Bez przełożenia f przy n1= 9Hz, n2= 4.7Hz, n3= 0.7Hz. Zakładają falownik wektorowy zdolny generować 150% momentu od 0.5Hz moc kolejno dla n1 2.16kW-3.2kW, n2 1-1.5kW, n3 150 -225W.... Przełożenie łańcuchem i = 5, lub inny motoreduktor niezbędne. Jaka masa wózka, 11kW brzmi dużo. Nie powinno być problemu :lol:
105 konny silnik ma zmienna geometrię ktora pewnie sie zapiekla,badz przewod sterujacy silownikiem potocznie zwanym gruszka jest nieszczelny. Tak nawiasem mówiąc,wolalbym podjechac do kogos na prawdziwa diagnostykę dedykowanym sprzetem,zaplacil za nią i nie narabial sie nie potrzebnie.
Nic nie rozumiem, kompletnie :cry: . ,,Przenośnik taśmowy napędzany silnikiem dwubiegowym". Silnik trójfazowy w układzie Dahlandera, czyli dwubiegowy, posiada dwie z góry założone prędkości obrotowe . Czy tu ma być zmienna wydajność przenośnika (zmienna prędkość taśmy?) Czy przypadkiem nie ma tu być zastosowany silnik w układzie rozruchu γ /Δ...
bo dane na porcie szeregowym pojawiają się dopiero po zakończeniu ruchu( domyslam się, że to przez funkcję delay) i to w "bliżej nieokreślonym" języku. Tak jakbym pomylił się w określeniu prędkości w Serial. begin . Drugą częścią komplikacji jest to, że nie ma mam pojęcia ( gdy uda mi się rozgryźć enkoder ) jak opisać ograniczenie obrotu. To co jest...
Dzień dobry. Proszę o pomoc w diagnostyce problemów z silnikiem w odkurzaczu Zelmer Odyssey 450.0 P05S. Generalny problem był taki, że zaczął śmierdzieć w czasie pracy. Rozebrałem, szukając widocznych uszkodzeń, np. na płytkach regulatora obrotów, ale nic nie znalazłem. Zacząłem mierzyć silnik i odkryłem, że rezystancja między szczotkami zmienia się...
Bo nie ma czegoś takiego jak organicznie mocy silnika, wedle prawa Ohma podajesz A a falownik ma ustawienia tego prądu dla przekroczenia 110% (ostrzeżenie) a od 120-150% w czasie 60 s zatrzymanie awaryjne. KW to ogólna zmienna wartość zależna od sprawności silnika jeden silnik przy np. 10A ma 2.2KW a drugi 2.5KW.
Problem polega na tym, że uzależniasz działanie silnika od sygnału z odbiornika :) Program wykona jedną akcje po tym jak naciśniesz guzik na pilocie. Silnik się zakręci jeśli kontroler otrzyma sygnał IR, jeśli go nie otrzymuje to się nie kręci. To dlatego, że if odpowiedzialny za kręceniem silnika jest zawarty w "if (irrecv.decode(&results)) {" Dodałem...
1. Chyba powinienem wziąć coś o zbliżonej lub większej mocy? Stary: 500-800 kW więc brać coś bliżej 800W? Przecież możesz wziąć 1000W. Czy silnik z tego skorzysta nie wiadomo. 2. Linki prowadzą do bez szczotkowych regulatorów. Pytanie czy mój stary był bez szczotkowy, ewentualnie jak to sprawdzić? Tu jest taki problem ze do sprawdzenia jest wymagane...
Silnik kręci, chyba dla tego że nigdzie nie liczysz ile nakręciłeś, a pętla jest wywoływana w kółko o ile zmienna kierunek jest np równa 3, nawet z ilością kroków 0 raz się wykona i a to wystarczy do zmiany kroku (case) które i tak są zależne od przerwania timera. Na początek, w warunku IF od razu po wywołaniu Kier_lewo, zmienną Kier ustaw na 0.
