Opisów jest sporo. Tu dla zapłonu konwencjonalnego. http://simsony.info/Thread-Ustawienie-Za...
hej poszukuję kogoś, kto naprawi simsona S51 tylko regulacja, gaźnik, zapłon itp Katowice oczywiście za kase
Ad.2 Kondensatory łączy się szeregowo aby zwiększyć dopuszczalne napięcie pracy. Ad.3 Jest to dioda o krótkim czasie wyłączania, dioda ta pełni rolę zabezpieczenia tyrystora przed przebiciem.
gaźnik/zapłon do regulacji
Całkiem fajne rozwiązanie lecz szukam czegoś prostrzego bez dużej ingerencji. Jest kilka schematów (zaraz postaram sie je wrzucić) lecz nie jasno określonych że sprawdzone.
Konstrukcja dość stara ja bym zaczął od sprawdzenia kompresji. Regulacja gaźnika i sprawdzenie zapłonu.
Strzela w wydech to zapłon do regulacji , zbyt póżny
Witam, posiadam simsona s51 silnik stał rozebrany wiele lat. Złozyłem go ksiązkowo mozna by rzec... po poskładaniu i załozeniu gaznika wstepnej regulacji i regulacji zapłonu simson nawet nie pierdnie... zapłon ustawiałem na kazdy mozliwy sposób zakładałem rozne gazniki nic. zmierzyłem kompresje wynosi ona 6-7 barów gdzies jest to prawidłowa kompresja?...
Gaźnik. Do regulacji.
Konstrukcja oryginalnego zapłonu w Simsonie sprawia że jest podzespołem autodestrukcyjnym, powodującym w konsekwencji uszkodzenie karterów. Niewielkie luzy promieniowe nie powinny stanowić większego problemu, ale przy platyniarzu zmienia się kąt wyprzedzenia zapłonu podczas pracy. Większe luzy promieniowe nie stanowią problemu dla zapłonu elektronicznego,...
Czyli to faktycznie był zapłon, pamiętaj że regulacja zapłonu to też regulacja platynek :) ...
Typ iskrownika, obecność kierunkowskazów, elby czy tez mostka. Trzeba zidentyfikować elementy nowej instalacji. A przede wszystkim typ zapłonu.
Iskra nie powinna znikać przy opóźnianiu zapłonu lub jego przyspieszaniu . Musi być cały czas w zakresie regulacji kąta zapłonu . Czy układ zapłonowy jest sprawny ? :|
Źle ustawiony zapłon? Ustaw wszystko zgodnie w wartościami przy regulacji. http://simsony.info/Thread-Ustawienie-Za...
regulacja gaźnika i zapłonu się kłania
Najczęstszą przyczyną jest fałszywe powietrze. Ja zdejmowałem magneto i sprawdzałem simmering. Przy okazji była naprawa/regulacja zapłonu. Gaźnik (jaki? czy podróba?) też do sprawdzenia regulacji? Czy silnik był "remontowany" ?
Mój błąd w opisie. Chciałem napisać, że świeca jest cały czas mokra. ciśnienie jest, świeca mokra to co zostaje? Zapłon.
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Jeśli chcesz mieć płynną regulację obrotów to wręcz jest to nie możliwe do wykonania na samym zapłonie... Sprawa jest prosta gdy chcesz zrobić blokadę na stałe. Aby wykonać płynną regulację obrotów musisz kontrolować wiele rzeczy(regulować)...
Pewnie zaczęło się od zużycia uszczelniacza od strony zapłonu lub problemów z zapłonem. Zależy jaki gaźnik kupiłeś - chińską podróbkę czy MZA. Te pierwsze często nie działają poprawnie i nie da się ich naprawić. Wszystkie nowe gaźniki wymagają gruntownej regulacji łącznie ze śrubą pod plombą, lecz jeśli silnik nie jest w należytym stanie to próba regulacji...
Witam, mam problem z Simsonem S50 platynowiec 12V, którego dostałem do naprawy. Objawia się to tym, że odpala, pracuje ładnie ale gaśnie po przejechaniu 100-200m i nie ma możliwości aby go odpalić na kopa czy "pych". Kompresja na zimnym silniku wynosi 8.5 bar przy otwartej manetce gazu. Generalnie gdy go dostałem to w ogóle nie dało się go uruchomić,...
Spróbuj z tym zapłonem, może być opóźniony. Czy gaźnik nie przelewa się?
