witam może banalne ale sprawdz sitko w zbiorniku paliwa na moje oko zatyka się
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
W zbiorniku na pompie tylko sitko będzie , nic więcej .
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Jest tylko sitko w zbiorniku paliwa które wymienia się razem z pompą paliwa
ztego co piszesz to prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz powietrza - może nie zapisywać usterek ale wprawny elektryk zobaczy w liście danych , że dane z niego są nieprawidłowe. agila nie ma filtra paliwa - tylko sitko na pompie w zbiorniku - zdiwiłbym się jak by ci wymienił ten fitr :D jarek
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Problem rozwiązany, powodem było zawalone syfem sitko w zbiorniku paliwa. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Może by wyczyścić sitko w zbiorniku paliwa? Filtr paliwa kiedy był wymieniany?
Dla pewności wymienił bym też membranę w gaźniku (jej zużycie, rozciągnięcie dawało podobne objawy) i wyczyścił sitko w zbiorniku paliwa. Napisał że wymienił uszczelkę pod gaźnikiem, więc automatycznie membranę.
Oprócz tego jest jeszcze sitko w zbiorniku (coś jak worek od odkurzacza). Jak jest dużo syfu w baku, to tam też się może przytkać.
kolego gmatek mialem podobnie w moim LFie 45.170 z 2002r. u mnie auto gasło podczas jazdy i pojawiało sie podciśnienie na ręcznej pompce paliwa ta która zamocowana jest na boku zbiornika paliwa. problemem było sitko w smoku paliwa. Na bocznej ścianie zbiornika paliwa jest wyjsce i paliwo wychodzi przewodem tekalanowym do pompki paliwa. sprawdź to sitko....
Piszę bo mam kapryśne VW T4 z takimi objawami. Zatankowane powyżej 1/4 zbiornika chodzi dobrze. Musi być przytkane sitko na smoku w zbiorniku paliwa.
Znajduje się w zbiorniku paliwa przy pompie paliwa.
Po plaku dym to normalka. Olej 10w40 też nie zarzyna wtrysków , przynajmniej od razu.Bardzo prawdopodobne ćiśnieniei /ON/ , Do spr czujnik ciśnienia paliwa i ciśnienia paliwa wogóle. Miałem podobny przypadek ,było zapchane sitko w zbiorniku paliwa.
Jeśli jest motor 2.0 HDI, to zapewne jakiś smok w zbiorniku się znajduje. I do tego jakieś sitko filtrujące. Czy to się czyści? Jak z dostępem? Pod siedzeniem czy demontaż zbiornika?
Problem rozwiązany. Zamulone sitko w pompie paliwa, ogólnie dużo ''mentów'' w zbiorniku, sitko wyczyszczone, auto pali na tyk. Dziękuje za pomoc i sugestie
Kia Sorento 2.5 CRDi 2002 nie odpala, sprawdzone przekaźniki, bezpieczniki, sitko w zbiorniku paliwa, wysłany ECU w celu IMMO OFF, założony ponownie. Od początku prób z ożywieniem go wyświetla te same błędy, nie wyświetla się kontrolka grzania świec, silnik się kręci, ale nie odpala. Czy jest możliwe, aby przez błąd P0116 (czujnik temperatury płynu...
Witam od jakiegoś czasu mam problem z autem. Po postoju na zimnym silniku ciężej pali nie ma reguły czasami odpali od razu często muszę kręcić raz krócej raz dłużej. Problem już od jakiegoś czasu nawet gdy było troszkę cieplej niż teraz. Akumulator nowy, świece i filtr paliwa zmieniłem lecz nic to nie dało. Gdzie szukać przyczyny ewentualnie mam vaga...
Galareta zapycha sitko w pompie paliwa w zbiorniku na 99%
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Dlatego mówię, wyrwij go "na chama" albo przebij i się przekonasz. Sitko zawsze możesz później dorobić z filtra siatkowego pompy paliwa, "wspawasz" na gorąco i będzie jak oryginał albo lepiej. Powodzenia.
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Wyczyść sitka na smokach zbiorników paliwa.
