Witam. Kupiłem siłownik centralnego zamka pomocniczy dwu przewodowy.Problem polega na tym,że w moim siłowniku są inne kolory przewodów. Wysłałem zapytanie do sprzedawcy siłownika który przewód to plus a który minus. On twierdzi,że zależnie jak podłącze raz będzie otwierał a raz zamykał. Moim zdaniem w napięciu stałym nie powinno się zamieniać biegunów....
Witam!! Kupiłem na giełdzie 2 siłowniki do centralnego zamka, oba sterujące-master.Chcę podłączyć to do Forda Fiesty.Siłowniki posiadają 5 wyprowadzeń i są to kable: czarny, brązowy, biały, niebieski, zielony. Proszę o info który kolor jest do czego? albo jakiś schemacik.
Zdejmij boczek z drzwi kierowcy i zobacz jakie kolory przewodów idą do siłownika. Po drugie możesz sprawdzić, na których przewodach pojawia się plus w momencie zamykania i otwierania auta.
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Witam, chciałbym poradzić się użytkowników forum jak podłączyć siłownik zamka centralnego (fiat croma 2.0), problem mam następujący w starym siłowniku który uległ uszkodzeniu miałem inne kolory przewodów do podłączenia, jest to siłownik SLAVE z dwoma przewodami, pytanie brzmi czy podłączenie wymaga zachowania odpowiednich biegunów, stary siłownik miał...
poszukuję schematu centralnego zamka (fabrycznego) do Forda focusa kombi rocznik 2001, konkretnie kolory przewodów do styków w siłowniku zamka. :)
Witam! Podaję Ci 2 sposoby podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/28_11579247... Osobiście polecam pierwszy sposób ze względu na to żeby zbyt nie obciążać wyjścia na syrenkę. Jak podasz mi model auta i rocznik to napisze Ci dokładnie jakie kolory przewodów i gdzie ich szukać Pozdrawiam!
Golf 3 miał zamek pneumatyczny chyba że masz dokładany zamek(niezwykle rzadkie modele bez wyposażenia podstawowego) Jaki masz centralny: pneumatyczny czy elektryczny(jakie są siłowniki)
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
powinny być na zielono-niebieskim lub zielono-czerwonym i zielono-żółtym,krańcówki powinny być na cienkim zielono-czerwonym w boczku-idzie też do słupka,bagażnik na cienkim zielonym też w boczku.Kolory przewodów wykonawczych słowników powinny być na biało-czerwonym i żółto-czerwonym,będzie na nich spoczynkowo masa,sterowanie jak w peugeocie -rozcięcie...
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Witam szukam schematu podłączenia siłownika sterującego do centralnego zamka kolory od centralki: -zielony z żółtym paskiem -czerwony z niebieskim paskiem -czerwony z czarnym paskiem -czerwony z żółtym paskiem -brązowy z białym kolory od siłownika: -biały -brązowy -zielony -niebieski -czarny Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 byłbym bardzo wdzięczny...
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Lewy słupek . Kolorystyka przewodów żółty z czrnym paskiem i biały z czarnym paskiem . Impuls plusa nie mniej niż 3,5 s. Powodzenia .
na bsi masz czarne złącze piny 13 i 15 to motory siłowników, przetnij je i podłącz tak (dla BX30) pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym w kierunku kości biały i biały z czarnym w kierunku instalacji a oba żółte do stałego +. O ile siłowniki masz sprawne to będzie działać nie musisz nawet podłączać sygnalizacji kierunkowskazów po auto samo będzie migać...
jakie kolory masz kabli
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
trzeba dać do drzwi siłownik,kierunki zielono-niebieski i zielono-żółty na prawo od kolumny w konektorze,krańcówki czarno-czerwony,bagażnik brązowo-czerwony,pompa paliwa czarno-biały przy przekazniku pompy po lewej stronie kolumny kierowniczej.
Na tym linku z którego sciągnąłem schemat jest opisane że alarm ma wyjście na sterownik zamka centralnego i są podane na kolory kabelków.......... ok ale gdzie je podłączyć do sterownika który ma 8 kabelków........... :)
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Rozumiem że te kolory to impuls otwarcie zamknięcie. Czy do siłownika trzeba ciągnąc nowe kable?. A pod jakie kolory kabli i gdzie trzeba podłączyć kierunki.