Mógłbyś jeszcze dać loga na Pb po wymianie sondy (kiedy auto chodzi ok na Pb) bo na tamtym podciśnienie w kolektorze nie bardzo. Pojeździj kilka dni tylko na Pb, jak będzie ok to ciśnij tego co instalował LPG. Jesli ten silnik juz posiada zmienna faze albo egr to byle jaki gazmen sobie nie poradzi. To jest tylko 1.2 mpi z Punto Mk1 więc chyba nie potrzebny...
Pewnie chodzi Ci o to ze gubisz czesc krokow przy zmianie kierunku. To wynika z tego ze przy zmianie kierunku przelaczasz sie na nowa tablice i prawdopodobnie zmienna A wskazujaca krok w tablicy jest zmienna lokalna i dla kazdego z kierunkow moze wskazywac na inny krok w tablicy. Sproboj zapisac to tak ( dla pracy pelno krokowej) Sub krok If Impulsy...
Pomiar oporności komutatora a szczotek może byc zmienna w wypadku luzu osi silnika a panewką lub nieosiowym prowadzeniu wirnika co może przekładać się na spadek mocy obrotowej silnika , może tez występować poślizg w napędzie talerza trzeba spróbować przytrzymać talerz i zobaczyć czy silnik się obraca ,najlepiej podłożyć inny silnik.
Wklejony przez Ciebie kod jest dobry do demonstracji działania silnika i nic poza tym. Głównym problemem jest tu zastosowanie delayMicroseconds() . Poczytaj proszę o możliwości zastąpienia tych funkcji funkcjami nieblokującymi - choćby z wykorzystaniem słynnych millis() - jak to ugryźć znajdziesz w przykładzie Arduino IDE "BlinkWithoutDelay". Ale do...
polprzewodnikowy : _delay_ms może ma coś z funkcji, ale więcej to ma wspólnego z makrem niż funkcją. Przy tych makrach zabronione jest (pod rygorem ogromnych opóźnień oraz wzrostu rozmiaru kodu) używanie wyrażeń, których wartości kompilator nie może policzyć podczas kompilowania - wynika to z tego, że czas opóźnienia jest przeliczany na liczbach zmiennoprzecinkowych...
Za komentarze z i2c trzeba wstawic odpowiedni kod. Pisałem w gedit, bez kompilacji, ale powinno być dobrze. Gdybym czegoś nie przewidział lub o czymś zapomniał, proszę pytać dalej lub zgłaszać błędy. Może któryś z kolegów z forum zauważy jakieś moje niedopatrzenie. //ster_silnika()- funkcja mająca powodować stopniowy wzrost i malenie prędkości...
Silniczek jest w lampie,ma 3przewody.Po wlaczeniu swiatel na jednym jest+12V,nastepny to masa i trzeci- sygnal(rezystancja)z przelacznika.Sprawdz,czy po wlaczeniu swiatel silnik dostaje+,potem sprawdz mase.Na koniec sprawdz sygnal,miedzy masa a kablem sygnalowym powinna wystepowac zmienna rezystancja,zalezna od polozenia przelacznika wysokosci wiazki...
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1661... Dodano po 8 kolego to jest problem łożyska w sprężarce ze zmienną geometrią ,problem polega na tym że się przyciera i nie pracuje płynnie nie wracająć się a efektem tago jest przekroczona granica regulacji ,znaczy zbyt wysokie cisnienie doladowania czego wynikiem jest wylączenie przez ECU sterowania...
To jest turbina że zmienna geometria i z grucha na niej Czyli to musi być tdci - z układem common-rail. Jeżeli słyszysz syk (szum) spod maski - nie ma jak sprawdzenie szczelności dłonią. Z tego względu najlepiej jest odpalić do sprawdzenia zimny silnik aby się nie poparzyć. Jedna osoba podgazowuje silnik, druga wodzi ręką i po wężach gumowych i po...