Wyciągnij wężyk z sitkiem ze zbiornika paliwa, Może być wężyk pęknięty.
Do zbiornika paliwa zajrzyj. Co tam na sitku słychać.I przejedź się bez korka od zbiornika paliwa. Hej , do zbiornika zaglądałem i to nie raz , sitko czyste , gumy ok ... ale bez korka nie jeździłem :| , oddałem auto do mechanika , ..stwierdzenie ??.. padnięty tłokorozdzielacz !! ..koszt naprawy ok 600zł :cry: , znalazłem taniej całą pompe i czekam...
Zaworek w jedną stronę jest zamknięty, w druga stawia delikatny opór ale zassac można. Może sitko w zbiorniku już brudne i stawia opór. A jeżeli nadal się cofa to musisz dalej szukać przyczyny.
W tych autach złuszcza się powłoka wewnątrz zbiornika paliwa. Dobrze byłoby profilaktycznie zajrzeć do zbiornika i sprawdzić sitko pompy. Poza tym niezbędne będzie wykonanie diagnostyki czy świece żarowe sprawne, czy czujnik wału korbowego wskazuję odpowiednie obroty no i czy ciśnienie na listwie CR też jest prawidłowe :)
Witam sprawdź drożność przewodów paliwowych. W zbiorniku jest sitko i ono lubi się zatykać, wszystko musi być czyste. Następnie trzeba sprawdzić ciśnienie powietrza i wyregulować.
Mechanik powiedział że w tym modelu nie ma filtra paliwa jest w zbiorniku takie sitko jedynie. A wał można sprawdzić podpinając go do komputera? Był podłączony i niczego nie pokazał jedynie wskazywał a to na wtryski a to sondę co było robione i problem nadal jest.
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
No nie wiem... dwa piny i do tego z numerkami na schemacie, ciężko będzie. Ta, akurat. W całej pokrywie co jest przykręcona do baku jest sześć pinów. Wiem że po odkręceniu pokrywy z pompą i pływakiem wszystko się by wyjaśniło. Jednak bez sensu jest odkręcać bez istotnej przyczyny. Dodano po 48 Tak z pamieci jeśli mi się z Tico nie pomyliło. No nie...
Witam mam problem, a mianowicie: Kia sportage II 2.0crdi 113km 2005r. Podczas hamowania i nagłych ostrych zakrętów samochód gaśnie, słychać pompę przez sekundę i koniec, pompa przy ponownym załączeniu zapłonu nie działa. Po chwili odczekania pompa się załącza i auto normalnie jeździ znów do ostrego hamowania/skręcania. Jedyne błędy które się pojawiają...
A zapal auto z wciśniętym pedałem gazu, puść niech zgaśnie (nie wyłączaj zapłonu) i sprawdż, czy na N109 dochodzi 12V. Jeśli dochodzi, to proponuję zapodać pompie "obce" paliwo (np. z jakiegoś kanistra) w taki sposób, aby ominąć wszelkie rurki, filtry i sitko w zbiorniku paliwa. Spróbuj i opisz czy coś możesz wówczas zadziałać. Rozrząd oczywiście ok?
Sprawdzałeś sitko na rurce ssącej włozonej do zbiornika paliwa?
Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
filtr w zbiorniku paliwa lub sitko w gazniku. jeżeli odpala ok i wolne obr. ok ( nie chodzi tylko na ssaniu)
A jak wygląda zbiornik paliwa w środku oraz sitko przy smoku ?
Do oczyszczenia smok pompy paliwa w zbiorniku , nie sitko na zewnątrz tylko trzeba rozebrać zasobnik pompy ,wewnątrz jest jeszcze jedno sito.
Witam wczoraj wymieniłem filtr paliwa na ten stary i jak by ręką odioł teraz nie lata powietrze czyli by była aż taka różnica w filtrze. Jutro chcę jeszcze wyjąć zbiornik paliwa i czy czasami tam nie jest sitko zapchane, a może jet jakaś możliwość żeby nie zdejmować zbiornika tylko z góry dostać sie do środka. Pozdrawiam.