Witam, jestem juz po montazu wyzej wymienieonego zestawu, wszystko jak na razie działa oki, ale nie wiem jak założyć i gdzie wpiąć blokade silnika, czy odciąć zapłon czy moze pompe paliwa, osobiście wolałbym to drugie, podpowiedcie gdzie szukać kabli i jakie kolory?
A może te dwa przewody są do tego by z kluczyka uruchamiać dwa siłowniki? Tylko że na starym sterowniku ta funkcja nie działała. Pewnie do tego. Sprawdź czy pojawiają się masy i zobacz czy Twój sterownik obsługuje sygnały otwierania i zamykania. ( w uniwersalnych sterownikach są to kolory biały i brązowy) Dodano po 1 Nie trzeba chłopaka z samochodówki...
Witam. Mam pytanie, w Partnerze 2000r. w tylnej klapie są 2 wtyczki : 1) Podwójna na wsuwki normalne kolory przewodów: fiolet i brązowy 2) Podwójna na wsuwki mini kolory przewodów: żółty i zielony Z tego co się zorientowałem to wtyczka z przewodami fiolet/brąz są od siłownika centralnego zamka, a może ktoś wie od czego jest ta druga?
Dwa kabelki to zasilanie silnika (niebieski i zielony), jeden to masa (czarny) i dwa pozostałe (biały i brązowy) to sterowanie centralką. Kolory w nawiasach to kolory z jakimi ja mam doczynienia w siłownikach których używam.
Ad1. Najprościej sprawdzić probówką - czas sprawdzenia: kilka minut. Pomocne może być zdjęcie tapicerki z lewych drzwi, bo może sie okazać, ze nie ma w nich siłownika (jeśli centralny był do tej pory zamykany z kluczyka) - to standardowe rozwiązanie w koreańcach: centralny z kluczyka, to siłownik niepotrzebny, jest tylko switch. Ad2. Wyniknie z pkt...
Witam mam do zrobienia autko jak w temacie, niestety nie posiadam rozpiski. Czy dysponuje ktoś takową, bądź jeśli istnieje taka możliwość prosiłbym o podanie umiejscowienia i kolorów przewodów od centralnego zamka. Dodam, że autko wyposażone jest w seryjny autoalarm, więc mniemam, że nie ma konieczności zakładania siłownika do drzwi. Z góry dzięki za...
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Nic mi to nie mówi model centralki podać? Piszesz ze chcesz zamontować i podpiąć tak a każda centralka ma inne kolory wyprowadzeń po drugie co już jest podpięte a co nie i gdzie ją zamontowałeś? Co ja wróżka jestem?
Jeżeli dokładany siłownik to 4 lub 5 powinno być. Kolory jakie są?
skróćmy te cierpienia. Jutro podasz kolory, a ja powiem jak je połączyć. Oby te "nowe" siłowniki były sprawne
A ile przewodów dochodziło do siłownika i jakie kolory bo jeżeli czarne zpaskiem kolorowym to jest oryginał.
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
Znalazłeś wątek z opisem. Przeczytałeś go? Sprawdziłeś, czy kolory przewodów się zgadzają? Bo chyba tak... W czym problem z tym sterownikiem?
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
miałem taki przypadek w fordzie mondeo 95r sterowanie miałobyc na zóltym i białym jak podawałem plusa na te kolory to siłowniki bardzo cicho się odzywały ale nie zamykały auta?! dziwne
skrzynka z bezpiecznikami dwie kostki z boku z lewej.nie pamietam dobrze kolorów sterowania biały z niebieskim?i chyba biały z czerwonym paskiem ale aby działało musisz je przeciąć i sterowanie masami bądź wstawić przekaźniki tak aby jeżeli podajesz na jeden z nich masę to drugi musi w tym czase być odłączony(nie stracisz wtedy sterowania z klucza).Napewno...
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Witam, alarm nie poszedł na 1, 8, 19 programie, dopiero program uczący (3371) się dogadał, blokowania nie było gdzie podłączyć, a rozwiązanie to obcięcie przewodu biało/niebieski, wchodzący w drzwi do siłownika centralnego, włącz, wyłącz też z tego miejsca, kolory -siwy z zielonym i brąz z niebieskim. Jak by ktoś trafił taką Audi bez pilotów na canie.
