Znajduje się w zbiorniku paliwa przy pompie paliwa.
Przewody sa ok, filtr paliwa i sitko paliwa wymienione.
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Sitko przy pływaku w baku.
Problem może być filtr paliwa lub sitko
A może paliwo stare. Sprawdź drugą membranę i przy okazji sitko w gaźniku, zaworek iglicowy. Łącznik gaźnika. Filtr paliwa
Sprawdź jeszcze raz sitko, filtr paliwa, uszczelki za obudową filtra paliwa , a jak nic nie znajdziesz, to wtryski do sprawdzenia bo któryś przepuszcza na przelew.
To auto ma jedynie sitko przy pompie paliwa - wymiana tylko w przypadku wymiany pompy paliwa.
Zacznij od sitka przy głównym filtrze paliwa, sitko+oring+szkiełko, albo Hengst albo ori
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
sprawdz czy nie jest zatkany wlot powietrza ,sitko paliwa w pompce . kody usterek
W zbiorniku na pompie tylko sitko będzie , nic więcej .
Zatkany smok - sitko.
W załączniku film, ciśnienie paliwa mierzone tuż przy listwie, wcześniej wymieniłem pompę, filtr paliwa papierowy i sitko pompy paliwa, ciśnienie 2.0 bar. utrzymuje się przez prawie dobę, o ci biega ?
Może dopływ paliwa szwankuje, sitka zabite?
Tak,tylko gdzie się znajduje to "sitko"
wymieniłem moduł sterujący w d3wz, pod komputerem na stole wszystko niby ok, diagnoza ok, wstawiłem do pojazdu i tylko na I biegu śmiga! tak jakby dogrzewał ta najwyższą temp! nie chce sie rozpędzić! sitko pompki paliwa i pompka ok działa i podaje . piecyk widać nie lubi mojego auta?może ktoś coś doradzić? ...
Jest napisane że kod silnika BMS to 1.4 TDI na pompowtryskiwaczach. Takie objawy daje brak paliwa. Czyli zaczynając od baku pompa z sitkiem, filtr paliwa, pompa tandem ,same pompowtryskiwacze. Wrzuć logi na vaglog i daj linki. Jak zacznie przerywać zgaś i zajrzyj do filtra paliwa (przez zaworek z zawleczką możesz sobie sprawdzić jak wygląda normalny...
Temat zamknięty okazało się zapchane sitko w module paliwa po wymianie sitka auto lat 😉
Filtr paliwa jest to sitko razem z pompą paliwa w baku. Nie wymaga wymiany okresowej.
ztego co piszesz to prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz powietrza - może nie zapisywać usterek ale wprawny elektryk zobaczy w liście danych , że dane z niego są nieprawidłowe. agila nie ma filtra paliwa - tylko sitko na pompie w zbiorniku - zdiwiłbym się jak by ci wymienił ten fitr :D jarek
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
witam może banalne ale sprawdz sitko w zbiorniku paliwa na moje oko zatyka się
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
Witam,niedawno robiłem to samo,przepalone sitko od paliwa w dogrzewaczu wkolo świecy żarowej.
Witam. Posiadam Hyundai i20 2009 r. 1.2 benzyna. Po wymianie filtra paliwa (sitko i pompki) początkowo po przekręceniu kilka razy zapłonu pompka chodziła. Potem, chcąc odpalić, nie słychać jej pracy wcale i auto nie odpala. Jaka może być przyczyna? Dziękuję
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
W baku w pompie paliwa masz takie sitko które się zapycha
Sitko filtruje wstępnie paliwo /większe elementy/ i nie dopuszcza do zassania ich w układ paliwowy. Jeśli masz zainstalowany filterek paliwa przed pompką paliwa, to nie powinno mieć zasadniczego znaczenia.
Jest tylko sitko w zbiorniku paliwa które wymienia się razem z pompą paliwa
Każdy wtrysk ma na wlocie paliwa sitko , zobacz czy jest czyste , według mnie jest to problem z ilością paliwa .
Problem rozwiązany. Zamulone sitko w pompie paliwa, ogólnie dużo ''mentów'' w zbiorniku, sitko wyczyszczone, auto pali na tyk. Dziękuje za pomoc i sugestie
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
dokładnie jak poprzednik odpisał: - najpierw sczytać i skasować błędy - jeżeli błedy przegrzania to najprawdopodobniej pompka (zazwyczaj pomaga wymiana szczotek) -jeżeli błędy w uruchomieniu to zazwyczaj świeca, sitko, pompka paliwa
Dobra Ogarnięte sitko w pompie paliwa zawalone max
Tak właśnie to jest palnik bez sitka. W piecu z sitkiem przewód paliwa dochodzi do sztyftu żarowego na którym jest sitko.
Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
Jak nie możesz filtra paliwa zlokalizować to prawdopodobnie jest w baku na pompie paliwa. Drobne sitko albo coś podobnego. Węglowy od par paliwa może być gdzieś pod przednimi błotnikami,zderzakiem itp.
Nie masz na zewnątrz primera (pompki paliwa) ? Może w twoim modelu nie ma. Odpowietrznik już sprawdziłeś? Mógł też uszkodzić się przewód paliwa, i brud który nim się dostał do gaźnika przytkał sitko.
Sprawdź smok w zbiorniku jest tam sitko na dnie ,może pompa paliwa w niej tez jest sitko
Problem rozwiązany, powodem było zawalone syfem sitko w zbiorniku paliwa. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro
Jak dmucham do sitka poprzez króciec paliwa to nie ma oporu czyli sitko jest w porządku Czy we "włókninie" nie ma dziury ?
Pompa paliwa ma dodatkowy filtr paliwa - sitko, znajduje się ono pod śrubą przewodu zasilającego.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
W 2.0crdi zwykle blokuje się lub nie domyka zawór EGR w pozycji otwartej lub zapycha się sitko pompy paliwa w baku (wtedy w filtrze paliwa jest szary osad). Pozdrawiam
kolego gmatek mialem podobnie w moim LFie 45.170 z 2002r. u mnie auto gasło podczas jazdy i pojawiało sie podciśnienie na ręcznej pompce paliwa ta która zamocowana jest na boku zbiornika paliwa. problemem było sitko w smoku paliwa. Na bocznej ścianie zbiornika paliwa jest wyjsce i paliwo wychodzi przewodem tekalanowym do pompki paliwa. sprawdź to sitko....
Jesli chodzi o syf w baku, to mozesz sobie samemu wyczyscic. Prawdopodobnie zatyka sie sitko przed pompa paliwa.
Po pierwsze gaźnik do całkowitego czyszczenia. Trzeba do rozkręcić po całości. Po drugie wymień filtr paliwa. Ja obstawiam zabrudzony gaźnik. Sitko w gaźniku musi być drożne.
kolegdzy za nim bedziecie grzebac przy pompce paliwa napiszcie jakie jest ogrzewanie jakiego typu bo jezeli jest to np d3lc i kopci to sa dwie przyczyny zatkane sitko paliwa albo dmuchawa czy inaczej silnik jest na wykonczeniu to sie tyczy tez wszytkich d1lc i d1lcc w dil moze to byc juz wypalona komora w ateso pewnie jest zapchana komora a powodem...
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Sprawdz czy sitko od pompy paliwa nie jest zanieczyszcone. może nie dostawać paliwa. Podobną usterkę przerabiałem w fordzie mondeo.
Galareta zapycha sitko w pompie paliwa w zbiorniku na 99%
Dlatego mówię, wyrwij go "na chama" albo przebij i się przekonasz. Sitko zawsze możesz później dorobić z filtra siatkowego pompy paliwa, "wspawasz" na gorąco i będzie jak oryginał albo lepiej. Powodzenia.
Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaznika, zawór igiełkowy, filtr paliwa, sitko w gazniku, w świecy możliwe że elektroda sie obsuneła. A przede wszystkim zalej najpierw świerzego paliwa!
Może by wyczyścić sitko w zbiorniku paliwa? Filtr paliwa kiedy był wymieniany?
Witam, dzięki za pomoc o regeneracji gaźnika, właśnie odebrałem piłę z serwisu i śmiga jak nowa z pocięciem suchego dęba o średnicy 50cm. Zero problemów. Powiedzieli że wymienili membranę, zimeringi oraz sitko od paliwa, koszt 160 zł razem z robotą.
Dla pewności wymienił bym też membranę w gaźniku (jej zużycie, rozciągnięcie dawało podobne objawy) i wyczyścił sitko w zbiorniku paliwa. Napisał że wymienił uszczelkę pod gaźnikiem, więc automatycznie membranę.
Witam.Prosze sprawdzić sitko pompy paliwa,jeśli zabrudzone umyć.Następnie wyjętą pompę podpiąć do akumulatora jeśli się nie grzeje i nie piszczy jest ok.Czujnik obrotu wału istotnie może miec wpływ.
Sprawdź układ paliwowy , filtry, zatkany wężyk brud na spodzie baku , słabo działająca pompka zasilająca jeżeli ma odkręcany dekiel ma też sitko, lub przytkane sitko w pompie paliwa
Rozumiem że to "analogowy" piec, i masz komplet okablowania i sterownik zegarowy alias "zegarek". Piec ma programowo blokadę na 3 nieudane odpalenia i się blokuje aby nie narobić szkód, jeśli tak się stało znaczy że piec do rozebrania wyczyszczenia : - sprawdzić wentylator czy się swobodnie kręci palcami czy przy 8V ma więcej jak 10000rpm , - wentylator...