W 1 kolejnosci w simsonie z takimi problemami: filtr powietrza misi stawiać opór bo na luźnym przelocie nie pojezdzisz. przerwa na świecy na 0,15(nie wnikaj ,tak zrób) regulacja powietrza wkręcona na maxa
witam kolega powyzej ma racje podaj typ gaznika ja celuje raczej w stary BV jezeli tak to czy przy wymianie dysz spradziłes czy sa takie same? mam jeszcze gdzies 3 stare kompletne gazniki made in DDR musze ich poszukac poszukaj na stronach simsona parametrów do regulacji gaznika : pozim powietrza, dysze, wysokość mocowania przepustnicy zapłon masz dobrze...
Strzelanie z gaźnika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie, samo ustawienie gaźnika nic do tego nie ma.
Wszystko zależy od tego, według czego ustawiałeś zapłon i regulowałeś gaźnik. Jak chcesz to mogę podrzucić opisy regulacji na forum.
Przerwa na platynkach ma być ustawiona na 0.4mm w momencie otwarcia platyn czyli przed 1.8mm przed GMP (50ccm) W jaki sposób "w momencie otwarcia platyn" pojawi się na stykach od razu odstęp 0,4mm? Odstęp na stykach 0,4mm nie ustawia się ani w GMP ani innym ściśle określonym, tylko ma to być maksymalne rozwarcie styków. Ustawia się to poprzez obrót...
Bo pewnie problem zaczął się od uszkodzenia impulsatora, a na skutek braku wyzwalania modułu uległ on uszkodzeniu, tym bardziej że przy obrotach rzędu 3000 RPM napięcie z cewki zasilającej jest najwyższe.Po części objawy wskazują także na problem z gaźnikiem, lecz zapłon ma wyższy priorytet i jeśli nie będzie pewności co do jego prawidłowej pracy (a...
co do świec i regulacji zapłonu to raczej nie bo już dużo próbowałem zmian świecy i ustawiania zapłonu . a zębatkę mam 15 zębową
Konieczna regulacja składu mieszanki biegu jałowego, pewnie przylewa się. Ewentualnie do sprawdzenia zapłon (energia/długość iskry) i szczelność komory korbowej (uszczelniacze). W Simsonie są jeszcze pewne problemy związane z konstrukcją, mocno zmienia się regulacja gaźnika w zależności od temperatury silnika oraz dochodzi do odparowywania paliwa z...
Cześć, mam Simsona s51B 4 biegowy, gaźnik to 16n1-11, problem jest taki od wielu lat, że na zimnym silniku pochodzi i zgaśnie i nie da się go odpalić, był na regulacji zapłonu, więc na pewno zapłon jest ok. Co może być nie tak? Próbowałem wyregulować gaźnik ale bez skutku, albo po prostu nie wiem jak go wyregulować. Proszę o pomoc
Udało mi sie to naprawić - iskra powróciła. Przyczyną był brak przerwy pomiędzy kołem magnesowym a rdzeniem cewki. Niestety wpadłem z deszczu pod rynne. Silnik działa, jednak nie wchodzi na obroty i strzela w tłumik. Wygląda to tak jakby zapłon był spóźniony tylko ze ja nie widze nigdzie możliwości regulacji. Cewki przymocowane są do korpusu "na szywno"....
Trzeba wyregulować potencjometrem w module - opisywane na forum niestety regulacja nic nie pomaga najwyżej wcale nie ma iskry...
Od wtorku zaczynam krótki urlop to się wezmę za sprawdzanie. Jeżeli to faktycznie był SR50C to jest szansa ze ma instalację 12v i zapłon elektroniczny. Amortyzatory tylne ma z 5-stopniową regulacją co by uprawdopodobniało to przypuszczenie.
może zła regulacja gaźnika, a może nie ma sprężania ewentualnie źle ustawiony zapłon trzeba sprawdzić gaźnik i zapłon i świecę
Tu masz linka do strony z opisem regulacji gaźnika w S-51 (miałem kiedyś takiego jak ty z zapłonem elektronicznym -super sprzęt) : http://members.lycos.co.uk/jareo123/gazn... Haker305 - w simsonach elektronikach zapłon jest bezstykowy - we wszystkich sprzętach z zapłonem elektronicznym nie ma przerywaczy.