Kup centralke od zwykłego centralnego razem z wtyczką wydatek ok. 15 zł kolory kabli to Niebieski i Zielony to zasil. siłowników Biały i Brązowy to sygnały z alarmu zamk-otw. Czerwony i Czarny zasilanie połącz to wybranym alarmem najprostrze rozwiązanie.http://www.amt-alarmy.pl/skl...
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
Nie mam alarmu tylko centralny zamek kombinowałem żeby podłączyć równolegle pod siłownik od tylnych drzwi ,ale nie wiem jakie kolory a nie chcę rozbierać tapicerki. z siłownika tylnej klapy wychodzą dwa przewody
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-czy ten rocznik Hondy ma silownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy czy tylko samo sterowanie???.Przy okazji jak ktos by pamietal kolory przewodow ni czy streowanie ,,+" czy ,,-"..:) Pozdrawiam Mariusz
Mam w domu 2 siłowniki z vectry a i nie wiem jak je podłączyć, a chciałbym je wykorzystać do pracy z uniwersalnym centralnym. Złącze ma pięć styków, wtyczka oryginalna ma następujące kolory(kolory podaje od miejsca blokady, uniemożliwiającej odrwotne podłączenie): -czarny z czerwonym paskiem -czarny z żółtym paskiem -brązowy z białym paskiem -brązowy...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
To taki problem zrzucić tapicerkę z drzwi i organoleptycznie wybadać kolory przewodów siłownika, ustalając co odpowiada za sterowanie, a co za silnik? Pomarańczowe i różowe mogą być motorem siłownika, analogiczne kolory są w Roverze 200.
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Chciałem podmienić w skodzie felicji siłownik master oryginalny na uniwersalny niestety problemem okazało się podłączenie przewodów. Mimo rożnych kombinacji siłownik uniwersalny nie działa prawidłowo. Czy ktoś wie jak to połączyć? lub czy to w ogóle powinno działać? kolory przewodów do centralki: 1. czarny 2.niebieski 3. biały 4. brązowy 5. żółty kolory...
Witam, moim zdaniem mechaniczne kombinacje z magnesami są nietrafione. Nie wiem dokładnie jak działają zamki w autach, ale obserwując ich działanie domyślam się, że w chwili otwierania pojawia się krótki impuls do siłownika otwierającego a w chwili zamykania krótki impuls do siłownika zamykającego. W związku z tym Twój oryginalny pomysł jest najlepszy:...
Witam Przeszukiwałem fora i znalazło się kilka nieścisłości a nie chciałbym zaryzykować, proszę szanowne grono o podpowiedź jak wpiąć się do Hondy Civic Coupe rok prod. 1997 MR'95 1.6i lS do centralengo zamka aby działał z Magicarem 440+, mam centralny otwierany z pilota także nie potrzebuję wydaje mi się dodatkowego siłownika. Poproszę o koleory przewodów...
A czy ma ktoś schemacik do tego ustrojstwa?W książce Morawskiego jest jakiś inny - nie pasują kolory przewodów na poszczególnych pinach modułu.
Witam Mam problem w podłączeniu alarmu typu Noxon ( wiem co to za wynalazek ale znajomy kupił i chce bym mu zamontował ) do centralnego zamka fabrycznego w Fordzie Fiesta z 1997 roku . Krótko powiem co robiłem i nie przyniosło efektów . Po rozebraniu tapicerki drzwi kierowcy w celu zlokalizowania kolorów przewodów do centralnego idzie 9 przewodów (...
Witam. Lepiej późno niż wcale, kolory są następujące: czarny - minus czerwony z czarnym paskiem - plus fioletowy - zamykanie brązowy - otwieranie czerwony i pomarańczowy - sterowanie siłownikami Pozdrawiam.
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega na tym, że siłownik master (lub jego centralka umieszczona gdzieś...
Witam, Czy ktoś może się orientuje o kolorystyce kabli w c2 1.2 benzyna z 21006 roku - chciałbym podłączyć sterowanie centralnym z pilota - oryginalny pada a chciałbym wykorzystać mruganie kierunkami, które jest fabrycznie przy otwieraniu zamka i dołożyć radiolinie. Znalazłem schemat podłączenia alarmu, jednak tam są kolory kabli zasilania siłownika,...
W takim razie skoro doszedłeś do tego etapu to dalsza naprawa niepowinna sprawić ci większch kłopotów. Załączam fotke na której masz ten mikrostyczek. Kolory kabelków to: czarny-do masy brązowy,biały-te kabelki to otwieranie i zamykanie poprzez zwieranie do masy. Pozdr.