Witam. Xantia 1,9td. 96r. klima,immo -dziwnie się zachowuje.Po mieście wszystko OK.W trasie po przejechaniu ok.50km szarpie i gaśnie.Po ostygnięciu (ok.15min.) jedzie dalej (ok.20km.) i tak w kółko. Sprawdziłem przewody paliwowe -szczelne. Sitko w zbiorniku paliwa ok. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Temperatura płynu i oleju w normie. Korek wlewu...
Wracając do tematu zdemontowałem zbiornik paliwa, przy okazji okazało się że wstępny filtr paliwa także się rozwarstwił (plastykowe sitko). Zbiornik został dokładnie wymyty i osuszony, zalana została świeża benzyna, wymieniony jest wstępny filtr w zbiorniku paliwa oraz kolejny filtr paliwa poza zbiornikiem, wymieniony jest też olej w silniku ponieważ...
co prawda bylo to w innym samochodzie ale pomogło dmuchnięcie powietrza od gaźnika do zbiornika "do tylu" (najprawdopodobniej jakiś śmieć zakleił wlot sitka pobierania paliwa w zbiorniku).
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej. O smoku? Mówisz o smoku miski olejowej? Zapchany? To raczej odpada bo przerywa jak by mu brakowało pb i prychał z tłumika jak by świece tak że raczej smok to nie. Czytałem może być wiele, czujnik położenia wału, krokowiec, przepustnica, zapłon tz palec itd...
Sprawdź smok w zbiorniku jest tam sitko na dnie ,może pompa paliwa w niej tez jest sitko
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
Wyciągnij pompę paliwa kora jest umieszczona w zbiorniku i zobacz czy sitko w pompie nie jest zasyfione. Miałem już dwa takie przypadki i sitko zasyfione było.
Witam serdecznie mam problem z Landrover Freelander 2.0td 112 KM silnik BMW z 2006r.Nie mogę wykasować błędu 1255 czujnik ciśnienia paliwa przed rampą wtryskową bład jest stały. Do tej pory jest wymienione na nowe pompa paliwa filtr wyczyszczone w zbiorniku sitko oraz nowy orginalny czujnik ciśnienia paliwa na przedniej prawej podłużnicy.Auto pali od...
U mnie niestety nie ma filtra paliwa, podobno jest tylko jakieś sitko w zbiorniku. Co do ciśnienia na pompie to nie wiem jakie jest bo musiałbym podłączyć pod kompa,którego nie posiadam.
Witam z mojego punktu to jest problem z paliwem może byc zatkane sitko w zbiorniku lub wgięnty zbiornik a może za krótki popychacz pompki paliwa lub zaciera
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
owego sitka poszukujemy w zbiorniku paliwa.
jeśli wymiana filtra paliwa nie zadziała czeka Cię sprawdzenie filtra wstępnego w zbiorniku jest to z reguły sitko na przewodzie zasilającym Dodano po 1 jeśli wymiana filtra paliwa nie zadziała czeka Cię sprawdzenie filtra wstępnego w zbiorniku jest to z reguły sitko na przewodzie zasilającym.jeżeli będzie zaszlamiony wypłucz porządnie cały układ.
A auto serwisowane na czas? Trochę ciężko będzie pomóc bez auta. Powinieneś pojechać do serwisu (auto chyba ma jeszcze gwarancję) i jeżdzić dotąd, aż usterka się pojawi i wówczas diagnozować. Może ciśnienie w układzie spalinowym "dławi" silnik, może zbyt mało paliwa dostaje (sitko w zbiorniku)? Jeśli już nauczyłeś się "prowokować" ten moment braku wydajności...
Witam serdecznie mam problem z Landrover Freelander 2.0td 112km silnik BMW z 2006r.Nie mogę wykasować błędu p1260 niskie ciśnienie przed rampą wtryskową bład jest stały. Do tej pory jest wymienione na nowe pompa paliwa filtr wyczyszczone w zbiorniku sitko oraz nowy orginalny czujnik ciśnienia paliwa na przedniej prawej podłużnicy.Auto pali od od strzała...
Kolego sprawdź sitko w smoku i odpowietrzenie zbiornika.