Nie wiadomo co jeszcze zostało pozmieniane. Simson S51/1 miał fabrycznie instalację elektryczną 12V. Tańsze wersje z zapłonem na przerywaczu, a droższe elektronik z halogenem HS1. Cewka ładowania 12V jest bezmasowa, więc jeden z przewodów musiałby zostać połączony z masą. Chyba że ktoś włożył cewkę 6V, albo cały zapłon jest przełożony na 6V. EWR ma...
Nawet przy niewłaściwie ustawionym kącie wyprzedzenia zapłonu (±5 mm na obwodzie koła magnesowego = ±5° kąta wyprzedzenia zapłonu) silnik powinien odpalać i pracować normalnie. Problem pewnie tkwi w regulacji gaźnika lub źle złożonym silniku. Ze strony zapłonu należałoby sprawdzić energię iskry przy zimnym silniku i ewentualnie sprawdzić pracę...
Jak teraz puszczę manetkę to jest takie ,,psiu" a wcześniej był strzał.Na postoju jest to samo kichanie na dużych obrotach a jak puszczę manetkę to gaśnie. Mnie to wygląda na złą mieszankę paliwową - czyli regulacja gaźnika lub być może konieczne jego wyczyszczenie.
Sporą wadą tego konkretnego układu jest brak odłączania cewki WN przy włączonym zapłonie - jeśli styki przerywacza będą akurat zwarte, to przez cewkę będzie płynął niemały prąd rzędu 2..5A, który w najlepszym wypadku może rozładować akumulator. Mam u siebie w Simsonie podobny układ na bazie MOSFETa, ale pozbawiony tej wady. Dodatkowo ma regulację prądu...
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
Co to za rodzaj układu zapłonowego: "Układ zapłonowy iskrowy"??? Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? Jak myślisz, że chincyki wyregulowały ci gaźnik to się grubo mylisz!! Jeżeli rzeczywiście masz podróbę 16N3, to w tych gaźnikach, tak jak w każdym współczesnym, nie prowadzi się żadnych regulacji linką! Pancerz linki ma mieć tylko luz ok.3 mm. Koniec...
Witam kolegów! Mam problem ze swoim pojazdem, gaznik nie posiada żadnej regulacji, a niestety nie potrafię sam dojść co mu dolega. Nie ma siły jechać na małych obrotach, jak już się wkręci to ciągnie do końca, żeby odpalić muszę kilka razy kopnąć na ssaniu dopiero potem z gazem odpali. Prosiłbym o naprowadzanie mnie na właściwy trop. Zrobiłem. -czyszczenie...
Nic nie trzeba odłączać. Wystarczy dobrać żarówkę większej mocy (min 21 - 45W) i ją dokładnie obserwować. Na 100% zmieni jasność świecenia. Pomiar trzeba robić SZYBKO. Moja praktyka pokazuje jednak że nie co się tak bardzo przykładać do ustawienia punktu zapłonu w 2T. ) 0.5mm a nawet 1mm w tą lub w tamtą stronę mało stanowi. Ważniejsze jest aby przerywacz...
Po wymianie świecy, trochę pchaniu, Simson odpalił lecz niestety do tylu (słabo wkręcał się na obroty)... postanowiłem ustawić zapłon, jednak okazało się ze jest dobrze, sprawdziłem palatynki i bardzo słabo się otwierały. Regulacja już nie pozwalała na większe otwieranie (nowy przerywacz) wiec pilnik od shtila w rękę i jazda powiększyć dziureczkę od...
Uszczelniacze oba do wymiany, jeśli nie ma się pewności co do stanu i wieku. Zapłon do sprawdzenia pod stroboskopem, jak również skontrolować długość iskry oraz stan świecy. Zapłon platyniarz, elektronik czy inny? Gaźnik tak samo może być przyczyną kichania, pomimo że jest nowy to wymaga kompletnej regulacji oraz skontrolowania podzespołów, takie teraz...
Witam Jak w temacie, Jawa 350 model 638 - Instalacja 12 V pali cewkę wysokiego napięcia z prawego cylindra. W celu ułatwienia diagnozy -kupiłem Jawę która nie gadała na prawy cylinder -szybka diagnoza (zamiana cewek WN) - uszkodzona cewka, wymiana na uniwersalną (chińsko - tajwańską) cewkę WN 12 V (Simson, Jawa, MZ). Pochodziła 50km. Przy okazji ustawiłem...