Nowa centralna jest uboga i gdy podłączysz do niej siłowniki to stracisz sterowanie centralnego zamka z wkładki zamka. Można to obejść wykorzystując do sterowania centralkę którą masz teraz w aucie - ona będzie sterowała siłownikami a nowa centralka będzie sterowała starą przez co działać będzie sterowanie z kluczyka. Stara centralka ma zapewne tak...
carrier przekażniki mam w alarmie i mogę je tak podłączyć jak pisałeś bo ja bym wysterował w ten sposób tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy ale nie wiem dlaczego z tego siłownika wychodzi sześć przewodów bo na ogół takie siłowniki mają ich pięć. Czy móglbyś mi podać kolorami co na ktorym przewodzie wisi, kolory podałem w poprzednim poście.Bardzo...
jesli przekazniki nie cykają znaczy ze nie dostają impulsu z siłownika w drzwiach kierowcy to jest pewne na 90% chyba ze moduł centralzamka z przekaznikami nie ma zasilania . Rozbierz dzwi kierowcy to zobaczymy co da sie zrobic. Podaj ile i jakie kolory przewodów wychodzą z siłownika kierowcy
ok. GDZIE znajde sygnały, o których pisałem? Czyli: druty idące z siłowników. Jesli to jest BSI, to która to kostka/wtyczka i które piny, ew. kolory drutów?
Jaki ten sterownik na pilota kupiłeś? Jeśli centralny jest dorabiany, to ma takie przewody: niebieski, zielony (prawe i lewe drzwi), biały, czarny, brązowy (tylko lewe drzwi), czerwony (centralka - zasilanie stałe). Ty musisz wpiąć się w przewody sterujące centralnym: biały i brązowy. Ze sterownika radiowego idą dwa przewody. Pojawia się na nich impuls...
Gdzie go szukać? Potrzebuje kolory kabli do siłownika kierowcy. Dodatkowo zapytam czy jest tam miejsce na wpięcie alarmu i czy sterowanie alarmem może się odbywać tylko po CAN czy są jakieś wyjścia sterujące?
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
witam zakupiłem autoalarm tylko teraz gdzie się wpiąć ,chodzi mi o kierunkowskazy,centralny zamek , siłowniki, i masówki do drzwi jak by ktoś mi odpowiedział gdzie co szukać i jakie kolory przewodów to będe niezmiernie wdzięczny autko Seat Ibiza 1995 r pozdrawiam
Witam.Chciałem prosić o pomoc w podłączeniu tego sterownika,tzn. kolory kabli i miejsca gdzie się wpiąć.Z tego co wiem to muszę kupić siłownik do drzwi kierowcy bo fabryczny centralny otwiera drzwi tylko od kierowcy.
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
Witam. Mam taki centralny zamek noxon t5 problem w tym, że kolory przewodów siłownika, a kolory przewódów od centralki są całkiem inne i nie wiem co do czego podłączyć, według wszystkich schematów w sieci nie znalazłem nigdzie który przewód jest odpowiednikiem przewodu z siłownika. W wielu tematach przeczytałem, że w modelu noxon t5 nie działa otwieranie...
Witam Będę niedługo montował alarm w roverze z 1998 roku (silnik diesla). Prosiłbym o udostępnienie informacji jak się wpiąć z przewodami (migacze centralny immobilizer itd). Wiem ze to bliźniak z hondą civic ale myślę ze przewody mogą mieć inne kolory. Czytałem tez ze trzeba montować dodatkowy siłownik żeby centralny działał ale to chyba w poprzednim...
starsza carina jest bardzo prosta do zrobienia,nie mam rozpiski do tak starego modelu ,ale można go zrobić bez problemu na logikę,centralny na pewno sterowany dwoma masami,zlokalizuj moduł central zamka ,powinien być w okolicy bezpieczników,wyłapiesz go po cykaniu,kolory mogą być brązowe z kreskami,ale tak na wszelki wypadek sprawdz czy twoja carina...
