzła. Nie rozumiem tylko dlaczego jeździłeś z zapaloną kontrolką.
Witam, Samochodu nie używałem z miesiąc, jest zima, poszedłem go "rozruszać" i gdy przekręciłem kluczyki w stacyjce to usłyszałem dźwięk tak jakby rozrusznik chciał a nie mógł. Słychać taki trzask po lewej stronie silnika. Wiem, że podałem mało danych, ale może ktoś wie co się mogło stać? Akumulator działa bo pali się światło, ale może jest za słaby...
Ponownie sprawdziłem wszystkie diody, ale bez rezultatu. Wygląda na to że wszystkie są ok. W tej chwili wygląda to tak że przy wyłączonym silniku jest 12.6V. Po uruchomieniu przy 1k obrotów spada na 12.2V. Sytuacja dopiero sie zmienia gdy silnik wejdzie na 4k5 obrotów. Wówczas rośnie do 13.9V napięcie i nawet jak obroty spadną do 1k i zostaną włączone...
do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Parownik to urządzenie, które, jak nazwa wskazuje, powoduje parowanie gazu. Do tego potrzebne jest mu ciepło. Jeśli nie możesz odpalić samochodu, to być może parownik zamarzł. Zdarza się przy mocniejszej przygazówce i przy problemem z chłodzeniem silnika. U Ciebie stawiam na uszkodzenie chłodzenia: 1. włączasz gaz - temperatura parownika odpowiednia...
Próg przełączania na LPG zapewne możesz zmienić w konfiguracji sterownika LPG... jeśli jest ustawiony na 40*C to powinien się przełączać po kilku minutach pracy silnika. Możesz tę temperaturę obniżyć, ale ryzykujesz skrócenie żywotności reduktora. Na podgrzewanie tego płynu zużyjesz więcej paliwa niż zyskasz wcześniejszym przełączeniem na LPG. Rozprężający...
Sory że odgrzewam zamarznięte kotlety ale silniki w traktorach jako że są dieselkami (duży stopień sprężania) to jeszcze wolnoobrotowymi czyli max 2400 (taka sobie , nie za duża moc = duży moment obrotowy + niskie obroty) potrzebują ogromu energii do rozruchu (szczególnie zimą) ze względu na duży stopień sprężania
Wąż odłączysz ale i tak zamarznie przy silniku, ja zrobiłem otwór w korku wlewu oleju dałem króćce na korku i pokrywie filtra powietrza i połączyłem je wężykiem. Samochód jeździ drugą zimę i jest ok, tylko czasami trzeba kontrolować drożność tego układu, na pewno jest wygodniej sprawdzić wężyk na górze niż wchodzić pod spód i odkręcać odmę.
Masz emulsję wody w oleju. Zamarzła w smoku pompy pozbawiając silnik smarowania. Po kilku minutach jazdy masz już dużą szansę na trwałe uszkodzenie silnika (zatarte panewki).
Byłem przed chwilą w aucie. Za pierwszym razem kiedy przekręcę kluczyk jest słychać jakby zazębianie i próbę obrotu, ale za drugim razem już zupełnie nic, mógł rozrusznik zamarznąć? No, ale przecież rano włączyłem silnik bez problemu.
trzeba zatrzymac obieg cieczy w reduktorze i tę niewielką objętośc podgrzac,o tym w poście wyżej. Ja w poldku zauważyłem coś odwrotnego : gdy silnik zaskoczył i był obieg wody to parownik nie zamarzł i po dwóch minutach pracy woda zaczynała się rozgrzewać , wtedy mogłem go zgasić i odpalić bez żadnych problemów . Gdy silnik zgasł mi po kilkunastu sekundach...
Na jakim jesteś poziomie edukacji? Bo szukanie nawet na Wikipedii marnie Ci idzie. To podstawy mechaniki a może nawet tylko fizyka. Jak się ma szpulka i ciężarek do momentu? Ciężarek będzie identyfikował się z siłą z szpulka będzie miała jakąś średnicę a siła na ramieniu to przecież moment (M=F*r). No a moc? N=M*ω [W=Nm*s^-1]. Coś o małej omedze:...
zamarznąć akumulator akumulator zamarznąć silnik dyson silnik
ciemny pulpit segregowanie elementów elektronicznych zegar pierwotny
wozek widlowy nissan sterowniki kierownicy
Nissan Qashqai radio – brak obrazu na monitorze, czarny ekran, diagnostyka i naprawa Huntron: Przydatność w diagnostyce PCB i ASA