Sprawdził bym kolanko wydechowe czy nie jest zapchane, jaka jest kompresja i jak wygląda iskra. Jak wszystko będzie w porządku to potem regulacja zapłonu, przerwy na świecy i czyszczenie/regulacja gaźnika. To i tak zawsze trzeba mieć ogarnięte. Edit: Właśnie się zorientowałem że pisałeś już wcześniej. Ogarnąłeś ten cieknący olej, dymienie, strzelanie...
"Zestaw obowiązkowy" w tych silnikach - regulacja zapłonu, sprawdzenie uszczelniaczy na wale, regulacja gaźnika. Jeśli odpaliłeś silnik po długim postoju, to przydałby się ogólny przegląd sprzętu, by wykluczyć choćby wspomniane uszczelniacze. Sam silnik w jakim stanie? Nie ma luzów? Ile wynosi kompresja?
Powitać kolege panja321 :D To ile silnik już ma przejechane km? ;) Teoretycznie pierścienie tego silniczka projektowane są na 10tys. km (oczywiście mogą wytrzymać i więcej). Skleciłem dziś dwa moduły do cewki WN z części które mi zostały: jeden ze zworkami (regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu) ,a drugi na standardowych ustawieniach. Jakby ktoś byłby...
Jakaś regulacja zapłonu w tym jest... To w tym twoim ??? nie ma sklepu elektronicznego? Koszty przesyłki za taką drobnicę będzie wyższy niż wartość elementów. Jak się upierasz na internetowy, to w innym dziale jest wątek z linkami.
Podczas przemyśleń nad tym schematem, doszedłem do wniosku że dobrze było by wstawić miedzy 555 a IRF840 komparator- będzie dodatkowa regulacja i moment odcięcia zapłonu będzie jakby dokładniejszy. Wstawiłem zamiast BT tranzystor , tylko nie jestem do końca pewien czy dobrze go podłączyłem, miło byłoby gdyby ktoś mądrzejszy ode mnie ocenił to http://obrazki.elektroda.pl/7792143300_1...
na początek regulacja zapłonu na prawidłowy czyli 1,4mm przed GMP i nowa świeca, bo przy lewym powietrzu to by chociarz załapał (no chba że ciągnie więcej na lewo niż przez gaźnik :D ) a później będziemy myśleć dalej. W gaźniku było grzebane?
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Odnośnie przerwy na świecy - 0,2 mm jest zbyt małą przerwą, prawidłowa około 0,6 - 0,7 mm. Z opisu usterki wynika, iż masz coś nie tak z zapłonem. Wg mnie masz zapłon za późny, a jego regulacja uzależniona jest od tego, czy jest to elektroniczny, czy też tradycyjny zapłon. Czy dobrze założyłeś koło magnesowe i klin. Zwróć też uwagę na tłumik tj. czy...
Niestety wymiana iglicy nic nie dała. Czy potrfi ktoś powiedzieć jak zmierzyć cewkę zapłonową (tą w iskrowniku) oraz czujnik położżenia wału ? Bo już nic mi do głowy nie przychodzi. Moto ma cały czas zalaną świecę. Regulacja wyskości iglicy też nic nie pomaga i nawet nie reaguje na zmianę położenia iskrowinika względem 3 znaczków na karterze
Witam. Simson S51 platynkowiec strzela z tłumika strasznie,nie wkręca sie i nie odpala nagrzany. -Wszystko szczelne. -Gaźnik czyszczony regulowany. -Zapłon cofnołem tak że aż zabrakło regulacji lekko sie poprawiło. Na różnych 2 świecach jest tak samo. Podejrzewam Cewkę lub Kondensator. Aprilia rs 125 2006 po remoncie generalnym zostało zrobione 400...
na regulacje zapłonu nie reaguje a z tym ssaniem to zobaczę, iglicę mam na środkowym ząbku, pływak mam nowy za 10zł ale spróbuje znaleźć dziurkę w starym (nie wiem jakim cudem bo jest nie widoczna) i założę stary pływak, przerwa jest 0,4mm Już mi opadają ręce! Jeszcze wymienię uszczelkę pod cylindrem "jak to nie pomoże to odkręcę kranik i podpalę złoma...
Po zgaśnięciu silnika sprawdź, czy świeca jest zalana paliwem, czy sucha. W zależności od wyniku sprawdzenia trzeba będzie zbadać, czy np. zbiornik paliwa jest odpowietrzony. Można na próbę podmienić świecę (dedykowaną do tego silnika), wykonać regulację gaźnika i sprawdzić ustawienie zapłonu. Z uwagi, iż silnik jest nowy, więc należy mu się tzw. docieranie,...