Dokup sobie centralke do uniwersalnych silownikow,kosztuje grosze i wysterujesz ja tym,co masz.Master tez ja wysteruje.Albo daj adres na pw.to wysle ci centralke(za koszty przesylki)bo mam ich od za.......duzo.Centralka ma dokladnie takie same kolory przewodow jak master wiec podlaczenie no problem.Tak on wyglada: http://obrazki.elektroda.net/19_12182216...
witam.mam skodę octavie z alarmem firmy TBL (niefabryczny),alarm ten jest podłączony przez elektryka i działa do tego zestawu alarmu przy kupnie dostałem centralny zamek o nazwie terminator,który to udało mi się zamontować czyli siłowniki z magistralą,podłączając bezpośrednio zasilanie do centralki naciskając rygiel w drzwiach w których mam siłownik...
Nie porównywałem ale ten sam producent ma do tych modeli różne zamki. A niby po co mieliby montować różne zamki? Inna konstrukcja?!! Przecież Fiesta i Fusion są w większości zunifikowane czyli podzespoły pasują do jednego i drugiego pomimo różnego wyglądu nadwozia. Właśnie producenci samochodów starają się korzystać z gotowych rozwiązań, aby ograniczyć...
Napisz jakie to auto, jeżeli jesteś w stanie to napisz czy są to siłowniki fabryczne czy uiwersalne dokładane. Ewentualnie opisz kolory przewodów wychodzących z siłownika. Sterowanie z mastera odbywa się na 2 przewodach w taki sposób że na jednym podczas zamykania pojawia się np.masa(gdy centralka sterowana jest masą) a na drugim zanika, a przy otwieraniu...
dzięki za podpowiedź, a gdzie mieszka centralka ta oryginalna od centralnego zamka? Mam taki plan że po prostu przedłużę te 2 kable od przełącznika przy siłowniku bezpośrednio do centralki z ominięciem tego węzła gordyjskiego pod kierownicą. schemat elektryczny mam więc teoretycznie wiem na które piny powinienem wejść przy sterowniku centralnego (może...
przy siłowniku master jest pięć kabelków,standartowe kolory to czarny -masa,brązowy i biały to sterujące ze switcha łaczącego je z czarnym[masa podawana na brązowy przy zamknięciu i biały przy otwarciu].zielony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka,w twoim przypadku problem może stanowić rozregulowanie skoku siłownika master[a dokładnie wbudowanego...
Witam kolegów, czy mógłby mi ktoś pomóc przy montażu sterownika zamka centralnego w vw polo. ponieważ chcę podłączyć go pod siłownik dźwi, oraz podpiąć pod kierunkowskazy, mam pytanie czy mógłby mi ktos pomóc (proszę objaśnienie, jakiś schemat, kolory kabli itp.) dziękuję bardzo
wydaje mi się,że stwarzasz sztuczny problem,przecież z drzwi wychodzi 5 przewodów[carrier już ci to pisał,ale powtórzę jeszcze raz],idąc po przewodach znajdziesz moduł centralnego,ewentualnie natnij wiązkę centralnego wychodzącą z drzwi,weż próbnik żarówkowy,podłącz go do masy i nakłuwaj przewody,jak trafisz na sterowanie to zamek się odezwie,a jeżeli...
podaję kolory:kierunki zielono/niebieski,zielono/żółty w złaczu obok kolumny,rozrusznik czarno/żółty pod kolumną 6-cio pinowy konektor,plus po stacyjce również do odcięcia czarno/biały też wtym złaczu,krańcówki czerwono/zielony pod bezpiecznikami biały konektor,do centralnego musisz włożyc w drzwi siłownik dwu przewodowy i podpiąć pod moduł lub pod...
miernik lub probowaka w reke i dzialasz, sterowanie jest napewno na przewodach wychodzacych z drzwi kierowcy-brazowy/bialy, brazowy/czerwony sprawdz te przewody Ale tam nie ma jeszcze zamka. Chodzi o wykorzystanie fabrycznych wiązek, do podłączenia dokładanych siłowników. Tak ja to rozumiem.
biały i brązowy podłącza wyłącznie do sterowania z pilota te same kolory śą również podłączone do siłowników master zobacz czy dobrze ustawiłeś siłowniki bydz może jak zamykasz nie dokońca przyciąga siłownik
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Viki B a to możliwe. Niestety ja nie wiem jak się dobrać do tego zamka ani nie wiem jakie kolory kabli dochodzą do siłownika zamykania drzwi. Jeśli mogę cię prosić o jakąś wskazówkę jak rozkręcić i wyjąć z drzwi siłownik z zamkiem i kolory kabli a dokładnie co na każdym kablu jest. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
do alarmu potrzebujesz przecież zamknąć wszystko i otworzyć wszystko i da się to zrobić,ale tyko tak jak robisz ,sprawdzić próbnikiem i wlutować się w płytkę.Można jeszce zrobić w inny sposób,poprzez kontrolę siłowników na przewodach których masz spoczynkowo masę,przekaznikiem sterowanym z alarmu rozwierasz jeden z przewodów,jednocześnie podając mp.z...