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
W zbiorniku jest tylko sitko na smoku pompy niskiego ciśnienia. Jedyny filtr paliwa jest pod maską zintegrowany z separatorem wody. Połączenia przewodów przy filtrze jak i obudowa filtra muszą być szczelne.
Sprawdź przekaźnik wtrysku i pompę paliwa. Częstą przyczyną jest zapchane rdzą sitko na pompie. Metalowy zbiornik itd...
Czy występują problemy z wtryskami? Jeśli pompa paliwa w zbiorniku hałasuje, trzeba wyczyścić zbiornik i sitko pompy.
Witam Mo to chyba mamy podobny problem. Kilka miesięcy temu gasł mi na ciepłym silniku przy zmniejszaniu obrotów np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, wyskoczył błąd czujnika położenia wału. Wymontowałem, sprawdziłem i rzeczywiście był uszkodzony, wymieniłem na nowy i wszystko było OK. Po kilku miesiącach miałem sytuację, że przeskoczył mi łańcuch....
Osobiście szukałbym faktycznie podciśnień . Dodatkowo sprawdź czy nie widać błędów w komputerze . Użytkownicy tych aut mają podobne problemy czemu winne są takie jak " uszkodzona pompa abs , czujnik wału , zapchane sitko w zbiorniku - ile masz paliwa ???? , i np tu cytat z forum zaprzyjaźnionego ''Miałem ten sam problem, gasł przy każdym mocniejszym...
Jeśli to TDI stawiam na układ paliwowy. Powietrze w systemie, źle założony filtr paliwa, luźna opaska na przewodzie itp. Słabe zasilanie palwem, Brudne sitko w zbiorniku. To do spr.
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
A do tego sitka to jak dojść bo tam gdzie przewody ssące z zbiornika to kabina przeszkadza Trzeba zbiornik paliwa zrzucać?
Zabite syfem sitko w zbiorniku może być lub tam opaski lub przewód.
Ja leje paliwo tak samo przez lejek z sitkiem i sitko w zbiorniku , a słomę wygrzebałem z krućca przewodu zasilającego na pompie :D
Kolego jeszcze jak bys mi powiedzial gdzi znajduje sie ta pompka przy piecyku czy zbiorniku paliwa a to sitko w piecyku i sprawdzac to na zamontowanym piecyku bo jak go odlacze to zejdzie mi plyn chlodniczy jak mozesz to podpowiec z gory dzieki
Napięcie sprawdzić nie zaszkodzi,filtr paliwa również. Też obstawiam syf w zbiorniku na dnie ,lub jakieś syfiaste paliwo. Co i tak jest dziwne, chyba że nie założył sitka przed pompą?
Witam!Mam pytanie dotyczące wlewu paliwa w tym aucie.Muszę spuścić ze zbiornika część paliwa,próbowalem przez wlew wlożyć wąż,ale mi gdzieś tam zapiera.Czy jest tam może jakieś sitko albo załamanie?Próbowalem w Passacie 1,9 Tdi i udaje mi sie wepchnąc wąż.Może ktoś ma jakiś inny sposób na spuszczenie paliwa bez wyjmowania zbiornika?Czy jest jakaś możliwość...
Czy wykluczyłeś możliwość "łapania" powietrza przez układ zasilający ( także powrót ). Miałem kiedyś taki przypadek. Po za tym jest możliwość zabrudzenie ( zapchania ) sitka przy pompie paliwa w zbiorniku.
Jeżeli silnik odpala po wlaniu paliwa do filtra to usterka jest tylko i wyłącznie w gaźniku. Sprawdź jeszcze raz i wyczyść dokładnie sitko na końcu plastikowej rurki, która wchodzi do zbiornika paliwa. Zobacz czy podstawa gaźnika nie jest skrzywiona i dobrze przylega do zbiornika. Jeszcze raz kolejność składania, uszczelka ma być na membranie, nigdy...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Witam, mam mercedesa w163 ML 270 CDI i ten sam problem... Męczę go od grudnia ! w tym czasie: wtryski sprawdzone 2x pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji, czujniki na listwie CR NOWE wymienione, sitko w zbiorniku sprawdzone- czysciutko, filtr paliwa 2x mann-filtr a tera kneht, Komputer silnika zmieniony z innego 100% sprawny, instalacja do czujnikow...