Z nowymi modułami jest niestety tak, że często ulegają uszkodzeniu po bardzo krótkim czasie od założenia. Okazuje się że najlepsze są jednak moduły oryginalne. Jestem z dużego forum o Simsonach (nazwy nie podam, bo to byłby spam, ale można mnie znaleść poprzez Google) i tam potwierdzają się te przypuszczenia. Nawet starszy pan, który jeździ na Simsonie...
Witam! Mam problem z Simsonkiem s51 z zapłonem elektronicznym. Jednego dnia zapalał bez problemu a teraz zanika mu iskra przy wyższych obrotach (mocniejszym kopnięciu). Instalacja założona jest nowa, cewka NN nowa, moduł zapłonowy był zmieniany na drugi (regulacja potencjometrem nie pomagała). Zrobiłem własny moduł i dalej to samo. Przy powolnym kopnięciu...
Coś małe to ciśnienie sprężania. Opisz jak mierzyłeś. Od sposobu pomiaru zależy w pewnej części wynik. Pomiary napięć multimetrem na cewce zapłonowej nie mają żadnego sensu! Przecież simson ma zapłon iskrownikowy (no chyba że CDI to są tym bardziej bez sensu) i na cewce pojawiają się tylko bardzo krótkie impulsy napięciowe rzędu 300V. W simsonach zapłon...
Witam. Witam! od dawna sie juz nad tym zastanawialem . posiadam Rometa Ogara 200 z czeskim silnikiem Jawki 50 i odwieczny problem tychmotorkow to palące się żarówki. skoki napięć są rzędu kulkuset volt. To chyba z lekka przesada, bo w tym obwodzie to nie jest możliwe, niestety. Powodem przepalania się żarówek, jest zwyczajnie źle dobrany magnes trwały...
Witam posiadam simsona sr50 i mam taki problem, że zrobiłem ostatnio remont silnika. Ustawiłem zapłon z wyprzedzeniem 1.8 odpalił odrazu bez ssania i chodził na wolnych obrotach ale nie wkręcał się na wysokie obroty i strzelał w wydech (nie w gaźnik), zapłon przestawiałem ale było gorzej zostawiłem na 1.8 wyprzedzenia. Oryginalnie miałem założony gaźnik...
słuchaj moim zdaniem wystarczy Ci zwykły tani czujnik wstrząsowy tylk musiałbys go zamocować do ramy Simsona. Jest to koszt rzędu 15 zł a naprawde się sprawdza. Ma regulacje czułości więc po dobrym wyregulowanie nie będziesz miał z alarmem problemów. A co do instalacji 6V to widziałem hermetyczne, male alarmy do motorów 6V ale były bardzo drogie (300-400zł)...
Może błędne może nie. W zasadzie powinno się mieć komorę pływakową z oknem i ustawiać wg. zaznaczonych w tym oknie znaków. A do króća przelewowego to jeszcze daleko... Najpierw paliwo wypłynie przez nieszczelność uszczelki komory pływakowej przygniecionej pokrzywionym przez zbyt mocne dokręcanie korpusem. Standard w Simsonach i gaźnikach 16N. Nie każdy...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Z tym wtryskiem to pomysł tyle zabawny co absurdalny. Np. w Aprilii był wtrysk (do cylindra, nie w dolot) przy smarowaniu dozownikowym. Minimalizował straty mieszanki przez wydech, ale z tego co pamiętam to długo nie mogli go dopracować. W "motorze" Simson nie ma to absolutnie sensu. Przy mocy, jeśli dobrze pamiętam, ok 4KM, dodatkowy balast osprzętu...
Regulacja zapłonu odpada.Jest napewno dobrze ustawiony sprawdzam go na bierzaco (przy kazdym czyszczeniu/wymianie świecy) Gażnik jeszcze sprubuje jutro zmienic i napisze co i jak. A teraz pomyślmy co moze byc jeszcze przyczyna Następnym rzem będzie już z Regulaminu... Używaj funkcji PISOWNIA!
Witajcie mam Simsona Skutera SR50/60 z cylindrem 60cm Gażnik Bing 17/15/1103 cylinder zwykły 4 komorowy jakie fabryka zakładała wał z wypełniaczami S70 kilka lat temu wymieniłem z kompletem łożysk uszczelniaczy wszystko chodziło do wczoraj,aż do wymiany tych części ........................................... zachciało mi się mieć trochę mocniejszego,...