Siwy479 a skąd ty masz takie numery błędów?w jakim samochodzie jest ono zamontowane? Jeżeli ogrzewanie startuje i pompka pyka a nie odpala takie mogą być przyczyny: Mógł się zapowietrzyć układ Mogła się wytracić parafina i zatkała sitko na wejściu pompki paliwa
Jak będzie tracił moc odkręć korek ;) Albo kranik przy baku (zatkane sitko ), albo pompka paliwa.
W pompie Lucas sitko jest na wejściu paliwa do pompy. Odkręcamy przewód paliwowy, dużą nakrętkę i w środku jest sitko, sprężyna i tłoczek zaworu regulującego ciśnienie wewnętrzne w pompie.
Oprócz tego jest jeszcze sitko w zbiorniku (coś jak worek od odkurzacza). Jak jest dużo syfu w baku, to tam też się może przytkać.
Witam. Jak w temacie. Próbował ktoś takiej opcji?Jakie są różnice pomiędzy benzyną a dieslem.Tylko dawka paliwa czy coś jeszcze? Różnica w budowie palnika: B5WS posiada sitko sztyftu, uchwyt sztyftu z doprowadzeniem paliwa D5WS ma podawane paliwo bezpośrednio do palnika więc już tu bądą problemy z odpalaniem paliwa przy starcie, będą problemy z przegrzewaniem...
Przepaliło się sitko rozpylająca paliwo na sztyft żarowy. Mysisz wykręcić świecę żarową i wymienić sitko. Na 100% wypaliła się w nim dziura. Koszt sitka około 40zł
Nie wiem jak czyściłeś gaźnik ale wyczyściłeś te małe sitko? Częsty objaw duszenia się na wyższych obrotach to brudne sitko lub dziurawy wężyk paliwa.
Po plaku dym to normalka. Olej 10w40 też nie zarzyna wtrysków , przynajmniej od razu.Bardzo prawdopodobne ćiśnieniei /ON/ , Do spr czujnik ciśnienia paliwa i ciśnienia paliwa wogóle. Miałem podobny przypadek ,było zapchane sitko w zbiorniku paliwa.
Sam napisałeś sobie odpowiedź . Sprawdź odcinek od filtra do baku.W moim zx-sie było zapchane sitko . Pompa działała lecz paliwa nie podawała ze względu na "syf" w baku. Wyczyściłem sitko ,karcherem przepłukałem bak jest ok.
Kia Sorento 2.5 CRDi 2002 nie odpala, sprawdzone przekaźniki, bezpieczniki, sitko w zbiorniku paliwa, wysłany ECU w celu IMMO OFF, założony ponownie. Od początku prób z ożywieniem go wyświetla te same błędy, nie wyświetla się kontrolka grzania świec, silnik się kręci, ale nie odpala. Czy jest możliwe, aby przez błąd P0116 (czujnik temperatury płynu...
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Sitko poprawnie założyłeś ? Paliwo nie ma dziwnego zapachu ?
witam tomaszbl17 to wygląda na brak ciśnienia paliwa za filtrem pompa nie może dostarczyć paliwa do listwy zasilającej.Filtr oryginał scania czy jakaś podróba?Z tego co piszesz to seria cztery jak mnie wam smok paliwa raczej stary jak coś to go wyciągnij jest tam sitko montowane w rurce (stary model) wyciągnij je prawdo podobnie jest zatkane nie kiedy...
Witam, potrzebuję pomocy. Kia 1.7 CRDi po przejechaniu krótkiego odcinka, około 20 metrów, i wyłączeniu silnika, po chwili nie chce zapalić. Po postawieniu go na nierównościach zapali i po chwili zgaśnie. Wymienione filtry paliwa, sitko w baku i przekaźnik pompy. Czasem jest tak, że jeżdżę tydzień i auto normalnie jeździ.... AI: Czy na desce rozdzielczej...
Miałem starsze auto i juz miało filtr paliwa klasyczny (za pompką) i sitko w pompce - od czasu do czasu coś do czyszczenia układu (jakaś chemia do baku) i paliwo dobrej jakości, żadnych podejrzanych stacji.
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
A czy zajrzałeś do filtra paliwa? jak sitko wygląda? Wykręć filtr, najlepiej wymień i przy zakręcaniu komory zobacz czy pompka tłoczy
Jemu brakuje paliwa, robi buuuuu. Zwiększ poziom w komorze pływakowej, sprawdź stan przepustowości filtrów paliwowych, bo pewnie i w kraniku jest śmieszne sitko, i ustaw iglice na 2 rowek od góry. Powinien śmigać aż miło. To że jedzie czasami nawet 45 km/h to objaw zubażania się składu mieszanki czyli, brakuje paliwa.