Witam. Mam podobny problem. Samochód gasł po zatankowaniu. Okazało się że w zbiorniku były paprochy z odpadającej farby - zapychały sitko smoka. Wymieniłem zbiornik na niemalowany w środku, filtr paliwa i teraz problemem jest przejechanie kilkuset metrów - gaśnie i pojawia sie kontrolka check. Poczytałem trochę postów i dziś zobaczę w jakim stanie jest...
Nieszczelny przewód paliwowy, zapchana ssawka w zbiorniku paliwa,nieszczelna skrzynia korbowa, uszkodzona membrana pompująca,zużyta membrana sterująca,zatkane sitko przed zaworkiem iglicowym, zatarty zaworek iglicowy, niedrożny kanał impulsowy,"magik" bawiący się srubami regulacyjnymi i jeszcze kilka innych powodów.
Nazwa dobra.Jak grawitacyjnie to pod zbiornikiem jest kranik do paliwa. dość często zatkane jest sitko zakręcane od spodu lub dziurki w przelocie. Nie sprawdzać z papierosem, nie jest to złośliwość tylko rzeczywisty przypadek fachowca?. Mam podpięty do remontu inny zbiornik z paliwem jest na pewno ok w gaźniku jest paliwo ale nie zasysa go silnik kolektorem
Sprawdź dawkę paliwa skoro pompa była regenerowana i ustaw kąt według vcdsa po co bawić się jeszcze z czujnikiem zegarowym. Paliwo masz świeże, filtr nowy układ paliwowy czysty (sitko w zbiorniku) bo jakiś powód był że przestał palić. A co do tej regeneracji to teraz mało kto ma części do naprawy takich pomp.
Własnie w tym sęk że nie była, leżala luźno na zbiorniku. Czy ciekła wcześniej? nie wiem, zbiornik wymieniłem zaraz po zakupie samochodu bo był jak sitko. Sprawdzę jeszcze czy po odkręceniu korka wytwarza się jakieś ciśnienie w zbiorniku czyli będę nasłuchiwać czy będzie "sssss"
Kontrolka pokazuje za mały poziom płynu w chłodnicy(zbiorniczku wyrównawczym). Pompa zasilająca w nim jest elektryczna czy pompka ręczna na filtrze paliwa? Mysle że zasilanie w paliwo pompy wtryskowej ma za małą wydajnośc.Filtry lub pompka zasilająca.Trzeba też sprawdzic rurke ssącą ze zbiornika paliwa. Jezeli jest ze sitkiem to moze byc ono przytkane....
Wyciągnij pompę ze zbiornika i sprawdź czy sitko w niej nie jest przypchane. czasem w zbiorniku mogą się znaleźć różne skarby:-) (czyt smieci) ostatnio miałem tak w peugocie 106 sitko było tak zapchane ze wogule nic niepompowała paliwa. pompa przeżyła na szczęście. ;-)
witam . pacjent to fiat Doblo 1.3 diesel z 2011r. a to jego historia : .....podczas jazdy zbrakło paliwa. Po uzupełnieniu całego baku w paliwo silnik nie może odpalić. Kika minut kręcenia oczywiście z przerwami dalej nie odpala . Sprawdzam czy paliwo od filtra paliwa do pompy wtryskowej leci .Odpinam przewód przy pompie wtryskowej , jedna osoba kręci...
To zanim ją zamontujesz, to sprawdź, czy da się zassać paliwo ze zbiornika. Może tam się już tyle syfu nabrało, ze zatkało sitko.
To samo CC 700 gasł - przyczyna zabrudzony zbiornik paliwa ,zapychanie sitka ssania. Po wyczyszczeniu śmiga .
Grawitacyjnie spływa. Zbiornik jest niżej. Chyba że sitko w baku zasyfione.
do czujnika paliwa dostaniesz się bez wyciągania zbiornika (klapka pod kołem zapasowym ) jeśli w pompce nie ma paliwa to warto się skupić na szczelności przewodów zasilających zbiornik-pompka jak i na samym ssaku (czujniku) bo czasami rurka lubi przerdzewieć raczej nie jest zapchane sitko na ssaku bo z pedałem wciśniętym do deski byś daleko nie zajechał...