Otóż: Mam Simsona sr50, rocznik 89, 4 biegowy. Przez 3 lata wiernie mi służył z jedną kapitalką. Teraz stoi i nie wiem co jest grane. Na początku zaczęło się od szarpania. Dodanie gazu to była jedna wielka szarpanina (zwłaszcza na wyższych obrotach). Kombinowałem z zapłonem , gaźnikiem. Jeden z znajomych polecił mi abym wymienił pierścienie. Myślę sobie...
Witam. Do czego służy układ EDB elektroniczny ogranicznik predkości obrotowej? Układ zastosowano w silniku Simsona w traktorku ogrodniczym. Jest to kondensator z termistorem równolegle do masy zamykający obwód sterujący moduł elektronicznego zapłonu. Kondensator jako element zależny od częstotliwości wraz ze wzrostem prędkości obrotowej obciąża dodatkowo...
Dobra.. wydawało mi się, że się poprawiło, ale jest jeszcze gorzej. Simering od strony sprzęgła wymieniony, bo wpadł do środka, poprawiłem łączenie gaźnika z cylindrem, wymieniłem śrubkę regulacji, sprężanie ma, obniżyłem stator na coś ok. 5,5mm. Efekt jest taki, że w dalszym ciągu nie trzyma wolnych obrotów a po przełączeniu na światła automatycznie...
Witam. Posiadam motorower Romet Chart 210 Elektronik. Nie dawno z dnia na dzień moto stawało się coraz słabsze, w końcu tak osłabło, że ledwo na 2 biegu (posiada 3) da się jechać po prostej drodze. Wyeliminowałem zużycie mechaniczne cylindra i reszty wraz ze złą regulacją gaźnika, jego stanem itp. To jest ok. Przyszła więc kolej na zapłon - ustawiony...
Cewka zasilająca CDI do przewinięcia. Zwykłym woltomierzem nie zmierzysz napięcia zasilającego CDI. Potrzebny miernik który wskazuje napięcie szczytowe lub ew. oscyloskop. Ponadto cewkomoduł PVL posiada dodatkowo ogranicznik napięcia zasilającego, ale za to gaszenie silnika poprzez zwarcie impulsatora do masy. W kwestii obrotów biegu jałowego zależy...
No to jeszcze raz, tym razem cytat ze 'Swiata Motocykli', od Eksperta - Tomasza Salka, ktory ponad 40 lat badal i rasowal silniki motocyklowe najrozniejszych typow / konstrukcji. I skoro nawet On nie jest dla niektorych autorytetem, to juz 'nic sie nie poradzi'... LO paliw benzynowych - zostala wypraktykowana przez ok. 100 lat, a przeze mnie i Znajomych...
Jak może zbyt ciasno pracować? Producent założył tolerancje wykonania i luz łożysk. Przy prawidłowym montażu i sprawnych elementach (czytaj nieuszkodzonych, skancerowanych) MUSI być OK. Osobnym problemem jest zbytnie nagrzewanie się silnika i ew. kasowanie się luzów w łożyskach. W przegrzanym, z różnych przyczyn, silniku może wystąpić taka sytuacja....
:arrow: all11 Ja mam troche inną sytuacje,(mam orginalna instalacje 6V i spaliła mi sie Elba 6V - kirunki chodzą jadnak brak ładowanie:() kupiłem na allegro moduł Elba 6V , oczywiście okazał sie totalnie zepsuty:((koleś w ramach rekompenstaty zgodził sie wysłać drugą Elbe 6V, jednagże po otworzeniu przesyłki okazało sie że wysłał Elbe12V:( - dalesze...
kol. Motomis. Szczerze mówiąc nie bardzo wiem co zrobił Ci "ten pan" . Sztuczek jest przecież mnóstwo. Jedne bardziej udane inne mniej a niektóre zupełnie nie do przyjęcia. Można np. zrobić tak, że nie będzie słychać prawie wcale odgłosów pracy silnika za to jego osiągi bedą zerowe, ale przy demonstracji wygląda to imponująco Gość bierze w ciemno i...
zapłony simson wariator zapłony elektroniczny zapłony
vectra szarpa schemat sprężarka klimatyzacja ustawienia blokady ekranu samsung
smart radio smart radio grundig
Iveco Eurocargo - Niedziałający Prędkościomierz Lodówka Liebherr 1400 - Czy wyłącznik światła jest 2-pozycyjny?