Portb = Mem_wiert ustawia na porcie odpowiednią kombinację stanów Mem_wiert = 1 - Końcówka 0 stan wysoki; reszta niski Mem_wiert = 2 - Końcówka 1 stan wysoki; reszta niski Mem_wiert = 4 - Końcówka 2 stan wysoki; reszta niski Mem_wiert = 8 - Końcówka 3 stan wysoki; reszta niski portb=0 wyłącza zasilanie silnika. Łatwiej jest sterować portem za pomocą...
Silnik BLDC można potraktować jak komutatorowy DC - przełączanie uzwojeń zachodzi przy określonych położeniach kątowych tak aby moment obrotowy był zawsze w tą samą stronę (i w miarę stały). Silnik DC (komutatorowy) nawet bez zasilania daje SEM na wyjściu, proporcjonalną do prędkości obrotowej (cewki poruszają się w polu magnetycznym). Ta SEM nie jest...
Jest inny sposób. Powrót do ustalonej pozycji, i STAŁA siła w całym zakresie ruchu, regulowana w zasadzie od zera. Potrzebne są dwa elementy: 1. [url=www.festo.co.kr/pneumatic/catalog/p... pneumatyczny, półobrotowy 2.Reduktor ciśnienia z manometrem No i w domyśle źródło sprężonego powietrza. Żeby siła była zmienna zależnie...
Witam Dławik w obwodzie prądu wyprostowanego jest do wygładzenia prądu, im lepiej wygładzony tym mniejsza składowa zmienna w momencie. Z tym że jak kolega doda jeszcze dławik i zostawi tak jak jest czyli PWM przerywa prąd wyprostowany to przepięcia z 700V zrobią sie 1500V albo i więcej. Rezystor o któwym wspomina kolega Wójcik W służy do regulacji obrotów...
W logu statycznym BS grupy 011 zmienna geometria turbosprężarki wcale nie zmienia swojego położenia i zarówno w trybie ON jak i OFF masz ciągle takie samo ciśnienie powietrza. Na tej podstawie stwierdzić można by było, że nie dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo gdyby nie fakt, że przy wyższych obrotach turbo przeładowuje (log 010 dynamiczny)...
Nooo ! to jesteśmy dokładnie w domu ! Przyczyną takiego zachowania się mierzonego napięcia była składowa zmienna z powodu diody która miała zwarcie. Przyczyn powstania takiego uszkodzenia może być wiele np. zalanie wodą (kałuża) lub obluzowanie się na obudowie radiatora i po przegrzaniu uszkodzenie. Wynika z tego że pojawiające się napięcie przemienne...
Normalna praca sterownika PLC polega na cyklicznym wykonywaniu: odczytu wejść, sekwencji kolejnych rozkazów składających się na program oraz ustawieniu wyjść. Wyobraź sobie taki ciąg rozkazów umieszczony w OB1: 1. A = 1 2. B = 2 3. CALL FC1 4. B = 1 5. A = 2 6. CALL FC1 Wewnątrz FC1 zawsze zmienna A <> B. Podprogram (FC1) jest wykonywany tylko...
Zapewne chodzi o silnik 1.8 TDDI endura Być może przyczyna tkwi w zaworze EGR, miałem równolegle 2 takie same Focusy Kombi z tym, że jeden 2001r. a drugi 2003r. motor ten sam. Jeden był bardziej mulasty, tak jak opisujesz w zakresie do ok. 2000obr. potem normalnie, ciężko było nawet ruszyć z 2 biegu, nieraz robiło się niebezpiecznie jak trzeba było...
Mimo że port ma 7 wyprowadzeń to zawsze ustawiaj 8 bitów, bo to wciąż port 8-bitowy tylko że z obciętymi nóżkami. Regulację szybkości robi sie łatwo. Dodajesz jakąś zmienną np LICZ i teraz co każde wejście do przerwania timera to zwiększasz tą zmienną o 1. Teraz porównujesz ją z drugą zmienną np SZYBKOSC. Jeśli LICZ > SZYBKOSC to wykonujesz zawartość...