Brak filtra paliwa. No to do czyszczenia wszystko na drodze pompka paliwa - powrót paliwa czyli wszystkie wtryski i tak dalej. Ja osobiście z doświadczenia wiem, że powinny być dwa filtry paliwa. Jeden to sitko montowane na ssaniu pompy paliwa(w baku paliwowym) a drugi powinien być w okolicach silnika od strony pasażera.
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
Zrzuciłem bak paliwa, było trochę syfu w sitku pływaka, bak przepłukany, przewody i chłodnica paliwa przedmuchane. Nic nie pomogło nadal blad P1199
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
Zapchane sitko w gaźniku.
Witam,wymiana świecy w tej wersji auta oki jeszce tzn.3.0 tid jest praktycznie niemożliwa,(bez demontażu silnika) miałem ten sam problem,pytałem w serwisie : 1500 zł demontaż i montaż silnika + serwis samego webasta. Ponieważ jednak się uparłem że sam to zrobię tak też uczyniłem,i od razu uprzedzam,wymiana jest skrajnie niemożliwa i męcząca,zajęło mi...
Witam szczesliwego posiadacza władka. Dawno temu miałem taki sam problem. Sitko ostojnika poprostu puchło i nie było przelotu paliwa pomiędzy sitkiem a kielichem ostojnika. Do tego jeszcze się rozpuszczało że aż osad z tego gówna był w całej pompie i wtryskach. Wyjebałem to i znalazłem stare oryginalne z 1986 roku. Sitko było dziurawe ale kawałek pończochy...
Witam. Mam takie pytanko co może być przyczyną iż pompa z tym sitkiem co jest przy niej nie pompuje w ogóle paliwa a bez normalnie działa. Czy dostane takie sitko osobno ? Czy może to działać bez tego sitka ? Sitko przemywałem i brak efektów. Zdjęcie : http://obrazki.elektroda.net/54_12725452...
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
To jest tylko sitko i jakaś wata w środku, ciężko to nazwać filtrem. Właściwy filtr jest montowany na albo na zewnątrz zbiornika (częściej) albo wewnątrz (rzadko). Wewnętrzny, jeśli jest w ogóle możliwość wymiany, wymienia się co około 200 tys km. Nie ma możliwości jego wyczyszczenia. W linku pierwszy lepszy sklep z filtrami do pompy. https://www.wegasklep.pl/12899-filtry-do...
Ustawienie zaworow nie zaszkodzi. Sprawdzenie sitek na smokach i wymiana filtrów paliwa też;) Jakie pokazuje cisnienie na listwie?
filtr w zbiorniku paliwa lub sitko w gazniku. jeżeli odpala ok i wolne obr. ok ( nie chodzi tylko na ssaniu)
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
Oczywiście. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach, a dokładniej różnicę między tlenem atmosferycznym a tlenem zawartym w spalinach. Współczynnik wypełnienia sygnału prostokątnego zwykłej sondy można przełożyć na współczynnik Lambda, ale w niewielkiej granicy i to w wąskim zakresie optymalnego działania katalizatora. Żeby obliczyć AFR trzeba...
A jak tam filtr paliwa? Czasem sitko w pompie w baku jest zapchane i brakuje mu paliwa. Jak nie to komp sprawdzenie błędów,log z pracy kiedy jest problem. Bo to albo problem z brakiem paliwa, albo coś z elektryka do pompek ,samymi pompkami, czasem wytarty wałek daje takie jaja ale wtedy długo nie pojedzie i walek zmasakrowany do granic możliwości.
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
Jeśli będziesz mieć błąd od wysokiego ciśnienia paliwa, wtedy całkiem możliwe, że silnik ograniczy moc. Wymień filtr paliwa, sprawdź odstojnik i sitko na pompie.
Piszę bo mam kapryśne VW T4 z takimi objawami. Zatankowane powyżej 1/4 zbiornika chodzi dobrze. Musi być przytkane sitko na smoku w zbiorniku paliwa.
Witam sprawdź drożność przewodów paliwowych. W zbiorniku jest sitko i ono lubi się zatykać, wszystko musi być czyste. Następnie trzeba sprawdzić ciśnienie powietrza i wyregulować.
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
sitko pompy paliwa sitko zbiornik paliwa sitko paliwa zbiorniku
wymiana uchwyt wiertarski moduł zapłonowy kabel lodówka samsung zasilacz
pomiar zasilacza komputerowego technik informatyk
Najlepsza płytka antenowa do anteny siatkowej w Warszawie Sterownik Delta Dore - świecące diody czerwona i zielona