W zbiorniku wyczyszczone sitko na pompie ale ciśnienia tam nie ma dużego bo przepuszcza zaworek zpowrotem do baku i jest wymieniony filtr paliwa fakt jest że jak dostanie placa to odpala lekko
Witam znów zaczął gasnąć-kolega zmierzył ciśnienie paliwa ,okazało się że za słabe(powinno być 1,2 a było 0,8 a po 5 min 0,5 -0,3 aż zgasł. Wyjąłem pompę paliwa ze zbiornika a tam sitko zawalone strasznie , wyczyściłem samochód znów chodzi idealnie -ciśnienie idealne.
Witam kolegów temat załatwiło wypompowanie paliwa wyczyszczenie pompki denaturatem sitka i wymiana filtra paliwa i czyszczenie zbiornika paliwa czyli cały układ paliwowy gdyż zalałem paliwo z zawartością wody , wiem ktoś może mi napisać że w tym okresie to normalne ale po wyczyszczeniu znów sie zatankowałem na jednej ze stacji gdzie często sie tankowałem...
Jak paliwo było zostawione w zbiorniku na zimę i nie wypalone z gaźnika to stawiam na sitko w gaźniku, które będzie zaklejone brązowym osadem z paliwa. To musisz sprawdzić koniecznie, miałem tak samo w swojej 445. Nie dochodziło paliwo pilarka robiła mu mu gasła i nie równo pracowała na wolnych.
Witam. Mam problem z którym nie mogę poradzić sobie od jakiegoś czasu. W tym roku spaliły mi się już 3 pompy paliwa i nie wiem za bardzo gdzie szukać problemu. Wymieniłem filtr paliwa i przez jakiś czas było ok ale ostatnio znowu pompa padła a 2 dni po wymianie kolejna. Nie chcę wstawiać kolejnej przed rozwiązaniem problemu i póki co jestem zmuszony...
Witam, miałem dokładnie te same objawy, wymiana czujnika Halla pomogła. Piszesz że podstawiłeś z innej kwestia czy z jeżdżącej czy ... ? Druga możliwość, miałem to sto lat temu w escorcie - nazbierał się taki syf pod sitkiem w zbiorniku paliwa, że zrobiła się tam kulka, która czasem pod ciśnieniem była zasysana i przytykała rurkę. Jak opadła auto śmigało...
Być może problem tkwi nie w samym filtrze paliwa. Być może masz dużo syfu w zbiorniku i pompa paliwa ma ciężko pociągnąć paliwo. Może być również woda w zbiorniku wiadomo jakie paliwo w Polsce a przewody paliwowe cienkie więc mogą się przytkać. Przedmuchaj przewody paliwowe od filtra paliwa do zbiornika. Dobrze by było wyjeździć paliwo do min rezerwy...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Dodam jeszcze do tego,że wszystkie przewody podciśnieniowe i powrotne do wtrysku zostały wymienione. Jest zamontowany nowy przepływonierz, czujnik w kolektorze ssącym,filtr paliwa, wyczyszczono w zbiorniku sitko,była podmianka czujnika wału korbowego,3 zaworów podcisnieniowych ale efekt jest ten sam P1220. Ten co regenerował tą pompę twierdzi,że ją...
Dziękuję za wiadomość . Udało mi się wymontować smok i było warto sitko było strasznie zbrudzone ,zaklejone i to prawdopodobnie była przyczyna moich kłopotów . Pozdro
sitko paliwa nadciśnienie zbiorniku paliwa alarm zbiorniku paliwa
automat świateł dziennych resetowanie onkyo husqvarna wysoki obrót
odkurzacz pionowy upgrade sharp
MAN TGX 480 SCR-AdBlue Fault 5533: Return Flow Blocked, Dosing Pump Issues Volkswagen Passat B5 1.9 TDI 90KM – rozrusznik szarpie lub przepuszcza, przyczyny usterki