Wg opisanej zasady powinien działać poniższy program ‘ Program swiatła samochodowe – opis działania ' ‘ Po włączeniu zasilania, gaszone są swiatła postojowe i mijania ' (gaszenie w sensie wyłączenia przekaźników) ‘ Program czeka na pojawienie się sygnału zapłonu ze stacyjki ‘ Następnie program czeka na znikniecie...
Rozwiazalem swoj problem braku spojnosci walka ssacego. Po wymianie elektrozaworu sterowania zmienna faza walka ssacego i po adaptacji urzadzen wykonawczych przez pp2000, problem znikl.
(at)jajacek44 Raz podaje dodatnie, raz ujemne napięcie, składowa stała zero, silnik się nie kręci, składowa zmienna prądu ograniczona przez indukcyjność, obwody magnetyczne silnika, to zwykłe blachy elektrotechniczne, nie są projektowane na kHz więc straty na prądy wirowe, mogą być znaczące. Częstotliwość trzeba dobrać.
Witam. Mam przyczynę, dlaczego auto nie odpalało, turbina się posypała. Geometria zmienna wbiła się w wylot wydechu, zatykając ujście spalin. Nawet szczelinki prześwitu nie było. Problem rozwiązany, nowe turbo i auto śmiga, obeszło się bez remontu silnika. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Witam. Pacjent BMW E90 2.0D N47D20C błąd 00483C czyli zmienna geometria. Silnik nie wkręca się na obroty i kopci na biało. Wyciągnąłem turbo i śruba doprowadzająca olej jest strasznie zaklejona, zero przepływu. Dodam, że jakieś 5tyś km temu był robiony rozrząd, nowy olej, wszystko wymyte. Od czego w tak krótkim czasie mógł zrobić się taki syf? Auto...
Raz - niekoniecznie, bo asynchroniczne trójfazowe, jednak w samochodach nie klatkowe. Dwa - obroty rzeczywiście inne, jednak moc to moc, można zastosować przełożenie, tak samo jak przy każdym typie silnika. Trzy - moc każdego silnika jest zmienna wraz z jego obciążeniem, w samochodzie obciążenie zmienia się bardzo dynamicznie, co jeszcze bardziej wzmaga...
To zależy od silnika, w skrócie komutatorowy można.
Może być jedna skrętka z przynajmniej 3 parami. Do każdej cewki przekaźnika- lutować jak najbliżej cewki. Żeby powierzchnia pętli prądowej była jak najmniejsza. Ekran podłącz tylko z jednej strony- po połączysz masy ekranem i zrobisz jeszcze większą petlę. Kondensatory koniecznie przy procesorze. Najpierw sprawdź bez silnika- same przekaźniki.
Za dużo doładowania. Który to silnik lub chociaż jakie turbo (by pass czy zmienna geomteria). Bo raczej przeładowuje i odcina moc by chronić turbo.
Witam. Czy ktoś zna całą procedurę rozruchu i pracy webasta, a w szczegółach: -1' świeca żarowa - a) na jaki czas jest załączana podczas rozruchu b) czy jest wyłączana podczas pracy c) a jeśli tak,to czy jest może czujnikiem spalania? -2' wentylator a) stała prędkość, czy zmienna b) w którym momencie rusza? -3' pompka paliwa a) kiedy załączana b) częstotliwość...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
https://obrazki.elektroda.pl/3153730500_... Witajcie moi drodzy W tym temacie najpierw szczegółowo pokażę wnętrze drukarki HP Deskjet D1360 , a potem przedstawię jak można wykorzystać jej części z Arduino. Określę pinout enkodera ze środka, napiszę kod pozwalający określić pozycję karetki dzięki użyciu enkodera, oraz też oczywiście...
Cześć Chciałbym ograniczyć obroty silnika 12v dc lub regulować jego napiecie, przy czym silnik ten ma zmienna polaryzacje raz kręci w lewo raz w prawo. Jest to silnik napedu kierownicy w zabawce i wg. mnie jest zbyt agresywny. Zastanawiam się nad jakimś rezystorem regulowanym lub potencjometrem, bo przetwornica raczej tu nie zadziała. Gdyby ktoś pomógł,...