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem drzwi pasażera z przodu. Siłownik zachowuje się jakby nie miał siły domknąć czy otworzyć rygli - guzik w drzwiach zapada się tylko do połowy i za drugim razem wraca do góry, otwieranie podbija go tylko do połowy i za drugim tylko odrobinę w górę. Tak samo kluczykiem czy pilotem. Rozkręcałem już drzwi 2x i mam...
pierwsze są kolory z nowej centrali blow-a.W związku z tym ze malarz ze mnie slaby to opiszę wiec: biały-zielony (siłownik) bialo/czarny-niebieski(siłownik) pomarańczowo-czarny |-plus(czerwony) pomarańczowy |-plus(czerwony) czerwony |-plus(czerwony) zólty |-masa (czarny) żółto-czarny |-masa (czarny) czarny |-masa (czarny) Reszta nie podłączona
tak oczywiście moje " przejęzyczenie " master 5 przewodów sprawdzę jeszcze raz biały z brązowym Dodano po 1 i z bolca ( jak ruszam to jest na przemian ) i z pilota ( jak włączam to jest na przemian ) zmieniałem biały z brązowym ale niestety - sprawdzałem różne konfiguracje i na niektórych się tylko podnosiły ale bez drzwi kierowcy a na innych tylko...
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
Zgodnie ze schematem udało się podłączyć centralkę. Okazało się też, że siłownik jest uszkodzony (zatarty) i trzeba było go wymienić. Ale jeszcze ciekawią mnie dwie rzeczy. W starym złączu, którego zdjęcie zamieszczam poniżej jest kilka zbędnych(?) kabelków. Po kolei: czerwony +, czarny -, zielony i niebieski sterowanie siłownikiem (zamykanie, otwieranie)...
witam a o jakie podłączenie wam chodzi ? jesli zasilanie to bardzo proste - do dowolnego gdzie znajduje sie +12v na stałe i "-" na mase lub "-" z akumulatora a jesli chodzi o podłaczenie siłowników do centralki to w zależności od tego jaka to centrala i jakie ma funkcje
Witam Mam pytanie, jak podłączyć domykanie szyb w Corsie B. Kupiłem i zamontowałem sterownik zamka centralnego, zamontowałem go że by sterował siłownikami bo oryginalny sterownik zamka w tym aucie był uszkodzony i zamek nie działał. Nowy sterownik ma wyjście podłączenia domykania szyb, wiem że muszę dokupić jeszcze sterownik domykania szyb ale nie wiem...
potrzebuje wiedziec gdzie są sterowania zamykaniem i otwieraniem centralnego zamka w Bmw 320 1994 rok znalazłem moduł do którego są wpiete siłowniki są 4 kostki 3 z przodu i jedna z tyłu moduł miesci sie pod schowkiem pod nogami pasazera . mam alarm i sterowania alarmu masą chciałbym podpiąc i miec centralny z pilota pomocy koledzy chciałbym wiedziec...
witam! mam ventralny zamek tzn wydarty z innego rozbitego auta! zamek jest uniwersalny ale nie wiem jak podlaczy do centralki sterujecaj silowniki a przede wszystkim mastera! na centralce jest: plus minus M1 M2 2 3 - takie sa wejscia na centralece a ja juz sie nakombionowalem i nie mam juz glowy! pomozcie jak podlaczyc silownik master i slave do tej...
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
Przy uniwersalnym zamku montowanym jako dodatkowe wyposażenie w dodatku za granicą, kolory są trudne do określenia. W przypadku sterowników dostępnych na rynku - "silnik" siłownika jest zasilany z "przemienną" polaryzacją na przewodach niebieskim i zielonym.
siłownik kolory kolory kabli siłownik siłownik centralnego schemat
rozebrać klapa pralka bascom input bajty zawór gazowy piekarnika
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Luz jałowy hamulca ręcznego w Passacie B5 1.9 TDI Sterowniki do ekranu PSP 1004 na Raspberry Pi