Rozwiązałeś może problem? Mam to samo tylko ze w 1.8 140. Silnik dieslował diagnoza koła zmiennych faz. Zostały wymienione. Jak wcześniej był błąd p0014 to po wymianie mam p0011. Czyściłem zaworek, zmianiałem miejscami, koniec końców kupiłem nowy i nadal błąd wyskakuje... Silnik pracuje cicho, no odpalenie po dłuższej chwili daje charakterystyczny chrobot...
(...) ianie prędkości, gdy wartość przekroczy martwą strefę } else { speed = 0; // Ustawianie prędkości na 0, gdy wartość znajduje się w martwej strefie } digitalWrite(STEP_PIN, HIGH); delayMicroseconds(speed); digitalWrite(STEP_PIN, LOW); delayMicroseconds(speed); } } Rozumiem, że chcesz, aby sterowanie silnikiem było realizowane wyłącznie za pomocą...
Focus mk1 1,8tdci trochę muli. To znaczy jadąc autostrada w Niemczech te 150km/h szybko osiąga i sprawnie. Natomiast jadąc wolniej te 40-50 na godzinę jak depnę to niby idzie. Koła zapiszczą, ale było np tak, że przez 14 dni czuć było większą moc gdzie aż wciskało w fotel i ta moc wydawała się bardzo dużą a przez kolejny miesiąc już aż tak nie było....
Main data Parameter Value Title Clio IV BHMG Flame red VIN VF15R0G0H50936437 Model Clio IV Model type BHMG Date of manufacture 06 2014 Vehicle fabrication number R358587 Equipment level EA2 Additional to equipment level SAN913 Additional to Limited Edition SAN513 Paint code OV460 Seat trim Velour Interior trim HARM01 Country of application of technical...
Trochę się mylisz, bo 105KM to 8 zaworów, 150KM to juz 16v i do tego zmienna geometria właśnie. Różnica jest w każdym zakresie obrotów bardzo zauważalna. Nie napisałem że silnik 105KM nie różni się w ogóle od 150KM, a że nie ma żadnej nowej technologi. Silniki 8V i 16V były produkowane równocześnie. To samo jeśli chodzi o stałą i zmienną geometrię....
Witam serdecznie rozpoczyna się w pełni sezon na koszenie trawy. Wobec wysokich cen za fabryczne roboto kosiarki (bez kablowe) z GPS RTK , składam pytanie czy znacie jakieś ciekawe przetestowane pr... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – Tak, istnieje kilka realnie przetestowanych projektów DIY kosiarek RTK, a także opłacalne scenariusze „re-use” tańszych...
O co chodzi w punkcie "2. Regulacja przez zmianę rezystancji w obwodzie wirnika"? Chodzi o możliwość regulacji prędkości i rozruchu w specjalnym typie silników zwanych pierścieniowymi. (Spadek cen falowników spowodował, że odchodzi się od tego typu silników). Ile kosztuje falownik do silniczka 20W? Produkuje ktoś takie rzeczy? Bo spotkałem się tylko...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
kompletny silnik ze sterownikiem silnika to tak, rzeźba ale by działało, ale nie zbieranina stare tłoki ,stare wałki, jak to ma działać? Oczywiście że tak. Pokrywę z walkami zostawilem stare wrazie co gdyby zadziałało, to zmienna faza rozrządu by działała. Tłokow tez nie zmieniłem bo wedle katalogów te silniki miały większy stopień sprężania i za duzo...
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
zmienna zasilać silnik silnik napiąć zmienna obrót silnik zmienna napiąć
mosfet bipolar krzywe grzewcze pieca nawigacja kenwood podłączyć
tester napięcia opentherm termet
TP.HV553.PC821 Main Board: Firmware, Brands, Models, Common Faults & Recovery Tips Fiat Seicento 1.1 FIRE – brak mocy, nie odpala, iskra i paliwo są, brak reakcji na plaka